Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2009 11:54 - ДО CORNFLOWER ЗА КЛЕО
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 14835 Коментари: 46 Гласове:
0



 

Привет, image Сornflower!  Оценявам откровеността ти.

За мен подлостта е тази, която е хванала всички ни за гушите на всички равнища по един и същ начин. Подлостта на скритите в сянка, които измислят нови и нови лъжи, за да прикрият преднамереността си. На техните представители в блога Клео е трън в очите, защото е пряма, спонтанна, но най-вече - неподатлива. Но мишената е не Клео, а всеки, осланящ се на собствения си разум и самочувствие. Защото ние им трябваме разединени, объркани и озлобени. Само тогава те могат да отстраняват истинските си опоненти и да бъдат господари на положението. Случая с Клео трябва да ни служи като обеца на ухото. Защото показва начинът на действие:

 

  1. Клео – плагиатката   
  2. Клео – шизофреничката 
  3. Клео – профанката
  4. Клео – терористката

 

Няма да коментирам мизерността на твърденията, че Клео е окрала мъртвия Дамян Дамянов. Нито обширните напътствия за лечението й, при положение, че бил известен истинския й здравословен проблем. Че профан” e изцяло субективно определение и говори повече за автора му, отколкото за обекта на оценката. Че, терора има ясно посочен адресат, какъвто е например самата Клео, а не някой, който единствено хленчи, че Клео се целела в него.

 

ПО СЪЩЕСТВЕНОТО Е, ЧЕ АКТИВИСТИТЕ НА ТАЗИ ТАКТИКА ЗАЛАГАТ НА СТРАХА - ЧЕ, АКО НЕ СЕ СЪГЛАСИШ С ТЯХ, ТЕ ЩЕ ТЕ РАЗОБЛИЧАТ ИЛИ ПОНЕ РАЗКРИЯТ ПРЕД ОСТАНАЛИТЕ КОЛКО СИ ТЪП И КОРИСТЕН!

 

ДА - ЕДИНСТВЕНО СТРАХ! И – НИТО СЛЕДА ОТ ОПИТ ЗА ИДЕЯ!

 

Ако целта на цялата тази олелия беше само да бъде казано на читателя, че е литературен и поетичен профан, който нищо не разбира и поради това трябва да му бъде посочвано кои са добрите и кои - лошите, то при мен тази цел е в голяма степен постигната. Затова и не ми се правят опити да пиша собствени разкази или стихове. Но това не ме спасява от нуждата да търся идеи в написаното от другите. Или поне послания, но не от сорта: този е голямата работа, онази нищо не струва, въпреки, че и те си имат своето място, но като ориентир, а не универсален закон, в какъвто някои се опитват да превърнат личното си мнение.

А ИДЕИ ВЗОРЪТ НИГДЕ НЕ ВИДИ, САМО ПРЕТЕНЦИИ ЖАЛКИ НА СЪМНИТЕЛНИ ИНДИВИДИ...

 

....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - абе тъпак/тъпачко, не си ли се сещал за истината???
13.06.2009 12:04
"ЧЕ АКТИВИСТИТЕ НА ТАЗИ ТАКТИКА ЗАЛАГАТ НА" ИСТИНАТА, ПАК ИСТИНАТА И САМО ИСТИНАТА!!!
цитирай
2. vmir - анонимнико, истината се доказва, не се диктува от подлеци завряни в потайни доби!
13.06.2009 12:10
Научете се от Клео как се отстоява позиция, нещастници смотани! Страхливци нещастни!

Абонирани били за истината - айде, бе!
цитирай
3. анонимен - Жалките претенции на corflower
13.06.2009 12:14
Смрад заля блога с тази самозабравила се каруцарка cornwlover и нейните претенции . Всички видяхме нейното нагло с ултиматуми налагане и оплюване ,отстраняване на блогерите от конкурса и още много нейни интриги. И всички си направихме изводите за простакинята с претенции пред ка4ак ,който я слуша ,като пале и е изгубил собственото си мнение по много въпроси . Някои от блогерите заради нея не участваха , а много написаха постове за нейната нагла и мръсна същност , като поискаха даже да се махне от блога , където не допринася с нищо за позитивната му атмосфера , а напротив нищи селски интриги и скандали между блогерите . Хубаво ще е да няма такива умишлено налагащи се с интриги и терор между нас и тя да се махне от блога под ръчичка с ка4ак ,които също е неориентиран в представите си за общуване и подход с хората .За смях станаха ТЕ ,а не КЛЕО и другите умишлено унизявани от нея и ка4ак !
Поздрави за поста !
цитирай
4. vmir - 3. анонимен, Cornwlover и качак са притиснати от много страни.
13.06.2009 12:22
Те се опитват да реализират една идея, в която вярват. Натиска върху тях е на подлеците, за които говоря. Тактиката на подлеците е: Първо - Клео, после Cornflower, Качак, и тогава идеята.
Елементарно, Уотсън...
цитирай
5. krotalka - Командире,
13.06.2009 12:37
не се опитвай да накараш слепците да прогледнат!

Важното е да има интрига, да цъка брояча! Това че ще бъде унижен някой или че друг ще си тръгне, няма значение. Отдавна престанах да се боря с вятърни мелници, за това и все по-рядко влизам в блога.
цитирай
6. feq - Поздравления, Воймир, за смелостта ти!
13.06.2009 12:44
За каква свобода на словото говорим...
Кои поети са СВОБОДНИ?
Хубава идея, похвално начинание, в което всички позитивно мислещи се включиха - почти ИМПУЛСИВНО!!!
Аз също, за жалост;)))

Хубаво, хубаво,... ама българска му работа...
в държавата на абсурдите и парадоксите ВСИЧКО ХУБАВО тотално се отрича и опорочава...
Самата идея отключи много негативи, интриги и злостни нападки.
Който повече пише, той попада под прицела.
И кои сми ние, че да съдим другите какво да пишат и как да го представят в собствения си блог???
Само авторите могат да защитават с факти своето АВТОРСКО ПРАВО!
Не публикувайте творби, преди да са издадени официално - всичко пуснато в Интернет вече е ОБЩО! Факт неуспорим!
цитирай
7. vmir - Привет, Кроти!
13.06.2009 12:59
Това е точно както казваш, но нека не забравяме, че това само прави възможното реално и изкарва на показ онова, което така или иначе се случва зад кулисите.

Благодаря ти! :)
цитирай
8. vmir - Здравей, Феичке!
13.06.2009 13:03
Напълно съм съгласен, разбира се, че е така!

Затова съм си нарекъл блога по този начин, че да си пазят творенията и да не ми се сърдят после...

Аман от борци за истината, които си нямат идея какво "защитават"!
:)
цитирай
9. feq - Аз също, Кроталка,...
13.06.2009 13:07
все по-малко автори чета и все по-малко коментирам постинги.
Не ми е приятно да се коментират и копират коментарите ми.
А тук с коментарите -- все повече заприличва на Скайпска история. Написал човека няколко реда, добавил музика и се започва един денонощен ЧАТ по всевъзможни теми.
АБЕ, ХОРА, вие не работите ли, не спите ли, не домакинствате ли?
"Завидно ЧАТЕНЕ" / не ЧЕТЕНЕ!!!/ се случва с "Избраните" на Първа...
цитирай
10. 777 - следва продължение...
13.06.2009 13:19
7. karanikolov - Kleo,
10.06 12:33
Оставам с впечатление,Може и да Греша - че ти търсиш подкрепа за своя грешка,за свое некоректно поведение /така наричам това,за което другите ползват думата "плагиатство"/.
И призоваваш за Атака срещу тези лица,които са открили грешките ти.
Не разбирам.
Предполагам вече си изстрила стиховете,за които става въпрос.
цитирай
11. cornflower - vmir
13.06.2009 13:28
lidis=gosho=anonimen 3

16. cornflower - Търсят се мъже
за справяне с друга напаст блогова - lidis:

http://lidis.blog.bg/novini/2009/06/06/do-cornflower-blog-bg-i-vsichki-blogeri.345212

http://lidis.blog.bg/poezia/2009/06/10/poeziiata-diktat-za-jivot-art.346969
------------------------------------------------------------------------
vmir,

Благодаря ти за специалния отговор.
Имаш своето право, аз също!
Тогава какво правим - ще воюваме ли?
Не, разбира се, защото сме разумни хора и трябва да търсим общия път за реализирането на Голямата идея - Джулай морнинг!

А какви са средствата на Лидис-анонимниците се вижда от коментар 3!

Затова, извини ме, но се наложи да повторя провокацията си от предишния ти постинг.
Хайде, мъже, помагайте!
Защото ако се провали празника на Слънцето, означава, че сатаната е победил! Успял е да ни оплете в поредната блогова война и да ни подложи крак!
ЗА ДА НИ НАТИКА В МРАКА!!!
Това казваш и ти, Воймир, за което благодаря!
Обичам умните мъже!

Не се притеснявайте за Качаклиев, познавам го - не е човека, който може да бъде повален!

Моя милост - мокър от дъжд не се бои!
Всеки ден прегазвам по една Лидис!
Цял живот съм извън борда, препъвана от червени псевдоинтелектуалци, които крадат идеите ми и после ги опорочават!
Ами, пречете! Някой иска ли още да живее в свинарника, в който ни набутаха ТЕ?!

И за да не цитираме целия Оруел, защото неплагиатите знаят за какво иде реч... нека се върнем към въпроса за Клеопатра:
Блогът е пространство, в което всеки има право да бъде СЕБЕ СИ, без да е гениален!
Битешойн!
Но този блог си има правила, които не се спазват!
Когато основателните забележки не дават резултат, трябва да се обърне другия край!








цитирай
12. vmir - 777, нямам навика да трия коментари, но ако сам не си го изтриеш,
13.06.2009 13:44
ще бъда принуден да го изтрия аз, защото намирам за нечистоплътно да се разнасят лични разговори без коментар от авторите им и още по-нечистоплътно да се лансират лични оценки при тези разнасяния.
цитирай
13. анонимен - кометар 3 - автопортрет на лидис
13.06.2009 13:48
кометар 3 - автопортрет на лидис
цитирай
14. vmir - 11. Cornflower,
13.06.2009 14:16
съгласен съм, че правилата трябва да се спазват и дано все по-малко хора се опитват да ги преиначават.
За Лидис не знам, а докато не съм се убедил лично, не мога да вземам отношение.
Клео ми харесва, че е директна и неподатлива, това не значи, че я смятам за безупречна. Стига сме гледали в бяло и черно, нека подкрепяме добрите изяви на хората и да не се изненадваме, че и те са способни на грешки.
Стига сме слушали плужеци, които се изживяват като абонирани за истината, а не им отърва да я кажат пред всички. Това са подлеците, които винаги разделят хората единствено според това дали ще бъдем в тяхна полза! Ако не сме съгласни, значи сме малоумни или лоши...

Успех в начинанията!
цитирай
15. cornflower - vmir
13.06.2009 14:47
Благодаря ти!
За Клео приключваме разговора.
Но защо не пое хвърлената ръкавица за Лидис?!
Ами провери, дала съм линкове - това е
`изкуството`на Лидис!
Парадоксално - една жена се афишира като вярваща, а служи на сатаната!!!
Давам ти терен за една благородна битка, където да използваш енергията си за унищожаване на злото!!!
Още - да защитиш мен и моята идея!


цитирай
16. vmir - Сornflower, благодаря, за честта,
13.06.2009 15:09
но не мисля, че съм чак толкова безкористен, за да преследвам лошите навсякъде.

Необходимо ми е все пак да бъда и лично засегнат, а нито Лидис ми е направила нещо лошо, нито планирам да участвам в Джулая, за да се сбия с удоволствие и за него. И знаеш ли защо – защото се страхувам, че ако дойда там, на някого може да му се види тясна бреговата ивица на родината. :)))
цитирай
17. cornflower - не разбрах последното ти изрече...
13.06.2009 15:58
не разбрах последното ти изречение...иначе ми е ясно, че сама ще довърша борбата си...
цитирай
18. feq - Воймир, този /тази???/ 777 изпрати същото и на мен:
13.06.2009 16:16
13:19 - в атака ли?
от: 777 За постинг: Свобода

7. karanikolov - Kleo,
10.06 12:33
Оставам с впечатление,Може и да Греша - че ти търсиш подкрепа за своя грешка,за свое некоректно поведение /така наричам това,за което другите ползват думата "плагиатство"/.
И призоваваш за Атака срещу тези лица,които са открили грешките ти.
Не разбирам.
Предполагам вече си изстрила стиховете,за които става въпрос.

***
Това е провокация! Аз не съм Клеопатра, НЕ познавам реално абсолютно никой от блоговото пространство и съм си АЗ!
До скоро пишех с реалното си име, докато не започнаха обидите и копирането на коментарите ми в ироничен текст.
И вече нямам желание никого да познавам!
Не ми трябва ни ЮЛСКОТО, ни АВГУСТОВСТОТО утро за да се познавам с хора, които се занимават с клевети и интриги.
цитирай
19. bimbo163 - Кажи бе, слепецо как се отстояват ...
13.06.2009 18:21
Кажи бе, слепецо
как се отстояват позиции - като Клео
като разчиташ на страха ?
Цветничко в блога си съм доказала неини кражби, дума по дума - ти това не го ли виждаш?????
И в отговор на това брутално нагло поведение според теб трябва да се улаша от заплахите на Светлана Тодорова - kleopatrasv, че ще ме съди, питаше коя съм , къде работя....и да не говорим за думите , които сипеше по мой адрес.....
Слепецо, в блога ми има цялата информация за мен и в човешкити ви интриги не влизам - ГОНЯ ДО ДУПКА ЛЪЖАТА, ДО МИША ДУПКА......
Та и сега продължавате да никнете глупец след глупец , слепец след слепец.
Не бъркайте истеричните и вулгарни думи които сипе Лидис с борбата срещу НАГЛОСТТА НА КЛЕПТОМАНКАТА.
И все пак на Лидис вулгаризма си е нийн не го е плагятствала иде и от душата...
А ти за кво се бориш?
Опитваш се да ми доказваш че черното е бяло ???
Печелиш наградата - жълта тениска
премерес си днес си около 100 КЛЕО
цитирай
20. vmir - Сornflower, това не се отнася за теб или Качак,
13.06.2009 18:30
не се отнася до никого, който коректно си отстоява идеята или ангажимента, дори да не ги одобрявам. Отнася се за вредителите, които се набутват навсякъде с единствената идея да пречат до последно, защото не са способни на друго и им е трън в очите всеки, който е последователен в действията си и не им дава шанс да го разиграват както останалите. А аз ужасно бързо ги фиксирам такива, защото имам трето око на темето си и виждам какво правят зад гърба ми както виждам и пред себе си. : )))
цитирай
21. cornflower - bimbo163
13.06.2009 18:32
Моля прочети моите коментари 11, 15 и 17 - не е ли ясно, че защитавам потърпевшите от плагиаторката?
И за Лидис ли не е ясно? - Да, на чужд гръб сто тояги са малко...
цитирай
22. vmir - Феичке, разбирам те, но ми се струва, че може би не си съвсем права да се отдръпваш.
13.06.2009 19:21
Знаеш ли, че по какъвто и признак да се подбират хората, оказва се, че във всяка група след известно време се очертават определен комплект от типажи: добряк, злобар, подлец, многознайко, мъдрец, лидер, тарикат, критикар и т.н. Което показва, че не може да съществуват групи само от лоши или добри. Може да ми възразиш с поговорката, че между слепците едноокия е цар – да, така е, в едно общество и най-лошото може да се окаже по-добро от най-доброто в друго, но не мисля, че като цяло хората в блога са лоши, така, че един добър запас от игнор за интригантите е единствения начин човек да не се отчужди и от свестните хора, защото човек е социално животно и не трябва да се самоизолира заради кефа на любителите на разделението. Аз ако живеех по-наблизо, щях да дойда, защото и да набия някого, калкулацията на пътя щеше да му бъде по-поносима. А да тръгна от София за да ме ядоса някой на морето, не ми се мисля какво трябва да го правя там.
цитирай
23. анонимен - BIMBO 163 за cornflower
13.06.2009 19:24
не съм анонимко - bimbo163

cornflower,
твоята позиция ми е ясна , не е по-различна от мойта.
Коментарът ми тук е за vmir
Него не го разбирам. И неразбирам всички , които си мислят , че това е някаква организирана кампания срещу Клеопатра , като я величайт и оправдават ....
Питам , колко трябва да са слепи , очи имат ли ?

/Е трябва да тръгвам, че таксито ми дойде по-късно ще съм в блога/
цитирай
24. gagarin - Всичко е вятър и мъгла и знаете ли ...
13.06.2009 19:33
Всичко е вятър и мъгла и знаете ли защо?
Защото не е ясно, кой стои зад 777!
Зад този ник би могла да стои както клеопатрасв, така и бимбо, вмир и който друг ви дойде на ум.
Всъщност, замисляте ли се, че "идеята" отдавна е отстъпила место на някаква битка, която прилича на бой на негри в тъмна стая?
Някой помни ли изобщо, защо е започнал този разговор?
Аз писах на 777 и получих един извънредно хлъзгав отговор, но съм 300"% убеден, че това е стар блогър! Доста време съм тук и мога да разпозная стария от новака.
Ако 777 има искрени намерения - да се разкрие.
В противен случай "идеята" ще се окаже средство за създаване на интриги!
цитирай
25. vmir - 19. Bimbo, а посмали манго, де!
13.06.2009 19:34
“ГОНЯ ДО ДУПКА ЛЪЖАТА, ДО МИША ДУПКА......” и “Напротив Незнайко,
ясно ми беше за нейното здравословно състояние, и това още повече ме очудваше?” са твои, и както виждам - взаимно отричащи се изявления.

Като си знаела за тригодишния здравословен проблем на Клео повече от мен, защо търпеше безучастно неадекватните нападки срещу нея? Най-малкото, щеше да спестиш солидния труд на приятелите си да й постават излишни диагнози и да и предписват процедури на лечение... А що труд хвърлиха в тази насока толкоз народ, воглаве с курназ мъжаги, че и на дуел я предизвиквахте, пък ти си мълчиш и гледкаш резила на юначната камарила, как се напиня да смачка една болна женица, пък и се оплаквате, че ви плашела!? Нямаш ли чувство за срам, или си с биволска кожа?
цитирай
26. анонимен - Много дълго и не го прочетох,
13.06.2009 19:40
но ако е "Всички, които скачат срещу Клео да ми смукат хуя", поздравления за статията! :-D

\m/
//
цитирай
27. vmir - Gagarin, разбира се, че е стър блогър, аз също имам впечатления и забелязах с каква лична информация се опитваше да въздейства преди днешните му изцепки.
13.06.2009 19:41
Предложението ти е напълно уместно, но точно защото е ник с нелицеприятно предназначение, той няма да се разкрие.

Благодаря ти!
цитирай
28. vmir - Zlika, точно това пише между редовете в постинга, приемам поздравленията!
13.06.2009 19:51
цитирай
29. gagarin - Къв хуй бе, Зил-ка. . . . С оная гнойна ...
13.06.2009 19:52
Къв хуй бе, Зил-ка....
С оная гнойна пъпка най-много да умориш някой от смях :)))
Виж, че и никът ти е женски, а че си педалче го знаят и бабите по Родопите :)))))
Ама, верно си неуморим глупак :)))))
цитирай
30. vmir - 23. анон, Bimbo, много е просто за разбиране:
13.06.2009 20:10
Забравяш за малко омразата и приказките по адрес на Клео и си отговаряш на въпроса: Нормално ли е да се очаква от човек със здравословен проблем да се държи според препоръките на здравите, на които не им пука за него?

Не забравяй още, че при необичайна реакция на човек понякога първия въпрос е "Да нямаш температура?". Не забравяй, че според закона обвинения трябва да е в добро здравословно състояние, за да се подлага на разпит и т.н.

Издевателството над болен човек е престъпление.

Само в примитивния животински свят се нахвърлят върху болния. На бройлерите им поставят зелени очила да не виждат кръвта, защото едно незначително нараняване, причинило капчица кръв, предизвиква разкъсване на злощастното животинче от останалите. С нищожно въображение можеш да си представиш как преди това то се бори за живота си. Ако не вярваш, притисни в ъгъла и най-милото и сладко котенце на света ще ти се стори като тигър в защита на сигурността си.
цитирай
31. анонимен - Турбоч сплескан,
13.06.2009 20:41
не забравяй, че с лекота два пъти те изритах оттук. пак с лекота ще го направя и трети път. Дръж се възпитано тиквоч с тиквоч! :-D

\m/
//
цитирай
32. feq - Ужас, тук вече е станало "бойно поле"...
13.06.2009 21:39
"10.06 02:57 - ....не на плагиатството !!!!...."

bimbo163, Да подкрепям!

Но, ... драги брогъри, вие ли сте хората, които ще съдите? Подайте сигнал, има комисия...
Защо е цялата тази помия, която изливате?
Къде е добрият Ви тон и обноски?
Псувни, обиди... Никой няма право да накърнява личното достойнство на другия!
Спрете това безумие! Деца ви четат...
цитирай
33. vmir - Ми, това е положението, Феичке!
13.06.2009 22:03
Сега разбираш защо ме засърбяват ръцете въпреки легендарното ми миролюбие...
цитирай
34. gosho568 - CORNFLOWER=GRADTAZHEN+ВСИЧКИ АНОНИМНИ!
13.06.2009 23:00
Cornflower аз не ти ли казах да престанеш да пишеш за мене че съм лидис и обратното?!?!? Въобще не ме интересуваш и ще е най-добре да изтриеш блога ти! Сега вече всички се увериха, че ти родената зад Фара с твоите близки сте пребили човека и сега искаш да я прогониш от блога. Явно сте пребили човека до Фара, като си го ограбила и сега го кичиш в различните си блогове като аватар! Ще напиша на Лидис и мъжа и да те притиснат до Фара на правосъдието!
цитирай
35. gosho568 - Cornflower
13.06.2009 23:16
Ти сама се издаде, че си извършила преди една година престъпление на морето със Лидис и семейството й! За това продължаваш да ги тормозиш една година най-тенденциозно в блога за да прогониш Лидис и престъплението да се забрави! Всички вече разбраха истината за теб!
цитирай
36. vmir - Гошо, не обичам да трия постинги, но не намирам за уместно
13.06.2009 23:57
да се подхвърлят недоказуеми твърдения за някого на място, където не е подходящо да бъдат обсъждани.
Моля, изтрий си двата подобни коментара - имаш си блог и спокойно можеш да опишеш случая в необходимия обем и да го предложиш на обсъждане там. Съжалявам, но в противен случай ще се наложи аз да трия...
цитирай
37. gosho568 - vmir
14.06.2009 00:08
Не съм написал нищ грешно! Искам отговор от Корнфлауър, а коментарите са ми много точни! Тя сама ги потвърждава коментаритеми! Иначе аз ги имам копирани и ако се наложи ще ги пусна в постинв в блога ми! Подходящо ли е тя да пише глупости срещу Лидис? Нали поста ти е свързан с нея - аз също си давам мнението...
цитирай
38. bimbo163 - за 25 - в отговор на vmir Я, пак, още ...
14.06.2009 00:33
за 25 - в отговор на vmir
Я, пак, още веднъж прочети, че сигурно нещо не схващам? Кое тук е взаимно изключващо.
Копи - пейст е действие съшито с бели конци.
Кое е изключващото?
Вие какви приятели сте на онази женица - псевдо приятели.
Ако бяхте истинси хора нямаше да я оставите да и се смее цяла България , та и отгоре......
Жалкото е ЧЕ по този начин не и помагате. Не и помагате като заставате зад кражбите и , зад гнусните и нападки. В крайна сметка човек получава това което сам си е надробил.
Аз навсякъде съм си АЗ. С името си и с всички данни за мен. Аз не живея илюзорно и не страдам от раздвоение на личността - навсякъде съм АЗ.
Ако имахте труда когато влизате по блоговете да виждате и четете какво пише там, щяхте да видите и коя съм и къде работя и какво работя , което е по-важното.....
Общо взето чуждото мнение и действие не ме засягат, но когато виждам, че и да викаш в това общо взето празно пространство и не търсиш и друг начин да решиш даден проблем - той си остава проблем.
Та да питам, когато започнах войната за плагиятството - тя Клеопатра, анонимната Креопатра и нейната свита ми направиха литературен анализ на творбите лично....
Няма лошо, ама блога ми е лични дневници и не се изживявам за поет. Пишейки в такава форма по-лесно изживавам емоциите си.
Тя краде - тя ме и плюе:

“ГОНЯ ДО ДУПКА ЛЪЖАТА, ДО МИША ДУПКА......” и “Напротив Незнайко,
ясно ми беше за нейното здравословно състояние, и това още повече ме очудваше?” са твои, и както виждам - взаимно отричащи се изявления.


Автор: kleopatrasv Категория: Лични дневници
Прочетен: 158711 Постинги: 218 Коментари: 3173
Постинг
Обратно към блога | Предишен постинг | Следващ постинг
22.03 22:39 - НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ
ИРЕНА НЕДЯЛКОВА bimbo163.blog.bg
http://bimbo163.blog.bg/viewpost.php?id=300059

Странно много странно - тази жена или е болна или иска нещо .Сама си пише , сама си отговаря и си е внушила ,че посвещавам постовете си на нея .Защо си го е помислила незнам , но доста объркано се изразява и отговаря и си втълпява странни неща .Съветвам я да отиде на психиатър и да не вика ХАЙДЕ , ОПА ! , защото тук не е физкултурен салон.Ще проверя ,чрез учителските синдикати къде точно преподава след като доста нагло и безпочвено се вихри в блог-бг.Дано не се окаже учителка на вашите деца .Чакам госпожата да даде лични данни и да свали постовете си за мен.Не знаех ,че занимава обществото с такива измислени неща. Има място къде да се защитаваме , нали !
Чакам ! http://bimbo163.blog.bg/viewpost.php?id=300059
..............
Тогава , както и сега казах, че тя е психично болна, но това не я оправдава.
И тогава и сега пратих имейл в Министерство на културата. Кореспонденцията ми с тях е обнадеждаваща за мен.

Ето ти отворко един от имейлите.

Уважаема г-жо Недялкова,



Благодаря за линковете, веднага ще отнеса проблема до Дирекция „Интелектуална собственост”. Междувременно, докато вчера очаквах отговора Ви показах на г-жа Надежда Захариева, която е не само вдовица на Дамян Дамянов, но и зам.-министър на културата, и тя беше потресена от случая. Единствената уточнение, което бих искала да направя е, че стихотворението „Среща” не е на Дамян Дамянов. То е било публикувано в негова стихосбирка по грешка (не по вина на близките му) и във второто издание на същата стихосбирка, то вече не е публикувано. Не се знае кой е авторът на произведението „Среща”.



Ще продължавам да Ви държа в течение за развитието на казуса и очаквам да продължавате да ни сигнализирате за този и подобни случаи.



Лек и успешен ден!

И сега още ли ще блещиш, че не краде твоята богиня. В миша дупка да се скрие. А не визията на блога си да сменя.
Че вълка козината си мени - нрава не.
цитирай
39. анонимен - на автора едно голямо благодаря !
14.06.2009 02:53
Че докато aз се веселях по парковете Скандинавски , даде възможност Захова да се разкрие с идеите си да привлича хора срещу мен и да прекрива криминални умишлени престъпления ,извършени миналото лято !
Благодаря и на блогер gosho568 и всички стигнали до това подозрение ,че блогер cornflower умишлено РОВИ и пише закани срещу семейството ми и мен ! В поста Ви апелира даже за силова разправа –може би планира това лято убийство или не знам ,но тя сама казва ,, Къде са тези мъже да се разправят с Лидис? Има впредвид саморазправа !!! Говори се за смазване и какви ли не персонални умишлени заплахи !
Позволих си да копирам поста Ви и да го подам, както и многобройните и заплахи срещу мен и съпругът ми в полицията за изясняване на случая "Несебърско покушение" и последвалата 1 год. гавра със снимките на откраднатите документи лепени от нея в никовете и .
Тя прекали - ясно здравословниото и състояние на "опасна за обществото" се влошава ! Един нормален човек няма да сипе интернетни заплахи всеки миг само срещу мен от година насам ! Всички го виждат , дори и децата !
Благодаря ви и приятна неделя с весело настроение и пожелания за спокойствие от севера !“,:)))
цитирай
40. vmir - Бимбо, наистина ли не разбираш, че даваш най-убедителното доказателство, че Клео е обект на жалки нападки???
14.06.2009 02:58
След като изкарахте, че е измародерствала Дамян Дамянов, сега се оказва, че стихотворението, с което уж го е измародерствала, не било негово!!! И щом авторът на това стихотворение е неизвестен, как би могла Клео да му напише името???

Това говори толкова много за цялата ви кампания, че нямам думи. По-лошото е, че и ти нямаш думи да докажеш по някакъв начин основателността на поне част от омразата си към Клео. Това, че според теб зам. Министърката била шокирана, си е лично твое мнение, непотвърдено по никакъв начин – обратното, фактите, които привеждаш, го правят необяснимо. Защо трябва собствените ти цитати, които лично съм ти приложил, да ги приписваш на Клео и да ги сочиш като пример, че те плюе???

ЕЙ, ХОРА, РАЗБЕРЕТЕ, ЧЕ ИСТЕРИИТЕ НЕ СА ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ИСТИНА!!! НИТО ПОЗИТЕ ВИ НА ПОТРЕСЕНИ ИЛИ УБЕДЕНИ!!! ЗАЩОТО НЕВЕЖЕСТВОТО ВИ МОМЕНТАЛНО ПРЕВРЪЩА ОМРАЗНИТЕ ВИ ИЗМИШЛЬОТИНИ В ГРОТЕСКА!!!

ЗА БОГА, СПРЕТЕ СЕ И СЕ ЗАМИСЛЕТЕ НЕ КАК ДА НАПАКОСТИТЕ ВЪЗМОЖНО НАЙ-МНОГО, А КАКВИ СА ВИ ЗАКОННИТЕ ИЛИ ОБЩОПРИЕТИТЕ ОСНОВАНИЯ ЗА ОСЛЕПЯВАЩАТА ВИ ОМРАЗА!!!
цитирай
41. vmir - Лидис, няма защо да ми благодариш, не съм направил нищо в лична услуга на някого,
14.06.2009 03:09
но много ми се иска да си изясните спора веднъж завинаги, защото аз отстрани не мога да разбера какво става, а нямам навика да приемам всичко казано за чиста монета, преди лично да го проверя.
цитирай
42. vmir - От всичко казано дотук още повече се убеждавам, че Клео е
14.06.2009 03:17
обект на неоправдана омраза и необуздани нападки заради самоувереното й поведение и неподатливост на натиска, на който е подложена!

Свалям ти шапка за куража да устояваш на този ирационален натиск, Кралице! С теб съм! Дано повече хора в тази страна вземат пример от стоицизма ти и обърнат гръб на истериите като средство за постигане на личните си цели!!!
цитирай
43. анонимен - а, това е съвсем друга тема.
14.06.2009 11:20
а, това е съвсем друга тема.
цитирай
44. vmir - Като че ли най-интересния резултат от този постинг е факта,
15.06.2009 23:00
че за борба с “чалгата” на Клео е потърсено съдействието на зам.-министърката на културата, за която беше разисквано неведнъж, че пише текстовете на чалга – изпълнители.



"А следващите редове са част от "творчеството" на чалгаджийката Захариева, която написа, ако се вярва на сайтовете на големите попфолк-музикални компании, едни от най-лиричните песни в популярния стил:

"Не е гот така да лъжеш,
кавалер си длъжен да бъдеш.
Не прощавам аз измами
запомни това.

Вече четвърт час те чакам
и от нерви с токче потраквам.
Ще ти струва знай солено
този ден помни.

Ти съвсем не си единствен,
що ще дойдат само да искам.
Не прощавам аз измами,
запомни това."

Несъмнен връх на творчеството й е стихоплетието:

За Америка летях,
с каубои се запознах.
И след миг ни завъртя
екшъна на любовта...

Взех си бързо аз билет
за обратен самолет.
Каубоя викна стой,
пистолета хвана той. "

http://www.novinar.net/?act=news&act1=det&stat=center&mater=MTY5NTsyNA==


цитирай
45. vmir - Мисля, че за всеки е ясно защо министърката е била на път да припадне заради Клео,
16.06.2009 09:41
но за всеки случай да го кажа ясно - защото Клео е несравнимо по-добра във всяко отношение от нея, а на всичкото отгоре, от балона, че Клео е измародерствала съпруга й, останаха да напомнят само разпръснатите парченца олигавена гумена люспа.
цитирай
46. vmir - Ей, къде са капацитетите сега да оценят по достойнство поезията на министърката?
16.06.2009 09:46
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4099004
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54884
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930