Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2018 17:53 - Цветята ми
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 4533 Коментари: 14 Гласове:
14

Последна промяна: 03.07.2018 21:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


                     image

                     image

                     image


                    image



                     За тези четири красиви цветенца ми казаха, че са циганчета,

                     но това е ВИНКА, или КАТАРАНТУС и двете имена се използуват.


                    image
                      
                             И това цъфна, но все още не си казва името,

                             за сега предполагам, че е РУДБЕКИЯ


                    image

                   
                                        ТОВА  Е  КОЛЕУС  ЧЕРЕН  ДРАКОН   


                    image



                                                   И синята ми петуния


                   image





                                             И червена с бяло по края


image
                    

                       Това е циганче и се виждат зъбците по края на листата


Тагове:   цветя,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Много са нежни и красиви...
01.07.2018 20:14
Харесах си първото, нямам бяло...
Щастливо лято !
цитирай
2. vesever - Краси, колко са пораснали и нацъ...
01.07.2018 20:38
Краси, колко са пораснали и нацъфтели...прекрасни са!
А последното мисля, че е декоративна коприва..
цитирай
3. krassko - Лесно се размножават с резници...
01.07.2018 20:51
stela50 написа:
Харесах си първото, нямам бяло...
Щастливо лято !

цитирай
4. krassko - Не е декоративна коприва, но се казва копривка:)
01.07.2018 20:56
vesever написа:
Краси, колко са пораснали и нацъфтели...прекрасни са!
А последното мисля, че е декоративна коприва..


Някакво много трудно и страшно име си има но го забравих, а да КОЛЕУС ЧЕРЕН ДРАКОН, а има и
КОЛЕУС МАГЬОСНИК.
Имам още двадесетина различни цветя но още са малки и чакам да цъфнат.
Ще ги добавям тук постепенно, вече имам и вкоренени от резници до седмица две ще са готови. Дори си насадих карамфили да видим какво ще се получи.
цитирай
5. rosiela - Похвала, Краси.
01.07.2018 21:13
Циганче имам и аз - 2 саксии и много го харесвам.
цитирай
6. krassko - Роси, съмнявам се че имаш циганче.
01.07.2018 21:22
rosiela написа:
Циганче имам и аз - 2 саксии и много го харесвам.


Погледни внимателно листата. На циганчето листата по края са назъбени, а на винката не са. Ще сложа снимка на циганче за да видиш назъбените листа, а и цветовете са по едри.
цитирай
7. emocionalnost - Голям градинар си Краси !!! Позд...
01.07.2018 21:24
Голям градинар си Краси !!! Поздрави!!!
цитирай
8. krassko - От скоро се запалих па цветята
01.07.2018 22:25
emocionalnost написа:
Голям градинар си Краси !!! Поздрави!!!


Благодаря!
цитирай
9. vesever - Голям ентусиаст си, наистина. Аз ...
02.07.2018 09:39
Голям ентусиаст си, наистина. Аз това лято няма да успея много с цветята, но идната пролет, ако съм тук, живот и здраве, ще осъществя мечтаната райска градина...а може и от есента да я започна...става дума за градинските цветя и храсти...
цитирай
10. krassko - Наистина се запалих, но като видях ...
02.07.2018 14:37
Наистина се запалих, но като видях какво се предлага ентусиазма ми увяхна. Има десетки непознати цветя от цял свят, десетки са и новите хибридни варианти на познатите ни цветя и като гледаш толкова красота разбираш, че не можеда имаш всичко, а е трудно и даизбереш две - три от 200 - 300.
Затова сега се концентрирам на размножаването с резници и вече имам няколко успешно вкоренени. Има тънкости и в поливането и отглеждането, много важно е да се подрязват навреме за да се сгъстят. Важно е и наторяването, въобща много неща имам да уча още повече че сега има и съвсем нови методи и начини в отглеждането на цветята. А за доматите и краставиците да не говорим, там има съвсем нови неща.
В цветарския магазин вече продават чери домати в саксия с червени доматчета.
цитирай
11. tera07 - Цветята са прекрасни ... малки нежни души !
04.07.2018 12:50
За да се " усмихват " така... значи те Обичат ! :)
цитирай
12. vesever - И аз като се прибера, ще вкоренявам с ...
05.07.2018 20:30
И аз като се прибера, ще вкоренявам с резници, едно по едно, трябва търпение наистина.
Чери домати и аз много харесвам, имах една година, но не си запазих семена....догодина живот и здраве ще си сложа пак.
Петуниите са много красиви, само че не цъфтят дълго. Ще наблягам на цветя, които цъфтят цяло лято, до късна есен...
цитирай
13. krassko - Много ме радват петуниите. За съ...
06.07.2018 10:50
Много ме радват петуниите.
За съжаление бялата прецъфтя. Ще се опитам да я накарам пак да цъфне,
но по важно ми е да опитам да ги запазя за следващата година.
Да се отглеждат петунии от семена е голяма разправия, семената са много дребни
и понякога от 100 могат да покарат само две - направо си е кошмар.
Все пак ще поогледам какви семена продават,
защото има кичести и каскадни петунии,
но по цветарските магазини не съм виждал да ги продават.
За начало трябва да се ориентираме към най непретенциозните и лесни за отглеждане цветя, ти може да имаш опит, а аз сега започвам да се занимавам :)
цитирай
14. katan - Усмихната нежност!
06.07.2018 19:59
Красиви цветя! Само драконът малко ме смути. Може би, защото го виждам за пръв път:))).
Поздрави, Краси!
цитирай
15. ard - krassko
07.07.2018 11:19
Много харесвам петунии. Цъфтят цяло лято, но не харесват директно слънце.
Ако имаш място на терасата с пъстра сянка или перваз на сянка много ще им хареса.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208451
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031