Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2012 13:19 - ДЪРВЕНА ВАКАНЦИЯ В ПЛАНИНАТА
Автор: vmir Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2710 Коментари: 0 Гласове:
38

Последна промяна: 01.02.2012 09:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И тъй като шило в торба не стои, вдъхновен от обещанията за сибирски студ и от принудителната си дървена ваканция, вчера преди обяд тръгнах към планината, където се очакваше да е най-студено. Нямах амбицията да покорявам върхове, а само да видя как изглежда планината на умерена височина, докато в града някои се вайкат, че дърво и камък се пукали от студ.

 За да са по-силни усещанията, възползвах се от отсъствието на жената и запокитих ръкавиците и шала в някакъв ъгъл (за четвърт век, тя така и не проумя как неистово мразя ръкавици, особено кожени), и затрупах раницата да не ме изкушава (все щях да изтрая десетина часа без храна, шишенца и други всевъзможни глезотии, с които всички ми я тъпчат на тръгване, а след връщане се оказва, че изобщо не са ми били необходими).

 За по-интересно и предизвикателно, обух най-пързалящите се зимни обувки в къщи, (и без това изпълнявам функцията на вторични краковини за патъците, които са отеснели на сина ми, който вече е на извънгабаритния рядък №47 и се моля това да му е за последно, за да имам безплатни обувки и нататък). От благините на прехвалената цивилизация с главозамайващите й технологии не можах да устоя единствено на фотоапарата, който взех с неохота и, тъй като краката вече сами ме теглеха към Витоша, ме домързя да изчакам дори автобуса на спирката, а хукнах нетърпеливо пеша към околовръстното да видя минута по-скоро какво става в планината...

   После, на самоход се качих до около 1400 -1500 метра надморска височина, докъдето беше съвсем чудесно, даже много добре, защото слизането беше придружено с доста падане, ставане и излязло от контрол пързяляне на всичките ми 120 килограма (май щеше да бъде по-добре да бях взел ръкавиците, че да мога да се хващам за преминаващите наоколо храсти и клони), и за капак, въпреки ускореното спускане,  накрая замръкнах и най-лошото беше, когато се озовах недалеч от сърничка, но нямаше как да й снимам суперграциозните скокове заради тъмното и затова се успокоих с мисълта, че при щерка ми в САЩ сърнички понякога се срещат през деня, случвало се е да си правят разходки и по градските улици даже. Ето и малко снимки (пълно качество - след кликване върху снимката): ...

image

image

image

image

image

image

image




Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4092723
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54869
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031