Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2010 01:42 - RAMMSTEIN - SPRING
Автор: vmir Категория: Музика   
Прочетен: 3989 Коментари: 22 Гласове:
11

Последна промяна: 22.03.2010 01:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image




Тагове:   Spring,


Гласувай:
11



1. анонимен - Провокативен, но чудесен клип за размисъл, за музиката да не говорим, респект!
22.03.2010 08:19
Животът, борбата, отчаянието, тълпата ...

( по смисъл)
...На един висок мост,
стои мъж, с ръце "крила"
и се колебае...

Отдолу стича се народ,
който мрази,
и не иска да го пусне,
и крещи :
Скочи!

Аз съм на първия ред...

Той иска да слезе.
Но тълпата приижда и не иска да го пусне.
И крещи.

Човекът започва да плаче...

Един облак тайно се премества
и се пита, какво направих.
Скрива слънцето.
И става студено.

Но за теб,
хиляди слънца горят.

Тайно се промъквам на моста,
сритвам го в гърба,
да,
да,
избавям го от този срам.
И викам след него,
скочи,
избави ме,
скочи,
не ме разочаровай,
скочи,
за мен,
в светлината...


Благодаря!
цитирай
2. vmir - 1. анонимен,
22.03.2010 09:06
анонимен написа:
Провокативен, но чудесен клип за размисъл, за музиката да не говорим, респект! Животът, борбата, отчаянието, тълпата ...

( по смисъл)
...На един висок мост,
стои мъж, с ръце "крила"
и се колебае...

Отдолу стича се народ,
който мрази,
и не иска да го пусне,
и крещи :
Скочи!

Аз съм на първия ред...

Той иска да слезе.
Но тълпата приижда и не иска да го пусне.
И крещи.

Човекът започва да плаче...

Един облак тайно се премества
и се пита, какво направих.
Скрива слънцето.
И става студено.

Но за теб,
хиляди слънца горят.

Тайно се промъквам на моста,
сритвам го в гърба,
да,
да,
избавям го от този срам.
И викам след него,
скочи,
избави ме,
скочи,
не ме разочаровай,
скочи,
за мен,
в светлината...


Благодаря!


Благодаря ти за разбирането!

Честита да ни е Пролетта!

Дано Пролетта ни даде куража да надмогнем и изхвърлим глупостта, малодушието и навика, който ги превръща в необходимото зрелище! Дано по-скоро открием вдъхновението, което да ни поведе по пътя на желанията ни.

Успехи и късмет! :)

цитирай
3. анонимен - Дано, vmir,
22.03.2010 10:48
желая ти късмет и слънчева пролет от сърце!:)
цитирай
4. vmir - 3. анонимен,
22.03.2010 10:53
анонимен написа:
желая ти късмет и слънчева пролет от сърце!:)


Благодаря, и на теб да ти се случва същото! :)
цитирай
5. анонимен - vmir,
22.03.2010 13:27
Клипа е прекрасен,но е....обърнат,поне спрямо българската действителност.За съжаление кликите остават на мостчето и ...потопяват в реката всеки различен,не желаещ да бъде в "ятото"...на изпростачената чалга.Тя си господства,vmir!
Извини ме,че придавам "сиви нюянси" на пролетта!Но си опитвам да съм "здраво стъпила на земятя".Реалист до....цинизъм!
Добре ,че все пак си имаме понякой и друг ,със сродна душа,който да внася цветове и птича песен в живота ни!
Поздрави и прекрасен ден ти желая!
цитирай
6. vmir - 5. анонимен,
22.03.2010 16:46
анонимен написа:
Клипа е прекрасен,но е....обърнат,поне спрямо българската действителност.За съжаление кликите остават на мостчето и ...потопяват в реката всеки различен,не желаещ да бъде в "ятото"...на изпростачената чалга.Тя си господства,vmir!
Извини ме,че придавам "сиви нюянси" на пролетта!Но си опитвам да съм "здраво стъпила на земятя".Реалист до....цинизъм!
Добре ,че все пак си имаме понякой и друг ,със сродна душа,който да внася цветове и птича песен в живота ни!
Поздрави и прекрасен ден ти желая!


Не са клики, ами няма кой да им завърти по един шамар зад вратовете на тези от моста. Затова и се правят, че не разбират когато им говорим. Завъртим ли шамар на чалгата в политиката, ще си подвие опашката отвсякъде. Това не е въпрос на вкус, а въпрос на оцеляване.

Поздрави и прекрасен ден!
цитирай
7. cornflower - Ох, увлякох се...
22.03.2010 17:26
Честита пролет, Воймир!
цитирай
8. vmir - 7. cornflower,
22.03.2010 18:08
cornflower написа:
Честита пролет, Воймир!


Честита пролет, синя метличинке!
цитирай
9. анонимен - :)
22.03.2010 20:30
поразшетах насам-натам из блогърите.някои много се вайкат дали ще са "най-четените".при теб,поне за сега ,не усещам подобни напъни и затова е добре в ......бутика ти:)))
Масовките не са ми стихия.Поздрави!
цитирай
10. анонимен - В контекста на песента и по повод твой коментар №6 , vmir,
22.03.2010 20:43
мисля, че ако се случи, това ще е един изключително демократичен шамар, който подкрепям изцяло. И разбира се, трябва да се започне от политиката.
В общи линии силните и самоуверените се оправят някак си в кризите на живота. Но не всички са такива.
Мерило за ефективност на ценностната система в едно общество е и отношението към малките, слабите, увредените, болните, отчаяните, различните и много други, които не винаги могат да се справят с проблемите си. Една здрава ръка в тяхна защита и разбиране, ще направи света по - справедлив и нетърпим към инстинктивността на бясната и безумна тълпа, готова да мачка, тъпче и дърпа в катрана...т.е. одобрявам всяка подобна инициатива, която може да ни "възпита" в това, с което ще ни отличава от всичко останало, що не е човек!;-)
цитирай
11. vmir - 9. анонимен,
23.03.2010 05:35
анонимен написа:
поразшетах насам-натам из блогърите.някои много се вайкат дали ще са "най-четените".при теб,поне за сега ,не усещам подобни напъни и затова е добре в ......бутика ти:)))
Масовките не са ми стихия.Поздрави!


Няма да си кривя душата, че не ми е безразлично дали ще ме погледнат или не, но не забравям, че стремежът към популярност на всяка цена е най-сигурният път към чалгата. В добавка, гледам да стоя малко встрани от всякакви мании, моди и психози и да не се сърдя на онези, които не ме разбират, защото мисленето все пак е въпрос не само на желание, но и на възможности. :)
цитирай
12. vmir - 10. анонимен,
23.03.2010 05:58
анонимен написа:
мисля, че ако се случи, това ще е един изключително демократичен шамар, който подкрепям изцяло. И разбира се, трябва да се започне от политиката.
В общи линии силните и самоуверените се оправят някак си в кризите на живота. Но не всички са такива.
Мерило за ефективност на ценностната система в едно общество е и отношението към малките, слабите, увредените, болните, отчаяните, различните и много други, които не винаги могат да се справят с проблемите си. Една здрава ръка в тяхна защита и разбиране, ще направи света по - справедлив и нетърпим към инстинктивността на бясната и безумна тълпа, готова да мачка, тъпче и дърпа в катрана...т.е. одобрявам всяка подобна инициатива, която може да ни "възпита" в това, с което ще ни отличава от всичко останало, що не е човек!;-)


Такъв шамар ще бъде даже благодат за демокрацията, защото ще я спаси от израждането, на което е подложена вече от доста време.

В действията на тълпата НИКОГА няма здрав разум не, защото е съставена само от глупаци, а защото времето за разумна реакция е по-дълго от времето за откликване на настойчив призив или импулс.

Когато тълпата се юрне по настойчивия или гръмогласен призив, тя тъпче всичко по пътя си, но най-вече слабите, немощните и неустойчивите, които изгубят равновесие и паднат веднъж, дори случайно или нелепо. Почти хиляда бяха неволно стъпканите преди 3-4 години на мост в Ирак – стъпкани от техните собствени близки, съседи, роднини или съграждани.

За да се предотврати превръщането на един народ в тълпа, са необходими шамари за всеки, който съзнателно се старае да осигури приоритет на моментните реакции на масата пред грижата за реалните дълготрайни последствия.

Всяка спекулация се базира на противопоставянето на моментното и дълготрайното положение. Колкото и да се постараха да поставят под общ знаменател всички у нас, не могат да заличат ясната граница между онези, които чрез провокиране на стадни импулси не един път отстраняваха от власт които бяха заети с прокарване на пътя към бъдещето.

Радостно е, че този път опитите от върха на държавата да се провокират стадни реакции срещу опитите за справяне с кризата, срещнаха много по-малко отклик, отколкото сериозен отпор.
цитирай
13. анонимен - 12. vmir - 10. анонимен, 05:58
23.03.2010 08:13
"Радостно е, че този път опитите от върха на държавата да се провокират стадни реакции срещу опитите за справяне с кризата, срещнаха много по-малко отклик, отколкото сериозен отпор"

Така е, колко трябва да си сляп, че да не виждаш, че сме на ръба на пропастта, милиони свързани с прокъсаните си надежди, и че само силна ръка може да ни издърпа...и е разумно при липса на по-добра алтернатива към настоящия момент, да подкрепим всеки, който изяви готовност да го направи. Няма лошо в самочувствието на силата да се демонстрира онова АЗ, АЗ, на което толкова много някои се дразнят. Так за мен става разбираемо, към кой ще адресирам отговорността при евентуален неуспех. Разбира се, има още толкова много да се желае...не само да се ползват лостовете на данъчната политика, ами и още свиване на държавните разходи, разумно управление на проектите в обществената инфраструктура, неотложните мерки за съживяване икономиката. Българинът би понесъл още тежести, стига работа да има, а вярата му в политиците може да се върне с установяване на ясните правила за справедливост и наказване на всяко тяхно погазване (и то с ефективни присъди), без значение кой къде се намира в обществената йерархия...Сложни процеси ще протичат тези месеци, дано този път се справим, иначе ... политаме съвсем надолу и задружно във вайкането, към дъното! Поздрави!
цитирай
14. анонимен - Съгласна с 13!
23.03.2010 08:34
Преди всичко,драстично намаляване на чиновническия апарат.Чудесен пример даде министъра на отбраната.Слушах го,когато каза,че в МО има толкова администрация,колкото в две държави/не помня кои/.
Ефективните присъди!-е,може би,точно тук е разковничето на доверието.На всички ни,без значение от икономически статус,ни омръзна ИГРАТА НА ПРАВОСЪДИЕ!Ако то стане дейктвитерно такова и обществото види РЕАЛНО осъдени престъпници "облечени" с власт,тогава то ще бъде по-търпеливо в преодоляването на икономическите затруднения/още повече,че те са в световен мащаб и са свързани с общото преодоляване на кризата в световен мащаб!/
И,действително,с последните си действия правителството доказва че не се води по моментните реакции на тълпата/имам предвид ДДС,отношението към т.н."социално слаби"/.И тук не става дума за "твърда ръка",а за "здрав юмрук",които е абсолютно наложителен в мутрата на чалгата,защото тя разбира само от това!
Хубав ден на всички!
цитирай
15. анонимен - 14 продължавам...
23.03.2010 08:54
http://dnes.dir.bg/2010/03/23/news6074184.html
Снощи слушах наглото изказване на една..."социално слаба"32 годишна мургавелка,която заяви че в такъв случай,се отказва от помощите!Е,дай Боже повече такива,както се казва.
цитирай
16. vmir - 13. анонимен,
23.03.2010 10:06
анонимен написа:
"Радостно е, че този път опитите от върха на държавата да се провокират стадни реакции срещу опитите за справяне с кризата, срещнаха много по-малко отклик, отколкото сериозен отпор"

Така е, колко трябва да си сляп, че да не виждаш, че сме на ръба на пропастта, милиони свързани с прокъсаните си надежди, и че само силна ръка може да ни издърпа...и е разумно при липса на по-добра алтернатива към настоящия момент, да подкрепим всеки, който изяви готовност да го направи. Няма лошо в самочувствието на силата да се демонстрира онова АЗ, АЗ, на което толкова много някои се дразнят. Так за мен става разбираемо, към кой ще адресирам отговорността при евентуален неуспех. Разбира се, има още толкова много да се желае...не само да се ползват лостовете на данъчната политика, ами и още свиване на държавните разходи, разумно управление на проектите в обществената инфраструктура, неотложните мерки за съживяване икономиката. Българинът би понесъл още тежести, стига работа да има, а вярата му в политиците може да се върне с установяване на ясните правила за справедливост и наказване на всяко тяхно погазване (и то с ефективни присъди), без значение кой къде се намира в обществената йерархия...Сложни процеси ще протичат тези месеци, дано този път се справим, иначе ... политаме съвсем надолу и задружно във вайкането, към дъното! Поздрави!


Напълно споделям и подкрепям!
цитирай
17. vmir - 14. анонимен,
23.03.2010 10:10
анонимен написа:
Преди всичко,драстично намаляване на чиновническия апарат.Чудесен пример даде министъра на отбраната.Слушах го,когато каза,че в МО има толкова администрация,колкото в две държави/не помня кои/.
Ефективните присъди!-е,може би,точно тук е разковничето на доверието.На всички ни,без значение от икономически статус,ни омръзна ИГРАТА НА ПРАВОСЪДИЕ!Ако то стане дейктвитерно такова и обществото види РЕАЛНО осъдени престъпници "облечени" с власт,тогава то ще бъде по-търпеливо в преодоляването на икономическите затруднения/още повече,че те са в световен мащаб и са свързани с общото преодоляване на кризата в световен мащаб!/
И,действително,с последните си действия правителството доказва че не се води по моментните реакции на тълпата/имам предвид ДДС,отношението към т.н."социално слаби"/.И тук не става дума за "твърда ръка",а за "здрав юмрук",които е абсолютно наложителен в мутрата на чалгата,защото тя разбира само от това!
Хубав ден на всички!


Така е, но се опасявам, че съдиите имат прекалено много да губят от прозрачност и правила, щом се държат толкова неадекватно. Дано по-скоро се откажат от ролята си на препъни-камъка пред подреждането на държавата.
цитирай
18. vmir - 15. анонимен,
23.03.2010 10:19
анонимен написа:
http://dnes.dir.bg/2010/03/23/news6074184.html
Снощи слушах наглото изказване на една..."социално слаба"32 годишна мургавелка,която заяви че в такъв случай,се отказва от помощите!Е,дай Боже повече такива,както се казва.


Дай Боже, въпреки, че за тях лъжата е не изключение, а правило.
цитирай
19. анонимен - 14 продължавам...
23.03.2010 12:18
Има механизми члез които държавата да ....поразтърси клоните на "крушата"съдебна система и да опадат изгнилите круши.Един от тях е финансовото състояние на работещите там......"Тогава ,ще почне такъв живот,че само си викам "дано"..:))))
цитирай
20. vmir - 19. анонимен,
23.03.2010 17:33
анонимен написа:
Има механизми члез които държавата да ....поразтърси клоните на "крушата"съдебна система и да опадат изгнилите круши.Един от тях е финансовото състояние на работещите там......"Тогава ,ще почне такъв живот,че само си викам "дано"..:))))


И аз викам "Дано", но да не забравяме, че пак съдии трябва да ги съдят, а виждаме какво е отношението им към доказателствата. То и изборни да ги направим длъжностите им, ако на мнозинството не им пука, ще отидат да гласуват само престъпниците и пак ще си изберат "техните" съдии... Колко му е - просто трябва да платят на клакьори да викат "всички са маскари", глупаците ще си кажат: "ми що да гласувам, щом всички са еднакви", и престъпниците си ги избират отново и отново.
цитирай
21. анонимен - дано
23.03.2010 18:37
http://dnes.dir.bg/2010/03/23/news6077292.html
цитирай
22. vmir - 21. анонимен,
23.03.2010 23:04
анонимен написа:
http://dnes.dir.bg/2010/03/23/news6077292.html


явно на повечето съдии им харесва сегашното положение, но наглостта им е единствено израз на самозаблудата на главозамаяните. С отнемане правото за упражняване на професия и конфискация на придобитото от рушветно правосъдие, ще се запознаят най-накрая и с проблемите на онези, които отдавна са забравили поради лакомия и самозабрава. Крайно време е да слязат и те на земята.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4093114
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54870
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031