Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.01.2017 22:00 - СЪН
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 16341 Коментари: 11 Гласове:
32

Последна промяна: 06.01.2017 01:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 СЪН

Сънувам те, скъпи,
как крепиш
на раменете си света,
после тихо се усмихваш,
докосваш кръста ми –
беше по-тънък, като стъбло,
сега прилича на пръстен
от забравени религии,
на зеница, която
просветлява света

3. 01. 2017

image

image





Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Сън в сияние и обич - просветляване, ...
05.01.2017 22:16
Сън в сияние и обич - просветляване, пророчество и заклинание. Много силно - и толкова нежно! Прегръдка, мила Наде!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. donchevav - Сън в сияние и обич - просветляване, ...
05.01.2017 22:43
donchevav написа:
Сън в сияние и обич - просветляване, пророчество и заклинание. Много силно - и толкова нежно! Прегръдка, мила Наде!

Здравей, мила Вени! При мен вали сняг, снегът свети, сякаш грее в мен, толкова неземно, неизказано хубаво е. Няма нищо по-възвишено, по-възхитително от Природата. Щастлива съм. Предполагам и при теб вали... Ще дойда да прочета пак, колко различен би бил този свят, ако имаше повече хора като теб. Прегръщам те, радостна вечер!
цитирай
3. litatru - Радва ме, че сънят
06.01.2017 09:12
ти се е превърнал в мечтаната приказка!
Поздравление за това прекрасно стихотворение, изпълнено с чувства.
Литатру <3
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. litatru - Радва ме, че сънят
06.01.2017 10:52
litatru написа:
ти се е превърнал в мечтаната приказка!
Поздравление за това прекрасно стихотворение, изпълнено с чувства.
Литатру <3

Честито Богоявление и Честит Йордановден, мила Литатру! Благодаря ти от сърце, да, сънищата понякога са истинската ни реалност, връщат ни там, където принадлежим и където се страхуваме да бъдем. Напомнят ни, че истината на сърцето е измерение на приказността, но и на живота. Като заговорих за истина, няма нищо по-вълнуващо от Това, което ни е създало. Нали днес е явление на Бог, Кръщение Господне, нека те поздравя с едно мое бих казала детско, "моминско" стихотворение, макар че няма по-голяма и безполезна измислица от времето. То е и първото тук, в Блог. бг :)

ВОДА

За всичко страдах,
всичко разгадах
и възръстта си
някъде загубих.
Забравих нещо.
Нещо не видях,
а любовта
отне ми друго...
Сега не знам.
Превръщам се сега
във земен прах
и вятърът ме носи...
Сега съм по-дълбока
от вода,
в която къпят се
въпроси...

http://www/watch?v=QmDVjGawebw


http://malchaniaotnadejda7/poezia/2010/09/01/voda.599386



цитирай
5. katara - наде, Честита НГ 2017 и Богоявление,а това ми хареса особено, бъди щастлива, мила !
06.01.2017 14:29
Превръщам се сега
във земен прах
и вятърът ме носи...
Сега съм по-дълбока
от вода,
в която къпят се
въпроси...
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. katara - наде, Честита НГ 2017 и Богоявление,а това ми хареса особено, бъди щастлива, мила !
06.01.2017 18:02
katara написа:
Превръщам се сега
във земен прах
и вятърът ме носи...
Сега съм по-дълбока
от вода,
в която къпят се
въпроси...

Честита Нова 2017 година, мила Юле! Извини ме, че чак сега ти отговарям, от снощи много трудно стигам дотук, явно е от снежната буря! :) Но е толкова красиво, София е била така хубава само когато бях студентка в първи курс. Помня, тогава в кино "Одеон" имаше поредици от творчеството на Ингемар Бергман, на Чаплин... Гледах ги, после тръгвах към "Орлов мост" под огромните снежни кестени на "Руски" и... се пързалях, тичах под тях, сякаш се пренасях в родната Копривщица, в която така и не живях, освен през ваканциите. Понякога чудеста се случват и ти не можеш нищо да направиш. :) Честито Богоявление и на теб, бъди много щастлива и Бъди! За много години!
цитирай
7. kometapg - Много е красиво, Наде! :)
06.01.2017 22:25
Много е красиво, Наде! :)
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. kometapg - Много е красиво, Наде! :)
06.01.2017 23:15
kometapg написа:
Много е красиво, Наде! :)

Благодаря ти, Светле. А тази твоя снимка, дано я публикуваш и тук, прекрасна е. Когато днес гледах белотата на снега от моя прозорец, не вярвах, че е възможно да бъде предадена в слово, щрих или снимка... А ти си успяла, истински подарък. Радостна вечер, Светле, толкова е светло навън! :)
цитирай
9. makont - Мила Наденце, бъди щастлива!
06.01.2017 23:25
Какво да ти пожелая, рамене, които да крепят твоя сват, да го просветляват и осмислят и не на сън а до теб, в обич! Прегръщам те!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. makont - Мила Наденце, бъди щастлива!
07.01.2017 00:14
makont написа:
Какво да ти пожелая, рамене, които да крепят твоя сват, да го просветляват и осмислят и не на сън а до теб, в обич! Прегръщам те!

Благодаря ти, скъпа Майче! Ти си моята добра вълшебница, винаги си била... Прегръщам те с цялата си обич и благопожелания за една година на вяра, любов и надежда, знам, че си силен и самоотвержен дух за скъпите на сърцето ти, за другите хора, трябва да бъдеш и за теб, мила Майче! Бъди щастлива!
цитирай
11. sluggard - ;)
13.01.2017 21:23
;)
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. sluggard - ;)
17.01.2017 21:56
sluggard написа:
;)


:) Здравей, Sluggard!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3264629
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43555