Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2009 13:40 - В ЛУДНИЦАТА 3
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 3872 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 30.01.2009 12:56


           Уф, усещането за лудница, от което ви се оплаках само ден преди инцидента, явно не ме е подвело. Трети ден вече случая с отвлечения автобус се задържа като тема №1 в публичното пространство. Това май идва да подскаже, че темата за лудницата си е съвсем актуална...

И понеже първоначално свързах ЛУДНИЦАТА с говоренето на политиците, иска ми се да внимават повече какво говорят, защото отсъствието на логика в думите на говорещите предвещава липса на логика в делата на слушащите.




При психиатъра:
- Докторе, помогнете на мъжа ми! Внушил си е, че е вълкът от “Червената шапчица”!
- Е, това не е толкова страшно!
- Как да не е?! Бабите в квартала свършиха!…

Спял си един човек и някаква муха започнала да му бръмчи над главата. Станал, гонил я и отново заспал. А мухата пак: “Бз-бззззззззз”.
Ядосан, човекът станал, хванал мухата и започнал да я люлее: “На-ни-на-ни”…
Мухата заспала и човекът започнал да крещи: “Ббз-бз-бз-бзззззззззззз. Хубаво ли ти е сега, а, хубаво ли ти е?”

- Здравейте, докторчета! А къде ви е онзи, психоаналитика?
- Кой?
- Който вчера ми обясняваше, че целия ми проблем бил в това, че никога не мога да убия човек.

При психиатъра:
- И откога мислите, че е нормално да гледате по цял ден Big Brother?!

- С кого разговаря този човек?
- Сам със себе си.
- Е, тогава защо вика?
- Не чува добре.

При психиатъра. Въпрос:
- От кога се чуствате като овца?
Отговор:
- От малко агънце.

 Минава лекаря на визитация в псхиатрията. Един пациент седи в коридора пред леген с вода и "лови риба".
- Колко шарана хвана днес? - пита доктора.
- Дай пет лева и ще ти кажа.
Доктора дава парите.
- Ти си осмия шаран.

Да, наистина не е зле човек да ходи на психоаналитик и да получи там квалифицирана помощ за успокояване на нервите.
Но значително по-евтино е просто да псува всеки срещнат.

Указания за ползване на "горещ телефон" за психиатрична помощ:
1-800-….
Ако сте обсесивно-компулсивен натискайте 1 постоянно.
Ако сте зависима личност, помолете някои да натисне 2.
Ако сте множествена личност, натиснете 3, 4, 5 и 6.
Ако сте параноик, не натискайте нищо - ние знаем кой сте и какво искате. Изчакайте малко на линията за да можем да трасираме обаждането ви.
Ако сте шизофреник, слушайте внимателно и един глас ще ви подскаже кой номер да натиснете.
Ако сте депресиран, няма значение кой номер ще натиснете. Никой няма да отговори.

Лекар в психиатрична клиника моли неколцина от пациентите да му помогнат при пренасянето на мебелите.
Един грабва стол, друг - закачалка, трети - кресло, а четирима се залавят за гардероба.
Когато лекарят се връща да провери защо се бавят, заварва само трима.
- Какво стана с Боби? Оставих го тук, с вас!
- Докторе, гардеробът беше много тежък с всички тези дрехи. Затова Боби влезе да ги държи.

Пациент се оплаква на психиатър:
- Докторе, в последно време съм притеснен за умствените си способности.
- Какви са симптомите?
- Много тревожни! Всичко, което каже жена ми, ми изглежда разумно.

- Случвало ли ви се е някога да чувате гласове, а около вас да няма никого?
- Да, докторе, най-редовно.
- И кога се получава така?
- Когато говоря по телефона.

Двама луди се люлеят на втория етаж на прозореца на къщата си с една дъска. Палави деца звънят на звънеца и бягат. Лудият от външната страна казва на лудия от вътрешната:
- Ти си по-близо, върви да видиш кой звъни!
Лудият от вътрешната страна отива да види кой звъни, а другия пада от втория етаж заедно с дъската и застава пред вратата. Лудият отвътре отваря вратата и като вижда другаря си казва:
- Ако знаех, че си ти, изобщо нямаше да слизам.

При психиатър човек се оплаква от проблемите си.
- Имате ли роднини? - пита психиатърът.
- Да, брат-близнак. Никой не може да ни различи. Всеки път, когато моят брат направи някакво безобразие, обикновено наказваха мен. Като пораснахме, веднъж го осъдиха на две години затвор, но бях принуден да ги излежа аз. След излизането ми от затвора се сгодих за прекрасна, сладка девойка, ала той се ожени за нея. Сега обаче му отмъстих, само, моля ви, докторе, не казвайте на никого: миналата неделя аз умрях, обаче погребаха него!

Пациент се оплаква на психиатъра си:
- Докторе, по цяла нощ сънувам някакви странни сънища! Сънувам, че някакви мишки играят футбол
- Ето ти едни хапчета, ще ти помогнат.
- А може ли да започна да ги пия от утре?
- Защо?
- Довечера им е финала.

Докторе, жена ми ме напусна, взе и децата, изгониха ме от работа, изгониха ме от квартирата, само пиенето ми остана… Какво да правя?
- Ами как да ти кажа? Като лекар мога само да ти кажа да оставиш алкохола, обаче като човек - не те съветва
м

- Докторе, благодаря ви, че ме излекувахте от манията ми за величие! Сега аз съм човек с феноменална, невероятна, фантастична, ненадмината скромност!

Някакъв човек отива на посещение в лудницата, и вижда всичките болни качени на покрива. Хващат някой, хвърлят го долу, а той се кефи докато пада…
Поглежда човека купчината трупове долу и им вика:
- Какво правите бе, идиоти!
- Ами играем си на самолети.
- А къде ви е докторът?
- Него го пратихме още с първия полет.

В лудницата водят нов пациент. Надзирателите го вкарват в килията и си отиват. Съкилийниците се струпват около него:
- Я кажи, ти кой си?
- Наполеон.
- Е-е-е, аман от императори бе, тука ги имаме вече четирима.
- Аз не съм император, а коняк "Наполеон".

Психиатър внимателно изслушва безкрайните оплаквания на пациент в депресия. Накрая се възцарява мрачна тишина.
- Добре, да предположим, че се опитам да ви помогна - казва накрая психиатърът. - Но, както казвате и вие, защо е нужно… Все едно - всичко в тоя живот е така безсмислено…


Лудите си правят културно събитие - литературно четене. Става един, чете някаква книга. Всички са във възторг - стават на крака, ръкопляскат. Само един мърмори:
- Абе хубава пиеса, ама много действащи лица…
В този момент влиза един санитар:
- Ей, психари! Кой е задигнал телефонния указател?

Eдин луд решил да се беси. Взел въже и тръгнал да си търси дърво.
Намерил дърво край една буйна река, завързал въжето и… клона се чупи, пада в реката и с триста зора се добира до брега. После по пътя към лудницата си вика:
- Тууу… заради едно бесене за малко щях да се удавя!


Главният психиатър видял, че лудите са се наредили в редица на двора и един по един падат и почват да си блъскат главата в асфалта. Пратил един от докторите да провери какво става. Оня се връща след половин час:
- Един от лудите е нарисувал с тебешир една черта на асфалта и обещава 1000 лева на всеки, които успее да пропълзи отдолу.
- А ти защо толкова се забави?
- 1000 лева са си сериозни пари…

Бизнесмен при психиатъра:
- Докторе, помниш ли, миналата година имах невроза от много работа и ти ми препоръча да се занимавам с мадами, за да се разсейвам?
- Помня, и какво?
- Ами сега ми кажи как да се откажа от мадамите и да се върна пак към работата.

Едни луди ги завели да гледат мач. Сложили ги да седят на мръсни пейки и само един си подложил вестник. Попитали го:
- Защо ти е тоя вестник?
- За да гледам от по-отвисоко.

Шефа на лудницата решил да иде да види какво правят пациентите и каквo да види, всички се хвърлят в празен басейн, а един седи без да мърда. Доктора си казал "Тоя сигурно се е оправил?" и го попитал защо не плува и той му отговорил:
"Ами защото ще се удавя!"

Комисия идва на посещение в лудницата. От тълпата луди изскача един, вдигнал стол над главата си, и подгонва една мадама от комисията. Оная бяга, пищи, лудият я гони…
Стигат до последния етаж на лудницата, жената вече няма на къде да бяга и решава да се предаде. Обръща се с лице към лудия и чака съдбата си…
Оня галантно й поднася стола:
- Заповядайте, седнете…

Психар влачи кашон. Санитар го пита:
- Абе Иване, кво е тва куче бе?
- Какво куче бе, това е кашон - не виждаш ли?
- О, да, извинявай. - казал санитарят.
След като си тръгнал психарят се обръща към кашона:
- Ей, Шаро, пак го изиграхме…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - хаха, третия ти е убиец! а тоз с ша...
29.01.2009 13:49
хаха,третия ти е убиец! а тоз с шараните....май в това е и проблема - колко ще се отзоват в тази роля:))))Не съм изчела всичко,но не можах да не отреагирам:)Отивам пак да чета и ,ако не е досадно,току виж пак съм кацнала с думички за коментар:)
цитирай
2. sisithebest - готини са
29.01.2009 13:52
ама ме заболяха очите докато ги прочета :D
цитирай
3. bizcocho - ...:)
29.01.2009 14:04
"Ако сте депресиран, няма значение кой номер ще натиснете. Никой няма да отговори."- този и предпоследния са си направо и тъжни.
Поздравявам те за изборът ти вмир!Пред повечето от подбраните от теб вицове,предпочитах да не се замислям за поводът на качването на постинга,а да се посмея :))
цитирай
4. vmir - Bizcocho, заповядай, може и да открием нещо съществено.
29.01.2009 14:05
Ето, ти си открила забавлението, благодаря ти!
:)))

sisithebest, слях редовете в общ фон и уголемих шрифта, благодаря ти за забележката!
цитирай
5. анонимен - Уф, така си е..
29.01.2009 14:39
Затова понякога започвам да се чудя доколко са нормални 'нормалните' и доколко - луди 'лудите' :]
цитирай
6. krotalka - Благодаря ти Командире
29.01.2009 14:44
за порцията смях!
С толкова сериозни проблеми се сблъскваме ежедневно, че ако не можем да се посмеем, ще станем пациенти на психиатрите.
цитирай
7. vmir - 5. анонимен, колко ли хубаво би било и публично говорещите
29.01.2009 14:48
да се почудят над тази загадка.

Кроти, смехът е здраве!
:)))
цитирай
8. bovari - Елексир за душата....
29.01.2009 14:53
С благодарност за усмивките, които ни подари в този иначе скучен януарски ден.;)))
цитирай
9. анонимен - На първия ти постинг се смях много,
29.01.2009 15:25
на втория – почти не, а тук си го смесил с политиката, до която опира в крайна сметка всичко.Така, че ако владеех добре скобите, бих ти оставила „крива” усмивка, но ти благодаря за настроението в жълто...
Приятен ден!:)
цитирай
10. vmir - Бовари, пак заповядай, знаеш, че си винаги добре дошла
29.01.2009 21:13
като скъп гост в блога ми, чувствай се като в собствения си блог, благодаря ти!

Виши, а ти като си почти домакиня на блога ми, моля отправяй ми критичните си забележки на “лични”, че да не се резилим пред всички!
цитирай
11. eleonoraknyazheva - Посмях се
29.01.2009 22:41
от сърце, обаче от това сигнално жълто ми премаляха очите.:)) Ако позволиш, добавям един виц:
Един психиатър отива на преглед при свой колега, като го информира за специалността си.
"След като самият вие сте психиатър, защо идвате при мен, колега?"
Отговор: "Уффф. Много скъпо вземам, колега."
;))))
цитирай
12. vmir - eleonoraknyazheva, не само позволявам, но и ти благодаря за приноса!
29.01.2009 23:57
:)))
цитирай
13. iliada - vmir!!!:)))))))
30.01.2009 01:50
И какво ми стана ? Направих си едно среднощно кискане!Направо за лудница №4:))))))))))))
цитирай
14. bizcocho - ами. . мори си тоз жълт цвят, ама си е ...
30.01.2009 03:02
ами..мори си тоз жълт цвят,ама си е много на място за талоните,които раздаваш:)))
цитирай
15. анонимен - Добро утро, Воймир-че!:)
30.01.2009 09:29
Моля ти се, да резилиш някой, означава да искаш да го обидиш и засегнеш, пряко и умишлено...Извинявай!Дано сега ме разбереш.Няма критика към теб, а за това, което се случва около теб, с едни реални младежи, зловещ индикатор за предстоящи беди в болното ни общество…
Знаеш оценката ми за това, което правиш в блога си, отразих настроението си, такова, каквото се получи след трите ти постинга! Затова и използвах кавичките, за да разбереш, че не е буквално към теб! А вицовете сами за себе си, са супер добре подбрани, благодарих за което!
Но,
след прочит на такъв коментар, ЦИТИРАМ ТЕ от втората ти част на поредицата за лудницата :

…в казармата съм бил свидетел на превръщането на глупашко забавление в трагедия. Това е просто един миг наслаждение от властта на оръжието, след който най-прекрасното момче в ротата е с куршум в аортата, а изходът е ясен. Най-тъпото в цялата работа е, че каквото е станало наяве, е било напълно предвидимо от изявленията и поведението на глупака, който е имал нужда от оръжие, за да се чувства силен и важен. Но какво ясно са предвещавали изявленията му, се сетихме след като доброто момче вече го нямаше...

от такава истинска история, пък и от злополучното автобусно отвличане, няма как усмивката ми да не "застине", нали?!
Приеми извиненията ми заедно с пожелания за добър и успешен ден!:)
цитирай
16. vmir - Привет, Илиана, едно време май имаше вицове, смехът на които не минаваше за съвсем уместен на публично място.
30.01.2009 12:49
Добре поне, че днес имаме възможността да се смеем на воля, защото смехът е здраве! :))))))))))))
цитирай
17. vmir - Здравей Бизцочо, ще гледам да не изгубя мярката, благодаря ти.
30.01.2009 12:53
:)))
цитирай
18. vmir - Добре, Виши, искам да ти кажа, че много повече ми харесва да пиша за весели неща,
30.01.2009 13:26
отколконто за неприятни или трагични, но повече от това ми се иска да споделя, че само който не го е видял и изпитал не знае колко е реална поговорката “от играчка – плачка”! В казармата имаше приказка, че на 1000 пъти дори празната пушка гръмва веднъж. И какво да мисля, като чета, че Блажев е супергерой, защото никой не бил пострадал??? Това е резултата от тоталното БЕЗХАБЕРИЕ – от Президента на България до портиера на бостана в Горно Нанадолнище. Безгрижното прахосване на енергията за промяна ни направи неадекватни, дано да им приседне на кукловодите на прехода и дано поне подръпнат ушите на подставените си надлъж и шир момченца. Защото ще изкрейзваме и повече.

Аз самия едва не изкрейзих заради решението на съда за убийството на студентчето във Франция. “Груба намеса в правосъдието на Република България” били свръхпрецизните ескспертизи на френските криминалисти! За да пуснат на свобода доказани садисти и убийци, защото таткото бил магистрат! Иначе нямаме пари за сложни експертизи и добро правосъдие, нали? За мен този случай е по- важен от случая с Блажев, но никой не каза нищо за него, нали? Как да не изкрейзиш при такава действителност, а?

Не си го изкарвам на теб, приятелче, просто ме е яд на властимащите. А за теб - :)))
цитирай
19. feq - Дано хората разберат твоите послания, Воймир!
30.01.2009 19:44
Жълт фон с червени букви!!!
Внимание, движим се "по ръба"...
Чувствителна и нежна душа носиш, душа на бунтар!!!

Преди време в кабинета на един лекар видях надпис:
Всички болести идват от ядове,
а ядовете от гадове!

Добро мото за лекар, нали?
Вселенски, успокояващ ГУШ за теб, от мен!
цитирай
20. vmir - Привет, Феичке,
30.01.2009 23:11
Малко съм ядосан в момента, но не чак толкова, че да пропусна да ти изпратя
Вселенски ГУШ и за теб от мен, Феичке! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4100215
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54886
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930