Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2010 01:28 - СВОБОДА ЗА УЧИТЕЛКАТА С ДЕТСКОТО ПИСТОЛЕТЧЕ – “ЗАЩО” НА МИЛЕНА
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 12449 Коментари: 69 Гласове:
23

Последна промяна: 18.04.2010 10:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
През седмицата се случи нещо безпрецедентно. Учителка по български език и литература изигра театрална постановка на въоръжен банков обир. За сцена на действието актрисата избра банков клон в Плевен.

Изпълнението е било толкова професионално представено, че от банката веднага са изплатили 20000 лева в уверение на това, че моноспектакъла е представил възможен обир на банката абсолютно реалистично.

Талантливото изпълнение се потвърждава и от факта, че в момента срещу изпълнителката е повдигнато обвинение за въоръжен грабеж, несъстоятелността на което е повече от очевидна.

Като мотиви за спектакъла се посочва тежко финансово състояние, видно от факта, че изпълнителката е поела риска да бъде застреляна от охраната с истинско оръжие. Това за щастие не се е случило, поради ангажираността на охранителите с аплодиране на блестящото изпълнение и заслепението им пред харизмата на младата учителка. Възхитителното театрално изпълнение е украсено допълнително от факта, че смелостта и инициативността на дамата, публично взела борбата с мизерията в ръцете си по единствения й възможен начин, не е застрашявало никого другиго, освен собствения й живот. Застрашила е единствено неприкосновеното бездушие на онези, чиято грижа е спокойствието им да не бъде смущавано от напомняния какви възможности за съществуване са оставени на обикновения човек, непотърсил решение чрез далавери и подкупи.

Предвид това, че повечето хора в България, в условия на дефлация изплащаме заеми с несправедливата сегашна двуцифрена лихва, НАСТОЯВАМЕ БАНКАТА ДА ОТТЕГЛИ ОБВИНЕНИЯТА СИ СРЕЩУ УЧИТЕЛКАТА С ДЕТСКОТО ПИСТОЛЕТЧЕ, И ДА СЕ АРЕСТУВАТ ХОРАТА, отговорни за непосилната финансова тежест на живота у нас, дори между тях да са и самите банкери, задържащи цените на заемите на настоящите им обирджийскиimage равнища.

СВОБОДА ЗА УЧИТЕЛКАТА С ДЕТСКОТО ПИСТОЛЕТЧЕ!!!

МИЛЕНА - ЗАЩО



Тагове:   Милена,   “защо”,


Гласувай:
24



1. pumona - :)
17.04.2010 03:49
Yes.
цитирай
2. анонимен - Добро утро,vmir!
17.04.2010 07:56
Така е.Изплащаме кредити с двуцифрени лихви.Ама,нито ти нито аз ,сме тръгнали за обираме банки...
Другото е страшно.Духовния затвор е страшен!Той,обаче,не се влияе само от политическа и икономическа конюктура.
Прави ми впечатление в България,че хората живеят с ...извратена представа,че ако детето им получи више образование,ще бъде щастлив човек.Дават луди пари за частни уроци,връзкарстват..Превръщат ги в млади старци,духовно.Насаждат им ненужни амбиции.Те ги "насочват"какво да учат.Отнемат на собствените си деца възможността от свободно волеизлияние .
В САЩ децата се отделят от родителите си при навършване на пълнолетие.И започват САМИ да градят живота си.От лъжичка и паничка.Но...със свободната си воля!И с успехите и с грешките/които са най-добрия учител/!Но,насещи ИЗЦЯЛО отговорността за собствения си живот, но СВОБОДНИ!
Бъргарина не умее да възпитава свободна /не СЛОБОДНА/душа.Само свободната душа е в състояние да се чувства щастлива.
Не искам песимисти.Не искам да общувам с хора,взиращи се само в "собствения си пъп"....
Не материалното ни прави хора....Искам да възпитаваме младите хора в ....щастие,не зависещо нито от образование,нито от пари ,нито от влюбвания и раздели...Щастие ,от това че си човек и те има ...днес!
Би хепи,vmir!
цитирай
3. анонимен - 2
17.04.2010 08:07
изживей този момент... http://www.vbox7.com/play:b4ac960e
цитирай
4. vmir - 1. pumona - :)
17.04.2010 08:09
pumona написа:
Yes.


Не мога да я почувствам като престъпник, жална ни майка, ако не си отворим сетивата за действителността, и оставим безразличието си в услуга на чалга – представите за живота:

http://www.youtube.com/watch?v=xwHrEd_lMOw&feature=related - Milena - Kuklata Mici (Official Music Video) 2010
цитирай
5. vmir - 2. анонимен - Добро утро,vmir!
17.04.2010 08:28
анонимен написа:
Така е.Изплащаме кредити с двуцифрени лихви.Ама,нито ти нито аз ,сме тръгнали за обираме банки...
Другото е страшно.Духовния затвор е страшен!Той,обаче,не се влияе само от политическа и икономическа конюктура.
Прави ми впечатление в България,че хората живеят с ...извратена представа,че ако детето им получи више образование,ще бъде щастлив човек.Дават луди пари за частни уроци,връзкарстват..Превръщат ги в млади старци,духовно.Насаждат им ненужни амбиции.Те ги "насочват"какво да учат.Отнемат на собствените си деца възможността от свободно волеизлияние .
В САЩ децата се отделят от родителите си при навършване на пълнолетие.И започват САМИ да градят живота си.От лъжичка и паничка.Но...със свободната си воля!И с успехите и с грешките/които са най-добрия учител/!Но,насещи ИЗЦЯЛО отговорността за собствения си живот, но СВОБОДНИ!
Бъргарина не умее да възпитава свободна /не СЛОБОДНА/душа.Само свободната душа е в състояние да се чувства щастлива.
Не искам песимисти.Не искам да общувам с хора,взиращи се само в "собствения си пъп"....
Не материалното ни прави хора....Искам да възпитаваме младите хора в ....щастие,не зависещо нито от образование,нито от пари ,нито от влюбвания и раздели...Щастие ,от това че си човек и те има ...днес!
Би хепи,vmir!


Да, странни са представите, с които мнозина у нас възпитават децата си. Това с дипломите ми се вижда обаче далеч по-маловажно от витаещата вяра, че всичко е позволено, стига да не те хванат. Точно тази вяра създава престъпното и лишено от човешки усет чалга - отношение към живота. Същото става и, когато когато родителите преекспонират отрицанията си върху децата, и оправдават замесването си в далаверките с обяснението: "Това е положението, няма друг начин", без да им пука, че съсипват шансовете на собствените си деца.

цитирай
6. vmir - 3. анонимен - 2
17.04.2010 09:04
анонимен написа:
изживей този момент... http://www.vbox7.com/play:b4ac960e


Изживях го, благодаря!
цитирай
7. анонимен - @
17.04.2010 10:55
До скоро гледах по съвсем друг начин на този случай!? След като прочетох постинга Ви, видях и доста други аспекти. Поздравления за автора. Ставам редовен читател на този блог :)
цитирай
8. vmir - 7. анонимен - @
17.04.2010 11:26
анонимен написа:
До скоро гледах по съвсем друг начин на този случай!? След като прочетох постинга Ви, видях и доста други аспекти. Поздравления за автора. Ставам редовен читател на този блог :)


Аз също отначало гледах по друг начин, докато не осъзнах, че нито желанието ми за ред, нито неприязънта ми със сиромахомилството могат да ме направят солидарен с грубите хули срещу учителката... Какъв лош пример щяла да даде, учениците й не можеха да повярват, че го е направила... Стига са ни разигравали разни клакьори и поръчители на "информации".
Заповядайте отново. :)
цитирай
9. анонимен - кой е грешникът?
17.04.2010 13:29
Много медийни глашатаи на властта се опитват да ни "отворят" очите за падението на тази учителка и на цялото учителско съсловие, което видите ли не можело да възпитава младото поколение, а никой не се пита кой всъщност възпитава младите. Защото те имат очи и уши и каквото и да им говорят учителите, виждат примера на политиците, на цялата държавна върхушка - без разлика на цвета. Големият въпрос в тази история е - Кой докара интелигентния човек дотам, че това да е единственият му избор?
цитирай
10. vmir - 9. анонимен - кой е грешникът?
17.04.2010 13:53
анонимен написа:
Много медийни глашатаи на властта се опитват да ни "отворят" очите за падението на тази учителка и на цялото учителско съсловие, което видите ли не можело да възпитава младото поколение, а никой не се пита кой всъщност възпитава младите. Защото те имат очи и уши и каквото и да им говорят учителите, виждат примера на политиците, на цялата държавна върхушка - без разлика на цвета. Големият въпрос в тази история е - Кой докара интелигентния човек дотам, че това да е единственият му избор?


Съгласен съм напълно. Какво падение на учителите, те са всеки ден пред учениците си, въпреки, че доходите им са едни от най-ниските. Естествено, че учениците няма да ги вземат за пример как да успяват, къде по-привлекателно е да те пратят в Парламента, а ти да не ходиш на работа, но да я използваш, за да разпределяш порциите на финансиране в държавата безконтролно и в изгода на онези, с чиито гласове лъжеш нагло всички останали...
цитирай
11. анонимен - свобода за тази смела жена
17.04.2010 14:08
Свобода за тази учителка! България загива, България изчезва....
цитирай
12. vmir - 11. анонимен - свобода за тази смела жена
17.04.2010 14:22
анонимен написа:
Свобода за тази учителка! България загива, България изчезва....


Тази жена не е застрашила реално ничий живот, и е поела опасността единствено за собствения си живот! Аз съм дълбоко респектиран от нейната решителност и увереност, че корупцията не е нейния път! Не могат да ме убедят, че това е лош пример, обратното, ако бъде последвана, това ще означава, че има надежда да победим вярата, че само корупцията, продажничеството или нагаждачеството са начина за решаване на проблемите! Свобода за Учителката!
цитирай
13. gothic - Питах при loran, ще питам и тук. ЗАЩО ...
17.04.2010 14:51
Питах при loran, ще питам и тук. ЗАЩО на тази нещастна жена й беше изнесена цялата биография, докато в същото време се мълчи за задържаните при последната полицейска акция. Защо?....ЗАЩО???
цитирай
14. streetsmart - Нещата едва ли са еднозначни
17.04.2010 14:55
Познавам учители, които с частни уроци си докарват доста добър стандарт на живот. Както и такива, които мислят и пресмятат, преди да заборчлеят догуша. Учудва ме изнесеното в медиите, че учителката била с три висши образования. И ако при това не може да свързва двата края, за какво ги е учила и трошила грешни пари на семейството си?
По информация от трета и прочее ръка трудно може да се съди, но моето мнение е, да се прилага закона. Естествено, за "въоръжен обир" не биха могли да я съдят, без да станат за смях.
цитирай
15. bovari - Напълно подкрепям твоята позиция, Vmir.
17.04.2010 15:15
gothic написа:
Питах при loran, ще питам и тук. ЗАЩО на тази нещастна жена й беше изнесена цялата биография, докато в същото време се мълчи за задържаните при последната полицейска акция. Защо?....ЗАЩО???

МНОГО ОСНОВЕН ВЪПРОС

и относно "отварянето на сетивата за действителността", за която говориш, имам своите отговори и въпроси, които ще задам в блога си./само да намеря една новина, която искам да ми послужи за сравнение/


цитирай
16. vmir - 13. gothic,
17.04.2010 15:19
gothic написа:
Питах при loran, ще питам и тук. ЗАЩО на тази нещастна жена й беше изнесена цялата биография, докато в същото време се мълчи за задържаните при последната полицейска акция. Защо?....ЗАЩО???


Ясно е, че ВИП задържаните имат добри възможности да си купят "общественото възмущение" в своя подкрепа, дори и да няма реално нарушаване на правата им. Снощи гледах интервю със съпругът на учителката, оказа се, че огромната част от биографията й е или плод на журналистическо въображение, или поръчана. Явно някой с пари е заинтересован да го отнасят такива като учителката.
цитирай
17. vmir - 14. streetsmart - Нещата едва ли са еднозначни
17.04.2010 15:31
streetsmart написа:
Познавам учители, които с частни уроци си докарват доста добър стандарт на живот. Както и такива, които мислят и пресмятат, преди да заборчлеят догуша. Учудва ме изнесеното в медиите, че учителката била с три висши образования. И ако при това не може да свързва двата края, за какво ги е учила и трошила грешни пари на семейството си?
По информация от трета и прочее ръка трудно може да се съди, но моето мнение е, да се прилага закона. Естествено, за "въоръжен обир" не биха могли да я съдят, без да станат за смях.


Различни са нещата, не са много учителите, които имат възможност да си докарват от частни уроци. Зависи от местоживеенето, наличието на училища и университети наоколо, платежоспособността на родителите, от предмета също, жената е преподавала в село, което си спомняме от други новини като с почти изцяло турскоговорящо население, кой там ще тръгне да дава пари за български език, и т.н.
цитирай
18. streetsmart - И аз гледах интервюто със съпруга - нямам думи!
17.04.2010 15:31
Защо при наличието на здрав и прав съпруг тази жена трябва сама да търси начин да погаси дълговете на семейството? Та дори и обир да се извършва, тя ли трябваше да го прави? Сефте чувам сама жена да извършва въоръжен грабеж. И онова за зелената карта, дето си говорели, че с нейното образование хората там правели милиони - а неговата роля каква е?
Не зная дали жената е нещастна, но ми се струва доста наивна. Лошото е, че наивността не е смекчаващо вината обстоятелство пред съда.
цитирай
19. gothic - Защо при наличието на здрав и прав ...
17.04.2010 15:38
streetsmart написа:
Защо при наличието на здрав и прав съпруг тази жена трябва сама да търси начин да погаси дълговете на семейството? Та дори и обир да се извършва, тя ли трябваше да го прави? Сефте чувам сама жена да извършва въоръжен грабеж. И онова за зелената карта, дето си говорели, че с нейното образование хората там правели милиони - а неговата роля каква е?
Не зная дали жената е нещастна, но ми се струва доста наивна. Лошото е, че наивността не е смекчаващо вината обстоятелство пред съда.



Прав си. Но не е това проблема. Смехотворни опити за обири са правени, правят се и ще се правят, винаги и навсякъде. Мен ме ръфа основно медийното отразяване. И в него няма нищо случайно.....
цитирай
20. cornflower - И аз подкрепям учителката!
17.04.2010 15:38
Това е показен урок за алчните политици и търпеливия ни народ.
цитирай
21. vmir - 18. streetsmart,
17.04.2010 15:39
streetsmart написа:
Защо при наличието на здрав и прав съпруг тази жена трябва сама да търси начин да погаси дълговете на семейството? Та дори и обир да се извършва, тя ли трябваше да го прави? Сефте чувам сама жена да извършва въоръжен грабеж. И онова за зелената карта, дето си говорели, че с нейното образование хората там правели милиони - а неговата роля каква е?
Не зная дали жената е нещастна, но ми се струва доста наивна. Лошото е, че наивността не е смекчаващо вината обстоятелство пред съда.


Не знам, може да се е опитвала да му даде пример, да го извади от отчаяние или неверие, че може да се направи нещо, знам ли...
цитирай
22. vmir - 15. bovari,
17.04.2010 15:40
bovari написа:
gothic написа:
Питах при loran, ще питам и тук. ЗАЩО на тази нещастна жена й беше изнесена цялата биография, докато в същото време се мълчи за задържаните при последната полицейска акция. Защо?....ЗАЩО???

МНОГО ОСНОВЕН ВЪПРОС

и относно "отварянето на сетивата за действителността", за която говориш, имам своите отговори и въпроси, които ще задам в блога си./само да намеря една новина, която искам да ми послужи за сравнение/


Благодаря!
цитирай
23. vmir - 19. gothic,
17.04.2010 15:48
gothic написа:


Прав си. Но не е това проблема. Смехотворни опити за обири са правени, правят се и ще се правят, винаги и навсякъде. Мен ме ръфа основно медийното отразяване. И в него няма нищо случайно.....


Ние нямаме и бегла представа каква част от образът на политиците е построен върху реални факти и каква част от него е платена и няма нищо общо с реалността. Ясно е, че който е безскрупулен и има парите, той ще може да разчита на медиите в изграждане образите на политическите му опоненти. Ясно е, че ще има и политици, които сами ще се защитават или спорят с опонентите си, вместо да поръчват биографии по медиите.
цитирай
24. vmir - 20. cornflower - И аз подкрепям учителката!
17.04.2010 15:52
cornflower написа:
Това е показен урок за алчните политици и търпеливия ни народ.


Да, добър урок, почвам да завиждам, че се е даден от провинцията...
цитирай
25. анонимен - Да помогнем
17.04.2010 15:58
За убийци в България няма затвор,а тази жена ще я усъдят да лежи в затвора.Защо не арестуваха Масларова,като е злоупотребила с милиони.Не оправдавам учителката но защо се подхожда така - едни ги съдят за нищо и то бързо ги вкарват в затвора,а други много по-виновни и ощетили държавата - с години ги съдят и накрая ги оправдаят.Да й дадат и на нея условна присъда като на Стависки,той уби хора.
цитирай
26. анонимен - За съжаление ще и дадат по-голяма ...
17.04.2010 16:00
За съжаление ще и дадат по-голяма присъда отколкото на наглите!

В България дори да се вършат престъпления е нужно да си от "техните хора"
цитирай
27. анонимен - винтила на херметика
17.04.2010 16:05
вече дава знаци...дано има кой да ги види...много се изчерпва търпението.народа иска да види РЕАЛНО ОСЪДЕНИ за обира на държавата,а не задържани ,пък освободени.И КОНФИСКАЦИЯ!Пълна!Не ме интересува ревът им за "нарушени граждански права".ТЕ НАРУШИХА НАШИТЕ!Поздрави !
цитирай
28. vmir - 25. анонимен - Да помогнем
17.04.2010 16:05
анонимен написа:
За убийци в България няма затвор,а тази жена ще я усъдят да лежи в затвора.Защо не арестуваха Масларова,като е злоупотребила с милиони.Не оправдавам учителката но защо се подхожда така - едни ги съдят за нищо и то бързо ги вкарват в затвора,а други много по-виновни и ощетили държавата - с години ги съдят и накрая ги оправдаят.Да й дадат и на нея условна присъда като на Стависки,той уби хора.


Не е честно да се подхожда така, но за Масларова се леят крокодилски сълзи от цяла партия, редом със зачисления й спомагателен апарат...
цитирай
29. vmir - 26. анонимен - За съжаление ще и дадат по-голяма ...
17.04.2010 16:08
анонимен написа:
За съжаление ще и дадат по-голяма присъда отколкото на наглите!

В България дори да се вършат престъпления е нужно да си от "техните хора"


Трябва да я освободят, а да приберат в затвора наглите.
цитирай
30. анонимен - Иванова -Защо?
17.04.2010 16:10
Аз също съм учител и не живея в лукс.Имам си проблеми,но не ги решавам с пистолет в ръка.Опитвам се да разбера постъпката на тази учителка,но в никакъв случай не я оправдавам.Имам близка ,служителка в банка,която на 30 години остана вдовица с две малки деца.Сега са студентки и представете си колко трудно се справят-естествено с кредити.И една такава ,,обирджийка"може да и изкара ума.Защо? Защото сигурно тази зад касата щом работи в банка няма проблеми и животът и е в розово.
цитирай
31. анонимен - ячо
17.04.2010 16:11
Браво! Браво! Най-после един човек да се осмили да открадне нещо на хора, които окрадаха хората.Защо тях не ги хванете и ги питате откъде са тези пари на собственици на банки. Нима са работили толкова здраво, че са спечелили толкова много пари. А когато някой реши да им наруши спокойствието трябва да плаща за тях?
цитирай
32. vmir - 27. анонимен - винтила на херметика
17.04.2010 16:12
анонимен написа:
вече дава знаци...дано има кой да ги види...много се изчерпва търпението.народа иска да види РЕАЛНО ОСЪДЕНИ за обира на държавата,а не задържани ,пък освободени.И КОНФИСКАЦИЯ!Пълна!Не ме интересува ревът им за "нарушени граждански права".ТЕ НАРУШИХА НАШИТЕ!Поздрави !


Те отдавна нарушават правата ни, но това става със съдействието на подкупни псевдослужители. Трябва да се отнемат права за упражняване на професия, както и пенсиите на онези, които са ни нарушавали правата в своя изгода... Ето откъде ще дойдат още пари...
цитирай
33. анонимен - Свобода! :)
17.04.2010 16:19
Да бе... Да осъдят учителката... Срамота... Все едно да осъдят всички шумкари ограбвали чорбаджиите едно време :)
цитирай
34. vmir - 30. анонимен - Иванова -Защо?
17.04.2010 16:20
анонимен написа:
Аз също съм учител и не живея в лукс.Имам си проблеми,но не ги решавам с пистолет в ръка.Опитвам се да разбера постъпката на тази учителка,но в никакъв случай не я оправдавам.Имам близка ,служителка в банка,която на 30 години остана вдовица с две малки деца.Сега са студентки и представете си колко трудно се справят-естествено с кредити.И една такава ,,обирджийка"може да и изкара ума.Защо? Защото сигурно тази зад касата щом работи в банка няма проблеми и животът и е в розово.


Защото по същата логика, учителката ще си каже: "Щом копеленцата всеки ден в училище се опитват да ми изкарат ума, защо да ми пука за когото и да било?" След което да го повторят и останалите и ето ни я днешната ситуация в цялата си "прелест"...
цитирай
35. vmir - 31. анонимен - ячо
17.04.2010 16:27
анонимен написа:
Браво! Браво! Най-после един човек да се осмили да открадне нещо на хора, които окрадаха хората.Защо тях не ги хванете и ги питате откъде са тези пари на собственици на банки. Нима са работили толкова здраво, че са спечелили толкова много пари. А когато някой реши да им наруши спокойствието трябва да плаща за тях?


"Етичния кодекс" на някои крадци не им позволявал да крадат от бедни. Наскоро дори пастор в Англия призова крадците за нещо подобно. Богатите лесно се защитават едни други, дано и бедните да си подадат ръка, солидарността няма нищо общо с комунизма, дори е ограбена от комунизма за целите на пропагандата му.
цитирай
36. vmir - 33. анонимен - Свобода! :)
17.04.2010 16:31
анонимен написа:
Да бе... Да осъдят учителката... Срамота... Все едно да осъдят всички шумкари ограбвали чорбаджиите едно време :)


Шумкарите и днес имат паметници и ги тачат като герои, дори които са грабили единствено от държавата...
цитирай
37. анонимен - Лечков
17.04.2010 16:35
http://novini.dir.bg/news.php?id=6227617
това е нашия кмет!беше и е вечния любимец на всички власти!има и такива .цял град и държава му знаят далаверите,но странно зещо той си е на свобода и продължава да ги върти...А,Сливен става все по-мръсен и противен за живеене.
цитирай
38. bovari - всъщност няма смисъл нито да се говори, нито да се пише.
17.04.2010 16:41
тъжно, но засега факт.
:(
цитирай
39. анонимен - да подкрепим учителката
17.04.2010 16:43
амиши -анонимен.Една отчаяна жена се е помъчила да избяга от тинята в България. Не е имала друг начин освен, че е заложила живота си и всичко което е имала с единственното желание да избяга от България. Така беше когато границите бяха затворени -преди 21 години. Тогава можеше да избягаш без пари ,защото там ти щеше да си политически емигрант и щеше да се ползуваш с права. Тогава или сега желаещите да избягат не намаляват . Дайте да помогнем на тази жена, която едва ли ще може да замине в Америка, но поне да не търка наровете в затворите, защото ние всички сме виновни за положението в което се намираме.
цитирай
40. vmir - 39. анонимен - да подкрепим учителката
17.04.2010 17:07
анонимен написа:
амиши -анонимен.Една отчаяна жена се е помъчила да избяга от тинята в България. Не е имала друг начин освен, че е заложила живота си и всичко което е имала с единственното желание да избяга от България. Така беше когато границите бяха затворени -преди 21 години. Тогава можеше да избягаш без пари ,защото там ти щеше да си политически емигрант и щеше да се ползуваш с права. Тогава или сега желаещите да избягат не намаляват . Дайте да помогнем на тази жена, която едва ли ще може да замине в Америка, но поне да не търка наровете в затворите, защото ние всички сме виновни за положението в което се намираме.


Жалка е омразата на роба към свободата, тя освободи разбойника и убиеца Варнава, и вместо него разпна Исус. Свобода за учителката!
цитирай
41. gothic - За съжаление ще и дадат по-голяма ...
17.04.2010 17:14
анонимен написа:
За съжаление ще и дадат по-голяма присъда отколкото на наглите!

В България дори да се вършат престъпления е нужно да си от "техните хора"



И майтапа е, че е обвинена, както четох някъде за "грабеж в особено големи размери". Та с парите които е откраднала не може да се купи и половин мини купър, от тези, дето карат курвите на властимащите! И много моля, нека да не се появява някой защитник на законите, който да почне да твърди че закона си е закон и престъплението - престъпление. Защото ще побеснея....
цитирай
42. gothic - И да не забравя. . . . явно наближава ...
17.04.2010 17:15
И да не забравя....явно наближава момента, когато и тук ще се появят неколцина достойни люде като онези арменци, които нахлуха в парламента с гранати и автомати....
цитирай
43. karambol5 - И аз да се присъединя :)) Свобода за ...
17.04.2010 17:17
И аз да се присъединя :)) Свобода за учителката !
Тя не е застрашила реално никой ! Ама това ,че са и дали служителките едни 20 хил. ...ми имали - дали :)) не е отишла да ги изпие и изяде- върнала си е кредита . Не е духнала за САЩ /щото ако беше ще и хванат цървулите ! /
И изобщо...не рабрахте ли ,че всички и симпатизират! Щото господа политици ,до там сте ни докарали !Ма аз вече казах , молете се да ви осъдят тук ,на този свят ! Щот на онзи не се знае.......
цитирай
44. анонимен - Ех, Милена, любима, благодаря!
17.04.2010 17:18
А пък в друго нейно парче пее :
“Когато някой слънчев ден отидеш на небето,
ще видиш всички как вървим по калните лехи.
Естествени и странни, ужасни и безволни,
безцелно се мотаем, във своите мечти”

За съжаление не проследих добре казуса, но във всички цивилизовани страни хората живеят в заеми, и то напълно нормално. В нашия случай става за обир от работещ човек, щом е поставен на колене в невъзможност да живее и той така, представете си какво ще е положението след вълната от трудоспособни безработни, която залива от доста време държавата. По един, по двама, някъде са цялото семейство. Някои казват : никой не може да ме убеди, че ако искаш да си намериш работа в България, не можеш...
Да, ама аз от безработен досега не съм го чула!
Страхувам се, че когато хората изчерпят всички запаси и свои възможности за оцеляване, ще настъпят напълно реални - гладни години. Все по-често ще се случват българи да вършат безобразията, нападенията, грабежите и просията, част от които, днес са изключително от контингента на ромските гета. От гладния всичко можеш да очакваш. Мисля, че новия кабинет има година и нещо време да поправи държавната машина, че да се качим като нормални пътници към европейския свят и да не се налага да обясняваме такива неразбираеми прецеденти като този с учителката, която сигурно ще е свободна, Воймир, но "условна"...
Поздравления за будителството от мен, която те прочете под номер 1000 :) и спокоен уикенд!

цитирай
45. galinabg - Категорична
17.04.2010 17:22
подкрепа за Поля Даскалова!!!
цитирай
46. анонимен - от Бай Ганю
17.04.2010 17:26
ами така е в тази бедна държавица, хората с више образование мизерстват и се чюдят как да свържат двата края а другите с 2 гр мозък дебили окрадоха народа и му се пресмиват -- напълно съм съгласен с горенаписаното.
цитирай
47. анонимен - Ай, сиктир!
17.04.2010 17:45
Моля те, кажи ми, че се майтапиш!
цитирай
48. vmir - 41. gothic,
17.04.2010 17:55
gothic написа:

И майтапа е, че е обвинена, както четох някъде за "грабеж в особено големи размери".


е, това сигурно е журналистическа партенка...
цитирай
49. bizcocho - вмир, не знам за какво става дума. ...
17.04.2010 18:06
вмир, не знам за какво става дума. Нали знаеш, че аз тук там само научавам по нещо, и то от нета, но прочетох в коментар "за какво е харчила парите на родителите си за тез 3 висше образования, щом не може да си изкара пари от тях". Ами и аз съм с три такива. На родителите си пари не харчих, защото си намирах с какво да се издържам.А и хич нищо от тез образования да не съм научила/а аз вярвай ми съм!/, то поне това, че човек трябва да живее нормално съм! Да, докарвах си средства и след това - с допълнителни доходи, но те ми костваха цялото ми лично време и следобразователно се сетих, че този живот е един и трябва да реша какво да правя с него. Аз мисълта отдавна си я имах, но все изчаквах - заради децата си, че не си бяха взели хляба в ръцете. Решението ми дойде бързо - ако чакам и това нито аз , нито те ще имат шанс. И то е ясно - реализирах си умението на мисля, но извън бг. Не всеки може да го направи. Съзнавам, че е въпрос и на шанс, не само на желание, затова искрено съчувствам на умните хора в бг. те са доказали себе си, чрез образованието си, но пред дебилността... иди та доказвай! А и срещу масата рита ли се?Да, рита се, но цената понякога е цял един човешки живот и не всеки е готов да я заплати.
цитирай
50. bizcocho - Коментарът на следния ник - stre...
17.04.2010 18:08
Коментарът на следния ник - streetsmart - предизвика моя отзив :)
цитирай
51. vmir - 47. анонимен - Ай, сиктир!
17.04.2010 18:09
анонимен написа:
Моля те, кажи ми, че се майтапиш!


Защо сиктир, бе? Закона е да решава проблеми, не да създава нови. Ако вместо да ги реши, само добавя нови проблеми, значи има нещо гнило. Да се гледа и духът, не само буквата на закона, е не само основно положение в Новия Завет, но и изтъкнато като доктринално различие, използвано като претекст да се поиска смъртта на Исус от фарисеите и садукеите. Вярва ли някой, че крайната безкомпромистност към дребните престъпници е намалила престъпността? Май всички ще кажат обратното, защото безкомпромисност липсва само срещу големите престъпници, от които започва престъпността.
цитирай
52. vmir - 49. bizcocho
17.04.2010 18:21
bizcocho написа:
Съзнавам, че е въпрос и на шанс, не само на желание, затова искрено съчувствам на умните хора в бг. те са доказали себе си, чрез образованието си, но пред дебилността... иди та доказвай! А и срещу масата рита ли се?Да, рита се, но цената понякога е цял един човешки живот и не всеки е готов да я заплати.


Знам, то стигнахме до там да си крием дипломите, че все ще ни изкарат некадърници, че сме в това положение, хайде да не продължавам болезнената тема, който няма дипломи, той не знае какво е...

Ужасното е, че хора без елементарни познания заемат важни постове и е непоносимо да им гледаш глупостите, защото безхаберни хора са им гласували доверие...
цитирай
53. анонимен - !!!
17.04.2010 18:34
Кражбата е станала преди месеец.....!!! а не миналата седмица...
цитирай
54. анонимен - 53. анонимен - !!!
17.04.2010 18:40
анонимен написа:
Кражбата е станала преди месеец.....!!! а не миналата седмица...


Тук се коментира ареста - 14.04.2010 !!!
И публикациите по него...
цитирай
55. анонимен - започнете от откраднатите милиарди
17.04.2010 18:45
аз пък мисля,че не е откраднала от немотия.тя е спечелила зелена карта и е щяла да духне към щатите,но там се изисква някакво заплащане. теглила е кредит. но пък с непогасени заеми през граница не пускат. ей така се е навързало. за мен си е кражба. просто трябва да започнат да пибират и маститите крадци,не само тези за 200 или 2000 или 20 000 лв.
цитирай
56. neptun2007 - И какво предлагаш?
17.04.2010 18:49
Да станат полицаи или строители в най-добрия случай. Не ги натискаме за дипломи ами да се образоват и да се махат от тази държава. А това е най-добре с подходящо образование.


цитирай
57. vmir - 53. анонимен - !!!
17.04.2010 18:50
анонимен написа:
Кражбата е станала преди месеец.....!!! а не миналата седмица...


Това не е кражба, а обир, грабеж. Театрален грабеж - най-рискования. А не управленски грабеж - най-престижния и заплатения, поне до момента.
Не е честно трудното да се наказва сурово, а лесното да се възнаграждава богато.
цитирай
58. tintiri - Ако се беше самоубила, щеше ли да е по-добро решение?!
17.04.2010 20:52
Дали е имала друг вариант?! Сигурно не. За съжаление я очаква другата " смърт".
За по-стряскаща безнадеждност не бях чувала.
Категорична подкрепа за Поля и сурово наказание за ИСТИНСКИТЕ ОБИРДЖИИ!
цитирай
59. анонимен - Много оригинално.
17.04.2010 21:15
Разсмя ме.
цитирай
60. kardzhali - Какво сме се разфилософствали-
17.04.2010 21:24
Учила жената, учила,учила-три висши изучила, но животът и не станал по-добър, а тя и семейството и-по-щастливи.После явно са се втурнали в строителния бизнес-както много народ в страната, но може би по-късно са започнали, а и не са имали някой близък управленец, та и тук зле ги е заварила кризата.И през цялото време са гледали към САЩ-кандидатствали са за зелена карта.Тука ги е огряло , но ТУ ЛЕЙТ-заемите за бизнеса в България не се изплащат лесно в днешната икономическа ситуация...и като си учил, учил, учил, а после работил, работил, работил... и не си прокопсал...какво тогава? Чужбина.Но там искат чисто досие и някакви финанси-докато се адаптираш. Опапкал си и финанси и чисто досие докато си се опитвал да се адаптираш в собствената си реалност!? Парадокс! или... Какви са решенията на тази ситуация?
цитирай
61. pioner - идиоти с кредити
17.04.2010 21:53
не мога да разбера как хората допускат да се поставят в това жалко положение да вемат кредити които в последствие няма да могат да обслужват. и тръгнали да се правят на холивудски престъпници. моето мнение е че жената заслужава да влезе в затвора най малкот заради това че не е можела да прецени ще може ли или не да си изплаща кредитите. трябва да направят един затвор за пълни идиоти като нея и може би живота на земята ще стане много по лек. и може би останалите ще изберат да ни управлява някой който няма да допусне учителка да стига до там че с детско пистолетче да напада банка
цитирай
62. raders - трудно
17.04.2010 22:01
Да крадеш от хайдуци не е лесна работа. На мен ми се струва, че тя е любителка на силни усещания /ясни ми са психологическите експерименти в стил "Престъпление и наказание"/ и просто е разиграла някакъв сценарий. Уж на майтап, а то станало много сериозно...
цитирай
63. анонимен - Шокирани сте че една учителка об...
17.04.2010 22:28
Шокирани сте че една учителка обрала банка ами ето доказателство колко сме зле. Не само финансово но и умствено . Никой с акъла си не би обрал банка и после с откраднатите пари ще тръгне да си плаща кредитните си задължения . Жената не е обрала банката само от немотия а също и от ПРОСТОТИЯ.
цитирай
64. vmir - 61. pioner - идиоти с кредити
17.04.2010 22:50
pioner написа:
моето мнение е че жената заслужава да влезе в затвора най малкот заради това че не е можела да прецени ще може ли или не да си изплаща кредитите.


Явно много са те плашили с капитализма, щом не знаеш, че в развитите държави е политика хората да се поощряват да теглят кредити и фалита да е минимално драматичен. Не заради което си мислиш, а защото развитието и растежа на икономиката са немислими без риска и предприемчивостта, при което едни печелят, а други губят не, защото са неспособни, а защото прогнозите им са се провалили.
цитирай
65. анонимен - Както се казва,
18.04.2010 09:29
без коментар!

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=514270
цитирай
66. vmir - 65. анонимен,
18.04.2010 10:22
анонимен написа:
без коментар!

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=514270


Неслучайно подчертах, че професионалните умения на учителката трябва да се уважават, но нали повечето у нас са като героя на Михалаки Георгиев:
"Един с тупан, друг със свирка, трет с тремпе, всеки по нещо на зор турнат. Ама, гледам, един стои пред них, па хванал една клечка, на, такава така, нема ни колко две педи, па ни духа, ни у тупан бие, а само си върти така на ветър клечката, божем и он нещо върши. Гледам го, гледам, па си мислим: "Ех, весела му майкя, тоя да знае, че живот живее - без мъка печалба!..." Та ако можеш да ме туриш уместо него на тая работа, баш бих ти казал сполай!... А, право да ти кажем, знам, че ще въртим по-харно от него клечката, та затова, санким, и толкова мерак имам на тая работа..."

Да беше поне с каската на Дарт Вейдър.
Очакваме някой с водолазен костюм, шнорхел и плавници да обере касата на централната градска баня в понеделник сутринта. Е, няма лошо да опитват хората, малко обществено полезен труд не вреди, тъкмо ще им светне, че трябва да наблегнат повече и на уменията.
цитирай
67. pontis - vmir, подкрепям изцяло!
18.04.2010 10:42
...
цитирай
68. vmir - 67. pontis,
18.04.2010 10:54
pontis написа:
...


Благодаря!
цитирай
69. анонимен - ми да седим като мухъли тогава
05.05.2010 11:42
права е жената когато му изтропат налъмите на некой чичко дали е банкер или не се усетят,ко да прай да гледа как умира семейството и от глад ли ,ми полицията , в гърцията полицията уби 17 годишен после гърците убиха 4-5 пандура,ми така е като си траеш винаги си от е-ната страна,нека се напънем да не плащаме сички та да видим ко ще стане,знаете ли какво ще се помъчат да ни скарат помеждуни на всяка цена,иначе са збезсилни ма невервам да стане това
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4098422
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54883
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930