Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2009 20:38 - РОК-ОПЕРА №1
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 5829 Коментари: 28 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2009 20:28




Тагове:   рок,


Гласувай:
0



1. helios - Благодаря ти, Воймир!
18.04.2009 23:29
Светли празници!
цитирай
2. vmir - Светли Празници и на теб, Хелиос!!!
18.04.2009 23:54
:)))
цитирай
3. primavera - Христос возкресе, Воймир
19.04.2009 01:58
Светли празници!
цитирай
4. feq - Благодаря, Воймир, за упорития ти труд...
19.04.2009 08:29
чудесен дар си ни направил.

Христос въскресе!
цитирай
5. iliada - ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!
19.04.2009 08:31
Весели празнични дни и незабравими мигове ти желая през днешния ден!:)
цитирай
6. анонимен - ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!
19.04.2009 08:47
Поздравления, приятелю, за упорития труд!
цитирай
7. vmir - ВО ИСТИНУ ВОСКРЕСЕ, ПРИЯТЕЛИ!!!
19.04.2009 12:58
Засега усилията ми не се увенчават с особен успех. Качвам в ютюба с възможно най-високото видео и аудио качество, но получавам съобщение, че няма издаден лиценз за разпространение в България. Долу давам списък на страните, за които е издаден лиценз и може да се гледа, ако някой от вас е в някоя от тези страни да каже става ли, давам директен линк за ютюба, а ако успея да реша въпроса, ще вкарам линка в колекцията от постинга.

http://www.youtube.com/watch?v=2n2jPVFlQEQ


Your video, Jesus Christ Superstar (1973) Everythings Alright (5) (stereo, HD), may have audio content from EVERYTHING'S ALRIGHT by JESUS CHRIST SUPERSTAR - A ROC that is owned or licensed by UMG.
As a result, your video is blocked everywhere except in these locations:
American Samoa, Australia, Brazil, Canada, Christmas Island, Cocos (Keeling) Islands, Cuba, Fiji, France, Germany, Guam, Heard Island and McDonald Islands, India, Ireland, Israel, Italy, Japan, Kiribati, Mexico, Nauru, Netherlands, New Zealand, Niue, Norfolk Island, Northern Mariana Islands, Papua New Guinea, Puerto Rico, Solomon Islands, South Korea, Spain, Tokelau, Tonga, Tuvalu, United Kingdom, United States, United States Virgin Islands, Vanuatu
What should I do?
No action is required on your part. In some cases ads may appear next to your video. If you want to make your video available globally you can use AudioSwap to replace the audio in your video with a track from our library of pre-licensed songs.
цитирай
8. анонимен - ВЕЛИКОлепно за този ден и празник!:)))
19.04.2009 19:56
Христос возкресе, Воймир-че и ДО засега от Виши!:)))
цитирай
9. vmir - Во истину воскресе, Виши!!!
20.04.2009 06:59
Ура!!! Попълних колекцията напълно, при това - с висококачествени записи. Засега се спогодихме с ютюба да пуснат клипчетата и за България (не беше много хубаво да ги гледат в Папуа – Нова Гвинея, а тук – не), дано да не им хрумне да ги свалят, защото звукозаписните компании не са много щастливи да има в нета свободен достъп до качествени парчета, тъй като смятат, че това им подяжда печалбичките. А, за качеството, сами ще се уверите, че това са едни от най-качествените записи в ютюба, ще ги разпознаете по бутова НQ (high quality), с който са снабдени всички качени от мен вчера клипове – 5, 7, 9, 10, 13, 16 и 19, въпреки, че покриват HD и са по-качествени от телевизионния образ, но да не издребняваме, дано да имате и достатъчно бърза връзка, за да се насладите изцяло на качеството....
Засега давам линковете тук, а по-късно ще ги кача и в страницата.

цитирай
10. vmir - Уф, и тези почнаха да ги спират, само последната (19 част) три часа след качването събра над
20.04.2009 12:50
130 посещения, ако ви харесва и знаете как, даунлодвайте докато все още може, че звукозаписващите компании не търпят качествена музика на свободен достъп дори и по празниците!
цитирай
11. vmir - Готово, премахнах линковете, по-точно, сложих ги където трябва и сега имате достъп.
20.04.2009 14:04
Но (9) отново го оставиха достъпно за Папуа Нова Гвинея, Порто Рико, Тонто и Тувалу, но не и за нас, за което съжалявам, но имам по-важни и неотложни работи от забавляването на папуасите.

Приятен ден и дано ви хареса което ви споделих!



p.s. Поне някой да беше потвърдил, че няма проблеми с гледането на Високо Качество (HQ) - не забравяйте да натиснете бутона!
цитирай
12. анонимен - Привет, Воймир!
20.04.2009 15:07
При мен всичко работи пърфект и ти благодаря за клиповете, наистина са много интересни. Слава Богу, че докато разсъждавам над проблеми като защо един пишат воскресе, други возкресе /според мен правилната представка е със З/, или пък защо едните ГО разпънаха преди, а другите след седмица, отдъхвам тук, при теб, и музиката поне не ми създава затруднения, а обединява, прославя и просълзява...великолепно е, както ти писах вчера! Благодаря!
Мир и любов!:)
цитирай
13. vmir - Привет, Виши! Благодаря ти,
20.04.2009 15:13
бях си помислил, че сте ме забравили, никой не влиза тук, а в ютюба вече получих оферта да ме правят известен, само дето някакъв злобар е маркирал офертата като спам, уплашиха се, значи, ето и офертата:

Rahgtrgb (3 hours ago) Show Hide
0
Marked as spam
Reply | Not Spam
| Remove | Block User

I loved your video. I came across a site that will help your channel/video become more popular. It has really helped me out a great deal. The name is Tubeviews . Net

bryan
цитирай
14. анонимен - Аз хич не съм активна тези дни, знаеш...
20.04.2009 15:26
Сега видях, че не съм права, гугъл ми даде , че е воскресе...така, че и по другите догми спирам да го мисля, всъщност е : или вярваш, или не!
Най-ми хареса последното парче, остави го така, моля! Иначе, докато не ти поискат пари, смятай, че намеренията са почтени, пък и звучи доста откровено!И напълно заслужено, де...
Приятно допразнуване от мен!:)))
цитирай
15. vmir - Благодаря, а аз пуснах и клип 9 в движение, с това комплектовката е завършена и
20.04.2009 16:45
май няма как да накарам гугъла да разбира повече от кирилица. :)))
цитирай
16. анонимен - Абсолютно нищо не разбрах...
20.04.2009 17:30
даже и това ти къде се "виждаш", но нищо,
важното е, че ми е ясен и много харесвам крайният резултат!:)))
цитирай
17. vmir - Сега пък аз нищо не разбирам, но ще ти обясня когато се сетя!
20.04.2009 18:31
:)))

Аха, става дума мен да не ме вижда гугъла, че нали не разбират кирилица, а бях написал заглавието на рок-операта на английски, след което веднага ми елиминираха тръгналия ми в ютюба клип (9), а сега ще трябва да разбират кирилицата, за да стигнат през блога до него. Ме-хе-хе, както казва М. Ганков. ...
цитирай
18. feq - Воймир, това което си събрал е Чудо!
20.04.2009 18:32
запиши го, ако можеш, докато не го е изтрил някой...
Ела да се чукнем...
в новият ми постинг!
цитирай
19. vmir - Записвам, Феичке!
20.04.2009 18:40
Тръгвам към теб! :)))
цитирай
20. vmir - Ура!!!
21.04.2009 20:43
Днес направих две неща във връзка с настоящия постинг:
1. Премахнах текста с обясненията ми за рестрикциите на ютюба.
2. Отговорих на офертата в ютюба към клип (7), като казах, че не търся популярност, а споделяне на любима музика.
Дало ли е резултат поне едното от тези две неща не знам, но след като ги направих, погледнах в ютюба и каква беше изненадата ми да забележа напълно случайно, че блокирания ми след първите няколко посещения клип (9) e току-що отблокиран и посещенията му се покачват!!!

Разбира се, веднага го добавих към колекцията в настоящия постинг, и броя на висококачествените клипове се увеличи с още един. Можете веднага да ги разпознаете по широкия екран.
цитирай
21. анонимен - Добро утро, Воймир!
22.04.2009 08:45
Ми можеше да не махаш пълния текст от постинга си.
Иначе честито за 'падането' на блокадата върху труда ти, отивам да видя...и да послушам рок-посланията!:)))
цитирай
22. vmir - Добро утро, Виши!
22.04.2009 08:58
Ох, знае ли човек кое може и кое - не? Добавения клип е (9) - със съня на Пилат, много приятно изпълнение, почти като мечтание.
Приятен ден!!!
цитирай
23. анонимен - Благодаря,
22.04.2009 09:43
приятна седмица от мен, с едно мечтание също:
http://vishna2.hit.bg/1300.gif
Поднасям ти цветенце с благодарност за музиката, и намигване!:)))
цитирай
24. vmir - Благодаря, Виши!
22.04.2009 10:59
Кажи ми коя част от операта да подобря довечера, че да ти доставя радост, пък и на световните рокаджии да повдигнем изискванията към качеството. Само нека да не е (1), че това вече е направено с високо качество, макар и не чак толкова високо като нашето...
цитирай
25. анонимен - Абе аз не съм от най-запалените рокаджийки,
22.04.2009 12:56
откогато пред години един приятел на мъжа ми ме изтърва по дансинга, и всички наоколо много ни се смяха, спрях и да го „танцувам”, НО... залагам и тук на цигулката, въпреки, че китарите май са емблемата на рокжанра. Ако ти се играе, оправи каквото можеш, този уикенд ще отделя време да изгледам (сега повече слушам) последователно всичко, заедно с препратките, иначе ми харесва 22 –и номер – твърдо!:)

цитирай
26. vmir - E, тогава да оставим нещата така и да не подръпваме дяволчето за опашката,
22.04.2009 14:35
че вместо да направим нещо за света, току виж ни изритали от ютюбето...
цитирай
27. анонимен - Сакън, недей тогава...
22.04.2009 15:40
но изглежда няма да ти е за сефте!:)))
цитирай
28. vmir - Е, случвало ми се е да вървя по ръба на бръснача,
22.04.2009 17:36
но не за да дразня или да пакостя на някого. :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4102454
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930