Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2009 18:40 - В ЛУДНИЦАТА
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 5067 Коментари: 32 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2009 18:47


          От известно време започнах да изпитвам странно усещане за лудница. Гледам, търкам очи и не вярвам на ушите си – сериозни държавни мъже ги говарят едни такива уж сериозни нещица, а мен ме напиня на смях, и се чудя: “Бе, мааму стара, мозъка ми ли нещо дава фира, или неусетно сме се превърнали в особено весела държава? За изясняване на въпроса, направих кратко проучване на актуалната проблематика в психиатричните заведения, а изводите оставям на вас:

 

 

Възрастна англичанка иска съвет от психиатър:
- От известно време всяка нощ сънувам адмирал Нелсън. А снощи той ми направи официално предложение и аз се съгласих да му стана жена.
- Вашият случай наистина е интересен, мис Джексън! С какво мога да ви бъда полезен?
- Посъветвайте ме как да постъпя - да си запазя ли моминското име или да се наричам мисис Нелсън?

 

- Докторе, какво да правя? По цяла нощ сънувам, че съм крава и преживям трева.
- Еее, голяма работа... Няма страшно.
- Как няма страшно бе, докторе? Сутрин като стана половината дюшек го няма.

 

- Докторе, болният от осма стая каза, че е Наполеон и тръгна да бие всички!
- Сложете го в усмирителна риза.
- А оня в шеста стая, каза че е Дон Жуан...
- Веднага в усмирителни панталони!

 

Пред психологически кабинет се срещат двама души. Първият пита:
- Кой си ти и защо си тук?
Вторият отговаря:
- Аз съм Наполеон и съм тук, защото психологът ме извика.
Първият пак пита:
- Как разбра, че си Наполеон?
- Бог ми го каза. - отговаря вторият.
- Лъжеш! Никога не съм ти казвал подобно нещо!- изкрещял първият.

 

Двама дебили си говорят пред един небостъргач:
- Ако скочиш от върха му, ще падаш поне 5 дена - казал единият.
- A ще умреш ли? - попитал другият.
- Ами сигурно - отговорил първият. - Това са си цели 5 дни без храна и вода!

 

- Каква е разликата между лудия и неврастеника?
- Лудият мисли, че две по две е пет. А неврастеникът знае, че две по две е четири, но това ужасно го разстройва.

 

Група луди пътуват със самолет. По едно време лампите в салона изгасват. В тъмното се чува вик:
- Не се плашете! Влязохме в тунел.

 

Един човек отива при доктора.
- Докторе, нещо ми хлопа дъската!
- Ами защо си дошьл при мен? Отиди при дърводелеца.

 

Един луд се катери на най-високото дърво в двора на лудницата. Другите му викат отдолу:
- Къде отиваш бе, ще се пребиеш! Какво правиш там?
- Ще ям круши.
- Какви круши, това е бор!
- Няма нищо, аз си ги нося.

 

Двама луди си играят на война. По едно време единият насочва към другия една пръчка и вика:
- Бум, бум! Падай, убит си!
- Как ще съм убит бе? Ти да си чувал за умрял танк?

 

Психиатър към пациент:
- Поздравявам ви! При вас се забелязва голям напредък!
- Какъв напредък? Преди половин година бях Наполеон, а сега кой съм? Никой!

 

Психиатър пита луд:
- Абе, ти защо хвърли тази граната в тоалетната?
- За да видя дали е свободно!!! - отговаря лудият.

 

Един луд пишел писмо. Главният лекар минал покрай него и го попитал:
- На кого пишеш писмо?
- На мене си - отговорил лудият.
- И какво пише в него? - попитал лекарят.
- Не зная, след три дни ще го получа...

 

Психиатър към пациента си:
- Защо се чешете непрекъснато?
- Защото аз съм единствения човек на земята, който знае къде точно ме сърби.

 

На една стълба в лудницата се е качил бояджия и боядисва стените. Отдолу се приближава един от пациентите и пита:
- Добре ли си хванал четката?
- Да, защо?
- Абе щото ще взема стълбата!

 

Двама луди пътуват във влак.
Влакът влиза в тунел. Минута, две, три... Тунелът не свършва.
- Защо е толкова дълъг този тунел? - безпокои се единият.
- Ей, че си тъп! Нали седим в последния вагон!

 

Пациент към психиатър:
- Никога не бих помислил, че нищожество като вас ще ме излекува от комплекса за малоценност!

 

- Докторе, като ида на среща с мъж, направо не мога да му откажа. Още от първата среща, и - в леглото. После се чувствам ужасно, като някоя проститутка... Направете нещо!
- Мога да ви хипнотизирам, и чрез внушение ще направя така, че да можете да отказвате.
- Не бе, докторе, не ме разбрахте - направете така, че да не ми е кофти после.

 

В училище за луди децата отиват при директора и му казват:
- Господин директор, учителката ни припадна!
- Що припадна бе, деца?
- Ами ние запяхме "Ний ша станем милиони!"


Tell me something






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - ша съ опрайм :)
26.01.2009 18:54
таз година с полупроводници,а догодина с цели проводници....:)))))))
цитирай
2. vmir - Шъ са опрайм, ама само да не са завъртим на 360 градуса!
26.01.2009 19:01
:)))
цитирай
3. krotalka - Успя да ме разсмееш!
26.01.2009 19:02
То най голямата лудница е в една сграда срещу муцуната на коня, ама няма заради тия луди да си развалям доброто настроение в момента...

Весела вечер!
цитирай
4. bizcocho - как добре ме разбра:)аз не че се с...
26.01.2009 19:17
как добре ме разбра:)аз не че се съмнявах де...:))
цитирай
5. krotalka - Изказване на наш политик:
26.01.2009 19:21
Стояхме на ръба на пропаста, от тогава сме направили една голяма кракча напред...
цитирай
6. bizcocho - krotalka
26.01.2009 19:28
:)))))) яко БУХ се чува,нали?Ехото кога ли ще заглъхне?
цитирай
7. vmir - Май ще трябва да направя поне още едно посещение на
26.01.2009 20:14
лудницата. :)
цитирай
8. krotalka - Ще го очаквам с нетърпение!
26.01.2009 20:18
Някъде прочетох събрани лозунги от соц времето, всичките бяха достойни за "лудницата", като тоя: При председателя се влиза само по-голяма нужда(табелка на вратата на председателя на ТКЗС-то).
цитирай
9. vmir - Кроти, имам неголямо участие в събирането на тези бисери,
26.01.2009 20:36
и знам някои подробности. Имам ги на хартиен носител в къщи от дузина години преди още да попаднат в медиите, ще се опитам да ги изровя, дано да имам късмет. Познавам лично авторите и повода за лозунга: "Нито една слива неодрусана", който неправилно се приписва на ТКЗС, където повода за появата му е следствие от работата на мои колеги. :)))
цитирай
10. анонимен - Привети и мерси за клипчето!:)
26.01.2009 21:33
Айде и от мен нещо по темата:
- Альооо, Народното Събрание ли е?
- Да...
- Може ли да попитам, какво ми трябва, за да стана депутат?!
- Ти луд ли си...
- Да, а има ли някакви други изисквания?!
:)))
цитирай
11. vmir - Добре, ако давате все така, ще ми спестите ходенето в лудницата. :)
26.01.2009 21:35
цитирай
12. krotalka - Необходимо уточнение!
26.01.2009 21:57
Да се прави разлика между психиатрия и лудница!!!!
цитирай
13. vmir - ОК, Кроти, все пак, обикновено е по-добре да си при психиатър,
26.01.2009 22:16
отколкото в лудница...
цитирай
14. анонимен - Хах, но внимавай, Воймир,
26.01.2009 22:22
на някои хора в медицинския им картон пише:
Няма психични отклонения, той просто е глупав...

Това също е виц!:)))
цитирай
15. rummi - в лудницата, vmir, има ред!
26.01.2009 22:38
там е ясно кой е луд, кой -доктор и кой- посетител.

а у нас жабите не си знаят гьола и в гьоловете няма списък на жабите :-)))
цитирай
16. vmir - Ох, сигурно е вярно, но аз тази вечер напълно се побърках.
26.01.2009 22:41
Цяла вечер климатика отказва да тръгне. Токовите удари преди няколко дни само го разстроиха, а ето, че сега компресора категорично отказва да тръгне... :(((
цитирай
17. bovari - С усмивка за "Приятна вечер"
26.01.2009 23:06
Много приятна компания и лакардиите хубави, ама ще бързам .....да "отида при дърводелеца.";))))

цитирай
18. compassion - Опит за приложение към постинга
26.01.2009 23:51
Между двама луди:
- На табелки не вярвай.
- Защо?
- Вчера гледам - на една врата пише "Жени". Влизам вътре – тоалетна.


Срещнали се двама психолози на улицата:
- Добър ден!
- И какво по - точно имаш предвид, като казваш това?


Психолог на своя клиентка:
- А как се отнася съпругът ви към брака?
- Но аз не съм омъжена.
- Да, разбирам, съпругът ви предпочита да остане още ерген.


Заседание на парламента. Разгорещен депутат от трибуната :
- Половината парламент се състои от корумпирани мошеници!
Председателя:
- Веднага да се извините и да си вземете думите обратно.
Дълга пауза ... Депутата:
- Извинете. Взимам си думите обратно: половината парламент не са корумпирани мошеници ...


Лети Змеят Горянин и крещи: - Демокрация! Плурализъм! Прозрачност! Видяла го Баба Яга и клати неодобрително глава: - Горкият, пак е преял с депутати..

ПП: Не знам дали холандски тук добре ще се котират или ще се тълкуват като зловредно влияние на гнилия капитализъм, затова разумно ги премълчавам до второ нареждане.
цитирай
19. vmir - Compasion, благодаря!
27.01.2009 00:38
Бовари, аз пък отивам да разглобявам климатика...
Лека нощ!!! :)))
цитирай
20. iliada - :))))))))
27.01.2009 01:06
Доста се посмях ,даже и на някой коментари и благодаря ни всички за доброто настроение!:)
Като гледам много са тръгнали за дърводелеца да тичам да си " хвана" ред!:)
цитирай
21. vmir - Ох, вие сте си добре, ами аз какво да правя, като все не мога да намеря време да отделя за дърводелеца?
27.01.2009 08:31
Приятен ден! :)))
цитирай
22. анонимен - Е, отдели време за чайче или кафенце,
27.01.2009 13:13
http://www.youtube.com/watch?v=Tf15Nlyr5_k

Приятен ден, въпреки авариите!:)

ПП Този клип специално го търсих, като за теб;).Споко, добре си, Воймир, както виждаш, всеки "луд" с номера си!
цитирай
23. compassion - Ама какво е това сухо "благодаря"?
27.01.2009 14:35
Никакъв дърводелец ... Внимание им трябва на повечето хора, разбиране и приемане. А другите ...ами ние ги мислим за радиатори и климатици, които просто трябва да топлят... но вече не искат ...и те си търсят внимание... и с право.
цитирай
24. krotalka - Виши,
27.01.2009 15:47
клипчето ме кара да възкликна - Всеки луд с номера си, някои с цяла програма...
Имаше един стар ням филм с нещо подобно...
цитирай
25. bizcocho - vishnichka
27.01.2009 16:05
хихихи :)))))))))и аз любопитно го изгледах тоз клип,и ми подейства зашеметяващо добре!:))))))))
Надявам се,да не бъда много съдена за любопитство:)
цитирай
26. анонимен - Момичета, благодаря ви!
27.01.2009 19:15
Радвам се, че клипът ви е дал още една идея към постинга на Воймир. Надявам се, той да се справя успешно с ремонтите и всички да сте в добро здраве, че е най-важно!
Приятна вечер от мен!:)
цитирай
27. cefulesteven - Един си е направо тъжен и много, м...
28.01.2009 08:48
Един си е направо тъжен и много, много мъдър:

"Какъв напредък? Бях Наполеон, сега съм никой..."

цитирай
28. vmir - Благодаря на всички за коментарите, не успях поради аварията да отговоря,
28.01.2009 09:39
даже изневерих на блог.бг с включването си в един форум, който само четях досега и направих първия си постинг снощи след двегодишно мълчаливо присъствие там. Какво е сега учудването ми да открия, че хората в някои отношения съвсем не са апатични и раздразнителни и само 12 часа след апела ми за помощ, вече имам 20 коментара, редица ценни съвети, включително и на лични, и конкретни оферти, от които ще се възползвам в близките часове! Вижте, ако не вярвате:

http://forum.setcom.bg/index.php/topic,39220.msg335837.html#new

Успешен и приятен ден на всички!!!

p.s. Compassion, вземам си бележка!
Кроти, да си луд понякога много помага.
Виши, границата между луд и глупав е много важна, ама нали мразим границите...
Bizcocho, в блога ми никой няма да бъде съден за нищо, обратното - може да бъде поощрен заради нещо другаде осъдително.
Да, Стеф, и на мен този ми е любимия.
цитирай
29. vmir - И докато чакам виртуалната помощ да се трансформира в реална,
28.01.2009 12:22
нека да попълня една осезателна празнина в този постинг. Става дума за медийната известност, която придоби наш брат-съблогър тези дни с въоръженото си отвличане на автобуса "София - Варна".

http://www.dnes.bg/article.php?id=64923

Вярвам, че в постингите му се крие и причината за необичайния начин за влизане в диалог с властта, затова давам и линк към блога на Блажев, с надеждата, че примера му няма да бъде последван:

http://atila.blog.bg/

Само малко да го цитирам:
"И едните и другите са подставени пионки на тези вътре"
"Да бъдат тероризирани с най-различни перфидни сриващи психологически методи"
"Ето от това съм омерзен. Че тези т.н протестиращи, тръгнали да се правят на велики, а накрая бои ядат"
Коментарите оставям на вас.
цитирай
30. viki11 - 1989 ГОДИНА ПОПАДнах на съдебната ...
31.01.2009 14:52
1989 ГОДИНА ПОПАДнах на съдебната система в България и оттогава е МОЕТО УСЕЩАНЕ ЗА ЛУДНИЦА!
И вече не издържам.
Доста отдавна прогледнах. :(, на 22. И всичко загорча.
Остави , че в сиренето има тебешир освен горчилката.
цитирай
31. viki11 - <!--[if !supportEmptyPara...
31.01.2009 15:09
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->

СКъпи, какво значи това?
цитирай
32. vmir - Viki11, и аз бих искал да знам не по-малко от теб, мила! Защото непрекъснато го трия, а то си ми никне ли, никне!
02.02.2009 09:56
Ама казва ли ти някой, смееш ли да запиташ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4103723
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54893
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930