Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2018 12:06 - ДНЕС СЪМ В ТВ ЕВРОПА
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1608 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес от 19 ч. съм в ТВ Европа като отговор на глупостите, които криминално проявеното лице зам. министър на транспорта Ангел Попов /Геле Линейката/ изприказва по мой адрес и на съмишлениците ми. 
Мафията организира цялото мафиотско войнство-администрация, служби, МВР, прокуратура, тролове, медии и какво ли не, за да се опита да ме смачкат.
И какво се получи?
Нищо!
А довечера просто ще ги наритам.
Днес полицията, под диктовката на комисарите Кьосев и Герасимов за пореден път пристъпи тежко закона. Държаха се като идиоти, разпоредени от още по-големи идиоти.
Обадих се на началника на кабинета на министър Радев. Тя се казва Тотева. Тя изобщо не разбира какво е закон и как трябва да се спазва. Преди 30 дни съм обявил протест и вместо да напишат писмена заповед какво да прави полицията и по какви причини, за да се види кой лично носи отговорност, те изпращат повече от рота полиция и жандармерия, но без писмена заповед, за да не мога да я атакувам в административния съд. Това е противозаконно, както често прави МВР. В продължение на 28 дни грубо ми се погазва конституционното право на свободно придвижване и аз, докато съм жив ще го атакувам в съда. След като успешно осъдих МВР и прокуратурата за арестите ми през 2015 г. сега се очертава нова серия от дела, които със сигурност ще спечеля.
Тъжна им майка!
Що се отнася до комисарите Кьосев и Герасимов-препоръчам на първия да отвори бръснарница за кьосета, а на втория да си купи кученце и да го кръсти Муму. Така ще се превърне в герой от разказа на Тургенев "Герасим и Муму".



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Гледах го току-що. Блестящо и до...
10.07.2018 20:07
Гледах го току-що.
Блестящо и достойно.
Гелето не е в час, а в перманентно междучасие, както и началниците му.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736569
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031