Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2010 11:00 - АВТОРИТЕТЕН ЛЬОХМАН ПРОВАЛЯ СВЕТОВЕН РЕКОРД
Автор: vmir Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1600 Коментари: 4 Гласове:
20

Последна промяна: 18.06.2010 11:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Клипът долу ми беше показан снощи от сина ми, който няма още 14 навършени години. Той май още не знаеше, че макетът от клипа е на кулата, с помощта на която Галилей е открил законите за движение на телата.

Незнанието на фундаменталното значение на тези закони за класическата механика и произтичащите от нея научни дисциплини и приложението им в практиката и технологиите, не е попречило на сина ми да спре вниманието си на съдбата на модела. Аз пък стискам зъби да не го коригирам и да го уча на колкото е възможно по-малко тарикатлъци и тъпни, за да го оставя необезспокоявано и на шега да си върви по пътя на самообучението, самовъзпитанието и трупането на обобщения и поуки от видяното. Той ми е най-добрия учител и често ме изумява с проникновените си констатации за неща, които аз разсеяно подминавам. Затова сега съм толкова умен и успешен.

След този клип ще обявя война на льохмана в себе си, а когато се случи льохмана да ме победи, ще се радвам, че съм го изморил и съм му ограничил възможността да направи повече льохманщини. Айде сега някой отворко да ме светне, че съм шизофреник или нещо подобно, че ако всеки се научи да си взема поуки, няма ли да станем твърде много умните, imageм?

P.s. “И все пак, тя се върти!”, а? ;)



Тагове:   световен рекорд,


Гласувай:
20



1. анонимен - Каква злополучна демонстрация на свободното падане, доколкото си спомням,
27.06.2010 16:34
какъв малшанс за рекордьора, как не получи инфаркт горкия...явно е възпитал търпението си докато е изграждал красивия макет. Радвам се, че си пуснал коментарите и дано на теб не ти се случва подобно нещо, че човек не може да предвиди всичко, все пак - ако строиш, укрепвай, съграждай здраво!!!
:)))
цитирай
2. tili - И внимавай с кабелите!
04.07.2010 12:03
Връзките понякога унищожават с един замах. Жалко!
Иначе - и аз винаги съм отворена към идеите и коментарите на децата. Уча се постоянно ;-)))
цитирай
3. vmir - 1. vishnichka,
05.07.2010 10:42
vishnichka написа:
какъв малшанс за рекордьора, как не получи инфаркт горкия...явно е възпитал търпението си докато е изграждал красивия макет. Радвам се, че си пуснал коментарите и дано на теб не ти се случва подобно нещо, че човек не може да предвиди всичко, все пак - ако строиш, укрепвай, съграждай здраво!!!
:)))


Слушам!
цитирай
4. vmir - 2. tili,
05.07.2010 10:44
tili написа:
Връзките понякога унищожават с един замах. Жалко!
Иначе - и аз винаги съм отворена към идеите и коментарите на децата. Уча се постоянно ;-)))


От децата може да се научат най-важните неща. Например, че могат да ти сринат усилията, без дори да забележат. А ако превърнеш провала в повод за забавление, да приемат, че и друг път трябва да те забавляват по подобен начин. Но това не се отнася до децата, а до нескопосаното им подражаване. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4099652
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54884
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930