Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2010 17:42 - ПАРАНОЯ
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 6653 Коментари: 32 Гласове:
12

Последна промяна: 17.03.2010 12:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Параноята е психично състояние, характеризиращо се с повишена тревожност и ирационален страх, нерядко със следи на налудност за преследване и/или придружено от вяра в конспирация.image Параноята е болестно състояние, при което човек има усещането, че някой непрекъснато го следи и преследва.           ( Уикипедия)

Познато, нали?

Поздрав за всички подкарани или докарани до ръба на параноята, че и зад него:

Ozzy Osbourne Paranoid





Гласувай:
12



1. анонимен - На теб дори ти е втора природа, нали ?
16.03.2010 18:16
Измислен свят, в който си се вкопал и то от няколко години, Vmir. И е смешно да отричаш, поне един, освен теб, знае колко си психо, повлиян от параноичната си същност. ха-ха-ха..
цитирай
2. vmir - 1. анонимен.
16.03.2010 18:24
анонимен написа:
Измислен свят, в който си се вкопал и то от няколко години, Vmir. И е смешно да отричаш, поне един, освен теб, знае колко си психо, повлиян от параноичната си същност. ха-ха-ха..


О, да, така е, очевидно затова даже и песента ми е любима, всезнайко...
А колко други параноици съм виждал, не е за вярване.
цитирай
3. анонимен - понеже харесвам песните на оратгутанчето...:)
16.03.2010 18:34
Живях 28 години в тоталитарно общество.Родителите ми бяха политически емигранти.Съвсем РЕАЛНО бях преследвана и унижавана.Гавреха се с мен по най-долен начин.Това го пиша,за да ти кажа,че имам основание да страдам от параноя.
Но!Единствената противоотрова срещу нея е вярата в Бог!Когато си "отворя духовното око"виждам как Бог по неведоми пътища ме е измъквал от ...почти невъзможни ситуации.
Сутрин,се прекръствам и Го моля,да е с мен.Защото когато чувствам подкрепата Му,защо да се боя от СМЪРТНИ?
Душеспасителни пости желая на тези,които се готвят за ВЪЗКРЕСЕНИЕ!
цитирай
4. vmir - 3. анонимен,
16.03.2010 18:46
анонимен написа:
Живях 28 години в тоталитарно общество.Родителите ми бяха политически емигранти.Съвсем РЕАЛНО бях преследвана и унижавана.Гавреха се с мен по най-долен начин.Това го пиша,за да ти кажа,че имам основание да страдам от параноя.
Но!Единствената противоотрова срещу нея е вярата в Бог!Когато си "отворя духовното око"виждам как Бог по неведоми пътища ме е измъквал от ...почти невъзможни ситуации.
Сутрин,се прекръствам и Го моля,да е с мен.Защото когато чувствам подкрепата Му,защо да се боя от СМЪРТНИ?
Душеспасителни пости желая на тези,които се готвят за ВЪЗКРЕСЕНИЕ!


Вярвам, че човек с истинска вяра устоява на всичко. Да му мислят имитиращите вяра, защото хората се лъжат, но Бог - не.

Ако песента ти харесва, моля те приеми я като специален поздрав за теб, виждам, че не си от онези, които ще заподозрат някакъв нелицеприятен намек.
цитирай
5. анонимен - 3 Благодаря ти!
16.03.2010 19:11
а от мен отговорът е този:
http://www.vbox7.com/play:42a6370e
цитирай
6. vmir - 5. анонимен,
16.03.2010 19:35
анонимен написа:
а от мен отговорът е този:
http://www.vbox7.com/play:42a6370e


Благодаря, замълчавам.
цитирай
7. анонимен - Честито ни!
17.03.2010 15:31
Усложнили сме живота си до невъзможност да го живеем, нарамили сме по сто раници на гърба, не само наши, ами и чужди...ами нормално е, ще се изгърбим, а "блясъка" в очите ще е от потен зор, а не от вдигнат към небето взор...
цитирай
8. vmir - 7. анонимен,
17.03.2010 16:02
анонимен написа:
Усложнили сме живота си до невъзможност да го живеем, нарамили сме по сто раници на гърба, не само наши, ами и чужди...ами нормално е, ще се изгърбим, а "блясъка" в очите ще е от потен зор, а не от вдигнат към небето взор...


Уви, така е! Сами си създаваме проблеми заради удоволствието да ги надживяваме и да ги сочим като доказателство колко сме специални и колко са тъпи останалите. Не живеем, а си играем на живеене... Не всички, де, но мнозина са точно такива и е жалко, че все още нямаме сили да ги поставим на място поне в съзнанието си!
цитирай
9. анонимен - Ами те силите ни не са ли към изчерпване, vmir, ти какво мислиш за антикризисните мерки,
17.03.2010 16:14
по повод на които днес прочетох в мрежата едно мнение:
"Спокойно, хора и не се косете! Когато бедните измрем, тук ще останат само богатите и ще настъпи Бе Ге раят на земята!"

Абе, усмихнах се, ама криво...
цитирай
10. анонимен - Ти май искаш да поставиш някого на място?!
17.03.2010 16:28
Е що го мразиш толкова??
Щото се смята, според теб, за специален?
Или смяташ себе си за тъп?
Той не те мисли за тъп, това е само в ума ти.
Нали знаеш как се нарича това - п-я?
цитирай
11. vmir - 9. анонимен,
17.03.2010 16:31
анонимен написа:
Ами те силите ни не са ли към изчерпване, vmir, ти какво мислиш за антикризисните мерки, по повод на които днес прочетох в мрежата едно мнение:
"Спокойно, хора и не се косете! Когато бедните измрем, тук ще останат само богатите и ще настъпи Бе Ге раят на земята!"

Абе, усмихнах се, ама криво...


Споко, както е казал Бачо Киро: "Все ще намерим сили за още един удар!" ;)

Преди малко отговорих при Мира за антикризисните мерки:

Много ясно!
От шаха е добре известно, че е по - добре да се следва грешна стратегия, отколкото никаква. Доколко грешна ще се окаже стратегията на правителството, в голяма степен зависи от изпълнителите й, които засега не проявяват особено желание да я изпълняват. Вместо това, виждаме как и последния олигофрен и неграмотник се тръшка, че Дянков не разбира нищо от икономика. Е, Дянковата е лесна, винаги може да си отлети на запад, но не ли по - целесъобразно за оставащите тук, всезнайковците да се хванат и да поработят поне малко, вместо да дават оценки на Дянков и на бюджета, за който слепите и глухите разбраха, че няма пари? Най-жалкото е, че бедстващите изобщо не могат да се изкажат, а критиците са мишоци от средния ешелон, уплашени не толкова за доходите си, колкото за позициите и редовните си далаверки, заради които са готови да бастисат и държава и всичко...
цитирай
12. анонимен - ха,ха,ха!
17.03.2010 16:43
сега ще ти издам една моя тайна за подхода си към "много специалните".-представям си ги на тоалетната чиния след порция омлет от развалени яйца:)))Голямо "величие" са!
цитирай
13. анонимен - Българите са известни със способностите си
17.03.2010 17:16
Кой каквото и да направи, те могат да го поставят на мястото му (в казана).
Представям си какво си представяш.
Войнишки униформи? На хляб и вода.
Щото който може да готви повече - в казана.
цитирай
14. vmir - 10. анонимен,
17.03.2010 17:21
анонимен написа:
Е що го мразиш толкова??
Щото се смята, според теб, за специален?
Или смяташ себе си за тъп?
Той не те мисли за тъп, това е само в ума ти.
Нали знаеш как се нарича това - п-я?


Не ми пука нито за какъв се смята, нито мен за какъв ме взема. Просто искам да се прекрати предумишленото влудяване на хората, защото това бавно и сигурно затрива възможностите пред всички ни, съсипва и децата ни или им свежда мечтите единствено до желанието да емигрират.
цитирай
15. vmir - 12. анонимен,
17.03.2010 17:23
анонимен написа:
сега ще ти издам една моя тайна за подхода си към "много специалните".-представям си ги на тоалетната чиния след порция омлет от развалени яйца:)))Голямо "величие" са!


не бих се изненадал...
цитирай
16. vmir - 13. анонимен,
17.03.2010 17:29
анонимен написа:
Кой каквото и да направи, те могат да го поставят на мястото му (в казана).
Представям си какво си представяш.
Войнишки униформи? На хляб и вода.
Щото който може да готви повече - в казана.


Говорим за "българи", но добре знаем, че не всички са такива. По-малкия проблем е, че всеки се поставя в изключенията. Големият проблем е начинът, по който немного на брой типове, успяват да накарат мнозина да се откажат от мисъл и съвест и да се захванат да стряскат, лъжат и мажат от страх да не би да стане още по-зле.

Дискредитира ли се разрушителната технология на охранените мишоци, хората няма да се занимават със сплетни, интриги, клевети и клюки, а ще се захванат да си гледат работата, защото ще знаят, че няма да бъдат ограбени и осмени, че са работили...
цитирай
17. анонимен - 11. vmir
17.03.2010 17:37
Аз лично очаквам много сътресения, защото частният сектор се свива до границите на възможното, колкото да оцелее (за изминалата година там има над 160000 съкратени, към 5000 в държавния), неминуемо държавата трябва да посегне към съкращение на апарата си, но това ще излее още безработни, които общо сигурно ще достигнат около 2 милиона трудоспособни българи. Дано се намери разум да се решат проблемите по същество, иначе не ми се мисли какво ни чака следващите години...
цитирай
18. анонимен - Не е въпроса..до "казана"
17.03.2010 17:40
Всеки е ценен посвоему.Друг е въпросът, че е много жалко,когато някой се взема много насериозно.Лично на мен,такива индивиди ми са направо смешни./е понякога даже ми се ...драйфа от тях/.
Дядо ми/лека му пръст/казваше:"Животът е листопад".Много хора просто го забравят...
цитирай
19. анонимен - до 17
17.03.2010 17:52
Аз работя в частния сектор.Няма сътресения!Е,има ЗАТРУДНЕНИЯ,но помня и времето,когато взех кредит от банката 60 000лв./1990г/,когато заплатата беше 120лв.Идвало ми е понякога да скоча от балкона,при мисълта че няма да се справя.Ама на,ОЦЕЛЯХ!И пак ще оцелея!Грешка е да се очаква държавата да "мисли"за желанията на всеки.
"СПАСЯВАНЕТО НА ДАВЕЩИЯ СЕ,Е ДЕЛО НА САМИЯ ДАВЕЩ СЕ!"
Аз поне,не знам в България да има много хора ,които да работят на повече от едно място/Примерно аз търся хора за почасова работа и трудно намирам свестни такива/.В цивилизования свят,това е нещо съвсем нормално.Но...МИСЛЕНЕТО...(((
цитирай
20. анонимен - 19. анонимен - до 17
17.03.2010 18:03
Браво на теб, сигурно си работодател, много зависи от бранша, в който търсиш и колко плащаш, аз само се позовах се на официалната информация. Да не забравяме обаче, че и София не е България...
цитирай
21. анонимен - до 17
17.03.2010 18:11
Не съм в София!В средноголям град съм.Няма "зависи"!Няма "колко"!Когато човек е в действителна нужда,отива и бачка.Асо е ценен кадър,аз сама го поощрявам с по-високо възнаграждение,защото искам да го задържа във фирмата си.НОРМАЛНА практика!За съжаление,все по-трудно се намират свестни кадри...
цитирай
22. анонимен - 21. анонимен - до 17
17.03.2010 18:18
Имах предвид, че често за една и съща дейност, в провинцията се получава в пъти по-малко. Да донякъде имаш основание, в условия на криза, добре е човек да се подсигури с две - три алтернативи, но само дотолкова, доколкото да не се случва лекар да лепи плочки, учител да кара такси, адвокат да работи като диджей...и то извънредно и екстра натоварено. Според мен не е нормално, защото все някъде в дейностите, качеството ще отстъпи пред количеството на вложения труд...парите ще се изкарат, но ще се похарчат...а това може да струва нечий живот или объркана чужда човешка съдба...
цитирай
23. анонимен - до 17
17.03.2010 18:25
Срамен труд няма!Образованията ми съвсем не са това което ЖИВОТА ми наложи да работяVНо,няма драма.!"Човек предполага,Господ разполага".Колкото до София..Може би,доходите са по-високи,но погледни РАЗХОДИТЕ!Предполагам си наясно как се прави баланс!?Защо всички се дзверят в приходите,а разходите не се вземат предвид?Не съм никак убедена ,че в София хората живеят по-добре,от града в който живея и работя.Даже,напротив!
цитирай
24. анонимен - ПОСЛЕДИЦИТЕ ОТ КОМУНИСТИТЕ
17.03.2010 18:58
http://novini.dir.bg/2010/03/17/news6044145.html
цитирай
25. анонимен - 23. анонимен - до 17
17.03.2010 20:13
Ох, какъв баланс, когато безработният е премерил всичко до последната стотинка, а за обикновения човек не остава излишък, който би могъл да допринесе за някакъв живот, наречен по-добър, че да правим сравнения София - провинция или град - село, а зависи и кой какъв смисъл влага...Докато гледаме какво е, а не какво трябва да бъде, ще се въртим в обяснения. За мен вариант да учиш нещо, а да работиш друго, е лоша (неполезна) инвестиция, няма значение кой и кога я е правил, това е процес с ниско обществено кпд, за съжаление не е изключение и е очевидно какъв успех сме постигнали. По този начин се оцелява, но не се просперира...
цитирай
26. анонимен - Бас ловя,че си чиновничка!
17.03.2010 20:28
Първо-дай да уточним какво влагаш в "просперитет".Ако в твоите представи това е да се издигнеш в шеф на отдел в някое министерство,за да имаш повече далавирка от такива като мен,дто идват за разни документчета,за мен това е ЗАГУБА НА КПД!Моето КПД се измерва с много други фактори,които няма да разяснявам тук.Факт е обаче,че все още съм в офиса си,защото имам одитор,а чиновниците си пият ракията.Факт е и това че давам хляб на повече от 50 човека.Факт е и това че в последните 2 години нямам напуснал фирмата.Факт е и това че никого не съкратих.ЗА МЕН ТОВА Е МОЕТО КПД,нищо че не съм учила нито икономика ,нито други измислени напоследък специалности,от които няма никаква полза.Започнах бизнеса си спеейки в камионите с маслини,докато...проспериращите ми колажки се бутаха с лакти ,коя да стане шеф на отдела.....
Сега в моите очи,и не само,те са хора с похабено КПД!
цитирай
27. vmir - 17. анонимен,
17.03.2010 20:58
анонимен написа:
Аз лично очаквам много сътресения, защото частният сектор се свива до границите на възможното, колкото да оцелее (за изминалата година там има над 160000 съкратени, към 5000 в държавния), неминуемо държавата трябва да посегне към съкращение на апарата си, но това ще излее още безработни, които общо сигурно ще достигнат около 2 милиона трудоспособни българи. Дано се намери разум да се решат проблемите по същество, иначе не ми се мисли какво ни чака следващите години...


Дано!
цитирай
28. vmir - 24. анонимен,
17.03.2010 21:20
анонимен написа:
http://novini.dir.bg/2010/03/17/news6044145.html


Благодаря!
А аз се чудех на какво дължим това необичайно оживление и врява днес. Пуснах и постинг по въпроса.
цитирай
29. vmir - 26. анонимен,
18.03.2010 06:05
анонимен написа:
Факт е обаче,че все още съм в офиса си,защото имам одитор,а чиновниците си пият ракията.Факт е и това че давам хляб на повече от 50 човека.Факт е и това че в последните 2 години нямам напуснал фирмата.Факт е и това че никого не съкратих.ЗА МЕН ТОВА Е МОЕТО КПД,нищо че не съм учила нито икономика ,нито други измислени напоследък специалности,от които няма никаква полза.Започнах бизнеса си спеейки в камионите с маслини,докато...проспериращите ми колажки се бутаха с лакти ,коя да стане шеф на отдела.....
Сега в моите очи,и не само,те са хора с похабено КПД!


Адмирации! Както се казва, пред фактите и боговете мълчат. Няма съмнение, че в повечето случаи решителността и упорството са по-важни от знанията. С пожелание за продължаване на успехите!
цитирай
30. анонимен - 26. анонимен - Бас ловя,че си чиновничка!
18.03.2010 07:19
Ми успешни дела и от мен!
Аха, одит, в 20.30 ч.... предполагам вътрешен...
Камиони с маслини, ок, браво за упоритостта и предприемчивостта, но не му е мястото да обсъждам тук "техниките" на движение на стоките при вътрешнообщностни доставки или други направления...
Не виждам нищо лошо в това да си шеф на отдел, аз съм такъв, но в съвсем друг бизнес, където определено има свиване на пазарите...Приятен ден на всички!
цитирай
31. анонимен - Така е!
18.03.2010 08:36
Кризата е в световен мащаб!Най-важно е ,обаче,да се съхраним като човеци!
Пожелавам хубав ден на всички и по един,който да му "пази гърба".
http://www.vbox7.com/play:3eeeb7eb
цитирай
32. vmir - 31. анонимен,
18.03.2010 09:28
анонимен написа:
Кризата е в световен мащаб!Най-важно е ,обаче,да се съхраним като човеци!
Пожелавам хубав ден на всички и по един,който да му "пази гърба".
http://www.vbox7.com/play:3eeeb7eb


Благодаря, чудесно пожелание!
Хубав ден и на теб! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4102170
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54890
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930