Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2009 07:42 - И БЛОГЪТ ЗАПРИЛИЧА НА КЕНЕФ
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 7088 Коментари: 41 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2009 08:40


 

         Това,image че някой ще ме нарече педераст”, “глупак”, “яж ми хуяима две страни. Личната няма да разяснявам. Но втората няма как да мине без отношението ми, а защо, си е лично моя работа.

Блогът заприлича на кенеф. От гадните миризливи кенефи, с гадни човечета в тях, които, знаете какви гадости вършат по стените, и то не само с химикалки. Че сме свикнали с това състояние, е ясно. Но да търпиш подобна измет, която нарича блаженото си лайнярстване патриотизъм, е недопустимо дори за мен. Символът на България за мен вече не е само кенеф. А кенеф с надпис Ремонтиран със средства на Европейския Съюз”. Защото общност, неспособна да постави на място гореспоменатите отрепки, не е кадърна  и да решава и проблемите си сама. Тежко на държава, в която патриотизмът се доказва с омраза срещу емигрантите. Тежко на граждани, които не могат да изразяват отношението си освен с отрицания, псувни и квалификации. Днес и аз използвах квалификации, което ми подсказва, че мястото ми не е тук. Приятелите ще ме разберат, а дали ще си изтрия блога, ще решавам по-късно.

 

......  

 





Гласувай:
0



1. boristodorov56 - Не се отказвай.
03.04.2009 07:48
Най-лесно е да направиш констатация -
видна за всички -
и да развееш белия байряк!
цитирай
2. feq - НЕ... НЕ, Воймир, НЕ и ТИ!!! Моля те, ОСТАНИ!!!
03.04.2009 07:59
Осиротях...
Джулия, Ина, Женя, Есен...
С кого аз ще си пиша???
Просто не ги чети, Воймир - те ти завиждат!!!
ако и ти напуснеш... ще опустее блог-бг...
цитирай
3. анонимен - Гневът е лош съветник!
03.04.2009 08:55
Хайде, миличък, успокой се!!!
Аз пък съм изключително доволна дето цъфна в челната страница този прозорец на най-коментираните постинги. Дори не се блогвам редовно вече, то са едни и същи безумия и клишета всеки ден:
Ооох, ааах, хлъц, пръц, ких, сърби меее, почеши ме веее, боли ме веее, помияриии, боклуциии и т.н., и т.н., и разни други фантасмагории от рода на - аз ви питам, вие кажете : ето ви стих, ето ви умност, елате на чат!!!
А за циците, дето се веят из блога, нямам думи...
Едно и също, как им е забавно на някои, не знам, вероятно имат малко работа и много време за губене! Като постоиш, постоиш, пък си биеш камшика, на мен вече половината ми блогрол не пише тук...
Ами това е дереджето, Воймир,
прост народ - слаба държава!
Усмивка от мен и хич да не ти дреме за блога, миличък!:)))
цитирай
4. vmir - Приятели, не съм привърженик на отбраните общества,
03.04.2009 08:58
но простотията тук вече минава всяка разумна граница, опошлява и профанизира всяка по-важна тема. Мисля, че тоалетна с достъп на отрепки не е подходящо място за дискусии. Обичам шегите, но нямам навика да се шегувам с простаци, които не разбират друг език, освен езика на ритника.
цитирай
5. neslanchice - Нито сме свикнали с миризливото ...
03.04.2009 09:16
Нито сме свикнали с миризливото кенефно състояние, нито има причини да го търпим според мен. Агресията ме гневи, простотията ме отчайва. Още не съм намерила отговори на всичките си въпроси за агресията и простотията, но това "общност, неспособна да постави на място гореспоменатите отрепки, не е кадърна и да решава и проблемите си сама" е абсолютно вярно. И страшно. Тежко на държавата, тежко ни...
Но не мога да се примиря. НЕ МОГА.

А това, че ти използваш квалификации, на мен ми подсказва, че си нормален човек, при това много достоен за уважение.

:)))
цитирай
6. анонимен - Воймир,
03.04.2009 09:18
за тук единственото ти решение може да бъде:
Тотален игнор!!!
Всяка друга реакция на простотията забавлява още повече тези, които я представят... Има блогърски места, където мирише на "парфюм" и свежо, чува се приятна музика, ходИ там, когато имаш "нужда", дават и "хартия" с хубаво написани послания...ако ми позволиш да се пошегувам!
Хайде, прав си, но се усмихни, както си го можеш!:)))
цитирай
7. tili - Сложила съм те
03.04.2009 09:37
в "моя блог", защото ценя постингите ти. Не зная какво е предизвикало реакцията ти, защото общувам и следя десетина души тук . Останалото-не ме интересува. Въпросът е принципен: трябва ли свестните постоянно да напускат и да оставят свободна територията за отрепките?
цитирай
8. avangardi - Не се разрешава напускане на барикадите:-)))
03.04.2009 10:37
Заедно да прочистим терена, приятелю!!!
Поздрави!
цитирай
9. анонимен - Воймир, прочетох още няколко подобни поста,
03.04.2009 10:41
ето ти един коментар от Янчев в блога на Курак, вероятно си го видял, но ТОВА е също отговор какво да е поведението ни в блог.бг. Аз дори не обвинявам сайта, който с някои неща от първата си страница просто ни показва отстрани - да се видим какво представляваме:

==========================================================
10. ianchefff - тя,
02.04 17:35
простотията си я има навсякъде, няма причина да липсва тук.
Просто не им се връзвай и така.
Или ги псувай като каруцар, или тотално не им обръщай внимание, или ги трий без ниакакви обяснения.
Важното е да го правиш с кеф, щото това най-много ги тормози. Дразнят се от това, другите да са весели и да са чувстват добре.
Затова винаги действай с усмивка и да не ти пука.
========================================================

цитирай
10. compassion - Ти си различен
03.04.2009 10:56
Когато облак скрие слънцето, само дете може да си помисли, че него вече го няма, само отчаяния може да се уплаши, че то никога повече няма да се покаже за него...
Ти си различен
Бъди естествен, бъди себе си.
Свети за тези, които искат да ходят в светлина
Не се гневи. Обичай ги въпреки всичко
Друг смисъл няма да си тук
цитирай
11. vmir - Приятели,
03.04.2009 11:48
Блогът прилича на държавата. Има неща, които са допустими, други – не. Ако рецидивисти са оставени на свобода, държавата е една, ако са изолирани – друга. Дори броя не е толкова важен, защото човек не мисли кой от рецидивистите може да причака детето му, а какво ще произтече от срещата с рецидивист. Защото рецидивиста не е някой, с който можеш да се разбереш. Той отстъпва единствено пред аргумента на грубата сила. Заради него са измислени оръжията. Но, освен да му строшиш главата, можеш и да емигрираш. И така се оформят различията между държавите. Докато в едни викат “мразя емигрантите” и полагат всички усилия да прогонят кадърните и читавите, в други се борят срещу застоя, като дават шанс на прогонените. Но, това е въпрос на политика, и ако колективните органи на управление или регулиране са си наумили, че простотията е равнозначна на патриотизъм, то и държавата е просташко-патриотарска. За несъгласните остава емиграцията, и това е много жалко, защото простака няма срам, и ако днес вика “мразя емигрантите”, утре e пръв емигрант и е еднакво некадърен и отвратителен навсякъде по света, а когато ни го върнат обратно тук, е още по-нагъл и отблъскващ отпреди да емигрира. Така, политиката на опростачаване поражда все по-голяма и по-голяма простащина, която залива и обезсмисля действията и позициите на отделния човек, и е въпрос на време един по един да се издавим в заливащия ни океан от простотия, който администрацията ни осигурява.
цитирай
12. neslanchice - vmir,
03.04.2009 12:12
така е, казал си го перфектно. Но изборът между грубата сила и бягството за мен не е избор, просто е принуда. Жалка, груба и недопустима според мен принуда. Което сигурно звучи наивно. Не искам да се давя, нито да се уча да плувам, нито да бягам - днес от тук, утре от там, вдругиден - откъде?
цитирай
13. nikita6864 - аре бе вмире,
03.04.2009 12:39
от есента все си тръгваш и все "ограничваш присъствието си в блога", а като гледам още си тук.
плямпало, бля-бля-бля...
цитирай
14. vmir - Neslanchice, никой не е венчан за нета, нито пък аз.
03.04.2009 13:38
Прехраната ми не зависи от присъствието ми в блога, дори присъствието ми тук е за сметка на нещата, които правя за прехраната си. Иначе и аз като много хора тук имам нужда от съидейници, приятели, и съекипници, но май нета не е най-доброто мястото за удовлетворяване на подобна нужда, защото тук дебнат и екземпляри, които имат странни идеи за всичко това.


Никита, опитваш се да ми говориш като самодоволна хазайка на наемател, но разреши ми да ти споделя, че според мен, основанията за самодоволството ти са доста илюзорни.
цитирай
15. neslanchice - Vmir,
03.04.2009 14:11
пак си прав на 100% :)))
Злобата тук е неприемлива.
Живееш, стремиш се да си това, което си, постигаш ценни за теб неща. Говоря за нормални хора, които логично се стремят към това. Имаш възможност, ползваш нета. Имаш нужда, търсиш, намираш съидейници, приятели, съекипници. Някой странен екземпляр се появява и без значение от неговите причини, се намесва с цел да ти навреди. На теб, на приятелите, на съидейниците. И?.....
Въпросът с моята прехрана стои както с твоята.
За мен въпросът е принципен и трябва да си остане такъв. И търся начини. И не мога да си мълча :-)
цитирай
16. vmir - Neslanchice, ако проблемът бяха случайно изтърваните луди, с мед да ги нахраниш.
03.04.2009 16:01
Защото, такива не разбират какво вършат. Говоря за системно и тенденциозно присъстващите уж луди, наличието на които трудно може да се обясни по друг начин, освен с провеждане на определена политика. Твърде възможно е и те да не си дават сметка, че са хванати дори по-сигурно, отколкото си въобразяват, че лично са “хванали” някои от “подопечните” си блогърстващи... Един ден ще излязат наяве методите и ролите, които използват за целта. Но, както и друг път съм казвал – всичко се плаща на този свят, едни неща по-рано, други-по-късно, жална им майка на тези, които не го разбират, защото никога няма да усетят силата на това да бъдеш самия себе си и самоограбването да играеш роли, за да използваш слабостите на тези, които лъжеш. Тъжно е, когато престорените сълзи станат истински, но вече няма кого да трогнат.
цитирай
17. neslanchice - Vmir, мисля, че говорим за едно и също.
03.04.2009 16:24
Точно затова въпросът е принципен. Ако те пресрещне лаещо куче, няма как да те обиди с лая си :-) Но ако е зло, няма само да лае. Въпреки че според мен няма зли кучета. А хора има - и зли, и луди, и объркани... И нормални, естествено :-)
Прав си за провеждането на определена политика. И не само тъжно, страшно е. Всичко се плаща, всичко се връща, и аз вярвам в това. Но злото е заразно.
За престорените сълзи и времето - много обичам приказката за лъжливото овчарче.
Аз искам да съм себе си и все още намирам на какво и на кого да се усмихна.
Надявам се, че и ти :)))
цитирай
18. vmir - Neslanchice, разбира се, че винаги има на кого и на какво да се усмихнем.
03.04.2009 16:47
Дори мисля, че сме длъжни да приемаме нещата за истински и стойностни, докато фактите не ни опровергаят. Това никак не е лесно, и повечето хора предпочитат да гледат на другите с подозрения или предубеденост, защото така си спестяват евентуалните разочарования или си спазаряват някакви облаги. Но, няма лесен и доходоносен път към истината. :)
цитирай
19. neslanchice - :)))))))
03.04.2009 16:49
:)))))))
цитирай
20. анонимен - А така, усмивки!:)))
03.04.2009 16:59
Те обезоръжават всяка простотия, агресия и чувство за "надмощие" с цинизъм !И все пак да питам по болния въпрос днес, някой има ли идея как да "прекадим" блогърските си души. Аз нямах клетва в блога си, ма много я изчетох по други места, знам ли :))))))
цитирай
21. vmir - :)))))))))
03.04.2009 17:06
Аз на няколко пъти я изхвърлях тази клетва от блога си още отпреди 2 - 3 седмици, проблемът не е в клетвата, а в намеренията и най-вече, в систематните разнообразни опити за реализацията им.
цитирай
22. totallyerected - Не падай в боя, присъедини се към ...
03.04.2009 18:55
Не падай в боя, присъедини се към клуба на бунтарите :)
цитирай
23. vmir - totallyerected, Какво значи бунтар в случая?
03.04.2009 21:17
Какво значи бунтар в случая? Да се псуваш и прегръщаш с измислени образи, зад които стоят едни и същи хора??? Имам си достатъчно друга работа и съвсем не толкова безинтересна както да подхранвам нечие самочувствие, че може да си играе с мен като котка с мишка??? И тази безинтересност бих продължил да търпя, ако такъв човек имаше по-полезна идея от това, да се чувства по-важен от мен. Но такава въображаема важност не води да нищо хубаво, освен до деградация. Деградация лична и колективна. И такъв театър не ми е по вкуса. Предпочитам да се отдръпна и да оставя шизофренията да се препира сама със собствените си образи. Така рано или късно тя ще се измори от играта сама със себе си и ако не напусне играта, ще се принуди да преосмисли отношението си към хората изобщо.
цитирай
24. krotalka - Воймир,
03.04.2009 21:35
уважавам и ценя мнението ти. Каквото и да решиш, ще го приема. Ще съжалявам за теб, ако си тръгнеш, но толкова свестни хора се махнаха, че ми става мъка.
Може да има борби и спорове. Но те трябва да са аргументирани и с малко по-сдържан тон. Знае се, че в спора се ражда истината, но тук няма и наченки на спор. Визирам блога като цяло. Ако преди единици си позволяваха непристойни изрази и ругатни, сега те са много повече. Лошия пример явно е по-заразителен. Някой има полза от всичко това. Дано се разбере кой и с каква цел го прави.
Няма да те убеждавам да не си тръгваш.Имаш право на собствено мнение. Ако ще се почувстваш по-добре, направи го. В крайна сметка, собствената кожа ти е по-близо. Човек има право на себеуважение!
цитирай
25. vmir - Кроти, театъра ми е ясен и дори вече съм свикнал с него.
03.04.2009 22:18
Оплювките едва ли могат да повлияят на самоуважението ми, защото отправени от простаци, са комплименти за мен. Точно заради това съм и особено нежелан за едикого си тук, защото все повече се превръщам в зрител, който се забавлява с бездарието на амбициозни предвзетости, обсебени от манията да подреждат и командват паради. Затова, дори и да реша да си изтрия блога, аз ще продължа да поглеждам тук и мълчаливо ще се забавлявам да наблюдавам опитите за провокации и всичко това, което ще стане както в предишния си коментар вече казах. Не изпитвам злорадство, а само чувство за удовлетворение от потвърждението на поговорката: “Хитрата сврака с двата крака”.
цитирай
26. nikita6864 - вмире,
04.04.2009 00:44
смея се над лицемерието ти-не друго :-D
цитирай
27. feq - Воймир, не можеш да изтриеш толкова ценни неща, които тук си написал!!!
04.04.2009 00:47
Космическите звуци, разказите, твоите анимации, цветовете...
те трябва да останат, това е твоят труд!
Изтрий коментарите и се затвори за коментари, но написаното нека да остане...
Хайде надникни при мен, каня те за командир на новото ни космическо пътешествие!
цитирай
28. vmir - Благодаря, Феичке, но съм принуден да ти откажа поради претоварената си програма.
04.04.2009 03:15
Този път щи ви следя от земята и ще ви стискам палци за успешна мисия!
цитирай
29. vmir - Никита, лицемерието да не ти е специалност, че говориш толкова често за него?
04.04.2009 03:18
Защо не ни просветиш, че да научим и ние важните неща за него?

Или ти е просто фикс-идея?
цитирай
30. esen - Напълно прав си! Всяко търпение има граници!
04.04.2009 12:37
От твоите постинги почерпих сила да си тръгна и в същото време се връщах тук, защото има разумни, толерантни и себеотдаващи хора като теб!
Все пак е хубаво да зная къде да те намеря?
Моля те, не изчезвай безследно! А и с теб трябва да проследим порастването на едно дръвче.

Желая ти пролетно настроение и вдъхновеност!
цитирай
31. vmir - Привет, Есен!
04.04.2009 13:18
Няма да изчезвам безследно, вземам пример от теб и ще стоя като теб кротко, възпитано и без да правя никому лошо, и ще се наслаждавам колкото е възможно по-мълчаливо на усилията на скандалджиите да изтръгват емоции откъдето сами са ги прогонили, ще им гледам този път аз сеира как ще изсмукват емоции от собствените си пръсти и ще ги сритвам когато намеря за целесъобразно или наложително, за да им напомням доколко са ме уплашили или превъзпитали.

Благодаря ти, хубаво настроение и на теб! : )))

P.s. отивам навън да присаждам праскови на джанки, при теб трябва всичко да е цъфнало, но тук още не се вижда цвят.
цитирай
32. pegas08 - Приятелю, я им тегли една.
04.04.2009 22:54
Ти си знаеш каква. И не мърдай от тук, Да си ходят душманите. Мен вече ме погребваха, пък още дишам. Дум спиро сперо, майка му стара. Да ме прощават дамите. На барикадата сме друже. Но пасаран!
цитирай
33. kleopatrasv - Командире !
04.04.2009 23:20
Не те пускам да си тръгваш ! Оставаш на барикадите !Това, че някои от нас тук не сме свикнали на такива обноски и долнопробни фрази, както и неедекватното отговаряме и реагиране на удара с удар - не ни оправдава и оневинява ! Просто всеки реагира на простотията по различен начин- едни не издържат и напускат , други сипят хули и ругатни обратно, трети мълчат......., а четвърти молят за помощ ! Ти от първите ли ще бъдеш ? Защо просто не отговориш на удара с удар ! Та ти си Главнокомандващия в блога !?
От днес ти удвоявам смяната, никакво отсъствие !
цитирай
34. ka4ak - омръзна ми да повтарям
05.04.2009 00:23
Интернет е богатство и не трябва да посягаме на тази свободна зона,за комуникация!Ако искаш си сложи и камера и микрофон,ако искаш бъди със своето име,прякор или под чуждо име или анонимен,това е твоята свобода и никой не бива да посяга на нея!В твоя блог прави каквото си искаш,но не посягай на свободата!Никога не съм си позволил да изтрия и един коментар,независимо колко грозни,обидни или лъжливи,да са те!Който чете ще може да отсее истината от лъжата и фалша,ако се страхуваш,просто не участваш или отиваш там където има ограничения и влизаш в рамката
цитирай
35. vmir - Pegas, тук съм! Само да не ги величаем,
05.04.2009 00:27
защото те не могат да бъдат страна в спор, тъй като са далеч от такова понятие, а аз си падам и гнуслив, поради което не ми е приятно присъствието на подобни плужекоподобни същества.
цитирай
36. vmir - Кралице, ей сега вече ги подпуках, само изчакай така!
05.04.2009 00:32
Не случайно Бачо Киро ни е оставил завета, че винаги можем да намерим сили за още един удар.
:)))
цитирай
37. vmir - Ка4ак, аз съм съгласен!
05.04.2009 00:34
цитирай
38. kleopatrasv - Хубаво си ги започнал и сега са в моя блог !
05.04.2009 00:52
На 19- те анонимни коментара - отговарям АУТ на бамбини , радостини , пумпали и радамовци - ботевци !
цитирай
39. ka4ak - @39 дано ставаме повече
05.04.2009 01:03
благодаря ти!
цитирай
40. vmir - Клео, ей сега ги пресрещам и тук, само да довърша постинга!
05.04.2009 01:36


Ка4ак, няма защо, всичко е наред!
цитирай
41. borjanmljakov - Най-добре не се чуди, а си изтрии блога.
07.04.2009 16:45
Аз поощрявам изтриването на тъпите блогове.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4103053
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930