Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2009 22:02 - МИС САЩ, ЧУКАНОВ, ЕНЕРГИЯ, БОЯНА, САРАИ
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 3999 Коментари: 35 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2009 07:54


        Общотоimage между нещата в заглавието стои в спомените ми, провокирани от днешните новини с появяването на госпожица Лаура Чуканов и обичайните домашни новини за нови фатални инциденти, включително в Бояна.

         По стечение на обстоятелствата, помня настоящата Мис Юта и Мис САЩ №4 като 4-годишно сладко момиченце, а баща й Кирил Чуканов сладкодумно ми обясняваше опитите си за извличане на енергия с изобретените от него генератори. Живееха в Бояна, където днес е извършено поредното убийство, а многолюдното им семейство споделяше жизненото си пространство на приземния етаж на двуетажна къща с обемистите генератори, за които стана дума.

         В пълен контраст с агресивния бабаитлък и демонстративната парвенющина на повечето от успяващите у нас, Чуканов е изумително спокоен, търпелив, любезен и благ, на което със сигурност се базира и настоящото положение на семейството му.


МИС САЩ, ЧУКАНОВ, ЕНЕРГИЯ
          
БОЯНА ПОСЛЕДНАТА СЕДМИЦА

 image

Някога Бояна е имала прочут майстор на стенописи и икони, имаше и мазе с генератори за енергия от вакуума, сега има сараи, джипове и типове, на които простотията им личи от километри. А сайбията на сараите призовава на когото това не му харесва, да хваща пътя за чужбина. Едно време Тато призова към същото част от народа, но го направи по-деликатно и тактично. А този май направо си заявява, че иска земята ни без хората... Юнак! 

ТУК



Тагове:   Бояна,   Мис САЩ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Благодаря-
18.05.2009 23:40
беше интересно и поучително. Не е единственият такъв случай - много,много са. България гони творците с оригинални идеи.
цитирай
2. vmir - Till, според мен, “гони” може би не е най-точната дума, но е възможно те се чувстват така.
18.05.2009 23:58
Аз лично не мога да примиря агресивността наоколо с хармонията на съзиданието. Най-печалното е, че огромната част от критиците у нас не полагат и малко усилие за обективност. Типична гледка е наличието на глупак, който издевателства над нечии усилия, без да му минава и през ум, че би могъл да навреди. А ако беше в състояние да си даде сметка за ефекта на бумеранга в резултат от издевателствата си, може би щеше да смени самодоволството с горчиво самоокайване.
цитирай
3. анонимен - Добро утро, Воймир!
19.05.2009 06:57
Гледах, четох и аз...Тръгнал е човекът при големите пари, аз го разбирам! Тя и силиконовата долина е пълна с българи, учили тук, реализирали се там. Наскоро гледах интервю със световните ни шампиони по математика, учениците вече знаеха къде ще следват, колко ще бъде вложено в тях и колко спечелено.Разбирам и тях! А и в края на краищата науката е без граници, жалко е, че от резултатите се ползват другите нации. А ние все по-безразлично се отнасяме както към това, така и към насилието, ежедневно вече. Докато навън аплодират успехите на наши сънародници, ние тук ставаме поредните свидетели на някакво разчистване на сметки, дори си пишем и коментари от рода на "А, така, избивайте се. Чудесна новина. Един гад по-малко" ...и от сорта. Всеки бизнес свързваме с нечисти пари, а уважението към чорбаджията остана далеч, далеч в историята!Ами какъвто и да е, в края на краищата има и други начини, никой не заслужава да бъде убит... Объркахме си ценностите съвсем, иначе съм съгласна с това, което си писал, но бабаитлъка си ни е стар порок, а днес вече агресивен се превръща в новата ни национална черта :(
цитирай
4. vmir - Не знам, Виши.
19.05.2009 09:39
Нали другите по чужбината все тъпи ни се виждат. Нали знаем всичко за всички. В началото на демокрацията ми се виждаше повече от очевидна опасността от криминализация на прехода, а ето, че които не я виждаха, станаха най-успешните у нас. Сега логично ги отстрелват. Които успяха, избягаха в чужбина, останалите намират забавление да се подиграват на опитите да се просперира по законен начин. Вчера четох злорадите коментари за пожара в евроинституцията и коментарите за работещите там. Неадекватност – оправиха нашите политици сами не могат да се измъкнат от калта, почнаха да гледат отвисоко и на европейските.

Започвам да мисля, че май наистина си заслужаваме съдбата на най-нещастните и сбъркани копелета в света. Копелелта, за които първа радост е, че някъде на някого се случва нещо по-гадно и по-тъпо от безсмисленото им ежедневие, без което ще се гръмнат от скука.
цитирай
5. tili - Нисък хоризонт,
19.05.2009 09:52
малък финансов ресурс, липса на мечти и въображение, ненаказани кражби на всякакво ниво. Страх от всичко ново, вкопчване и окопаване с цената на всякакви морални падения в топлото местенце.Защо да му давам шанс, та да ме измести? Каква е моята печалба от това? БАН!!
цитирай
6. анонимен - Воймир, тъжно и верно, така е,
19.05.2009 11:44
но си спомням едно от последните интервюта на Петър Слабаков, Бог да го прости, като го питаха от какво е бил най-много излъган /вече се беше отдръпнал от политиката/, той каза :
От никой, сам се излъгах!!!
Вече нищо не ме учудва, е , малко само и понякога, като на партенката онзи ден за новия възродителен процес...да видим гения на политическите манипулации какво още ще роди, но при него винаги има ефект!Ако можем да видим, де, че както и друг път съм цитирала Чърчил, политиката е тънка като пикнята на комар... и затова не обичам да я коментирам, предпочитам да си гледам женските битови дела, а тази област е преотстъпена от моя страна напълно на вас за изява и постинги ;), разбира се!Хубав ден от мен!:)
цитирай
7. vmir - Тill, позволявам си да добавя и ехидния цинизъм, който придава посока и смисъл на примитивизма.
19.05.2009 12:21
:(
цитирай
8. vmir - Привет, Виши! Доган е множествен агент, хартиен тигър и творение на няколко неутолимо алчни за кариера журналистки,
19.05.2009 12:33
на които им липсваха скрупули, но бяха надарени с нюх да надушат и промоцират подходящия за политическо страшилище на прехода. Той им беше необходим като защитен спрей, с който да напръскат конкуренцията си, за да се наложат те самите. Тази нужда го превърна в печална норма. Известно е, че в други страни приканват да си ходят единствено чужденците, а това, че сульо си позволява да го заявява на родените тук, а курветините в журналистиката получават оргазъм от възторг и дори го обявяват за месия, говори повече от красноречиво. И това е политика – да игнорираш светостта на чувствата към родната земя, сякаш не само циниците и курвите трябва да ги изтъргуват по курса за деня, но и всички останали. В противен случай са балъци, нали така?
Хубав ден и на теб!
цитирай
9. rummi - чудесен материал.
19.05.2009 12:34
и поучителен, естествено, за склонните да извличат поука. дано да се множат!
цитирай
10. vmir - Благодаря, Руми!
19.05.2009 12:38
Дано! Приятен ден!
цитирай
11. vmir - Бях написал "книжен" вместо правилното "хартиен" тигър,
19.05.2009 14:34
грешката е отстранена. Играчка от хартия, сътворена от няколко леки жени търсещи тежест в журналистиката, наложени с медии, насочвани в "правилната" посока по известни начини и известна доктрина. И ето ни ощастливени от недоклатени пишман журналистки в комбина със самодостатъчни "Емил боевци", родили изчадието, което сега безочливо сочи пътя към чужбина на всички несъгласни... и ехидно злорадства, че знае "правилния път" и услужливо го напомня на серсемите, които си въобразяват нещо друго...


цитирай
12. vmir - А най-смехотворни са бизнес-претенциите му.
19.05.2009 15:15
Да беше казал по същия начин "прав ти път" на клиент в един средностатистически бизнес, със сигурност би дал повод да не го пуснат нагоре от хигиенист, че дори и портиерът не трябва да връща или насочва клиенти към конкуренцията, камо ли да игнорира привързаността им към страната си.

Не Доган, а недоклатените журналистки са проклятието на България! Къде сте бе, патриоти, защо не се жертвате, а оставяте журналистките да се клатят с измислени философи, толкова ли е трудно да се сетите какво ще пишат след това...
цитирай
13. анонимен - Малейй, по мазол ли те настъпих, Воймир!
19.05.2009 15:25
Не се ядосвай толкова много, че ще развалим постинга...да не те е яд, че ти е "колега" по научно сътрудничество! Не съм компетентна за БАН, да няма и там намеса, а отношенията му с другия пол винаги са били вълнуващи, яхти, манекенки и т.н.!!!Що се дразниш, я се усмихни:)
цитирай
14. vmir - Е, Виши, сега остава и боянчани да заявят,
19.05.2009 15:40
че са ощастливени и облагородени от съжителството си с Доган толкова, че на драго сърце ще внасят генераторите на Чуканов от Америка...
цитирай
15. анонимен - Тя, между другото е голяма сладуранка,
19.05.2009 15:51
снощи обясняваше как интервюиращ я объркал, чул пръжки, пък тя казала пълшки / не мога точно да го напиша, ставаше въпрос за пилешки, но беше смешно/.Похвално е, и това винаги ми прави много добро впечатление за родители, живеещи дълго време навън, че тя се старае и говори български, макар и със силен акцент!:)
цитирай
16. vmir - Да, те са добро и кротко семейство. Бяха сгъчкани с трите деца в една маза барабар с генераторите.
19.05.2009 16:02
Някога Бояна е имала прочут майстор на стенописи и икони, имаше и мазе с генератори за енергия от вакуума, сега има Догановски сараи, джипове и типове, на които простотията им личи от километри.
цитирай
17. nikita6864 - още ли си говорите с вишничка?
19.05.2009 16:47
мислех, че след като не те е прибавила към избраните си блогове, няма да й продумаш :-D

(не се гневи!)
цитирай
18. vmir - Привет, Никита, че защо да не си говорим, аз да не съм злопаметен като теб?
19.05.2009 16:53
Пък и аз не държа на формалното признание - предостатъчно ми е, че тя знае не само постингите ми, но и коментарите в тях. :)
цитирай
19. nikita6864 - :-Р
19.05.2009 16:57
цитирай
20. vmir - Никита, какво означава това?
19.05.2009 16:58
??? Знакът "P"?
цитирай
21. vmir - Добре, де: :-Р
19.05.2009 17:12
(Нали си приятелче, кво да те правя...) Само не ми приказвай на този постинг за лицемерие, че се нервя. Щото предпочитам лицемерно да ме канят да остана, отколкото нелицемерно да ми сочат да напусна дома си, а да се радвам на такова "нелицемерие", намирам за равностойно на мазохизъм. Не мислиш ли? Баси сбърканите понятия!
цитирай
22. анонимен - Аха, има снимчички, какво прекрасно езеро!:)))
19.05.2009 18:12
Воймир, Никита ти се плези!:-)))
К'ъв е тоя блог с избрани, дето се трЕщите всички, и сума ти постинги написаха блогърите. Аз нямам такъв, никога не съм се сещала да си правя, ами се щурам. Спрях и блогролът да си попълвам, че като сложа някой и той вземе, че напусне!:(
Ми не е ли достатъчно, дето сте ми в сърцето и ви чета, коментирам, че и гласувам даже, пък някои дори не си правят труд да ми кажат едно здрасти в блоговете си!:-P
Аре, стига злопаметности и сръдни, дайте по една широка усмивка :-D
Воймир-че, включително и ти!!!
цитирай
23. vmir - :))))))))))))))))))))
19.05.2009 18:15
:-P
цитирай
24. nikita6864 - вмир,
19.05.2009 21:42
на кой говориш в коментар 21 ??? :-D
нещо не си добре с нервичките!

виши, не е достатъчно! истинските приятели се прибавят в "моят блог.бг" , хаха :-D

добавено: и не ми викай приятелче! докато ти бях такова , се намирах на №13 в блогрола ти :'-(
цитирай
25. vmir - Никиточка, по-важно от мястото в блогрола за мен е мястото ти в сърцето ми.
19.05.2009 23:09
Ето, Виши я нямам изобщо в "моят блог.бг", но пък съм й отредил централно място в сърцето си.
цитирай
26. анонимен - Добро утро, Воймир, ми човекът си мисли, че като реве заплашително е тигър или лъв!:)
20.05.2009 08:33
Четох го и това!:)
Бравос на теб, издаде всичките ни тайни!!!Можеше и да премълчиш, че не си ме избрал, и без това ми беше мъчно, сега двойно :(

Освен това и аз сега забелязах, че си ме преместил в блогрола си от номер 2 на номер 6 :(

Освен това, избрали са ме хора, които никога не съм виждала в блога си. Явно са се объркали :(

Освен това, къде е централното място в сърцето ти. Да светнеш малко, ако не можеш сам, спомни си как действат тез пусти генератори и спретни нещичко, защото се лутам и където и да опитам да седна, все заето :(

Изобщо, ще си ходя в блогчето, ще си тъгувам и правя равносметки днес...Дано ми мине!:)))

Хубав ден за теб, Никита и всички посетители в сърцето ти!:)))
цитирай
27. vmir - Опалаааа, май нещо ме сгащи тук... Ми трябва да помисля, Виши!
20.05.2009 09:21
Не искам да тъгуваш. Ако доразвия постинга или направя нов по въпроса, дали ще мога да се реванширам поне донякъде?

Приятен ден!
цитирай
28. анонимен - Нов, разбира се,
20.05.2009 10:28
а аз продължавам да оглеждам своя моя.блог.бг...
Много празен, вее, имам и аз да го мисля, пък ме е обзела една Аполитичност днес, но ще поглеждам, ако сложиш и картинки, ще е супер!:)))

Гледай тук какво пише за нас:
http://www.dnes.bg/article.php?id=71156
Чак ни турили в статистика за КАЧЕСТВО на живот!!!И сме знаеш ли колко напред...

цитирай
29. vmir - Малей, Виши!
20.05.2009 11:31
Че ние сме били много добре, ама не сме знаели! Също както "моят блог.бг", където се оказа, че те има отдавна, а ти ми се сърдиш вместо аз на теб, че мен ме няма в твоя. Абе, всичко е с краката нагоре в тази държава!
Леле, мале, ама и мен ме имало в твоя "моят блог.бг"
Супер яко! :)))

p.s. Чакай малко, там пише и "природа", да не би да е заради белоградчишките скали?
цитирай
30. анонимен - Ми да, виж ни България на 42-ро място, Сърбия на 99-то!:)))
20.05.2009 11:51
Хехе, тия от днес-а ме разсмяха, най-накрая днес!
Къде, викаш да ги сложим скалите в деветте критерия:
разходи за живот,
култура и свободно време,
икономика,
околна среда,
свобода,
здравеопазване,
инфраструктура,
сигурност,
климатични условия...

Баси, наистина, виж Гърция (38-мо) колко е близо до нас!:)))
цитирай
31. vmir - Ти ми сломи жестокостта, Виши!
20.05.2009 11:57
Отивам да полея 42-то място! :)))
цитирай
32. анонимен - А така, съБ(Д)рахме се, разбрахме се, прости, че съм заплес!:)
20.05.2009 18:31
Но вече започнах най-старателно да си гледам всички услуги, които ми предлагат от сайта... Има още да уча за тези търсачки, тагове, и е ефективно , разбрах например, че мога да си редактирам коментарите от моя си блог, а не да досаждам с многократни влизания...и т.н., и т.н....
Наздраве за твоя хубав и радостен ден!
цитирай
33. vmir - Наздраве, Виши!
20.05.2009 18:52
:)))
цитирай
34. bovari - За мен всичко тръгва от най-малката клетка на обществото:)
23.05.2009 20:37
В началото са започнали разложителните процеси в семейството/след 1944г/, след което естественото продължение - малкия колектив, после по-големия и .......обществото като цяло е мутирало; дори не е осъзнало какво се е случило с него. Доказателствата са още налице-приемаме за нормално човек да не държи на думите си; да предава приятели;да се интересуваме само от себе си.........
Аз не съм изключение, съдя по себе си:))))
п.п Допада ми мирозрението ти, vMir.
цитирай
35. vmir - Бовари, просто е изгодно и удобно да подпомагаш разложението.
25.05.2009 02:09
Порядъчността се тъпче и обругава, явно, за да минат гратис определени безобразия. А не се ли търси сметка на едни, няма начин и други да не минат метър покрай тях, и така се заформя верижна реакция.
И аз се улавям, че напоследък предпочитам да постъпвам по лек и удобен начин, вместо да си навличам допълнителни трудности, заради което дори ще ме мислят за глупак.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4103219
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930