Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2010 07:47 - ЗА ЛЮБИМИЯТ МИ АНОНИМЕН - RADAR LOVE
Автор: vmir Категория: Музика   
Прочетен: 4065 Коментари: 24 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


Тагове:   love,


Гласувай:
16



1. scarlety - Нали може
16.04.2010 08:16
и аз да се поздравя с парчето за "Добро утро"? Хареса ми!
цитирай
2. vmir - 1. scarlety - Нали може
16.04.2010 08:23
scarlety написа:
и аз да се поздравя с парчето за "Добро утро"? Хареса ми!


Разбира се, заповядай, и без това бъркам анонимните си посетители. :)))
цитирай
3. martito - Добро утро! Поздравих се и аз нах...
16.04.2010 08:38
Добро утро! Поздравих се и аз нахално;)))
цитирай
4. smani - (• _ •)
16.04.2010 08:40
Парчето е The BEST!!! :)

\\\\\/////
<(• _ •)>


\m/
//
цитирай
5. vmir - 3. martito - Добро утро! Поздравих се и аз нах...
16.04.2010 08:43
martito написа:
Добро утро! Поздравих се и аз нахално;)))


Добро утро, хич не е нахално, ти си ми любимка от неанонимните! :)))
цитирай
6. vmir - 4. smani - (• _ •)
16.04.2010 08:48
smani написа:
Парчето е The BEST!!! :)

\\\\\/////
<(• _ •)>




\m/
//


Винаги! ;)))
цитирай
7. анонимен - Добро утро!:)
16.04.2010 08:52
Тук анонимни няма!
Eто:
ти пишеш,
аз също,
ти се почесваш,
аз - също...



цитирай
8. tili - Добро утро!
16.04.2010 09:04
Ех, и моите анонимници да бяха такива сладури, но не - нямам този късмет!
Парчето е супер ;-)))
цитирай
9. vmir - 7. анонимен - Добро утро!:)
16.04.2010 09:12
анонимен написа:
Тук анонимни няма!
Eто:
ти пишеш,
аз също,
ти се почесваш,
аз - също...





Точно!
Добро утро и успешен ден! :)
цитирай
10. vmir - 8. tili - Добро утро!
16.04.2010 09:15
tili написа:
Ех, и моите анонимници да бяха такива сладури, но не - нямам този късмет!
Парчето е супер ;-)))


Нямаш късмет, защото позволяваш да ти го отнемат под носа!
Аз моите анинимковци с непристойно поведение, език и мисли си ги мятам директно в кошчето за боклук, и така не остава кой да ни пречи да се любим с останалите. Чувствай се поздравена. ;)))
цитирай
11. анонимен - Ха!
16.04.2010 10:11
tili написа:
Ех, и моите анонимници да бяха такива сладури, но не - нямам този късмет!
Парчето е супер ;-)))


Абе,аз изобщо не съм от сладурите!Те пишат при едни други блогъри-мили,нежни романтични душици...
Тук си ми е ...хард,също като песента.А,и пиша само когато е ...хард!
Тенк ю ,vmir!
цитирай
12. vmir - 11. анонимен - Ха!,
16.04.2010 10:44
анонимен написа:
tili написа:
Ех, и моите анонимници да бяха такива сладури, но не - нямам този късмет!
Парчето е супер ;-)))


Абе,аз изобщо не съм от сладурите!Те пишат при едни други блогъри-мили,нежни романтични душици...
Тук си ми е ...хард,също като песента.А,и пиша само когато е ...хард!
Тенк ю ,vmir!


Значи, се обичаме хард, по български - яко!!!
Пак заповядай!!!
цитирай
13. анонимен - мей би...
16.04.2010 11:56
vmir написа:
анонимен написа:
tili написа:
Ех, и моите анонимници да бяха такива сладури, но не - нямам този късмет!
Парчето е супер ;-)))


Абе,аз изобщо не съм от сладурите!Те пишат при едни други блогъри-мили,нежни романтични душици...
Тук си ми е ...хард,също като песента.А,и пиша само когато е ...хард!
Тенк ю ,vmir!


Значи, се обичаме хард, по български - яко!!!
Пак заповядай!!!

Обаче,под секрет,ти споделям ,че си мечтая за любовта на едни други хора,тези дето ги преследват световните конспирации...дето светът им е ...сив((Искам да им покажа цветовете на живота.....За да ...махнат тесните вратовръзки и обуят джинси,да си сложат кецове и да погледнат и на запад...защото Слънцето не е само от изток..Погледите им да придобият искри,а не бездушни изражения.Устните им да се разлеят в широка усмивка,а не в стегната омраза..
Мечти,мечти...:)
цитирай
14. kass - vmir
16.04.2010 12:08
Поздравявам се вече два пъти, и аз като другите нахалници си позволявам да си присвоя малко от поздрава за друг, но само защото занам, че няма да се сърдиш :)...
Какво му е хард на парчето? Много си артрок даже :)...
Тъй, че май се обичаме арт повече... :)...
цитирай
15. vmir - 13. анонимен - мей би...
16.04.2010 12:18
анонимен написа:

Обаче,под секрет,ти споделям ,че си мечтая за любовта на едни други хора,тези дето ги преследват световните конспирации...дето светът им е ...сив((Искам да им покажа цветовете на живота.....За да ...махнат тесните вратовръзки и обуят джинси,да си сложат кецове и да погледнат и на запад...защото Слънцето не е само от изток..Погледите им да придобият искри,а не бездушни изражения.Устните им да се разлеят в широка усмивка,а не в стегната омраза..
Мечти,мечти...:)


А, недей! Минал съм през тази заблуда, изгубил съм много години да им обяснявам на такива, но мизантропът може да обича само и единствено мизантроп. Не спряха да ме изкарват фашист, дори когато бях готов да ги моля на колене да помислят, преди да повтарят само чутото, защото така им бяха казали. Според техните представи, всичко е позволено, стига да не те хванат на местопрестъплението, а ако те хванат, тогава пък ще се запичаш до последно, и ше платиш, за да стане меродавен гласът на лъжците! И това го намират за социална романтика, а мечтите им са всичко това да стане реалност, и да могат да дирижират останалите само с посочване кой е "фашист" и и кой - от техните.
цитирай
16. vmir - 14. kass,
16.04.2010 12:28
kass написа:
Поздравявам се вече два пъти, и аз като другите нахалници си позволявам да си присвоя малко от поздрава за друг, но само защото занам, че няма да се сърдиш :)...
Какво му е хард на парчето? Много си артрок даже :)...
Тъй, че май се обичаме арт повече... :)...


Привет, Каss, как ме изпревари, тъкмо щях да идвам при теб! Тук на никого не гледам като нахален, защото нахалниците ги пращам на друго място, радвам се, че си се почувствала у дома си, за да се самообслужиш, когато аз съм се заплеснал. Добре дошла, любовта е хубава, когато се обичаме както намерим за добре, без да се притесняваме какво ще кажат останалите. :)))
цитирай
17. анонимен - И аз
16.04.2010 14:16
съм от минувачите, а и парчето ми допада, за това приемам поздрава, благодаря.
цитирай
18. vmir - 17. анонимен - И аз
16.04.2010 14:28
анонимен написа:
съм от минувачите, а и парчето ми допада, за това приемам поздрава, благодаря.


Удоволствието е взаимно, пак заповядай! :)
цитирай
19. анонимен - Аз съм!
16.04.2010 14:50
Аз съм любимият ти Анонимен!
Умен, общителен и възпитан!
От всеки блогър обичан и приет, и както виждам-поздравен!;)
Много мерси, по 'жицата' любов за всички хора по света, парчето е страхотно!!!
цитирай
20. vmir - 19. анонимен - Аз съм!
16.04.2010 14:58
анонимен написа:
Аз съм любимият ти Анонимен!
Умен, общителен и възпитан!
От всеки блогър обичан и приет, и както виждам-поздравен!;)
Много мерси, по 'жицата' любов за всички хора по света, парчето е страхотно!!!


Ти си прекрасен/прекрасна, Благодаря ти!!! :)))
цитирай
21. sevdabg - Въпреки че съм регистриран потребител :)))
16.04.2010 15:30
Откраднах поздрава за анонимника
и се поздравихме в офиса ни :)))
Анонимните са офф-нати в Блога ми още от създаването му.
Ако искам да общувам с духове- ще ида в гората :)))
Парчето е супер !!!
Всички ти благодарим :)
цитирай
22. vmir - 21. sevdabg - Въпреки че съм регистриран потребител :)))
16.04.2010 15:40
sevdabg написа:

Парчето е супер !!!
Всички ти благодарим :)


Пак заповядай, живи и здрави да сте! :)))
цитирай
23. razkazvachka - Браво на Вас!
17.04.2010 20:31
ей така се култивират анонимните...
цитирай
24. vmir - 23. razkazvachka - Браво на Вас!
23.04.2010 00:14
razkazvachka написа:
ей така се култивират анонимните...


Ох, не знам, обече съм забелязал, че има и случаи, с в които и най-добрата постъпка може да стане обект на спекулации, които да я обезсмислят и дори да я направят вредна, ако не е анонимна. За съжаление.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4103147
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930