Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2010 22:25 - НЕ СЕ ПРАВЕТЕ НА ГЪРЦИ!
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 12923 Коментари: 63 Гласове:
32

Последна промяна: 05.05.2010 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ей, хора, опичайте си акъла и не позволявайте малоумници да ви агитират да се правите на гърци, рано или късно, всеки гяволък се плаща! Какво ще постигнат гърците с глупавите си протести – ще свалят правителството си, може и депутатите си да разгонят. Дотук – добре. После?

Ми после – ще си изберат пак същите партии, с почти същите хора, междувременно ще влошат икономиката си допълнително, накрая новото правителство ще им отпусне малко примката да се радват, че е имало защо да се тръшкат няколко месеца и да им изтупва полицията праха от гащите, ще разредят протестите си срещу Световната Банка и МВФ, а единствения резултат ще се окаже, че са удължили периода на ограниченията си така, че децата им да плащат узото, сиртакито, мързела и тарикатщините на бащите си. Голямо постижение, няма що!

Генерирайте идеи, изисквайте спокойно и разумно от шефовете си, и не преповтаряйте нечии глупости, мислете с главите си, а ако не можете, бъдете почтени и оставете мисленето на онези, които го могат по-добре от вас!

И не слушайте БСП, защото за тях пазарната икономика е тера инкогнита, в която се ориентират единствено по това къде и кога е имало мандри за ограбване!



THUNDER - IN A BROKEN DREAM

 

 

Every day I spend my time
Drinkin" wine, feelin" fine
Waitin" here to find the sign
That I can understand
Yes I am.


In the days between the hours
Ivory towers, bloody flowers
Push their heads in to the air
I don"t care if I ever know
There I go

Don"t push your love too far
Your wounds won"t leave a scar
Right now is where you are
In a broken dream
Did someone bow their head ?
Did someone break the bread ?
Good people are in bed
Before nine o"clock.

On the pad before my eyes
Paper cries, tellin" lies
The promises you gave
From the grave of a broken heart
Hmm

Every day I spend my time
Drinkin" wine, feelin" fine
Waitin" here to find the sign
That I can understand
Yes I am. Oh.

I sit here in my lonely room

Don"t push your love too far
You know your wounds won"t even leave a scar
Right now is where you are
In a broken dream
And don"t you forget what I say

Hoo, hoo

 

Всеки ден си прекарвам

В пиене на вино и приятни усещания

В очакване да открия знака

Който да разбера

Да, точно това правя.

 

В дните между часовете

Кули от слонова кост, гадни кули,

Попилей ги във въздуха,

Не ме е грижа дали някога ще разбера

Аз си заминавам

 

Не отблъсквай любовта си прекалено далеч,

От раните ти няма да остане и белег,

Точно сега ти си

В една провалена мечта

Дали някой ще преклони глава?

Дали някой ще разчупи хляба?

Добрите хора са в леглото

Преди 9 часа.

 

В гледката пред очите ми

Хартията плаче, разказвайки лъжи

Обещанията, които ти даде

От скръбта на едно разбито сърце

 

Всеки ден си прекарвам

В пиене на вино и приятни усещания

В очакване да открия знака

Който да разбера

Да, точно това правя.

 

 

Седя тук в самотната си стая.

 

 

Не отблъсквай любовта си прекалено далеч,

От раните ти няма да остане и белег,

Точно сега ти си

В една провалена мечта

И не забравяй какво ти казвам.

 

...



Гласувай:
37




1. анонимен - Да бе да, ще се повтаря същото като у ...
04.05.2010 22:34
Да бе да, ще се повтаря същото като у нас! Натискайте шефовете си, проверявайте редовно внасят ли ви и здравни и пенсионни осигуровки,... и ако ли не ги съдете до смърт! Винаги печелите... и пари и уважение! Всичко това при условие че шефовете ви са арогантни,нахални,самовлюбени селяни-тарикати мислещи се за безсмъртни великани-като всички шефове!
цитирай
2. kass - vmir
04.05.2010 22:42
пак страхотно парче си подбрал...
сваляне на правителство не, но е хубаво да се поразмърда икономиката малко, че съвсем се забатачва работата :(...
Поздрави! :)
цитирай
3. анонимен - do kass
04.05.2010 22:54
http://banks.dir.bg/2010/05/04/news6329858.html не отивай при критикарите!Това което си писала са клишета.Плсс!
цитирай
4. vmir - 2. kass,
04.05.2010 23:12
kass написа:
пак страхотно парче си подбрал...
сваляне на правителство не, но е хубаво да се поразмърда икономиката малко, че съвсем се забатачва работата :(...
Поздрави! :)


Блогодаря, всичко по реда си, Кас! Забатачва се в главите на някои, но сметката показва, че ако бяха послушани, недай Боже, да бяха останали на власт, щяха да загробят още едно поколение! Жалко е, че повечето хора не могат да си дадат сметка колко са податливи на пропаганда, а самонадеяността е сигурен белег, че ако бягат от една, няма начин да не се озоват със сигурност в друга пропагандна мрежа.

Поздрави! :)

p.s. Да поясня все пак, тъй като сметката никак не е трудна - големите приказки за големи реформи предполагат солиден заем, при солидна лихва, за реформа при практики, които изсмукват всеки "излишен" лев, а оставят бюджета да погасява заема с лихвите, което обясних и дори пресметнах в предишния си постинг.
цитирай
5. анонимен - Случаен
05.05.2010 08:04
Тези мисли са много опасни - означават отказ от гражданско общество, отказ от контрол на правителството. Да оставим ГЕРБ да контролира контрабандните канали на границата и да вкарва в затвора ромите които търгуват с контрабандни цигари на пазара. Да оставим шефовете на Ипон, ВИС и СИК да си назначат специални съдий които да ги съдят.
цитирай
6. анонимен - стара максима
05.05.2010 08:46
"При минимални приходи-рационални разходи".Тоест,ДРАСТИЧНО намаляване на разходите.Доста ...аристократично си живеят в някои ведомства.
Та,първа,но най-важна стъпка е именно това.Правителството прави нещо по въпроса,но му извиват ръцете синдикатите,които отдавна е знайно към коя политическа партия имат ....симпатии.
Успешен ден!
цитирай
7. анонимен - Автора на блога
05.05.2010 08:48
Ти да не си работодател случайно? Не си плащал на работниците 3 месеца заплати
но си купил неква колица за нема и 100 хилки в евро последния месец? Исках да бъда груб но в последния месец видях толкова много малоумници като теб, че просто не си заслужава. Гърците са в много по-добро финансово положение от нас
в момента бе Андрешко.
"Генерирайте идеи, изисквайте спокойно и разумно от шефовете си, и не преповтаряйте нечии глупости, мислете с главите си, а ако не можете, бъдете почтени и оставете мисленето на онези, които го могат по-добре от вас!"
КАКВА Е ТАЯ КОМСОМОЛСКА АГИТАЦИЯ?
Ти имал(а) ли си български ШЕФ някога? Опитвал ли си да му споделяш идейте си?
Лумпени
цитирай
8. vmir - 5. анонимен - Случаен
05.05.2010 08:51
анонимен написа:
Тези мисли са много опасни - означават отказ от гражданско общество, отказ от контрол на правителството. Да оставим ГЕРБ да контролира контрабандните канали на границата и да вкарва в затвора ромите които търгуват с контрабандни цигари на пазара. Да оставим шефовете на Ипон, ВИС и СИК да си назначат специални съдий които да ги съдят.


Нека да се разберем, че говорим за гръцките протести в момента, и такива, които могат да повторят безсмислието им. Ако тези протести трябва да ни служат като еталон за гражданско общество, опазил ни Господ! А предпоставките у нас са налице – твърде много хора, които се произнасят по въпроси и материи, които не разбират ни най-малко. И твърде много такива, които са готови да загробят и поколението на внуците си, защото смятат, че са ги осигурили вече за вечни времена.

Така, че, не съм казал и дума срещу протести, но протести, родени от главата, не от друти части на тялото, нито нашепвания на “сладкодумници”, които още по комунистеческо са обиколили европейските столици, и затова, че с цената на планина народна пара са научили някой език, сега да се изживяват като големи разбирачи на запада и капитализма, вместо да се скрият заради лъжите, с които са свикнали от онова време, и да забравят за гювеча, който не заслужават за доносите, лъжите и преструвките си.
цитирай
9. vmir - 7. анонимен - Автора на блога
05.05.2010 09:05
анонимен написа:
Ти да не си работодател случайно? Не си плащал на работниците 3 месеца заплати
но си купил неква колица за нема и 100 хилки в евро последния месец? Исках да бъда груб но в последния месец видях толкова много малоумници като теб, че просто не си заслужава. Гърците са в много по-добро финансово положение от нас
в момента бе Андрешко.
"Генерирайте идеи, изисквайте спокойно и разумно от шефовете си, и не преповтаряйте нечии глупости, мислете с главите си, а ако не можете, бъдете почтени и оставете мисленето на онези, които го могат по-добре от вас!"
КАКВА Е ТАЯ КОМСОМОЛСКА АГИТАЦИЯ?
Ти имал(а) ли си български ШЕФ някога? Опитвал ли си да му споделяш идейте си?
Лумпени


Това ли са ти идеите? Да не можеш да направиш поне малко достоверно предположение, но да се правиш анонимно на бабаит? Знам те кой си и, но ти не знаеш, че поведението и мислите ти не са мъжки. И за твое сведение, макар да съм на възрастта, на която се представяш, за разлика от теб, аз не съм бил НИКОГА приеман в комсомола, докато ти очевидно си припкал по процедурите му - приемане, утвърждаване и прочие комсомолски "радости".

Вместо да приказваш глупости, по - добре разкажи за българските шефове и споделянето на идеи с тях, защото ми е любима тема, а виждам, че и по този въпрос се изживяваш като всезнайко. Ще ти дам бонус - почти е изключено гръцки шеф да ти остави възможност за идея, защото те се смятат за по-големи всезнайковци дори от нас.
цитирай
10. анонимен - Има един физичен закон, който гласи ...
05.05.2010 09:05
Има един физичен закон, който гласи че Всяко действие има равно по сила и противоположно по посока противодийствие (мисля че го цитирам правилно).
Ако в България продължат да ни управляват неподготвени за това хора (това важи
също за Спорт, Бизнес, Образование) Гърция ще ни се вижда като райска градина догодина.
цитирай
11. vmir - 10. анонимен - Има един физичен закон, който гласи ...
05.05.2010 09:14
анонимен написа:
Има един физичен закон, който гласи че Всяко действие има равно по сила и противоположно по посока противодийствие (мисля че го цитирам правилно).
Ако в България продължат да ни управляват неподготвени за това хора (това важи
също за Спорт, Бизнес, Образование) Гърция ще ни се вижда като райска градина догодина.


Доста правилно го казваш, вярно е, но мисля, че е твърде общо за да говорим чрез него директно за конкретната тема. Дано подготвеността да не се изразява в изпиването на тонове бира на държавна сметка в златна Прага...
цитирай
12. анонимен - до автора
05.05.2010 09:23
Аз съм на 33 години и ти го казвам, за да не кажеш че съм с определена политическа принадлежност, която явно ти докарва лоши сънища. Доста елементарни съждения драги показваш в този пост.Най-добре е да залягаш над книгите и да започнеш да мислиш самостоятелно.Служебно пътувам доста в чужбина и ще ти кажа, че нашите работодатели, пардон мениджъри са все още в каменната ера. Както е вярно и друго-сегашните управници имат добрата воля, но само това не стига. По-некомпетентно и слабо управление България не е имала. Само почакай още 1 година.
цитирай
13. vmir - 12. анонимен - до автора
05.05.2010 09:42
анонимен написа:
Аз съм на 33 години и ти го казвам, за да не кажеш че съм с определена политическа принадлежност, която явно ти докарва лоши сънища. Доста елементарни съждения драги показваш в този пост.Най-добре е да залягаш над книгите и да започнеш да мислиш самостоятелно.Служебно пътувам доста в чужбина и ще ти кажа, че нашите работодатели, пардон мениджъри са все още в каменната ера. Както е вярно и друго-сегашните управници имат добрата воля, но само това не стига. По-некомпетентно и слабо управление България не е имала. Само почакай още 1 година.


Аха - значи си от онези, които трябва да обиколят света, за да стигнат до заключение, което и на място се разбира. Ми като толкова много знаеш и си чел, кажи как да се разберем с работодателите си, де! Само не ми казвай, че никак не може, че жалко за световните ти разходки и за претенциите ти.

Нека само като по-стар да те науча, че без добра воля нищо не става, добрата воля търси и намира начини, а липсата й намира оправдания.
цитирай
14. monaliza121 - Да се правим на гърци?!
05.05.2010 10:55
И да искаме, не можем! Къде толкова бунтарски дух у нас?
цитирай
15. анонимен - НЕ СЕ ПРАВЕТЕ НА ГЪРЦИ!
05.05.2010 11:13
анонимен написа:
Аз съм на 33 години и ти го казвам, за да не кажеш че съм с определена политическа принадлежност, която явно ти докарва лоши сънища. Доста елементарни съждения драги показваш в този пост.Най-добре е да залягаш над книгите и да започнеш да мислиш самостоятелно.Служебно пътувам доста в чужбина и ще ти кажа, че нашите работодатели, пардон мениджъри са все още в каменната ера. Както е вярно и друго-сегашните управници имат добрата воля, но само това не стига. По-некомпетентно и слабо управление България не е имала. Само почакай още 1 година.

Анонимен - до автора(33 г.): прав си мой човек, а автора(vmir) на мнението(постинг) е млад, надъхан "костовист", който не търпи критики в своите статийки(постинги), дори и когато са точни и градивни!!! Предполагам, че авторът(vmir) е още в сферата на своето обучение и натрупване на знания, защото статийките му са доста теоретико-концепсуални и не са свързани с практиката. В писането се обръща внимание на емоционалната - понякога с политическа украска страна, без да се опира на практическият опит. Доста често се "преписва" от т.н. "западни"(европейски) медии и се вземат идеи и мнения, които се приписват за свои(на vmir)!?
цитирай
16. vmir - 15. анонимен,
05.05.2010 11:21
анонимен написа:

Анонимен - до автора(33 г.): прав си мой човек, а автора(vmir) на мнението(постинг) е млад, надъхан "костовист", който не търпи критики в своите статийки(постинги), дори и когато са точни и градивни!!! Предполагам, че авторът(vmir) е още в сферата на своето обучение и натрупване на знания, защото статийките му са доста теоретико-концепсуални и не са свързани с практиката. В писането се обръща внимание на емоционалната - понякога с политическа украска страна, без да се опира на практическият опит. Доста често се "преписва" от т.н. "западни"(европейски) медии и се вземат идеи и мнения, които се приписват за свои(на vmir)!?


Айде още един всезнайко! Абе, как ти хрумнаха толкова много щуротии в един и същ момент, бе човеко??? Нямаш ли разум, нямаш ли сетива да усетиш поне малко за какво става дума? Мисли с главата си допускай, че не всеки обича да лъже, не се доверявай на кресльовците и ще ти дойдат други мисли.
цитирай
17. анонимен - кво им е на гърците
05.05.2010 11:36
Сега има гърци клошари има да ама 60 % от населението не живее само за да ядеи да си плаща тока,каква им е кризата да си сложилои ддс и касови апарати в магазините .техната криза ще е с заплати по 800 -900 евро и нема си позволят сека вечер да късат салфетки по бузукитата,а нашта оправия каква е 300 лева средна заплата и менте цигари и алкохол,както и амфетамини в изобилие дай ми и на мене една такава криза ,протести треа да има защото се води война между нас и номенклатурата самоче война без оръжия, евалла на гърците ама.... на тех им стиска то да ней да си пуснеш планета да изпиеш 2 литра ракия мераклийска и като станеш трапезен патриот да набиеш жена си ,ми тва е просто не са българи
цитирай
18. анонимен - ХахаХ
05.05.2010 11:44
Може би бъркаш гръцките депутати и партии с нашите ?!
цитирай
19. vmir - 17. анонимен - кво им е на гърците
05.05.2010 11:49
Ми нищо не им е. Засега. А ти какво предпочиташ - да си пътуваш със скромната своя лодчица и да си пийваш лимонадка, или да потъваш в чужда яхта с узо в барчето? :)
цитирай
20. vmir - бивш №19 изпратен в кошчето за боклук да забавлява там с тъпите си сексуални закачки
05.05.2010 11:53
цитирай
21. анонимен - Da ne se pravim na gurci?
05.05.2010 12:09
che kakvo im e na sasedite?no nie njma li nai na kraj da protestirame za nashite prava?tova koeto se sluchva v gurcij sega shte se sluchi na portugalia i na ispania utre i mozhe bi i na BG sled njkoi den.nie kakvo?shte sedim s krustosani race togava?
цитирай
22. анонимен - рай
05.05.2010 12:13
анонимен написа:

Ако в България продължат да ни управляват неподготвени за това хора (това важи
също за Спорт, Бизнес, Образование) Гърция ще ни се вижда като райска градина догодина.


Тя винаги е била райска градина!
Нека и ние да поживеем тридесет и повече години като тях, пък после каквото ще да става. А то преход, след прехода - криза, постоянни реформи...и живота минал и заминал.
цитирай
23. henzelski - Ами
05.05.2010 12:24
те, комшиите, явно са взели за пример стиховете на сънародника си Анакреон, възпял точно този начин на живот от текста на "THUNDER"...;))
цитирай
24. анонимен - минаващ
05.05.2010 12:49
Рядко издържан постинг, при това с толкова малко думи. Поздравления за автора! Всеки трезвомислещ човек разбира, че боричканията обслужват само конюнктурни и партийни интереси, а народът е използван като стадо и щит. Аз по-морални управляващи от сегашните не помня да сме имали. Разбира се, крадците, мошенниците и далавераджиите се скъсват да критикуват управляващите, също и тези, които си загубиха топлите службици, понеже им припари под краката, но няма как да е иначе. Управляващи с повече морал от този на Цветан Цветанов и Бойко Борисов не сме имали. Надали има човек, който вътре в себе си не го знае.
цитирай
25. анонимен - Ти пък!
05.05.2010 12:58
Кой се е засилил да ни агитира да се правим на гърци?Точно обратното е .Всички в хор ни плашат с гръцката криза и ти в това число.
цитирай
26. vmir - 21. анонимен,
05.05.2010 13:08
анонимен написа:
che kakvo im e na sasedite?no nie njma li nai na kraj da protestirame za nashite prava?tova koeto se sluchva v gurcij sega shte se sluchi na portugalia i na ispania utre i mozhe bi i na BG sled njkoi den.nie kakvo?shte sedim s krustosani race togava?


Защитавай си правата, бий се за правата си, мри за тях, ако е необходимо! Но първо научи, че правата ти са свързани със задължения, без които не могат да бъдат реализирани.

Народа отдавна го е казал - който не работи, не трябва да яде... Къде в Гърция виждаш борба за правото над заработеното от някого??? Я ги виж как всички от портиера до депутата са се изсипали на улицата, сякаш германците са длъжни да ги хрантутят. И това ако не ти прави впечатление...
цитирай
27. vmir - 22. анонимен - рай
05.05.2010 13:11
анонимен написа:
анонимен написа:

Ако в България продължат да ни управляват неподготвени за това хора (това важи
също за Спорт, Бизнес, Образование) Гърция ще ни се вижда като райска градина догодина.



Тя винаги е била райска градина!
Нека и ние да поживеем тридесет и повече години като тях, пък после каквото ще да става. А то преход, след прехода - криза, постоянни реформи...и живота минал и заминал.


Доста сериозно грешиш. Огледай се малко по-назад и ще видиш такава мизерия в Гърция, пред която България ще ти се види като райска градина.
цитирай
28. judanov - гърция
05.05.2010 13:13
iи след сто години,няма да сме като гърците.живеет си хората.а пък ние пак духаме супата.
цитирай
29. vmir - 23. henzelski,
05.05.2010 13:13
henzelski написа:
те, комшиите, явно са взели за пример стиховете на сънародника си Анакреон, възпял точно този начин на живот от текста на "THUNDER"...;))


Благодаря ти много, Henzelski,
не бях се замислил! :)))
цитирай
30. vmir - 24. анонимен - минаващ,
05.05.2010 13:16
анонимен написа:
Рядко издържан постинг, при това с толкова малко думи. Поздравления за автора! Всеки трезвомислещ човек разбира, че боричканията обслужват само конюнктурни и партийни интереси, а народът е използван като стадо и щит. Аз по-морални управляващи от сегашните не помня да сме имали. Разбира се, крадците, мошенниците и далавераджиите се скъсват да критикуват управляващите, също и тези, които си загубиха топлите службици, понеже им припари под краката, но няма как да е иначе. Управляващи с повече морал от този на Цветан Цветанов и Бойко Борисов не сме имали. Надали има човек, който вътре в себе си не го знае.


Благодаря ти, споделям напълно оценката ти за Бойко Борисов и Цветан Цветанов!
цитирай
31. vmir - 25. анонимен - Ти пък!
05.05.2010 13:20
анонимен написа:
Кой се е засилил да ни агитира да се правим на гърци?Точно обратното е .Всички в хор ни плашат с гръцката криза и ти в това число.


Грешиш много сериозно!!! Поогледай се повече! Сега са се спотаили временно заради спукания балон на гърците, но е въпрос на време да поотшуми резила им и да подновят агитациите на всички равнища... Само почакай!
цитирай
32. vmir - 28. judanov - гърция
05.05.2010 13:29
judanov написа:
iи след сто години,няма да сме като гърците.живеет си хората.а пък ние пак духаме супата.


Ако имаме смелостта да отделим хрантутниците от хранилките, след 10-15 години ще сме чувствително по-добре от гърците, които явно не са заслужили стандарта си и в продължение на следващите 10-15 години ще трябва да се напънат доста, за да докажат, че са го заслужавали. Безгрижието на гърците е вече в историята. От 30 години Франция и Германия се опитваха да им кажат най-добронамерено, но кой да слуша...
цитирай
33. анонимен - Кои са тия дето са се спотаили?Човече,единствените агитации са да не ставаме като гърците
05.05.2010 13:48
vmir написа:
анонимен написа:
Кой се е засилил да ни агитира да се правим на гърци?Точно обратното е .Всички в хор ни плашат с гръцката криза и ти в това число.


Грешиш много сериозно!!! Поогледай се повече! Сега са се спотаили временно заради спукания балон на гърците, но е въпрос на време да поотшуми резила им и да подновят агитациите на всички равнища... Само почакай!

цитирай
34. bowman - Извинете ...
05.05.2010 13:58
Ама един коментар не ми излиза от главата та да питам , какво обшо има между протест и контрол . Знам , ако си траеш , сам си си виновен , но какво има това общо със контрола .
Контрол е да го хванеш преди да направи белята и да го откажеш , другото е само споделяне ...
Възражения ?! ?
цитирай
35. vmir - 33. анонимен,
05.05.2010 14:16
анонимен написа:
vmir написа:
анонимен написа:
Кой се е засилил да ни агитира да се правим на гърци?Точно обратното е .Всички в хор ни плашат с гръцката криза и ти в това число.


Грешиш много сериозно!!! Поогледай се повече! Сега са се спотаили временно заради спукания балон на гърците, но е въпрос на време да поотшуми резила им и да подновят агитациите на всички равнища... Само почакай!



Всички критици на правителството скриха факта, че големите "решителни" "антикризисни" мерки да не свиваме потреблението, за да стимулираме икономиката са невъзможни без външно кредитиране. Даже онзи ден поискаха прогонването на Дянков, за да се реализира този безотговорен вариант. Е, по какво това се различава от гръцкият вариант за "решаване" на кризата???

Ще ти кажа - различава се по "простата" подробност, че у нас правителството предприе друг път за справяне с кризата, ако не си го разбрал, има ли смисъл от разговора ни?
цитирай
36. vmir - 34. bowman - Извинете ...
05.05.2010 14:19
bowman написа:
Ама един коментар не ми излиза от главата та да питам , какво обшо има между протест и контрол . Знам , ако си траеш , сам си си виновен , но какво има това общо със контрола .
Контрол е да го хванеш преди да направи белята и да го откажеш , другото е само споделяне ...
Възражения ?! ?


Това разграничение изглежда много съществено и важно, аз нямам възражения, дори се изкушавам от използването му, благодаря за съществения въпрос.
цитирай
37. kass - 3. анонимен - do kass, vmir
05.05.2010 14:36
Благодаря за инфото, аз си гледах моя бюджетен излишък за първите 4 месеца на годината :), май ще се поуспокоя като започна да излизам поне на нула :), а не да съм на червено, нооо като се замисля Пловдив май винаги излиза последен от всяка криза :(...
Поздрави!
цитирай
38. анонимен - Всеки да потърси и прочете
05.05.2010 14:37
книгата "Нещастието да си грък" от Никос Диму ;)))
цитирай
39. анонимен - Не бойте се,
05.05.2010 14:52
на България и без това сега никой не би и отпуснал кредит,защото е бедна страна със слабо развита икономика и няма с какви държавни активи да си гарантира заема.Така че и да искаме ,няма как да станем като гърците.
цитирай
40. damnation - Доста тесногръдо, ксенофобско, да ...
05.05.2010 15:17
Доста тесногръдо, ксенофобско, да не говорим колко е плосък опита за скрито политическо послание.
Крайно време е да се оттърсим от представите, че гърците са мързеливи купонджии, които пръста си не мръдват - хората работят, при това здраво. Не са те глупаците, че се мръщят ако няма 13 и 14-та заплата, а ние, че се радваме ако вземат че ни дадат и месечната.
И защо да не протестираме, защо да не сваляме правителството, ако то не си върши работата ? За да покажем, че сме станали съвсем безволеви овце ли ?
Гърция далеч не е рай на земята, само че е доста години пред нас - и най-лошото е, че дори когато са най-зле, пак са достатъчно добре да плашат децата си с българският стандарт на живот.
цитирай
41. анонимен - НЕ СЕ ПРАВЕТЕ НА ГЪРЦИ!
05.05.2010 16:05
vmir написа:
анонимен написа:

Анонимен - до автора(33 г.): прав си мой човек, а автора(vmir) на мнението(постинг) е млад, надъхан "костовист", който не търпи критики в своите статийки(постинги), дори и когато са точни и градивни!!! Предполагам, че авторът(vmir) е още в сферата на своето обучение и натрупване на знания, защото статийките му са доста теоретико-концепсуални и не са свързани с практиката. В писането се обръща внимание на емоционалната - понякога с политическа украска страна, без да се опира на практическият опит. Доста често се "преписва" от т.н. "западни"(европейски) медии и се вземат идеи и мнения, които се приписват за свои(на vmir)!?


Айде още един всезнайко! Абе, как ти хрумнаха толкова много щуротии в един и същ момент, бе човеко??? Нямаш ли разум, нямаш ли сетива да усетиш поне малко за какво става дума? Мисли с главата си допускай, че не всеки обича да лъже, не се доверявай на кресльовците и ще ти дойдат други мисли.

vmir moyto momche, TI SI VSEZNAYKO!!!THUNDER - IN A BROKEN DREAM !!!
цитирай
42. vmir - 37. kass,
05.05.2010 16:17
kass написа:
Благодаря за инфото, аз си гледах моя бюджетен излишък за първите 4 месеца на годината :), май ще се поуспокоя като започна да излизам поне на нула :), а не да съм на червено, нооо като се замисля Пловдив май винаги излиза последен от всяка криза :(...
Поздрави!


Добро чувство за хумор, аз не смея да съдя по моя бюджет, за да не стигна до грешни изводи или да не ме чуе някой, че като знам на какви умозаключения са способни... :(
Поздрави!
цитирай
43. vmir - 38. parasol - Всеки да потърси и прочете
05.05.2010 16:19
parasol написа:
книгата "Нещастието да си грък" от Никос Диму ;)))


Благодаря!
цитирай
44. vmir - 39. анонимен - Не бойте се,
05.05.2010 16:23
анонимен написа:
на България и без това сега никой не би и отпуснал кредит,защото е бедна страна със слабо развита икономика и няма с какви държавни активи да си гарантира заема.Така че и да искаме ,няма как да станем като гърците.


Голяма заблуда! Спекулантите никога не свършват, нито онези, които дават пари срещу зависимости. В краен случай, лихвата е цената на заема, и ако договориш достатъчно висока цена...
цитирай
45. vmir - 40. damnation,
05.05.2010 16:27
damnation написа:
Доста тесногръдо, ксенофобско, да не говорим колко е плосък опита за скрито политическо послание.
Крайно време е да се оттърсим от представите, че гърците са мързеливи купонджии, които пръста си не мръдват - хората работят, при това здраво. Не са те глупаците, че се мръщят ако няма 13 и 14-та заплата, а ние, че се радваме ако вземат че ни дадат и месечната.
И защо да не протестираме, защо да не сваляме правителството, ако то не си върши работата ? За да покажем, че сме станали съвсем безволеви овце ли ?
Гърция далеч не е рай на земята, само че е доста години пред нас - и най-лошото е, че дори когато са най-зле, пак са достатъчно добре да плашат децата си с българският стандарт на живот.


Ксенофобско ли? Ти наясно си с това понятие, или си търсиш повод да се заявиш като демократ и интернационалист? Да я докараш до там, че да ти трябват 110 лилиарда САМО за да не фалираш дори при орязване на доходите до “оставане без дъх” (по техните определения) поне за 5 години напред. Или ще кажеш, че гърците лъжат, че уж щели да ги оставят без дъх? Ами ако лъжат, кога казват истината и не те ли е налъгал някой, че бачкат яко? Я вземи първо малко си поизясни понятията, защото засега нищо не говори в полза на твърденията ти, пък тогава давай акъл да се учиме от гърците. Само не ми повтаряй какви доходи имали те, пък ние... , защото не ме блазни никак мисълта да имам доходи, които всеки момент могат да тръгнат надолу, а предпочитам да ми се качват според общоприетото правило.
цитирай
46. vmir - Изтрит №46 поради психическа лабилност и неумение да различи псувни от съждения.
05.05.2010 16:48
Солидарността си с гръцкия народ да я изпрати с чек, защото аз на думи като неговите не вярвам. Обещавам, че ще публикувам копие от чека да го видят всички.
цитирай
47. damnation - Ни най-малко не искам да изпъкна ...
05.05.2010 16:54
Ни най-малко не искам да изпъкна като демократ, по-скоро се опитвам да се отърва от бай-ганьовската злоба и завист, с които се запенваш в момента :)
И да, смятам че имам достатъчно познати и приятели в Гърция, не само гърци, за да твърдя, че това "оставяне без дъх" е едно доста спекулативно и субективно определение. А ти самият/самата имаш ли някакво доказателство за мързела им, освен че дядо ти и баба ти са го казвали ? Май не, иначе щеше да използваш доводи, а не да повтаряш едно и също като латерна :)
Не давам акъл да се учим от гърците, ала е смешно и жалко да се заплашваме с тях :D И не трябва да си ракетен инженер, за да го осъзнаеш !
Къде в България се качват доходите до степен, в която да надскочат качването на цените ? Събуди се, и се огледай, пък после се опитвай да ръсиш пропаганда :D
цитирай
48. vmir - 47. damnation,
05.05.2010 17:13
damnation написа:
Ни най-малко не искам да изпъкна като демократ, по-скоро се опитвам да се отърва от бай-ганьовската злоба и завист, с които се запенваш в момента :)
И да, смятам че имам достатъчно познати и приятели в Гърция, не само гърци, за да твърдя, че това "оставяне без дъх" е едно доста спекулативно и субективно определение. А ти самият/самата имаш ли някакво доказателство за мързела им, освен че дядо ти и баба ти са го казвали ? Май не, иначе щеше да използваш доводи, а не да повтаряш едно и също като латерна :)
Не давам акъл да се учим от гърците, ала е смешно и жалко да се заплашваме с тях :D И не трябва да си ракетен инженер, за да го осъзнаеш !
Къде в България се качват доходите до степен, в която да надскочат качването на цените ? Събуди се, и се огледай, пък после се опитвай да ръсиш пропаганда :D


Няма ли да спреш да се изказваш неподготвен и със сбъркани понятия? Къде вида злоба и завист, какви баба и дядо са ми наговорили това, да беше погледнал поне с какво писмо най-многотиражния вестник посрещна гръцкия премиер в Германия:

http://wallstreet.blog.bg/novini/2010/03/08/otvoreno-pismo-ot-v-quot-bild-quot-do-georgios-papandreu.506527 - Отворено писмо от в. "Билд" до Георгиос Папандреу

Или си лишен от представа за достойнство и нямаш търпение да видиш и наш премиер посрещнат с такива отворени писма по света?

p.s. Ако не разбираш, за запада гърци и българи сме си все "балканци" и нямам причина да завиждам, обратното - яд ме е, че опровергават значението на старите култури, с които бихме могли да се гордеем, но май не би трябвало да очаквам чак такава досетливост от теб.
цитирай
49. andreya - Истина е...
05.05.2010 17:29
трябва да се бачка. Всичко друго е от Лукаваго. Или от Станишеваго - което си е едно и също.
цитирай
50. damnation - Наистина ли мислиш, че ако който и да ...
05.05.2010 17:31
Наистина ли мислиш, че ако който и да е наш политик реши да се изрепчи на Германия, или че ако застрашим по някакъв начин стабилноста на ЕС, няма да бъдем посрещнати и с по-лоши слова ? Значи или си безнадежден оптимист, или си напълно лишен от каквато и да е мисловна способност. И още нещо - бидейки една от най-стабилните страни в ЕС, даваща най-големи суми за подпомагане на по-бедните, Германия има право да критикува - право, което ние нямаме.
Не смятам, че се изкавам неподготвен или греша понятията, ergo - смятам че ти самият/самата си доста заблуден и неподготвен, и поради явната ти неспособност да отговориш с факти, да подкрепиш тезата си, се опитваш да изклинчиш с инфантилно заяждане и подмятане. И разбира се, триеш коментарите, които не са ти удобни :) Все още не си посочил един значим факт в подкрепа на твърденията си - сега е удобен момент да го направиш, ако искаш да запазиш поне малко от "достойнството" си :)
цитирай
51. анонимен - Абе vmir
05.05.2010 17:47
Гърците са един достоен народ. Как управника да разбере, че е сбъркал и че това което прави не е правилно? В дружеска дискусия? Или като му поднесеш петиция? Или му направиш другарска забележка? Че нали затова сме дотам с нашия "мирен" преход! Протестите са механизъм за натиск върху властимеющите и друга по-ефективна форма не е измислена. Те показват, че "номера" няма да мине.
И като си толкова всезнаещ икономист, що не кажеш, че и кризата, и Гърция и другите които се задават са резултат от сегашната икономическа парадигма в света. При сегашното разбиране за икономика просто няма начин държава да е на "плюс" където и да било. Освен ако не жертва благосъстоянието и просперитета на народа си.
цитирай
52. vmir - 50. damnation,
05.05.2010 17:54
damnation написа:
Наистина ли мислиш, че ако който и да е наш политик реши да се изрепчи на Германия, или че ако застрашим по някакъв начин стабилноста на ЕС, няма да бъдем посрещнати и с по-лоши слова ? Значи или си безнадежден оптимист, или си напълно лишен от каквато и да е мисловна способност. И още нещо - бидейки една от най-стабилните страни в ЕС, даваща най-големи суми за подпомагане на по-бедните, Германия има право да критикува - право, което ние нямаме.
Не смятам, че се изкавам неподготвен или греша понятията, ergo - смятам че ти самият/самата си доста заблуден и неподготвен, и поради явната ти неспособност да отговориш с факти, да подкрепиш тезата си, се опитваш да изклинчиш с инфантилно заяждане и подмятане. И разбира се, триеш коментарите, които не са ти удобни :) Все още не си посочил един значим факт в подкрепа на твърденията си - сега е удобен момент да го направиш, ако искаш да запазиш поне малко от "достойнството" си :)


За какво достойнство ми говориш, ако само Германия има право да посочи нахалството, а България има право единствено да ръкопляска на нахалниците и да следва примера им? Това ме връща към коментара, който написах горе защо съм изтрил. Само ще ти кажа, че никак не искам в България гьонсуратлака да се бърка с достойнство, а доказателствата за това повече от налични, за да ти уйдисвам на лумпенските представи. А щом намираш за “неудобен” чисто просташкия си коментар, който изтрих, повече не си прави изобщо труда да пишеш в блога ми, защото най-вероятно ще те пратя моментално в кошчето за боклук, където е най-подходящото място за да упражняваш простащината си.
цитирай
53. vmir - 51. анонимен,
05.05.2010 18:16
анонимен написа:
Гърците са един достоен народ. Как управника да разбере, че е сбъркал и че това което прави не е правилно? В дружеска дискусия? Или като му поднесеш петиция? Или му направиш другарска забележка? Че нали затова сме дотам с нашия "мирен" преход! Протестите са механизъм за натиск върху властимеющите и друга по-ефективна форма не е измислена. Те показват, че "номера" няма да мине.
И като си толкова всезнаещ икономист, що не кажеш, че и кризата, и Гърция и другите които се задават са резултат от сегашната икономическа парадигма в света. При сегашното разбиране за икономика просто няма начин държава да е на "плюс" където и да било. Освен ако не жертва благосъстоянието и просперитета на народа си.


И каква грешка ще посочи тълпата сега на управляващия? Никаква! Обратното - тълпата ще го притиска да продължава с грешката си - че е допуснал харчене над възможностите на бюджета. "След дъжд - качулка" e казал народа ни. Опазил ни Господ от такива стадни поучения!!!

Имам си обясненине на онова, което наричаш "икономическа парадигма", нещата стоят много по-конкретно от представата ти и ако има резки промени, те ще бъдат само в националните политики, които ще бъдат регламентирани в рамките международно договорени гранични параметри, но това няма как да се дискутира тук, защото тук всеки "разбира" от икономика и финанси повече от хората, които с това си изкарват хляба.
цитирай
54. vmir - Изтрит бивш №53 поради неспасяема дебилност.
05.05.2010 18:18

цитирай
55. vmir - Същия дебил изтрит отново. Моля за извинение, прекратявам временно достъпа до блога
05.05.2010 18:24
за всички, защото не искам да дискриминирам анонимните заради регистриран, който предпочита да псува анонимно.


цитирай
56. vmir - Понеже тук се чуха похвални определения за случващото се в Гърция,
05.05.2010 19:54
ще посоча, казаното в новините, че днес в Гърция са убити трима банкови служители на работните им места, които са упражнявали правото си на труд, за да изхранват семействата си. Убийците са тълпи от анархисти и леви младежки организации.

Вечна памет на хората, загинали днес на работните си места!
Позор за лумпените, подстрекателите им и сбърканяците, които им се възжищават!

Още един път призовавам всеки, които е загрижен за благосъстоянието на гърците да им изпрати парична помощ, и да престане да ги сочи за пример, защото пред очите ни е примера как подстрекателството се заплаща с живота на невинни, ще публикувам копие от документа за дарението, стига да ми бъде предоставен.


МОЛЯ АДМИНИСТРАЦИЯТА НА БЛОГ.BG да заличи регистрацията на потребителя damnation заради похвални оценки за ставащото в Гърция и възпрепятстване на опитите ми да предупредя за опасностите от ставащото там.
цитирай
57. анонимен - Очаквам в скоро време,
05.05.2010 20:36
ако бог не те прибере,да те приберат в психиатрията.
цитирай
58. анонимен - Oтдавна в блог бг
05.05.2010 20:48
не се бе появявал такъв психопат...Ако може някой да му помогне...
цитирай
59. vmir - А известно ли ти е, че подстрекателството към насилие е престъпление?
05.05.2010 21:02
Известно ли ти е, че съм поискал съдействие на службите и вече знаят всичко за теб?

Утре ще насъскаш и български младежи да подпалят банка и да убият служители, нали така?
цитирай
60. vmir - Какво се умълча? Не очакваше такъв развой ли?
05.05.2010 21:06

цитирай
61. damnation - Боже, чак такова лабилно леке да си - ...
05.05.2010 21:16
Боже, чак такова лабилно леке да си - не очаквах. Сега сам си пишеш гадни коментари и после ги записваш на мое име ? Какво очакваш, някой да ти се върже или какво ? Смешник :)
За справка, имам една много успешна серия - онлайн лунатици, смятам да си следващият герой с нея :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4092503
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54868
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031