Прочетен: 7107 Коментари: 32 Гласове:
Последна промяна: 15.10.2010 19:19
Обаче... Уверен, че номерът с “напълно безплатното” му “благодеяние” e бил възприет от мен по начинът, по който на него му се е искало, кандидат-благодетелят ме набеди в лъжа, че констатирам фалшивата му благодеятелност. Наложи се да му разяснявам, че съгласно българсткото законодателство, въвеждането в заблуда с цел облагодетелстване, се третира не като благодеяние, а като криминално деяние.
Наглецът, сам приравнил благодеятелността с неуспелия опит за измама, заложи на идеята, че всичко е ОК, т.е. – че той е благодетел, защото... не съм допуснал паричките ми да отидат в джоба на застраховател, който едва ли би ме обезщетил за откраднатото. Да речем, че и дотук – нищо ново под слънцето за родната хлъзгава реалност.
Ако нетърпеливият читател сега ме подхване: Де го тоя верски фанатизъм, бе? “Ми чудя се, бе” – ще отвърна аз, и ще продължа: “Уж го няма, пък отде извира такава фундаментална увереност, че хем нямаме цигански проблем, хем трябва и да си плащаме за фалшивата надежда да ни го решат?”
Затова, сега – един несъмнено верски случай, с почти двегодишна предистория, в която получавах на “лични” множество непредизвикани с нищо от моя страна “букети от усмивки”, ислямски премъдрости и суперлативи, възможно описващи неописуемата ми божествена персона. Докато накрая, проповядващия мир, разбирателство и безгранична мюсюлманска любов към всичко и всички, не опита да ме открехне за това, какви престъпници и злодеи управляват Запада. И изрази недоумение, че жените – мюсюлманки са лишени от правата на монахините, на което аз отговорих, че терорист по-лесно ще се предреши на жена-мюсюлманка, отколкото на монахиня, но отговора ми предизвика острата реакция на жена-мюсюлманка, която заяви, че й е обидно да чете подобни груби коментари.
Не бих написал този постинг, ако отговорът ми на обидената жена-мюсюлманка беше публикуван от авторът на блога. Но тъй, като той не го допусна в блога си, смятам за целесъобразно да го публикувам тук, нека всеки сам прецени защо не е бил публикуван следният МОЙ ОТГОВОР:
“Вярващият не парадира с вярата си, не я ползва като “право” за налагане, а я пази от всичко, което може да се ползва за злоупотреба с нея, камо ли да си затвяря очите, че атрибутите й може да се ползват от терористи. Няма вяра или добро в това да нарочваш за грубияни хората, които се грижат за сигурността си, нито в прикриването на тероризма, при толкова много негови жертви.
Дори да е искрена подобна екстремна верска слепота, въпрос на време е да се реализира и в практически екстремизъм, защото с предпочитанията си към условия за тероризъм, тя очевидно го допуска със себе си”.
Е, има ли верски фанатизъм в blog.bg?
А към тези, които са избрали България за свое отечество, отново отправям апел: Моля, почитайте държавата, в която живеете, както и хората в нея!
p.s. Моля, само не ми отговаряйте, че докато не гръмнат бомбите и не бъдат разкъсани хора, няма доказателства за верски фанатизъм. Защото, ако почна и аз да се обиждам, че някои разбират вярата, като “право” да държат другите в състояние на терористични заплахи, първото, което логиката подсказва да направя е, да отхвърля всяка вяра в добронамереността и искреността на тяхната вяра.
Дори да е искрена подобна екстремна верска слепота, въпрос на време е да се реализира и в практически екстремизъм, защото с предпочитанията си към условия за тероризъм, тя очевидно го допуска със себе си”.
Дори да е искрена подобна екстремна верска слепота, въпрос на време е да се реализира и в практически екстремизъм, защото с предпочитанията си към условия за тероризъм, тя очевидно го допуска със себе си”.
Благодаря, за подкрепата, приятелю! След като не ми го допуснаха, а оставиха твърденията, че обиждам вярванията им, имах сериозната нужда да споделя как усещам нещата. Нека да видим как разбират искреността и доброто вярващите, както и отношението на вярата им към тероризма! Защото всеки терорист може да се представя за обиден във вярата си.
Много е важно обаче да се намери баланса, защото иначе нищо няма да остане от идеите на Просвещението.
Много е важно обаче да се намери баланса, защото иначе нищо няма да остане от идеите на Просвещението.
Съгласен, Мамкаму!
Разпространява го същото ухажващо лице с букети от усмивки.
потърпевша
Разпространява го същото ухажващо лице с букети от усмивки.
потърпевша
Според мен, разпространява и по-обезспокоителни клипове. Налагах си да мисля, че не разбира какво прави, бях търпелив с неясните или неверни отговори... Между впрочем, някои от твърденията в този филм са много далеч от истината, други трудно се проверяват, но това не пречи да се представят с точност до третия знак след десетичната запетая. Все едно някой да си измери дължината на носа си с точност до хилядна от милиметъра - явна манипулация за невежи, които нямат елементарна представа от измервания, грешки и точности.
p.s. Ще опитам по-късно да изчисля и тези отношения за Мека и земните полюси, защо и някой друг не опита, не е толкова трудно по дъгата на сферата между съответните географски ширини. Ако смогна тази вечер, ще докладвам за резултата.
Чудесен коментар си оставил, жалко че не са го пуснали...
Чудесен коментар си оставил, жалко че не са го пуснали...
Така е, Кас, тук има всякакъв фанатизъм... но различните фанатизми имат и своите съществени различия в стремежите и в пораженията си.
Коментарът си го изчаках няколко дни, но не би...
Разпространява го същото ухажващо лице с букети от усмивки.
потърпевша
Както и предположих, в двете посоки не излизат няколко десетки километра (нищо, че във филмчето дават разстоянията с точност до 10 метра), за да получат Мека в "златното сечение" на земята. Числото може да бъде проверено по координатите и калкулатора, съответно:
Мека (21°25 ;N 39°49 ;E - http://en.wikipedia.org/wiki/Mecca - Mecca)
Северен полюс (90° N 0° E/W - http://en.wikipedia.org/wiki/North_Pole )
Южен полюс (90° S 0° E/W) - http://en.wikipedia.org/wiki/South_Pole )
И калкулатора:
http://www.chemical-ecology.net/java/lat-long.htm
За ежедневните представи числото, което се получава е доста близко до 1.618 - 1.625, но нека пак да обърна внимание, че от филма се вижда работа с точност до 10 метра, а отклонението което показва този калкулатор е над 40 километра, което за мен е индикация за умишлено заблуждаване, за да се получи "необходимият" резултат и въздействие.
И НЕКА ДА ОБЪРНА ВНИМАНИЕ - На всеки географски паралел са разположени хиляди, може би и дестки хиляди населени места по планетата, включително и на онзи паралел, който наистина съвпада със "златното сечение". Следователно, ако Мека беше с няколко десетки километра по-близо до "златното сечение", щеше да бъде просто един измежду хилядите "златни" градове, ако това има някакво значение за жителите им изобщо.
Това тук е един чудесен пример как от нищо се фабрикуват "основания" за вяра в Божия намеса, а за "неверниците" - бомби!!!
Аз също получавам от тези послания. И също съм изненадана, че не съм ги предизвикала с нищо. Кой знае пък, може и да съм ги предизвикала. Мислещите хора обикновено са мишена, особено като имат дефект в мисленето : )...
Аз също получавам от тези послания. И също съм изненадана, че не съм ги предизвикала с нищо. Кой знае пък, може и да съм ги предизвикала. Мислещите хора обикновено са мишена, особено като имат дефект в мисленето : )...
Права си, така е!
Струва ли си при такива явни спекулации да продължавам да си губя времето? Защо някои използват невежеството на милиони, за да подхранват един верски егоцентризъм, в рамките на който влиза вярата, че другите трябва да бъдат лишени от правото на сигурност, защото това право обижда вярата им?
Който иска да се връзва на златните му сечения, ако няма мозък.
Човек и да иска да бъде толерантен към друговерието, те сами го отблъскват.
Който иска да се връзва на златните му сечения, ако няма мозък.
Човек и да иска да бъде толерантен към друговерието, те сами го отблъскват.
Съгласен съм напълно!
Колеги са гледали по ТВ как възрастна мюсюлманка от уж традиционния миролюбив Ислям предлагала да се сложат бомби под министерствата ни заради взетата за проверка тези дни арабска литература. Ако това е представата на традиционния Ислям за миролюбие, нямам думи да я коментирам.
Спокоен ден!
Поздрави.
Поздрави.
Благодаря, Янчев,
Поздрави и на теб!
Коментара ми бе един въпрос, а той бе изтрин.
Неколкократно.
Мотото на този блог е:
- "Нека онзи, който вярва във Всевишния и в Съдния ден да говори добро или да замълчи!" - вероятно е цитат от Корана и по същество е приемлив за всеки нормален човек.
Тогава в тон с постинга попитах:
" Аз съм за абсолютната религиозна свобода, затова въпроса ми не бива да се тълкува като отричане на исляма.
Питам:
- Смятат ли теолозите на исляма, неговите апологети и популяризаторите му -
всички хора извън мюслеманите - т.нар. неварвящи - гяури - за хора равни на мюслеманите и достойни за любовта на Аллах(Да се свети името му!) ?
Може ли да се приеме, че аз, които съм поклонник на Йехова, Буда или Христос - съм равен пред него, с кой да е мюслеманин пък бил той и Главния Мюфтия у нас?"
Отговор не получих и след повторното написване на коментара само ми бе напомнето, че се опитвам да се заяждам.
Точно и образно е сравнението ти със застраховките против битовите кражби,
ако правилно съм разбрал препратката,
но е неправилно престъпността да се единтифицира етнически, росово, полово и по т.н. признаци. Престъплението си е престъпление!
Далеч по-добре ще постъпиш, вместо да сипеш омразата си към циганите в този блог.
Ми престани вече.
:))))))))))
Споменавам циганите от близкото гето, защото тази подробност и ставащото около много от циганските гета дава една доста позната представа за какво говоря. Става дума за камари документирани кражби и взломове "по местоживеене".
Далеч по-добре ще постъпиш, вместо да сипеш омразата си към циганите в този блог.
Блъфираш. Запомни, че не мразя циганите. Даже имам приятели измежду тях, които не по-малко от мен се ядосват на съплеменниците си и сами настояват за мерки срещу безобразията им. Запомни още, че симпатизирам дълбоко и уважавам усилията на някои от познаните ми цигани да живеят по един приличен и достоен начин, познавам и страховете им, за които нямат вина. Мразя замазването на проблемите, и превръщането на задълбочаването им в бизнес от типове, които искат да печелят от страданията на околните.
Та, още веднъж на въпроса - застраховай се, вместо да сипеш омразата си към циганите.
Никакви блъфове няма в това. Нито си единствения, нито си първи или последен.
Ако вместо това продължиш с омразата си към циганите, то поне ясно си го признай. Няма лошо в това дори сам на себе си да си кажеш истината.
А по повод "циганският проблем" - той си важи с пълна сила, просто никой не прави нищо, за да бъде решен, защото да тия хора думата "интеграция" не важи - те просто не искат да живеят цивилизовано, защото така им е по-лесно.
Единици са тези, които живеят нормално и роптаят срещу "съплеменниците си".
Та, още веднъж на въпроса - застраховай се, вместо да сипеш омразата си към циганите.
Никакви блъфове няма в това. Нито си единствения, нито си първи или последен.
Ако вместо това продължиш с омразата си към циганите, то поне ясно си го признай. Няма лошо в това дори сам на себе си да си кажеш истината.
Не знам каква е духовната ти религиозна закваска, но невъзприемчивостта ти след толкова много спорове в предишни постинги, за мен си е израз на чиста проба фанатизъм. Фанатизмът ти отново ме връща към вярата ти, че който не се възползва от възможност за печалба, е глупак. Е, има и такива хора, които не се възползват от всяка възможност за печалба, и колкото и да не ти се вярва, не го правят нито от глупост, нито от “въображаеми проблеми” а по други причини.
Не забравяй също така, че възможностите за печалба зависят още и от законите и способността на обществото да гарантира спазването им, а отказът от възможност за нарушаване на законите не е само “въображаем проблем”, но и въпрос на отношение към законите, държавата и околните.
Още един път ясно ти казвам – не мразя циганите. Ако ти си способен да мразиш съсед - циганин, след като той е ходил да ти връща откраднатото от цигани, в резултат от което се е върнал без нито един останал здрав преден зъб, ако ти си способен да мразиш дъщеря му, че всеки ден за работа минава през място, на което скинари редовно пребиват и дори са убивали цигани, а тя самата е циганка, аз не притежавам способност за омраза към такива онеправдани и страдащи хора, които полагат усилия да живеят честно и в разбирателство с околните. Ако мразя, това са типовете, които в престъпността виждат възможности за печалба, като правят необходимото престъпниците да се чувстват безнаказани и да тероризират всички останали.
А по повод "циганският проблем" - той си важи с пълна сила, просто никой не прави нищо, за да бъде решен, защото да тия хора думата "интеграция" не важи - те просто не искат да живеят цивилизовано, защото така им е по-лесно.
Единици са тези, които живеят нормално и роптаят срещу "съплеменниците си".
Току-що обясних на горния коментиращ, ще го повторя и тук - имам съсед циганини, който ходи да ми връща откраднатото от неговите съплеменници, но се върна без зъби. Дъщеря му пък, работи като чистачка и всеки ден трепери за живота си, защото пътя й е през район, контролиран от скинари, и е въпрос на късмет, че досега не е попадала в полезрението им. Това положение се поддържа от типове, които печелят от напрежението, кражбите и убийствата, за които безнаказаността е рай.
15.10.2010 19:43
Ромите в по-голямата си част даже са християни, а и не са известни с особена набожност (слава Богу).
Аз лично знам за случай, когато те се заселиха в едно помашко село. Първата година получават от съселяните си в знак на тяхната „мюсюлманска любов“ картофи и фасул , но като станало време за сейтба, за работа - ромите отказват и срещу заплащане дори!!!!
Другата година няма „мюсюлманска любов„. Вярно , както в християнството,така и в мюсюлманството и в юдейзма е залегнал принципът да се помага на гладните - християните трябва да дадат втората си риза, да нахранят и напоят пътника, защото може сам Христос да е. Мюсюлманите постят като не ядат и пият цял ден,за да не забравят каква мъка е да нямаш ядене и пиене, но все пак си оставаме хора.
А като хора , като общество не може да оцелеем ,като една част отказва умишлено да работи. Аз все още вярвам ,че голяма част от ромите са примерни гражнадни, но все пак има и доста роми,които за жалост не искат да работят - не говоря за болните или децата, за възрастните, а за младите и здравите. Тук мюсюлманската и християнската любов нямат място, ако искаме да оцелеем
Споменах ромите единствено да илюстрирам проблема с фанатичната убеденост, че винаги другите не разбират нищо, само ние знаем всичко.
Идеята ми е да се потърси източника на тази фундаментална вяра.
19.10.2010 12:03
КАК СЕ НАСТРОЙВАТ И НАСЪСКВАТ, ХОРАТА ЕДНИ ,СРЕЩУ ДРУГИ!??
КАК СЕ РАЗПРЕДЕЛЯТ УМИШЛЕНО БЛАГАТА И СРЕДСТВАТА, В УЩЪРБ ЗА ЕДНИ И В
УГОДА И ПЕЧАЛБА, ЗА ДРУГИ!?
КАК ИЗКУСТВЕНО СЕ СЪЗДАВАТ ПАРТИИ С ВЕРСКА НАСОЧЕНОСТИ И С ЦЕЛ НА ВЕРСКО ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ, С ПАРИ ОТ ВИСШАТА ПАРТИЙНА ЦЕНТРАЛА НА ПОЗИТАНО-20!
КОГО СЕ ОПИТВАТЕ ДА ИЗЛЪЖЕТЕ ,С ТЪПИТЕ СИ "ФИЛОСОФСКИ", РАЗСЪЖДЕНИЯ ЗА МАЛЦИНСТВАТА И ВЕРСКИТЕ ТЕЧЕНИЯ ,В БЪЛГАРИЯ??!
НЕ РАЗБИРАЛИ ...БИЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!
НИМА НЕ Е ЯСНО ,ЧЕ ИГРИЧКАТА С ЦИГАНСКИТЕ ЕКСКУРЗИИ В ЕВРОПА И
ПИЕСКАТА ..."ИДИ МИ--ДОЙДИ МИ", НЕ Е НИЩО ПОВЕЧЕ ОТ ТЪНЪК КОМУНИСТИЧЕСКИ РЕКЕТ НА ЕВРОПА ,ЗА ОТПУСКАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА РОДНАТА ЧЕРВЕНА МАФИЯ, ПОД ФОРМА..."ГРИЖА ЗА МАЛЦИНСТВАТА"!
КОГО ЛЪЖЕТЕ ,БЕ ...ДРУГАРЧЕТА!????
Например, когато виждащите не са невинни дечица, а викат: “Царят е гол”.
Такова поведение не е много подходящо за големите хора, на които много повече прилича или да загърнат царя, за да не кара децата да мислят, че е настъпил нудисткия обществен строй или, да намерят някой достатъчно решителен или поне ядосан, да нашари задника на царя с една хубава цепеница, за да разберат децата, че не е настъпил никакъв нудистки обществен строй, а прелестите им, показани пред Сульо и Пульо стават срамотии, ако нямаш нищо против.
Ако си ми схванал мисълта, би трябвало да признаеш, че дали ще прикриваш царя или ще го шамаросваш, и в двата случая изразяваш неодобрителна оценка за разголването. Когато обаче само крещиш, единственият резултат е, че объркваш хората и караш несъгласните с теб да ти отвръщат също с крещене, а суматохата разколебава все повече хора да направят нещо по въпроса.
19.10.2010 15:06
За да обвиниш някого във"верски фанатизъм", се искат най-малкото аргументи, за неговото съществуване!
В този смисъл мога да обвиня ,не малко червени боклуци в точно същото, защото, марксистката/комунистическата/ идеология си е своего рода "фанатизъм"!
Трябва ли да ти доказвам и тероризма й ,с който е закърмена от самото и раждане!???
Не , нали...не е нужно??!
Не знам , кого визираш за "фанатик" в България, но да приписваш подобни квалификации на хора, които с нищо не са нарушили твоя собствен мир и начин на живот .....си е чиста провокация!
ДИАЛОГА Е ГЛУПАВ ...ЗА ДА НЕ КАЖА "ПРОВОКАЦИОНЕН"!
ЛОШОТО Е ,ЧЕ ЗНАМ И КАКВО СЕ ЦЕЛИ С ПОДОБНА ПРОВОКАЦИЯ.....!
ИСКАМ ,ПРЕДВАРИТЕЛНО ДА ТИ ОБЯСНЯ:
ТАЗИ ИГРИЧКА --НЯМА ДА МИНЕ!
/Просто няма такива хора,за да се вържат на тази поредна простотия/
ЗАПОМНИ:
БЪЛГАРИНА Е ТВЪРДЕ ХИТЪР И ПРАКТИЧЕН, ЗА ДА БЪДЕ ..."ФАНАТИК"!
Затова горе в постига обърнах внимание на противоречието между вярата като нещо съкровено, и използването й за налагане на отстъпки чрез улесняване на тероризма.
20.10.2010 10:56
СПРАВКА :...ДНЕШНИТЕ УПРАВЛЯВАЩИ И ДОВЧЕРАШНИТЕ КОМУНИСТИ!
ГАНЬО , РАЗБИРА ОТ "КЕЛЕПИРЕЦ" И "ДАЛАВЕРКА"---ДО ТАМ СА МУ И ...."ИДЕИТЕ"!
ДРУГОТО СА ПРИКАЗКИ ,.....БЕЗ КРЪЧМАР!
2. Eва Звездева
3. Comma
4. Вики
5. Буров
6. Библията
7. BGweather
8. Stringmeteo
9. BGSTYLE
10. Investopedia
11. база данни
12. Световна банка