Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2008 09:09 - РАЗБИТ СЪМ!
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 6012 Коментари: 32 Гласове:
0

Последна промяна: 15.10.2008 00:31


Разби ме, Никита! Ще се събера, но не знам кога. И нито вкусната Вишничка, нито вълшебната Феичка, сладкодумната Хриси, разгневената Косара, ангелогласната Ина, съзнателната Руми, разумната Бовари, бойната Авангарди, още по-бойната Секира, усмихнатата Анастасия, чувствената Блубърд, скромната Хелиос, въздържаната Циеле, тихата Марсела, брилянтната Илиада, яростната Бабет или безцеремонната Вики, нито главозамайващия Стефан, изумителния Фенрис, романтичния Краско, рационалния Томич, безкомпромисния Темплар, нито някой друг от останалите не по-малко ценни блогърки и блогъри, нито някой извън блога, държавата, света, вселената, никой, ама никой не може да компенсира загубата ми на Никита!!!

 

Не може, бе, не може!!!

 

Нито човек може, нито животно, нито нещо друго! Нищо не може да ми върне щастието, не може да ми го възстанови  даже и проекта на прекрасната Клео и любвеобилната Джулия!!! Нито проекта на xsapience856 за антигравитацията не е в състояние да ме издърпа от бездната в която потънах след като Никита предпочете класовия враг!!!

 

Умолявам ви, не ме агитирайте да остана! Тук всичко ми напомня за досегашната лоялност на прелестната Никита, която неусетно се беше превърнала в стожер на моята вяра в утрешния ден. Сега имам нужда от време да преглътна горчивината, че животът ми ще продължи и без нея!  Когато това стане и възстановя равновесието в душата си, сам ще се върна!!!

Бъдете здрави и засмяни! 

image

 

ХЕПИЕНД (Събран съм отново)

От Ина:
image


Огромно БЛАГОДАРЯ, Феичке! Благодаря не само на теб, но и на всички, които ме подкрепяха и съпреживяваха моето разбиване и последващо събиране в едно. Благодаря също и на Никита, че ме издърпа от бездната. Трогателни сте!!! Търсих с какво да ви поздравя, ама хем да е нежно, хем да е вдъхновяващо, хем да е страстно, каквито сте вие, приятелите, но най-вече, приятелките в блога. Търсех такова нещо, което ако можех, сам бих изпълнил за вас с най-голямо желание и удоволствие. И стигнах до следното, с което ви поздравявам от сърце и ви желая много любов и късмет

 Балада за Аделина - Клайдерман






Гласувай:
0



1. nikita6864 - за нещастие на онези, които си мислят, че Командира е останал без пазителка ще кажа
13.10.2008 15:38
ТОВА НЕ Е ВЯРНО!
Командире, веднъж заклела се във вярност, аз оставам вярна! И съм до теб, макар да не ме виждаш така ясно, както преди. Но, Командире, аз съм до теб по-скрита , но все пак...до теб!
Подай ръка да те измъкна от бездната, в която си потънал....
цитирай
2. feq - Правилно,...само който те е "разбил", може да те измъкне!!!
13.10.2008 16:06
Но,...Командире, все още ли любовните мъки не са те закалили в живота???
Звучиш като някой пубертет!:))))))
Я се стегни...;)
Никита, та Никита... Я се огледай...
Ами,...в живота има толкова още Никити, що се РАЗБИВАШ???
Отгоре на всичко жената ръка / не сърце !!!/ ти подава,... и духът и е до теб, какво повече искаш???
Като няма РИБА и РАКЪТ е риба!!!
цитирай
3. rummi - стига мъки, стига страдания!
13.10.2008 18:08
че ми се къса сърцето...
цитирай
4. vmir - Ето, на ... така ... опалаааа ... излязох ...
13.10.2008 22:13
чакай да се поизтупам , че от това боксуване по урвите заприличах на просяк. Такаааа ... туп, ... туп ... (звук от изтупване). Е, това е вече по-добре.
- Никита! Никиточка! Това е невероятно! Ти – посред нощ тук, провесена заради мен над бездната!!! Ай, ай, ай – щастливец аз! Ох, сърчице златно, ах душо ненагледна!
цитирай
5. vmir - Привет, Феичке, ой, как се радвам да те видя!
13.10.2008 22:15
Ама ти не си мисли разни работи тука с Никиточка, защото, ако с нея ни свързва обща любов, то тя не е каквато изглежда на пръв поглед ...
цитирай
6. vmir - Руми, слагаме край на страданията,
13.10.2008 22:18
ето това нашето се казва хепиенд!!!
цитирай
7. xsapience856 - Честито!
13.10.2008 22:59
Обичам хепи ендове, но ендовете на хепито съвсем, ама въобще не са ми по сърце. Направо ми олекна като прочетох коментарите. Айде няма нужда от повече страдалци я!
цитирай
8. vmir - xsapience856, благодаря, очасвам от теб помощ за
13.10.2008 23:21
междугалактическата експедиция, която подготвяме ...
цитирай
9. kleopatrasv - vmir
13.10.2008 23:53
Стига циркове , нали ще участваш в Шекспировата ми пиеса ? Или май най- накрая ще излезе , че си влюбен в друга ?Изпий няколко витамина и почвай да помпаш мускули !
Без шеги и наздраве !
цитирай
10. vmir - Привет разтуптителко на сърцата!
14.10.2008 00:08
Това не е цирк, а спасение!

Естествено, че ще участвам! Ей сега ще направя 100 лицеви опори в твоя чест ...
цитирай
11. kleopatrasv - vmir
14.10.2008 00:20
Загрявай !
цитирай
12. vmir - Привет, Марсела!
14.10.2008 00:51
Приемам с благодарност!
Всичко най-добро и на теб!
цитирай
13. iliada - Е аз пак заъсняла,
14.10.2008 01:09
но добронамерена откривам тук една щастлива развръзка ,а как обичам разкази с щастлив край!
Даже не ми се наложи да помагам ,въпреки ,че го правя от сърце / даже когато не е необходимо!/:)))))))
Бъди щастлив Командире!ДЛЪЖЕН СИ ДА СЕ ВЛАДЕЕШ ИНАЧЕ ЗА СЛЕДВАЩИЯ ПОЛЕТ ,ЩЕ ТРЯБВА ДА ТЕ СМЕНЯМЕ!:))))))))))
Почини си след толкова емоции с най -нежни сънища!
Лека нощ!
цитирай
14. vmir - Благодаря, Илиада!
14.10.2008 01:17
Приемам критиката и ще се съобразявам със забележката ти!
Лека нощ и на теб!
цитирай
15. inamay - ...
14.10.2008 01:30
Чудя се, мястото ми тук ли е сред толкова девойки, с които ме държи единствената връзка, че съм и аз жена...
Срещнах си името по-нагоре, опитах се да разбера нещо, но ми се видя твърде сложно за поетичната ми мисъл, а не видях и прилика на нищо с ноти, за да го изпея, та затова... отказвам се да разбирам, ама ако ще си и занапред Командир Воймир, май трябва да се държиш по-здраво... и най-добре е то да ти е от познатите неща...
И тъй като стана май доста късно, време е за "Лека нощ!"
:)))
цитирай
16. vmir - Добро утро, Ина, приятелко скъпа!
14.10.2008 07:45
Знаеш, че един от божиите дарове на девойките е гласът им - звънлив, нежен гальовен, каращ и най закоравелия мъж да настръхне и да си представи нещо далеч по-приятно от обичайните глупости, които обитават главата му.

А защо стиховете ти да нямат собствен глас? Аз поне така ги чувам твоите и замръзвам в респект когато чуя гласовете на десетки кристални камбанки в стиха ти, и се опитвам да не се проявя като слон в бижутерски магазин.

Желая ти прелестен ден с много усмивки!
:)))
цитирай
17. inamay - Добро утро, Воймир!
14.10.2008 10:13
Обикновено не губя дар слово, но този пък се спрях... направо онемях!!!... Никак не било лошо чувството след комплимент...
Денят за тебе да се стори като стих... с безброй камбанки:)))
цитирай
18. vmir - Ина, как да не ми се стори деня като стих след това:
14.10.2008 10:42
"Кръжи зората,
обично загръща
скритите места,
в които ще приспи
тъгата на нощта..."

http://inamay.blog.bg/viewpost.php?id=243415

И какво друго може да последва, освен безброй камбанки по целия свят, които оповестяват пристигането на ведрия ден? Нима не се чува как трептенето им обикаля земното кълбо заедно с първите слънчеви лъчи?
цитирай
19. tomich - Воймир,
14.10.2008 13:46
Ти си добре, че има кой да те измъква като затънеш. Женските сърца са пълни от състрадание и готовност за саможертва, еее, не всички...:) От гледна точка на рационализма, по-добре не ние мъжете, а жените да потъват, за да има кой да им подава ръка :)))
Благодаря ти ,приятелю, за твоя свеж и елегантен хумор! Лек ден!
цитирай
20. vmir - Привет, Томич!
14.10.2008 14:38
Ами те, дамите ни изттласкаха почти отвсякъде, почти няма как даже да сме им полезни вече, а чувам, че в бъдеще щели съвсем да минат без нас ... Трябва да мислим глобално по въпроса, докато не е станало прекалено късно ... Но май и в тази сфера повсеместният егоизъм създава затруднения.
Благодаря ти, приятен ден и на теб!

цитирай
21. rummi - оооооо, драги мъже!
14.10.2008 14:55
и за в бъдеще ще сте ни полезни. първо, кой ще ни върши черната работа :-)))))) и второ, без вас как ще се подразбере колко сме съвършени - нали трябва да има и от другия вид за контраст :-)))))))
(това по-горе е шега, разбира се, да не ми вземете коментара насериозно)
цитирай
22. vmir - Руми, важните истини могат да бъдат чути май само
14.10.2008 15:02
под формата на майтап?!

:)))
цитирай
23. inamay - ... звънят камбани... хм...
14.10.2008 16:42
Препускаше деня след този звън,
и твоят глас спомогна
да се разнесе през блога, Командир!
Ще си позволя,
докато слънце още гали,
да те поздравя
с още едни камбани,
тези, от Notre Dame...
http://www.youtube.com/watch?v=KUXGVfmrEN4
Надявам се да съм
прибавила със своя избор
още топлина
към слънцето
на днешния ти
поетичен ден, Воймир!
Успешна вечер, приятелю! :)

цитирай
24. vmir - Ина, не се подценявай, ти даде тласъка на вдъхновението ми за деня
14.10.2008 17:10
Благодаря ти и за поздрава,

приятна вечер и теб, приятелко! :)))
цитирай
25. feq - Ура!... Привет, Воймир, успяхме...
14.10.2008 17:54
Ще те "съберем" в цяло...
Магията на словото, подкрепата и нежността... няма как да устоиш! :*
;))))
цитирай
26. vmir - Огромно БЛАГОДАРЯ, Феичке! Поздрав за всички.
14.10.2008 21:36
Благодаря не само на теб, но и на всички, които ме подкрепяха и съпреживяваха моето разбиване и последващо събиране в едно. Благодаря също и на Никита, че ме издърпа от бездната. Трогателни сте!!! Търсих с какво да ви поздравя, ама хем да е нежно, хем да е вдъхновяващо, хем да е страстно, каквито сте вие, приятелите, но най-вече, приятелките в блога. Търсех такова нещо, което ако можех, сам бих изпълнил за вас с най-голямо желание и удоволствие. И стигнах до следното, с което ви поздравявам от сърце и ви желая много любов и късмет:

http://www.youtube.com/watch?v=OS8F5x07pl8&feature=related - Балада за Аделина на Клайдерман
цитирай
27. inamay - Приятелю Воймир,
15.10.2008 00:17
Тъй като стана дума за любов, а пък е есен... и ме зарибихте с изпращането на поздрави, ще позволиш ли тук последно мое включване за лека нощ с това?!
http://ru.youtube.com/watch?v=ITswHbJPHhQ&feature=related

:)))
цитирай
28. vmir - Благодаря, Ина!
15.10.2008 00:33
Качено е вече!
Лека нощ и на теб!
:)))
цитирай
29. feq - Добро утро, командире!
15.10.2008 07:19
Супер са поздравленията, които си избрал. Ричард Клайдерман е невероятен изпълнител със свой почерк съм класиката. Въздейства страхотно!!!
И най-важното е, че си "цял-целеничък" ...
Приятен сблъсък с действителността и музиката в теб да звучи...
цитирай
30. vmir - Добро утро, Феичке!
15.10.2008 07:51
Ина също има заслуга за поздравленията. Тази вечер тук ще има концерт на Клайдерман, но не успях да се вредя за билети. Предложиха ми на черно по 100 лева, но ми дойдоха в повече.

Имам добра новина за теб (нали се срахуваше от черни дупки). На път съм да договоря оборудването на космическия ни кораб с аварийни двигатели, които да ни изтеглят от всяка черна дупка, в която бихме могли да попаднем. Конструкторът е xsapience856 и остава да му дадем поръчка за изработването на двигателите.

Приятен ден!
:)))
цитирай
31. feq - Ето, така те искам, Командир Воймир!...
15.10.2008 09:38
Възвърна желанието си за пътешествия, мислиш конструктивно и в переспектива.
Настроен си поетичено, лирично, мелодично...но мислиш и доста прагматично!
Доста е смел проектът на xsapience856!
Но,... защо ли не опитаме да сбъднем една негова детска мечта? Експериментът е най-сигурният начин да се провери една идея. Твърдо съм за!
Приемаме го в ръководството на екипажа - техническа подръжка!
цитирай
32. vmir - Феичке, чакай малко, моля те!
15.10.2008 14:28
Не беше ли редно първо да направим всичко възможно да изкрънкаме поне едно двигателче от xsapience856?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4099767
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54884
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930