Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 20:38 - МИШОЦИТЕ ОБЕЗУМЯХА ЗАРАДИ 2007
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 10099 Коментари: 47 Гласове:
28

Последна промяна: 18.03.2010 11:38


Мишоците, чието ехидно цвърчене бяхме възприели като неизменен фон към пейзажа, днес се защураха като обезумели. В паническия си ужас, охранените мишоци забравиха инстинкта си за самосъхранение и конспиративните си маниери, с които обикновено се представяха във виртуала я за хитроумни свраки, я за любезни куми лисани, понякога за морни каруцари, бодри хамали, или за сладкодумни котарани – ренегатки, с наранени от грубите изяви на безмилостния живот нежни котешки, пардон, миши душички.

Може би ще запитате: А защо обезумяха днес мишоците, и най-вече мишоците от средния ешелон, пардон, етаж на властта? Намирам сериозни основания да мисля, че причина за необичайния бум на днешната миша активност не са толкова антикризисните мерки на правителството, а новината, че от ЕС ни спират още няколко финансови инжекции за още няколко десетки милиона заради новоразкрити далавери от 2007 и 2008 година
image ...

Вярно, че сега сме 2010 година, а на мишоците никак, ама никак не им допада друг освен тях да говори за миналите славни години. Но възможно ли е да не говорим за 2007, след като сега ни отнемат от парите заради стореното тогава? Да, възможно е - ако държим да слушаме само ехидното цвърчене на мишоците, че през 2007 имало мнооого пари, а сега няяяма, защото правителството не може да управлява. Затова ме боли глава от ехидното цвърчене на мишоците. А от опит знам, че дали ще цвърчат или обезумеят, и в двата случая мишоците разчитат на главоболието на околните, за да постигнат каквото са си наумили ...
image ...

 

 




Тагове:   Мишоците,


Гласувай:
28




1. анонимен - :)))))
17.03.2010 22:24
Мишоците ги хвана....параноята.Ти вчера я предизвика:)
цитирай
2. vmir - 1. анонимен,
17.03.2010 22:29
анонимен написа:
Мишоците ги хвана....параноята.Ти вчера я предизвика:)


От твоята уста - в Божиите уши! :)))
цитирай
3. cornflower - голямо цвърчене,
18.03.2010 09:59
то и неграмотните разбраха за провокацията (ответен удар) на левите.
цитирай
4. vmir - 3. cornflower
18.03.2010 10:24
Много са квалифицирани в цвърченето, спор няма. Доказани професионалисти. Ако поне в още едно отношение бяха на същото недостижимо ниво, малей, какъв живот щяхме да си живеем в братска и неразрушима обич към тях, вместо да се правим на маймуни с тези Генно Модифицирани Измишльотини дето са ни ги пуснали по петите.
цитирай
5. анонимен - ПАТКАНИТЕ
18.03.2010 11:06
Това не са мишоци, а паткани ( големи плъхове ). По принцип са червени на цвят, но има и жълти и турско сини. Цвърчат, цвърчат, ама и здраво лапат. Не можеш лесно ги отдели от държавната софра. Направят опит да ги по съкратят, те се умножават двойно. Ама така е в държава, където броя на котараците депутати е 240 и след тях чиновник до чиновника. И чума няма да ги умори, братя и сестри. Честито.
цитирай
6. vmir - 5. анонимен - ПАТКАНИТЕ
18.03.2010 11:23
анонимен написа:
Това не са мишоци, а паткани ( големи плъхове ). По принцип са червени на цвят, но има и жълти и турско сини. Цвърчат, цвърчат, ама и здраво лапат. Не можеш лесно ги отдели от държавната софра. Направят опит да ги по съкратят, те се умножават двойно. Ама така е в държава, където броя на котараците депутати е 240 и след тях чиновник до чиновника. И чума няма да ги умори, братя и сестри. Честито.


Така е, ама може ли да не приема честитенето, че хуморът става прекалено мрачен така?
цитирай
7. feq - ОХ,... колко си прав,...
18.03.2010 11:51
но идва ПРОЛЕТ и всичко живо излиза извън дупки, хралупи, убежища...
Мишоците ще хукнат по нивята и извън страната...
ела познай какви командировки и "делови срещи" са си спретнали до далечни дестинации.
Между другото сега ще ВЪЗПРОИЗВЕДА една новина.
Обмисля се въвеждането на ДАНЪК СЕЗОНИ.
Влиза в сила от настъпващата ПРОЛЕТ...

При мен поставих птичките да пеят. Релаксиращ ден, приятелю!
КВГ!!!
цитирай
8. vmir - 7. Привет, Феичке!
18.03.2010 12:19
feq написа:
ОХ,... колко си прав,... но идва ПРОЛЕТ и всичко живо излиза извън дупки, хралупи, убежища...
Мишоците ще хукнат по нивята и извън страната...
ела познай какви командировки и "делови срещи" са си спретнали до далечни дестинации.
Между другото сега ще ВЪЗПРОИЗВЕДА една новина.
Обмисля се въвеждането на ДАНЪК СЕЗОНИ.
Влиза в сила от настъпващата ПРОЛЕТ...

При мен поставих птичките да пеят. Релаксиращ ден, приятелю!
КВГ!!!


Хубавото на безпаричието е, че почти с пълна сигурност намалява не само необходимите, но и безсмислените разходи. А ако и безпаричието не е в състояние да ги намали, тогава сме Генно Модифицирани Некадърници, които не стават за нищо, освен да се намират на празна приказка...

Всичко добро, КВГ!!!
цитирай
9. pontis - имам един въпрос...
18.03.2010 14:29
За какво става дума? И кой е спрял нещо заради 2007 година сега?
цитирай
10. анонимен - Без комунистите:))))
18.03.2010 14:45
http://dnes.dir.bg/2010/03/18/news6048378.html
цитирай
11. mikino - Ако бяха мишоци, до сега да сме се оправили...
18.03.2010 15:27
Мишоците са животинки, които все пак се трудят, хранят се със семена, но предимно с животинска храна — мекотели, риба, жаби, птици и яйца, които събират сами, а тези, с които ги сравнявате получават всичко на готово.
Живеят в хралупи на дървета или строи гнезда по клоните им, а не в дворци...
Предлагам да сменим "мишоци" с нещо друго...
цитирай
12. breeze - Чумата, пренесена от мишоци е най-опасното заболяване в една нация
18.03.2010 15:47
Спасението е в хитростта на котараците.

P.S. В "Svejo" се търсят хора за някаква нова партия...
Да не би големия Мишок да е започнал с нов казачок?
цитирай
13. анонимен - do 9 pontis!
18.03.2010 16:01
vmir,моля да ме извините,но имам отговор на питането на господина и съвсем услужливо му го предоставям.надявам се ,да ми благодари:))))
http://dnes.dir.bg/2010/03/18/news6049409.html
цитирай
14. vmir - 11. mikino,
18.03.2010 16:19
mikino написа:
Мишоците са животинки, които все пак се трудят, хранят се със семена, но предимно с животинска храна — мекотели, риба, жаби, птици и яйца, които събират сами, а тези, с които ги сравнявате получават всичко на готово.
Живеят в хралупи на дървета или строи гнезда по клоните им, а не в дворци...
Предлагам да сменим "мишоци" с нещо друго...


Добре, но с какво да заменим мишоците?
цитирай
15. vmir - 13. анонимен - do 9 pontis!
18.03.2010 16:20
анонимен написа:
vmir,моля да ме извините,но имам отговор на питането на господина и съвсем услужливо му го предоставям.надявам се ,да ми благодари:))))
http://dnes.dir.bg/2010/03/18/news6049409.html


Благодаря, чувствайте се като у дома си!
цитирай
16. mikino - Ами...
18.03.2010 16:27
vmir написа:

Добре, но с какво да заменим мишоците?

Със сигурност не животинка, защото те дори не лъжат! Ако някой има идея, да каже.
цитирай
17. анонимен - vmir,
18.03.2010 16:31
пусни един постинг,да поразсъждаваме...((( върху предложението на mikino.пък може и да стигнем до консенсус.
цитирай
18. vmir - 17. анонимен - vmir,
18.03.2010 16:45
анонимен написа:
пусни един постинг,да поразсъждаваме...((( върху предложението на mikino.пък може и да стигнем до консенсус.


Добре, ама трябва да го насочим от тук, защото аз нямам идея, по-точно, въртими се из главата определението ГМО, ама то е вече предвидливо заето, даже агент Гоце иска да прави референдум, за да запази за свои нужди толкова подходящата абревиатура.... Ако ли пък предложа "Генно Модифицирани Тъпизми", ще се обидят, че ги пренебрегвам като материално присъствие, а аз не искам да ги обиждам толкова дълбоко ... Помагайте!
цитирай
19. karambol5 - Само така- параноята да ги гони ! ...
18.03.2010 16:45
Само така- параноята да ги гони ! Мишоците ще заменим с котенца с лъвски характер!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
20. chiman - Според мен...
18.03.2010 17:15
Според мен не са никакви мишоци,а най обикновени помияри!
цитирай
21. chiman - За съжаление...
18.03.2010 17:19
За съжаление пак се навъдиха много помияри и ще трябва отново да се извърши кастрация...
цитирай
22. vmir - 20. chiman,
18.03.2010 18:15
chiman написа:
Според мен не са никакви мишоци,а най обикновени помияри!


Не си прав. За да ги определим правилно, не трябва да се изкушаваме да приемем удобното или желаното за реално. За съжаление, не можем да кажем дори, че са ни се качили на главите, защото едва ли са слизали някога от там.

За мен проблема не е толкова в тях, защото като противници те са практически неразличими от околните поради многото си маски и превъплъщения. Ако държим да променим нещо обаче, трябва да извадим на показ мурафетите, с които си служат, и ето, че отново се сещам за Генно Модифицираните Тъпизми...
цитирай
23. анонимен - В България се нароиха безумци
18.03.2010 22:17
vmir-продукт на програмата Ран-Ът.Само констатация.Коментара е излишен.
цитирай
24. vmir - 23. анонимен
18.03.2010 22:39
анонимен написа:
vmir-продукт на програмата Ран-Ът.Само констатация.Коментара е излишен.


Не наричай "излишно" което изобщо не ти е по силите. В момента те оставям САМО защото знам, че си от най-окаяните и неинформирани същества, на които е отредена незавидната роля на папагали, за да повтарят безумствата на болни от злоба неграмотни червени мозъци, но ако ми се явиш с баналните изтъркани от преповтаряне безумства за "програмата РАН - ЪТ", без да ти ги обяснявам, те изхвърлям в същия момент в кошчето за боклук, без да те мисля, че си социално слаб и нещастен. По същия начин ще постъпвам и с всеки друг, който не пита за което не разбира, а се опитва да ръси безумия с претенции за истини от последна инстанция.
цитирай
25. kass - vmir
19.03.2010 09:05
предлагам мишоците да ги заменим с паразити.
Паразитът се развива за сметка на гостоприемника, който губи постепенно жизнеността си. За разлика от хищниците паразитите не убиват или не убиват веднага организмите, които използват за храна.
Терминът произлиза от гр. parassitos - някой, който се храни от чужда трапеза.

Мисля че е време да се сложи край на тоя социализъм вече, всеки се наредил на опашка и е подал ръчичка към държавата, шепа хора носят на гърба си цялата държава и се мъчат да работят на принципа пазарна икономика, а другите чакат субсидии и подпомагане, а държавата дава на свои и крадът безогледно. Истинските, трудолюбиви и ентусиазирани предприемачи само наливат от пусто в празно и са се видяли в чудо. Кога ще доживеем да видим равенство и прозрачни конкурсни начала? Дай Боже да е скоро, защото така до никъде няма да я докараме, ама се иска политическа воля...
цитирай
26. mikino - Супер kass!
19.03.2010 09:12
Праразит е много точно определение! Ето какво казва Уики:
"Паразитът е организъм, който се храни с части или жизнено необходими продукти от друг жив организъм, наречен гостоприемник. Паразитът се развива за сметка на гостоприемника, който губи постепенно жизнеността си. За разлика от хищниците паразитите не убиват или не убиват веднага организмите, които използват за храна.
* Временни - влизат в контакт с гостоприемника, само за да се нахранят, след което се отстраняват. Типичен пример са южноамериканските кръвосмучещи прилепи.
* Постоянни - използват гостоприемника не само като източник на храна, но и като постоянна среда за обитаване. Такива са глистите, тениите, крастните кърлежи и др."
Е ние си ги имаме и от двата вида!
цитирай
27. анонимен - :)))
19.03.2010 09:17
Дами,паразит звучи някак си много културно:)Предлагам-ГЛИСТИ!!Кво мислите!?
цитирай
28. vmir - 25. kass,
19.03.2010 10:05
kass написа:
предлагам мишоците да ги заменим с паразити.
Паразитът се развива за сметка на гостоприемника, който губи постепенно жизнеността си. За разлика от хищниците паразитите не убиват или не убиват веднага организмите, които използват за храна.
Терминът произлиза от гр. parassitos - някой, който се храни от чужда трапеза.

Мисля че е време да се сложи край на тоя социализъм вече, всеки се наредил на опашка и е подал ръчичка към държавата, шепа хора носят на гърба си цялата държава и се мъчат да работят на принципа пазарна икономика, а другите чакат субсидии и подпомагане, а държавата дава на свои и крадът безогледно. Истинските, трудолюбиви и ентусиазирани предприемачи само наливат от пусто в празно и са се видяли в чудо. Кога ще доживеем да видим равенство и прозрачни конкурсни начала? Дай Боже да е скоро, защото така до никъде няма да я докараме, ама се иска политическа воля...


Съгласен съм напълно с основателната ти аргументация, но има проблем с това, че у нас логиката и разума най-често отстъпват място на страха и глупостта.

В тази връзка смея да кажа, че ме настъпваш по мазола. Бил съм пряк свидетел и наблюдател как страхът от паразити се използва за увековечаване на паразитирането. С един само елементарен трик: “Сакън, не ни махайте, че ние поне сме заситени от кръвчицата ви, а онези, които искат местата ни, са гладни, и ще ви изпият повече кръв”. По скромното ми мнение, това беше и скритият лайтмотив на целия ни преход, който послужи за доустройване на паразити, които май наистина си вярват, че басните на Лафонтен са руски народни мъдрости, създадени за подпомагане на прехода ни към демокрация.
цитирай
29. vmir - 26. mikino - Супер kass!
19.03.2010 10:15
mikino написа:
Праразит е много точно определение! Ето какво казва Уики:
"Паразитът е организъм, който се храни с части или жизнено необходими продукти от друг жив организъм, наречен гостоприемник. Паразитът се развива за сметка на гостоприемника, който губи постепенно жизнеността си. За разлика от хищниците паразитите не убиват или не убиват веднага организмите, които използват за храна.
* Временни - влизат в контакт с гостоприемника, само за да се нахранят, след което се отстраняват. Типичен пример са южноамериканските кръвосмучещи прилепи.
* Постоянни - използват гостоприемника не само като източник на храна, но и като постоянна среда за обитаване. Такива са глистите, тениите, крастните кърлежи и др."
Е ние си ги имаме и от двата вида!


Да, Kass e точна, но както ще кажат паразитите: "И какво от това, че е права? Да не би това да се яде или пие? Да не би да носи поне утешителна далаверка?". И като добавят ехидно, че Kass говори така, "защото е неудовлетворена", можем да си представим какъв ще е резултата, ако разчитаме само точността на Касс да позиционира правилно проблема...
цитирай
30. анонимен - ДОБРАТА НОВИНА!
19.03.2010 12:31
http://novini.dir.bg/2010/03/19/news6054601.html
Не че Марин,е кой знай кво,но комунистите трябва веднъж завинаги да разберат че не са желани!
цитирай
31. vmir - 30. анонимен,
19.03.2010 14:50
анонимен написа:
http://novini.dir.bg/2010/03/19/news6054601.html
Не че Марин,е кой знай кво,но комунистите трябва веднъж завинаги да разберат че не са желани!


Да, добре е, но и да не им даваме възможности да извличат политически дивиденти с прекалени очаквания защото, като типични паразити, те не спират да извличат жизнени сокове от жертвите си дори когато най-цивилизовано им се показва, че не са желани.
цитирай
32. анонимен - Не бързайте да се радвате,
19.03.2010 15:49
Изобщо не мисля, че импийчмънт в този вид и с такъв мотив ще мине, другото по ме притеснява, че държавата е (почти) готова за фалит, ей това сладко маймунче не ви ли казва : -Аз съм с лъснат задник, а Вие???
Приятен уикенд, vmir!
цитирай
33. vmir - 32. анонимен,
19.03.2010 16:30
анонимен написа:
Изобщо не мисля, че импийчмънт в този вид и с такъв мотив ще мине, другото по ме притеснява, че държавата е (почти) готова за фалит, ей това сладко маймунче не ви ли казва : -Аз съм с лъснат задник, а Вие???
Приятен уикенд, vmir!


О, да! За да има надежда и оцеляване, трябва да имаме сили да си признаем положението. Америка е била, е и отново ще е най-силна, защото най-лошото за нея е казано от самите американци, които си живеят в Америка. А нашите смешни клакьори само ги преповтарят за да ни "доказват" колко сме "заблудени" и колко са зле американците, с което превръшат емиграцията в цел на живота за децата си.

Приятен уикенд!
цитирай
34. анонимен - НАЙ-СМЕШНИ
19.03.2010 16:41
са ми тези,дето плюят Америка,без кракът им да е стъпвал там.Още по-жалки са,когато разпространяват мита за "тъпите и елементарни"американци.Истина е,че хората са по-чисти в отношенията си/говоря за средната класа/,по-консервативни и много повече държащи на семейните ценности."Боклукът"там са емигрантите,з повечето случаи,е чернилките които от поколения наред се изкарват подтискани/като нашите мангали/,живеят на помощи и правят престъпления.
А,България няма да фалира!Убедена съм!Нека спят спокойно маловерците...
цитирай
35. анонимен - От паразитиране към мимикрия и отново паразитиране
19.03.2010 17:00
До 30.анонимен.Е, и какво ще стане когато комунистите разберат че не са желани?Да не би да потънат в морето от срам и да изчезнат.Че кой знае по-добре от тях, че света се движи от материални интереси, а не от морални и естетични чувства.В противоположен случай, света отдавна да е спасен от красотата-неосъществимата мечта на Достоевски. Впрочем, доколко са желани, това твърде отдавна, комунистите много добре го знаеха и за да не бъдат издухани от времето, затова си спретнаха едно превратче, кръстиха го ПРЕХОД, разработиха си една програмка за МИМИКРИЯ-наречена Ран-Ът/те нали са царе на програмите за изпилване на мозъци, но тази след програмите им за развит и надоразвит, зрял и презрял социализъм е върха на програмното им изкуство/ и се събудиха капиталисти.Останалите, отново с паничката на държавната ясла или в новите частни комунистически фирми.Лично за мен и двата варианта са еднакво неприемливи защото не ми харесва паразитите да смучат от мене, а и аз не искам нищо от тях.Вече 25 години не съм взел, не очаквам и не искам нито стотинка нито от държавата нито от каквито и да били европейски или други фондове, и се чувствам безкрайно свободен.Работя единствено за себе си, печеля добре и хич не ми пука за действителни или измислени кризи. Вичко останало е само политически цирк за забава.
цитирай
36. анонимен - 34 до 35
19.03.2010 17:18
Напълно съгласна!Когато човек е взел в" собствените се ръце "живота си и е независим от политически игри и паничката "заплата от бюджета" е самоуверен и с достойнство.Аз никога не съм разчитала на обществени поръчки и далавери -също.Ако се наложи,ще продавам семки на улицата,но искам сама да съм си господар на прехраната и живота си!Та,затова,съм самоуверена личност и не хленча в хоровото пеене "много сме зле и ще стане още по-зле".Поздрави!
цитирай
37. анонимен - От 35 до 36
19.03.2010 17:36
Благодаря за поздаравите Госпожа и ви желая само успех. Успехът винаги съпътства свободния и достоен - знаеш собствената си ценност човек.
цитирай
38. анонимен - Альоу, "бизнесмените", а стига сте се превземали,
19.03.2010 17:43
не може всички да са частници и да бачкат само за себе си.
Това в никое общество го няма...
цитирай
39. vmir - Поздрав за коментиралите днес с пожелания за успехи:
19.03.2010 17:53
http://www.youtube.com/watch?v=-anrM9wl0T8&feature=related

Дано оптимизмът бъде винаги с вас!
цитирай
40. анонимен - Благодаря vmir
19.03.2010 18:27
и за прекрасната песен , и за гостоприемството ти.Тук наистина се чувствам в зона свободна от феодали и крепостни селяни.Откривам личности със сходен светоглед.Хубава вечер ти желая!
цитирай
41. анонимен - Благодаря, vmir, прекрасно настроение и за теб!
19.03.2010 18:27
Оптимизъм, но умерен, че като гледам правописа на свободните преждекоментиращи, веднага се позамислям за нивото на "успеха" у нас...
цитирай
42. kass - до 35. анонимен
19.03.2010 21:38
"Лично за мен и двата варианта са еднакво неприемливи защото не ми харесва паразитите да смучат от мене, а и аз не искам нищо от тях.Вече 25 години не съм взел, не очаквам и не искам нито стотинка нито от държавата нито от каквито и да били европейски или други фондове, и се чувствам безкрайно свободен.Работя единствено за себе си, печеля добре и хич не ми пука за действителни или измислени кризи. Вичко останало е само политически цирк за забава."

Това, което си написал е наистина достойно за уважение, обаче не можем да се разграничаваме от държавата и всеки, който ми каже че не му пука за политическата обстановка, законите и данъчната система ме съмнява да работи на светло. Наблюденията ми показват, че всеки който не иска нищо (имам предвид не само материални, но и политически решения) от държавата или държавниците се издържа от сива икономика, просто си е намерил ниша да печели и нищо не го интересува повече. Не казвам нищо за теб, защото не те познавам и не знам как си вадиш хляба, но всеки който смята че държавата не го засяга, още щом му се народят деца или му потрябва лекарска помощ, набързо разбира, че така не стават работите. Аз съм за това, че всеки трябва да разчита на себе си и според уменията си да си вади хляба, хората на държавна издръжка трябва да са сведени до минимум, издържаме твърде много чиновници, и когато това стане мнозинството ще сме от другия лагер - самоосигуряващи се, да видим тогава няма ли да променим законите. Сега шепа данъкопладци изнасят цялата държава на гърба си при това с огромна пречка - сивата икономика...
цитирай
43. анонимен - аз не съм 35
19.03.2010 21:49
но нека ти отговоря аз kass!
Интересува ме,много даже данъчната политика.Но,престанете да разпространявате мита за "чорбаджията -изедник".В тази дължава има и хора,които са ЧЕСТНИ РАБОТОДАТЕЛИ.Не си мислете ,че партиините централи не са се домогвали до такива хора.Напротив.И повярвай,никак не е лесно да се измъкнеш от ...вербовка.Но,при условие ,че държиш на независимостта си повече,отколкото на голямата печалба-става!
Аз искам от държавата САМО нейните чиновници да НЕ МИ ПРЕЧАТ!Не желая помощ!А,данъците си ги плащам...НА СВЕТЛО!Точно,към този тип ..незарибените,данъчните са най-наблюдателни.Бъди сигурна!
цитирай
44. vmir - 40. анонимен,
19.03.2010 22:37
анонимен написа:
Благодаря vmir и за прекрасната песен , и за гостоприемството ти.Тук наистина се чувствам в зона свободна от феодали и крепостни селяни.Откривам личности със сходен светоглед.Хубава вечер ти желая!


И аз ти благодаря, което казваш е много приятно за мен. Пак заповядай и се чувствай като у дома си. Хубава вечер и на теб!
цитирай
45. vmir - 41. анонимен,
19.03.2010 22:41
анонимен написа:
Благодаря, vmir, прекрасно настроение и за теб! Оптимизъм, но умерен, че като гледам правописа на свободните преждекоментиращи, веднага се позамислям за нивото на "успеха" у нас...


Благодаря, разбирам - знам, че любимото занимание на дявола и ортаците му е да се възползват от всяко невнимание и прибързана радост, за да я вгорчат, но този път ще им се наложи да почакат значително повечко от обикновено ...
цитирай
46. kass - 43. анонимен
19.03.2010 22:52
:), сигурна съм, защото го изпитвам на гърба си и точно това казвам всъщност, че държавата се е захвана с тези, които не само че не й тежат ами и я издържат. Точно затова не мога да съм безразлична кой какво прави, гласува и т.н. Просто изказването "не ме интересува държавата, намерил съм си начин да печеля" ми се стори малкоооо...ммм...не естествено...
цитирай
47. vmir - 46. kass,
20.03.2010 09:54
kass написа:
:), сигурна съм, защото го изпитвам на гърба си и точно това казвам всъщност, че държавата се е захвана с тези, които не само че не й тежат ами и я издържат. Точно затова не мога да съм безразлична кой какво прави, гласува и т.н. Просто изказването "не ме интересува държавата, намерил съм си начин да печеля" ми се стори малкоооо...ммм...не естествено...


Че не сме крепостни селяни още не доказва, че не сме и крепостни граждани на държавата си. Вярно, че е малко неестествено да се чувстваш напълно независим от всичко, което става наоколо, но пък няма лошо, ако реалната зависимост бъде преборена с лична инициативност, въпросът е борбата да не бъде толкова непосилна, неразумна или недомислена, че да се превърне в самоцелна борба на човека срещу държавата, а инициативността да е видимо възможна поне за повечето хора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4092492
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54868
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031