Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2010 08:59 - ОМАГЬОСАН КРЪГ (след пресконференцията)
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 6088 Коментари: 33 Гласове:
14

Последна промяна: 13.03.2010 17:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Комунистът “работи” основно с езика и гърлото си и затова е много “работлив” и неуморен в интригите, сплетните и поученията. Комунистът “побеждава” като напада вероломно онези, които са погълнати от работата и задълженията си. Комунистът побеждава, когато работата с езика и гърлото е по-високо възнаградена от работата с ум, сърце и ръце. Тогава за него гласуват неработоспособните и нетрудопригодните.

Затова комунистът е за равенството. Но не равенството пред закона, а равенството между безумието и разумът, между кичът и изкуството, чалгата и музиката, силиконът и плътта, доброто и злото, убийството и раждането, лявото и дясното, усилието и позата, оригиналът и ментето, и всичко, което което обезсмисля закона и прокламира: “Всичко е боклук, всички са от един дол дренки”, а за по-кратко: “Всички са маскари”.

Където работещите са повече от тарикатите, комунистите са маргинали и аутсайдери. Там приравняването на оригиналът с ментето се наказва от закона, а оригиналът се пази от домогванията на фалшификаторите, грабителите и мошениците. Това става, когато се възнаграждават работещите, но след като ги няма парите, трябва да се вземат от онези, които “работят” основно с езика и гърлото си, за да заличат разликите между оригиналите и фалшификатите. Но интригите и сплетните на работещите с езика и гърлото правят всичко възможно това да не се допусне...image  Върни се в началото...


Тагове:   омагьосан,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - направо станах
13.03.2010 09:33
меломанка :)!
Има един много голям проблем!В последно време се произвежзат изключително сполучливи ментета,та стават все по-трудно различими от оригинала.Понякога ,даже,ментето е по-...."лъскаво"от оригинала и привлича,привлича....А,оригиналът..той просто не е в ....буркана с мармалада,наречен" политика".
Дръзновение и мъдрост ти желая!
цитирай
2. proffalion - Лесно ли е да си тъп !?!
13.03.2010 09:37
Само не ми е ясно къде и кога за последно видя истински комунист , тия твои тиради май са по-подходящи за безродната неолиберална пасмина , която е на власт от 1997г до сега !
цитирай
3. анонимен - !
13.03.2010 10:44
Аз концентрично бих разширила този "омагьосан кръг", поставяйки диагноза за човешка алчност като нелeчима болест (засега), без значение на политическата симптоматика ... Защото как иначе да си обясним новата класация на милиардерите от Форбс, през последната година в условията на световна икономическа криза богатите са станали още по-богати ... броят на милиардерите се е увеличил с още има - няма двестатина души, надхвърля хиляда. Класацията вече включва милиардери от Китай !!!, Индия ...а на планетата по данни на ООН броят на гладуващите хора отдавна е надхвърлил един милиард! У нас също расте бедността, безработицата и поляризирането в обществото, не сме изключение и повтаряме същите процеси...Разбирам, че реагираш на конкретна ситуация, но ми се искаше да поразширя малко текста, за да не изглежда съвсем етикетно - пристрастно, защото де факто словесната демагогия е инструмент, с който си служат много от политиците...
!
цитирай
4. vmir - 1. andrei,
13.03.2010 11:08
andrei написа:
това,което си написал.Поздрав от мен.


Благодаря, подрав и за теб!
цитирай
5. vmir - 2. анонимен,
13.03.2010 11:12
анонимен написа:
направо станах меломанка :)!
Има един много голям проблем!В последно време се произвежзат изключително сполучливи ментета,та стават все по-трудно различими от оригинала.Понякога ,даже,ментето е по-...."лъскаво"от оригинала и привлича,привлича....А,оригиналът..той просто не е в ....буркана с мармалада,наречен" политика".
Дръзновение и мъдрост ти желая!


Съгласен, сериозен си е проблемът. Обаче политиката се прави по желание на избирателите, и ако оригиналите наистина липсват там, това не означава ли, че или избирателите нямат нужда от тях или, че предпочитат доказани ментета?
цитирай
6. vmir - 3. proffalion,
13.03.2010 11:19
proffalion написа:
Само не ми е ясно къде и кога за последно видя истински комунист , тия твои тиради май са по-подходящи за безродната неолиберална пасмина , която е на власт от 1997г до сега !


Ми то аз не съм казал никъде, че съм чак толкова умен, че да знам като теб какво е това “истински” комунист. Затова написах, че комунистите не си падат по работата, а по поученията и заличаването на различията, както например сега ти се опитваш да представиш очевидната си тъпотия за способност да произвеждаш съждения, а в действителност само преповтаряш глупостите, които си чул някъде си.
цитирай
7. vmir - 4. анонимен - !
13.03.2010 11:30
анонимен написа:
Аз концентрично бих разширила този "омагьосан кръг", поставяйки диагноза за човешка алчност като нелeчима болест (засега), без значение на политическата симптоматика ... Защото как иначе да си обясним новата класация на милиардерите от Форбс, през последната година в условията на световна икономическа криза богатите са станали още по-богати ... броят на милиардерите се е увеличил с още има - няма двестатина души, надхвърля хиляда. Класацията вече включва милиардери от Китай !!!, Индия ...а на планетата по данни на ООН броят на гладуващите хора отдавна е надхвърлил един милиард! У нас също расте бедността, безработицата и поляризирането в обществото, не сме изключение и повтаряме същите процеси...Разбирам, че реагираш на конкретна ситуация, но ми се искаше да поразширя малко текста, за да не изглежда съвсем етикетно - пристрастно, защото де факто словесната демагогия е инструмент, с който си служат много от политиците...
!


Никъде не съм казал, че демагози могат да бъдат само левите или само комунистите, но това не се отнася единствено до политиците. Не съм казвал също, че самоопределящи се като десни не могат да бъдат по-леви и от комунистите. Наблегнах на това, че има различия, които не са удобни за комунистите. Например, че повечето от известните милиардери, са по-пестеливи на разходи за лични нужди от мнозина червени партгаулайтери, пък били те и социални министри!
цитирай
8. анонимен - 2
13.03.2010 12:04
Нали правиш избор режду това дето е на "тезгяха"!?За огромно огорчение,понякога когато гледам какви индивиди присъстват в парламента ми се доплаква/без разлика от партиина принадлежност/.И си викам:Абе,да му.....Това ли е "цвета на нацията"Тоя ли цървул/или цървулана с маркови обувки/трябва да ме ...бачка така безцеремонно!?!Докога в партиините централи ще допускат присъствие на ....бройка за гласуване!Най-много ме боли от факта,че и в партията за която гласувах е бъкано с ...бройки.Безгласни.Безволеви.С кални обувки/във всеки смисъл на израза/......
Защо vmir?ЗАЩО!?!
цитирай
9. анонимен - крокодилски сълзи...
13.03.2010 12:16
Комунистите ограбиха България и я оставиха на последно място по доходи в Европа, а сега ронят крокодилски сълзи...
цитирай
10. vmir - 9. анонимен,
13.03.2010 12:21
анонимен написа:
Нали правиш избор режду това дето е на "тезгяха"!?За огромно огорчение,понякога когато гледам какви индивиди присъстват в парламента ми се доплаква/без разлика от партиина принадлежност/.И си викам:Абе,да му.....Това ли е "цвета на нацията"Тоя ли цървул/или цървулана с маркови обувки/трябва да ме ...бачка така безцеремонно!?!Докога в партиините централи ще допускат присъствие на ....бройка за гласуване!Най-много ме боли от факта,че и в партията за която гласувах е бъкано с ...бройки.Безгласни.Безволеви.С кални обувки/във всеки смисъл на израза/......
Защо vmir?ЗАЩО!?!


Ми аз да не съм всезнайко, че да знам защо. Мога само да споделя моето справяне с този проблем: Приел съм, че няма хора без недостатъци и гледам да не се интересувам прекалено много от личния живот на политиците, след като са вече избрани. Затова наблягам на идеите, с които са се ангажирали и следя доколко ги следват и по какви причини се откланят от ангажиментите си. Погледнати нещата по този начин, изглеждат много по-ясни и определени.

Всъщност, има ли друг по-рационален подход, след като над 95% от онова, което се говори за политиците, е измислица без никаква връзка с реалността (по-вероятно е да е в пълно противоречие с действителността, отколкото в съгласие с нея), а ние познаваме само публичният им образ, който е платен от заинтересованите паралии...
цитирай
11. анонимен - 8. vmir
13.03.2010 12:36
А ако си пестелив в разходите си за лични нужди, защо е нужно да трупаш милиарди, vmir? С които можеш да нахраниш милиони деца? Не става ли дума просто за желание на егото да имаш повече, отколкото ти е необходимо...нали не бъркаме понятията пестеливост и скъперничество, всичко, което се случва е част от нечие ограбване ... защото мога да се впусна в безкрайни утопични съждения за това колко е излишно да се убеждаваме, че демокрацията днес е най-добрата алтернатива, понеже по-добра не е измислена, за монетарните общества може и да така, но това не значи, че хората не трябва да търсят други форми за един по-добър и осмислен свой живот. Е, комунистите просто спекулират с надеждите им, други пък го правят с вярата им... В каква идеология ще облечеш политиката всъщност няма значение, когато става дума за господство на икономическо управление, подчинено на обогатяването на един за сметка на друг. При някои е показно, да, но нима скритото е по-почтено и морално? Аз разбирам добре постинга ти, школуваното интригантство, както го обясняваш винаги ми е било неприятно и отблъскващо, просто исках да разширя обхвата, поради умерения си скептицизъм в глобален аспект, както преди съм споделила...
!
цитирай
12. анонимен - 2
13.03.2010 12:37
Напълно съм съгласна,че образа ,който създават медиите е пълен фалш.Не чета вестници от години.Но,нали ги виждам,бре човек!Със собствените си очи .На тях ли да не вярвам?Та нима не си бил свидетел,как при определени ситуации някои забравят и идеите и програмите...цепят се...правят нови формирования....
Моето мнение е че в ЕЛИТНАТА ПОЛИТИКА на България трябва да са САМО хора придобили западен манталитет.Откъснали се временно от блатото...С ново мислене/не излезеш ли от блатото няма шанс ,да го придобиеш/.
За това много симпатизирам Дянков-образован в ЦИВИЛИЗОВАНИЯ СВЯТ,с опит в световните финансови институции,откровен до болка/любимият ми тип хора-тези които назовават нещата с истинските им имена/.Като изключим Премиера и Цветанов,според мен най-ценният човек в правителството е точно Дянков!
цитирай
13. vmir - 10. анонимен,
13.03.2010 12:40
анонимен написа:
Комунистите ограбиха България и я оставиха на последно място по доходи в Европа, а сега ронят крокодилски сълзи...


Не вярвам на сълзи, и за да си спестя заблуди заради прекалено съчувствие, се старая да не причинявам сълзи. Жалко, че мнозина искат да разплачат комунистите както комунистите са разплаквали от тяхна страна, а това дава шанс на комунистите да се измъкнат в ролята на жертви и преследвани.
цитирай
14. vmir - 12. анонимен,
13.03.2010 12:51
анонимен написа:
А ако си пестелив в разходите си за лични нужди, защо е нужно да трупаш милиарди, vmir? С които можеш да нахраниш милиони деца? Не става ли дума просто за желание на егото да имаш повече, отколкото ти е необходимо...нали не бъркаме понятията пестеливост и скъперничество, всичко, което се случва е част от нечие ограбване ... защото мога да се впусна в безкрайни утопични съждения за това колко е излишно да се убеждаваме, че демокрацията днес е най-добрата алтернатива, понеже по-добра не е измислена, за монетарните общества може и да така, но това не значи, че хората не трябва да търсят други форми за един по-добър и осмислен свой живот. Е, комунистите просто спекулират с надеждите им, други пък го правят с вярата им... В каква идеология ще облечеш политиката всъщност няма значение, когато става дума за господство на икономическо управление, подчинено на обогатяването на един за сметка на друг. При някои е показно, да, но нима скритото е по-почтено и морално? Аз разбирам добре постинга ти, школуваното интригантство, както го обясняваш винаги ми е било неприятно и отблъскващо, просто исках да разширя обхвата, поради умерения си скептицизъм в глобален аспект, както преди съм споделила...
!


Мила анонимна приятелко, никак не искам да те засягам, но не ти ли се струва, че си в капана на комунистически постулати, които тровят милиони и по-лошото - блокират всяко добро действие, защото го квалифицират като достойно единствено за заклеймяване. Лицемерие, алчност, лишаване на бедните от средства. Помисли малко върху механизмите на стопанството и се опитай да погледнеш извън презумпцията, че парите решават всеки проблем, което сигурно ще потвърдиш, но защо упорстваш да приравняваш богатството с алчността и безчестието? Това далеч не е така, просто в бедните общества тази илюзия е доста силна и оказва голямо влияние върху цялостните нагласи. Безчестие е да натрупаш богатство с лъжи и измами, но има и регламентирани начини, в които ако не вярваме, няма начин да се появи обществено приемливата фигура на успелия човек, който да служи за пример и надежда за просперитет или модел за проспериращия човек с условията за този просперитет.
цитирай
15. vmir - 13. анонимен - 2
13.03.2010 13:09
анонимен написа:
Напълно съм съгласна,че образа ,който създават медиите е пълен фалш.Не чета вестници от години.Но,нали ги виждам,бре човек!Със собствените си очи .На тях ли да не вярвам?Та нима не си бил свидетел,как при определени ситуации някои забравят и идеите и програмите...цепят се...правят нови формирования....
Моето мнение е че в ЕЛИТНАТА ПОЛИТИКА на България трябва да са САМО хора придобили западен манталитет.Откъснали се временно от блатото...С ново мислене/не излезеш ли от блатото няма шанс ,да го придобиеш/.
За това много симпатизирам Дянков-образован в ЦИВИЛИЗОВАНИЯ СВЯТ,с опит в световните финансови институции,откровен до болка/любимият ми тип хора-тези които назовават нещата с истинските им имена/.Като изключим Премиера и Цветанов,според мен най-ценният човек в правителството е точно Дянков!


Съгласен съм! Знаш ли, много полезно ще бъде да се направи един списък на примитивните лъжи, използвани от политиците за създаване на интриги. Трудно ми е да повярвам колко дълъг живот имат някои от тях и продължават да свалят политици години след като са опровергани. Имам предвид такива лъжи, които на запад веднага ще издадат нечистата мотивация на авторът или ползувателят, който ги е пуснал в обращение, тези от типа: "продал за долар".
цитирай
16. анонимен - 14. vmir
13.03.2010 13:55
Да ти кажа, че като прочета от интелигентни хора съчетани изрази като "бедни общества" и "регламентирани начини", предпочитам да напусна темата.Такъв спор ражда (както е видно) упрек, а не поне минимално единомислие...приятен и ведър уикенд,vmir!
цитирай
17. vmir - 17. анонимен,
13.03.2010 13:59
анонимен написа:
Да ти кажа, че като прочета от интелигентни хора съчетани изрази като "бедни общества" и "регламентирани начини", предпочитам да напусна темата.Такъв спор ражда (както е видно) упрек, а не поне минимално единомислие...приятен и ведър уикенд,vmir!


Единомислието е инструмент и начин за постигане на успех, но какъв е смисълът от този успех, ако по-късно се окаже сериозна грешка? В случая аз не просто се страхувам да не си в грешка, аз съм напълно убеден, че грешиш и това е причината да се разгранича от теб. А ти предпочиташ да се оттеглиш, вместо да се аргументираш, и излиза, че единствения начин за единомислие, който имаш предвид е аз да се съглася безропотно с теб. Да беше ти единственато толкова нетърпяща възражение, нямаше да е проблем, но ти просто илюстрираш начина на правенето на политиката у нас.

Благодаря ти все пак, и весел уикенд!
цитирай
18. анонимен - Всичко това е абсолютно вярно. И...
13.03.2010 15:06
Всичко това е абсолютно вярно.Имаме си президент менте, чалга в изкуството,силикона в модата.Колкото повече хора го разберат, толкова по-добре.Много хубаво е написано, но ми се струва, че малко хора го разбират.Жалко.
цитирай
19. анонимен - 2
13.03.2010 15:39
Аз,обаче,съм привлечена от музиката при теб,та за това -оставам.Не е като да е ЧАЛГА!:)
Глупаво и деградивно е че обществото още си представя светът-ляв.Видя се очевадно,какви огромни далавери са правени в БГ,прикрити зад уж леви министри.Очудващо е,че има хора които още НЕ ЩАТ НИТО ДА ГО ЧУЯТ,НИТО ДА ГО ВИДЯТ,още по-малко-да го проумеят!
Лично аз,отказвам да живея в "ляво"общество.Това е най-несправедливото към отделния индивид,общество.Това общество поражда напълно справедливия гняв на можещите и знаещите,на образованите и целеустремените,на честно изкарващи прехраната си,към отрепки живеещи на техния гръб.
Та-освен омраза и безсилен гняв,"лявото"не носи нищо добро.Още повече,че именно то,направи хората лежаци,чакащи да ..."падне круша" и скимтящи че ...една не им е достатъчна....
цитирай
20. vmir - 19. анонимен,
13.03.2010 15:54
анонимен написа:
Всичко това е абсолютно вярно.Имаме си президент менте, чалга в изкуството,силикона в модата.Колкото повече хора го разберат, толкова по-добре.Много хубаво е написано, но ми се струва, че малко хора го разбират.Жалко.


Според мен много хора го разбират, но навиците предполагат да се задоволят само с констатацията.
цитирай
21. vmir - 20. анонимен - 2
13.03.2010 16:11
анонимен написа:
Аз,обаче,съм привлечена от музиката при теб,та за това -оставам.Не е като да е ЧАЛГА!:)
Глупаво и деградивно е че обществото още си представя светът-ляв.Видя се очевадно,какви огромни далавери са правени в БГ,прикрити зад уж леви министри.Очудващо е,че има хора които още НЕ ЩАТ НИТО ДА ГО ЧУЯТ,НИТО ДА ГО ВИДЯТ,още по-малко-да го проумеят!
Лично аз,отказвам да живея в "ляво"общество.Това е най-несправедливото към отделния индивид,общество.Това общество поражда напълно справедливия гняв на можещите и знаещите,на образованите и целеустремените,на честно изкарващи прехраната си,към отрепки живеещи на техния гръб.
Та-освен омраза и безсилен гняв,"лявото"не носи нищо добро.Още повече,че именно то,направи хората лежаци,чакащи да ..."падне круша" и скимтящи че ...една не им е достатъчна....


Съгласен съм. Леващината ни направи противоречиви почти до прага на шизофренията. И това е удобно именно за леваците, които превръщат демагогията и лъжата в доходно занимание. Защо бизнесмена да има милиарди, когато милиони мизерстват - ето един от идеологическите сатъри на милите другари. Защото премълчават, че в приемливия случай тези милиарди са във вид на постройси с работещи в тях хора, че никой бизнесмен не държи милиардите си на банков депозит за лихви, обратното - теглил е банкови кредити, които вложени в бизнеса са му носили печалба по-висока от лихвата и разликата е инвестирал в производствени капиталовложения за откриване на нови работни места и осигуряване препитание на наетите. И понеже това при нас рядко се случва по този начин, ще сечем всеки опит за инициатива с идеологическия сатър на Маркс, докато забравим кое беше от него, кое сме си добавили и кое сме пропуснали... само крадците и демагозите да са добре...

Или, защо му били милиардите, ако е не се възползва от тях да покаже "кой е шефът"? Но да не подценявам читателите, мисля, че повечето забелязват грешката във въпроса. Само ще поясня, че не става дума единствено за алтруизъм, но и за проекти и идеи, за които нерядко се мисли много години преди това, преди дори конюнктурата да стане благоприятна за реализирането и да осигури рентабилността им.
цитирай
22. анонимен - Нека безгрешния да хвърли пръв
13.03.2010 16:30
Резервът на Здравната каса от 860 млн. лв. е заложен през септември м.г. в Международния валутен фонд (МВФ). Целта на финансовата операция, съчинена най-вероятно от министър Симеон Дянков, е в БНБ да бъдат влети 40 млн. лв. от лихва върху въпросната сума. ДО КОЛКОТО МИ Е ИЗВЕСТНО ДЯНКОВ НЕ Е КОМУНИСТ. НИТО ПЪК ЦВЕТАНОВ . НО ТОВА НЕ ИМ ПРЕЧИ САМО ДА ГОВОРЯТ.
А за комунистите - единствения БЪЛГАРИН - национален герой на Кралство Белгия е комунист.-нещо да напишеш по въпроса
цитирай
23. анонимен - 2
13.03.2010 16:38
Всяка пролет на балкона ми си свиват гнезденце лястовички.Не го руша,защото ги наблюдавам и се....уча от тях.От начина им на живот може да се почерпи много мъдрост.Там е закодиран...природния закон.
Най-интересен е периода,когато учат малките да летят.Наблюдавам колко безкомпромисно родителят блъска малкото от гнездото.То,миличкото пищи и не ще.Но...мъдрият родител продължава да го тика.Това продължава около седмица.Още от ранна утрин се чуват гласчетата им.Даже ми дожалява.И когато мине този период,някак си ми олеква и на мен.Виждам как волно политат тези мънички същества....
Та,и с човека е така.Колкото повече се "блъска"сам и живота го тика,толкова повече има шанса да...полети.Стоейки в "гнезденцето" и чакайки "мушица"от някъде,няма никакъв шанс да.....полети...ПРИРОДЕН ЗАКОН!
цитирай
24. zaw12929 - Поздравления за постинга
13.03.2010 16:45
Прстарали сте се в изчиването на омраза, нещо като, на умряло куче нож вади- де го комунизма?! ХаЙДЕ ДА СИ ГЛЕДАМЕ ЖИВОТА И РАДОСТТА И ДА ОСТАВИМ ОНИЯ ГОРЕ ДА СЕ бокСират?!
Чужд ми е политическия партизанлък и с еднакво удоволствие критикувам всички, които не ми допадат като демократична визия. хваля всеки- стига да прави нещо полезно за България. и ДВАМАТА поотделно са добри за българия
цитирай
25. vmir - 23. анонимен,
13.03.2010 16:45
анонимен написа:
Резервът на Здравната каса от 860 млн. лв. е заложен през септември м.г. в Международния валутен фонд (МВФ). Целта на финансовата операция, съчинена най-вероятно от министър Симеон Дянков, е в БНБ да бъдат влети 40 млн. лв. от лихва върху въпросната сума. ДО КОЛКОТО МИ Е ИЗВЕСТНО ДЯНКОВ НЕ Е КОМУНИСТ. НИТО ПЪК ЦВЕТАНОВ . НО ТОВА НЕ ИМ ПРЕЧИ САМО ДА ГОВОРЯТ.
А за комунистите - единствения БЪЛГАРИН - национален герой на Кралство Белгия е комунист.-нещо да напишеш по въпроса


Казах, че бизнесмена не държи милиардите си на банков депозит, но милиони няма как да не държи, ако имаш предвид лихвите, които споменаваш. Банковия депозит не е най-ликвидния финансов ресурс, но е несравнимо по-ликвиден от дълготрйните материални активи на всеки бизнес и затова е необходим за нормалното функциониране на бизнеса. Колкото до въпросните 40 милиона лихви в условията на дефлация, това е едно съвсем нелошо решение за намиране на средства за непроизводствената сфера.

За героя-комунист ти разкажи, за да узнаем заслугите му, ще ги чуя с удоволствие, защото съм сигурен, че не ги е постигнал благодарение на комунистическите си изяви, ако изобщо е имал такива.
цитирай
26. vmir - 24. анонимен - 2
13.03.2010 16:53
анонимен написа:
Всяка пролет на балкона ми си свиват гнезденце лястовички.Не го руша,защото ги наблюдавам и се....уча от тях.От начина им на живот може да се почерпи много мъдрост.Там е закодиран...природния закон.
Най-интересен е периода,когато учат малките да летят.Наблюдавам колко безкомпромисно родителят блъска малкото от гнездото.То,миличкото пищи и не ще.Но...мъдрият родител продължава да го тика.Това продължава около седмица.Още от ранна утрин се чуват гласчетата им.Даже ми дожалява.И когато мине този период,някак си ми олеква и на мен.Виждам как волно политат тези мънички същества....
Та,и с човека е така.Колкото повече се "блъска"сам и живота го тика,толкова повече има шанса да...полети.Стоейки в "гнезденцето" и чакайки "мушица"от някъде,няма никакъв шанс да.....полети...ПРИРОДЕН ЗАКОН!


Съгласен съм.
цитирай
27. vmir - 25. zaw12929,
13.03.2010 16:55
zaw12929 написа:
Прстарали сте се в изчиването на омраза, нещо като, на умряло куче нож вади- де го комунизма?! ХаЙДЕ ДА СИ ГЛЕДАМЕ ЖИВОТА И РАДОСТТА И ДА ОСТАВИМ ОНИЯ ГОРЕ ДА СЕ бокСират?!
Чужд ми е политическия партизанлък и с еднакво удоволствие критикувам всички, които не ми допадат като демократична визия. хваля всеки- стига да прави нещо полезно за България. и ДВАМАТА поотделно са добри за българия


Хайде сега обясни как така видя хем омраза, хем липса на обект на омразата. Стига вдига само пушилка, де!
цитирай
28. feq - Само метъл за политиката!
14.03.2010 20:48
Воймир, не мислиш ли, че премина в много опасната зона на политиката?
В един прекрасен момент може да се окажеш опасно НЕудобен...
Страхувам се за теб!
Подарявам ти от моите лалета -
http://www.youtube.com/watch?v=2dv0L7wvcTQ

Релакс и красота!
цитирай
29. vmir - Благодаря, Феичке, музиката на Мориконе е чудесна!
14.03.2010 22:28
Иначе не си падам много по метъла, освен когато се налага да съм железен.

Дали ме е страх ли? Ми да, страх ме е. Обаче не мога да се удържа, когато ми напиня - не, защото е чак толкова нетърпимо или непоносимо, а защото ако мен ме е страх, без да зависи нищо от мен, какво трябва да изпитват онези, от които наистина зависи? Интересно обаче, защо да си на страната на правителството трябва да е по-страшно отколкото да си на страната на престъпниците, т.е, да плюеш по правителството, че заявява и показва воля да се бори с престъпниците и нередностите. И, ако престъпниците са наистина над властта, ако дори правителството е част от престъпността, защо да не го подкрепим, да се пребори със “своите” - нали, когато двама се карат, третия печели?

Въпрос с понижена трудност: Ако човек е за запазване на престъпността и всичко останало, на коя страна трябва да застане?
цитирай
30. анонимен - няма страшно:)))
14.03.2010 23:05
http://www.dnes.bg/evrointegracia/2010/03/14/kristalina-pravitelstvoto-zasega-dyrji-fronta.87699
цитирай
31. vmir - 31. анонимен,
14.03.2010 23:22
анонимен написа:
http://www.dnes.bg/evrointegracia/2010/03/14/kristalina-pravitelstvoto-zasega-dyrji-fronta.87699


Благодаря, успокоих се! :)))
цитирай
32. iliada - Добро утро командире!:)
16.03.2010 08:32
http://www.zveryshki.ru/fun/smile/-това е за разпускане след сериозни теми:)
цитирай
33. vmir - 33. Добро утро, Илиана!
16.03.2010 08:56
iliada написа:
http://www.zveryshki.ru/fun/smile/-това е за разпускане след сериозни теми:)


Благодаря ти за настроението! :)))))))))))))))))))))))))))

Усмихнат ден и успешни начинания!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4092635
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54868
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031