Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2009 14:48 - СБЪРКАЛИ ПЪТЯ
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 5215 Коментари: 16 Гласове:
13

Последна промяна: 05.09.2009 14:58


  image Уверил съм се, че има хора, които прекарват живота си в неописуеми притеснения да не сбъркат правилната посока.  А има и такива, за които посоката е без особено значение и сякаш залагат на поговорката: “Всички пътища водят към Рим. Не се ангажирам с нито едно от двете, затова предлагам видеоилюстрация, Енджой:





....



Гласувай:
13



1. анонимен - Много луди има на тоя свят, ей ...
05.09.2009 15:27
Един в коментарите си написал човека, че иска танк!:)))
Иначе филма не съм го гледала, сигурно има още щуротии! Вторите, Воймир, вторите от тези, за които говориш, определено живеят по-спокойно и се радват на всичко, което животът им предложи! Аз все не мога да съм като тях ... а и защото колкото по-притеснен е човек, толкова по греши!Също като на изпит!;)
цитирай
2. vmir - Разбирам, Виши, предполагам, че един танк като
05.09.2009 15:42
подарък ще ти дойде добре...
цитирай
3. allbi - имаше и друга приказка (не помня кой я беше изрекъл първи)
05.09.2009 17:48
Най-далече стига този който не знае къде отива :)))

мани ей тъй си я караме с моя танкист ...
сигурно и затова все оцеляваме и продължаваме ...
пък ето и една лично моя приказка:
Спра ли да се притеснявам значи съм умряла :))
те това е ...
Поздрав !
не ми се ходи в Рим - страх ме е от Папата :))
цитирай
4. bovari - :)))
05.09.2009 21:27
а каква ли е операцията Фокстрот Делта 4-7?:)))
колкото да избора на път или пътища всичко зависи от екипа, според мен/в контекста на клипчето, пък и въобще:)))/


цитирай
5. vmir - Привет Алби,
06.09.2009 03:19
"Спра ли да се притеснявам значи съм умряла" - яко,
поздравления! :)))
цитирай
6. vmir - 4. bovari,
06.09.2009 03:25
bovari написа:
а каква ли е операцията Фокстрот Делта 4-7?


Любознателна докрай! - Ели, ужасно бих искал да бях в състояние да те информирам, но за съжаление, основателния ти въпрос се оказва извън границите на моята информираност... Надявам се, че отговорът му съвпада с предположенията ни...
цитирай
7. anastasiia - Това си е мъдрост...:)
07.09.2009 14:13
...Да вървиш... , дори заради самия път...:) Или както казват мъдрите хора - "щастието е в самия път"... Т.е. - вървим и се наслаждаваме...:)
Знам, че звучи много "дзен", но въпреки това се надявам че..., вървейки по пътя си, осъзнавам как точно моят път води до... Рим...:)
цитирай
8. vmir - Привет, Ася! Наистина е много успокоително да си представиш,
07.09.2009 20:15
че си в ръцете на съдбата и те отнясят където трябва. Все едно да заспиш спокойно в обществения транспорт, без да се притесняваш, че ще си пропуснеш спирката! Кеф! И като си представя що тичане, що преживявания, що изприщвания от притеснения ще стане ли това, ама няма ли да падне или да се счупи, недай Боже да избухне и т.н, и накрая като се вгледаш в детайлите и абсурдните случайности и забележиш желязната неизбежна логика, която ти показва, че не си можел да постъпиш по друг начин и да не ти отговорят точно така, за да стане онова, което понякога не смееш да си признаеш, че го искаш повече от всичко друго, но невидимия ти ангел-хранител не пропуска такива скришни желания и прави необходимото да се случи....
цитирай
9. анонимен - Добро утро, Воймир,
08.09.2009 06:40
колкото и да ми е криво, като погледна аватарчето и ти се усмихвам ... ето, предлагаш ми път към весело настроение, дали е случайно или преднамерено добро, благодаря, макар и да е идващо не от ангел!;)))
цитирай
10. vmir - Добро утро, Виши!
08.09.2009 08:38
Не знам дали съм ти споделял един любим виц, явяват се пред Свети Петър едновременно шофьор и поп, светията пуска първия в рая, а на втория дава направление към мястото с рогатите и казаните.
- Защо, бе Свети Петре, кажи, не служих ли скромно, честно и добросъвестно цял живот на нашия всемогъщ, всемилостив и справедлив Господ Бог, нима злоупотребих поне веднъж с даренията за църквата, че ме наказваш така, а този серсемин дето не е стъпил и един път в църква, пускаш в Рая??? – жалва се попът.
- Вярно е, което казваш, но забравяш, че когато ти отслужваше службите си, мнозина от енориашите ти не пожелаважа да се помолят или спяха, а докато този серсемин караше автобуса си, мнозина от пътниците му отправяха най-горещите си молитви към Господа – бил отговорът на Свети Петър, така, че - успешни начинания!
цитирай
11. анонимен - Мда, в сърцето си трябва да Го носим, не е достатъчно да редим псалми и да му палим свещи!
08.09.2009 09:23
Все пак мисля, че не е добър и пътят да търсим упованието само в беда ... Благодаря, не си ми го споделял, по-скоро е нравоучителна твоя любимост, не ме засмя като за виц!Успех и на теб!:)
цитирай
12. анонимен - Добро утро, Воймир,
09.09.2009 08:46
и на миролюбивия ти алтернативен аватар ;)
Ето го в цялата му красота и чар:
http://vmir21.hit.bg/bozdugancho01.jpg
Усмивки!
цитирай
13. vmir - Добро утро, Виши!
09.09.2009 10:07
Нека на днешния боен празник видят, че миролюбието не ми е чуждо, стига само са плашили децата с бойния ми аватар...
цитирай
14. анонимен - А, да, споминаме нещо днес...
09.09.2009 11:07
Загрявам бавно, извини ме!;)
цитирай
15. darkenedangel - Май не само пътя са сбъркали ...
22.09.2009 20:45
...
цитирай
16. vmir - 15. darkenedangel,
24.09.2009 09:35
и аз мисля, че сбъркване на пътя е май доста меко казано. Абе, сбъркани са си копелетата, защо да си кривим душите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4092626
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54868
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031