Постинг
21.10.2010 17:37 -
ПОЧИВАЙТЕ В МИР, НЕВИННИ ЖЕРТВИ НА ОБЩОТО НИ БЕЗХАБЕРИЕ!
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 25351 Коментари: 93 Гласове:
Последна промяна: 23.10.2010 08:46
Прочетен: 25351 Коментари: 93 Гласове:
55
Последна промяна: 23.10.2010 08:46
Неведнъж в блога споделях напрежението, което появилото се от няколко години циганско гето наблизо упражнява върху службата ми с почти ежедневните си набези и нагли обири, който ни лишиха от сериозни възможности за работа. Поне два-три пъти съм споделял и за меко казано странните цигански представи за “правата” им над пътя, и съм разказвал за наблюденията си над “правото” им да създават пречки за движението на колите и пешеходците, безумните им претенции към шофьорите и заплахите, които сипят, ако им се направи забележка.
И точно в духа на антифашистката съпротива срещу всяка по-сериозна забележка у нас, ми се налагаше да отговарям на преднамерено неадекватните въпроси националист ли съм и защо толкова много мразя циганите.
Вчера беше погребението на моя колежка, загинала в жестока автомобилна катастрофа, причинена от циганска безотговорност:
ПИЯНИ РОМИ УБИХА ТРИМА НА ПЪТЯ
Да, това на снимката в статията са остатъците от семейната кола точно на Боби, една от най-сияйните и лъчезарни личности наоколо, работим заедно от 22 години. Колебаех се дали да правя постинг, който ме познава знае, че не обичам да деля човешките дела по етнически или други признаци, но защо трябва да мълча от криворазбрана политическа коректност, след като от собствен опит знам и виждам последствията от циганията, която ни залива все по-фатално? Защо трябва да мълча и поради това, че някой безхаберен любител на призивите и враг на мисленето, може да се развика “Циганите на сапун”?
Направих малко дарение в общата каса за децата на Боби, но не отидох на погребението. Защото не искам само да констатирам последствията от всичко онова, което витае наоколо и крещи, че продължаваме да вярваме на неистини, но не търсим сами истините, а чакаме някой хитрец да ни ги каже, за да ги прегърнем като свои. А хитреците това и чакат, те винаги всичко “знаят” и винаги си имат удобните за тях “обяснения”.
Не казвайте: “Че какво съм виновен аз” или: “че какво мога аз да направя?”. Не ме питайте ехидно: “И какво предлагаш?”. Ще го кажа още сега – щом имаме ОБЩ проблем, а нямаме ОБЩА идея за решаването му значи, че не сме свършили необходимото за решаването му.
Почивайте в мир, невинни жертви на общото ни бехаберие и хитруване!
И точно в духа на антифашистката съпротива срещу всяка по-сериозна забележка у нас, ми се налагаше да отговарям на преднамерено неадекватните въпроси националист ли съм и защо толкова много мразя циганите.
Вчера беше погребението на моя колежка, загинала в жестока автомобилна катастрофа, причинена от циганска безотговорност:
ПИЯНИ РОМИ УБИХА ТРИМА НА ПЪТЯ
Да, това на снимката в статията са остатъците от семейната кола точно на Боби, една от най-сияйните и лъчезарни личности наоколо, работим заедно от 22 години. Колебаех се дали да правя постинг, който ме познава знае, че не обичам да деля човешките дела по етнически или други признаци, но защо трябва да мълча от криворазбрана политическа коректност, след като от собствен опит знам и виждам последствията от циганията, която ни залива все по-фатално? Защо трябва да мълча и поради това, че някой безхаберен любител на призивите и враг на мисленето, може да се развика “Циганите на сапун”?
Направих малко дарение в общата каса за децата на Боби, но не отидох на погребението. Защото не искам само да констатирам последствията от всичко онова, което витае наоколо и крещи, че продължаваме да вярваме на неистини, но не търсим сами истините, а чакаме някой хитрец да ни ги каже, за да ги прегърнем като свои. А хитреците това и чакат, те винаги всичко “знаят” и винаги си имат удобните за тях “обяснения”.
Не казвайте: “Че какво съм виновен аз” или: “че какво мога аз да направя?”. Не ме питайте ехидно: “И какво предлагаш?”. Ще го кажа още сега – щом имаме ОБЩ проблем, а нямаме ОБЩА идея за решаването му значи, че не сме свършили необходимото за решаването му.
Почивайте в мир, невинни жертви на общото ни бехаберие и хитруване!
Безхаберие - Отворено писмо
Чувате ли ме, г-н Министре Вежди Рашидов...
ОТНОВО И ОТНОВО БЕЗХАБЕРИЕ..............
Чувате ли ме, г-н Министре Вежди Рашидов...
ОТНОВО И ОТНОВО БЕЗХАБЕРИЕ..............
общо безхаберие, манкиране и псевдоесническа толерантност.
съжалявам за случилото се!
всъщност-именно тази новина онзи ден ме накра за пореден път да се разтреперя и да пусна пост по темата.Не знаех,че шофьорът е ром, а само,че е пиян и без книжка.Ром,пиян и без книжка зад волана...всъщност достатъчно е,че е пиян
цитирайсъжалявам за случилото се!
всъщност-именно тази новина онзи ден ме накра за пореден път да се разтреперя и да пусна пост по темата.Не знаех,че шофьорът е ром, а само,че е пиян и без книжка.Ром,пиян и без книжка зад волана...всъщност достатъчно е,че е пиян
benra написа:
общо безхаберие, манкиране и псевдоесническа толерантност.
съжалявам за случилото се!
всъщност-именно тази новина онзи ден ме накра за пореден път да се разтреперя и да пусна пост по темата.Не знаех,че шофьорът е ром, а само,че е пиян и без книжка.Ром,пиян и без книжка зад волана...всъщност достатъчно е,че е пиян
съжалявам за случилото се!
всъщност-именно тази новина онзи ден ме накра за пореден път да се разтреперя и да пусна пост по темата.Не знаех,че шофьорът е ром, а само,че е пиян и без книжка.Ром,пиян и без книжка зад волана...всъщност достатъчно е,че е пиян
Не вярвам дори един да си вярва, че "циганите на сапун" e решение. Но, това е начин за изява, толкова безхаберен, че засенчва проблема с безсмислената препирня "кой е по-по-най".
Обща идея нямаме, защото сме научени някой друг да ни дава идеите и така се люшкаме от едната крайност "на сапун", до другата - " свръхтолерантност".Проблемът с циганите отдавна е навлязъл във фаза "изтърван" и едва ли някаква идея, дори и обща може да промени хода.
цитирайи се чувствам виновна, че не мога да помогна...
защото когато реагирам срещу безправието в държавата, дори във виртуала загрижен анонимник ме тупва по рамото - шшшт, гледай си изкуството...
цитирайзащото когато реагирам срещу безправието в държавата, дори във виртуала загрижен анонимник ме тупва по рамото - шшшт, гледай си изкуството...
monaliza121 написа:
Обща идея нямаме, защото сме научени някой друг да ни дава идеите и така се люшкаме от едната крайност "на сапун", до другата - " свръхтолерантност".Проблемът с циганите отдавна е навлязъл във фаза "изтърван" и едва ли някаква идея, дори и обща може да промени хода.
Става дума не за идея, а за решение - легитимно решение като краен резултат на предвидения от демокрацията механизъм за справяне с общите проблеми и всичко онова, което служи за достигане до решението и изпълнението му. Да напомням ли, че само преди година мнозина тук мислеха, че вкарването на престъпниците в затвора зависи единствено от изпълнителната власт? Правителството трябваше доста да се "оправдава", за да можем сега всички до един да знаем, че не от министерския съвет се вземат решенията за пускане на заподозрените. Ами ако не беше се "оправдавало" правителството и всезнайковците продължаваха да си мислят, че то си арестува и то си освобождава? Безхаберието е дори в това, че малчина биха си признали невежеството, ако ще това да коства падане на правителство или години излишно лутане...
cornflower написа:
и се чувствам виновна, че не мога да помогна...
защото когато реагирам срещу безправието в държавата, дори във виртуала загрижен анонимник ме тупва по рамото - шшшт, гледай си изкуството...
защото когато реагирам срещу безправието в държавата, дори във виртуала загрижен анонимник ме тупва по рамото - шшшт, гледай си изкуството...
Точно така е, и аз правя същото с Христам в момента, а това не е приятно за никого, но нима може да се стигне до решение без решаване на противоречията? Когато се фръцнем настрани обидени, се отърваме не само от откачалките, злосторниците и фанатиците, но така също и от хората, които носят другата важна част от истината, която да се събере с нашата, за да имаме работещо решение. Погледни само прекрасната Христам в момента как нежно се опитва да ме постави в групата на недоразвитите...
Гадна работа! Аз също нямам навик да намесвам етническата принадлежност на престъпниците, но когато това се превърне в очебийна тенденция, трябва да забравим за всяка "политическа коректност" в говоренето. Защото истината е много по-важна от някакви си цивилизационни задръжки.
Когато две етнически групи живеят заедно и едната от тях е в столетия по-изостанала от другата в цивилизационното си развитие, съвместното съжителство не се получава. Примери от историята, дал Бог... Южна Африка през 80-те години на 20 век, "Дивият запад" в САЩ през 19 век, Римляните и германските племена през началото на нашата ера.
И тук не става дума за национализъм, а до елементарно чувство за съхранение. Което, обаче не трябва да избива в уродливи форми, като например "Циганите на сапун".
Защото и в момента имам арменци и турци за съседи, но съм нямал тези проблеми, когато за един кратък момент в съседната каща се нанесоха цигани. Единият от тях ми предлагаше дори да махнем оградата и да направим един огромен общ двор! Смех ти казвам! Естествено, ме намерих лесен начини да ги разкарам от там...
Бог да я прости твоята колежка и всички останали!
цитирайКогато две етнически групи живеят заедно и едната от тях е в столетия по-изостанала от другата в цивилизационното си развитие, съвместното съжителство не се получава. Примери от историята, дал Бог... Южна Африка през 80-те години на 20 век, "Дивият запад" в САЩ през 19 век, Римляните и германските племена през началото на нашата ера.
И тук не става дума за национализъм, а до елементарно чувство за съхранение. Което, обаче не трябва да избива в уродливи форми, като например "Циганите на сапун".
Защото и в момента имам арменци и турци за съседи, но съм нямал тези проблеми, когато за един кратък момент в съседната каща се нанесоха цигани. Единият от тях ми предлагаше дори да махнем оградата и да направим един огромен общ двор! Смех ти казвам! Естествено, ме намерих лесен начини да ги разкарам от там...
Бог да я прости твоята колежка и всички останали!
Имам доста наблюдения върху циганските представи за техните права, като всички примитивни екземпляри, под права те разбират единствено улеснения за тях. Някои от представите им са изумителни, но постинга е достатъчно тягостен и без тях.
цитирайБог да ги прости!
_________________
"заплахите, които сипят, ако им се направи забележка"...
Когато при евентуален конфликт на няколко цигани дадат отпор поне няколко десетки българи, които ясно им дадат да разберат, че не могат да си разиграват коня, както си искат - тогава може да има някакъв ефект. Звучи като фантастика.
Обаче всички сигурно сме ставали свидетели как един или няколко българи при евентуален конфликт могат да бъдат за минути заобиколени от сума ти цигани, изскочили сякаш изпод земята.
Проблемът не е в циганите.
Господи, как ли ни се смеят и подиграват тези първосигнални същества! /изключенията сред тях потвърждават правилото/
цитирай_________________
"заплахите, които сипят, ако им се направи забележка"...
Когато при евентуален конфликт на няколко цигани дадат отпор поне няколко десетки българи, които ясно им дадат да разберат, че не могат да си разиграват коня, както си искат - тогава може да има някакъв ефект. Звучи като фантастика.
Обаче всички сигурно сме ставали свидетели как един или няколко българи при евентуален конфликт могат да бъдат за минути заобиколени от сума ти цигани, изскочили сякаш изпод земята.
Проблемът не е в циганите.
Господи, как ли ни се смеят и подиграват тези първосигнални същества! /изключенията сред тях потвърждават правилото/
10.
анонимен -
един мен
21.10.2010 19:49
21.10.2010 19:49
а, само да попитам,минавайки :Какво стана с убиеца Ставииски ?
цитирайМоите съболезнования vmir, не знам какво да кажа друго. За жалост българите толкова много сме изгубили вкус към живота, че той е загубил стойнос за нас, гледаме шокиращи новини всеки ден и сме претръпнали, няма гняв, няма хъс, няма искра в живота ни вече. Наистина почивайте в мир, невинни жертви на общото ни бехаберие...
цитирайПисах, много писах по въпроса за циганската престъпност, така се случи, че и почти всеки ден се запознавам с нови случаи. Там е работата, че тази престъпност си е точно циганска, защото вече е част от техния манталитет, новоизграден. Като, че ли за него, съображенията със закона са за присмех, а другото следва само.
цитирай
13.
vmir -
Приятели, извинявайте за изчезването, преди час ми се наложи за пореден път да
21.10.2010 20:55
21.10.2010 20:55
констатирам цигански взлом в службата ми. Въоръжената охраната ги е сгащила да се опитват да измъкнат една 200 килограмова помпа, но ги е пуснала да си ходят, защото няма изструкции какво да ги прави в такива случаи. На охранителите също не им е никак приятна тази непрекъсната игра на котка и мишка, в която при настоящите правила побеждава винаги мишката, питайте и всеки охранител ще ви каже, че има 250 циганоохранителни организации, които не давали да падне и косъм от главата дори на най-крадливия циганин, и аз се възмущавам с вас, на това е, положението в момента.
цитирайstrannica написа:
Бог да ги прости!
_________________
"заплахите, които сипят, ако им се направи забележка"...
Когато при евентуален конфликт на няколко цигани дадат отпор поне няколко десетки българи, които ясно им дадат да разберат, че не могат да си разиграват коня, както си искат - тогава може да има някакъв ефект. Звучи като фантастика.
Обаче всички сигурно сме ставали свидетели как един или няколко българи при евентуален конфликт могат да бъдат за минути заобиколени от сума ти цигани, изскочили сякаш изпод земята.
Проблемът не е в циганите.
Господи, как ли ни се смеят и подиграват тези първосигнални същества! /изключенията сред тях потвърждават правилото/
_________________
"заплахите, които сипят, ако им се направи забележка"...
Когато при евентуален конфликт на няколко цигани дадат отпор поне няколко десетки българи, които ясно им дадат да разберат, че не могат да си разиграват коня, както си искат - тогава може да има някакъв ефект. Звучи като фантастика.
Обаче всички сигурно сме ставали свидетели как един или няколко българи при евентуален конфликт могат да бъдат за минути заобиколени от сума ти цигани, изскочили сякаш изпод земята.
Проблемът не е в циганите.
Господи, как ли ни се смеят и подиграват тези първосигнални същества! /изключенията сред тях потвърждават правилото/
Знам и случаи на много ефективно самоуправство, но не става навсякъде, и то не само заради липсата на солидарност.
За мен проблемът е, че никой от нас, тероризираните няма идея какво да прави, защото съществува страхът, че ако се оправи със свои сили, държавата ще го смачка, защото огромна част от парите за интеграцията на циганите отиват в джобовете на съдиите, които ги пускат (случаи доста) или осъждат всеки, посегнал на циганин.
15.
анонимен -
Това е първия постинг
21.10.2010 21:07
21.10.2010 21:07
при който съм напълно солидарен с теб. Циганията и прекалената ви демокрация адски ме дразнят.
цитирайkass написа:
Моите съболезнования vmir, не знам какво да кажа друго. За жалост българите толкова много сме изгубили вкус към живота, че той е загубил стойнос за нас, гледаме шокиращи новини всеки ден и сме претръпнали, няма гняв, няма хъс, няма искра в живота ни вече. Наистина почивайте в мир, невинни жертви на общото ни бехаберие...
Без война сме вдигнали белия байрак, защото не без всякакво основание сме приели, че държавата е срещу нас. Почти всеки иска да си реши проблемите само и единствено с пари (нали всичко знаем), а колцина се сещат, че предотвратяването на преразходите е не по-малко важно от увеличаването на приходите.
cefulesteven написа:
Писах, много писах по въпроса за циганската престъпност, така се случи, че и почти всеки ден се запознавам с нови случаи. Там е работата, че тази престъпност си е точно циганска, защото вече е част от техния манталитет, новоизграден. Като, че ли за него, съображенията със закона са за присмех, а другото следва само.
Да, четох те, но не коментирах, че ми идва в повече. Доколкото разбрах, май в момента голяма част от София е останала без електричество заради поредния откраднат кабел.
vishnichka написа:
Разбирам болката ти, наясно съм с циганския ви проблем там, за който не веднъж си бил камбаната, но бих акцентирала на самата адска катастрофа, че е такава, и с много жертви и пострадали...Това пък безхаберие на всички, включително и на адски много българи шофьори с отвратителен личен пример, ни убива методично и жестоко всеки ден...каквито и мерки да ни наложат отгоре, ако не променим начина си на мислене, културата си навън, това да стане и приоритет в семейното възпитание, нищо добро не ни чака, ще си гинем по пътищата невинни и без никой да е сигурен какво може да му се случи, когато е на пътя или тротоара...
Циганската безотговорност, за която и аз неведнъж съм ти писала и не искам да се повтарям, е част от общата такава, която при вас там е довела до тази голяма трагедия...
Циганската безотговорност, за която и аз неведнъж съм ти писала и не искам да се повтарям, е част от общата такава, която при вас там е довела до тази голяма трагедия...
Нека почиват в мир!
kushel написа:
при който съм напълно солидарен с теб. Циганията и прекалената ви демокрация адски ме дразнят.
Оценявам солидарността ти, но мисля, че "прекалената демокрация" е неосоциалистически патент.
Обърна ли внимание, че пияният циганин, който смлял семейството на колежката ми, отказал да даде проба за алкохол. Това не ти ли напомня безгрижното: "Поемаме вината, но само с мезета"? Даже писах за такива мили катили.
Съболезнования за загубата !
цитирайvmir написа:
За мен проблемът е, че никой от нас, тероризираните няма идея какво да прави, защото съществува страхът, че ако се оправи със свои сили, държавата ще го смачка, защото огромна част от парите за интеграцията на циганите отиват в джобовете на съдиите, които ги пускат (случаи доста) или осъждат всеки, посегнал на циганин.
Ключовата дума за мен тук е "страхът". Която взима връх, дори когато имаш идея какво да правиш. Но точно под такъв пост по такъв трагичен повод не ми се говори повече за това.
Да почиват в мир жертвите!
Карали са "Пасат", следователно разполагат с 5-6хил.лв. Да, скъпи българи, животът ви струва 5-6000 лв, и "българският" "съдия" ще си ги прибере в джоба и нагло ще ви се подиграе!
Но това става в страни, окупирани от левичаро-либералите /това е "политически коректното" им име, на село старите хора ги наричат ЧИФУТИ!/.
Искаш справедливост? Искаш правосъдие?
Тогава хвани автомата и застреляй дегенерата, който ги освободи!
След това отиди в циганската махала и застреляй трите отрепки!
Преди това мини през "Позитано" 20 и застреляй колкото се може повече комуняги! Не ги жали! Тези слуги на Сатаната стократно са заслужили смъртта си!
цитирайНо това става в страни, окупирани от левичаро-либералите /това е "политически коректното" им име, на село старите хора ги наричат ЧИФУТИ!/.
Искаш справедливост? Искаш правосъдие?
Тогава хвани автомата и застреляй дегенерата, който ги освободи!
След това отиди в циганската махала и застреляй трите отрепки!
Преди това мини през "Позитано" 20 и застреляй колкото се може повече комуняги! Не ги жали! Тези слуги на Сатаната стократно са заслужили смъртта си!
divna8 написа:
Съболезнования за загубата !
Съболезнования!
strannica написа:
Ключовата дума за мен тук е "страхът". Която взима връх, дори когато имаш идея какво да правиш. Но точно под такъв пост по такъв трагичен повод не ми се говори повече за това.
Да почиват в мир жертвите!
vmir написа:
За мен проблемът е, че никой от нас, тероризираните няма идея какво да прави, защото съществува страхът, че ако се оправи със свои сили, държавата ще го смачка, защото огромна част от парите за интеграцията на циганите отиват в джобовете на съдиите, които ги пускат (случаи доста) или осъждат всеки, посегнал на циганин.
Ключовата дума за мен тук е "страхът". Която взима връх, дори когато имаш идея какво да правиш. Но точно под такъв пост по такъв трагичен повод не ми се говори повече за това.
Да почиват в мир жертвите!
Така е. Преди десетина дни бяха откачили портата на двора ни, а съседите я я прибрали. Питам: "Защо не казахде да ги причакаме като дойдат да си я вземат?", а те дори не се сетили за това, но не падат на гърба си, а подхващат песента за "правата" на циганите и защитниците им.
25.
анонимен -
ан
21.10.2010 22:40
21.10.2010 22:40
много боли и няма никакъв шанс нещата да се оправят освен да започнат да гинат съдии и журналисти и управляващи.Когато Цветанов каза при Цолова случая с тримата загинали невинни ,тя подмина темата.Важно е да ни промиват мозъците с глупави благотворит елни акции;а къде си отиват по 1000 на година и остават деца сираци.Те също са инвалиди само че психически,а родители,погребали деца на 20 30 40 год.КАкъв живот................Наричаме го демокрация
цитирайgenadi2000 написа:
Карали са "Пасат", следователно разполагат с 5-6хил.лв. Да, скъпи българи, животът ви струва 5-6000 лв, и "българският" "съдия" ще си ги прибере в джоба и нагло ще ви се подиграе!
Но това става в страни, окупирани от левичаро-либералите /това е "политически коректното" им име, на село старите хора ги наричат ЧИФУТИ!/.
Искаш справедливост? Искаш правосъдие?
Тогава хвани автомата и застреляй дегенерата, който ги освободи!
След това отиди в циганската махала и застреляй трите отрепки!
Преди това мини през "Позитано" 20 и застреляй колкото се може повече комуняги! Не ги жали! Тези слуги на Сатаната стократно са заслужили смъртта си!
Но това става в страни, окупирани от левичаро-либералите /това е "политически коректното" им име, на село старите хора ги наричат ЧИФУТИ!/.
Искаш справедливост? Искаш правосъдие?
Тогава хвани автомата и застреляй дегенерата, който ги освободи!
След това отиди в циганската махала и застреляй трите отрепки!
Преди това мини през "Позитано" 20 и застреляй колкото се може повече комуняги! Не ги жали! Тези слуги на Сатаната стократно са заслужили смъртта си!
Не можем да игнорираме държавата, просто няма как, а опитаме ли се, се оказваме се в състояние на гражданска война. Държавата трябва да покаже, че не е на страната на престъпниците и ще защитава и подкрепя всеки, който се бори с тях.
анонимен написа:
много боли и няма никакъв шанс нещата да се оправят освен да започнат да гинат съдии и журналисти и управляващи.Когато Цветанов каза при Цолова случая с тримата загинали невинни ,тя подмина темата.Важно е да ни промиват мозъците с глупави благотворит елни акции;а къде си отиват по 1000 на година и остават деца сираци.Те също са инвалиди само че психически,а родители,погребали деца на 20 30 40 год.КАкъв живот................Наричаме го демокрация
А пък самия Цветанов го разкатават от проверки на имуществото както никой друг. Съдиите били незнам коя си власт, ама и журналистите не падали по-долу от тях. Даже не се усещат колко прекаляват.
vmir написа:
Не можем да игнорираме държавата, просто няма как, а опитаме ли се, се оказваме се в състояние на гражданска война. Държавата трябва да покаже, че не е на страната на престъпниците и ще защитава и подкрепя всеки, който се бори с тях.
genadi2000 написа:
Карали са "Пасат", следователно разполагат с 5-6хил.лв. Да, скъпи българи, животът ви струва 5-6000 лв, и "българският" "съдия" ще си ги прибере в джоба и нагло ще ви се подиграе!
Но това става в страни, окупирани от левичаро-либералите /това е "политически коректното" им име, на село старите хора ги наричат ЧИФУТИ!/.
Искаш справедливост? Искаш правосъдие?
Тогава хвани автомата и застреляй дегенерата, който ги освободи!
След това отиди в циганската махала и застреляй трите отрепки!
Преди това мини през "Позитано" 20 и застреляй колкото се може повече комуняги! Не ги жали! Тези слуги на Сатаната стократно са заслужили смъртта си!
Но това става в страни, окупирани от левичаро-либералите /това е "политически коректното" им име, на село старите хора ги наричат ЧИФУТИ!/.
Искаш справедливост? Искаш правосъдие?
Тогава хвани автомата и застреляй дегенерата, който ги освободи!
След това отиди в циганската махала и застреляй трите отрепки!
Преди това мини през "Позитано" 20 и застреляй колкото се може повече комуняги! Не ги жали! Тези слуги на Сатаната стократно са заслужили смъртта си!
Не можем да игнорираме държавата, просто няма как, а опитаме ли се, се оказваме се в състояние на гражданска война. Държавата трябва да покаже, че не е на страната на престъпниците и ще защитава и подкрепя всеки, който се бори с тях.
Когато ТВОЯТА ДЪРЖАВА е окупирана от шайка дегенерати-психопати, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ПРОГОНИШ!
Когато ТВОЯТА СТРАНА бива ограбвана в продължение на десетилетия, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА Я ОСВОБОДИШ!
Когато ТВОЯТА КУЛТУРА бива унищожавана, когато ТВОЯТА ВЯРА бива стъпкана в калта, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ЗАЩИТИШ!
Когато ТВОЯТ НАРОД бива систематично редуциран, с цел да бъде заличен, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГРАБНЕШ ОРЪЖИЕТО!
Когато ТВОЯТА ЗЕМЯ е превърната в ОГРОМНА ФЕРМА ЗА РАЗВЪЖДАНЕ НА ЦИГАНИ, то тогава ТИ ТРЯБВА СЕ РАЗБУНТУВАШ!
Когато ЦЯЛАТА НИ ЦИВИЛИЗАЦИЯ БИВА ЗАПЛАШЕНА ОТ ЗАЛИЧАВАНЕ, за да могат банда масоно-сатанисти да ни управляват по-лесно, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ВОЮВАШ!
29.
анонимен -
това
21.10.2010 23:13
21.10.2010 23:13
с Цветанов си е жива гавра от оня нещастник Яне !Докога такива жалки отрепки ще са главни действащи лица в медиите и кой ги лансира?Обаче ме изкефи Цветанов !Евала на тоя пич!Още повече трябва да ги отупа мафиотите!
цитирайgenadi2000 написа:
Когато ТВОЯТА ДЪРЖАВА е окупирана от шайка дегенерати-психопати, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ПРОГОНИШ!
Когато ТВОЯТА СТРАНА бива ограбвана в продължение на десетилетия, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА Я ОСВОБОДИШ!
Когато ТВОЯТА КУЛТУРА бива унищожавана, когато ТВОЯТА ВЯРА бива стъпкана в калта, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ЗАЩИТИШ!
Когато ТВОЯТ НАРОД бива систематично редуциран, с цел да бъде заличен, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГРАБНЕШ ОРЪЖИЕТО!
Когато ТВОЯТА ЗЕМЯ е превърната в ОГРОМНА ФЕРМА ЗА РАЗВЪЖДАНЕ НА ЦИГАНИ, то тогава ТИ ТРЯБВА СЕ РАЗБУНТУВАШ!
Когато ЦЯЛАТА НИ ЦИВИЛИЗАЦИЯ БИВА ЗАПЛАШЕНА ОТ ЗАЛИЧАВАНЕ, за да могат банда масоно-сатанисти да ни управляват по-лесно, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ВОЮВАШ!
Когато ТВОЯТА ДЪРЖАВА е окупирана от шайка дегенерати-психопати, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ПРОГОНИШ!
Когато ТВОЯТА СТРАНА бива ограбвана в продължение на десетилетия, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА Я ОСВОБОДИШ!
Когато ТВОЯТА КУЛТУРА бива унищожавана, когато ТВОЯТА ВЯРА бива стъпкана в калта, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ЗАЩИТИШ!
Когато ТВОЯТ НАРОД бива систематично редуциран, с цел да бъде заличен, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГРАБНЕШ ОРЪЖИЕТО!
Когато ТВОЯТА ЗЕМЯ е превърната в ОГРОМНА ФЕРМА ЗА РАЗВЪЖДАНЕ НА ЦИГАНИ, то тогава ТИ ТРЯБВА СЕ РАЗБУНТУВАШ!
Когато ЦЯЛАТА НИ ЦИВИЛИЗАЦИЯ БИВА ЗАПЛАШЕНА ОТ ЗАЛИЧАВАНЕ, за да могат банда масоно-сатанисти да ни управляват по-лесно, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ВОЮВАШ!
Това е точно така, но ако имаме фронт и с правителството, нещата стават много зле.
анонимен написа:
с Цветанов си е жива гавра от оня нещастник Яне !Докога такива жалки отрепки ще са главни действащи лица в медиите и кой ги лансира?Обаче ме изкефи Цветанов !Евала на тоя пич!Още повече трябва да ги отупа мафиотите!
Съгласен.
32.
анонимен -
baba
22.10.2010 00:07
22.10.2010 00:07
Не че оправдавам циганите, но има и доста други убити при катастрофи... тук е война на пътя
цитирайvmir написа:
Това е точно така, но ако имаме фронт и с правителството, нещата стават много зле.
genadi2000 написа:
Когато ТВОЯТА ДЪРЖАВА е окупирана от шайка дегенерати-психопати, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ПРОГОНИШ!
Когато ТВОЯТА СТРАНА бива ограбвана в продължение на десетилетия, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА Я ОСВОБОДИШ!
Когато ТВОЯТА КУЛТУРА бива унищожавана, когато ТВОЯТА ВЯРА бива стъпкана в калта, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ЗАЩИТИШ!
Когато ТВОЯТ НАРОД бива систематично редуциран, с цел да бъде заличен, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГРАБНЕШ ОРЪЖИЕТО!
Когато ТВОЯТА ЗЕМЯ е превърната в ОГРОМНА ФЕРМА ЗА РАЗВЪЖДАНЕ НА ЦИГАНИ, то тогава ТИ ТРЯБВА СЕ РАЗБУНТУВАШ!
Когато ЦЯЛАТА НИ ЦИВИЛИЗАЦИЯ БИВА ЗАПЛАШЕНА ОТ ЗАЛИЧАВАНЕ, за да могат банда масоно-сатанисти да ни управляват по-лесно, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ВОЮВАШ!
Когато ТВОЯТА ДЪРЖАВА е окупирана от шайка дегенерати-психопати, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ПРОГОНИШ!
Когато ТВОЯТА СТРАНА бива ограбвана в продължение на десетилетия, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА Я ОСВОБОДИШ!
Когато ТВОЯТА КУЛТУРА бива унищожавана, когато ТВОЯТА ВЯРА бива стъпкана в калта, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГИ ЗАЩИТИШ!
Когато ТВОЯТ НАРОД бива систематично редуциран, с цел да бъде заличен, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ГРАБНЕШ ОРЪЖИЕТО!
Когато ТВОЯТА ЗЕМЯ е превърната в ОГРОМНА ФЕРМА ЗА РАЗВЪЖДАНЕ НА ЦИГАНИ, то тогава ТИ ТРЯБВА СЕ РАЗБУНТУВАШ!
Когато ЦЯЛАТА НИ ЦИВИЛИЗАЦИЯ БИВА ЗАПЛАШЕНА ОТ ЗАЛИЧАВАНЕ, за да могат банда масоно-сатанисти да ни управляват по-лесно, ТИ СИ ДЛЪЖЕН ДА ВОЮВАШ!
Това е точно така, но ако имаме фронт и с правителството, нещата стават много зле.
А ти сигурен ли си, че това е твоето правителство?
анонимен написа:
Не че оправдавам циганите, но има и доста други убити при катастрофи... тук е война на пътя
Това никой не го оспорва, даже то е нагледно доказателство за циганията, която ни завладява постепенно. Сигурно и българин също може да откаже да даде проба за алкохол след като току-що е убил цяло семейство, но за циганин това е съвсем в реда на нещата!!! В началото на постинга споменах за отношението на циганите към движението по пътя. Представата им за "права" e такава, че един ден ще преградят пътищата и ще искат такса за преминаване не, че сега не се опитват да го правят, а нерядко и успяват. До там ще стигнем, ако се правим на разсеяни и си затваряме очите откъде как и защо тръгват определени "обяснения" на случващото се около нас.
genadi2000 написа:
А ти сигурен ли си, че това е твоето правителство?
А ти сигурен ли си, че това е твоето правителство?
Моето правителство??? Що за абсурд, да не би да сме още в онези времена, когато смисъла на човешкия живот беше да станат "твои хара" колкото може повече големци?
Разбира се, че това не е "мое правителство" - това е правителство на България и, докато заявява и се опитва да прави което и аз мисля за еднопосочно с разбиранията и очакванията ми за важност, аз ще подкрепям усилията му, дори не всичко да одобрявам докрай.
Просто, отдавна няма място за лукса всеки да си има "негово" правителство. Правителството е като шофьора на автобуса - ако всички искаме да ни кара в различни посоки, може да се окажем в канавката.
vishnichka написа:
Когато стане въпрос за цигани, все се сещам за най-многодетната българска гражданка от ромски произход с цели 23 броя, от рода на Компирите, за която миналата година ни разказваше Карбовски тъжно и с тих песимизъм...
Ясно е, че лоша е перспективата. Те ще стават все повече и си се плодят с успех поради ниската си сексуална култура, а ние имаме такава, но уви, ще бъдем все по-малко, заради бягането на младите навън и заради застрашителното нарастване на стерилитета на останалите тук български двойки. Дано се обърне сериозно внимание на този проблем, защото никак не е далече денят, когато младото циганче компирче с ехидната си усмивка както каза на Карбовски, ще се научи да чете на две на три, колкото да може да се подписва, и ще стане кмет на селото си, защото това му се полага както по мнозинство, така и по закон...
Ясно е, че лоша е перспективата. Те ще стават все повече и си се плодят с успех поради ниската си сексуална култура, а ние имаме такава, но уви, ще бъдем все по-малко, заради бягането на младите навън и заради застрашителното нарастване на стерилитета на останалите тук български двойки. Дано се обърне сериозно внимание на този проблем, защото никак не е далече денят, когато младото циганче компирче с ехидната си усмивка както каза на Карбовски, ще се научи да чете на две на три, колкото да може да се подписва, и ще стане кмет на селото си, защото това му се полага както по мнозинство, така и по закон...
Добро утро, Виши!
Навремето негрите в САЩ са били малцинство, днес в повечето от големите градове са мнозинство. Преди години в САЩ, щерка ми беше неусетно попаднала в негърско гето, но то не е като нашите цигански гета, даже някаква негърка дотолкова се умилила да види русококосо синеоко момиче в гетото, че й беше подарила колелото си. "Моите" цигани също се чувстват поласкани да видят бял човек да преминава през гетото, (то и няма откъде да се мине безопасно, че трябва да се пресича натовареното движение) а една нощ бяха запалили огромен огън и изпаднаха във всеобщ възторг, когато минах покрай тях. Всичко това не им пречи обаче да се вбесяват, ако жена им направи забележка за свинщините им, съседките непрекъснато се оплакват. Примитивни хора, които изоставени да действат според разбиранията си, подивяват.
37.
анонимен -
Мислете кого избирате да ни управлява
22.10.2010 08:37
22.10.2010 08:37
Какви ги плямпате. Вижте какво става с Ямболския кмет, дето събори полуразрушения блок, където самоволно са се били настанили цигани. Осъдиха го човека. Бил злоупотребил пари за да направи улици или нещо полезно за обществото. Действувал самоволно и куп "доказателства". Докато не се разруши шибаната съдебна система и не се въведе строго новозаконие, оправия няма. Трябва да се изгонят разни Хелзингски комитети, кучкарски организации, въобще организации от всякакви регенерати. Ако някоя организация за защита права на малцинства не е съдебно регистрирана, а се занимава с това - конфискация на имуществото и ръководителите и да бъдат осъдени най-строго. Какво е това безобразие от някакви си псевдозащитници. Как да действува изпълнителната власт в лицето на полицията, като са и вързани ръцете. Ако трябва, вън от Европейския съюз, но в България трябва да се въведе ред. Все повече се замислям, че най-добре е да изберем националист, отколкото продажна натура, който е безхаберен за наболелите междуетнически проблеми. Иначе ще си плямпаме и ще охкаме. Редът трябва да е в полза на мнозинството от народ, народности, но не в полза на самозабравил се етнос. Винаги съм гласувал и пак ще гласувам за националисти, защото там е истината, а не във вашите леволиберални вайкания.
цитирайСъгласен, само дето искам национализмът да стане и мотив за мислене, защото в повечено случаи мисленето се изчерпва с лозунга: "България над всичко" и псувни по всички останали което, освен да се правиш на патриот без покритие, си е едно нищо.
цитирайНо искам поне едно нещо да "купим" от циганите - съпричастността! Всичко останало и да го говорим, няма много смисъл - ясно е, че така не може да продължава, но не са виновни обикновените потърпевши, а държавната политика, която тайничко ги толерира. Кажете ми какво може да направи един обикновен човечец, срещу десетина цигани - нищо! Но когато някой нагази в тяхна териотрия и си позволи това, което те правят с нас се събира огромната тумба и наскачат срещу нарушителя. Защто това не се случва когато нападнат българин? Защо всички стоят и гледат сеир, когато обират безпомощна жена в рейса? Ако ние бяхме обединени колкото тях, нямаше да си разиграват коня!!!
цитирайО! Какво мога да кажа, освен тъжно да наведа глава и да изкажа съболезнования. :-((
цитирай
41.
анонимен -
Добрев
22.10.2010 09:13
22.10.2010 09:13
mikino написа:
Но искам поне едно нещо да "купим" от циганите - съпричастността! Всичко останало и да го говорим, няма много смисъл - ясно е, че така не може да продължава, но не са виновни обикновените потърпевши, а държавната политика, която тайничко ги толерира. Кажете ми какво може да направи един обикновен човечец, срещу десетина цигани - нищо! Но когато някой нагази в тяхна териотрия и си позволи това, което те правят с нас се събира огромната тумба и наскачат срещу нарушителя. Защто това не се случва когато нападнат българин? Защо всички стоят и гледат сеир, когато обират безпомощна жена в рейса? Ако ние бяхме обединени колкото тях, нямаше да си разиграват коня!!!
На мен пък,ми се ще българките да раждат деца.Оправданието "пари нЕма"не действа.Баба ми е отгледала 7 деца и все се изучили.А е било зверска мизерия.Но,съвременните българки предпочитат да висят в нета и да се правят на интелектуалки....или на дърти години да издирват "чичко -паричко".,или одъртеят докато го издирват,пък после,видите ли имало "стерилитет",а то признаци на кламакс..Раждайте българчета,а не ...философствайте в нета !
rpatel написа:
О! Какво мога да кажа, освен тъжно да наведа глава и да изкажа съболезнования. :-((
Съболезнования! Почти не мога да си спомня случай да не е била приветливо усмихната и любезна. :(((
mikino написа:
Но искам поне едно нещо да "купим" от циганите - съпричастността! Всичко останало и да го говорим, няма много смисъл - ясно е, че така не може да продължава, но не са виновни обикновените потърпевши, а държавната политика, която тайничко ги толерира. Кажете ми какво може да направи един обикновен човечец, срещу десетина цигани - нищо! Но когато някой нагази в тяхна териотрия и си позволи това, което те правят с нас се събира огромната тумба и наскачат срещу нарушителя. Защто това не се случва когато нападнат българин? Защо всички стоят и гледат сеир, когато обират безпомощна жена в рейса? Ако ние бяхме обединени колкото тях, нямаше да си разиграват коня!!!
Тяхното не е съпричастност, а мотивация. Иначе, ако има шанс за безнаказаност, ще убият човек, че не е заобиколил цигането им отдалеч с колата си, но това не им пречи да го пратят веднага да краде, където стена да падне и да го убие, а Манго се хили и вика: "Друго ша напраим!"
и да сред последните в статистиката... дано
цитирайМир на праха им...
цитирайдайте да направим организация и да направим преврат.ще въведем вечерен час,ще върнем смъртното наказание,като ще взаимстваме закони от китайците,защото тая пасмина разбира само от страх
цитирай
47.
velichka84 -
Мойте съболезнования!
22.10.2010 12:23
22.10.2010 12:23
Мойте съболезнования. Макар,че не ми е ясно, какво точно се е случило, предполагам,че са намесени ромски каруци и ко. Питам се, защо щом преди това сте виждали проблема, сигнализирали сте органите на МВР, нищо не е направено?
цитирайvelichka84 написа:
Мойте съболезнования. Макар,че не ми е ясно, какво точно се е случило, предполагам,че са намесени ромски каруци и ко. Питам се, защо щом преди това сте виждали проблема, сигнализирали сте органите на МВР, нищо не е направено?
Много точен въпрос. Каруците и конете са ни голям проблем, действително, но в този случай не са замесени, даже не са точно "нашите" цигани. Няма да повярваш колко "сигнали" сме подавали (аз съм един от координаторите) в община, полиция и медии. Протоколите от полицията са десетки, (може и над 100 да са) прокурорски преписки за прекратяване на следствие - камари, и т.н., и т.н., само да завърша, че решението на Народното Събрание за премахване на катуна не е изпълнено, защото ромите ни не желаели да живеят в масивните сгради, които са им предоставени за целта. Бивши цветущи градини, огради, съоръжения, всичко е опустошено и превърнато в безкрайно сметище.
Разбирам болката ти !
Убийците трябва да си понесат заслуженото наказание !
Жалко , че трябва някой да изгори , за да се задейства тромавата правна машина !
цитирайУбийците трябва да си понесат заслуженото наказание !
Жалко , че трябва някой да изгори , за да се задейства тромавата правна машина !
50.
pin777 -
Всичко се случва и ще продължава да се случва понеже няма никакви действия...
22.10.2010 13:25
22.10.2010 13:25
И затова управляващите се опитват да изпреварят събитията и да въвеждат закони срещу наследствените Българи. Затова и пуснах някои теми точно заради същите закончета, които преминават незабелязано покрай всички. А именно --->
--> http://pin777.blog.bg/drugi/2010/10/21/prevryshtame-se-v-edin-malyk-kitai-na-balkanite.623168
-- >
http://pin777.blog.bg/drugi/2010/10/21/ubiicite-na-cigani-shte-lejat-poveche.623160
Забранявайки ни всичко и плашейки ни със закони. Занейки, че Българите не са като циганите и спазват законите. Поне повечето от нас...
Докато не се покаже на управляващите, че има гражданско общество, че има хора, които могат да протестират и могат да представляват разрушителна сила както навсякъде по света се случва даже и сега.
Погледнете Франция погледнете Италия в момента. Вижте за какви неща се борят и не само стачкуват. И не само ги вижте ами и вземете пример. В противен случай ще ни мачкат и убиват, а управляващите ще творят закони не против тях циганите/ , а против нас. Както се случва и в момента...
За думите ми ако си спомните когато тези неща ви се стоварват на главата значи сте изтървали и последния си шанс в живота ...
цитирай--> http://pin777.blog.bg/drugi/2010/10/21/prevryshtame-se-v-edin-malyk-kitai-na-balkanite.623168
-- >
http://pin777.blog.bg/drugi/2010/10/21/ubiicite-na-cigani-shte-lejat-poveche.623160
Забранявайки ни всичко и плашейки ни със закони. Занейки, че Българите не са като циганите и спазват законите. Поне повечето от нас...
Докато не се покаже на управляващите, че има гражданско общество, че има хора, които могат да протестират и могат да представляват разрушителна сила както навсякъде по света се случва даже и сега.
Погледнете Франция погледнете Италия в момента. Вижте за какви неща се борят и не само стачкуват. И не само ги вижте ами и вземете пример. В противен случай ще ни мачкат и убиват, а управляващите ще творят закони не против тях циганите/ , а против нас. Както се случва и в момента...
За думите ми ако си спомните когато тези неща ви се стоварват на главата значи сте изтървали и последния си шанс в живота ...
panazea написа:
Разбирам болката ти !
Убийците трябва да си понесат заслуженото наказание !
Жалко , че трябва някой да изгори , за да се задейства тромавата правна машина !
Убийците трябва да си понесат заслуженото наказание !
Жалко , че трябва някой да изгори , за да се задейства тромавата правна машина !
Най-болезнен е предусещаният фатален абсурд. Ще осъдят който е карал. Другите двама, които са го подканвали да пие, няма как да ги осъдят, защото това не е предумишлено убияство, за да носят вина и помагачите. Съдът ни е отвратителен, но в случая няма защо да го товарим с нереалистични очаквания и да се ядосваме после, че е оправдал причинителите на трагедията, а не е оправдал очакванията ни.
52.
анонимен -
Що ми се струва, че децата трябва да са обща грижа на двамата продители?!
22.10.2010 13:50
22.10.2010 13:50
анонимен написа:
На мен пък,ми се ще българките да раждат деца.Оправданието "пари нЕма"не действа.Баба ми е отгледала 7 деца и все се изучили.А е било зверска мизерия.Но,съвременните българки предпочитат да висят в нета и да се правят на интелектуалки....или на дърти години да издирват "чичко -паричко".,или одъртеят докато го издирват,пък после,видите ли имало "стерилитет",а то признаци на кламакс..Раждайте българчета,а не ...философствайте в нета !
mikino написа:
Но искам поне едно нещо да "купим" от циганите - съпричастността! Всичко останало и да го говорим, няма много смисъл - ясно е, че така не може да продължава, но не са виновни обикновените потърпевши, а държавната политика, която тайничко ги толерира. Кажете ми какво може да направи един обикновен човечец, срещу десетина цигани - нищо! Но когато някой нагази в тяхна териотрия и си позволи това, което те правят с нас се събира огромната тумба и наскачат срещу нарушителя. Защто това не се случва когато нападнат българин? Защо всички стоят и гледат сеир, когато обират безпомощна жена в рейса? Ако ние бяхме обединени колкото тях, нямаше да си разиграват коня!!!
На мен пък,ми се ще българките да раждат деца.Оправданието "пари нЕма"не действа.Баба ми е отгледала 7 деца и все се изучили.А е било зверска мизерия.Но,съвременните българки предпочитат да висят в нета и да се правят на интелектуалки....или на дърти години да издирват "чичко -паричко".,или одъртеят докато го издирват,пък после,видите ли имало "стерилитет",а то признаци на кламакс..Раждайте българчета,а не ...философствайте в нета !
Със съвети и претенции към другите сме стигнали тоя хал...
Да, бих приела призив "Да отгледаме повече деца!"
Ти колко отгледа?
Тит
mikino написа:
Но искам поне едно нещо да "купим" от циганите - съпричастността! Всичко останало и да го говорим, няма много смисъл - ясно е, че така не може да продължава, но не са виновни обикновените потърпевши, а държавната политика, която тайничко ги толерира. Кажете ми какво може да направи един обикновен човечец, срещу десетина цигани - нищо! Но когато някой нагази в тяхна териотрия и си позволи това, което те правят с нас се събира огромната тумба и наскачат срещу нарушителя. Защто това не се случва когато нападнат българин? Защо всички стоят и гледат сеир, когато обират безпомощна жена в рейса? Ако ние бяхме обединени колкото тях, нямаше да си разиграват коня!!!
Напълно съм съгласна с този коментар -
разединени егоисти сме, и това ни събаря най-вече!
54.
vmir -
53. pin777 - Всичко се случва и ще продължава да се случвкакви действия...
22.10.2010 13:57
22.10.2010 13:57
Идеите трябва да са реалистични, не паникьосвьщи. И аз подкочих от стола като ти прочетох съобщението, че "Убийците на цигани ще лежат повече", но моето мнение е, че подобни пресилвания са много сериозна причина за пасивността на хората, защото не е приятно да те стряскат просто за идеята.
цитирайТака е, точно на това се разчита. Да се оставят хората в безизходица и да се чудят какви решения да вземат докато накрая, някой самозабравил се мангал ги очисти понеже му пречат за нещо или с нещо е нарушил неговите 'принципи'. Аз ви посочих принципа на действие на нормалното гражданско общество. Даже погледнете и Гърция и Румъния. Явно без активна намеса и отпор срещу сегашните правителства от страна на гражданското общество полза никаква. И питаш защо стряскам с такива теми като ''Убийците на цигани ще лежат повече''. Мога да ти отговоря директно.
Понеже в каквато и ситуация да изпаднеш срещу мангал недай си в ситуация на нейзбежна защита и защитавайки се оня умре съда ще те обвини за виновен в расизъм под натиска на стотиците правозащитни организации на циганите и новоприетия законопроект, горепосочения. Бъди сигурен, че ще е така. Хем и ще отбележат 'точка' в тяхна полза пред ЕС. Ето виждате ли какви сме изпълнителни. В тоя ред на мисли някой дали се пита. Има ли вкаран в затвора някой за това, че убиха с брадва и нож онова момче Боби мисля се казваше. Съмнява ме. Така, че спокойно не се стряскайте... Продължавайте само да мислите и чакайте спасение от горе....
цитирайПонеже в каквато и ситуация да изпаднеш срещу мангал недай си в ситуация на нейзбежна защита и защитавайки се оня умре съда ще те обвини за виновен в расизъм под натиска на стотиците правозащитни организации на циганите и новоприетия законопроект, горепосочения. Бъди сигурен, че ще е така. Хем и ще отбележат 'точка' в тяхна полза пред ЕС. Ето виждате ли какви сме изпълнителни. В тоя ред на мисли някой дали се пита. Има ли вкаран в затвора някой за това, че убиха с брадва и нож онова момче Боби мисля се казваше. Съмнява ме. Така, че спокойно не се стряскайте... Продължавайте само да мислите и чакайте спасение от горе....
Приемам каквото казваш, но трябва да разграничиш проблемите, за да няма объркване и чувство за безизходица.
Съгласен съм с обяснението, което даваш едва сега на заглавието на постинга си ''Убийците на цигани ще лежат повече'', но там това обяснение го пропускаш и читателя остава с впечатление, че го вземаш за канарче. Да, опасенията ти не са лишени от основания, още повече, че има случаи, от които всички охранители си правят извода, че трябва да си затварят очите пред циганските безчинства. Заради няколко калпави или корумпирани съдии, а не заради текста на закона, за който ни притискат от Европа.
цитирайСъгласен съм с обяснението, което даваш едва сега на заглавието на постинга си ''Убийците на цигани ще лежат повече'', но там това обяснение го пропускаш и читателя остава с впечатление, че го вземаш за канарче. Да, опасенията ти не са лишени от основания, още повече, че има случаи, от които всички охранители си правят извода, че трябва да си затварят очите пред циганските безчинства. Заради няколко калпави или корумпирани съдии, а не заради текста на закона, за който ни притискат от Европа.
57.
анонимен -
Добрев
22.10.2010 15:12
22.10.2010 15:12
анонимен написа:
Със съвети и претенции към другите сме стигнали тоя хал...
Да, бих приела призив "Да отгледаме повече деца!"
Ти колко отгледа?
Тит
анонимен написа:
На мен пък,ми се ще българките да раждат деца.Оправданието "пари нЕма"не действа.Баба ми е отгледала 7 деца и все се изучили.А е било зверска мизерия.Но,съвременните българки предпочитат да висят в нета и да се правят на интелектуалки....или на дърти години да издирват "чичко -паричко".,или одъртеят докато го издирват,пък после,видите ли имало "стерилитет",а то признаци на кламакс..Раждайте българчета,а не ...философствайте в нета !
mikino написа:
Но искам поне едно нещо да "купим" от циганите - съпричастността! Всичко останало и да го говорим, няма много смисъл - ясно е, че така не може да продължава, но не са виновни обикновените потърпевши, а държавната политика, която тайничко ги толерира. Кажете ми какво може да направи един обикновен човечец, срещу десетина цигани - нищо! Но когато някой нагази в тяхна териотрия и си позволи това, което те правят с нас се събира огромната тумба и наскачат срещу нарушителя. Защто това не се случва когато нападнат българин? Защо всички стоят и гледат сеир, когато обират безпомощна жена в рейса? Ако ние бяхме обединени колкото тях, нямаше да си разиграват коня!!!
На мен пък,ми се ще българките да раждат деца.Оправданието "пари нЕма"не действа.Баба ми е отгледала 7 деца и все се изучили.А е било зверска мизерия.Но,съвременните българки предпочитат да висят в нета и да се правят на интелектуалки....или на дърти години да издирват "чичко -паричко".,или одъртеят докато го издирват,пък после,видите ли имало "стерилитет",а то признаци на кламакс..Раждайте българчета,а не ...философствайте в нета !
Със съвети и претенции към другите сме стигнали тоя хал...
Да, бих приела призив "Да отгледаме повече деца!"
Ти колко отгледа?
Тит
Засега - 4 !
анонимен написа:
Засега - 4 !
Засега - 4 !
( (о)) ((о) )
Евала, брато! Това ми бяха очите, когато прочетох... Чак не смея да питам колко са в България...
59.
анонимен -
Добрев
22.10.2010 15:52
22.10.2010 15:52
vmir написа:
( (о)) ((о) )
Евала, брато! Това ми бяха очите, когато прочетох... Чак не смея да питам колко са в България...
анонимен написа:
Засега - 4 !
Засега - 4 !
( (о)) ((о) )
Евала, брато! Това ми бяха очите, когато прочетох... Чак не смея да питам колко са в България...
Всички са в България !Майка им ги отгледа по времето когато не съществуваха памперси и имаше режим на тока и водата,а аз току прохождах в бизнеса и трябваше да погасявам кредити !/казах "засега",защото очаквам внуче/
Няма "трудно",когато жената си е "на място" !
анонимен написа:
Всички са в България !Майка им ги отгледа по времето когато не съществуваха памперси и имаше режим на тока и водата,а аз току прохождах в бизнеса и трябваше да погасявам кредити !/казах "засега",защото очаквам внуче/
Няма "трудно",когато жената си е "на място" !
vmir написа:
( (о)) ((о) )
Евала, брато! Това ми бяха очите, когато прочетох... Чак не смея да питам колко са в България...
анонимен написа:
Засега - 4 !
Засега - 4 !
( (о)) ((о) )
Евала, брато! Това ми бяха очите, когато прочетох... Чак не смея да питам колко са в България...
Всички са в България !Майка им ги отгледа по времето когато не съществуваха памперси и имаше режим на тока и водата,а аз току прохождах в бизнеса и трябваше да погасявам кредити !/казах "засега",защото очаквам внуче/
Няма "трудно",когато жената си е "на място" !
( (о) ) ( (о) )
Ашколсун! Аз съм далеч зад твоите успехи, ама и аз затова не си сменям жената за друга!!! Живи и здрави!!!
Не знам как е по други места, но в Бургаски окръг сред водачите стигнали до кръвен тест за алкохол съотношението нецигани/цигани е някъде 15:1. Горе-долу толкова е и съотношението при причинителите на ПТП с пострадали. Това означава, че дори в един момент всички цигани да отидат на Марс, статистиката за убитите и осакатените на пътя няма да се промени кой знае колко чувствително.
В онзи линк се споменава за още двама, които са карали с бясна скорост по градски улици, единият е убил пешеходец; не се казва да са цигани, тъй че вероятни са нецигани.
Извършителят на най-наглото пиянско убийство през последните години в Бургас също беше нециганин. Всъщност беше бивш полицай, седнал на маса с действащи полицаи, сред които и началник на РПУ.
Най-крупният известен засега сериен убиец от най-новата история на България също е нециганин.
Но пък иначе за всичко са виновни юдео-либералите, циганите и платените от тях съдии, за това спор няма и не може да има.
цитирайВ онзи линк се споменава за още двама, които са карали с бясна скорост по градски улици, единият е убил пешеходец; не се казва да са цигани, тъй че вероятни са нецигани.
Извършителят на най-наглото пиянско убийство през последните години в Бургас също беше нециганин. Всъщност беше бивш полицай, седнал на маса с действащи полицаи, сред които и началник на РПУ.
Най-крупният известен засега сериен убиец от най-новата история на България също е нециганин.
Но пък иначе за всичко са виновни юдео-либералите, циганите и платените от тях съдии, за това спор няма и не може да има.
darktales написа:
Не знам как е по други места, но в Бургаски окръг сред водачите стигнали до кръвен тест за алкохол съотношението нецигани/цигани е някъде 15:1. Горе-долу толкова е и съотношението при причинителите на ПТП с пострадали. Това означава, че дори в един момент всички цигани да отидат на Марс, статистиката за убитите и осакатените на пътя няма да се промени кой знае колко чувствително.
В онзи линк се споменава за още двама, които са карали с бясна скорост по градски улици, единият е убил пешеходец; не се казва да са цигани, тъй че вероятни са нецигани.
Извършителят на най-наглото пиянско убийство през последните години в Бургас също беше нециганин. Всъщност беше бивш полицай, седнал на маса с действащи полицаи, сред които и началник на РПУ.
Най-крупният известен засега сериен убиец от най-новата история на България също е нециганин.
Но пък иначе за всичко са виновни юдео-либералите, циганите и платените от тях съдии, за това спор няма и не може да има.
В онзи линк се споменава за още двама, които са карали с бясна скорост по градски улици, единият е убил пешеходец; не се казва да са цигани, тъй че вероятни са нецигани.
Извършителят на най-наглото пиянско убийство през последните години в Бургас също беше нециганин. Всъщност беше бивш полицай, седнал на маса с действащи полицаи, сред които и началник на РПУ.
Най-крупният известен засега сериен убиец от най-новата история на България също е нециганин.
Но пък иначе за всичко са виновни юдео-либералите, циганите и платените от тях съдии, за това спор няма и не може да има.
Статистиката е нещото, което редовно пропускаме, за да си обясним нещата. Трябва обаче и да се ползва коректно. Знаеш ли съотношението нецигани/цигани на притежаващите свидетелство за правоуправление, за да видим и съотношението на останалите причини за ПТП? Колкото за причините, нали знаеш, че няма дим без огън...
63.
bizcocho -
Миролюбиви, от моите/също 4/ само две вече са България и то от няма и как...
22.10.2010 18:08
22.10.2010 18:08
vmir написа:
( (о)) ((о) )
А относно циганите, спрямо нашенските съм расист! Те не са цигани, а сган!
Мир на праха на жената!
Евала, брато! Това ми бяха очите, когато прочетох... Чак не смея да питам колко са в България...
анонимен написа:
Засега - 4 !
Засега - 4 !
( (о)) ((о) )
А относно циганите, спрямо нашенските съм расист! Те не са цигани, а сган!
Мир на праха на жената!
Евала, брато! Това ми бяха очите, когато прочетох... Чак не смея да питам колко са в България...
bizcocho написа:
Миролюбиви, от моите/също 4/ само две вече са България и то от няма и как...
Ето това е най-лошото...
Винаги ме е учудвало сравнението между цигани и негри. Първите са нещо като придатък към обществото. Чакат друг да работи вместо тях, да плаща, да мисли. А те си знаят само едно - да се наредят на опашката пред социалните.
При негрите нещата стоят съвсем различно. Те отдавна са приели правилата на цивилизацията. Учат, плащат, носят отговорност.
На каква база ги сравняват тогава? Цветът на кожата сам по себе си не е достатъчен.
цитирайПри негрите нещата стоят съвсем различно. Те отдавна са приели правилата на цивилизацията. Учат, плащат, носят отговорност.
На каква база ги сравняват тогава? Цветът на кожата сам по себе си не е достатъчен.
tutankhamon661 написа:
Винаги ме е учудвало сравнението между цигани и негри. Първите са нещо като придатък към обществото. Чакат друг да работи вместо тях, да плаща, да мисли. А те си знаят само едно - да се наредят на опашката пред социалните.
При негрите нещата стоят съвсем различно. Те отдавна са приели правилата на цивилизацията. Учат, плащат, носят отговорност.
На каква база ги сравняват тогава? Цветът на кожата сам по себе си не е достатъчен.
При негрите нещата стоят съвсем различно. Те отдавна са приели правилата на цивилизацията. Учат, плащат, носят отговорност.
На каква база ги сравняват тогава? Цветът на кожата сам по себе си не е достатъчен.
Вярно е, че негрите полагат големи усилия, нерядко негри са най-старателните ученици и студенти дори у нас в България. Въпреки различията обаче, нямаме право на "циганите не стават", длъжни сме да ги направим да стават, за да не станем ние цигани, защото позицията "не става" си е чиста еманация на циганизацията, която се води от навици, а не от старание или усилие.
В САЩ все още престъпноста сред афроамериканците е подчертано по-висока и белите там избягват кварталите им, но в общи линии, въпреки битовото разделение, в работата са равнопоставени.
67.
анонимен -
има един проблем,
23.10.2010 09:51
23.10.2010 09:51
който стои в основата на всички явления в съвременното българско общество и който в САЩ е решен.Когато обществото ни се справи с този проблем,грижите ни ще са по-малко...Това е РАВНОПОСТАВЕНОСТТА пред закона.!За съжаление ,това сигурно тяма да доживея да го видя в България.Само ще чета за него и как действа в САЩ - най-търпимата към различията държава и същевременно най-нетърпима !САЩ винаги са ме изумявали с прецедентите в устройството на обществото си !
цитирайанонимен написа:
който стои в основата на всички явления в съвременното българско общество и който в САЩ е решен.Когато обществото ни се справи с този проблем,грижите ни ще са по-малко...Това е РАВНОПОСТАВЕНОСТТА пред закона.!За съжаление ,това сигурно тяма да доживея да го видя в България.Само ще чета за него и как действа в САЩ - най-търпимата към различията държава и същевременно най-нетърпима !САЩ винаги са ме изумявали с прецедентите в устройството на обществото си !
Съвършено вярно!
Винаги съм казвал, че трябва да се учим от онези, които успяват да съчетаят крайностите, а САЩ са №1 между тях.
69.
анонимен -
Безнаказаност
23.10.2010 13:55
23.10.2010 13:55
Пълна безнаказаност и безхаберие отстрана на държавата по отношение на мангалският бандитизъм !!! Конкретно по темата - и моят квартал се напълни с мангали "шофиори", но никой никога не е виждал мангал в учебна кола !!! Нерядко съм бил свидетел как хъхрещ изрод паркира най-нахално на автобусната спирка, заради неговата бричка автобусите трябва да спират в лявото платно и да блокират цялото движение, минава ушев нещастник и се обръща настрани, прави се на сляп !!! Същата работа с каруците - има знак, забраняващ движението им, често срещу него спира патрулка, за да дебне белите шофиори, правещи по-надолу забранен дасен завой, минават вонящите каруци, покрай знака, покрай патрулката - ушевите се правят на ударени !!!
Затова на следващите избори аз (а и не само аз) обещавам да гласувам за този, който обещае да смаже кафявата зараза и да вкара в затворът всички сегашни и бивши политици, които са позволявали и позволяват на хъхрещите изроди да тероризират хората безнаказано !!!
Очевидно е за всички мислещи хора, че всякакви опити за "интеграция" на гнусното малцинство ще се провалят - просто защото тия твари са генетически непълноценни в огромната си част (изключвам десетината процента нормални цигани), те са лишени от морал, от чувство за отговорност, от човещина, със закърнял интелект - и нямат място между хората !!!
По отношение на толерантността - нашата толерантност трябва да бъде равна на толерантността на хъхрещата измет към нас, а именно - НУЛЕВА !!!
цитирайЗатова на следващите избори аз (а и не само аз) обещавам да гласувам за този, който обещае да смаже кафявата зараза и да вкара в затворът всички сегашни и бивши политици, които са позволявали и позволяват на хъхрещите изроди да тероризират хората безнаказано !!!
Очевидно е за всички мислещи хора, че всякакви опити за "интеграция" на гнусното малцинство ще се провалят - просто защото тия твари са генетически непълноценни в огромната си част (изключвам десетината процента нормални цигани), те са лишени от морал, от чувство за отговорност, от човещина, със закърнял интелект - и нямат място между хората !!!
По отношение на толерантността - нашата толерантност трябва да бъде равна на толерантността на хъхрещата измет към нас, а именно - НУЛЕВА !!!
70.
анонимен -
...и още...
23.10.2010 14:10
23.10.2010 14:10
...две, наглед несвързани събития от последните дни:
Четвъртък, при безредиците след мачът ЦСКА-Рапид са арестувани 18 фенове на ЦСКА, пълнолетните - осъдени по бързата процедура.
По-малко от седмица преди това в едно село, близо до Бяла Слатина, орда мангали, заловени при незаконна сеч, нападат с камъни, дървета и брадви горските и ушевите. Въпреки кражбата, съпротивата, оказана на органите на властта, помляната с брадви патрулка, броят на арестуваните хъхрещи бандите е НУЛА !!! Обърнете внимание - на АРЕСТУВАНИТЕ, защото какво ще направи американският полицай, ако някакъв бандит, било то чер, бял или кафяв го нападне с брадва? - Просто ще го ЗАСТРЕЛЯ !!!
Помним как нещастният Боби Райнов бе сечен с брадви, лопати и ножове от гъгнивите питекантропи пред очите на ушевите, как цяла фабрика, пак в Бяла Слатина бе нападната и разграбена посред бял ден от огромна тумба от около 1000 гъгниви мръсници, как бяха нападани болници - отново пред очите на ушевите боклуци и отново без нито един арестуван !!!
Кой трябва да отговаря за това - ако не ушевите, началниците им и самият маймуноподобен "министър"? Например, според действащият Наказателен кодекс, ушевите жалки прасета, оставили мангалите безнаказано да убият пред тях Боби Райнов, би трябвало да влязат в затворът за по 10 години, а в същото време орангутанът Ц.Ц. има наглостта да изпрати писмо до зачернената майка на момчета, в което да напише чвидях го с очите си), че "полицаите са действали адекватно и тактически правилно" (?!?!?!?) - НАБЛЮДАВАЙКИ БЕЗДЕЙНО как изродите секат синът и с брадви ножове и лопати ?!? И същите тия свини (не мога да си изкълча езикът да ги нарека полицаи) вземат заплати от данъците на Боби, на семейството му, от собствениците на разграбената фабрика ?!?
Докато в такива ситуации ушевите не започнат да ЗАСТРЕЛВАТ мангалите, нещата няма да се оправят никога !!!
цитирайЧетвъртък, при безредиците след мачът ЦСКА-Рапид са арестувани 18 фенове на ЦСКА, пълнолетните - осъдени по бързата процедура.
По-малко от седмица преди това в едно село, близо до Бяла Слатина, орда мангали, заловени при незаконна сеч, нападат с камъни, дървета и брадви горските и ушевите. Въпреки кражбата, съпротивата, оказана на органите на властта, помляната с брадви патрулка, броят на арестуваните хъхрещи бандите е НУЛА !!! Обърнете внимание - на АРЕСТУВАНИТЕ, защото какво ще направи американският полицай, ако някакъв бандит, било то чер, бял или кафяв го нападне с брадва? - Просто ще го ЗАСТРЕЛЯ !!!
Помним как нещастният Боби Райнов бе сечен с брадви, лопати и ножове от гъгнивите питекантропи пред очите на ушевите, как цяла фабрика, пак в Бяла Слатина бе нападната и разграбена посред бял ден от огромна тумба от около 1000 гъгниви мръсници, как бяха нападани болници - отново пред очите на ушевите боклуци и отново без нито един арестуван !!!
Кой трябва да отговаря за това - ако не ушевите, началниците им и самият маймуноподобен "министър"? Например, според действащият Наказателен кодекс, ушевите жалки прасета, оставили мангалите безнаказано да убият пред тях Боби Райнов, би трябвало да влязат в затворът за по 10 години, а в същото време орангутанът Ц.Ц. има наглостта да изпрати писмо до зачернената майка на момчета, в което да напише чвидях го с очите си), че "полицаите са действали адекватно и тактически правилно" (?!?!?!?) - НАБЛЮДАВАЙКИ БЕЗДЕЙНО как изродите секат синът и с брадви ножове и лопати ?!? И същите тия свини (не мога да си изкълча езикът да ги нарека полицаи) вземат заплати от данъците на Боби, на семейството му, от собствениците на разграбената фабрика ?!?
Докато в такива ситуации ушевите не започнат да ЗАСТРЕЛВАТ мангалите, нещата няма да се оправят никога !!!
71.
анонимен -
къде е Ставииски,попитах?
23.10.2010 15:26
23.10.2010 15:26
за зачернените майки е все едно "боята "на убиеца.Тежко е че няма възмездие!Къде е Ставииски?Кой допусна той да се измъкне от страната и да се разчита на АМНЕЗИЯТА на един чалгализиран народ...ДОКОГА БЕ ??????
цитирайvmir написа:
Статистиката е нещото, което редовно пропускаме, за да си обясним нещата. Трябва обаче и да се ползва коректно. Знаеш ли съотношението нецигани/цигани на притежаващите свидетелство за правоуправление, за да видим и съотношението на останалите причини за ПТП? Колкото за причините, нали знаеш, че няма дим без огън...
Не го знам това съотношение разбира се, защото никой не го е търсил. Всъщност това което споменах не беше статистика, а лични наблюдения. Циганите нямат много коли естествено, в гетата има най-много по една кола на 7-8 къщи. Плюс това не ми е ясно как очевидно неграмотни хора си изкарват изпита за книжка. Тук стигаме до приказката за зелника може би.
Тоя зелник няма как да се даде на циганите и на който и да е без участието на КАТ. Но както и да е, да речем че в КАТ и МВР работят само съвестни хора и невинни ангели, а лошите алчни подкупни съдии развалят всичко постигнато от тях. И така да е, основните проблеми по пътищата идват от нас самите. Вече всеки втори срещнат на пътя е идиот. Ние в България сме недисциплинирани, неразумни, а също така и неумели шофьори. Циганите имат съвсем малък дял в тази тенденция.
Наистина отношението на полицията е много далеч от очакванията ни, но нека не забравяме, че и голямата част от “решенията” ни са далеч от приложимост. Колкото по-силно е очакването на неприложимо решение, толкова по-голяма е суматохата и трагедията, защото само отдалечават от решението. Като минимум първо да се научим да разграничаваме искане от можене, защото държавата е сложна система и старите грешки не ни позволяват продължаваме с допускане на нови и нови грешки. Паниката, истерията или гневът не са съветниците, които ни трябват, защото те дават властта на авантюристи.
цитирайанонимен написа:
за зачернените майки е все едно "боята "на убиеца.Тежко е че няма възмездие!Къде е Ставииски?Кой допусна той да се измъкне от страната и да се разчита на АМНЕЗИЯТА на един чалгализиран народ...ДОКОГА БЕ ??????
Не предполагах, че някой не знае, че Стависки е в Русия по решение на съда. Докога ли? Докато се оправим.
Отглеждам си детето сама и не мрънкам!
/Добре де - понякога се гневя, но - здраво!:)))/
Господин Добрев налага мнение, че по пътищата на страната се разминават мъже, желаещи да поемат отговорност за отглеждането на децата си, ама на - тъпите и глезени бългърки не щат да раждат и туй то!
За да се наеме една жена да роди и отгледа няколко деца, трябва да има стабилен и сериозен човек до себе си! Не казвам - заможен, заБеЛеЖи! Само с пари не се отглеждат деца. Отглеждат се консуматори - този факт вече крещи от всякъде...
Извинявай, че измествам темата на постинга - но тезата "Жената в кухнята и банята, а мъжът в хола и офиса, инак - лоша работа!" винаги ме е вбесявала!
Искам да кажа, че отговорностите в едно семейство трябва да са споделени и не непременно - разпределени!
Наистина се чудя, какво им пречи на някой мъже, че жените освен с пране и готвене се занимават и с други неща...
На мен няма да ми пречи, ако мъжът ми освен самолет умее да управлява и миялна машина, примерно!:))))
Лека ти!
цитирай/Добре де - понякога се гневя, но - здраво!:)))/
Господин Добрев налага мнение, че по пътищата на страната се разминават мъже, желаещи да поемат отговорност за отглеждането на децата си, ама на - тъпите и глезени бългърки не щат да раждат и туй то!
За да се наеме една жена да роди и отгледа няколко деца, трябва да има стабилен и сериозен човек до себе си! Не казвам - заможен, заБеЛеЖи! Само с пари не се отглеждат деца. Отглеждат се консуматори - този факт вече крещи от всякъде...
Извинявай, че измествам темата на постинга - но тезата "Жената в кухнята и банята, а мъжът в хола и офиса, инак - лоша работа!" винаги ме е вбесявала!
Искам да кажа, че отговорностите в едно семейство трябва да са споделени и не непременно - разпределени!
Наистина се чудя, какво им пречи на някой мъже, че жените освен с пране и готвене се занимават и с други неща...
На мен няма да ми пречи, ако мъжът ми освен самолет умее да управлява и миялна машина, примерно!:))))
Лека ти!
Съгласен съм, че циганския дял в пътните катастрофи засега е малък. Опитвам се да изпреваря събитията с въпроса какво ще стане по пътищата, ако дела на циганите в автомобилното движение нарастне. Знаеш, че поведението на пътя в критични ситуации е въпрос на манталитет и разбирания за права и задължения. Представяш ли си да ти надънят колата, а след това, вместо да се обадят на “бърза помощ” или да те откарат там, да те пребият, защото си се изпречил на пътя им? Един случай от практиката на жена ми като млада учителка, когато се прие задължителност на основното образование за издаване на сведетелство за правоуправление – идва 40 годишен Манго намаан-намаан на изпит по физика и тя го пита за кой клас се явява, а Манго отговаря: “За който каеш – за 5-ти, 6-ти, 7-ми, 8-ми клас ше ти говорим, душа, само ни ма карай дъ пишем”. И с него цяла тайфа придружители да следи да не би да му подценят знанията. Това – под комунистическо. Какво ли ще е сега с прословутото циганско “ученолюбие”.
цитирайНе, жените не могат да са виновни за положението. Всички имаме своя дял и е безсмислено да се препираме кой е по-виновен. Да не говорим, че грешките в семейството почти неизбежно налагат непреодолим отпечатък и в следващото поколение. Да не говорим и за лошия късмет. Аз лично избягвам да упреквам жените в нещо, но се прекланям пред жени, които могат да пренебрегнат желанията си заради децата. Смятам, че мъжът трябва да приеме приоритета на децата пред себе си.
цитирай
78.
анонимен -
Добрев
23.10.2010 20:14
23.10.2010 20:14
tit написа:
Отглеждам си детето сама и не мрънкам!
/Добре де - понякога се гневя, но - здраво!:)))/
Господин Добрев налага мнение, че по пътищата на страната се разминават мъже, желаещи да поемат отговорност за отглеждането на децата си, ама на - тъпите и глезени бългърки не щат да раждат и туй то!
За да се наеме една жена да роди и отгледа няколко деца, трябва да има стабилен и сериозен човек до себе си! Не казвам - заможен, заБеЛеЖи! Само с пари не се отглеждат деца. Отглеждат се консуматори - този факт вече крещи от всякъде...
Извинявай, че измествам темата на постинга - но тезата "Жената в кухнята и банята, а мъжът в хола и офиса, инак - лоша работа!" винаги ме е вбесявала!
Искам да кажа, че отговорностите в едно семейство трябва да са споделени и не непременно - разпределени!
Наистина се чудя, какво им пречи на някой мъже, че жените освен с пране и готвене се занимават и с други неща...
На мен няма да ми пречи, ако мъжът ми освен самолет умее да управлява и миялна машина, примерно!:))))
Лека ти!
/Добре де - понякога се гневя, но - здраво!:)))/
Господин Добрев налага мнение, че по пътищата на страната се разминават мъже, желаещи да поемат отговорност за отглеждането на децата си, ама на - тъпите и глезени бългърки не щат да раждат и туй то!
За да се наеме една жена да роди и отгледа няколко деца, трябва да има стабилен и сериозен човек до себе си! Не казвам - заможен, заБеЛеЖи! Само с пари не се отглеждат деца. Отглеждат се консуматори - този факт вече крещи от всякъде...
Извинявай, че измествам темата на постинга - но тезата "Жената в кухнята и банята, а мъжът в хола и офиса, инак - лоша работа!" винаги ме е вбесявала!
Искам да кажа, че отговорностите в едно семейство трябва да са споделени и не непременно - разпределени!
Наистина се чудя, какво им пречи на някой мъже, че жените освен с пране и готвене се занимават и с други неща...
На мен няма да ми пречи, ако мъжът ми освен самолет умее да управлява и миялна машина, примерно!:))))
Лека ти!
Виж сега ,Тит !Само за протокола ще отбележа ,че съпругата ми е архитект,но това изобщо не й пречи да готви ...шантави манджи/това е комплимент,а не ирония !/ ида знае толкова неща за ...състава на кожата и как се поддържа след определена възраст,че ....абе шапка й свалям !
Сега ще ти разкрия една малка тайна.Човек трябва много да се учи от старите,защото хората не се променят като потребности /нямам предвид материални/.
Та,моят дядо казваше че мъжът не е мъж,докато не се ожени и жената не е жена ,докато НЕ СЪЗДАДЕ мъжа.А има и една древна поговорка - че мъжът е главата на семейството,но жената е шията !Та ,умните жени ги прилагат успешно тези мъдрости.Останалите - тропат,гневят се и ...си лягат сами/или с някой временно преминаващ/....сложна работа си е...
Както вървят нещата, в непосредствено бъдеще едва ли има вероятност циганските коли да станат кой знае колко много. По-скоро голяма част от нециганите ще се принудят да си поставят колите на трупчета. Поне в селата и малките градчета вече започна това явление, което беше до известна степен спряло след 1999/2000 г.
Ако трябва да дадем по-далечна прогноза - след 50-80 години тук вероятно ще има предимно циганска държава. Тя ще е произлязла от предимно българската, съществувала преди това по тези земи, и донякъде ще прилича на нея.
Не ми се вярва неграмотните цигани да си вземат книжките със заплахи, поне не и в масовия случай. По-скоро мисля, че ги вземат с подкупи. Учител се заплашва лесно, но след дипломата следват курс и изпити, единият от които е свързан с четене. Там вече заплахите не вървят. Тия цигани ( то и нецигани има ) дето изобщо нямат понятие от правилника и карат "на шесто чувство" не са си взели книжките насила. Платили са си.
цитирайАко трябва да дадем по-далечна прогноза - след 50-80 години тук вероятно ще има предимно циганска държава. Тя ще е произлязла от предимно българската, съществувала преди това по тези земи, и донякъде ще прилича на нея.
Не ми се вярва неграмотните цигани да си вземат книжките със заплахи, поне не и в масовия случай. По-скоро мисля, че ги вземат с подкупи. Учител се заплашва лесно, но след дипломата следват курс и изпити, единият от които е свързан с четене. Там вече заплахите не вървят. Тия цигани ( то и нецигани има ) дето изобщо нямат понятие от правилника и карат "на шесто чувство" не са си взели книжките насила. Платили са си.
анонимен написа:
съпругата ми е архитект,но това изобщо не й пречи да готви ...шантави манджи/това е комплимент,а не ирония !/ ида знае толкова неща за ...състава на кожата и как се поддържа след определена възраст,че ....абе шапка й свалям !
съпругата ми е архитект,но това изобщо не й пречи да готви ...шантави манджи/това е комплимент,а не ирония !/ ида знае толкова неща за ...състава на кожата и как се поддържа след определена възраст,че ....абе шапка й свалям !
Архитект, счетоводител и юрист са единствените професии, за които последните 20 години дойдоха като манна небесна. На другия полюс отидоха учител и инженер. Не бива да се игнорира ролята на късмета.
darktales написа:
Както вървят нещата, в непосредствено бъдеще едва ли има вероятност циганските коли да станат кой знае колко много. По-скоро голяма част от нециганите ще се принудят да си поставят колите на трупчета. Поне в селата и малките градчета вече започна това явление, което беше до известна степен спряло след 1999/2000 г.
Ако трябва да дадем по-далечна прогноза - след 50-80 години тук вероятно ще има предимно циганска държава. Тя ще е произлязла от предимно българската, съществувала преди това по тези земи, и донякъде ще прилича на нея.
Не ми се вярва неграмотните цигани да си вземат книжките със заплахи, поне не и в масовия случай. По-скоро мисля, че ги вземат с подкупи. Учител се заплашва лесно, но след дипломата следват курс и изпити, единият от които е свързан с четене. Там вече заплахите не вървят. Тия цигани ( то и нецигани има ) дето изобщо нямат понятие от правилника и карат "на шесто чувство" не са си взели книжките насила. Платили са си.
Ако трябва да дадем по-далечна прогноза - след 50-80 години тук вероятно ще има предимно циганска държава. Тя ще е произлязла от предимно българската, съществувала преди това по тези земи, и донякъде ще прилича на нея.
Не ми се вярва неграмотните цигани да си вземат книжките със заплахи, поне не и в масовия случай. По-скоро мисля, че ги вземат с подкупи. Учител се заплашва лесно, но след дипломата следват курс и изпити, единият от които е свързан с четене. Там вече заплахите не вървят. Тия цигани ( то и нецигани има ) дето изобщо нямат понятие от правилника и карат "на шесто чувство" не са си взели книжките насила. Платили са си.
Добре е да имаме ясна представа какво ни чака, за да се подготвим адекватно, и да не бъдем всезнайковци като д-р Ленков на лекарския съюз, който не успя да види, че жена ми е зашита неправилно, и сега тя като го види по ТВ, лошо й става.
82.
анонимен -
Некачествения материал
24.10.2010 16:27
24.10.2010 16:27
Преди години,моя съседка осинови циганче на година и половина.Днес то вече е на 8 и е първата крадла и лъжкиня в класа.Мойта съседка се е видяла в чудо...Собственитя й дъщери са изключително интелигентни жени/вече семайни,с деца,/.голямата е на работа в администрацията на Европарламета !Тъй че не е до ...социализация работата с циганите.!Спасение няма - генетично увреждане си е !И в дворец да живеят,пак ще крадат и мамят!
цитирай
83.
vmir -
Днес отново имаше взломно проникване на цигани и кражби от служебно помещение.
25.10.2010 21:22
25.10.2010 21:22
Това е същото помещение, от което (писах в петък), беше направен опит за кражба, а охраната пусна циганите по живо, по здраво, защото не знаеше какво да ги прави. Днес обаче, не бяха дори видяни. Документираните обири на службата ми са 131, някои за десетки хиляди лева. Къде ли вече няма преписки и подписки по въпроса, а преди малко охраната за пореден път ми каза, че задържането на циганин - крадец носи единствено неприятности за охранителите.
Оградата отдавна е отнесена от циганите, след като десетки пъти беше възстановявана и стана ясно, че с нетърпение очакват поредното й възстановяване, за да си я отнесат през нощта. Имахме чудни градинки, но в момента са опустошени и превърнати в сметище. Които от градинките имаха огради и бараки, са съборени и отнесени заедно с вратите, едното от местата си бях заградил дори с бетонни колове и бодлива тел, но мургавите отнесоха телената ограда, а бетонните колове разбиха за арматурата. Ландшафтът ни е като след бомбардировка, повечето дървета са изсечени мързеливо нависоко, за да си спестят навеждането, а някои от дебелите дървета, с които не са успели да се преборят, са се опитали да съборят с огньове, на които горят откраднаните кабели. Всеки момент могат да се заселят в разградения двор, или на мястото на унищожените градинки, защото отказват да се настанят в масивните сгради, които са им предложени.
цитирайОградата отдавна е отнесена от циганите, след като десетки пъти беше възстановявана и стана ясно, че с нетърпение очакват поредното й възстановяване, за да си я отнесат през нощта. Имахме чудни градинки, но в момента са опустошени и превърнати в сметище. Които от градинките имаха огради и бараки, са съборени и отнесени заедно с вратите, едното от местата си бях заградил дори с бетонни колове и бодлива тел, но мургавите отнесоха телената ограда, а бетонните колове разбиха за арматурата. Ландшафтът ни е като след бомбардировка, повечето дървета са изсечени мързеливо нависоко, за да си спестят навеждането, а някои от дебелите дървета, с които не са успели да се преборят, са се опитали да съборят с огньове, на които горят откраднаните кабели. Всеки момент могат да се заселят в разградения двор, или на мястото на унищожените градинки, защото отказват да се настанят в масивните сгради, които са им предложени.
Да де, как не се сетих по-рано, и докторите са виновни за всичко, заедно с циганите и съдиите. И друг път съм го казвал, но пак ще повторя - ако докторите работеха като полицаите, умрелите щяха да задръстят улиците; ако съдиите бяха на акъла на полицаите, щяха да ни закрият държавата със закон на ЕС, ООН, ЮНЕСКО и каквото се сетиш; а ако държавата ни приличаше поне малко на нормалните държави, тогава и доктори, и полицаи, и съдии щяха да работят както трябва. Вярно, и от хората зависи; обаче това, което най-много зависи от хората е да не избират да ги управляват магарета.
цитирайdarktales написа:
Да де, как не се сетих по-рано, и докторите са виновни за всичко, заедно с циганите и съдиите. И друг път съм го казвал, но пак ще повторя - ако докторите работеха като полицаите, умрелите щяха да задръстят улиците; ако съдиите бяха на акъла на полицаите, щяха да ни закрият държавата със закон на ЕС, ООН, ЮНЕСКО и каквото се сетиш; а ако държавата ни приличаше поне малко на нормалните държави, тогава и доктори, и полицаи, и съдии щяха да работят както трябва. Вярно, и от хората зависи; обаче това, което най-много зависи от хората е да не избират да ги управляват магарета.
Не съм казал, че всички доктори са на нивото на д-р Ленков, но щом иска да управлява, да беше се постарал първо да достигне поне средното ниво на колегите си, не ми се говори в подробности.
Да, мечтай си. Аз подобни мечти отдавна ги зарязах. Тези дето и едно болно гърло не са излекували през живота си най-много се натискат да командват останалите.
цитирай
87.
анонимен -
1
26.10.2010 16:17
26.10.2010 16:17
darktales написа:
Да, мечтай си. Аз подобни мечти отдавна ги зарязах. Тези дето и едно болно гърло не са излекували през живота си най-много се натискат да командват останалите.
vmir,вземи та напиши нещо за докторите :)) май че,има и за тях да си говорим !?
анонимен написа:
vmir,вземи та напиши нещо за докторите :)) май че,има и за тях да си говорим !?
darktales написа:
Да, мечтай си. Аз подобни мечти отдавна ги зарязах. Тези дето и едно болно гърло не са излекували през живота си най-много се натискат да командват останалите.
vmir,вземи та напиши нещо за докторите :)) май че,има и за тях да си говорим !?
Във всяка професия има всякакви. Не ни трябват разделения по професии, а по професионализъм, качества и активност.
Всички я виждат, но страхът слага ръка на устата на хората!А циганите всичко знаят,особено правата си и протягат безпардонно рушвета към решаващия!Другите да почакат....за справедливост!
цитирайПриеми моите съболезнования, вмир! Какво стана с 3-годишното момченце? :-(
По темата - не съм стигнала до каквото и да е решение на проблема с циганите.
До г-н ДОБРЕВ - човече, аз съм майка на едно дете, искам да имаме второ, но съпругът ми категорично ОТКАЗВА - така че в моето семейство поне НЕ аз съм тази, която "се дърпа" да гледа деца. Тит ти е казала много важни и мъдри неща, не пречи да се вслушаш малко. И да, радвам се, че цениш и уважаваш жена си, вторият ти пост тук ме поуспокои, че не си някой никаквец, за какъвто те сметнах след първия ти пост. Имай предвид, че нерядко жените сме смелите, а мъжете ни се оказват страхливите. И не защото те са виновни, НЕ! Просто в БГ сега нещата не са като преди, като едно време, други са. Остани си със здраве! :-) А пропо, ти колко деца имаш?
цитирайПо темата - не съм стигнала до каквото и да е решение на проблема с циганите.
До г-н ДОБРЕВ - човече, аз съм майка на едно дете, искам да имаме второ, но съпругът ми категорично ОТКАЗВА - така че в моето семейство поне НЕ аз съм тази, която "се дърпа" да гледа деца. Тит ти е казала много важни и мъдри неща, не пречи да се вслушаш малко. И да, радвам се, че цениш и уважаваш жена си, вторият ти пост тук ме поуспокои, че не си някой никаквец, за какъвто те сметнах след първия ти пост. Имай предвид, че нерядко жените сме смелите, а мъжете ни се оказват страхливите. И не защото те са виновни, НЕ! Просто в БГ сега нещата не са като преди, като едно време, други са. Остани си със здраве! :-) А пропо, ти колко деца имаш?
djovana38 написа:
Всички я виждат, но страхът слага ръка на устата на хората!А циганите всичко знаят,особено правата си и протягат безпардонно рушвета към решаващия!Другите да почакат....за справедливост!
Не е така. Грешка е да се мисли, че циганите си знаят правата. Това, че ходят да си получават социалните помощи и надбавки не бива да ни заблуждава. Едва ли повече от 1 на сто цигани може да цитира някакво свое право, защото писаните правила за тях не носят смисъл. Подобно понятие по-скоро им говори, че могат да влязат безнаказано в чуждия двор отколкото, че само собственика на двора има право да се ползва от собствеността си. Под "право на работа" разбират, че някой ще им я осигури наготово, изобщо, под "право" разбират не възможност, възползването от която изисква някакво усилие и от тяхна страна, а единствено осигуряване на нещо, което им трябва в момента. Затова, вместо да търсят работа, вместо да учат и да се квалифицират, най-често предпочитат да крадат, и мислят това за "право", защото не са им осигурили работа.
vihrogonche написа:
Приеми моите съболезнования, вмир! Какво стана с 3-годишното момченце? :-(
По темата - не съм стигнала до каквото и да е решение на проблема с циганите.
До г-н ДОБРЕВ - човече, аз съм майка на едно дете, искам да имаме второ, но съпругът ми категорично ОТКАЗВА - така че в моето семейство поне НЕ аз съм тази, която "се дърпа" да гледа деца. Тит ти е казала много важни и мъдри неща, не пречи да се вслушаш малко. И да, радвам се, че цениш и уважаваш жена си, вторият ти пост тук ме поуспокои, че не си някой никаквец, за какъвто те сметнах след първия ти пост. Имай предвид, че нерядко жените сме смелите, а мъжете ни се оказват страхливите. И не защото те са виновни, НЕ! Просто в БГ сега нещата не са като преди, като едно време, други са. Остани си със здраве! :-) А пропо, ти колко деца имаш?
По темата - не съм стигнала до каквото и да е решение на проблема с циганите.
До г-н ДОБРЕВ - човече, аз съм майка на едно дете, искам да имаме второ, но съпругът ми категорично ОТКАЗВА - така че в моето семейство поне НЕ аз съм тази, която "се дърпа" да гледа деца. Тит ти е казала много важни и мъдри неща, не пречи да се вслушаш малко. И да, радвам се, че цениш и уважаваш жена си, вторият ти пост тук ме поуспокои, че не си някой никаквец, за какъвто те сметнах след първия ти пост. Имай предвид, че нерядко жените сме смелите, а мъжете ни се оказват страхливите. И не защото те са виновни, НЕ! Просто в БГ сега нещата не са като преди, като едно време, други са. Остани си със здраве! :-) А пропо, ти колко деца имаш?
Детенцето е добре,
а аз имам две деца, толкова добри и разумни, колкото не съм очаквал и в най-смелите си мечти.
Все така добри и разумни,
и двойно щастливи :-)
А ти не спирай да мечтаеш.
цитирайи двойно щастливи :-)
А ти не спирай да мечтаеш.
Търсене
Блогрол
1. Gerihelps
2. Eва Звездева
3. Comma
4. Вики
5. Буров
6. Библията
7. BGweather
8. Stringmeteo
9. BGSTYLE
10. Investopedia
11. база данни
12. Световна банка
2. Eва Звездева
3. Comma
4. Вики
5. Буров
6. Библията
7. BGweather
8. Stringmeteo
9. BGSTYLE
10. Investopedia
11. база данни
12. Световна банка