Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2010 23:25 - КАТИЛСКИ МЕЧТАНИЯ (18+)
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 8461 Коментари: 48 Гласове:
22

Последна промяна: 20.10.2010 23:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ПРИЗНАНИЕ
Какъв мил катил!
***
ПО МИЛИ ВАНИЛИ
Съставът “Мили катили”
ще изпълни “Обичам ви, дебили”
***
НЕВИНЕН КАТИЛ
Верно, че го е убил,
без обаче да е прекалил.
***
ГЕРОЙ – КАТИЛ
Бил се е бил напил,
aма заради Ленин го пребил.
***
ПУСТИТЕ МУ КАТИЛИ
Докато яли, пили и се веселили,
пустите катили мили,
неусетно и приятно
всички ни опропастили.
***
СЪДИЯ И КАТИЛ
Не го ли е със подпис и печат затрил,
или по документи похитил,
не го ли е по заповед и план пребил,
невинен като младенец е този милimage катил.
***



Тагове:   мечтания,


Гласувай:
62



1. анонимен - Една
19.10.2010 23:55
"Катил "- за хората съм бил !
Каза ми го комунист - дебил .
Абе ,важното е Богу да съм мил :)

цитирай
2. vmir - 1. анонимен - Една
20.10.2010 00:01
анонимен написа:
"Катил "- за хората съм бил !
Каза ми го комунист - дебил .
Абе ,важното е Богу да съм мил :)



Непреял, непрепил,
за комунистите - немил. :)
цитирай
3. анонимен - недоебан нещасник
20.10.2010 00:36
недоебан нещасник
цитирай
4. vmir - Урааааааа! На онанист3 вече му изби чивията!!!
20.10.2010 00:48
Тоя петричанин, ако си отпусна ръката на рамото му, или ще припадне от ужас, или ще напълни гащите от страх.
цитирай
5. анонимен - Предизвикай си съдбата! Ела ми!
20.10.2010 01:05
Предизвикай си съдбата!
Ела ми!
цитирай
6. анонимен - Мамицата ти!
20.10.2010 01:06
Мамицата ти!
цитирай
7. vmir - 5. анонимен - Предизвикай си съдбата! Ела ми!
20.10.2010 01:11
анонимен написа:
Предизвикай си съдбата!
Ела ми!


Сигурен ли си, че го искаш?
цитирай
8. анонимен - Ще те ------------- та ако ще това да ...
20.10.2010 01:13
Ще те ------------- та ако ще това да е последното нещо в живота ми!
Разбра ли ме добре!
цитирай
9. vmir - 8. анонимен - Ще те ------------- та ако ще това да ...
20.10.2010 01:18
анонимен написа:
Ще те ------------- та ако ще това да е последното нещо в живота ми!
Разбра ли ме добре!


Копеленце тъпо, май трябваше де се досетиш, че ти знам категорията, преди да се изцепваш. Само килцата ми са два пъти и нещо над твоите, другите особености ще ти ги спестя за да не ти развалям изненадата. Ще ти ги покажа когато се видим.
цитирай
10. tomcat - Малее, вмире какво си направил?...
20.10.2010 01:19
Малее, вмире какво си направил?Кога ги натрупа тия минуси?За какво става въпрос тука изобщо?
цитирай
11. анонимен - Изненадания ще си ти. Ще се промени ...
20.10.2010 01:21
Изненадания ще си ти.
Ще се промени начина ти на живот!
цитирай
12. vmir - 10. tomcat - Малее, вмире какво си направил?...
20.10.2010 01:26
tomcat написа:
Малее, вмире какво си направил?Кога ги натрупа тия минуси?За какво става въпрос тука изобщо?


Едно твое съпартийче тука ми се петлярка и се чудя дали да не му отида на гости да му направя неустоимо предложение да си оправи простотиите из блога.
цитирай
13. анонимен - Аз съм петричанин, и обичам гости, ...
20.10.2010 01:30
Аз съм петричанин,и обичам гости,пушки,ит.н.!
цитирай
14. vmir - 11. анонимен,
20.10.2010 01:32
анонимен написа:
Изненадания ще си ти.
Ще се промени начина ти на живот!


Копеленце, виждам как и къде мърсуваш из блога, ама то от такъв като теб друго не може и да се очаква. Сега стана късничко да ти уйдисвам на акъла, затова ти си помисли добре тази нощ това ли е начина ти на изява в нета, а утре ще погледна делата ти и тогава ще реша какво да те правя.
цитирай
15. анонимен - Начина на изява в нета Преосмислете ...
20.10.2010 01:41
Начина на изява в нета Преосмислете ти,Martito и компания!
И не си мисли че ме плашиш!
По-скоро ти трябва да се.................абе айде що се занимавам с тебе!
Повече няма да ти обръщам грам внимание,но и ти се дръж подобаващо,разбра ли!
Не се мисли за велик,защото всъщност си доста уязвим,но ти си го знаеш!
Никой не е повече човек от другите!Ти си защитаваш Martito,аз пък Vostroto!
Това е!И пийни нещо успокоително,може да е от кардинално значение за тебе!
цитирай
16. vmir - 13. анонимен,
20.10.2010 01:41
анонимен написа:
Аз съм петричанин,и обичам гости,пушки,ит.н.!


Пушки ли каза? Гледай утре да не гръмнеш някой погрешка, че може да намина да те видя.
цитирай
17. vmir - 15. анонимен - Начина на изява в нета Преосмислете ...
20.10.2010 01:50
анонимен написа:
Начина на изява в нета Преосмислете ти,Martito и компания!
И не си мисли че ме плашиш!
По-скоро ти трябва да се.................абе айде що се занимавам с тебе!
Повече няма да ти обръщам грам внимание,но и ти се дръж подобаващо,разбра ли!
Не се мисли за велик,защото всъщност си доста уязвим,но ти си го знаеш!
Никой не е повече човек от другите!Ти си защитаваш Martito,аз пък Vostroto!
Това е!И пийни нещо успокоително,може да е от кардинално значение за тебе!


Добре ли си? Какво си мислиш, че правиш, като сменяш бюрата в момента? Май ти се иска да избягаш, а? Мислиш ли, че така ще успееш?
цитирай
18. анонимен - Една
20.10.2010 07:15
Възможно ли е да си ...мил
със дебил ?
С алкохола-прекалил
хапчено си - непил,
зъби - никога не измил...
Та,това е ...крокодил !
в тинята лежал,
с мозък - винаги заспал,
от комунизъм- затъпял....
Не , не е неовходимо
да си мил с крокодил !
БОЙ ПО КАСКИТЕ !

Добро утро,vmir !:)

цитирай
19. анонимен - Една
20.10.2010 07:25
http://www.youtube.com/watch?v=rJE_Sc1Wags&feature=related
цитирай
20. vmir - Добро утро, Една!
20.10.2010 08:36
анонимен написа:
Възможно ли е да си ...мил
със дебил ?
С алкохола-прекалил
хапчено си - непил,
зъби - никога не измил...
Та,това е ...крокодил !
в тинята лежал,
с мозък - винаги заспал,
от комунизъм- затъпял....
Не , не е неовходимо
да си мил с крокодил !
БОЙ ПО КАСКИТЕ !

Добро утро,vmir !:)



Откога им повтарям на тези нещастни момченца, че комунизмът е опасен за човешкото здраве, а те си въобразяват, че това за тях не се отнася. Накрая психарчето смени и адреса, за да натопи и някой друг...

Да им посветиш цял постинг, а те да изкукат! Тъжна история.
цитирай
21. mamkamu - :)
20.10.2010 08:39
Добре ми дойде горния разговор за начало на деня :)
цитирай
22. vmir - 19. анонимен - Една
20.10.2010 08:43
анонимен написа:
http://www.youtube.com/watch?v=rJE_Sc1Wags&feature=related


Благодаря за готината песничка, мен пък лудото анонимче с глупостите си ме наведе на тази:

http://www.youtube.com/watch?v=9Egt1Hq4wpE
цитирай
23. vmir - 21. mamkamu - :)
20.10.2010 08:45
mamkamu написа:
Добре ми дойде горния разговор за начало на деня :)


Ведро утро, пожелавам ти и ведър ден, Мамкаму! :)
цитирай
24. tomcat - Малее, вмире какво си направил?...
20.10.2010 11:45
vmir написа:
tomcat написа:
Малее, вмире какво си направил?Кога ги натрупа тия минуси?За какво става въпрос тука изобщо?


Едно твое съпартийче тука ми се петлярка и се чудя дали да не му отида на гости да му направя неустоимо предложение да си оправи простотиите из блога.



Oт коя партия е този мой "съпартиец"?
цитирай
25. vmir - 24. tomcat,
20.10.2010 14:48
tomcat написа:
vmir написа:
tomcat написа:
Малее, вмире какво си направил?Кога ги натрупа тия минуси?За какво става въпрос тука изобщо?


Едно твое съпартийче тука ми се петлярка и се чудя дали да не му отида на гости да му направя неустоимо предложение да си оправи простотиите из блога.



Oт коя партия е този мой "съпартиец"?


Абе, не знам как точно се казва партията ви, но ви разпознавам по това, че все гърмежи и золуми ви кънтят из главите, а вярвате, че ако при някой не е така, значи нищо не разбира от живота.
цитирай
26. vmir - 25. анонимен,
20.10.2010 15:02
Не предполагаш ли, че мога да знам отсега даже следващия ти нов адрес? Няма ли да ти е по-добре да спреш обиколката, да влезеш с регистрация от в къщи, и да обясниш на разбираем човешки език кой е този блогър Вострото, когото “защитаваш”, за какво се бори Вострото и с какво съм му застрашил еди-какво си, вместо да разнасяш пушка и да рискуваш да уцелиш някой от приятелите си?
цитирай
27. vmir - 26. анонимен - Eдна
20.10.2010 15:17
анонимен написа:
Дайствието се развива според научно и практически доказаната истина за същността на зверилника - комунизъм ! "Този ,който не е с нас -на сапун !"Комунизъм = фашизъм !И минусите ви и гадните ви мнениица...,абе всякак си показвате свинските комунярски зурли.Във "Фермата.." ,Оруел не е включил персонаж "Маймуна",обаче свините...."разказаха играта"на останалите наивни и малодушни животинки /за голямо съжаление в България още ги има тези персонажи,но с времето почват да се прочистват,де/
vmir,на мен ми е добре в блога ти,ТОЧНО ЗАРАДИ ПОЛИТИЧЕСКИЯ ЕКШЪН ! :)


Да, Една, репертоарът им е неизчерпаем. Точно преди обяд, гледам - двама ачик-ачик партизани ми бяха нагазили в сромното блогче и: “Ма ние нямаме нищо общо с партийните ежби” – викат, явно се срамуват от партизанлъка си, и гледат да го прикрият поне за момента. Метнах ги в кошчето веднага – не обичам такива, дето се промъкват на пръсти уж като божи кравички, а после – ела, стой, та гледай кво става... бомбаджии - душички...
Качих сутрешното клипче в постинга. :)
цитирай
28. vmir - 31. vmir - 30. анонимен, Много добре!!!
20.10.2010 15:59
анонимен написа:
Не разбирам за каква обиколка говориш??Въобще не съм от Петрич,адресите се менят автоматично.И озапти лудия ти защитник от последния коментар в предишния ти постинг,докато не съм сезирал/а където трябва!Не е добре за теб да си съгласен със смъртни заплахи!
Вострото не се е борил за нищо,просто си пишеше.Но незнайно защо започнаха да се ядят с него,и той се изнесе.Но това не беше достатъчно,те предължиха пак,нищо че не е тук!!!Ти се замеси със участието в подигравката.Това е!



Само дето пропускаш, че не друг, а ти намеси пушките в разговора. И сега се оказва, че този Вострото, заради когото тръгна да вадиш пушки и да се тръшкаш, нито се бил борил за нещо си, нито даже го имало тук, а аз, без да подозирам за съществуването му, трябваше да понасям изстъпленията ти, защото съм участвал в подигравка срещу него???
цитирай
29. анонимен - Васо
20.10.2010 18:45
Живее в държавата Лудландия ... там, където ако шуранаиката е решила да вреди на работа шуранаиковото, то може да му открие служба по ... оразмеряването, която да издава задължителни сл.бележки за постъпване на работа от хамал до премиер,за брак и т.н. срещу заплащане (и чааакане разбира се) , че членът на лицето е 20 см. Тогава всеки ще си го наставя или подрязва,...друг доволно мери, трети ще търси рушветчииската врата ... но никой няма и да се сети да протестира срещу това ...и ако случайно се намери такъв (в пиянски спор, не в обществен протест) той ще бъде обвинен в ....дребнавост, скандалджииство, държавна измяна или полова немощ !
(пише това, докато търси по и-нет бланки и ведомства, както и нотариуси за да доказва на работодателят си за пореден път, че не е луд, не е съден, не е следствен ....и т.н.) и брои парички за целта :)
цитирай
30. vmir - 29. анонимен - Васо
20.10.2010 19:41
анонимен написа:
Живее в държавата Лудландия ... там, където ако шуранаиката е решила да вреди на работа шуранаиковото, то може да му открие служба по ... оразмеряването, която да издава задължителни сл.бележки за постъпване на работа от хамал до премиер,за брак и т.н. срещу заплащане (и чааакане разбира се) , че членът на лицето е 20 см. Тогава всеки ще си го наставя или подрязва,...друг доволно мери, трети ще търси рушветчииската врата ... но никой няма и да се сети да протестира срещу това ...и ако случайно се намери такъв (в пиянски спор, не в обществен протест) той ще бъде обвинен в ....дребнавост, скандалджииство, държавна измяна или полова немощ !
(пише това, докато търси по и-нет бланки и ведомства, както и нотариуси за да доказва на работодателят си за пореден път, че не е луд, не е съден, не е следствен ....и т.н.) и брои парички за целта :)


Защото за всичко обвиняваме почти само тези в Народното Събрание, а огромната част от тези случаи са резултат от натиска, лукавството и изобретателността на хиляди тарикати от средния ешелон, които носят вода от 99 дерета да плашат с какво ли не и да "доказват", че без тяхната намеса и участие не може. Това са не политиците, а ние самите, които знаем всичко и не можем да допуснем някой да мине без нашите "компетентности".
цитирай
31. анонимен - Васо
20.10.2010 19:55
Не "ние"!!!Аз не съм чиновник.Прост таксиджия съм.Обаче,означавали това че тарикатите чиновници трябва да ми е...ват майката за всичко и да ме блъскат с вратите на канцеларията ?Нали си зимат заплатките от такива кат нас балъци дето бъхтат по цел ден и нощ за да й плащат данъците на тая скапана държава бе?Колко власти сменихме,само си ги преместват от единия крачол,в другия.Докога беее?
цитирай
32. vmir - 31. анонимен - Васо,
20.10.2010 20:46
анонимен написа:
Не "ние"!!!Аз не съм чиновник.Прост таксиджия съм.Обаче,означавали това че тарикатите чиновници трябва да ми е...ват майката за всичко и да ме блъскат с вратите на канцеларията ?Нали си зимат заплатките от такива кат нас балъци дето бъхтат по цел ден и нощ за да й плащат данъците на тая скапана държава бе?Колко власти сменихме,само си ги преместват от единия крачол,в другия.Докога беее?


Как така "не ние"? Нали сам казваш, че си плащаш нещо си там. Каква е разликата дали шофьор ще си плати за да добие право да упражнява професия, или "инструктор" уж да го обучава за спецификата на работата му, и за двамата тава си е работа и хляб, и двамата могат да изкарват прехраната си и по други начини, но и двамата си плащат, защото предпочитат точно това. А после и двамата викат, че политиците са им виновни! Не е ли така?

цитирай
33. анонимен - Глей са
20.10.2010 21:18
може и да не съм най-великия умник,обаче си мисля че ако управленците ги беха поразметкали чиновниците повече,така че да им треперят гащите за службичките,немаше днеска една кифла да ме гледа като убиец заради един печат.Повече не ми се обяснява че ми иде да вия..Ако не ги изчистят това чорбаджииско мързеливо чиновническо племе никога вече нема да гласувам!!!!!И после,пари немало у държавата...откъде да има бе ?Всеки крадне и рушвети търси !!!!!!!
цитирай
34. анонимен - кажи нещо за това
20.10.2010 21:32
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3345011
цитирай
35. vmir - 33. анонимен - Глей са
20.10.2010 22:11
анонимен написа:
може и да не съм най-великия умник,обаче си мисля че ако управленците ги беха поразметкали чиновниците повече,така че да им треперят гащите за службичките,немаше днеска една кифла да ме гледа като убиец заради един печат.Повече не ми се обяснява че ми иде да вия..Ако не ги изчистят това чорбаджииско мързеливо чиновническо племе никога вече нема да гласувам!!!!!И после,пари немало у държавата...откъде да има бе ?Всеки крадне и рушвети търси !!!!!!!


Да бе, малко меткане ще свърши добра работа, ама не си прав, че са чорбаджийски, обратното - понеже с 300 зора са избягали от село и затова се държат сякаш са хванали Господа за шлифера.
цитирай
36. vmir - 34. анонимен - кажи нещо за това
20.10.2010 22:12
анонимен написа:
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3345011


Ми, щом Премиера му иска оставката, аз какво да кажа?
цитирай
37. анонимен - Браво Вмире!
20.10.2010 22:39
Страшен постинг. Сам ли го измисли целия? Няма линкове отдолу. Не бях срещал страхлив петричанин до сега. Тия макета, които аз познавам са диви като кантонерски петли и ще ти усучат вратлето за секунда.
цитирай
38. анонимен - македонка
20.10.2010 22:47
kushel написа:
Страшен постинг. Сам ли го измисли целия? Няма линкове отдолу. Не бях срещал страхлив петричанин до сега. Тия макета, които аз познавам са диви като кантонерски петли и ще ти усучат вратлето за секунда.


Да!ние така си ги обичаме :)))) С жените си не са такива :)Мъжкари са си ..макетата !
цитирай
39. vmir - 37. kushel,
20.10.2010 23:11
kushel написа:
Страшен постинг. Сам ли го измисли целия? Няма линкове отдолу. Не бях срещал страхлив петричанин до сега. Тия макета, които аз познавам са диви като кантонерски петли и ще ти усучат вратлето за секунда.


Няма причина за линкове, защото оригиналът е тука. За вратлето - едно е да искаш, друго е да можеш.
цитирай
40. vmir - 38. анонимен - македонка
20.10.2010 23:14
анонимен написа:
kushel написа:
Страшен постинг. Сам ли го измисли целия? Няма линкове отдолу. Не бях срещал страхлив петричанин до сега. Тия макета, които аз познавам са диви като кантонерски петли и ще ти усучат вратлето за секунда.


Да!ние така си ги обичаме :)))) С жените си не са такива :)Мъжкари са си ..макетата !


Браво на тях!!! Браво и на македонките, че ги оценявате!!!
цитирай
41. анонимен - македонка
20.10.2010 23:29
vmir написа:
анонимен написа:
kushel написа:
Страшен постинг. Сам ли го измисли целия? Няма линкове отдолу. Не бях срещал страхлив петричанин до сега. Тия макета, които аз познавам са диви като кантонерски петли и ще ти усучат вратлето за секунда.


Да!ние така си ги обичаме :)))) С жените си не са такива :)Мъжкари са си ..макетата !


Браво на тях!!! Браво и на македонките, че ги оценявате!!!

Просто разбираме от МЪЖЕ !Не "партньори"!МЪЖЕ!
цитирай
42. vmir - 41. анонимен - македонка
20.10.2010 23:36
анонимен написа:
vmir написа:
анонимен написа:
kushel написа:
Страшен постинг. Сам ли го измисли целия? Няма линкове отдолу. Не бях срещал страхлив петричанин до сега. Тия макета, които аз познавам са диви като кантонерски петли и ще ти усучат вратлето за секунда.


Да!ние така си ги обичаме :)))) С жените си не са такива :)Мъжкари са си ..макетата !


Браво на тях!!! Браво и на македонките, че ги оценявате!!!

Просто разбираме от МЪЖЕ !Не "партньори"!МЪЖЕ!


Браво на вас!!!
цитирай
43. анонимен - Е, няма що!Някои коментари не ги ...
21.10.2010 18:29
Е, няма що!Някои коментари не ги виждам.
цитирай
44. vmir - 43. анонимен - Е, няма що!Някои коментари не ги ...
21.10.2010 19:03
анонимен написа:
Е, няма що!Някои коментари не ги виждам.


Наблюдението ти е напълно вярно, но не аз съм причината за премахването им.
цитирай
45. анонимен - да, да. . . това е природно явление ...
22.10.2010 11:46
да,да...това е природно явление :).
цитирай
46. анонимен - Хъски
24.10.2010 16:00
Хубави пички са македонките.Падам си по тях.
Колкото до чиновническата сган, дошла от село за да не бачка...съм съгласен!
Крайно време е да бъде доста суспендирана.
Там е ;целия проблем--плащаме грешни пари и рушвети ,за тоя що духа, за да крепиме нежните чиновнически дупета по бюра и офиси!
ТОВА ,ТРЯБВА ДА Е РЕФОРМАТА, АМА НЕМА КОЙ.
Б.Б., ЯВНО ИМ СЕ КОРКА И ГО КРЕПИ ЗА НОВИТЕ ИЗБОРИ!
АКО Я КАРА ТАКА.... И АЗ НЕМА ДА ГЛАСУВАМ ЗА НЕГО!
цитирай
47. zlokuche - За макетата
24.10.2010 23:43
Един македонец - хайдутин
Двама македонци - чета
Трима македонци - чета с предател
цитирай
48. анонимен - маке
25.10.2010 08:45
затова си ходим..."сам по сам":))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4093018
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54869
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031