Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2017 11:26 - Вучето си води записки върху сексуалните навици и "дейтинг" култура на хората от Севера
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6933 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Живяла съм в Осло. Живяла съм и в Стокхолм. И в двата случая като сингъл. Беше интересно, но най-вече поучително. Но когато преди 15 месеца дойдох в Копенхаген, вече не бях сингъл. Местихме се заедно с моя човек от квартира на квартира, опознавахме града, опознавахме нравите, опознавахме кръчмите… Знаете как е. Но както това, че си обут с панталони, не значи, че не можеш да пробваш нови дънки, така и едно гадже не се оказа пречка пред академичния ми стремеж да опозная една неортодоксална на фона на нашите балкански разбирания “дейтинг” култура, каквато е скандинавската. Понеже истината може и да се ражда в спора, както твърди Сократ, обаче истината за  това как се случва сексът на север от 53-ия паралел се ражда по друг начин. За да я открия, не се наложи да се въргалям денонощно из чужди чаршафи, нито пък да отговарям на секс обяви на травестити, публикувани на страниците на таблоида B.T.  Защото понякога от бармана с тауирано лице, който ви точи карлсберга, и от момичето с ботуши на босо, което пие джинджифилов чай за 9 евро, може да се научи страшно много повече за секса и града.

 

Ето част от записките, които досега съм събрала в малкото си черно тефтерче.


Още на: http://www.webcafe.bg/lifecafe/gradat/id_1216977064_Svalki_po_skandinavski




Гласувай:
4



1. ladylady - вуче, а бе ко толкозз те вълнува тоя секс/прави го, и тва си е/кака Джули../и един откр.комент
18.10.2017 13:48
Уточнител | 17.10.201716:05
Авторката е пропуснала САМО ЕДИН ПРОГРЕСИВЕН ЕЛЕМЕНТ от скандинавската сексуална култура, покрай травеститска, гейска и животинска любов: инцестът, както и широко обсъжданият проблем за секс с малолетни деца.

Иначе дегенерацията на това население, като че ли е достигнала дъното. "Като че ли", защото тези проблеми съществуват още от 70-те години и продължават да се задълбочават. Те не са нищо ново, характерни са за малобройни затворени народностни групи (исландците са сто-двеста хил. на територия, колкото България, Швеция 300 г не е водила война и т.н.), където моралното и генетичното израждане са нещо нормално. Характерно при този процес е изпреварващото дегенеративното израждане на лицата от мъжки пол. Обикновено в такива общества "управляват" жените...
цитирай
2. saankii - мадам Буковска, чете ли ги някой теззи..
18.10.2017 21:49
битови анонси..
интересно ми е..
на теб ти е лесноо,поне имаш един профил..
а,питаш ли мен...
каква жестока борба водя..със себе си..
/ако не..попитай..ЧудоСамоДелка..вездесъща...
дали е лесноо...
поздр, хъни..
Джули съм..
цитирай
3. vukovska - Здравейте Джули,
18.10.2017 21:53
Нямам навика да отговарям тук, но за Вас имах голямо желание да направя изключение. Проблемът е, че изобщо не разбрах какъв е въпросът!
цитирай
4. ladylady - аз съм Джули,/то..други немаа, и блг за изключението..
18.10.2017 22:01
1. ladylady - вуче, а бе ко толкозз те вълнува тоя секс
...прави го, и тва си е

запитах се,дали в Америка..това е интересно.
иначе, имам многоо добри наблюдения в-у ..
хъмм..викингите,работя цял живот в туризма, пътувам също многоо
не съм била в Скандинавия, нещо многоо скука ми се вижда отдалече..
е, тва бе накратко..
приятна вечер, аз съм ти фенка...за безупречния бълг, и вълнуващ стил
....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 684580
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031