Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2009 00:57 - НЯМА СПАСЕНИЕ ОТ КРАДЦИТЕ
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 1720 Коментари: 12 Гласове:
7

Последна промяна: 01.12.2009 01:03


Привет, приятели! Драматичното ми заглавие може да е пресилено, но на гърба си изпитвам факта, че крадците имат властта да оставят всеки от нас без нет за неопределен период от време. В петък вечер ни откраднаха кабела за в къщи, и каква беше изненадата ми днес да открия, че и службата ми е без нет! От БТК казват единствено, че до 4 декември трябва да сложат нов кабел. Сега ви пиша от приятел.
Успешна седмица!





Гласувай:
7



1. krotalka - Дано по-бързо го оправят!
01.12.2009 09:43
Без нет е трудно...
цитирай
2. анонимен - Един супербърз привет, Воймир!:)
03.12.2009 12:36
Снощи слушах по новините, че след няколкогодишно затишие отново са зачестили уличните и дребните кражби, грабенето на дамските чанти и късането на синджирите от вратовете, най-вероятно и при вас ще се активират отново, че даже май сте набелязани, доколкото си спомням от предишни постове за службата ти...Стискам палци за нета и всичко друго, от което имаш нужда!Късмет!:)
цитирай
3. vmir - 2. vishnichka
03.12.2009 18:22
vishnichka написа:
Снощи слушах по новините, че след няколкогодишно затишие отново са зачестили уличните и дребните кражби, грабенето на дамските чанти и късането на синджирите от вратовете, най-вероятно и при вас ще се активират отново, че даже май сте набелязани, доколкото си спомням от предишни постове за службата ти...Стискам палци за нета и всичко друго, от което имаш нужда!Късмет!:)


Привет, Виши!

Това може да е и добър признак. Може например да значи, че кокошкарите и низшата прослойка на престъпния свят не са вече част от организираната престъпност, а са оставени да се оправят кой както свари. Дано така да е!
цитирай
4. vmir - След седмица прилежно чакане, дочаках и нета.
05.12.2009 14:44
Отпреди минути съм вече с нет, но съм още доста шашнат да узная, че цялото това време, в което може би стотици абонати псуваха търпеливо като мен, правиха допълнителни сметки за мобилни комуникации, зарязаха, проточиха или претупаха редица начинания, цялата тази непланувана загуба на време, нерви и средства, е била не дори заради цял кабел, а само заради края му, дълъг не повече от две педи. Това прави две кабелчета с обща дължина не повече от 1 метър на абонат, грубо сметнато, около 10-20 грама мед, по текущата изкупна цена равна на 8 - 16 стотинки! Заради тези 8 - 16 стотинки, всеки абонат беше лишен от телефон и интернет за цяла седмица!!! Кой беше се провикнал: "Българската нация - нация техническа!" Нямам думи...
цитирай
5. анонимен - Добро утро, Воймир, честито!;)
08.12.2009 09:00
Да не забравиш да проследиш срещата в Копенхаген за климатичните промени, ще ми е интересно мнението ти!:)
цитирай
6. bizcocho - Честит празник, Миролюбиви!:)...
08.12.2009 16:21
Честит празник,Миролюбиви!:))))))
цитирай
7. vmir - Благодаря, Жени, честит и на теб!
08.12.2009 18:14
bizcocho написа:
Честит празник,Миролюбиви!:))))))


Бях забравил, че днес има празник, даже помислих, че Виши ми честити за възстановяването на нета и това ме накара да съчувствам на африканчетата, които нямат нет. Наистина друго е да си бял човек!
:)))))))
цитирай
8. vmir - 5. vishnichka
08.12.2009 18:18
vishnichka написа:
Добро утро, Воймир, честито!;) Да не забравиш да проследиш срещата в Копенхаген за климатичните промени, ще ми е интересно мнението ти!:)


Благодаря, Виши, всичко най-евентуално и на теб!
Нали знаеш, че поръченията ти са закон за мен...
:)
цитирай
9. анонимен - Ми не си далеч от истината, за нета беше основно,
09.12.2009 13:29
не очаквах безхаберието да се е обезценило толкова много, едва няколко стотинки, едва няколко сантиметра. Дреболия, която отпусната ти, си става повод за честитене едва ли не ...
цитирай
10. vmir - 9. vishnichka,
09.12.2009 13:55
vishnichka написа:
не очаквах безхаберието да се е обезценило толкова много, едва няколко стотинки, едва няколко сантиметра. Дреболия, която отпусната ти, си става повод за честитене едва ли не ...


Ако изпратения техник не се беше оказал мой стар познат, да ме вземе с колата до таблото, нямаше да разбера подробностите, освен това съм свидетел и на това колко бързаше за и останалите аварии, затова ме е яд не на техниците, ами на онези, които нямат грамотността дори да отрежат където трябва кабелите, за да имат и те някаква полза, а ни създават една камара напълно излишни усилия и неудобства...

Успешен ден!
цитирай
11. анонимен - Не ме разбра, Воймир,
09.12.2009 14:07
накрая ще излезе, че и кражба не е имало...
Успешен ден и за теб!
цитирай
12. vmir - 11. vishnichka,
09.12.2009 21:19
vishnichka написа:
накрая ще излезе, че и кражба не е имало...
Успешен ден и за теб!


имаше, как да не е имало. Просто и крадците у нас станаха супернекадърни и не са знаели как да гепят целия кабел, та са се задоволили с две педи от края му. Безумно тъпо, но вярно, видях го с очите си. Изрязали са кабелчетата на всичките няколко стотин абонати на дължина две педи, толкова са могли, толкова са отмъкнали засега, нататък може и да се научат. Някак е тъжно крадец да гладува не защото са го хванали, а заради собствената си некадърност. Ако и за крадците няма мотиви за развитие, не знам какво да кажа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4102041
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54890
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930