Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2008 09:38 - СРЕЩА ОТ ЧЕТВЪРТИ ВИД – Йон Бъешу (Румъния)
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 8180 Коментари: 49 Гласове:
0

Последна промяна: 15.10.2008 13:04


            Рано сутринта преди диетичната закуска констати­рах едно чувствително и тревожно увеличение на ки­лограмите си. Странно! Кантарът беше наскоро про­верен (от жена ми) след последната повреда (причи­нена от долуподписания). Вечерта, когато се върнах от киното, където гледах филма „Среща от трети вид", не бях сложил нищо в устата си. Впечатлен от извънземните хора във филма, бях се ограничил само на няколко кисели млека, малко пържени котлетчета и една чиния некалорична пача (приготвена от пра­сенце, държано на диета).

Единственото обяснение, което можех да си дам, и то почти от научната фантастика, като имах пред вид, че в последно време неидентифицираните летящи обекти се навъртаха като мухи (по небето), е, че си­гурно бях събудил интереса на някои „посетители" от космоса. И те като хората навярно са любопитни...

Така че бях загазил! Особено ако си бяха наумили да ме вземат на някоя летяща чиния. Разбира се, в такава с остарял габарит... И то тъкмо сега, когато до­вечера ще посрещаме Новата година с приятели у дома, ще разговаряме помежду си с пуяка на зеле, пе­чен във фурна, от ония, домашно угоените, с кюф­тета и сарми, с весела баница с късмети, с ракия от Тънкъбещ, да не споменавам и двете дамаджани алиготе.

Леко разтревожен, рекох си, че се налага с пред­пазни мерки да смъкна скоропостижно двете установени в плюс кила. И като резултат на. това решение моментално се отправих към Централната баня, тъй като един час стоене в парата прави чудеса. Още по­вече като се прибави и един продължителен душмански масаж.

Когато напущах заведението, тежах три килограма по-малко. Ама и краката не ме държаха от такова обезводняване. Уравновесих съответно загубата с едно кратко отбиване в ресторант „Капша". Там набавих липсващата от организма ми течност с три чинии супа с галушки. Но без хляб, че от него се пълнеее!

След една седмица усилено посещаване на Централ­ната баня, но и на близкото заведение, пак напълнях, А това не е добре! Изглежда, че извънземните про­дължават да ме преследват.

Три дни по-късно в залата за масажи се появи един непознат индивид. Изглеждаше странен. Висок 1.87 н широк 80. Някаква грамада, някакъв мутационен тип. Усмихвайки се зловещо, той се обърна към мене:

-  Маестро, напразно си съсипваш панкреаса... Па­рата и супата не помагат, знам какво говоря, зер аз съм  бил  шампион по класическа борба, пък и двете се правят от вода... Аз съм Бил Тархон! ... И ако се оставиш в ръцете ми, чудо ще направя от тебе... След двайсет масажа  минимум ще станеш лек като перце, ще летиш...

Въпросът с летенето страшно ме заинтересува. А ин­дивидът не ми изглеждаше на човек (нормален). Въ­преки това неволно, подтикнат от външните сили, приех с ентусиазъм:

-  Окей! ... От утре почваме!

-  Дадено!

И това се оказа вярно. В 16.35 Бил Тархон влезе в дома ми не зная как. Без да позвъни, без да почука на вратата.

Първият сеанс премина драматично. По анцуг и с тъмни очила за слънце, Бил ме метна гол на масата в трапезарията. Малко грубо! После ме намаза с ня­какво масло с неустановен произход, тъй като ми по­рази безвъзвратно хубавата маса. После се залови да преработи костите и мускулите ми. Първо всяка ръка и всеки крак. Търка ги, кълца ги, чука ги, извива ги така, че пищях като ухапан от змия. После почна ребрата. И така ги заудря с юмруци, та гръдният ми кош забумтя като тъпана на военната музика. След­ващата фаза - главата - не беше вече проблем. За ща­стие, за мене! Толкова я клати, извива и въртя, тол­кова пукаха разцентрованите прешлени на врата ми, та шиповете на шията ми пращяха като трески в печка, а мозъкът ми се беше значително превърнал на каша. Но като свърши сеансът, бях друг човек. Просто неузнаваем! Целият в синини, стенещ от болки, вървях разкрачен и куцах, опирайки се на десния крак, по­неже левият беше частично схванат. С ръцете бях по-добре. Жестикулирах объркано, не можех да ги кон­тролирам. А с главата можех да правя само въртели-ви движения, и то повече надясно, според разпоред­бите за движение по пътищата. В замяна на това пък вратът ми не пращеше вече, само скърцаше. Сякаш беше на сачмени лагери, смазан с пясък и пемза. И с езика си имах трудности, защото го бях прехапал, докато ми масажираше челюстите.

- Когато Бил Тархон едва-едва ме домъкна до кан­тара, тежах три килограма по-малко.

-  Чудлесну!   -  възкликнах   аз   възхитен,   полагайки нечовешки усилия   да говоря. -  Бобла   си   ти,   госин Бифл!

-  Такъв  съм!  -  потвърди гордо  масажистът. После, докато аз трябваше да стоя в банята, за да мажа синините си с помада „есеншиъл омбръкейшън", Бил предложи услугите си да разтреби стаята, в която се проведе изтезанието.

Но щом се върнах в стаята и рекох да се облека, констатирах, крайно учуден, че масажистът беше из­чезнал. Заедно с него бяха изчезнали дрехите ми, телевизорът ми  „Хитачи" и часовникът ми „Омега" (автоматичен, антимагнетичен и водонепропускаем).

Разбира се, веднага телефонирах в Централната баня. Не били имали на служба никакъв такъв Тар­хон. Поне така ми каза диспечерът, който носеше също такова растително име, само че Пащарнак.

Едва тогава разбрах, че съм извадил голям късмет. Бях осъществил среща от четвърти вид, без да бъда прехвърлен на летяща чиния!

Пратеникът на космоса (тоест Бил Тархон) беше се минал! И за да докаже на шефовете си, че все пак е контактувал с мене, беше взел тия неща от къщи. А може би и за да си дадат сметка за електронното ниво на цивилизацията на Земята.

Съобщението, което възнамерявах да напиша, уве­рен съм, ще предизвика сензация. Един екземпляр ще изпратя на телевизията за предаването „Имате ли още въпроси?" и едно копие - на полицията. Не е изклю­чено и те да имат специален отдел за връзки с „посе­тители" от други планети! ... И някъде сигурно ги за­държат за обстойни научни изследвания.

Превод  от  румънски: Гергана  Стратиeва

 

 



Тагове:   Румъния,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Важно съобщение:
15.10.2008 09:40
Използвам случая да съобщя и тук успокоителната новина, че http://xsapience856.blog.bg/ би могъл да повиши безопасността на космическата ни експедиция в случаи на пропадане в силни гравитационни полета или гравитационни капани, поставени от космически пирати или разбойници.

Успешен ден на всички!


СЪОБЩЕНИЕ: Моля Никита да се яви по спешност при командира във връзка с оперативната подготовка на експедицията.


цитирай
2. vmir - Никита, понеже трябва да тръгвам по спешност по друга
15.10.2008 10:23
задача от оперативния план, става дума за следното:
Дали можем да направим на xsapience856 предложение, на което да не може да устои, за да ни снабди със спасителни двигатели за експедицията? Залостил се е здраво в лабораторията си, не отваря на никого и само вечер излиза от там за малко. Някакви идеи, като се има предвид, че трябва да ги имаме тези двигатели на всяка цена? Трябва ли да засекретим и тази задача?
цитирай
3. kosara2008 - :))))-
15.10.2008 10:37
щуротиьо, .....:)))- евала на Командира!...зареди ме със гориво от смях!!!...

:)))- да си много щастлив днес!до 15:00 мисията невъзможна:)))-
цитирай
4. vmir - Привет, Косара!
15.10.2008 11:02
Ми, а помагай после и ти да го притиснем този човек да даде двигателите, де! :)))
цитирай
5. inamay - :)
15.10.2008 12:48
Браво Командир! Те така се работи по въпросите за извънземните комуникации... малко повече боли след първа среща, но пък се замисляш след това за полетите, за това, за онова... за допълнителното оборудване с форсажно-аварийни и спасителни мотори за космическите кораби... Но се замислих, знаеш ли... Що ми се струва, че ми е едно такова тревожно... вечер салатата не стига, ракията и тя, налага се по повече от два пъти да я притопляме, като доливаме джезвето и добавяме по някоя лъжица с мед... Лелеее, и мен ли ще ме вземат?... А някой да е виждал някъде китарата ми?! Командир Воймир, къде ти се намира кораба от Първа експедиция? Дали не чака там китарата ми втората? Ако ме беше посетил вече този „масажист”, можеше и друго да реша, ама сега... да вземем да обядваме ли?... И междувременно да мисли всеки вариант как да се доберем до миниатюрното копие на двигателя... Среща... по вечерно време с парола... "първо на кантара"... шшшт, да се разчуе, ама единствено и само между свои... :))))))))))))))))
цитирай
6. vmir - Здравей Ина!
15.10.2008 13:34
С голямо съжаление трябва да ти съобщя, че корабът от първата експедиция изчезна заедно с всичко в него. Това, че “масажистът” не те е посещавал, прави изгледите за намиране на китарата ти още по-нищожни, защото имам сведения, че корабът с всичко в него е попаднал на “вторични суровини”, където струни от китара се котират наравно с жиците за провеждане на електрически ток, а дървен корпус от музикален инструмент е най-предпочитания материал за разпалки. За останалото – мисля, мисля, мисля ..... ! Запомних паролата, ... чао засега!
цитирай
7. kleopatrasv - vmiir
15.10.2008 13:37
Страшни лидерски способности ?Не знаех за тях !
Поздрави за разказа !Приятен ден !
цитирай
8. vmir - Клео, благодаря ти, всичко е ОК!
15.10.2008 14:07
Ако посветиш част от харизмата си на успеха на космическата ни мисия, светът наистина може да стане по-сигурен и безопасен. Да имаш идея как да измъкнем двигателчетата?
цитирай
9. feq - Аз вече му направих предложение...
15.10.2008 14:28
ще сбъднем детската му мечта, че и на други покрай него, само трябва да изчисли сумата, моля нека да бъде във валута. Аз съм приготвила чековата книжка...
Това е нещото, на което дори Учен не може да устои!!!
Ако предпочиташ Никита да преговаря, ОК! Няма проблем - път на младите!

P.S. Воймир, моля те не казвай, колко дамаджани вишновка този път ще вземеш на борда! Видя как едната безследно и мистериозно изчезна...
цитирай
10. vmir - Феичке, ти си главния мениджър на експедицията,
15.10.2008 14:45
следователно, не мога да критикувам действията ти, мога единствено да ти се доверявам, и съм напълно съгласен с теб, че трябва да си опазим малките тайни ...

Ах, къде ли е сега сладката ми Никиточка?
цитирай
11. kleopatrasv - Имам
15.10.2008 16:26
Телепортирай подобни и чрез утлтразвук или ядрен взлрив ги размени , т.е. земните няма да оцелеят и обратно ще се телепортират извънземните !
цитирай
12. inamay - Воймир, приятелю,
15.10.2008 16:33
Отчаяна съм... ще вляза в клетката на хищния си заек да ми разкъса дрехите... косите си ще поверя на папагалите... Ох, клета аз... не стига, че изгубих бас... твърдеше моята приятелка, че лудата жена в квартала (тази с огнения шлейф, защото има още всякакви), ако продължавам да вървя през есенната шума шумно, ще ми направи забележка, че мачкам изсъхналите листа и проявявам своето невъзпитание и ще ми връчи снопче в жълто обагрени листа (това по подразбиране се смята за засвидетелстване на І-ва степен лудост)... което тъй и стана... ами сега и без китара... Като прибавя и липсата на муза... Ох, клета аз... в отчаяние съм... ще се покрия, няма да се покажа повече на хората, тук в блога, след постингите... Затварям се зад портите на своята крепост... своя блог... Сбогом!
цитирай
13. nikita6864 - командире,
15.10.2008 17:29
ще започна отзад-напред.
Първо: не мисля, че трябва опрацията да бъде секретна и ще обясня защо. Ако всичко бъде тайно и скришом, xsapience856 може да се усъмни в благородната ни кауза и всъвсем да се окопира в блога си. Ще помисля за стратегия, да му вземем "безценното".
Командире, ти попита ли го каква е цената на която би отдал доброволно двигателите?
цитирай
14. vmir - Клео, твоето предложение заслужава сериозно обмисляне.
15.10.2008 20:36
Благодаря ти!
цитирай
15. vmir - Ина, наистина ужасно съжалявам, че мургавите братя
15.10.2008 20:37
похитиха кораба заедно с китарата ти. Не се заключвай, а ме извикай, когато отчаяна останеш без дрехи, ... можем после поне да пуснем филм в нета за страданията ни, да види цял свят как жестоко страдаме тук, когато ни откраднат космически кораб барабар с китарата.
цитирай
16. vmir - Никита, както обикновено, даваш солидни аргументи,
15.10.2008 20:42
за което ти благодаря. Засега не успявам да вляза в контакт с Хsapience856, предполагам, че се крие от нас, но в момента би трябвало да разполага с офертата на Феичка.
цитирай
17. xsapience856 - A, sir Comonder
15.10.2008 21:32
Ето ме, не се крия. В момента мисля как да открадна технологията за телепортация от Старгейт, за да ви снабдя с антигравитационни допълнителни двигатели. Вие разполагате ли с някакъв разузнавателен контингент или вече сте копирали технологията?
цитирай
18. xsapience856 - Ама вие с фея и никита
15.10.2008 21:34
сте ,мого сладурски екип, само за вас правя 10 % отстъпка.
цитирай
19. vmir - Привет, Хsapience856,
15.10.2008 21:54
Никита вече осигури чертежите на телепортатора, но засега все още имаме проблеми с монтажа и текущите настройки.
Страхувам се, обаче, че с тези едва 10%, ще трябва да ограбваме банки.
цитирай
20. feq - А крайната сума, моля?
15.10.2008 22:15
Преди отваряне на борсите утре трябва да я знам, за да изпреварим инфлацията :(((
Интелектуалците сте скромни хора, xsapience856, но 10% на милиарди левове са си солидна сума.
Воймир, съгласна съм с офертата!
Тъкмо от отстъпката ще купим:
- нова китара за Ина;
- специална нощна капсула за Никита (заради дългите й крака,...успя ли да ги измериш?!)
- кантар;
- предпазни средства против забременяване (за всеки случай, нали знаеш какви заигравки имахме...:)))))
..................................................................
За килограмите - не се притеснявайте, ще бъдем в състоятие на безтегловност.
Притеснявам се за Кроталка, милата не се е обаждала скоро!
Командире, все още не ми е ясна длъжността на "твоята" Никита. Прекалено си пристрастен и ще вземеш да отклониш кораба в някой сублимен момент,...нестабилен нещо ми се виждаш емоционално, дано не греша!!!
Утре пускам обява за попълване на екипажа!
цитирай
21. vmir - Феичке,
15.10.2008 23:14
моля те, не говори такива неща и не прави обидни намеци за мен и Никита. Вече казах, че любовта, която ни свързва с Никита, не е от сексуално естество, а е любов към идеи.

Никита ми е лична пазителка и аз много държа на нея. Моля за уважение и толерантност към Никита, както ще искам за всеки друг от екипажа, и не само ще искам, но и ще се бия в космоса или на земята, ако се наложи!

Дано Силата да бъде с теб, че нещо изнемощяла ми се виждаш, дано греша!!!
цитирай
22. vmir - Феичке прекрасна,
16.10.2008 11:22
Е, добре, ако не ме признаваш за командир и не виждаш нужда да ми пука за екипажа, неуважението към Никита ще приемам за неуважение към себе си – поне, докато тя е до мен. Отлично знам, че в един момент Никита може и друго да реши, но засега положението е такова, а преходността на ситуацията не ме кара да променям отношението си, защото одобрявам напълно поведението на Никита.

Искам още да ти кажа, че ужасно много държа на теб, и ми е болно за настоящото недоразумение.


May the force be with you!
:)
цитирай
23. nikita6864 - Командире,
16.10.2008 13:08
за да няма дрязги по време на нашите експедиции, ще помоля останалата част от екипажа, да превъзмогне природните ми дадености, и за свое добро, както и в името на благородната ни кауза, да ме приеме за евнух.
А нашите лични взаимотношения, Командире, нека останат скрити в каютата (тук намигам, защото знаеш къде е тя).
Сега, относно "цената" на "безценното"...имам връзки сред представителите на "дребните", ще се опитам да се свържа с тях, да видя какви средства биха могли да ни осигурят.
За преговорите: мисля, че щом Фея се е свързала първа с xsapience856 , трябва тя да продължи преговорите, според мен веднъж влязла тя в контакт с него, той ще й има по-голямо доверие, от колкото на мен, която все още не познава..., което би могло да се промени, но няма време за такива сложни процеси. всички знаем, че двигателите ни трябват по спешност!!!
цитирай
24. vmir - The end:
16.10.2008 17:31
http://www.youtube.com/watch?v=jQ4bNTU965E&feature=related
цитирай
25. feq - Добро утро, Командир Воймир!
17.10.2008 09:54
Какви душевни страдания измъчват твоята душа?
Дуел, Мориконе, скръб, печал,...
Поздравче за тази сутрин:

http://vbox7.com/play:0f390321

Всеки край е ново начало!
Ние с теб нямаме недуразуменея, нали?
Пътуването се отлага до уточняване на подробностите около двигателите!
Нека Никита пусне своя чар, за общото благо на науката! Няма място за лични пристрастия тук, всеки се "жертва" за общата кауза - СБЪДВАНЕ НА МЕЧТИ - детски и пубертетски!
Голямо намигане от мен -
консултант по житейски и ВСЕЛЕНСКИ въпроси: Фея ;)))))
цитирай
26. vmir - Добро утро, Феичке!
17.10.2008 11:03
Беше един мой порив към покаяние и самонаказание.
Поздравът ти от тази сутрин обаче ме снабди с добър аргумент да престана ...
цитирай
27. xsapience856 - Стига вече престанете,
17.10.2008 14:57
Щом вече за каузата ще падат жертви, айде нема нужда, благодаря! Страхотен цирк...
цитирай
28. vmir - xsapience856 – очаквахме задачата ти да е трудна,
17.10.2008 19:59
и пренебрегнахме това, че най-скъпата ти част е проводникът. Всъщност, както подразбирам, май имаш само да го навиеш, да го закрепиш, и да пуснеш тока. След това остава само да ни се обадиш. Ние сме тук.
цитирай
29. nikita6864 - да, да
17.10.2008 20:32
xsapience856 , командира знае най-добре, не случайно го пазя. послушай го, няма да сбъркаш!
цитирай
30. vmir - Поздрав за Никита:
18.10.2008 17:29
http://www.youtube.com/watch?v=D2elynZfHy4

:)))

p.s. клик " watch in high quality"
цитирай
31. xsapience856 - Поздрави вмир!
18.10.2008 19:34
Поздрави за Никита! Надявам се научно-фантастичният филм да има край, за да не стане както Фарскейп, Андромеда и Стартрек.
По-нататък по въпроса само в лични, ОК?
цитирай
32. nikita6864 - ах Вмир, какъв сладък поздрав! благодарско :*
18.10.2008 20:34
xsapience856, надявам се пътешествията да нямат край. винаги края е тъжен :(...за това не харесвам "краища"...Има толкова мн неща, които могат да се видят...Рано е да говорим за "край"
:) поздрави командире...
http://www.youtube.com/watch?v=1nZykWZ7w5k&feature=related
цитирай
33. xsapience856 - nikita6864
18.10.2008 22:00
за краищата и аз съм съгласен по принцип...суперски са клипчетата!
цитирай
34. vmir - Никита, много ми е любим нежния ти поздрав, мое Ангелче на Мира!
19.10.2008 10:34
Добавям към нежността ти и една - две щипки драматизъм:

http://www.youtube.com/watch?v=VK9qfVQ4Z04&feature=rec-fresh


цитирай
35. vmir - xsapience856, разбира се, за технологичните особености -
19.10.2008 10:41
вече в ЛС!
Но ме занимават и някои принципни положения, за които се изкушавам да мисля, че може би трябва да търсим вдъхновение и извън лабораториите.
цитирай
36. nikita6864 - командире, страхотна песен, на една любима моя група!!! благодаря
19.10.2008 11:17
Ето още една любима изпълнителка...

http://www.youtube.com/watch?v=Z7PCpe1Y-sY
цитирай
37. vmir - Страхотно, благодаря, Никита!
19.10.2008 13:22
Веднага пробвах с всичките си налични пищови и резултата се оказа точно както в клипа!

http://www.youtube.com/watch?v=RB_qsKGjTrg&feature=related

цитирай
38. nikita6864 - яко! знаеш вече за любовта ми към Енигма !!!
19.10.2008 13:37
как да не те поздарвя с това...:))))

http://www.youtube.com/watch?v=7L3HzoeJQf0
цитирай
39. vmir - Да, чудесни са, благодаря ти!
19.10.2008 14:15
Любовта ти е напълно споделена от моя страна:

http://www.youtube.com/watch?v=aJQSUGSV-1c
цитирай
40. nikita6864 - командире, позволете да взема на кораба, само и единствено красива музика.
19.10.2008 14:40
...тогава, аз няма да имам нужда от храна и вода, няма да имам нужда от легло и сън, няма да думам...
само ще слушам тази красива музика, и ще вярвам....
цитирай
41. vmir - Никита, не просто позволявам, а ти заповядвам да се
19.10.2008 16:25
въоръжиш и защитиш с хубава музика от глава до пети! Когато ни връхлети проблем и разтвори уста да погълне кораба, ще очаквам от теб да му изстреляш едно страхотно парче в зейналата паст, пък ако не го разтанцуваме,
да му запушим устата поне ...

http://www.youtube.com/watch?v=Pt-NvcuDVBc

цитирай
42. nikita6864 - СТРАХОТЕН СИ КОМАНДИРЕ!
19.10.2008 16:41
последната песен/музика, която ми пращаш, ще бъде от тежката артилерия, барабар с прожектирането на суперския импровизиран клип. ще разкатая всеки враг!!!!
цитирай
43. vmir - Така, така!!!
19.10.2008 18:16
Ето и нещо бойно за душата:

http://www.youtube.com/watch?v=6SvxaNQ6d7M
цитирай
44. nikita6864 - така, така бойно, но и благородно :))
19.10.2008 18:36
Ето нещо по-бойно и настървено, дори може да стане химна на някоя наша експедиция, защитаваща каузата ни :)))

http://www.youtube.com/watch?v=2SdmJtzvf0k
цитирай
45. vmir - Уууууу, това е толкова настървено, че музиката почти
19.10.2008 19:23
ми се изплъзна, но ще я застигна, разбира се!

А филма е меко каззано, зашеметяващ!

Ето ти за релакс нещо пак бойно, но несравнимо по-задушевно, чиста романтика:

http://www.youtube.com/watch?v=VGHbzP96WWA&feature=related

цитирай
46. nikita6864 - командире,
19.10.2008 20:16
извинявай, че клипчето е от ви-бокса, но представи си, не можах да го намеря в ю-тюбата :)))

http://www.vbox7.com/play:c7cbec61


цитирай
47. vmir - Е, тука вече наистина сбъркаха, които притесниха златното ти сърчице!
20.10.2008 09:32
Ето какво го чака всеки, който предизвика Никита:

http://www.youtube.com/watch?v=jmorGLZp3DM

Помислете си дали да я ядосвате!
цитирай
48. nikita6864 - а така, кажете им командире
20.10.2008 12:29
кажете им на какво съм способна...та хубаво да си помислят преди да ме ядосат. После да няма оправдание, от рода "ама аз незнаех", не знаят, ама вече знаят...
цитирай
49. vmir - Никита, признавам публично - това е самата истина:
20.10.2008 23:07
http://www.youtube.com/watch?v=BrcQ4FhLJlY&feature=related

Мда ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4097746
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54880
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930