Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2018 17:45 - Среща
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 1028 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще си отида някой ден. Ще си отида
във дом забравен и студен.Няма да видя,
как всичко туй, което бях е  вече пепел,
на пух  и прах, поразпилан.И тъй нелепо.

И вещите - години с мен -така излишни.
И думите, делата ми, онез предишни,
забравени, набутани накуп в кюшето,
как тихо стон отронват плах отдън сърцето.

Ще си отида някой ден.Но ще остане
 във внуците ми обичта и младостта ми.
Кръвта ми буйна, силна и гореща
пристига днес при мен на мила среща.
27.04.2017



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 254513
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4748
Архив