Прочетен: 30972 Коментари: 128 Гласове:
Последна промяна: 09.11.2010 15:41
Има една категория хора, които въртят, сучат, смучат от пръсти всевъзмоможни “факти” от “известни специалисти” (които друг освен тях не признава) хора, готови да прегърнат интерпретациите и безумните “разобличения” пробутвани от радикалния ислям, ако това им се стори от полза на “неутралната позиция”: “Като няма да сме с Русия, няма да сме и със Запада”. Демек – ще бъдем неутрални. Че какво й е лошо на Швейцарията, а? И услужливо “забравят”, че за неутралитета си швейцарците работят от столетия, главно с идеите за точност и стабилност, привлекли огромни капитали от цял свят, докато у нас за няколко години финансовата ни система се издъни два пъти.
Истеричното и отчайващо примитивно вайкане около целия този фантасмагоричен “неутралитет” допринесе за прогонването на много от високообразованите българи в чужбина, защото стана ясно, че проблематиката на стопанския и обществен живот у нас ще си остане сграбчена и задържана под нивото на идеите за развитие и просперитет. Така, във владенията на партизанските игри на “наши” и “ваши”, “предатели” и “патриоти”, където аргументите на демокрацията нямат шанс срещу неограничените от никакви задръжки или норми нелегални партизански дейности, високообразованите у нас станаха или излишни, или необходими за префасониране на партизанлъка и прикриването му под формата на благовидни демократични “аргументации”, квалифицираните опоненти на които са всячески поощрявани да емигрират.
Общото равнище на образоваността и професионалната подготовка спадна до степен химерата за национален неутралитет да се свързва с анти-западно риторика, надминаваща дори комунистическата пропаганда от времето на студената война, игнорирайки факта, че като членове на ЕС, дължим лоялност към съюзниците си поне колкото лоялността на деятелите на българосъветската дружба към Русия. Така, докато нелегалните партизани диктуват съдържанието на легалните медии, се стигна до абсурда интелигентни уж хора да ни убеждават всячески колко са лоши или недостойни западните ни съюзници, а папагалското преповтаряне на това да се лансира от мощната нелегална мрежа като мярка за интелигентност.
Няма да говоря колко интелигентно е да се лансират лузърски версии и да се внушава чувство за обреченост и безизходица. Но има нещо, което обезателно трябва да се подчертае. Нещо, което радетелите на българо-съветската дружба неслучайно винаги премълчават. Това е, че Западът се радва на несравнимо по-голяма почит в Русия, отколкото у нас.Руснаците се учат от Запада на капитализъм и демокрация без някой да им прикачва дежурните неприязнени етикети, които “русофилите” у нас редовно тиражират с повод или без повод. Независимо от това, досега у нас не се намерил русофил, който по този повод да квалифицира руснаците с безочливостта и неприязънта, с която квалифицира сънародниците си. Обратното – руснаците се сочат като пример за гордост, а повода за това са външнополитическите петляркания, които единствено съразмерна държава може да си позволи спрямо политическите си опоненти. Което ясно разкрива, че доколкото антизападната пропаганда у нас е продукт на русофилството, то тя е мотивирана НЕ от фамозните “славянски” чувства и съпричастност към проблемите на братушките, а от “русофилство”, идеята на което е “Само след Русия и никой друг”. Което на практика означава, че е недопустимо България да се научи на капитализъм и демокрация преди Русия, обратното – България трябва да изчака първо Русия да се научи от Запада, а след това Русия да научи България на каквото реши. Ама така България щяла да изгуби още 20 или 40 години от историята си в чакане? Че какво по-добро за онези, които ще ни учат как да живеем с мъдрите напътствия на братушките?
08.11.2010 08:38
08.11.2010 08:46
Та те не са българи и са го доказали от 90 години - те са бългороговоряци руси.
Те са правени от Улянов(Ленин ) и са раждани от Роза Люксембург.
Тяхната родина е Ссср - Съветский союз, а не България -
каквото и да твърдят, както и да лъжат, когото и да убеждават.
Сгреших - не са раждани - изсрани са.
Става въпрос единствено за лумпен-помиярство, мафиотски обвързаности, предаване и продаване на българските интереси /по инерция, набрана през последните десетилетия/, и не на последно място - за най-обикновена глупост, които лумпен-помиярите отдавна са се научили да прикриват с УЖ интелигентност.
Повече ме е яд на невинните глупаци, които им ръкопляскат, защото в крайна сметка бъдещето ни зависи до голяма степен от тяхната глупост...
08.11.2010 09:26
Равнището на образоваността и професионалната подготовка спадна, защото копираме ленинският модел последните години
Гадните руснаци затвориха 4 реактора, защото френският е актуален от време оно там. И френските реактори по-близо
Затова пък някои му правят френска... на Запада, правейки ни всички курви
И затова Русия се радва на несравнимо по-голяма почит на Запад, отколкото България.
Цифрите за руските инвестиции в Зап.Европа и САЩ са смайващи!
Не можем да ги стигнем - за да ни уважават и нас така :)
Спекулираш, с понятието "Русофили" в заглавието да предизвикаш полемики.
Само на Руснаци, Белоруси и Украинци, сме могли някога,сега и за в бъдеще да кажем "Братушки".Повече ,няма да пиша тук,под достойнството ми е....
Все пак жалко подобие на нещо, да ти припомня една златна песен на твоите деди:
"Какво е ново, ново станало,
ново станало в Каменна Клисура?
Пустите клисурци станали московци,
а панагюрци - донски казаци!
Войвода им беше Гьорги Бенковски,
развява байрак Райна девойка.
Топове им бяха черешово дърво,
гюллета им бяха кантар тоиузи.
Топчето пукна - Европа се стресна,
Русия скокна Клисура да брани."
За да си по-ясен, кажи кое от двете е по-логично: Българите да се учат от руснаците на капитализъм и демокрация, или руснаците от българите?
Та те не са българи и са го доказали от 90 години - те са бългороговоряци руси.
Те са правени от Улянов(Ленин ) и са раждани от Роза Люксембург.
Тяхната родина е Ссср - Съветский союз, а не България -
каквото и да твърдят, както и да лъжат, когото и да убеждават.
Интернационалцървулпрогресистите са печален резултат от печален експеримент с майка България. Сигурно е ужасно за една майка да потиска мисълта, че детето й е резултат от дефектирал презерватив.
Става въпрос единствено за лумпен-помиярство, мафиотски обвързаности, предаване и продаване на българските интереси /по инерция, набрана през последните десетилетия/, и не на последно място - за най-обикновена глупост, които лумпен-помиярите отдавна са се научили да прикриват с УЖ интелигентност.
Точно, благодаря ти!
08.11.2010 10:22
Ами те са голям пазар, ние малък.
Повече ме е яд на невинните глупаци, които им ръкопляскат, защото в крайна сметка бъдещето ни зависи до голяма степен от тяхната глупост...
За съжаление. Няма как, докато две геополитически сили действат с отклонение една от друга в рамките на две съседни географски посоки, равнодействащата им е по-голяма от всяка една, но с превшаване на този ъгъл равнодействащата започва да намалява, първо става по-малка от едната сила, след това и от втората, а накрая при пълна противоположност на силите (например изток-запад), равнодействащата може да стане дори и и нулева.
Равнището на образоваността и професионалната подготовка спадна, защото копираме ленинският модел последните години
Гадните руснаци затвориха 4 реактора, защото френският е актуален от време оно там. И френските реактори по-близо
Затова пък някои му правят френска... на Запада, правейки ни всички курви
И затова Русия се радва на несравнимо по-голяма почит на Запад, отколкото България.
Добре си си научил урока. Между впрочем, въпреки външнополитическите маймунджулъци, (за подгряване на феновете) руснаците се отнасят с много по-голям респект към Запада, отколкото ние. Само дето не обичат да го показват, от страх да не разочароват феновете си.
Цифрите за руските инвестиции в Зап.Европа и САЩ са смайващи!
Не можем да ги стигнем - за да ни уважават и нас така :)
Да не се връзваме на клакьорите, че като не тропаме със събута обувка по масата пред целия свят като Никита Хрушчов, като не се тръшкаме и не заплашваме, значи сме мижитурки. Нищо подобно, силата не е в демонстрациите й, не е дори в големината й, а в точното й прилагане в подходящия момент и място. Просто някои хора не могат да проумеят тази проста истина, но пък ние не сме длъжни да приемаме тяхната представа, защото на тях винаги ще сме им криви, а ако недай Боже някой последва номера на Хрушчов с обувката, техните фенове първи ще изреват срещу него, ще изреват, даже кански!
Охоооо, чувства ли съзирам, или поредната им имитация? Защо ти, “убедения” във величието и славата на Русия, не приемеш саможертвената съдба на голямата част от братушките, не посъветваш съмишлениците си по примера им да не пищите, когато бутнат някой косъм от прическата ви, а да умирате стоически в несгоди и мизерия заради величието и славата на страната си? Наясно ли си, че благодарение на тази саможертва, едва ли има западна книга непреведена и неиздадена в Русия, включително и в годините, когато хиляди са измирали от глад? Защо, като сте толкова наясно, не обяснявате на хората цената на руското “величие”, а очаквате българите да живеят в руска мизерия не дори за величие и слава, а единствено за ваша угода и удобство?
08.11.2010 12:25
08.11.2010 12:44
Долу Русия, да живей Америка!
Не е само до инвестициите, а и до манталитета. Западняците внимават да не зависят от хора, колкото от идеи, руснаците - обратно... Затова размахването на обувката пред света за тях може да е и най-голямото геройство, и най-осъдителното нещо, в зависимост от ситуацията и какво ще му хрумне на другаря... Примамливо е да се утешаваш, че си най-смелия, когато има кой да го отнася заради изцепките ти.
Ако всички си кажем откровено кое ни пречи, ако освен това спрем да се възмущаваме, че няма кой да се разтича да изпълни желанията на всички ни по възможно най-бързия начин, ако отделим достатъчно внимание на въпроса защо другите не бързат да изпълняват желанията ни, мисля, че няма начин да не станат очевидни решенията, които ни трябват, за да се оправим.
08.11.2010 13:38
"Произход на Вселената, Големия взрив..." или нещо подобно.. Или "Откъде у нас е тази страст към чуждопоклонничеството", "Дали да не си сменим азбуката (както е на "Витошка")? Или "По-добре да произвеждаме чистачки, келнерки и проститутки, отколкото кари, телфери и лазери". Хайде, толкоз за сега...
08.11.2010 14:46
Съгласен, и аз имам подобви впечатления за възпитанието, а без поука няма сполука.
08.11.2010 14:57
Типично, отново Русия е в центъра на грижата на българин. Май на Русия наистина ще й се наложи да се отърси от толкова много "грижовност". Да не би на теб да ти е много необходимо някой, на който не му пука за своите, да те убеждава колко велик си за него? Едва ли руснаците са такива комплексари.
Значи ме разбираш, благодаря! :))
08.11.2010 15:54
08.11.2010 16:05
08.11.2010 16:15
08.11.2010 16:31
08.11.2010 16:49
08.11.2010 16:51
08.11.2010 17:00
Виж ако са били от Харвард или Кеймбридж е можело и да оставят диря, но ти такива хора едва ли познаваш. Дръж се за руската школа. Или за Пернишкия Университет
Съгласен. Когато домакините са мили и гостоприемни хора, грях е да им се връзва кусур за каквото и да било.
08.11.2010 17:04
08.11.2010 17:12
Виж ако са били от Харвард или Кеймбридж е можело и да оставят диря, но ти такива хора едва ли познаваш. Дръж се за руската школа. Или за Пернишкия Университет
Да, неможеш дори и в мисълта си да си го позволиш да контактуваш с такива хора завършили Кембридж или Харварт, камо ли руски учени! Уважаеми - БАН, БГ Университет / какъвто и да е / и "Производствен институт" има разлика, както в качеството на хората, така и в качеството на образование или наука!
Става въпрос единствено за лумпен-помиярство, мафиотски обвързаности, предаване и продаване на българските интереси /по инерция, набрана през последните десетилетия/, и не на последно място - за най-обикновена глупост, които лумпен-помиярите отдавна са се научили да прикриват с УЖ интелигентност.
ЕДИН признал се за интелигент-примат от рода на бабуните.
Как само се задавя от лай; когато са ядосани бабуните лаят. Напомня ми Иво Инджев, професионал-шпион и изтърсак на КГБ. Тъжно нещо е калната съвест.
Русофобите сте смешно малко. Не заслужавате да се занимавам и ви повдигам самочувствието.
Още Вазов пее "кът Русия няма втора, тъй могъща на света". Това е вярно за 100% от българите. минус 0.00000000005% русофоби, като 100% остават непокътнати.
Не съм русофил, а българофил. От Русия можем ли да имаме полза. Щом турци и немци се надпреварват да търгуват с тях и да градят газо и нефтопроводи, а това са историческите врагове на Русия, защото имат сметка и печелят много. Защо да не го правим и ние. Още повече, че имаме предимство, като близки народи.
ОГРОМНО ПРЕДИМСТВО, КОЕТО ЧАКА ДА БЪДЕ ИЗПОЛЗУВАНО.
Оромен пазар и неограничени ресурси. Добри отношения, необремени с негативи. Иска се прагматичен подход, какъвто имат едни турци, и да си знаем интереса и сметката. Со кротце, со благо. Кроткото агне от 2 майки суче.
Ние сма с и от ЕС. Можем да ползуваме благини от ЕС и от Русия.
Стига начело на държавата ни да застанат хора, за които интересите на България и българите да са на първо място и над всичко.
Да се истински БЪЛГАРОФИЛИ, КаТО ЛЕВСКИ, КАТО СТ, СТАМБОЛОВ.
Само и единствено ИНТЕРЕСО ДА КЛАТИ ФЕСО.
Констатираш, предполагаш, предлагаш, заявяваш или питаш? На 7-мо място в света може да сме били по индустриално развитие, но единствено по директивите на ЦК на БКП (които не подлежаха на обсъждане или възражение). Също по директиви през 1980г СССР трябваше да влезе в комунизма, а ние (след поредното отлагане и преформулиране) в "развитото социалистическо общество" което означаваше да сме задминали САЩ, вместо което се оказахме за 1980г със 17 милиарда БВП срещу съответните 5400 милиарда БВП на САЩ.
Петляркането 17 срещу 5400 не мога да си го обясня с друго, освен с навивки от Кремъл и навикът да се вярва на висшестоящите, каквито за нашите управници бяха другарите в Кремъл. Когато комунизма рухна, нямаше кой да поеме отговорността за глупостта 17 да се репчат срешу 5400 и лъжата беше просто продължена, макар и в по-скромни пропорции.
От Кремъл още не са ни се извинили за раздувките, които ни струваха доста скъпо въпреки, че по братски споделихме безумият експеримент на братята руснаци и дори им бяхме най-лоялният и предан съюзник.
08.11.2010 18:02
Ваше право е да си помислите каквото ви подхожда на обясненията. Мое право е да трия, което намирам за нелечима форма на простотия, какъвто очевидно беше изтритият коментар.
Само и единствено ИНТЕРЕСО ДА КЛАТИ ФЕСО.
Не слагай втори път в блога ми името на Левски до подобна "мъдрост"!!!
Именно приятелство, а не угодническо превиване на гръб пред този и онзи.
За да ни уважават ние първо трябва да уважаваме себе си, иначе не става.
Нищо не ни пречи да поддържаме добри политически и търговски отношения както със САЩ, така и с Русия. Сърдит Петко - празна му торбичката!
Печели този, който се държи като силен, културен и достоен човек, познава добре пазарната икономика и се съобразява с нейните закони.
За да си по-ясен, кажи кое от двете е по-логично: Българите да се учат от руснаците на капитализъм и демокрация, или руснаците от българите?
На българите не им трябва нито социализъм, нито капитализъм. И двете системи са изчерпани и нямат бъдеще.
08.11.2010 18:40
Отивам си. Не ми благодари и не ме изпращай. Знам пътя.
Именно приятелство, а не угодническо превиване на гръб пред този и онзи.
За да ни уважават ние първо трябва да уважаваме себе си, иначе не става.
Нищо не ни пречи да поддържаме добри политически и търговски отношения както със САЩ, така и с Русия. Сърдит Петко - празна му торбичката!
Печели този, който се държи като силен, културен и достоен човек, познава добре пазарната икономика и се съобразява с нейните закони.
Напълно съм съгласен. По-точно, кратко и ясно, едва ли може да се каже.
Благодаря ти, Спароток!
За да си по-ясен, кажи кое от двете е по-логично: Българите да се учат от руснаците на капитализъм и демокрация, или руснаците от българите?
На българите не им трябва нито социализъм, нито капитализъм. И двете системи са изчерпани и нямат бъдеще.
Добре, но на кръстопътя ли ще си останем, или ще го ударим през просото?
Отивам си. Не ми благодари и не ме изпращай. Знам пътя.
Кушел, досега единствено със Спароток се съгласих напълно. Знаеш, че макар да си комуне, имам слабост към теб, но ти не трябва да се възползваш от нея, за да ми ми въздействаш да се проявявам като цензор, защото е нормално да приемам приятелите си с техните редки екстравагантности и да не ги приравнявам с такива, който в цялостните си изяви не ми допадат.
Прав си, съгласен съм! Така е!
Обаче пък тогава българските русофили (всъщност чували ли сте други из света?) ще мутират и ще ни обясняват отново колко велика е Русия, каквото и да прави... Така че оправия няма. Все се надявам на образованието, ама с тоя народ...
Поздрави!
Единствения извод, който може да ни даде историята е: Колкото по-далеч от Русия, толкова по-свободни!
08.11.2010 20:57
Какво разбираш под свободна ? Всеки да говори и прави каквото си иска, ли! Ако е така, то ти си щастлив човек! Живееш в такава страна, а и щедро раздаваш акъл! Предполагам, добре си запознат с народопсихологията и културата у нас, и околните нам! :)
08.11.2010 21:04
Ще взема да ти прасна аз няколок пръста надолу, че да видиш тогава.
Мечтата на шопа: Най си сакам да съм змия - ем да одим, ем да лежим!
Мечтата на някой си: Да съм маркуч - хем да си лежа, хем да ме влачат.
Обаче пък тогава българските русофили (всъщност чували ли сте други из света?) ще мутират и ще ни обясняват отново колко велика е Русия, каквото и да прави... Така че оправия няма. Все се надявам на образованието, ама с тоя народ...
Поздрави!
Единствения извод, който може да ни даде историята е: Колкото по-далеч от Русия, толкова по-свободни!
Е, не е баш така. Малко сме несправедливи като винаги свързваме комунизма с руснаците. Те хората също са препатили от тоя комунизъм - колко измряха от глад, колко измряха из лагерите, но ще се оправят. Сигурен съм в това, защото разполагат с голям потенциал. А комунизма те са го погребали, въпреки лудите си старчоци от КПСС. Нека бъдем по-разумни, когато прогнозираме бъдещето на Русия.
08.11.2010 21:44
МНОГО ИМ Е ГОЛЯМА ТЕРИТОРИЯТА, КОЯТО ОБИТАВАТ,... МНОГО ИМ Е МАЛКО АКЪЛА,КОЙТО ИМАТ...МНОГО ИМ Е НИСЪК ИНТЕЛЕКТА НА НАЦИЯТА,....И МНОГО ИМ Е СИЛНА ВОДКАТА,КОЯТО ПИЯТ!
ВСИЧКО ТОВА ,СА АБСОЛЮТНИ ПРЕДПОСТАВКИ ЗА ТРУДНО УПРАВЛЕНИЕ НА ДЪРЖАВАТА ИМ!
ЗА ДА СЕ УПРАВЛЯВА ,ТАКАВА ДЪРЖАВА С ТАКИВА ХОРА -----СЕ ИЗИСКВА СИЛНА ЦЕНТРАЛНА ВЛАСТ!
"ДЕМОКРАЦИЯТА" Е ВРЕДНА ЗА ПОСРЕДСТВЕНИТЕ МОЗЪЦИ!!!!
ОТ "ДЕМОКРАЦИЯТА" --ТЕ УМИРАТ!
Човек разпознава което е срещал или проучил. Ти си срещал единствено теории за конспирации и разните любими вярвания на разни аутсайдери, които няма как да знаят що е демокрация, за да я разпознаят. За да се чудиш къде има демокрация, значи ти липсват години четене на история, социология и романи, които да ти дадат някакви представи за цивилизацията, и идеите, чрез които тя се развива, но не по-малко важно е и представите ти да минат през съответните житейски изпитания и опити за решаване на групови проблеми, за да видиш как се проявяват пипичните реакции и да не вземаш за истина от последна инстанция тези реакции и интерпретации, с които си бил заобиколен по стечение на обстоятелствата. Едва след като познаваш поне няколко възможни обяснения и си придобил навика да ги съпоставяш и анализираш, тогава имаш шанс да се доближиш до някакво адекватно обяснение. Последователите на Че Гевара няма как да те научат на европейска история и цивилизация.
08.11.2010 22:31
Споко, бе човеко! Да не вземеш от отчаяние да си посегнеш сега, ей! Сакън!!!
"Демокрацията е два вълка и една овца да гласуват какво ще има за вечеря" .
Тоест ако познаваш стадната психология на хората можеш да моделираш техните желания и нагласи и съответно да получиш търсеният от теб резултат, било то на избори или за подкрепа на каквато и да е политика!Това лесно може да превърне демократичната власт в обикновена тирания!Гореописаното сработва прекрасно в този твой запад или изток,няма значение!
08.11.2010 23:23
08.11.2010 23:25
ПОМНИШ ЛИ ДУМИТЕ:
.."ДРУЖБАТА НИ СЪС СССР, Е НЕОБХОДИМА КАТО СЛЪНЦЕТО И ВЪЗДУХА, ЗА ВСЯКО ЖИВО СЪЩЕСТВО!"
ТОВА СА ДУМИ, НА СЪЩИТЕ ТЕЗИ РУСКИ ДУПЕДАВЦИ, КОИТО СЕГА ..."еНТЕЛЕГЕНТНО", ТИ ОБЯСНЯВАТ, КАКВИ СЛЕДИ Е ОСТАВИЛА В СЪЗНАНИЕТО ИМ....Т.Н., "РУСКА ШКОЛА"!
...И ТОВА Е НАПЪЛНО ЕСТЕСТВЕНО----ТОЗИ НЕЩАСТНИК ,ПРОСТО НЕ ПОЗНАВА ДРУГИ СВЕТОВНИ ШКОЛИ!
НА ТОВА ,ХОРАТА ОБИКНОВЕННО КАЗВАТ:
"ОГРАНИЧЕН МОЗЪК"--НИЩО ,ПОВЕЧЕ!
"Демокрацията е два вълка и една овца да гласуват какво ще има за вечеря" .
Тоест ако познаваш стадната психология на хората можеш да моделираш техните желания и нагласи и съответно да получиш търсеният от теб резултат, било то на избори или за подкрепа на каквато и да е политика!Това лесно може да превърне демократичната власт в обикновена тирания!Гореописаното сработва прекрасно в този твой запад или изток,няма значение!
Не искам да влизам в такава обширна тема, просто не подценявай народите, които са пролели реки от кръв за идеите, с които живеят, просперират и се чувстват щастливи днес. Освен това, демокрацията няма как да е "слаба страна на Запада", защото не е никаква страна, а начин на съществуване, постигнат след безброй много опити за подобряване на битието.
08.11.2010 23:37
Възможен е и такъв вариант, но аз имах предвид главно хора, които за да бъдат полезни на себе си, са готови да вредят на всички останали.
Огледай статистиките и проучванията, няколко пъти ги даваха напоследък.
И от какъв зор чехите, които са практически вече западноевропейци, ще се обединяват с нас и с руснаците, от които десетилетия се мъчеха да се откопчат? Как ти се струва пък съюз между Полша и Русия, питай чел ли е историята на Полша който се е пошегувас с тези смешни идеи.
Какво именно? Това чел ли си: "Ние сме "най-киселата" нация в Европа и само два пъти седмично се чувстваме щастливи.
Начело в класацията са швейцарците, ирландците и холандците, които всеки ден изпитват радост и хубави емоции" Друго подобно проучване даваше голяма преднина на скандинавците, а нас пращаше пак на опашката за щастие.
Не слушай мамини детенца, които са отишли на Запад за по-лесно, естествено ще им се види ужасно там, къде ще намерят тукашното безхаберие и разпасаност...
Споко, по-нещастни от нас засега няма.
09.11.2010 01:00
na nikoi dori na mamkamu i boristodorof56 ne mu puka za pametnicite.
tova koeto e intersno e zemicata maika rodna pod pametnicite e na mnooogo be ubavo mestence za edin goleeeem MOLec.
systiat problem e s imotite na BAN, na nikoi ne mu puka za scientifistite i akademicite, ZEMICATA pod zgradite na BAN e interesyt.
taka 4e psevdo rusofobite da si ebyt i maikata a ako sa paderasi i tatkoto a ako sa polotici i dvete kaki barabart s dvamata batkovci
09.11.2010 01:45
09.11.2010 01:52
Drugo. Etiketa v stanata ne pozvolqva na shtastlivite shveizarzi po blizki licni vzaimootnoshenia, t.e ima distanzia m/u horata .... E dobre de ... mnenieto na mestnite jiteli e razlichno ot oficialnata statistika otnovo.
Дълги години на целенасочени усилия са необходими, за да докажем качества, които да привличат капитали както Швейцария. В момента може би сме страната с най-ниски данъци за бизнеса, но капиталите не идват и не идват. Така и бюджетът си остава на диета, но това не ни прави по-атрактивни за откриване на нови работни места.
Дано поне политиците да проумеят, че с опитите да правят бури в чаша с вода не създават чувство за увереност у никого, напротив - рушат го. Какво друго значи октопода или местните феодали да се кандидатират за висши държавни длъжности, освен възможна дестабилизация?
Наемници на наши и чужди служби и посолства, срещо яко заплащане(от 2-3 бона)се опитват да моделират и често дирижират дискусиите по обществено значими въпроси по блоговите в нета.
На ход е нова професия. Наемат хора, показали дар слово и близи до техните идеи и позиции, снабдяват ги с подходящи материали и инструкции, и ги назначават на службички, като коректори и диригенти на дискусиите по злободневни и горещи теми в държавата и свето в Интернет.
Без да става от леглото, в кревата, с наутбока на колене нашия се включва в движение в дискутирана тема в някой блог; за предпочитане "Белене", газопроводи, разни фобии, "Октоподи", "Наглите" и тн. и подобни горещи теми на деня, като с заучена авторитетност и завидна осведоменост се опитва да дирижира и не рядко успява, да вкара дискусията или в задънена улица, или до краят и изводи, удобни за спонсориращите го.
И така, на смени, екипи обгрижвт блоговете и сайтовете в нета по 24 часа в денонощието плътно.
С КОНКРЕТНАТА ЗАДАЧА ДА ПОМАГАТ ЗА ФОРМИРАНЕ И НАСЧВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ В НЕТА И СТРАНАТА, В ПОСОКАТА, ПОРЪЧАНА И УДОБНА ЗА РАБОТОДАТЕЛИТЕ НА ТЕЗИ ТРУЖЕНИЦИ НА ПОРЪЧКОВА ПРОПАГНДА.
Работодаттелите, обикновено службите, нааши и чужди, и службите към организациите на мощни финансови и индустриални кръгове. Заинтересовани да моделират общественото мнение в една или друга удобно за тях посока.
09.11.2010 07:55
09.11.2010 08:13
За да си неутрален, трябва да си достатъчно силен, за да си отстояваш неутралитета, но дереджето ни не предполага подобна сила у нас. Само се демагогства и мами с понятието неутралитет, който е невъзможен дори само защото сме в ЕС. Има си даже лексика на измамния неутралитет, и тя се завърта в бясна употреба, когато предстои крупна далавера. На някои пък подлайването им е станало като условен рефлекс, но дали им подхвърлят хляб, дали подлайват с такава надежда, никой не знае със сигурност. .
09.11.2010 09:13
Нормално партньорско сътрудничество с Русия.Без политикантстване и друсане на исторически клишета и идеологеми от крушата на миналото.
Искам от нашите управляващи, ясна оценка и дълготрайна стратегия в отношенията не само с Русия а и с други страни извън ЕС.
Искам да напомня на всички които отиват в двете крайни позиции "Икономиката,бе глупако!".Защото ние вече сме членове на ЕС,което е обединение на демократични държави в политическо,икономическо и военно сътрудничество, но което не е съюз "срещу" някой и нещо , а "за" .
Регионалната икономика на България, не може да не бъде обвързана с Турция и Русия.И всички които реват срещу това, не разбират,че ревът срещу хлебеца си.Моите партньори в бизнеса са баварски немци, но това не значи,че ако имам изгоден бизнес с руснаци,поради това,че на тулупи,като борис тодоров,не му харесва Русия, няма да правя бизнес с тях.Парите господа не миришат.
Миришат устата на разни безработни и неуспели неудачници,които винаги ще бъдат в миманса и на които винаги ще дърпаме конците.Какво като лаят по трамвая, нима ще спре.Не само ще прегракнат и ще се задавят в лигите си.
09.11.2010 10:58
Е ДОСТА ПОЛИТИЧЕСКИ ИЗТИПОСАН!
ПАРИТЕ СА СИ ПАРИ ,....НО НЕ НА ВСЯКА ЦЕНА.
НЕ МИ СЕ ИЗХВЪРЛЯЙ С ПРИКАЗКИ ,ЗА "НАЦИОНАЛНАТА ИКОНОМИКА"--НОРМАЛНИТЕ БИЗНЕСМЕНИ , МИСЛЯТ ПРАКТИЧНО И СКРОМНО!
САМО МЕГАЛОМАНИТЕ, СА ПАРТИЙНО АНГАЖИРАНИ, ЗА ДА ПОЛЗВАТ ПРОТЕКЦИИ И ПРЕФЕРЕНЦИИ ОТ ДЪРЖАВАТА!
ПРОСТО Е ,КАТО БОБ!
В първите години на демокрацията съм ставал неволен слушател или свидетел на незабравими изявления и откровения. Едно измежду най-ярките от тях е на мой сегашен добър познат, който е живял около 10 години в Русия, и с гордост се самоопределя като “руски възпитаник”. В момента сме почти приятели, защото е много акуратен, възпитан, вежлив, добросърдечен, любезен, контактен, услужлив, има чудесни и прекрасно възпитани деца, добра и сърдечна съпруга, и няма нещо лошо, което мога да кажа за него, а за политика избягвам да говорим, защото знам, че е непоколебим в разбиранията си не по-малко от мен, затова и не искам да си разваляме отношенията.
Когато той дойде от Русия, ми сподели нещо, което дълбоко ме смути, и ще го споделя, защото не ми беше доверено като на приятел, за да го пазя в тайна, а беше казано като нещо обчайно и в реда на нещата. И така, моя настоящ любезен приятел тогава ми сподели, че една от възможностите, която му е предложена в Москва преди завръщането му в България, е да не се връща в родния си край, а да стане собственик на верига магазини в София, което той веднага отказал, заради предпочитанието си към друго от предложенията, гарантиращо му работа, която се печели с конкурс. Предвид, че той притежаваше всички необходими квалификации за спечелване на конкурса, ако не се запитаме как така от Москва предварително може да се гарантира работа, която по българския закон се печели с конкурс, блесва убедеността на руснаците, че българският закон за тях е “врата у поле”. Разбира се, неприетото предложение за собственост върху верига магазини е не по-малко скандално, защото там имаме не само незачитане на закона, но и намесване на пари с неясен произход и предназначение, защото няма такъв, който ще подари някому верига магазини, за да може да печели и изразходва печалбата както на него му хареса.
Сега да се върна на “тулупите” като Борис Тодоров – ами прав е Борис да се отнася с недоверие към руснаците и според мен дори заслужава респект за ролята на зло куче, напомнящо за неизбежните посегателства. Ще дам само още един пример с мой чичо, който до края на живота си беше жестоко шантажиран и заплашван, защото е спасил приятелката си от разгонен руски солдат. Вярно, наложило се малко да го поубие за да кротне, но какво прави “освободителят” върху приятелката му? Как да съм спокоен, че същите тези шантажьори, за които е нормално да оставиш руснака да изнасили приятелката ти, ще се интересуват само от “нормално сътрудничество” (по твоя израз), след като за тях е норма погазването на законите в България?
За каква РУСОФОБИЯ изобщо може да става дума тук, след като в Русия преди 1991 година НИКОГА НЕ е имало капитализъм, и е въпрос на елементарен инстинкт да се пазиш от хора, за които "НОРМАЛНО СЪТРУДНИЧЕСТВО" е понятие с НАПЪЛНО непредсказуем смисъл и съдържание?
09.11.2010 17:53
09.11.2010 19:33
09.11.2010 20:23
Българите ,,потомци на бежанци от подарените от русия на съседни държави райони,никога няма да забравят това.
Дядо ми ,ми е "завещал"болката от злините на руската политика върху българския народ..
Който обича русия - мрази България и е неин предател!
Не понасям имперската безцеремонност на държавната машина Русия, с какъвто и ник да се е кичела, особено когато е прицелена в България, нейната цялост и независимост.
Над 120 години сянката и заплахата от руският милитаризъм , комунизъм и империализъм са тегнели над държавата ни.
Сега ситуацията е същата, дори бих казал по-страшна от времето на комунизма, защото номинално сме независима държава, а всъщност ни управляват изцяло руските интереси и капитали, чрез жалките дюнмета и рубладжийчета.
Това не са празни приказки, а опит за разбуждане на отдавна заспалото ни чувство за национално достойнство.
Построяването на руската Аец Белене с български държанви гаранции означава изцяло финансиране на проекта с наши пари - вероятно като подарък за добрите чувства на кретените в Кремъл към нас. 10-12 милиарда ще съсипят държавата.
Това ще е краят.
09.11.2010 22:55
10.11.2010 05:36
Лошото е, че цялата тази шантава неуравновесеност и непрекъсната нужда да съдим и поучаваме (вместо да си гледаме работите), у нас непрекъснато се подхранва от “радетелите на българосъветската дружба”, и неслучайно горе посочих чичо си, който беше принуден да изкара живота си в понасяне на шантажи, защо е спасил приятелката си от съветския войник.
Защото не друг, а същите, точно същите хора, за които е престъпление да не оставиш руснака да изнасили приятелката ти сега, заслепени от ревност не към руснаците, а към собствените си маниери, ругаят всяко поглеждане на запад и го заклеймяват като “подлагане” и прочие противни на всеки нормален човек действия, които заклеймителите умират от страх да не им бъдат отнети като тяхна изконна собственост, защото отдавна са преодолели задръжките на приличието и изискванията за съответствие между думи и дела.
Трагедията за мен е, че тези или съидейниците им, които са наложили дупенето пред руснаците до превръщането му в обичайна практика, днес на думи набеждават онези, които винаги са се гнусели от него, а в същото време “невинно” правят всичко възможно да го продължат под формата на управление чрез тайни договорки и подривни властови структури, виж само Гоце и компания как безцеремонно дефилират върху Конституцията с ежедневното му политиканстване, вместо да докарва инвестиции и стокообмен с чужбина, или да прокарва пътища към тях за правителството и държавата, той – олицетворителят на държавата, застава срещу правителството й!!! Нима го има този партизанлък на държавно ниво някъде другаде, освен в Зимбабве, Судан и Етиопия?
10.11.2010 07:43
Или въглищата, или кнюпели,блуми и сляби, хайде да не продължавам.
За разлика от тук пишещите,аз никога на съм отричал ползата от интегрирането на българия в западното общество и западните ценности.Но пък тук някои еднозначно отричат правото на България да общува на икономическо ,политическо и културно ниво с една от най-великите световни нации - руската.
Или въглищата, или кнюпели,блуми и сляби, хайде да не продължавам.
За разлика от тук пишещите,аз никога на съм отричал ползата от интегрирането на българия в западното общество и западните ценности.Но пък тук някои еднозначно отричат правото на България да общува на икономическо ,политическо и културно ниво с една от най-великите световни нации - руската.
Добро утро! Може ли темата за дупенето да не я свързваме с търговските преговори, защото освен врата за спекулации, такъв подход друго няма как да осигури. Например, ти искаш нашите да ближат задници, за да продават? И защо на руснаците ще продаваме по 65 евроцента, а на западняците – по 90?
Икономическата логика подсказва, че не ние, а руснаците трябва да ни лижат задниците, че им правим отстъпка от експортните си цени, но за да бъде възможно това, трябва да ПОМНИМ, че НИЕ на тях, (а не те на нас) им правим благодеяние, продавайки им по-евтино, отколкото на останалите!!! А твоето изявление означава, че и 65те евроцента, които ни дават, ни правят много ЗАДЪЛЖЕНИ заради благодеянието да ни купуват вината. Е, къде е Киро на кирия, ако ти водиш преговорите, или някой от онези, за когото каквото и да кажат руснаците, все е правилното?
Затова, най-добре е да се придържаме към международните цени, и без излишни обяснения за фалити и братски задруги и спасявания, да си кажем ясно и спокойно, че както руснаците ни вдигнаха газта до международните цени, така и ние желаем да си плащат виното по международни цени, а ако държат на братството, да ни смъкнат цената на газта специално за нас, за да си запазим и ние нашата “специална” цена за тях. Използваната лексика и обяснения обаче показват, че сме далеч от подобен начин на мислене, и все още разчитаме на благоволението на руснаците да ни "спасят".
10.11.2010 11:48
1.Мита и такси се налагат от приемащата стоката държава.
2.Виното не е е борсова стока,няма международни цени и цената му се определя на база на поне 10 фактора.Единят от тях е търсене.
3.В тази връзка предложих да продаваме вино на описаните страни,защото ще им продадем на тях вино един друг път.Те са производители.Винопроизводството при тях е дотирано от държавата и ползува протекционистични привилегии,а в ЕС има квоти и плафони/ако знаеш какво е това/.Предложението ми беше сарказъм,защото иминно тези страни владеят 95% от пазара в ЕС и 3% вина от САЩ.
4.0,85 - 0,90 евро цента е цена на която ни се иска да продаваме точно в Русия.Друг е въпроса за колко и при какви митнически и тарифни ставки продават на Русия другите производители.Т.е. те без нашето вино могат и ги боли за нас.Ние не можем без техните енергоносители.Пазар.Иги боли дали искаме или не искаме да плащаме МЕЖДУНАРОДНАТА цена.Защото тази цена за разлика на цената на виното е международна.
1. Че виното не е борсова стока, не пречи да си имаш своя си “международна” цена, осигуряваща издръжката на производството ти и ангажираните в него.
2. Да се съгласиш или договориш цените си да бъдат зависими от митата и таксите на страната, в която изнасяш, значи умишлено да поставиш стопанския си интерес в пряка зависимост от държавната политика на вносителя. Така трудно ще прокопсаш и с най-работливите работници. Това не е равнопоставено, а “братско” сътрудничество.
3. Ако държава, за която изнасяш, е решила да си пълни бюджета от произведена у нас стока, това означава или, че държавата не държи на тази стока, колкото потребителите й, или, че политическите съображения за нея са по-важни от потребностите на гражданите й. Подобни пречки за бизнеса на междудържавно ниво могат само да бъдат посочвани с предложение за преодоляването им, но амбицията да бъдат решени на всяка цена, означава готовност за отказ от суверенитет.
4. Ако останалите износители (въпреки по-високите си разходи за труд и транспорт) продават същото качество при по-изгодни за Русия от нашите цени и ние пак сме на загуба, значи имаме проблем в нашето производство, и е рисковано да го решаваме с настояване за неоснователно облагодетелстваща политика. Още по-неуместно е да се договаряме от позиция дали сме зависими от техните доставки, защото се знае, че разумният прави необходимото да се освободи от подобни зависимости и начините за това са добре известни и прилагани от всички, които не обичат телесни стойки заради нечии прищевки, или да се занимават само с надлъгване.
10.11.2010 17:39
1.твоя първа точка щеше да е вярна ако алкохола беше държавен монопол.Винопроизводителите /частни/ нямат право да се сговарят за цени защото първо не им е изгодно и второ защото на това му се казва картел и се наказва.
2.Винопроизводителите се съгласяват не под натиск а доброволно, защото иначе няма какво да правят произведеното вино.Нали не мислиш,че ще го изнесат във Франция например при по благоприятни условия.В ЕС няма мита и такси.Що не продават там.
3.Всяка държава има право да определя политиката си по мита и тарифи в зависимост от протекционистичната политика,която води, от външно търговското си салдо с определена страна контрагент, включително и по политически причини.Да си чувал за споразумението "КОКОМ" или за ембарго?
4. С четвъртото ти заключение съм съгласен.Чакам само да ми кажеш от къде, и технически как , ще внасяме енергоносители на по добри цени.Я да я видим таз диверсификация?
По тази логика излиза, че сме сгрешили много, че не сме направили необходимото да станем 16 – та република на СССР, или да станем част от Русия, но как да го примирим с факта, че въпреки сегашното ни незавидно положение, по качество на живот сме чувствително по-напред от Русия, докато Тя, най-богатата на ресурси в страна, успява да осигури на гражданите си едва 63 – то място от стотината класирани държави по света?
10.11.2010 20:03
Ами "Набуко?"Първо на тези на които им викат доставчици,нямат достатъчно дебит на газ за да поддържат постоянно налягане в тръбата.Второ същите доставчици нямат обща граница с Турция.Тръбата трябва да мине през Армения.Това говори ли ти нещо в политически и конструктивен аспект.А знаеш ли какви са температурните разлики през деня и ноща в планините и високите плата.А знаеш ли колко струват изравнявашите налягането станции ,вкопаването в земята и изолациите.А знаеш ли колко ще струва охраната на тръбата от турските сили за сигурност през кюрдска територия /40 % от трасето./А знаеш ли, че турция иска да купува 30% от газа на гранична станция и после да го препродава,и т.н.Това са само част от проблемите."Набуко" ще стане"Намуко".
И моля,когато цинираш нещо давай точни параметри.По кое е на 63 място Русия,какъв икономически измерител е качество на живот.Аз ще ти дам конкретен пример.Руски държ. служител получава средно 32 000 рубли,при 100 р.= 4,59 лв.Можеш ли да смяташ?
10.11.2010 20:27
10.11.2010 21:21
,р.р Е,аз пък скоро ще си замина пак за Флорида...Някак си,...по - топло ми е/във всички смисли на думата/...
http://alexalex.blog.bg/biznes/2010/11/07/ako-vsichki-biahme-shopi-nacionalnata-gordost.630898
Изследването е комплексно, има и линк към методиката. България е на 46 място.
Взех си бележка.
Е,аз пък скоро ще си замина пак за Флорида...Някак си,...по - топло ми е/във всички смисли на думата/...
Флорида е прекрасно място, а още по-прекрасното е, че не са ни задължавали в училище да учим наизуст:
"Кат Флорида няма втора,
тъй могъща на света,
тя е нашата опора,
тя е нашта висота"
Поздрави на Флорида!
Явно е нужна една искра и огънят на войната русофоби-русофили, пламва веднага.
Но, двама се карат трети печели.И този Третият, има сметка- Двамата да се карат.
Не съм Руснак и не искам да бъда, не искам България да стане част от Руската Федерация. Но, само достойна интеграция икономическа,политическа и военна С Русия, Украйна и Беларусь може да спаси България. Да остане Българо-Славянска, малка но силна Православна държава. Иначе ни чака, циганизация, тотално обезличаване и поглъщане.То вече е почнало и си върви с пълна сила, дирижирано от Хипер Богатите Евреи, Масони и Илюминати.
Обаче, ако имаме съдба да изчезнем, както е станало с много други нации преди нас в световната история, значи ще стане и поне малко си го заслужаваме. Не изключвам и себе си.За да подразня още малко Русофобите, или промитите мозъци от Американската пропаганда, ще приложа и малко цитати.
'И тъй отрано с таз идея,
с таз вяра хванах да живея.
И чакам аз, за мъст готов,
и целият народ ми чака,
кога в теглото и във мрака
да чуем руский силен зов....
О, здравствуй ти, Русийо мощна,
света трепнa от твоя глас,
скокни, царице полунощна, з
овем те ний, ела при нас!
България сега те вика.
Часът настана: твой завет
и твойта мисия велика
да ги изпълниш в тоя свет!"
Иван Вазов
""Русский народ, это моё глубокое убеждение, - величайший народ на земле. Рим просуществовал тысячу лет и рухнул, а Россия, Святая Русь, несмотря ни на что, до сих пор существует. До сих пор русский народ сохранил в глубине своего сознания православную веру, до сих пор противится духу антихриста, заполонившему весь мир и который в нашей стране сейчас выражается в антикультуре. Это реклама, страшные фильмы, чудовищное развращение детей. Сначала антикультура порабощает страну, затем приходят солдаты той страны, которая эту антикультуру нам навязывает.
Взглянем на себя, на свою жизнь поглубже, построже.
Вспомним, что мы - великий христианский народ, а не стадо"
Последният, лично награден от Руският Император!
Да прочетем какво пее, култовата група "Любе"
"Сяду я верхом на коня
Ты вези по полю меня
По бескрайнему полю моему
По бескрайнему полю моему
Дай-ка я разок посмотрю
Где рождает поле зарю
Ай, брусничный цвет
Алый да рассвет
Али есть то место, али его нет
Ай, брусничный цвет
Алый да рассвет
Али есть то место, али его нет
Полюшко мое, родники
Дальних деревень огоньки
Золотая рожь да кудрявый лён
Я влюблен в тебя, Россия, влюблен
Золотая рожь да кудрявый лён
Я влюблен в тебя, Россия, влюблен"
Като си толкова неудържимо влюблен в Русия, не си ли чувал, че при влюбването няма равнопоставеност, няма разум, няма условия, няма работа, няма нищо, което да пречи на безграничните желания, няма и световни заговори.
Къде си тръгнал да се правиш на палячо, толкова ли от нищо друго не разбираш?
А може би просто искаш да демонстрираш защо Русия при всичките претенции за върховност, е на 63 - то място по благоденствие, а България - на 46 - то място от 110 държави?
11.11.2010 19:41
Едно трябва да научим от братушките - да си гледаме преди всичко собствените интереси и на тези на партнъорите си от ЕС, които действително показаха солидарност с нас. Те имат интерес ние да се цивилизираме, а какви са интересите на Русия? Това само Путин знае.
11.11.2010 20:25
НЕ НИ УЧИ ,КАК ДА СИ ГЛЕДАМЕ ИНТЕРЕСА--НАУЧИ НАРОДА ДА СИ ПАЗИ ЗАДНИКА ,ЗАЩОТО ТИЯ, РУСКИ ДУПЕДАВЦИ В БЪЛГАРИЯ, ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО КОЕТО УЧАТ ХОРАТА Е ......КАК ДА СИ ПРОДАВАТ ГЪЗА НА БЕЗЦЕНИЦА!
НА СЪВРЕМЕНЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ЕЗИК, ТОВА МУ СЕ КАЗВА...."ПРОЛЕТАРИЙ" А НАРОДА----"ПРОЛЕТАРИАТ"!
/ИЛИ....ЧОВЕК ,КОЙТО НЯМА НИЩО ДРУГО ОСВЕН ДВЕТЕ СИ РЪЦЕ И ГОЛИЯ СИ ГЪЗ, С КОЕТО ДА СИ ИЗКАРВА ХЛЯБА/
МИСЛИШ ЛИ ,ЧЕ ТОВА Е ПОВОД ЗА ....ГОРДОСТ!!!!?????????????????
ЛИЧНО АЗ,СЕ СРАМУВАМ ОТ ТАКОВА НЕЩО!!!!!!!!!!!!!!!!
11.11.2010 21:04
11.11.2010 21:24
Едно трябва да научим от братушките - да си гледаме преди всичко собствените интереси и на тези на партнъорите си от ЕС, които действително показаха солидарност с нас. Те имат интерес ние да се цивилизираме, а какви са интересите на Русия? Това само Путин знае.
Вили,
Когато падаше комунизма, руски теле-манипулатори “хора със свръхсензитивни способности” тръгнаха по ТВ да успокояват българите (вероятно и други нации). Лансираната през 1990 за най-голямата пророчица, рускинята Тамара Глоба предрече, че през 1997г Русия ще спаси Запада от апокалиптична икономическа криза, казано с други думи, Запада трябваше да рухне, а Русия в периода 1990 – 1997 да стане първата икономическа сила в света, която с хуманитарни помощи ще спаси Запада от гладна смърт.
Неадекватността да приемаш желаното за действително е една от отличителните характеристики на комунизма (как например ще оправдаят избиването на политически опоненти?), но ако има нещо общо с грижа за интересите, то е по-скоро изключение, отколкото правило, защото непрекъснатите свръхизсилвания много по-рядко водят до свръхрезултати, отколкото до свръхпровали.
12.11.2010 04:50
А да ти е минавало през ума, че неутралитета не е само върос на решение, но и на възможности, в които вкоренения навик да се заявяват любовни послания вместо стопански са не по-маловажни от политиката на "великите". Какво прави шефът, когато служителите му, вместо да си гледат работата и грижата за насъщния, ги заместят с любовни апели (погледни 110 и 111)? Не е ли прекалено неадекватно просташкото приписване на проститутуиране и дупене на онзи, чиито служители просто не се интересуват от работа, а само от размяна на сексфантазии? Какъв неутралитет можеш да правиш с такива като 110, 111 и много като тях, които тръпнат от нетърпение и единствено чакат знак от любимия, за да заемат пожеланата от него поза?
13.11.2010 00:28
Може ли един историк да не знае подобни факти?
13.11.2010 08:16
13.11.2010 08:17
13.11.2010 11:46
Самите руснаци обичат не себе си, а образът на измисленото си величие, (приравнявайки голям с велик) който подхранват с похвати, които развитите страни отдавна са изоставили в името на стабилността, сигурността и спокойствието на гражданите си. Ако се обичаха руснаците, нямаше да допуснат фантастично-богатата си на ресурси държава да разхищава потенциала и усилията на населението си, а то да бъде на опашката по благоденствие, за да поддържа Русия непосилна армия, пропаганда, резидентура и технологии, с които да плаши останалите, особено дребосъци като нас, за да подскачаме в ритъма на собствените й капризи или настроения, а щеше на дело да се захване да осигури на населението си занимания, които да му дадат стабилни и нарастващи доходи, за да не бъде зависимо от конюнктурата, прищевките на управниците си и демонстрациите им на сила, но това би противоречало на дефиницията за многострадалната “бездънна славянска душа”, която е перфектното оправдание за всякакъв авантюризъм. Т.н. “русофили” у нас не изпитват съпричастност към положението на руснаците като народ, а просто се възхищават на управниците им и се опитват да ги имитират в прийомите, с които са дресирали изстрадалия си народ да ги взема насериозно, превръщайки се в тяхна опора срещу собственият им народ. Не без основание някои наричат това нелицеприятно явление "рубладжийство".
13.11.2010 17:15
Аз говоря за българското русофилство.Нашите русофили са повредени хора.Те мислят и разсъждават като руснаци.В това отношение те не са българи, защото са готови да служат на любимата им империя на злото.Ако такива хора са на високи позиции в държавната администрация на България, става опасно за страната.Примери от нашата история и съвремие, колкото искаш.
13.11.2010 17:35
Изключително арогантно е поведението на руснаците,пребиваващи на територията на България - странна смесица от "большяа любовь"и демонстративност на надмощие.Прави ми впечатление,че руснаци,живеещи десетилетия в България,не пропускат за демонстрират умишлено акцента си.Дразнещо незачитане !Не дай си Боже,да се наложи да правиш бизнес с руснак..!След първите "общи стъпки"в сделката,най-безпардонно отива и те предава на конкурента ти.За жените пък,не е възпитано да отварям тема,защото съм и аз жена,но е ясно на всички.
14.11.2010 20:08
А какво за арогантното поведение на пребиваващите? Да си виждала как се държат германци и англичани? Как играят на гоненица до 3-4 ч. сутринта в хотелските коридори? Какъв акцент, какви пет лева? Ей Богу, за 15 години на Слънчев Бряг или Албена как не чух един пиянски рев на руски или с руски акцент, ама всяка нощ чувах немски и английски?
2. Eва Звездева
3. Comma
4. Вики
5. Буров
6. Библията
7. BGweather
8. Stringmeteo
9. BGSTYLE
10. Investopedia
11. база данни
12. Световна банка