Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2009 23:22 - БОЕЦ ЛИ СТЕ? (ОКОТО НА ТИГЪРА)
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 10089 Коментари: 62 Гласове:
11

Последна промяна: 29.09.2009 13:55


  image Стиска ли ви да му излезете насреща? Помислихте ли добре преди да кажете да?

Ето го!

image

ОКОТО НА ТИГЪРА


Издигам се, отново на улицата.
Прекарах времето си, рискувах.
Изпълних задачите си, сега отново съм на крака –
просто един човек с волята да оцелее.
Толкова много пъти, случва се твърде бързо –
променяш страстта си за слава.
Не губи властта върху мечтите от миналото си.
Трябва да се бориш, за да ги запазиш живи.

Това е Окото на Тигъра.
Това е тръпката на борбата.
Отвръщаме на предизвикателството на нашия съперник.
А последният оцелял
дебне плячката си през нощта
и гледа всички ни
с Окото на Тигъра.

Лице с лице, навън в жегата.
Не се отказвам, оставам гладен.
Те мамят странниците, докато ние бягаме към улицата,
защото убиваме с умението да оцелеем.

Издигам се право към върха.
Имах смелостта, имах славата.
Изпълних задачите си, сега няма да спра –
просто един
човек с волята да оцелее.

Това е Окото на Тигъра.
Това е тръпката на борбата.
Отвръщаме на предизвикателството на нашия съперник.
А последният оцелял
дебне плячката си през нощта
и гледа всички ни
с Окото на Тигъра.

Окото на Тигъра.
Окото на Тигъра.
Окото на Тигъра.
Окото на Тигъра.


....



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikita6864 - О, не!
27.09.2009 00:17
Това е мнг силен противник за мен ; ')
цитирай
2. vmir - 1. nikita6864,
27.09.2009 00:40
nikita6864 написа:
Това е мнг силен противник за мен ; ')


е, то и аз мисля да не рискувам... :-)
цитирай
3. nikita6864 - недей! направо ще те разкости!
27.09.2009 00:47
цитирай
4. cefulesteven - О, моята котка като побеснее или ...
27.09.2009 00:47
О, моята котка като побеснее или помисли, че й наближаваш малките и без такива удари доста си ме плаши:)))
цитирай
5. vmir - 3. nikita6864, не знам дали ще успее,
27.09.2009 00:52
но с този кръвнишки поглед направо ми подкосява краката...
цитирай
6. vmir - 4. cefulesteven, до подобна констатация стигнахме с Никита...
27.09.2009 00:56
cefulesteven написа:
О, моята котка като побеснее или помисли, че й наближаваш малките и без такива удари доста си ме плаши:)))


Работата си е суперсериозна :)))
цитирай
7. martito - vmir,
27.09.2009 08:26
:)))))))
Не мисля, че гледаш от правилната страна на нещата:))) За доказателство ще ти дам два примера:
Мъри - нашата нова придобивка - това е просто нейният начин да покаже, че е принцеса и когато тя реши, тогава може да бъде погалена:))))
Барни - сиамският красавец на една приятелка - подобни упражнения за него са просто игра:))))
Мисля, че няма нужда от повече примери и ти си убеден вече, че нищо не е такова, каквото изглежда;)))))
цитирай
8. vmir - 7. martito, много вероятно е да си права, но искам сам да се уверя.
27.09.2009 09:29
Може би изплащам грехове към котешката общност, но откакто преди години с един шут и излитане през прозореца освободих дома от наличието на едно твърде невъзпитано коте, съм в плен на непреодолими угризения. Като истинско божие възмездие в момента съм принуден да се примирявам с високомерието на една котка с перфектни хигиенни навици, която на вид е като пълно копие на бедното коте, което тогава изритах, но е грамадна, охранена и отчайващо невъзприемчива, да не кажа тъпа като слонски задник. И като си помисля какви котки са ме обожавали незаслужено от моя страна, чак започвам да мисля, че този котарак - побойник е най-малкото ми наказание...
цитирай
9. martito - :)
27.09.2009 09:37
А замислял си си се дали през главата на охранената котка не й минават подобни мисли като твоите:
"... отчайващо невъзприемчива, да не кажа тъпа като слонски задник...":)
Животните са като хората, vmir, те просто търсят внимание, начините да го намерят също не се различават от тези на хората:)
Представи си само, че тази 'тъпа като слонски задник" котка е едно разглезено дете - ще го изриташ ли с шут през прозореца?:)
цитирай
10. iliada - Този сладур
27.09.2009 10:11
си мечтая да го гушна и всичко ще е ок...........:)))
цитирай
11. vmir - 9. martito, не съм я лишавал от внимание, просто другите не
27.09.2009 10:16
смеят да ми я поверят от страх да не изхвърчи през прозореца, което е абсурдно без причина. На мен ми бяха поверили само един ултра омразен котарак (чак носът му вместо чип, беше гърбав). И този мизантроп минаваше през вратите като се блъскаше в тях както са си затворени сякаш са длъжни да му се отворят и озверяваше, ако някоя му се възпротиви, а върху хората виеше и се нахвърляше да дере и хапе всеки, който се осмеляваше да мине на по-малко от 2 метра покрай него. Бяха го изтървали от клетката му, но след няколко дни търпелива игра на "да видим кой е шефът" и малко бой, котаракът реши, че съм най-готиния пич на планетата, сам започна да се гушка в мен и създаде доста затруднения на стопаните си преди да си го вземат обратно.
За разлика, тъпото животно в къщи се държи мило с мен единствено когато е разгонено... :(
цитирай
12. vmir - 10. iliada, аз успях, но с черен, омразен котарак.
27.09.2009 10:21
Дали е възможно и с този?
цитирай
13. vmir - Може да звучи странно, но с черния заложих на идеята, че хората и котките мислят еднакво.
27.09.2009 11:15
И като забелязах, че котаракът е свикнал да всява ужас в околните, защото те му дават тази възможност, направих следното:

1. Заключих го в стаята със себе си, за да му дам възможност да разбере, че не бягам от съжителство "очи в очи".
2. Сложих си тапи в ушите за да игнорирам протестите му срещу заключената врата.
3. Оставих без последствия протяжното виене, подскоците и тръшканията, за да му покажа, че уважавам мнението му, но включвах умерено точилката в действие, колкото да му покажа, че няма да толерирам умишлено събаряне на книги, предмети и мебели като начин за постигане на цели.
4. Пренебрегнах предупрежденията на стопаните му, да не спя в една стая с него (за да не ми прегризе гърлото), за да му покажа, че винаги съм готов за преразглеждане на отношенията.

След като спазвах стриктно тези четири точки, на третия ден катаракът започна да ме забелязва не само като обект за нападение, но и като източник на грижи. На следващия ден напусна любимото си убежище и спа на открито, после – в краката ми, около петия ден се събудихме заедно и се правехме, че спим, докато се гледахме отблизо в леглото, после позволи да го погаля, след ден започна да мърка и преде, призна, че му харесва галенето и и т.н.

През цялото време внимавах да не го унижавам самоцелно и да го бия само след съответния брой предупреждения и опити да се разберем като хората...

Накрая стана човек!
цитирай
14. feq - С такава мека и пухкава лапичка...
27.09.2009 12:54
да, аз излизам насреща!
Не видя ли, Воймир, че ноктите са скрити?
Това си е просто заигравка...
котките, особено малките котенца, обичат да си играят и са много жизнени. Когато пораснат стават по-послушни и лениви. Нашата Котана може 3 дни да стои сама, без да прави поразии. Но за повече... затъжава се ужасно и като се върнем не може да ни се нарадва.
Котката казват се привързва към дома и стопаните си, когато я гледат с Любов. И още казват - имали 9 живота.
Дай боже, това коте, което си изхвърлил да е оживяло, че току виж в някой следващ живот си се преродил в КОТАРАК!?
;))) КВГ и :*
цитирай
15. анонимен - Христо
27.09.2009 13:15
Мразя котки.Винаги съм намирал нещо подло в природата им.Имам немска овчарка.Можем да говорим с часове:)
цитирай
16. vmir - Привет, Феичке!
27.09.2009 13:29
Имам ли си работа с такъв звяр, ще се самоокуража с мисълта за твоята смелост! Благодаря ти!

;))) КВГ и :*
цитирай
17. vmir - 15. анонимен - Христо,
27.09.2009 13:34
анонимен написа:
Мразя котки.Винаги съм намирал нещо подло в природата им.Имам немска овчарка.Можем да говорим с часове:)


Ако имах време, можех за пиша с дни и месеци за изумителната безкористна привързаност на кучетата към човека... Те задават еталона за истинското приятелство. Котките, след като ги стоплиш и нахраниш, често те забравят на момента.
цитирай
18. palisandar - Превес на розовоносието над десния ...
27.09.2009 16:09
Превес на розовоносието над десния прав ! Бррррррр, пррривет, отскок ! :)))
цитирай
19. vmir - 18. palisandar, Привет, разбира се, че наблюдението ти е съвършено вярно.
27.09.2009 16:25
Според мен се подготвя да сервира ъперкут. Абе, страшна работа, да не си му насреща....
цитирай
20. nikita6864 - измислих стратегия, Командире.
27.09.2009 16:32
мисля да пусна моята върти опашка маца и докато е разконцентриран от розовото и д*пе да го нокаутирам.
това е плана ми. какво ще кажеш?
цитирай
21. vmir - 20. nikita6864,
27.09.2009 16:53
nikita6864 написа:
мисля да пусна моята върти опашка маца и докато е разконцентриран от розовото и д*пе да го нокаутирам.
това е плана ми. какво ще кажеш?


ВВ, според мен това е един брилянтен тактически подход, на който дори легендарен пълководец (като скромната ми персона) би завидял!!!

Поздравления за блестящото решение! Дано да се хване, че ако само го настървиш, а котката успее да му се изплъзне, не ти завиждам...
цитирай
22. palisandar - Да опитаме с фаланга недорасли м...
27.09.2009 17:16
Да опитаме с фаланга недорасли мишки, хартиена топчица, вместо черешово топче и добре закръглен пикиращ врабец ?
цитирай
23. vmir - 22. palisandar,
27.09.2009 17:36
Надявам се добре знаеш в какъв неописуем кошмар може да се превърне подценяването на противника...
цитирай
24. palisandar - Нима този недотам войствен котак е ...
27.09.2009 17:45
Нима този недотам войствен котак е еволюционият ми противник ? Где ми е Буцефала, щита Ахилов, шлемът на сивооката и... Котешка люлка, в краен случай, все таки...ако ...
цитирай
25. nikita6864 - ~
27.09.2009 17:45
vmir написа:

Дано да се хване, че ако само го настървиш, а котката успее да му се изплъзне, не ти завиждам...


ако не се хване, единствено ми остава да му се изпишкам в тоалетната, мисля, че това би го сдухло тотално ;^D
цитирай
26. viki11 - ще преживея 20-30 драскотини! :(
27.09.2009 17:56
ще преживея 20-30 драскотини! :(
цитирай
27. blagovestie - Понякога малките пухкави котета
27.09.2009 18:19
изненадват с големи нокти :)))
Музикалният фон е ... нахъсващ :)))
цитирай
28. krotalka - Видя ли котка - бягам!
27.09.2009 19:20
Преди години един сиамец, така одра мъжът ми, че се наложи да ходи на лекар...
цитирай
29. feq - В защита на Котките!
27.09.2009 19:27
1. Уникални същества, обожесвявани от древните египтяни.
2. Имат невероятно биополе, което неутрализира негативната енергия. Казват, че една домашна котка "пази" /грижи се за емоционалния комфорт/ на 4,5 човека. Така семейството може да се чувства защитено от негативни емоции.
3. Не те събуждат рано сутрин за разходка.
4. Не са претенциозни към храната.
5. Не ръмжат и не лаят дразнещо.
6. Много са гальовни.
7. Много верни индикатори - откриват бързо добрите хора и се държат недружелюбно към лошите.
8. Налучкват болното място и облекчават болката.
9. Наказвайте животното, когато прави непозволени неща, за да му създадете навици.
10. Ноктите се изрязват, ако драска тапетите или краката на столовете.
11. Поразиите се прощават на любимците, подобно белите на малките деца - защото ги обичаме!
...
Моля, обичайте Котките!
цитирай
30. basst - МММММММ! Котката е като жената - ...
27.09.2009 19:35
МММММММ! Котката е като жената - може да бъде много гальовна, но, недай боже, да я разсърдиш!!! И нокти, и зъби можеш да видиш...:))))
цитирай
31. vmir - 24. palisandar,
27.09.2009 20:38
palisandar написа:
Нима този недотам войствен котак е еволюционият ми противник ? Где ми е Буцефала, щита Ахилов, шлемът на сивооката и... Котешка люлка, в краен случай, все таки...ако ...


превъзходно, щом си Владетелят на света, можеш да си позволиш известна доза пренебрежение, даже е необходимо, за да го обезкуражиш.
цитирай
32. vmir - 25. nikita6864,
27.09.2009 20:41
nikita6864 написа:
vmir написа:

Дано да се хване, че ако само го настървиш, а котката успее да му се изплъзне, не ти завиждам...


ако не се хване, единствено ми остава да му се изпишкам в тоалетната, мисля, че това би го сдухло тотално ;^D


сигурно би го сдухало особено, ако проспи възможността да се възползва от пишкането ти.
цитирай
33. vmir - 26. viki11, не се съмнявам,
27.09.2009 20:44
viki11 написа:
ще преживея 20-30 драскотини! :(


стига да ти се размине само с тях!
цитирай
34. vmir - 27. blagovestie,
27.09.2009 20:47
blagovestie написа:
изненадват с големи нокти :)))
Музикалният фон е ... нахъсващ :)))


засега отбелязаха, че котето не си е пуснало ноктите в действие, но аз много не разчитам на това, защото не съм виждал досега боксьор да се боксира с насочени нокти.

Ако се вярва на музиката, трябва да очакваме още...
цитирай
35. vmir - 28. krotalka,
27.09.2009 20:56
krotalka написа:
Преди години един сиамец, така одра мъжът ми, че се наложи да ходи на лекар...


А ние преди дузина години имахме Кралска сиамка, беше най-хрисимата котка, която съм виждал. С нея бях в превъзходни лични отношения, и тя винаги раждаше в краката ми, веднъж даже докато си четях в леглото!
цитирай
36. анонимен - какво нещо са думите
27.09.2009 20:58
насочват мисълта
За миг си представям как щяха да отговорят гостите в блога ти, ако въпросът беше "Какво прави това коте?" Със сигурност, дори и да се виждаха решетките на ринга:) малко щяха да отговорят, че това е коте-боксьор:))))
Дали въпросите не се задават такива, чиито отговори да покажат нашите способности на виртуозни дресьори."Накрая стана човек" ?! Та това успех ли е, Vmir. Да умре като човек една котка.:(
Аз никога не съм имала коте, но мисля, че децата най-добре се грижат за тях, без да се стремят да ги опитомяват, просто чуват природата.
пиша като безличен анонимен, не само защото съм обезличена в момента, а и заради аватара ти--плаши ме
Приятна вечер.

цитирай
37. vmir - 29. feq,
27.09.2009 21:19
feq написа:
1. Уникални същества, обожесвявани от древните египтяни.
2. Имат невероятно биополе, което неутрализира негативната енергия. Казват, че една домашна котка "пази" /грижи се за емоционалния комфорт/ на 4,5 човека. Така семейството може да се чувства защитено от негативни емоции.
3. Не те събуждат рано сутрин за разходка.
4. Не са претенциозни към храната.
5. Не ръмжат и не лаят дразнещо.
6. Много са гальовни.
7. Много верни индикатори - откриват бързо добрите хора и се държат недружелюбно към лошите.
8. Налучкват болното място и облекчават болката.
9. Наказвайте животното, когато прави непозволени неща, за да му създадете навици.
10. Ноктите се изрязват, ако драска тапетите или краката на столовете.
11. Поразиите се прощават на любимците, подобно белите на малките деца - защото ги обичаме!
...
Моля, обичайте Котките!


Подкрепям призива ти, Феичке!
цитирай
38. vmir - 30. basst,
27.09.2009 21:21
basst написа:
МММММММ! Котката е като жената - може да бъде много гальовна, но, недай боже, да я разсърдиш!!! И нокти, и зъби можеш да видиш...:))))


ММММММММ - чаровност, значи!
цитирай
39. vmir - 36. анонимен,
27.09.2009 21:31
анонимен написа:
насочват мисълта
За миг си представям как щяха да отговорят гостите в блога ти, ако въпросът беше "Какво прави това коте?" Със сигурност, дори и да се виждаха решетките на ринга:) малко щяха да отговорят, че това е коте-боксьор:))))
Дали въпросите не се задават такива, чиито отговори да покажат нашите способности на виртуозни дресьори."Накрая стана човек" ?! Та това успех ли е, Vmir. Да умре като човек една котка.:(
Аз никога не съм имала коте, но мисля, че децата най-добре се грижат за тях, без да се стремят да ги опитомяват, просто чуват природата.
пиша като безличен анонимен, не само защото съм обезличена в момента, а и заради аватара ти--плаши ме
Приятна вечер.



не знам какво биха казали останалите котки за очовечаването на въпросния котарак, възможно е да го заклеймят като предателство или падение.

Защо да се плашиш от аватара ми, не приемаш ли твърдението, че свободата е на върха на копието?

цитирай
40. teachme - Аз пък обожавам котките!
28.09.2009 08:05
Моята е доста агресивна и своенравна,
като тоз малък боец:)
драска и хапе, но си я обичаме!
Поздрави за любителите на котки:)
цитирай
41. iliada - :)))
28.09.2009 08:19
Я какъв е храбрец-мисля ,че може и с този -въпрос на време!:))))))))))
цитирай
42. vmir - 40. teachme,
28.09.2009 09:40
teachme написа:
Моята е доста агресивна и своенравна,
като тоз малък боец:)
драска и хапе, но си я обичаме!
Поздрави за любителите на котки:)


Когато котката ти е у дома, май е доста разумно да я обожаваш. :)
цитирай
43. vmir - 41. iliada,
28.09.2009 09:42
iliada написа:
Я какъв е храбрец-мисля ,че може и с този -въпрос на време!:))))))))))


Точно затова ви го показвам, Илиана!
:))
цитирай
44. vmir - Имам удоволствието да ви представя и новите му умения.
28.09.2009 12:14
Горе в постинга
цитирай
45. анонимен - Привет, Воймир, това станало като постинг - призив,
28.09.2009 15:16
като че ли историята вече далеч надхвърля котешката участ само...Виждам другата страна на въпроса, защото имаме отразен в гнева на зениците противник, и ако това е черно коте в бойна поза - символ на анархията, се чудя от какво ли му е писнало на нашия белоснежен герой, който вместо да бъде грациозен, нежен, мъркащ и галещ, раздава такива яростни и вдъхновени шамари ... не бих се била с него, по-скоро бих му се поклонила, защото в моите очи се превръща в шампион и водач! Поздрави!
цитирай
46. vmir - Привет, Виши!
28.09.2009 15:45
Явно "Котаракът в чизми" не е безпочвена приумица, справка:

"В нея се разказва за котарак, който може да говори и напътства своя господар. Той е хитър, амбициозен, умен, великодушен, верен приятел, ловък, смел, находчив, съобразителен, целеустремен и изобретателен. Помага на своя господар от бедняк да стане един от най-богатите в кралството мъже, да се ожени за принцесата и да стане господар на земите"

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D1%82_%D0%B2_%D1%87%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B8

Ми, щом не можем да измислим решение на проблемите, може би един котарак ще успее вместо нас...
цитирай
47. bovari - днес е още по-тренирано котето
28.09.2009 19:43
утре ще очаквам и от екрана да излезе :)
цитирай
48. basst - vmir
28.09.2009 19:55
А чел ли за богинята Bast или Bastet - с глава на котка или лъв и с тяло на жена?..:)))

цитирай
49. vmir - 47. bovari,
28.09.2009 22:22
bovari написа:
утре ще очаквам и от екрана да излезе :)


Не знам какво ще прави утре, но очевидно сериозно се е заело да овладява положението.
цитирай
50. vmir - 48. basst,
28.09.2009 22:24
basst написа:
А чел ли за богинята Bast или Bastet - с глава на котка или лъв и с тяло на жена?..:)))



знам само, че е древноегипетска богиня, май бях чел в една книжка версия за връзка с пра-пра-българите между Тигър и Ефрат, но не ми я върнаха, за да погледна сега, Кръстьо Мутафчиев беше авторът. Ти нейна наследница ли си?
цитирай
51. анонимен - Добро утро, Воймир,
29.09.2009 06:27
хъм, гладиаторът на Кърк Дъглас (ако се не лъжа) изглежда знае повече за жената-котка, наистина не върви пред богиня меч да размахваш, по-добре цвете за поздрав и преклонение към небесата...нали. Харесва ми идеята в новия ти аватар, а и не се е загубила и частица от мъжествеността му!;)
цитирай
52. vmir - Добро утро и на теб, Виши!
29.09.2009 07:51
Както обикновено, оказваш се дълбоко прозорлива и почти не ми остава да добавая нищо, освен фактологичното положение, че гладиаторът е тракиецът Спартак. Изглежда, че котката действително е свързана с предците ни, щом горе в коментарите самия Владетел на Света си потърси доспехите, за да се справи. ;)
цитирай
53. basst - vmir
29.09.2009 11:57
Баст (наречена по-късно Бастет) е богиня на любовта, радостта, празниците, танците, музиката, плодородието, покровителка на бременните жени в египетската митология.Също е въплъщавала животворната и лекуваща сила на слънцето,за разлика от Сехмет-символ на изпепеляващата му сила.Вярвало се,че лекува болните и помага на реколтата да узрее. Изобразявана е като жена с глава на котка или лъвица, с кошница в ръце. Понякога изобразявана просто като котка. Дъщеря на бога на слънцето Ра. Покровителка е на Бубастис – града, където е почитана. През гръко-римския период в Древен Египет е бил разпространен култ, в чийто център е стояла Бастет: жертването на мумифицирани котки. Жреците на богинята Бастет събирали котки и ги предлагали на населението за жертвоприношения. Когато някой вярващ си изберял котка, обичайно след това тя била умъртвявана от жреца, чрез извиване на врата ѝ. Само много големите котки били умъртвявани с удар. Мъртвата котка била подлагана след това на традиционния процес на мумифициране, прилаган и за хората. Според това, колко бил заплатил купувачът, получавал след това мумия на голяма или по-малка котка. Купувачът полагал след това мумията в специално изготвена за приношение на котки погребална камера.

Ако поклонник искал да принесе на богинята Бастет специална жертва, купувал котки на едро. Рентгенови снимки на стотици котешки мумии, намерени в Долината на царете показват обаче, че в около една четвърт от случаите котешките мумии са или съвсем празни или съдържат само отделни костици от котка. Дали жреците са мамели съзнателно или става въпрос за недостиг на котки, днес не се знае.

Същевременно котките са били защитавани от закона – ако човек убиел котка, дори и неволно, го чакало смъртно наказание. Херодот споменава, че хората често носели от други краища на Египет умрели котки в Бубастис за да бъдат мумифицирани и погребани там. Бастет е смятана за една от жените на бог Птах. Храм: Бубастис Животно: Котка
Дай боже, на всяка жена да е!..:)))
цитирай
54. vmir - 53. basst, Благодаря, Бастет!
29.09.2009 13:12
Може би ти си възмездието ми за котето, което изритах на улицата. Ще трансформирам постинга в почит към нерадостната му улична съдба. Дано успокоя богинята.
цитирай
55. vmir - Готово!
29.09.2009 13:58
Има и описание даже!
цитирай
56. basst - Ако аз съм твоето възмездие, как ли ...
29.09.2009 20:19
Ако аз съм твоето възмездие, как ли ще ме умилостивиш?! Извършил си подсъдно деяние..и ако с това си деяние причиниш смъртта му, те чака смъртно наказание...поне според египетската митология!... Добре, че не живеем при Хамурапи...:)))
цитирай
57. vmir - Ако аз съм твоето възмездие, как ли ...
29.09.2009 20:33
basst написа:
Ако аз съм твоето възмездие, как ли ще ме умилостивиш?! Извършил си подсъдно деяние..и ако с това си деяние причиниш смъртта му, те чака смъртно наказание...поне според египетската митология!... Добре, че не живеем при Хамурапи...:)))


Готов съм да поема риска, защото ужасно ми допадат законите на Хамурапи. Един от любимите ми гласеше, че ако кръчмарка не задържи и не предаде на властта разбойници, отседнали в кръчмата й, се наказва със смърт.

Огън жени трябва да са били тези прословути кръчмарки, брей! :)))
цитирай
58. basst - vmir
29.09.2009 20:47
Обичам мъжете, които са готови да рискуват срещу неизвестността, но с премерен риск! Дано да си добър с акадския, че 282 параграфа ще ти дойдат в повечко...:)))
цитирай
59. basst - Знаеш ли какво е "възмезди...
29.09.2009 20:54
Знаеш ли какво е "възмездие" според Хамурапи?
цитирай
60. vmir - 59. basst,
29.09.2009 20:56
basst написа:
Знаеш ли какво е "възмездие" според Хамурапи?


Не мога да си спомня. Ако знаеш, кажи.
цитирай
61. basst - "Каквото си причинил, това ще ...
29.09.2009 21:03
"Каквото си причинил, това ще изтърпиш!"
цитирай
62. vmir - 61. basst,
29.09.2009 21:13
basst написа:
"Каквото си причинил, това ще изтърпиш!"


Това е яко! Жалко, че сега трябва да ходя да пазарувам, но като се върна, ще му погледна законите непременно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4103095
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930