Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2010 23:35 - ИСКАМ ПОЛИЦЕЙСКА ДЪРЖАВА!
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 3197 Коментари: 15 Гласове:
8

Последна промяна: 11.04.2010 08:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
20 години държавата ни е поставена на колене от престъпления по всички етажи на властта.

Преди два дни адвокат на арестувания бивш министър Николай Цонев, вместо да отговаря на обвиненията, заяви по националната телевизия, че арестите са извършени единствено, за да пълнят чековите книжки на управляващите. Всеки, заинтересован от запазване на сегашното беззаконие, повтаря същото, но никой от тях не вади доказателства, за да докаже корупцията, обратното – застава на страната на корупцията.

Какво друго може да означава това освен, че престъпниците и защитниците им се ползват от съгласието на обществото да демонстрират открито недосегаемостта си? При това положение, кой свидетел на престъпление ще свидетелства срещу престъпник, виждайки, че тези типове могат ДА КЛЕВЕТЯТ БЕЗНАКАЗАНО действащи министри и прокурори, камо ли обикновени граждани като него?

Редовия гражданин пък си казва, че щом никой не преследва такива сериозни обвинения, значи, че няма как да не са верни. И на свой ред се включна в далаверите и закононарушенията, за които се самооправдава с това, че “всички правят така”.

Всичко това се повтаря вече 20 години, които започнаха с клеветническите обвинения във фашизъм, и стигат до настоящите обвинения за чековите книжки на властта. С клевети бяха сринати безброй добри начинания и намерения, съсипани бяха хиляди кариери. Фактически, днес всички сме на колене пред ненаказаната престъпност и резултатите от безнаказанотоimage клеветничество.

Затова, с което почнах, с него и ще свърша: ИСКАМ ПОЛИЦЕЙСКА ДЪРЖАВА!


Ето и малко видео за справка:


Първо, да видим един много приятен арест на един тарикат в Англия, който изгубва самообладание, когато му предлагат да го претърсят (Жалко, че във филмчето с Н. Цонев беше изрязана репликата на арестувания, на която прокурора отговори, че е абсолютен престъпник). Ама той имал право да бяга, защото по презумпция бил невинен ли? Ама го били заснели без негово съгласие, ли? Горкия, колко му съчувствам... 

http://www.youtube.com/watch?v=G-oQQGThfuY&feature=related

А сега, малко поглед към Финландия: http://www.youtube.com/watch?v=XPzD_zULSOk&feature=related - Finnish woman gets arrested http://www.youtube.com/watch?v=oWNFOkyVQfY&feature=related - Poliisi ,kaverid putka .Kerava.  http://www.youtube.com/watch?v=A5-0n1_6V2A&feature=related - Cops arrest guy at Ankkarock 2008

Я сега да видим и братушките в Москва как си комуникират с арестуваните:
http://www.youtube.com/watch?v=djGy1IVbdYc&feature=related - Russian cops humiliate a woman in Moscow



Сега малко полиция и зад океана, обърнете внимание на кого помагат гражданите, в последния клип се вижда, прочетете и коментарите, ако разбирате, някои са изключително интересни:
http://www.youtube.com/watch?v=ibSwITK4jjQ&feature=related - Police Brutality http://www.youtube.com/watch?v=7KM1ukwBGv4&feature=related - Police Brutality: Woman Beaten Off Camera (graphic) http://www.youtube.com/watch?v=fmzSWcCCNIM&feature=related - Police Videos - Cop Gets Beat Up By Escaped Convict   http://www.youtube.com/watch?v=OvlUcPmayPQ&feature=related  - Cop VS. Crazed Criminal = Unbelievable Street Fight

Въх, да завиди човек на полицията:


http://www.youtube.com/watch?v=cWcd1lRHmtQ&feature=related
- Sexy young blonde gets her fine ass strip searched
http://www.youtube.com/watch?v=CeOYhYzMFAA&feature=related  - Sexy thief arrested and strip searched in jail http://www.youtube.com/watch?v=5GqVVv0XzSU&feature=related - halloweeeeen



И накрая, едно образователно филмче с добри съвети как да избегнем полицейска бруталност:





Гласувай:
9



1. анонимен - Явно,само това е пътя!
11.04.2010 00:01
Пускам ти един линк.Чети коментарите под клипа....Аз не можах да повярвам ,че в България има още хора с такова мислене.Хем ми беше смешно,хем се натъжих,при мисълта ,до каква степен са промити мозъците...

http://www.vbox7.com/play:de5e4ab4

Спокойна нощ!
цитирай
2. bovari - и съветваш да си изберем личен полицай, както личен лекар :)))
11.04.2010 00:21
" КЛЕВЕТЯТ БЕЗНАКАЗАНО" не от днес, не от вчера, от дълго време.
Явно идва момент, в които ВСИЧКИ осъзнават, че губят всички, не само набедените преди тях.
Чела съм, че Има полицейски държава, в които се живее сравнително добре и такива, в които изобщо не се живее добре. :) , а като зная какви новатори сме, не се съмнявам, че ще "родим" нещо уникално:) В този ред на мисли предлагам още от рано да си изберем "личен полицай...
цитирай
3. vmir - 1. анонимен,
11.04.2010 00:28
анонимен написа:
Пускам ти един линк.Чети коментарите под клипа....Аз не можах да повярвам ,че в България има още хора с такова мислене.Хем ми беше смешно,хем се натъжих,при мисълта ,до каква степен са промити мозъците...

http://www.vbox7.com/play:de5e4ab4

Спокойна нощ!


Нищо добро не може да се очаква от военщина, нахъсена да господства. Гнусно е. Дано да не е това Русия. И е много жалко, ако русофилите у нас се блазнят от такива блянове. Това значи, че са поклоници на грубата сила и е пълна простотия да говорят за духовност, без дори да знаят какво представлява тя. Откачена простотия за ненасмукали се мързеливи и некадърни паразити, успели да възпитат така и отрочетата си.

Лека нощ!
цитирай
4. vmir - 2. bovari,
11.04.2010 00:38
bovari написа:
" КЛЕВЕТЯТ БЕЗНАКАЗАНО" не от днес, не от вчера, от дълго време.
Явно идва момент, в които ВСИЧКИ осъзнават, че губят всички, не само набедените преди тях.
Чела съм, че Има полицейски държава, в които се живее сравнително добре и такива, в които изобщо не се живее добре. :) , а като зная какви новатори сме, не се съмнявам, че ще "родим" нещо уникално:) В този ред на мисли предлагам още от рано да си изберем "личен полицай...


Не знам за личен полицай, но крайно време е да преосмислим актуалността на "премъдростите", с които ни зомбираха. Например, че силната и действена полиция ограничава свободата. От опит знам каква свобода ми оставят взломаджиите, началниците, всевъзможните "майстори" и част от лекарите, от които няма дори на кого да се оплачеш. Нима свободата е единствено в правото да нарушаваш безнаказано реда? Защо ни е полиция, ако не ни трябва ред?
цитирай
5. smani - Присъединявам се на сто процента, ...
11.04.2010 09:26
Присъединявам се на сто процента, не на двеста процента. Причината да сме в това положение днес е само и единствено престъпността и невзетите мерки срещу нея. Все пак никога не е късно или поне така се надявам.
цитирай
6. vmir - 5. smani,
11.04.2010 09:50
smani написа:
Присъединявам се на сто процента, не на двеста процента. Причината да сме в това положение днес е само и единствено престъпността и невзетите мерки срещу нея. Все пак никога не е късно или поне така се надявам.


В САЩ боят между полицаи и бандити е истински, защото бандитите нямат големи възможности да подкупват и да се слеят с властта. Хората са на страната на полицията, защото знаят, че човек с чиста съвест няма да тръгне срещу полицията заради подхвърлени клевети. Където полицаите са превишили правомощията си, получават наказанията си и никой нормален гражданин не протестира. А ние имаме примера на братушките от Москва, които най-много да ритнат някоя бъбрива бабичка.

Безнаказаната престъпност безнаказано държи страната ни в парализа и неверие. Порядъчния човек никога няма да обвини невинните в това, което сам прави, но престъпника от това съществува. Ако правителството не заведе дело срещу тези, които открито го набеждават в театър и подли инсинуации за корупция, никога няма да има необходимите свидетели и подкрепа за реформите. Не виждам проблем клеветниците да бъдат изправени пред съда да догажат обвиненията си срещу правителството, вместо да се правят на адвокати и защитници на човешките права.

Докато последната отрепка може безнаказано да клевети порядъчния човек, отрепката ще бъде жизнено необходимата ключова фигура за "бизнеса", а порядъчния човек ще бъде принуден да стои притиснат в ъгъла, или да изпълнява нарежданията или капризите на отрепката.
цитирай
7. kass - може би правова държава е по-добре!
11.04.2010 15:46
За жалост българския манталитет е такъв, че всеки в позицията на по-силен ще възползва да унижи по-слабия. Независимо дали ще е лекар - пациента, чиновник - данъкоплатеца, учител - ученика или шеф - подчинения... аз никога не съм харесвала това и не оправдавам прокурора, че си е изпуснал нервите. това което ме дразни е: първо, че това се изкарва сякаш тази черта сме я придобили с новото правителство, а това не е вярно; второ, че се манипулира със случая, че един вид ще станем полицейска държава и др. подобни, което също не е вярно и трето, че за първи път от 20 години насам има реална възможност съдебната система да бъде пропукана в своята недосигаемост и корумпираност, но ние се занимаваме с неща, с които всеки ден се сблъскваме, но приемаме, а изведнъж станахме много чувствителни в конкретния случай. За да променим твърде грубия си начин на живот във всичките му аспекти, трябва да започнем от съдебната система, после всичко ще стане по един безболезнен, естествен и правилен начин. Затова и смятам, че независимо как са арестувани съдията и екс-министъра, важното в момента е дали, кога и как ще бъдат осъдени. Прокурора ще се извинява ли, ще го наказват ли, ще го уволняват ли е проблем който не би трябвало да ни занимава, всеки ще си носи последствията от действията си и така ще се научи да ред. Всеки е невинен до доказване на противното е изречението във всеки втори коментар, а всички ревнаха "некадърниците - вън", защитниците на права станаха съдници много бързо, защо не изчакат комисиите да разгледат поведението му, да преценят напрежението на което е бил подложен, има ли монтажи - няма ли и прочие, да му дадат думата, дори убийците имат право на последна дума, но не, много бързо ставаме сурови съдници, когато не харесваме поведението на някой. Същото е и с клеветите, в една правова държава, всеки ще си мери думите, защото знае какво могат да му костват те.
Правова държава се постига с гражданско общество. Да не оставяме полицията да върши нашата работа.
цитирай
8. vmir - Kass, права си, разбира се, но нима 20 години престанахме да строим правова държава,
11.04.2010 18:15
в името на какво, ако не в името на правовата държава клеветниците сега са СВОБОДНИ да клеветят безнаказано когото им е изгодно? Нима в името на правовата държава клеветниците не оскверниха словото до степен важните думи да не значат почти нищо, или нещо много различно от истинския си смисъл? Нима не са те наричали стотици пъти “фашистка”, без да са те попитали и един път дали нямаш нищо против? Нима 20 години не правят политика от користната поддръжка на много хора за една или повече лъжи, и дори се мъчат да ни убедят, че това е демокрацията, за да ни отблъснат още повече от нея и да сложат за таван на мъдростта и морала, че: “Който плаща, той поръчва музиката”?

Държавата се държала като изнасилвач спрямо Николай Цонев, тиражираха медиите. Защото изнасилиха думите, изнасилиха и лишиха от смисъл и понятието “правова държава”. И докато изнасилвачите и осквернителите на словото могат да правят това безнаказано, ние ще сме най-бедните, защото трудът на все още работещите ще бъде обезсмислян и ограбван от клеветниците, които са намерили начин да осребряват клеветите си, иначе щяха да си работят като нормални хора и да остават лъжите и клеветите за аутсайдерите и лумпените, които у нас са най-вероятно по-честни и по-загрижени за приличието от височайшите клеветници, които са забравили що е то...
Затова, с цялото ми уважение и симпатия към теб, казах, и ще повторя, че ИСКАМ ПОЛИЦЕЙСКА ДЪРЖАВА, и вярвам, че за да дойде свободата у нас не само за престъпниците, но и за редовите граждани, държавата ни няма как да не стане ПОЛИЦЕЙСКА, поне заради това, че престъпниците ни ще я наричат така, а аз ще подкрепя от сърце правото им на свобода на словото, стига да ги видя да излежават присъдите, които са си заслужили.
цитирай
9. kass - vmir
11.04.2010 18:26
Аз напълно те разбирам, обаче полицаите могат да си арестуват наред, а съда да си ги пуска после. Ако ще да те отрепват от бой като те арестуват или с лалета в ръка и молби да те прибират е все тая, като след 24 часа ще си пак на свобода. Е, безспорно единия случай е по-приятен и приемлив :):):). Просто смятам, че обществото трябва да следи всеки процес за корупция на съдии, лекари, политици и др. такива и цялата тази енергия на възмущаване, писане, анализиране да е насочена към делото и неговия изход. Никой престъпник не може да спи спокойно, при положение, че цялата държава е вперила поглед в него, никой съдия не може да не си свърши работата когато го гледат под лупа, там в съда е революцията, която трябва да направим...
цитирай
10. анонимен - Ето ви...
11.04.2010 18:44
"правова държава" http://dnes.dir.bg/news.php?id=6188276
Имам усещане,че в съдебната система нищо не е мръднало и йота и даже ,не им пука изобщо...
цитирай
11. raders - кой знае
11.04.2010 18:57
Лошото е, че полицаите също се корумпират; май няма изход
цитирай
12. vmir - 9. kass,
11.04.2010 19:01
kass написа:
Аз напълно те разбирам, обаче полицаите могат да си арестуват наред, а съда да си ги пуска после. Ако ще да те отрепват от бой като те арестуват или с лалета в ръка и молби да те прибират е все тая, като след 24 часа ще си пак на свобода. Е, безспорно единия случай е по-приятен и приемлив :):):). Просто смятам, че обществото трябва да следи всеки процес за корупция на съдии, лекари, политици и др. такива и цялата тази енергия на възмущаване, писане, анализиране да е насочена към делото и неговия изход. Никой престъпник не може да спи спокойно, при положение, че цялата държава е вперила поглед в него, никой съдия не може да не си свърши работата когато го гледат под лупа, там в съда е революцията, която трябва да направим...


Напълно съм съгласен, трябва да ги гледаме внимателно, може би не чак под лупа, колкото с чувство и усет, все пак техниката служи само да провери онова, което предусещат разума и чувствата.
цитирай
13. vmir - 11. raders,
11.04.2010 19:07
raders написа:
Лошото е, че полицаите също се корумпират; май няма изход


Има ли желание, начин винаги се намира. Свестни хора има във всяка професия, а полицаите са ни в доста повече.
цитирай
14. vmir - 10. анонимен,
11.04.2010 19:08
анонимен написа:
"правова държава" http://dnes.dir.bg/news.php?id=6188276
Имам усещане,че в съдебната система нищо не е мръднало и йота и даже ,не им пука изобщо...


Дърво, расло 20 години накриво, не се изправя за една.
цитирай
15. анонимен - НИТО КРАЧКА НАЗАД...ЦЕЦО
20.04.2010 16:35
АКО ,ПОНЯТИЕТО "ПОЛИЦЕЙСКА ДЪРЖАВА", Е СИНОНИМ НА БОЙКОВОТО УПРАВЛЕНИЕ И МЕТОД,ЗА ТОТАЛНАТА ЛИКВИДАЦИЯ НА КОРУПЦИЯТА ,ПО ВСИЧКИ ЕТАЖИ НА ВЛАСТТА,.....ЗНАЧИ И АЗ,СЪМ "ЗА"!!!!!ЯВНО ,ТОВА Е ОТ КРЕЩЯЩА НУЖДА ,ЗА ОБЩЕСТВОТО!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4098101
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930