Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2009 16:45 - ПОЗДРАВ ЗА 15000 – Я ГЛАС И БЛАГОСЛОВИИ
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 6782 Коментари: 31 Гласове:
14

Последна промяна: 27.12.2009 16:56


Поздравявам  Rosidi за 15000 – я глас за блога ми:

image

 

Котето, което очаква осиновител от блога ми, се възползва от случая да поздрави на свой ред 15000 – я ми гласоподавател:
image
 

Вдъхновено от Папа Бенедикт  XVI – ти, котето отправи своите всеобхватни рождественски благословии наляво и надясно към посетителите на блога ми:
image

image


Накрая, котето решитерлно разкритикува глобализацията, егоизма, корпорациите и политиката на правителството, призова съм смирение и съпричастност с проблемите на бездомните и за пореден път напомни, че с нетърпение очаква да бъде осиновено
:  ...
image




Гласувай:
14



1. rosidi - благодаря
27.12.2009 16:59
за поздрава :))котето е невероятно и с удоволствтие бих го осиновила, но вече осинових едно от никита, а то е страхотно и успява да томзи максимално кучето :)))
цитирай
2. vmir - 1. rosidi,
27.12.2009 17:23
rosidi написа:
за поздрава :))котето е невероятно и с удоволствтие бих го осиновила, но вече осинових едно от никита, а то е страхотно и успява да томзи максимално кучето :)))


Е, да ти е живо и здраво, дано и това се научи да тормози кучетата наоколо, че много ме е страх за него. :)))
цитирай
3. krotalka - Честито!
27.12.2009 17:50
Честито!
цитирай
4. basst - Сладичко :)
27.12.2009 19:40
Сладичко :)
цитирай
5. vmir - 3. krotalka,
27.12.2009 21:42
krotalka написа:
Честито!


Честито, Кроти!
цитирай
6. vmir - 4. basst,
27.12.2009 21:47
basst написа:
Сладичко :)


даже много... С какъв труд си изкара днес прехраната милото, трябваше да виси полуобесено в едната ми ръка, за да мога да го снимам с другата... Накрая му писна толкова, че забрави игривостта си и даже не се зарадва на трапезата... от обида, че го заставях да виси...
цитирай
7. kundalini - Надали ще предпочете осиновител това малко тигърче-
27.12.2009 23:33
пред твоята компания, Vmir!
:)
цитирай
8. vmir - 7. kundalini,
27.12.2009 23:51
kundalini написа:
пред твоята компания, Vmir!
:)


болно ми е да го призная, но изобщо няма да питам котето кого предпочита, а го давам на момента, стига да се намери някой, готов да се грижи за него... само ще се моля да не му поставя на изпитание котешкото достойнство като мен...
цитирай
9. martito - vmir,
28.12.2009 07:11
Аз ти казах, че котето вече е харесало теб:) Такъв сладур е!:) И характер:)
И... все си мисля, че ти е обидено на друго - схванало е, че искаш да го дадеш на други хора... пък то не иска...:))
цитирай
10. vmir - 9. martito,
28.12.2009 10:02
martito написа:
Аз ти казах, че котето вече е харесало теб:) Такъв сладур е!:) И характер:)
И... все си мисля, че ти е обидено на друго - схванало е, че искаш да го дадеш на други хора... пък то не иска...:))


И аз го харесвам и обичам много повече от охранената ни мързелива домашна хъскаща темерутка, която ме удостоява с вниманието си единствено, за да се изпикае в леглото ми, както тази сутрин например и да ме упрекват после, че нямам подход към нея, сякаш е малко, че досега не съм я наритал навън при кучетата и да пусна вместо нея в къщи това мило сладурче, което тя заплашва да разкъса, ако прекрачи прага на дома ни... Ех, любов, любов...
цитирай
11. martito - :))
28.12.2009 10:53
Любов, но пък истинска:)
А какво мислят останалите членове на семейството за котаранчето?
цитирай
12. vmir - 11. martito,
28.12.2009 11:09
martito написа:
Любов, но пък истинска:)
А какво мислят останалите членове на семейството за котаранчето?


темерутката им е безспорната фаворитка, аз и котето сме в малцинство, на всичкото отгоре, сме и демокрация, шанс имам да привлека на наша страна единствено сина, за зла беда, обаче и котето е мъжкарче и би се оформил сблъсък мъже срещу жени, перспективите за спечелване на който не изглеждат благоприятни, защото жените могат да прибегнат до бабите като свое тайно оръжие, докато дядовците ни вятър ги вее на бели кобили и най-вероятно ще послушат бабите, вместо да вземат присърце проблема и отношение по съвест ... :(

А е толкова нагло и лукаво животното в къщи. Тази сутрин дойде в леглото ми, легна плътно зад гърба ли, стоя мъничко и си замина. Като станах, стана и ясно, че е използвала краткия си престой и опората на гърба ми, за да се изпикае възможно най-близо до мен (само дето не е посмяла отгоре ми, но пък ако беше опитала, щеше да има полет през прозореца преди да са скочили в нейна защита). После умело ми се измъкна, а като се опитах втори път да я сгащя, толкова беше наясно с нещата, че се блъсна с всичка сила в крака на сина ми докато той спеше, за да създаде още по-голяма суматоха и да остане ненаказана... Лукава гад.
цитирай
13. анонимен - Честито Рождество Христово!
28.12.2009 19:10
Развам се,че отново мога да те чета.За мен си най-интелигентния блогър.Езикът ти е брилянтен.Погледът ти върху социалните явления -близък до собствения ми.
Не изчезвай пак!Забранявам ти:)))Поздрави!
цитирай
14. vmir - 13. анонимен, Честито Рождество Христово!
29.12.2009 06:19
анонимен написа:
Развам се,че отново мога да те чета.За мен си най-интелигентния блогър.Езикът ти е брилянтен.Погледът ти върху социалните явления -близък до собствения ми.
Не изчезвай пак!Забранявам ти:)))Поздрави!


Благодаря! Слушам!

Поздрави и весело посрещане на Новата Година! :)))
цитирай
15. martito - Уау!
29.12.2009 07:48
Жив дявол ви е тази котарачка:)
А за това сладурче брой ме на твоя страна и на сина ти:) Това котараченце е характерче, но абсолютна душица:)
цитирай
16. vmir - 15. martito,
29.12.2009 13:54
martito написа:
Жив дявол ви е тази котарачка:)
А за това сладурче брой ме на твоя страна и на сина ти:) Това котараченце е характерче, но абсолютна душица:)


Леле, Марти, това животно неудържимо се хуманизира! Много ти благодаря, че надрастваш примитивните сексистки тълкувания и си готова да подсилиш огънатия засега 100% мъжки фланг на тлеещата родово-котешка война! Дали обаче това лукаво животно с провокациите си няма да разпали и гражданско-котешки конфликт? Досега се мъчех да удържа конфликта под контрол в рамките на рода, сега ще го мисля и на гражданска основа, сякаш не става дума за котка, а за хубавата Елена...
цитирай
17. martito - :)
29.12.2009 20:56
vmir, аз съм твърдо на страната на котарачето - а то ми е ясно от самото начало, че те иска теб и това си е:)
Искрено се надявам да сломим женския фланг:)
Но намерят ли се добри стопани, и то хареса ли ги - също съм за:)
страхотно писе е - снимка е, но и снимката не лъже - толкова живот има в това коте:))
цитирай
18. vmir - 17. martito,
29.12.2009 21:18
martito написа:
vmir, аз съм твърдо на страната на котарачето - а то ми е ясно от самото начало, че те иска теб и това си е:)
Искрено се надявам да сломим женския фланг:)
Но намерят ли се добри стопани, и то хареса ли ги - също съм за:)
страхотно писе е - снимка е, но и снимката не лъже - толкова живот има в това коте:))


Марти, вярно, че най-жизненото коте, което досега съм виждал, е точно това. На всичкото отгоре, разбира и от дума и се съобразява със забележките към него. Това е перфектното коте, а движенията му са радост за окото и наслада за душата. Дано да се намери осиновител по-скоро, за да избегнем гражданската война, която се задава заради непоносимостта на домашната ни мързелана към това истинско съкровище...
цитирай
19. vmir - Боже мили, това животно наистина е лукаво като хуманоид!
30.12.2009 07:42
Въпреки целия си привиден респект към скромната ми персона и ограниченията, които съм поставил пред достъпа й до компа ми, тази сутрин мързеланата успя да се добере до компа ми и да ме събуди чрез събаряне на клавиатурата на земята. Простих й го великодушно като го приписах на случайна нейна непохватност вследствие на натрупаните мазнини, върнах я в другата стая, пуснах компа, оказва се, че нямам нет, търся причината, откривам я в изключенотто захранване на модема и като капак получавам категоричното уверение, че никой не го е изключвал, освен мързеланата... А в същото време тя ме наблюдава скришом от безопасно разстояние и ме гледа така изпитателно, сякаш преценява издържливостта ми на подобни изненади. Тръгвам да й дам храна, защото решавам, че иска да напомни за нуждите си, но се оказва, че вече си има и не храната е причината!!! Не котка, а жив дявол! И, докато мързеланата недоволства в къщи от нещо си, малкото сладурче се радва на живота в мазата от цялата си душичка и сърчице, подскача наляво и на дясно, не спира да ми обяснява оживено нещо си на котешкото си езиче и да ме гледа настойчиво в очите, сякаш потвърждава съгласието си с каквото му казвам.
цитирай
20. martito - Уау!
30.12.2009 07:50
Пак! Наистина дявол!
А това малкото е душичкааааа!
цитирай
21. vmir - 20. martito,
30.12.2009 07:53
martito написа:
Пак! Наистина дявол!
А това малкото е душичкааааа!


дааааааааааааааааааааааааааааа! В същия този момент си отвори вратата със скок върху бравата и нахълта при мен. Да се смея ли, да плача ли, да се ядосвам ли, какво да я правя? А трябва да ходя и на работа...
цитирай
22. martito - Какво да я правиш - нищо. . . Прове...
30.12.2009 12:42
Какво да я правиш - нищо... Проверява те, знае, че не я харесваш, не че се старае да я харесаш де...
Уф... нагушкай малкия писанчо... и заради мен:)
цитирай
23. vmir - 22. martito,
30.12.2009 13:00
martito написа:
Какво да я правиш - нищо... Проверява те, знае, че не я харесваш, не че се старае да я харесаш де...
Уф... нагушкай малкия писанчо... и заради мен:)


Обезателно ще го нагушкам и заради теб, Марти. Той ми е лъчът светлинка в тъмнината на непонятните ми котешки владения, от които не мога да се измъкна засега. :)
цитирай
24. viki11 - Приятел,
31.12.2009 13:27
и дъщеря ми се съобразяваше със забележките като беше малка и нямаше СВОЕ мнение. Това да не те сломява. Малките котета са страхотни. Но само малки ги харесвам. Иначе предпочитам кучета, което не ми пречи да се впечатлявам от малките котенца! И това ще порасне. Явно е хубавичко, по-така. И все пак, не можеш да изхвърлиш котето си, защото има ново и малко. Както някои мъже изхвърлят децата и семействата си, разбирай съпругата, защото се ВЛЮБИЛИ в по-млада. Това всеки го може!
Харесвам котето, но си имате друго. Ако двете не се понасят, това трябва да си намери стопанин. Иначе би могъл да си оставиш и това - за мъжкия лагер. :)
Знам, че котките като ти се ядосат опишкват обувките ти. Явно твоята направо държи да опишка теб и леглото ти! Сигурно не я пускаш в него. :)))
цитирай
25. viki11 - Гледа ли "Аватар"?
31.12.2009 13:28
Гледа ли "Аватар"?
цитирай
26. vmir - 24. viki11,
31.12.2009 15:58
viki11 написа:
и дъщеря ми се съобразяваше със забележките като беше малка и нямаше СВОЕ мнение. Това да не те сломява. Малките котета са страхотни. Но само малки ги харесвам. Иначе предпочитам кучета, което не ми пречи да се впечатлявам от малките котенца! И това ще порасне. Явно е хубавичко, по-така. И все пак, не можеш да изхвърлиш котето си, защото има ново и малко. Както някои мъже изхвърлят децата и семействата си, разбирай съпругата, защото се ВЛЮБИЛИ в по-млада. Това всеки го може!
Харесвам котето, но си имате друго. Ако двете не се понасят, това трябва да си намери стопанин. Иначе би могъл да си оставиш и това - за мъжкия лагер. :)
Знам, че котките като ти се ядосат опишкват обувките ти. Явно твоята направо държи да опишка теб и леглото ти! Сигурно не я пускаш в него. :)))


Нашата котка няма достъп до обувките, но с това изключение, почти свободно се разхожда навсякъде. Особено държи всяка сутрин да си отвори вратата на стаята ми (чрез подскок и натискане на дръжката, разбира се), да ме погледне как изглеждам аз и как е положението около мен, и без да каже каквото и да било, да изчезне. Странен ритуал и не ме кара да се чувствам особено поласкан от подобни височайши посещения, още повече, че тя държи да задоволи любопитството си, но не и да остане при мен. Иначе я викам в леглото при мен да се гушкаме, но тя изглежда ме мрази, защото идва единствено, за да се изпикае, след което изчезва по най-бързия начин... Дано да се намери стопанин за котето, наистина е неописуемо сладурче...
цитирай
27. vmir - 25. viki11,
31.12.2009 16:14
viki11 написа:
Гледа ли "Аватар"?


Щерката едва ме заведе, но се оказа наистина поразителен. На кино "Арена", в 3D, с очила, и разбира се - стерео долби.
Не исках да отида, за да не ме манипулират с ефекти, задрямах на 5-тата минута, но това беше от инат да се противопоставя, събудих се почти веднага и до края не само ми мина сънливостта, но и неистово ми се прииска да се бия срещу човешката раса...
цитирай
28. анонимен - Честита Нова Година, Воймир!
01.01.2010 09:38
Да е здрава, мирна и благодатна!:-)
цитирай
29. vmir - 28. vishnichka,
01.01.2010 23:12
vishnichka написа:
Да е здрава, мирна и благодатна!:-)


Честита Нова Година, Виши!

Да е най-добрата от всички досега! :-)
цитирай
30. cefulesteven - Честита Нова Година. Много Щастие ...
01.01.2010 23:33
Честита Нова Година. Много Щастие ти пожелавам!!!
цитирай
31. vmir - 30. cefulesteven,
02.01.2010 14:09
cefulesteven написа:
Честита Нова Година. Много Щастие ти пожелавам!!!


Честита Нова Година, Стефане!
С пожелания за много нови творчески успехи!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4085765
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54858
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031