Прочетен: 53718 Коментари: 186 Гласове:
Последна промяна: 01.12.2010 15:06
Не един път съм чувал ехидни и злостни подкани да се посочат личните качества на Бойко Борисов. Способността да видиш личните качества на хората, без да променяш собствените си позиции и преценки, е дадена на малцина. Оценките на повечето хора обаче, се определят от конюнктурата и главно от модата в словесните дрехи на текущите прийоми за представяне на предпочитаните позиции и деяния в благоприличен за публиката вид. Неслучайно съществува отпратката: “Крадецът вика “дръжте крадеца””. Макар и рядко, срещат се и такива крадци, които дори с откраднатото в ръце, продължават да сочат другиго за крадец, и това зависи не само от възпитанието и характерът им, но и от състоянието на разсъдъка им, защото е въпрос на време да бъдат посочени и онези, които ги прикриват или подкрепят.
Разумът в такива прийоми е наличен само при наличие на корист, която разчита, че решението на спорния проблем ще бъде възпрепятствано достатъчно дълго, а проблемът заместен с още по-тежък, за да остане статуквото без промяна. Такъв разум обаче е равносилен не само на корист, но и на злонамереност, на която са способни единствено хора с определени лични качества, които включват способността да приписват собствените си намерения, цели и прийоми на всички останали, и така “борейки се” уж със собствените си прийоми, всъщност с тяхна помощ се стремят да се домогват до предпочитанията си.
Важен фактор за успеха на тези домогвания са “неутралните” съучастници, които подличко стискат очи и поддържат, че “при демокрацията” и най-противните и гнусни прийоми са еднакво допустими и оправдани, стига да не бъдат разкрити, “забравяйки”, че докато се толерират противни и гнусни прийоми, законността и реда остават единствено пожелание и дори параван за наглеците, които не се свенят да ги потъпкват пред очите на всички, залагайки на това, че користта и този път ще надделее над желанието за порядъчност и законност.
Всичко това за политиците е не трудно за постигане, стига да заложат на медийния си образ, отвличайки вниманието от характерните си особености с безсмислено многословие, или с лукаво подхвърляне на очакваните залъци за подхранване подозрителността на явните си и тайни съмишленици, както и на лумпенизираните, за които изглежда по-справедливо да унищожат възможностите пред всички останали, отколкото да възродят своите собствени възможности, след като лекомислено сами са ги пропилели.
Ето защо е полезно вглеждането (доколкото е възможно) зад публичният имидж на политиците и сравняването помежду им по лични качества, за да се види кой от тях паразитира чрез принципа: “Крадецът вика: “Дръжте крадеца””. Затова, без да навлизам в подробности и анализи, ще изброя както ми дойдат първите 10 лични качества на премиера Бойко Борисов, които ми правят впечатление.
- Не плюе.
- Казва нещата както ги вижда, без да ги усуква до обезсмисляне.
- Оставя полезен ход на опонентите си. Не ги унижава.
- Не се опитва да плува в мътни води, опитва се да следва и даде представа за ред.
- Дава на опонентите си втори шанс, след това втвърдява позицията си.
- Не се опиянява от успеха на тиражирани безумия.
- Не ехидничи.
- Съобразява се с институциите и мненията, а не се мъчи да ги игнорира.
- Не се страхува от истината.
- Не губи разумна мяра в защитата на хората си.
Отлично знам, че някои няма да приемат преценките ми, възможно е други направо да се изумят от тях. Затова моля, силно несъгласните за не бързат да плюят защото, дори да твърдят, че са против плюенето, плювачите просто нямат друга представа за нормално освен плюенето, в противен случай не биха освинвали настървено всичко наоколо, а биха не само казали какви качества ценят, но биха ги демонстрирали и подпомагали по много възможни начини – дори, когато това не им е лично изгодно.
Всеки плювач ще бъде пращан в кошчето за боклук, защото там е единственото правилно място за плювачите.30.11.2010 08:37
Всичко добро.
30.11.2010 09:02
/Наясно съм,че ще последва дежурното - "жените го харесват,щото се прави та супермен"/
Всичко което си написал за Борисов,бих обобщила с едно - харизма!Наблюдавала съм внимателно такива личности.Харизмата ..живее ,независимо от външност,стил на обличане,образование,речник...Живее "въпреки".Затова и такива личности са трудносмилаеми за обикновените конвенционални мозъчета.
Примери в историята на човечеството - БОЛ!
Наскоро,попаднах на дискусия ,в която една лукава и нагла рускиня се беше разпенила срещу Наполеон.Ако не бише трагично, щеше да е смешно...
Парадоксално е,че харизчатичните личности са най-отричани и същевременно - оставащи " следа",поставящи начало в световъзприятието.
Хубав и спорен ден на всички!/сега ще ти постна езин тематичен поздрав/.
30.11.2010 09:05
""Генерали, благодаря ви за мнението, но по силата на дадените ми провомощия аз еднолично решавам - Отстъпление!" /Главнокомандващият, генерал Кутузов, който именно така победил Наполеон в Русия/ "
така и един премиер трябва да съумее мъдро да взема категорични решения, особено в условията на криза, решителност, която смятам че липсва в нашия премиер. Наблюдавайки политиката на премиера много ми прилича на Пилат Понтийски, който си измива ръцете прехвърляйки решенията си върху други... Приемането на едно решение днес и отхвърлянето му утре води до недоверие в управленческите способности на един лидер...
Поздрави!
Лоша шега му играе тежкото време, в което живеем. Такъв труден период e имала абсолютно всяка държава и винаги е бил съпроводен с мизерия. Това плаши хората, карайки ги да гледат негативно на управляващите. Когато гладът почука на вратата, дори най-чистите намерения изглеждат много, много мръсни.
Кое е извън всякакво съмнение?
Тежкият преход трябва да бъде извървян. Неизбежно е! Предишните се провалиха и доокрадоха, каквото имаше. Остана само Бойко Борисов. Друг избор нямаме. Това е положението!
Поздрави за перфектния постинг!
""Генерали, благодаря ви за мнението, но по силата на дадените ми провомощия аз еднолично решавам - Отстъпление!" /Главнокомандващият, генерал Кутузов, който именно така победил Наполеон в Русия/ "
така и един премиер трябва да съумее мъдро да взема категорични решения, особено в условията на криза, решителност, която смятам че липсва в нашия премиер. Наблюдавайки политиката на премиера много ми прилича на Пилат Понтийски, който си измива ръцете прехвърляйки решенията си върху други... Приемането на едно решение днес и отхвърлянето му утре води до недоверие в управленческите способности на един лидер...
Поздрави!
Представи си, че прави обратното: приема решение, после вижда, че е грешно, но не си признава, за да не го обвинят. Ще последват коментари като следния:
"Премиерът знае, че не е прав, но не си признава грешките. Пълна липса на самокритика. Не е способен да признае, че и той понякога бърка. Така е, защото си въобразява, че е Супермен."
Според мен е похвално, че знае какво е самокритика. Обратното би било много лошо - видяхме го много пъти.
Не е въпроса в това дали е самокритичен или не, а в това да съумее да прецени в кои мнения да се вслуша и в кои не... нали знаеш, че не може да се угоди на всички, а премиера мисля гледа да се хареса на всички, но това не само е невъзможно, но и много вредно... В общи линии когато някой се кандидатира, трябва да представи програма, която да следва, защото именно въз основа на представената програма за развитие хората гласуват. И аз мога да се изперча и да кажа "ще се справя с корупцията", но ако не представя начина по който ще постигна това си оставам само с добрите намерения и колкото и да се разкайвам, оправдавам, искам прошка и прочие, няма как да омилостивя тези, чието доверие не съм оправдала, чието време съм загубила и чиито надежди попарила. Човек трябва да преценя възможностите си преди да поеме ангажимент. С две думи, всички допитвания, обсъждания и прочие, ББ трябваше да направи преди да поеме ангажимент...
Поздрави!
Хората недоволстват, понеже са гладни и виждат ежедневни неправди, но той не може да огрее навсякъде, нито да стъпи на врата на съдиите.
30.11.2010 11:38
И двамата ми са приятели.
10-те точки както ги е подредил автора - са безспорна истина, но какво от това.
Какво променя това?
Аз мога да се замислям специално да задам 10 въпроса, които ще обезмислят тези му качества, например:
1. Какво стана с Доган? Ще има ли справедливо решение да това перманентно пресъпление или е сключил сделка за подкрепа в предстоящите избори?
2. До къде я докара с борбата с организираната престъпност, ама не с този агитпроп на милиционерчето ЦЦ, а нещо съвсем конкретно, което може да се усети с дрънкате на затворнически вериги?
3. Да забравим ли Станишев, Р. Овч, А. Гагаузоов, Р. Петков и цялата сбирщина от шайката на червените 421 разбойника?
4. Как ще защити българският национален интрес с превръщането на България в енергиен и по този начин политически васал на Русия, без да е предприел реципрочни мерки в обрантата посока?
5. До кога ще се прави, че няма да приеме всички искания на Русия във всяка една област?
6. До кога ще се прави, че не подкрепя Гоцето Първанов и ще иска той да му бъде единстветата алтернатива?
7. Кога ще сключи договор с Холивуд за многосериен филм - "Бат Бойко и всемирните успехи на неговото правителство в условията на мизерията на българската действителност"?
8. На какво дължи състоянието си - може би на добрата воля на Путин и неговият наместник у нас - босът на Лукойл?
9. Кога ще изрита Свинаря Гергов от Пловдивският панаир и ще потърси отговорност на онези, които му го харизаха срещу доживотна рента и синекури в неговите медии?
10. Кога ще отпусне пари за детски градини в Пловдив и в останалите градове на страната, на които също ще го поканим да отреже лентите?
11. Какво стана със Фабриката за отпадъци - приготви ли се за откриватето и - времето, в което обеща да я завърши - май изтича?
12. Ще се даде ли истински тласък в усвояването на европарите, но така, че да го усетят и данъкоплатците, а не само вярните му слуги от блюдолизци?
Такива работи...
Да си приготвя червената табелка с надпис "Бойко не е в час"
Поздравления, vmir, за смисления постинг, но виждам, че идеята ти ще остане потулена в политическите пристрастия.
30.11.2010 12:44
30.11.2010 13:23
30.11.2010 13:38
Изобщо харесвате ли някого от най-новата ни история. Нали ние си избираме кой да ни управлява. Изобщо българска работа.
30.11.2010 13:43
Той е моят министър-пресдседател и аз не мога да си позволя улични квалификации или предварително отрицание. Нека поработи, пък наесен ще броим пилците. Иска ми се да успее, заради мене и всички останали.
/Наясно съм,че ще последва дежурното - "жените го харесват,щото се прави та супермен"/
Всичко което си написал за Борисов,бих обобщила с едно - харизма!Наблюдавала съм внимателно такива личности.Харизмата ..живее ,независимо от външност,стил на обличане,образование,речник...Живее "въпреки".Затова и такива личности са трудносмилаеми за обикновените конвенционални мозъчета.
Примери в историята на човечеството - БОЛ!
Наскоро,попаднах на дискусия ,в която една лукава и нагла рускиня се беше разпенила срещу Наполеон.Ако не бише трагично, щеше да е смешно...
Парадоксално е,че харизчатичните личности са най-отричани и същевременно - оставащи " следа",поставящи начало в световъзприятието.
Хубав и спорен ден на всички!/сега ще ти постна езин тематичен поздрав/.
Привет, Една!
Благодаря за изпълнението, харесвам Nightwish, а това го бях пропуснал, но ето, че сега с него ми напомняш за Наполеон, благодарение на който военоинвалидите стават обичайна гледка по улиците на Франция, загиналите във войните, започнати от него, пък са вероятно над милион, но въпреки всичко, си остава любимец на мнозина заради завидната си популярност. Според мен и бил последван, защото е дал на французите усещане за реална значимост и сила на идеалите, национална мисия, гордост, слава, правдивост и самоуважение, без които въпреки богатството, хората си остават парвенюта без респекта на съседите си. Ако не ме лъже паметта, от него тръгва идеята за обединена Европа, но това едва ли може да впечатли хора, които си обясняват историята без помощта на идеите и реалната им роля за всяка промяна, а единствено като злодейски заговори на тайни съзаклятници.
30.11.2010 14:02
30.11.2010 14:06
Относно 10-те качества бих казал,че ако ги завърти на 180 градуса ще опише картинката точно каквато е.Например:
1.Плюе/и то яко и постоянно-даже може да се каже,че друго не прави/.
2.Усуква до обезсмисляне нещата и ги казва както искат да ги виждат заслепените фенове.
3.Унижава опонентите си,опитвайки се да не им оставя полезен ход,но не успява.
4. Плува в мътни води, опитваки се да го представи за ред.
и т.н и т.н.
Сори пич но мисля различно от теб.
""Генерали, благодаря ви за мнението, но по силата на дадените ми провомощия аз еднолично решавам - Отстъпление!" /Главнокомандващият, генерал Кутузов, който именно така победил Наполеон в Русия/ "
така и един премиер трябва да съумее мъдро да взема категорични решения, особено в условията на криза, решителност, която смятам че липсва в нашия премиер. Наблюдавайки политиката на премиера много ми прилича на Пилат Понтийски, който си измива ръцете прехвърляйки решенията си върху други... Приемането на едно решение днес и отхвърлянето му утре води до недоверие в управленческите способности на един лидер...
Поздрави!
Съгласен съм с теб, понякога и аз имам усещането, че на ББ не му достига решителност, но протестите на срещу него като че ли опровергават тези съмнения, имам предвид и аргументацията на протестиращите. Имам само една малка забележка, забелязваш ли колко много се дразнят някои, когато ББ говори в първо лице? Поддрави!
За съжаление, плюенето и играта на "Кой ми ... в гащите" са много яко вкоренени в нравите у нас. Мнозина от нашенците просто са запленени от илюзията, че като припишат собствените си деяния и качества на по-добрия от тях, ще се изравнят с опонента си. Жалки илюзии...
Лоша шега му играе тежкото време, в което живеем. Такъв труден период e имала абсолютно всяка държава и винаги е бил съпроводен с мизерия. Това плаши хората, карайки ги да гледат негативно на управляващите. Когато гладът почука на вратата, дори най-чистите намерения изглеждат много, много мръсни.
Кое е извън всякакво съмнение?
Тежкият преход трябва да бъде извървян. Неизбежно е! Предишните се провалиха и доокрадоха, каквото имаше. Остана само Бойко Борисов. Друг избор нямаме. Това е положението!
Поздрави за перфектния постинг!
Вярно, но и преди ББ имаше добри и достойни политически дела. Изопачаването, сатанизирането и омаловажаването им не предвещава нищо добро за политиката в България, ако ще и сам Господ Бог да е приел образа на ББ.
но и аз като всички имам въпроси:
Защо животът ни става все по-невъзможенен???
Пресен абсурд от вчера - служителите на Съдебната система получават 13-та заплата.
доган - недосегаем, къде е този човек и защо е в българската политика?
В същото време няма закони, които да защитят народа от наглостта на националните грабители, в това число от арендаторите на земеделска земя.
30.11.2010 14:29
Хората недоволстват, понеже са гладни и виждат ежедневни неправди, но той не може да огрее навсякъде, нито да стъпи на врата на съдиите.
Не знам дали ББ е нов тип политик, или просто човек с лидерски качества, но и от управляваните се изискват качества и усилия, за да не пропиляват добри възможности.
30.11.2010 14:46
Иначе си прав, че изброените качества не са достатъчни, те са само нещото което в математиката се нарича “необходимо, но недостатъчно условие”. Въпросът е колко от политиците отговарят на това условие, защото на мен ми се повдига от изобилието на политици, (основно в ляво), които открито демонстрират и поощряват от най-високи места безскрупулното домогване до властта без зачитане на каквото и да било правило и приличие, стига номерът им да мине, а тези височайщи примери са начинът, който освобождава най-низките и долни страсти навсякъде около нас.
Много грешно се приема, че ако управляващия спазва някакви правила, той е длъжен да излови всички, които не ги спазват, за да има промяна. Това разбиране се основава на бруталната комунистическа вяра, че след като избием “лошите”, ще останем само “добрите” и тогава живота ще стане “по-хубав от песен”. Всъщност, механизма на промяната е съвсем друг. Пък и няма начин дърво, расло накриво 65 години, да се изправи за година – две, при това в условия на буря и катаклизми.
30.11.2010 14:48
30.11.2010 14:53
верно бе а аз се чудех как е станало ... легнахме си без криза ,а на другия ден когато Дянков пое МФ и ни постигна такава нечувана криза , че свят ни се зави...Много моля комунистическите мекерета да отиват в сайта на официоза си и там да квичат на воля колкото си искат.....
Да си приготвя червената табелка с надпис "Бойко не е в час"
Поздравления, vmir, за смисления постинг, но виждам, че идеята ти ще остане потулена в политическите пристрастия.
Благодаря, Монализа,
опитвам се да я провра между пристрастията, даже Борис Тодоров докосна много важен въпрос точно в пристрастието си, мисля, че истината е около неговите въпроси, но в комбина с въпроса за необходимите, но недостатъчни условия, на които трябва да отговаря един политик.
Съгласен съм с теб, понякога и аз имам усещането, че на ББ не му достига решителност, но протестите на срещу него като че ли опровергават тези съмнения, имам предвид и аргументацията на протестиращите. Имам само една малка забележка, забелязваш ли колко много се дразнят някои, когато ББ говори в първо лице? Поддрави!
Първо нека не бъркаме нещата критика с плюене, второ нека отбележим личните качества на кого коментираме, ако е на спътник в живота, приятел, колега, подчинен и прочие е едно и друго на човек с такава отговорност и трето едно е да не харесваш или харесваш някого и друго да имаш конкретно неодобрение на едно или друго негово действие... тъй че като човек мога имам добро или лошо мнение за него или пък да нямам никакво, но като политик има много какво да се желае още. Не бива да се поддаваме на страсти, не само към ББ, а към всеки да подхождаме принципно и обективно...
П.С. И аз се дразня като говори от пътрво лице... Самата аз отдавам успехите и неуспехите на фирмата си на екипа, защото работим в екип, сам човек не е НИЩО...
Разбира се, че не плюеш, коректно представяш съмненията и положението си. Целта ми не е да адвокатствам на ББ, не съм против критиката към властта по принцип, но не ми харесва представянето на всичко за критика. Представи си автобус на път, шофьорът обаче не е съвсем сигурен в пътя и запита пътниците. Представи си, ако се намерят един-два нервака, които да направят панаир от това , и нахъсят част от пътниците да псуват и замерват шофьора с каквото им попадне. Да речем, че даже го улучат с бутилка по главата и сложат на мястото му нервака, които просто е скандализиран, че шофьорът не бил сигурен в пътя, но хабер си няма накъде трябва да кара, но е късно да си признае и кара напосоки.
Благодаря!
Така е.
Изобщо харесвате ли някого от най-новата ни история. Нали ние си избираме кой да ни управлява. Изобщо българска работа.
Съгласен!
Ти от ББ ли избяга и да не би да е, защото той има много добро отношение към емигрантите?
Аз лично не бих сменил държава заради конкретен политик, защото двете величини са несъвместими като времеви мащаби.
Той е моят министър-пресдседател и аз не мога да си позволя улични квалификации или предварително отрицание. Нека поработи, пък наесен ще броим пилците. Иска ми се да успее, заради мене и всички останали.
За съжаление, мнозина не си дават сметка, че със специалното си отношение към политиците, сами поставят пропаст между себе си и тях и даже ги поставят в положение на безконтролност и безотговорност.
И аз мисля така.
"Прави каквото трябва, пък да става каквото ще" е толкова отдавна необходим, но липсващ принцип в родната политика, че самото му въвеждане заслужава паметник.
но и аз като всички имам въпроси:
Защо животът ни става все по-невъзможенен???
Пресен абсурд от вчера - служителите на Съдебната система получават 13-та заплата.
доган - недосегаем, къде е този човек и защо е в българската политика?
В същото време няма закони, които да защитят народа от наглостта на националните грабители, в това число от арендаторите на земеделска земя.
И аз задавам същите въпроси, но не ми е известно друг да ги е решавал досега, за да мога да сравня с неговия срок.
30.11.2010 15:56
реалист
Съгласен съм, въпросът е от кого все още е зависима съдебната власт, защото по закон тя е независима. Според мен е най-зависима от паразитните си навици, още от комунизма си беше поръчкова, сега сигурно иска и заплащане на поръчките и се чудя работила ли е изобщо тази система и в състояние ли е изобщо да работи?
Ако е вярно и тази година за 13-та заплата, това са не съдии, не хора, а загубили срам и мяра алчни и нагли човекоподобия, от които не може да се очаква нищо добро.
Първо нека не бъркаме нещата критика с плюене, второ нека отбележим личните качества на кого коментираме, ако е на спътник в живота, приятел, колега, подчинен и прочие е едно и друго на човек с такава отговорност и трето едно е да не харесваш или харесваш някого и друго да имаш конкретно неодобрение на едно или друго негово действие... тъй че като човек мога имам добро или лошо мнение за него или пък да нямам никакво, но като политик има много какво да се желае още. Не бива да се поддаваме на страсти, не само към ББ, а към всеки да подхождаме принципно и обективно...
П.С. И аз се дразня като говори от пътрво лице... Самата аз отдавам успехите и неуспехите на фирмата си на екипа, защото работим в екип, сам човек не е НИЩО...
Съгласен, имам известно разминаване само да първото лице, мен не ме дразни това, приемам го като ангажиране, понякога човек наистина сам изтегля екипа в определена посока.
Възможно е, винаги съм подчертавал, че не съм всезнайко, нито безгрешен...
30.11.2010 16:18
"Прави каквото трябва, пък да става каквото ще" е толкова отдавна необходим, но липсващ принцип в родната политика, че самото му въвеждане заслужава паметник.
Сега вече е ясно защо сме в блатото!
По-безотговорен и волунтаристичен принцип надали може да се измисли!
Скрит зад свежарски, полуавантюристичен дух с лек привкус на интелигентщина!
30.11.2010 16:19
ай да вържем некой лев да ти ги зема че не сам тренирал 6 месеца ще го сгъна като дърводелски метър а до мисловните му данни толко е предсказуем че не може да е повече б.б. е медиен продукт който ще изгърми като балон и много добре знаем като го привика уорлик как бяга като луд да му угоди стига си говорил глупости мазен угодлив обича да действа по слабите от него и да угажда на силните тоест роден комунист айде оди копай гробища оказа се че свидетелите не познат наглите ко става бре пълен ташак сичко с две думи да са живи и здрави янките и банките е това е боко
30.11.2010 16:39
От личните качества на хората с власт ме интересува само дали могат да си вършат работата. Виждал съм достатъчно водачи на банди за да се увличам от външната им "харизма". Затова ще изляза за малко от темата.
На законодателно ниво властват шефовете на комисии и в резултат - най-лобисткото законодателство за последните 20 години. Там Борисов дори няма представа какво се прави. А може би точно затова е избран от спонсорите си?
На изпълнителско ниво принципът е "който не е с мен е против мен". Това може и да се приеме за "ред". От някои. Но икономиката запада непрекъснато, а МВР се управлява безконтролно от Държавна сигурност. Не от Цветанов.
В съдебната власт комунистическата номенклатура не е пипната. Напротив, прави се всичко възможно статуквото да се бетонира. И тук Борисов не е в час.
Извод: Фасадата Борисов служи само за размътване на водата, а там олигарсите правят каквото си искат и доколкото могат.
... ай стига се мазни бе удариха лихварите щото банките треба да лапат всеки ден срещу българи се завеждат по 5000 дела за изпълнителни листове маймуната дето ти е на снимката показва как си дресиран мечтаеш за силната ръка на закона а може би тайно у вас въртиш некой пищов срещу огледалото сега за качествата му на каратист да ти кажа
ай да вържем некой лев да ти ги зема че не сам тренирал 6 месеца ще го сгъна като дърводелски метър ...
Замислената маймуна напомня, че дори на животните им се налага да помислят, не знам ти как успя да измислиш, че ББ ще се бори с теб заради нашия бас.
От личните качества на хората с власт ме интересува само дали могат да си вършат работата.
..........................................
На законодателно ниво властват шефовете на комисии и в резултат - най-лобисткото законодателство за последните 20 години. Там Борисов дори няма представа какво се прави. А може би точно затова е избран от спонсорите си?
На изпълнителско ниво принципът е "който не е с мен е против мен". Това може и да се приеме за "ред". От някои. Но икономиката запада непрекъснато, а МВР се управлява безконтролно от Държавна сигурност. Не от Цветанов.
В съдебната власт комунистическата номенклатура не е пипната. Напротив, прави се всичко възможно статуквото да се бетонира. И тук Борисов не е в час.
Извод: Фасадата Борисов служи само за размътване на водата, а там олигарсите правят каквото си искат и доколкото могат.
Ето в това е въпросът - дали могат да си вършат работата. Затова аз предложих един поглед към личните качества. Защото всеки може да си твърди всичко, включително и да нарича бялото черно, но повечето хора няма как да бъдат накарани да мислят, че ако един политик се крие, значи той мисли за тях, а ако обяснява какво прави, значи си прави пиар, въпреки, че медиите могат да наложат приемането на подобна версия, докато не бъде опровергана.
Това е барометъра. Съгласен съм, че трябва да се даде време, но при неизпълнение на обещаното, да се търси сметка.
30.11.2010 18:03
Това е барометъра. Съгласен съм, че трябва да се даде време, но при неизпълнение на обещаното, да се търси сметка.
Напълно споделям този възглед.
Но като гледам как ще нараства МРЗ занапред, повече от ясно е, че и тези няма да ги бъде.
Качествата, които е изредил vmir са чудесни, вярно някои попресилени, но мен лично ме интересува визията за бъдещето. Накъде вървим? Къде искаме да бъдем след....? Как ще го постигнем?
Все въпроси на които нито Борисов, нито който и да е от обкръжението му има отговор. Е, хайде - нека е идея! Слушаме някакви мъгляви фрази и хипотези, че като се построят магистралите и ТО - блъгосъстоянието ще се случи едва ли не от самосебе си.
30.11.2010 18:20
ББ е поне искрен във всяко свое изказване и действие, които е задължително условие за личната харизма и водачество!
Това е барометъра. Съгласен съм, че трябва да се даде време, но при неизпълнение на обещаното, да се търси сметка.
Така е, но не е зле и да измислим нещо междувременно. Честно казано, мен ме гризе съмнението да не би политиците да надценяват възможностите ни да се оправим, и затова да я карат отгоре-отгоре. Има обаче и индикации - пълното разпадане на икономиката беше отлагано много пъти, а апокалиптиците се държат като ни лук яли, ни лук мирисали след неистовата врява, която предизвикват повече от година, а клакьорите им, вместо да ги подгонят, че са ги подвели и изложили, дърпат дявола за опашката, като за да скрият резила си, твърдят, че икономиката наистина се е разпаднала, сякаш са забравили как се живееше с няколко долара на месец.
Сега остава да обясниш с какви постижения предишните и съда правят недоволството му от тях да изглежда плюване, че и ние да се посмеем на воля.
ББ е поне искрен във всяко свое изказване и действие, които е задължително условие за личната харизма и водачество!
А на мен ми писна от "политици", които разбират политиката като надпревара в надлъгване и забележимо злорадстват, че са успели да подложат динена кора на опонентите си. Това са лумпенизаторите на оглупелите и обезумели от безпринципност и кокошкарство тълпи, мислещи вайканията за критика, скандалджийството за израз на достойнство, а безочливосстта - за достолепие, защото няма къде да видят нито критика, нито достойнство, нито достолепие.
30.11.2010 18:44
Политиците Вече служат само за фасада, изтъпанени най-отпред за да бъдат "бити" от всички страни. По-важно е какво става зад кулисите и какво правят "второстепенните" герои. Правят, а не - "казват"!
Който разбира манипулацията на медиите ще подмине поста ти.
Така че: Що за значение придаваш на личните качества на един политик?
Един вид (и с извинение!): Къде се намираш ти спрямо манипулацията?
п.п. А политическото безочие си върви с длъжностната характеристика :)
Политиците Вече служат само за фасада, изтъпанени най-отпред за да бъдат "бити" от всички страни. По-важно е какво става зад кулисите и какво правят "второстепенните" герои. Правят, а не - "казват"!
Който разбира манипулацията на медиите ще подмине поста ти.
Така че: Що за значение придаваш на личните качества на един политик?
Един вид (и с извинение!): Къде се намираш ти спрямо манипулацията?
п.п. А политическото безочие си върви с длъжностната характеристика :)
Явно много си вярваш, за да мислиш, че не съм те разбрал, затова обърни внимание, че съм ти написал: "Защото всеки може да си твърди всичко, включително и да нарича бялото черно". Истината нито е толкова очевидна, както ти се струва, нито безспорна, а при добра работа (нямам предвид измами или наглости), истината може бързо да се промени чрез разобличаване на клеветничества, наглости и измами, колкото и странно да ти се вижда.
30.11.2010 18:57
Още един всезнайко. Вече отговорих на подобни въпроси, щом те мързи да четеш, аз пък няма да пиша специално за теб.
30.11.2010 19:19
Ми в тази ситуация за мене присъствието на един полицай и пожарникар е повече от достойно. Ние сме дъжава с назначени политици и назначени милионери. Тук нищо не израства по естественият си ред, защото всичко постоянно се режисира някъде отзад на сцената.
Първият който излиза извън модела за мене е Бойко. Бих гласувал за друг само ако е по добър от него.И удържа позицията си по категорично от него. На обещания съм се наслушал. В настоящата крайно изпусната ситуация в страната според мене трябва силовак с чисти намерения
Относно неговата интелигентност. Мисля че има интелигентността на човека с житейски опит, която е по важна от онази заучена префинана лицемерна политиканска интелигентност (като например на Костов) От която сме на този хал (юпитата бяха интелигентни и с добро образование...и така интелигентно ни го...нали..) Освен интелигентност за мене има и други важни качества: добронамереност Справедливост Смелост сърцатост... Стамболов също не е бил голям интелигент но е направил много за страната.
За някои неща, смятам му се възлагат надежди които няма как да бъдат оправдани Все пак се водим правова държава и нещата не могат да стават еднолично. Доган може да бъде вкаран в затвора според нечие нареждане само в едноличен режим. при демокрацията има съдилища и поцедура не може един министърпредседател да влияе пряко върху тях
Posveshtavam i: Ti, belomuzunchest manichek goril, ot razmisal choveshki lapata si svil, sjakash snimka vijdam,,,ili pak e visia... chakai da si spomnia po koia televisia.
Mila dobrodushnost ot lika kosmat,ta ti si novomil puhcho, a ne tap primat.
30.11.2010 21:07
Прави възможното с този екип и ще прави много по вече, ако не го плюем или ако го критикуваме добронамерено.
В някой коментари се критикува, че не е направил неща... които трябва да прави съдебната система...да не сме максималисти- мандатът е 4 години...
Определено има качества , има уникален подход и за наше добро е да успее във всичко... дори да построи Южен поток, Набуко, АЕЦ Белене, магистралите и да усвои еврофондовете- това ще ни направи една просперираща държава в ЕС Така ще се отворят работни места , ще се увеличат доходите на хората и България с райската си природа ще заеме достойно място в световната икономика
30.11.2010 21:55
така ли се живее ,ако има наистина...криза,или "лошо управление"?
А че Борисов реши най-после да се справи с разни псевдоучени - е похвално!И не говорете глупости за "недооценените"лекари - обществена тайна са техните далавери и доходите им.Дето се вика - дай Боже всекиму !
Ми в тази ситуация за мене присъствието на един полицай и пожарникар е повече от достойно. Ние сме дъжава с назначени политици и назначени милионери. Тук нищо не израства по естественият си ред, защото всичко постоянно се режисира някъде отзад на сцената.
Първият който излиза извън модела за мене е Бойко. Бих гласувал за друг само ако е по добър от него.И удържа позицията си по категорично от него. На обещания съм се наслушал. В настоящата крайно изпусната ситуация в страната според мене трябва силовак с чисти намерения
Относно неговата интелигентност. Мисля че има интелигентността на човека с житейски опит, която е по важна от онази заучена префинана лицемерна политиканска интелигентност (като например на Костов) От която сме на този хал (юпитата бяха интелигентни и с добро образование...и така интелигентно ни го...нали..) Освен интелигентност за мене има и други важни качества: добронамереност Справедливост Смелост сърцатост... Стамболов също не е бил голям интелигент но е направил много за страната.
Добри забележки, благодаря.
Винаги се чудя на определението "пожарникар", като едва ли не присъда. Тези хора не си ли дават сметка колко нелепо и неадекватно звучат с това възпитание, отношение и разбиране какво да критикуват и какво не.
30.11.2010 22:23
Posveshtavam i: Ti, belomuzunchest manichek goril, ot razmisal choveshki lapata si svil, sjakash snimka vijdam,,,ili pak e visia... chakai da si spomnia po koia televisia.
Mila dobrodushnost ot lika kosmat,ta ti si novomil puhcho, a ne tap primat.
Благодаря, маймунчето много се чуди като гледа как някои намират за мъдрост преповтарянето на отдавна омръзнали глупости и се пита докога ще има политици, паразитиращи от подобни готованци, чакащи всичко наготово.
30.11.2010 22:36
Подозирам, че хора, които се присмиват над подобно говорене или имат непреодолим респект към безсмислените многословия, или никога не са се опитвали да хванат есенцията на нещата.
На мен ми допада образното говорене и го намирам за много необходимо качество на един политик, защото е начин да заяви ясно отношение или позиция, без да губи времето на аудиторията в патетични изявления.
Прави възможното с този екип и ще прави много по вече, ако не го плюем или ако го критикуваме добронамерено.
В някой коментари се критикува, че не е направил неща... които трябва да прави съдебната система...да не сме максималисти- мандатът е 4 години...
Определено има качества , има уникален подход и за наше добро е да успее във всичко... дори да построи Южен поток, Набуко, АЕЦ Белене, магистралите и да усвои еврофондовете- това ще ни направи една просперираща държава в ЕС Така ще се отворят работни места , ще се увеличат доходите на хората и България с райската си природа ще заеме достойно място в световната икономика
Благодаря, съгласен съм.
30.11.2010 22:41
така ли се живее ,ако има наистина...криза,или "лошо управление"?
А че Борисов реши най-после да се справи с разни псевдоучени - е похвално!И не говорете глупости за "недооценените"лекари - обществена тайна са техните далавери и доходите им.Дето се вика - дай Боже всекиму !
Много ми е забавно да слушам фалшивия патос на корифеи или некадърници, които познавам, знам, че има и добри изключения, но когато всички приемат за нормално най-много да се вайкат тези с най-малки основания, няма начин вайкащите се да не се изкушат да яхнат малодушните, които са допуснали подобно извращение.
Нещо против?
30.11.2010 22:56
Предполагам, че на остров Тамбукту можеш да минеш даже за духовит, но тук ми се виждаш само мозъчно недоразвит.
Да не си слязъл от летяща чиния в някоя минала година?
01.12.2010 00:21
http://www.mediapool.bg/show/?storyid=173057
2. и 3. – Те също зависят от съдебната система, а не от Бойко Борисов.
4. и 5. България защитава националните си интереси.
А Русия призна /за първи път/, че е сгрешила /меко казано/.
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2010-12-01&article=349359
Бургас – Александрополус няма да се строи.
http://www.focus-news.net/index.php?id=n1461180
Тръгва и газовата връзка до Гърция:
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2010-12-01&article=349362
6. и 7. Тези двете просто са несериозни и не заслужават коментар.
8. От 1991 до 2001 Борисов е в частния бизнес. Работи и печели. „Ипон-1“ е сред най-големите охранителни фирми в страната, членува в Световната организация на охранителите IAPPA, а Бойко Борисов е персонален член на организацията. През 1992 година Борисов създава „Ипон-2“ ООД и след това „ИПОН – Агенция за сигурност и охрана“ ООД.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%BE_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2
9. „Съдебно дело за връщане на мажоритарния дял на държавата в Международния панаир в Пловдив е завел министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков срещу червения бизнесмен Георги Гергов.” Държавата си търси правата, но решаването на въпроса е в ръцете на съдебната система:
http://www.mediapool.bg/show/?storyid=164283
10. Пловдив си има кмет – питай го него!
11. Европейската комисия вече е одобрила два от компонентите на системата за третиране на сметта на София.
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/11/07/989392_brjuksel_pak_vurna_na_sofiia_zavoda_za_bokluka/
12. Еврофондовете не са пари за заплати и пенсии.
Не знам как точно очакваш да ги „усетиш”...
http://www.dnevnik.bg/evropa/2010/11/14/993120_upravlenieto_na_evrofondovete_shte_se_centralizira_za/
И т. н., и т. н. Такива ми ти работи... ;)
А на мен нещо не ми се спи и посреднощ щъкам из нета... Да няма пълнолуние?
Имам само една малка забележка, забелязваш ли колко много се дразнят някои, когато ББ говори в първо лице?
П.С. И аз се дразня като говори от първо лице... Самата аз отдавам успехите и неуспехите на фирмата си на екипа, защото работим в екип, сам човек не е НИЩО...
Лично за мен е по-важно какво е свършено, отколкото колко пъти Борисов е казал „аз”. Нека казва „аз”, но да продължава, заедно с правителството, да работи в интерес на България. Всеки, който го прави, ще има моята подкрепа.
http://marystaneva.blog.bg/politika/2010/11/28/az-tova-az-onova-a-niakoi-se-drazniat-i-kakvo-ot-tova.641960
Прав си, и на мен ми идва да се махна като гледам безумци да нарочват плюенето за някакво достойнство. Но от това безумците няма да поумнеят, нито ще се постараят да придадат по-разумен вид на отношението си. Защото плюенето е манталитет, необходимост, навик или поне мода, а спасението от него са единствено санкциите, защото користния винаги ще настоява, че плюенето е критика, а неслучайно в нормалните държави плюенето се разграничава и преследва, в противен случай няма кой да предотврати превръщането им в тоалетна или кочина, от която нормалния човек да иска да избяга.
А на мен нещо не ми се спи и посреднощ щъкам из нета... Да няма пълнолуние?
Благодаря, виждам, че си използвала безсънието за обществено полезна дейност, де да бяха всички така, и да проучваха старателно като теб, преди да кажат нещо.
Постингът ти също е много добър и се явява добро потвърждение на идеята ми, че само от личности с осезателно обществено присъствие и самозаявеност може да се очакват и реални политически дела - може ли да става сравнение с политическите шушумиги, които с интриги, сплетни и клевети ехидно отстраняват свършилите работата, за да им заемат мястото, а после нагло се кичат с чуждите усилия, които всячески са възпрепятствали.
Мога само да обобщя - вън безличията и шушумигите от българската политика! Искам в политиката хора с видим характер, на които им личи отдалеч, че ако им дадеш 50 лева назаем, няма да ти се наложи да им напомняш 100 пъти, ако държиш да си получиш обратно парите, нито да ти се отплащат както всяка шушумига с власт не пропуска да го направи за сметка на всички останали и да си въобразяваш, че това те прави по-умен или по-добър "организатор" от тях, защото точно на този тип "организация" дължим сегашното си положение, и качествата на ББ показват, че той е наясно по въпроса.
12. Еврофондовете не са пари за заплати и пенсии.
Не знам как точно очакваш да ги „усетиш”...
Хубаво е да се дават такива изчерпателни пояснения, но не е хубаво да се демагогства. Дълго ще е да коментирам всичките, ще се спра само на последното:
Борето правилно си е задал въпроса. НЕ става дума за заплати и пенсии, а за липсата на кофинансиране по редица европейски схеми. Очаквания Фонд за същото, няма да се създаде - това е сигурно. И така, няма как да се усвоят огромна част от европейските пари - ерго - да се раздвижи икономиката и другите области - ерго, което ще се почуства и от данъкоплатците.
Това очакваме да "усетим" Станева!
Единственото на което се набляга юнашки - са магистралите. Ама защото там е единствения читав министър, факт! Въпреки, че съсредоточието само в това и неотпускането на средства за общините, ще донесе проблеми на много населени места тази зима с неоправените пътища.
12. Еврофондовете не са пари за заплати и пенсии.
Не знам как точно очакваш да ги „усетиш”...
Хубаво е да се дават такива изчерпателни пояснения, но не е хубаво да се демагогства. Дълго ще е да коментирам всичките, ще се спра само на последното:
Борето правилно си е задал въпроса. НЕ става дума за заплати и пенсии, а за липсата на кофинансиране по редица европейски схеми. Очаквания Фонд за същото, няма да се създаде - това е сигурно. И така, няма как да се усвоят огромна част от европейските пари - ерго - да се раздвижи икономиката и другите области - ерго, което ще се почуства и от данъкоплатците.
Това очакваме да "усетим" Станева!
Единственото на което се набляга юнашки - са магистралите. Ама защото там е единствения читав министър, факт! Въпреки, че съсредоточието само в това и неотпускането на средства за общините, ще донесе проблеми на много населени места тази зима с неоправените пътища.
Отново се връщаме на стария ни спор за кофинансирането... Приятелю, проблемът с кофинансирането е много сериозен, но решаването му с централизиран фонд си е направо връщане към комунизма и най-големия му подарък за верните му окопани във властта кадри, които мислят ЕДИНСТВЕНО как да сложат под своя зависимост достъпът до еврофинансирането на науката. Една бегла справка кой в българската наука получава финансиране и кой - не, ще даде доста насочваща информация по въпроса. Замисълът на ЕС е да се сведат до минимум административните вмешателства и спънки пред научните изследвания, а това предполага децентрализация на кофинансирането, за ограничаване на административните попълзновения и манипулации в тази област.
Големият проблем тук е, че бизнесът в Бългания не е на нивото за сътрудничество с науката, защото е насочен основно към търговията и услугите, а и контактите между учените и бизнесмените, ако не са на лична основа, са в ръцете на администрацията, която си ги разиграва, за да постави и двете страни на колене. Говоря не за министерската администрация, а за научната, упражнявана от самите учиени, решили да правят административна кариера. Същите, които се правят на неразбиращи проблема за финансирането при досегашните практики, и го представят за война на правителството срещу самата наука, вместо да предложат промяна на практиките на финансиране в съответствие с европейската практика и изисквания. Тези хора целят разпалване на война между редовите учени и правителството, и това е видимо от инфантилните искания за оставка на Дянков или убеждаването му в нуждата от наука, които изобщо не подхождат на хора, посветени на науката, които би трябвало да имат далеч по-сериозни постановки и искания в подобна проблематика.
Връщането към комунизма по-скоро е размахването на плашила и произволното, избирателно нарочване кои са "лоши" и кои "добри". При това екзекутивно, без босновка и с мъгляви предположения. Срещу "гнилите" в науката се изправя "бореца за справедливост" - Дянков. Що се чудиш тогава, че съдебната система постъпва по същия начин?
Има един начин и той е известен по цял свят - организация и ефективен контрол. Механизми!!! Уви, това упражнение е непосилно нито за Дянков, нито за правителството на Борисов. Не, не става с ходене по обектите и да се правиш на бригадир!
01.12.2010 10:53
Предишните правителства вдигаха с по малко пенсиите и заплатите два пъти годишно. Два пъти годишно в продължение на двадесет години... И въпреки това не станахме по-богати. Не се ли питате защо? Явно не това е начина... На България и трябват инвестиции в икономиката. Имаме ниски преки данъци. Ако си оправим и инфраструктурата, инвеститорите ще дойдат. Ще се отворят нови работни места, ще се намали безработицата. Това ще доведе до икономии от средствата, които в момента се харчат за хилядите безработни. От друга страна, повече работещи означава и повече приходи от данъци. По този начин в държавата ще останат и повече средства за разпределение за образование, здравеопазване и пенсии. Това е начинът да се повишат доходите на хората. Оттам ще се увеличи и потреблението, съответно - и печалбите на търговците и производителите, а в хазната ще постъпват още повече данъци... И спиралата ще се завърти, но вече в положителна посока. А ако изядем всичко сега, догодина изобщо няма да има какво да ядем.
Магистрални участъци
http://www.napi.government.bg/arubrik.php?r=2
Пътища –ремонт и строителство
http://www.napi.government.bg/arubrik.php?r=28
http://www.napi.government.bg/arubrik.php?r=26
Ето и какво беше направено преди него за цели четири години по магистралите:
http://www.napi.government.bg/obekt.php?o=170&r=2
За пътищата – да не говорим. Само повърхностни кърпежи...
Мирослав Найденов - за първи път България миналата година усвои на 100% директните си плащания месец и половина преди крайния срок и бяхме първенец по този показател от всички страни в ЕС. Усилено се търсят външни пазари и партньори за производство и износ на българска земеделска и животновъдна продукция.
http://www.mzh.government.bg/NewsRead.aspx?newsId=20865&categoryId=3&lmid=59&lang=1
Томислав Дончев – усвояването на еврофондовете не е достатъчно, но се повиши 7-8 пъти. /Виж отново линка по-горе/, т. 12. И за кофинансиране ще се намерят пари. Може да не стигнат за нещо друго, но за кофинансиране ще се намерят, особено там, където съотношението е около 80%:20%.
Трайчо Трайков – Въведе се единна ставка в туризма, движат се изключително тежки преговори за енергийните проекти по начин, защитаващ интересите на България, започна диверсификация на доставките на газ, добива се и собствен... Да, секторът е такъв, че резултатите се виждат по-късно. Ето е резултата на МИЕТ към средата на 2010 г., в период на световна финансова криза:
http://www.mee.government.bg/doc_vop/1_year_new.pdf
Вчера се подписа и меморандума с Русия за АЕЦ „Белене”.
http://www.focus-news.net/?id=n1466437
Цветан Цветанов – за МВР вестниците пишат всеки ден. Няма смисъл да повтарям новините.
Симеон Дянков – запази финансовата стабилност на България в период, в който други държави фалират. Не вдигна преките данъци и ДДС. Повиши кредитния рейтинг на страната.
Да не изреждам повече. Няма как всички да са отличници. Но и не е само един.
Да не говорим за откритостта на управлението. Това е гражданският контрол. Влез в сайта на което и да е министерство - всичко е открито и публично. Стенограмите от заседанията на Министерския съвет - също. Излъчват се видеозаседания от Народното събрание, а стенограмите от тях, както и тези от заседанията на парламентарните комисии, също са публични. Вчера се подписа Меморандума за АЕЦ "Белене" - днес е качен на сайта на МИЕТ. Засега /за съжаление/ - само на английски. По-открито и достъпно за контрол никога не е било.
Бойко Борисов добре си е направил сметката и работи по план. Проблемът е, че най-първостепенните неща са крайно неприятни за по-голямата част от народа. Това засилва недоволството заради заплахата от глад и мизерия, а не защото не е правилно. Почти всички действия на правителството щяха да бъдат приети с овации, ако хазната не беше празна и народът не беше докаран до просешка тояга. Бойко Борисов е последния човек, който може да бъде обвинен за мизерията, към която ни водят през последните 20 години - тогава той не е управлявал.
Искам да ти обяcня, че и аз, и ти сме крайно неинформирани по много въпроси. Това важи за всички. Незнанието нарочно се засилва, главно чрез смесването на недоволството с разни дезинформиращи публикации на злонамерени агитатори и журналисти.
Сигурен съм, че ако имаше начин да говориш лично с Бойко Борисов в продължение на цял ден, той щеше да ти обясни програмата си и начините за изпълнението й. Вечерта на същия този ден ти ще да се прибереш вкъщи абсолютно доволна.
За съжаление това никога няма да стане. Публикуват се разни програми и откъси от такива, но няма начин да се дават подробни разяснения по всяка точка. Тук НЕУСЕТНО се намесват интриганти, които тълкуват, преиначават, лъжат и т.н, създавайки "тъмната маса", която вместо като ореол, стои като буреносен облак над главата на премиера.
Този стремеж гарантира, че Бойко Борисов наистина прави това, което смята за правилно. Остава да видим резултата.
01.12.2010 12:00
01.12.2010 12:03
01.12.2010 12:45
Връщането към комунизма по-скоро е размахването на плашила и произволното, избирателно нарочване кои са "лоши" и кои "добри". При това екзекутивно, без босновка и с мъгляви предположения. Срещу "гнилите" в науката се изправя "бореца за справедливост" - Дянков. Що се чудиш тогава, че съдебната система постъпва по същия начин?
Има един начин и той е известен по цял свят - организация и ефективен контрол. Механизми!!! Уви, това упражнение е непосилно нито за Дянков, нито за правителството на Борисов. Не, не става с ходене по обектите и да се правиш на бригадир!
Щом ме предизвикваш, ще ти отговоря, и няма да се сърдиш, че за мен ти си този, който е много далеч от истината. Ако печеленето на проект не беше проблемът с финансирането, днес никой нямаше да спекулира, че правителството иска да унищожи науката, а щеше просто да си превключи на еврофинансиране и всеки български учен сега щеше щастливо да си свирука. Дано знаеш, че от хиляди научни задачи, които се решават ежегодно у нас, спечелените европроекти се броят на пръстите на ръцете и краката на не повече от 2 – 3 човека.
На първо място виждам, че си захапал яко въдичката на призива: “Вие спечелете проект, пък ние няма да ви се бъркаме във финансирането на работата и изпълнението му”, казвано в осъдително-назидателната форма към редовите учени: “Хайде бе, носете проекти, бе, какво чакате още???”. За несведущите ще поясня, че назиданията идват не от държавната администрация, (която се чуди как да угоди на недоволните учени), а от върховете на самата наука и по-точно, от същите тези напреднали в израстването колеги, от благоволението на които е зависело професионалното развитие на подчинените им. За да бъда още по-конкретен ще поясня, че овладелите механизма на йерархичното израстване и властта в науката, никога не задават въпроси като: “Кажете какво да съдействаме, за да спечелим проект?”. Няма да чуеш подобен въпрос и на научен съвет, нито на защита, колкото и суперлативи да е събрала работата (не само клакьорски). Точно обратното - с отработено назидателно отношение, често и с подигравка, посрещат усилията в тази насока и се опитват да ги възпрепятстват, ако не са стъпили на лични договорки и солидни доказателства, че “тяхното не се губи”, и ще им бъде осигурено необходимото им влияние и възможности за въздействие върху изпълнението на проекта.
Така, докато един е принуден да си купува от заплатата епруветки, термометри, уреди, химикали, материали и прочие, докато пропуска важни наблюдения поради липса на апаратура, други получават пари, но не за работа, а за поддържане статута на получаващи, придобит по начини, които се пазят в тайна между двама или тесен кръг посветени. Същото е и с останалите необходими за работата ресурси и с помощния персонал, който задължително трябва да стои без работа, но не и да съдейства на такъв наивник, който си е въобразил, че ще работи по евростандартите, без да си е откупил правото да си въобразява, че ще бъде оставен и нататък да работи без грижата да доказва непрекъснато лоялност към когото трябва.
Надявам се, че нататък можеш сам да продължиш, като си дадеш сметка за евростандартите и изискванията за спечелване на еврофинансиране.
01.12.2010 13:12
А "хитрата" Калина загази яко. Между другото, тя е назначена от предишното правителство. И предишното министерство на образованието е легализирало дипломата и. Ако в едно предприятие се смени директора, новият шеф не започва да проверява дипломите на служителите, нали?
01.12.2010 13:15
А "хитрата" Калина загази яко. Между другото, тя е назначена от предишното правителство. И предишното министерство на образованието е легализирало дипломата и. Ако в едно предприятие се смени директора, новият шеф не започва да проверява дипломите на служителите, нали?
01.12.2010 13:19
01.12.2010 13:45
Ти си сбъркала номера, ама тези двамата си бяха тотално сбъркани от главата до петите. Кой обича да му плюят в къщата? Сега и двамата са си у дома и там могат да се изявават на воля. :)
01.12.2010 13:58
01.12.2010 15:19
Човека без автобиография и без образование.
- Не казва нищо, освен да прехвърля вината
- Няма собствено мнение, променя си го през ден
- Не е способен да подбира менижъри, тъй като се комплексира от хора с по-добро образование и интелект от неговия
- Лъже и изопачава фактите
- Приписва на себеси чужди заслуги
- Бойко зависи от престъпни структури в следствие на миналото си
- Бил е член на БКП - участвал е във възродителния процес, после доказно е бил свързън с престъпници
- Клевети и лъже по адрес на противника
- Неспособен е да поддържа разговор
- Беден речник и нисък интелект
01.12.2010 15:41
Човека без автобиография и без образование.
- Не казва нищо, освен да прехвърля вината
- Няма собствено мнение, променя си го през ден
- Не е способен да подбира менижъри, тъй като се комплексира от хора с по-добро образование и интелект от неговия
- Лъже и изопачава фактите
- Приписва на себеси чужди заслуги
- Бойко зависи от престъпни структури в следствие на миналото си
- Бил е член на БКП - участвал е във възродителния процес, после доказно е бил свързън с престъпници
- Клевети и лъже по адрес на противника
- Неспособен е да поддържа разговор
- Беден речник и нисък интелект
Това си е твоето мнение,формирано вследствие на "представи от матрицата".По-горе бяха изложени ФАКТИ И АРГУМЕНТИ,напълно опровергавайки го.Явно,не знаеш да четеш - ако ,че си "бивш кореняк софиянец"/или пък точно поради туй?!/
Рейгън е бил актьор,преди да стане най-успешния президент на Щатите!И срещу него са отправяли същите нападки,но и до днес САЩ не помнят такъв разцвет,както по време на неговите 2 мандата!
01.12.2010 16:38
"Човека без автобиография ...! " - Имали такъв? :)
01.12.2010 16:47
Хората недоволстват, понеже са гладни и виждат ежедневни неправди, но той не може да огрее навсякъде, нито да стъпи на врата на съдиите.
Не разбрах? За Бойко Борисов ли говорим или за Тодор Живков..?
Нищо лично, но приликите май станаха доста множко... :)
Сега по същество -
Човеците с краката са доста повече. Защото има и съвместни проекти с други страни. Те пък са най-интересни, защото при тях БЪЛГАРСКАТА СТРАНА ПО ПРАВИЛО НЕ ИСКА ДА УЧАСТВА С ФИНАНСИРАНЕ. Това иде не от върховете на науката, а от конкретни министерства като МРРБ, МОСВ и МЗХ.
Само за тази година имам десетина отказа от държавната администрация за съдействие.
Констатирам със съжаление, че това срещу което лееш громящи слова, сам угодно го прилагаш на практика - назидателния ти и дидактичен тон е просто зашеметяващ... човек остава без дъх ... възможно ли е това?
Със Станева очевидно обитавате друга координатна система - Борисов - Цветанов - Цачева - по осите, далече от реалността и прагматиката.
Уви, нашите светове няма да се срещнат, но ще продължавам да ви чета.
Забавно е1.
01.12.2010 17:53
Сега по същество -
Човеците с краката са доста повече. Защото има и съвместни проекти с други страни. Те пък са най-интересни, защото при тях БЪЛГАРСКАТА СТРАНА ПО ПРАВИЛО НЕ ИСКА ДА УЧАСТВА С ФИНАНСИРАНЕ. Това иде не от върховете на науката, а от конкретни министерства като МРРБ, МОСВ и МЗХ.
Само за тази година имам десетина отказа от държавната администрация за съдействие.
Констатирам със съжаление, че това срещу което лееш громящи слова, сам угодно го прилагаш на практика - назидателния ти и дидактичен тон е просто зашеметяващ... човек остава без дъх ... възможно ли е това?
Със Станева очевидно обитавате друга координатна система - Борисов - Цветанов - Цачева - по осите, далече от реалността и прагматиката.
Уви, нашите светове няма да се срещнат, но ще продължавам да ви чета.
Забавно е1.
Досега с теб сме спорили на няколко места, и аз съм бил съвсем ясен и недвусмислен, че говоря ЕДИНСТВЕНО за финансирането на НАУКАТА, приемал съм на доверие, че познаваш добре 7FP, правилата, структурата, изискванията, и формите за кандидатстване за евроконкурсите, а в това, което ми пишеш, по-специално в терминологията, формите и позиционирането, аз не виждам нищо от 7FP. Което ме кара да те запитам да не би да говорим за различни неща и сигурен ли си, че ми говориш за финансирането на науката, а не примерно SME, Регионални проекти или нещо друго?
Аз просто ти подадох топката за да продължиш, а ти ми говориш за недопустими съмнения и громящи слова, без да ми отговориш нищичко за системата, която обсъждаме. Е, науката ли обсъждаме, или някаква друга система? Знаеш ли сайта на Европейската Комисия за обявяване и финансиране на научни проекти?
Игри за разтакаване, опростачване и задържане на статуквото... Вярвам, че ще се справим и с тази поредна провокация.
01.12.2010 18:22
Игри за разтакаване, опростачване и задържане на статуквото... Вярвам, че ще се справим и с тази поредна провокация.
misliq 4e trqbva da igraem ...MAT s tova http://dnes.dir.bg/news/evropeyska-komisia-kristalina-georgieva-7534154?nt=10
Игри за разтакаване, опростачване и задържане на статуквото... Вярвам, че ще се справим и с тази поредна провокация.
misliq 4e trqbva da igraem ...MAT s tova http://dnes.dir.bg/news/evropeyska-komisia-kristalina-georgieva-7534154?nt=10
Това е много хубаво, но кого ще матираме?
~v v~
( o) (o )
^
01.12.2010 18:43
Конкретния казус е простичък - външен институт, спечелил проект от ЕU (с осем цифрено финансиране) иска да го работим заедно - това е на база лични връзки нали разбираш. Всичко друго обаче си е официално и регламентирано. СЕга иска се някакво финансиране и от наша страна - не е голямо - шестцифрено, което не може да стане. Познай какво ще направя - разбира се - ще участвам като външен експерт. От което и държавата губи и много хора, които можеха да се навържат покрай проекта. В интерес на истината трябва да кажа, че евентуално! можело! да се УРЕДИ финансиране, ама ще трябва като глуха кучка да обикалям по институциите и да си губя времето.
А за Петров - не е разтакаване. Просто това е следствие от "ниското ниво" - той е като нас! След тоталния разгром на авторитети, институции etc. се появява закономерното съждение - Щом Борисов може да е премиер, защо пък Петров да не стане президент. Логично, нали?
За да се променят нещата, първо трябва да се промени дълбоко вкоренения и битуващ принцип - Не е важно какво казваш, а кой го казва! Едва тогава, може нещо да се получи.
Айде, бъди здрав!
Я виж ти! И какво толкова умилително намираш?
Това се казва оптимизъм.
Който е злоупотребил, сега ще си плати. Няма да го "покрием", както правеха предишните.
http://dnes.dir.bg/news/fond-zemedelie-kalina-ilieva-7530936?nt=12
А на Калина дипломата трябва да е била проверявана от предишните управляващи - нали още тогава е назначена? Дипломите не се проверяват при всяко преназначение.
http://dnes.dir.bg/news/boyko-borisov-tumor-miroslav-naidenov-kalina-ilieva-7535449?nt=12
А да ти е минавало случайно през главата, че необичайната комбинация от красота, необяснимост и извратеност присъства в нея поради липсващи звена информация, добавени звена псевдоинформация, или вграден дефект в световъзприятието ти, който осигурява и двете, защото истината може да се окаже непосилна за теб? Или някой те е излъгал, че си непогрешим и в най-извратените си допускания, за да не вземеш да посегнеш на себе си от неспособност да видиш нещо различно от глупостите, които ти пускат разни всезнайковци?
Сега по същество -
Човеците с краката са доста повече. Защото има и съвместни проекти с други страни. Те пък са най-интересни, защото при тях БЪЛГАРСКАТА СТРАНА ПО ПРАВИЛО НЕ ИСКА ДА УЧАСТВА С ФИНАНСИРАНЕ. Това иде не от върховете на науката, а от конкретни министерства като МРРБ, МОСВ и МЗХ.
Само за тази година имам десетина отказа от държавната администрация за съдействие.
Констатирам със съжаление, че това срещу което лееш громящи слова, сам угодно го прилагаш на практика - назидателния ти и дидактичен тон е просто зашеметяващ... човек остава без дъх ... възможно ли е това?
Със Станева очевидно обитавате друга координатна система - Борисов - Цветанов - Цачева - по осите, далече от реалността и прагматиката.
Уви, нашите светове няма да се срещнат, но ще продължавам да ви чета.
Забавно е1.
И понеже спомена, че става дума за 8 – цифрено финансиране, достъпът до което ще се осигури със “само” 6 – цифрено участие от българска страна (което означава работа за страшно много хора и приток на научна апаратура и оборудване за много години напред), нямаш ли чувството, че осигуряването на тази 6 – цифрена сума не е работа на отделния учен, а важна грижа на самата система за собственото си състояние и развитие, т.е., - работа на директора ти, който да поеме въпросната грижа за системата и хората, които управлява, да проведе необходимите серии от телефонни, видеоконферентни и лични консултации и запитвания на необходимите равнища в съответните министерства, да изпрати официалните писма и обосновки до съответните шефове?
Защо, вместо ти да обикаляш сам (защото от 20 години ти е отрязана служебната телефонна връзка извън института, не ти дават командировъчни, нито поне пътни, нямаш достъп до служебните коли на института и дори не знаеш къде шефа ти ходи да се съвещава с тях), защо да се разправяш с редовите чиновници, (не разбирам защо не търсиш съдействието на мрежата от националните контактни лица по 7FP поне за насочване), защо шефовете ти не поемат инициативата с целия властови ресурс, връзки и задължения, които притежават, за да ти спестят неизбежните недоразумения с редовите чиновници, всеки от които е отговорен само за някаква част от процеса или програмите и е нереалистично да очакваш, че ще притежава представа за всички от тях или функциите, които имат отношение към страхотната възможност, за която ми говориш?
Защо тази възможност за уреждане на толкова много хора и средства пропада, а не представлява интерес за шефовете ти, защо твоите шефове те оставят да обикаляш “като глуха кучка” по собствените ти думи, или ти криеш всичко това от тях, и по какви причини, ако не е тайна? Аз вече ти дадох обяснение на част от всичко това, ти го определи като “леене на громящи слова”, редно е да обясниш защо според теб шефовете ти нямат нищо общо, защото контрата така остава в теб, остава в редовия учен, остава в редовия чиновник, а ние дори не можем да кажем какви проблеми всъщност решават ръководствата ни, освен да се оплакват колко трудно ни осигуряват дори заплатите, “защото правителството иска да ни ликвидира”, поради което не трябва да ги занимаваме с нищо друго, за да не би да изгубят титаничната битка с правителството за Науката. Нима в това положение не виждаш нищо неестествено?
Дали приемането на това статукво за естествено не е резултат от многостъпалността на системата и специалната й грижа на всяко от стъпалата да дресира учения да не й търси кусури, а да ги замазва или използва за своя изгода, като прехвърля неудачите й на другите? Или ти се ръководиш от принципа: "Важно е другите да са зле" и това за теб е нормалното?
Този стремеж гарантира, че Бойко Борисов наистина прави това, което смята за правилно. Остава да видим резултата.
Дай Боже tutankhamon661, всичко да се вкара в ред, кой не го иска? Дали ще е Бойко или някой друг за мен няма значение, важното е един път завинаги да поемем по желания от нас път. Въпроса е, че губим много време и е много важно да се подредят приоритетите, за да не се окаже една уредена държава накрая, но безлюдна... Световната криза сама по себе си нанесе тежък удар върху бизнеса в световен план, но за ралика от развитите страни, ние имаме малко ресурси да се справим, допълнителните усложнения от страна на правителството могат да довършат предприемачеството в страната и тогава безработицата, фалитите, неизплатените кредити, намалената покупателна способност и прочие ще ни довършат, всичко е като една верига, конвейр, спре ли едното звено - спира целият кръг... В такива случаи заемът е по-добрия вариант, нещо което правителството изглежда не разбира. Ако все пак са решили, че можем да се справим с кризата "на мускули" то тежестта трябва да падне върху тези с най-многото капиталови ресурси...
02.12.2010 11:53
Или например "няма да се увеличават данъците",няма да подписваме "Южен Поток", ямата на АЕЦ Белене,моите пътища стоят ненагънати и др.
Мисля, че знам и защо не ти се отговаря. Защото, няма вариант да не излезеш самия ТИ виновен или одумван – особняк, потаен или още по-лоши неща, заради които да си мълчиш и да гледаш да се оправиш сам доколкото можеш и с минимум неприятни усещания или последствия. Ако кажеш нещо, ще си вземеш беля на главата, знаеш защо, и ти почти си се изтървал, аз пък допълних подробности, които не искаш да признаеш, защото е къде по-безопасно да прехвърлиш топката на държавните чиновници, за да си нямаш беля на главата от феодалите над теб.
Лошата новина е, че и тук вече си причакан от същите ФЕОДАЛИ, дори в момента да не се досещаш. Чуе ли се, че работиш и с външен институт, въпрос на време е да почнат да говорят в института за теб, че си тъмен субект, които получава заплата от института, а не му носи никакви ползи. Възможно е да закипи и възмушение. Към твоята скромна персона, не към онези от колегите ти, които си гледат частното и не работят не само с външен институт, но и за вашия, достатъчно е да представят отчети (не, че ти не представяш).
Сети ли се от кого ще тръгне възмушението срещу теб? Точно така – от ФЕОДАЛИТЕ. Същите, които са се (уж) “преборили” с държавата да не ви закрият, благодарение на което ти ще можеш да работиш с външен институт, вероятно без да си им се отблагодарил лично (колко възмутително от твоя страна)!!! Същите ФЕОДАЛИ, които днес напират да убеждават в нуждата от наука, ще изкарат колегите ти на улицата срещу правителството, че иска да ликвидира науката, но няма да им каже, че когато работиш с чужд институт, това прави възможно да публикуваш работата и от името на института си, да внасяш ноу-хау, да вдигаш оценката на собствения си институт. ФЕОДАЛИТЕ ще мислят само за парите, които може да вземеш от тази работа, ще се дразнят, че тези пари са извън техния контрол, и ще забравят напълно, че на учения се дава заплата ТОЧНО за това, което правиш с външния институт (трансфер на експертиза, изследвания, статии, ноу-хау, оценки).
Защото за ФЕОДАЛИТЕ “наука” и “държава” имат смисъл тогава и само тогава, когато могат да служат за гарантиране на собствения им безконтролен дял във всички ползи, които биха могли да произтекат от която и да било инициатива на закрепостните им селяни, в противен случай нито науката има някакъв смисъл за тях, нито държавата.
Именно ФЕОДАЛИТЕ ще игнорират всичко това, и ще те принудят да криеш работата си, като подхвърлят на обезумелите ти (от многогодишна липса на средства за реални изследвания) колеги, че ти си някакъв далавераджия, който си живее едва ли не за сметка на института, а те в падението си ще бъдат готови на драго сърце да се включат в изолирането и заклеймяването ти, за да не изгубят и малкото, което получават като личен бонус за лоялността си към феодалите.
Мисля, че можеш и сам да продължиш...
02.12.2010 12:44
Много ти е примитивен фундамента. Това е всеизвестната тръпка на всеки болшевик. Да не би да искаш да си признаеш, че не си способен да си обясниш нещата по друг начин, освен по този? Трябва и известно усилие, ако искаш да скъсаш с досегашното си мислене. Нямам време да се занимавам с болшевишки възгледи, и втори такъв коментар ще пратя директно в кошчето за боклук.
02.12.2010 13:53
02.12.2010 14:19
Абе, ти като си бивш директор и настоящ преуспяващ бизнесмен, как така не си се научил да предпазиш вниманието си и да не си губиш времето с подобни закачки за скучаещи зевзеци? Представяш ли си да почна да те обвинявам сега, че може би знаеш английски, а дядо ти е бил стражар. Ама чакай бе, какъв директор и стражар едновременно, че мой бивш колега беше завършил задочно, защото баща му е бил стражар, и си остана до последно последна дупка на кавала, по същата причина. Айде да не продължавам, че за историите около стражарите мога да ти разкажа страхотии, но нямам време...
Това за което говориш са някакви желани, очаквани състояния, как трябва или бихме искали да бъде! РАботата не може да бъде свършени от други - началници, шефове или ала, бала, просто защото системата е чурук! Не знам дали схващаш, но преобладаващата част от критиките и несъгласията е точно по повод на тези очаквани състояния. Всички се надяваме, че нещо ще се промени, идват едни хора, ала всичко си продължава по старому. Е, има някакви опити за реорганизации, оптимизации, редукции, икономизации и пр. ама те не са тези, които очакваме, бе човек! От там идват и съответните реакции! Писах ти го много ясно и точно и в други постове - сменете системата, сменете парадигмите, създайте организация, стига сте вдигали юмруци срещу всяко различно мнение и различен възглед върху нещата. Използвайте ги! Това е умното и рационалното. Блогарите предлагат огромно количество know-how и solutions, при това БЕЗПЛАТНО. Ама няма кой да чете и да насочи нещата в ползотворна посока.
Всичко което си написал за ФЕОДАЛИТЕ и е вярно и не е. Много дълго ще е да анализираме. Ама те не са само в Науката. Всички държавни структури, общини и пр. и пр. са тотално ФЕОДАЛИЗИРАНИ. ЗАтова пак казвам - сменете СИСТЕМАТА!
Не искам другите да са зле, а искам всички СПОСОБНИ И МОЖЕЩИ, да са добре!
02.12.2010 15:52
Това за което говориш са някакви желани, очаквани състояния, как трябва или бихме искали да бъде! РАботата не може да бъде свършени от други - началници, шефове или ала, бала, просто защото системата е чурук! Не знам дали схващаш, но преобладаващата част от критиките и несъгласията е точно по повод на тези очаквани състояния. Всички се надяваме, че нещо ще се промени, идват едни хора, ала всичко си продължава по старому. Е, има някакви опити за реорганизации, оптимизации, редукции, икономизации и пр. ама те не са тези, които очакваме, бе човек! От там идват и съответните реакции! Писах ти го много ясно и точно и в други постове - сменете системата, сменете парадигмите, създайте организация, стига сте вдигали юмруци срещу всяко различно мнение и различен възглед върху нещата. Използвайте ги! Това е умното и рационалното. Блогарите предлагат огромно количество know-how и solutions, при това БЕЗПЛАТНО. Ама няма кой да чете и да насочи нещата в ползотворна посока.
Всичко което си написал за ФЕОДАЛИТЕ и е вярно и не е. Много дълго ще е да анализираме. Ама те не са само в Науката. Всички държавни структури, общини и пр. и пр. са тотално ФЕОДАЛИЗИРАНИ. ЗАтова пак казвам - сменете СИСТЕМАТА!
Не искам другите да са зле, а искам всички СПОСОБНИ И МОЖЕЩИ, да са добре!
Това за ФЕОДАЛИТЕ - напълно подкрепям !"Със стари ...чанти,нов бардак не се прави" - всеизвестна истина.
ГЕРБ не успя да превъзмогне синдрома на гравитиращите из партиите ,за съжаление.
02.12.2010 16:00
А съм бил директор, заради личните ми качества и защото съм носил пари на фирмата с моженето ми и преди 10.11. и след това.А тия дето не са можели преди това, не могат и сега.
Щом нямаш време, значи или вдигаш щанги или работиш много.Ако вдигаш щтанги, разбирам възхитата ти от Б.Б, но ако работиш много, не разбирам......????
02.12.2010 19:13
Това за което говориш са някакви желани, очаквани състояния, как трябва или бихме искали да бъде! РАботата не може да бъде свършени от други - началници, шефове или ала, бала, просто защото системата е чурук! Не знам дали схващаш, но преобладаващата част от критиките и несъгласията е точно по повод на тези очаквани състояния. Всички се надяваме, че нещо ще се промени, идват едни хора, ала всичко си продължава по старому. Е, има някакви опити за реорганизации, оптимизации, редукции, икономизации и пр. ама те не са тези, които очакваме, бе човек! От там идват и съответните реакции! Писах ти го много ясно и точно и в други постове - сменете системата, сменете парадигмите, създайте организация, стига сте вдигали юмруци срещу всяко различно мнение и различен възглед върху нещата. Използвайте ги! Това е умното и рационалното. Блогарите предлагат огромно количество know-how и solutions, при това БЕЗПЛАТНО. Ама няма кой да чете и да насочи нещата в ползотворна посока.
Всичко което си написал за ФЕОДАЛИТЕ и е вярно и не е. Много дълго ще е да анализираме. Ама те не са само в Науката. Всички държавни структури, общини и пр. и пр. са тотално ФЕОДАЛИЗИРАНИ. ЗАтова пак казвам - сменете СИСТЕМАТА!
Не искам другите да са зле, а искам всички СПОСОБНИ И МОЖЕЩИ, да са добре!
Как така да сменям системата, бе човек? Че да не би аз да си нямам друга работа, че да ти сменям системата, след което да ти кажа, че вече е сменена? Поне да бях Бойко Борисов или Цветан Цветанов, да ми поставяш подобни поръчения, ама не съм. Нито пък съм виждал някой от ГЕРБ на живо някога. Пък и да бях ББ или ЦЦ, или двамата заедно, какво ще сменям на хора, които искат някой да ги освободи от задълженията им към феодалите, ама без да губят феодалното покровителство и защита. Искат демокрация, искат да се преварнат от крепостни селяни в буржоа и капиталисти, ама някой да ги направи такива, при това - обезателно със запазване на феодалното статукво!
И как е възможно на някого да му мине през ума, че някой ще се бие с господаря му за неговото освобождение, докато той помага на господаря си срещу евентуалния си освободител? Че аз ако съм ББ, няма да си мръдна малкото пръстче за такива готованци, а ще се споразумея с феодалите да им изцедим заедно и последните силици, щом толкова много държат да бъдат слуги на двама господари, и щом нуждите на духа им и волята за свобода се свеждат до наслада от разправиите между господарите, за да могат слугите да бездействат и да се крадат и набеждават едни други на воля.
2. С което често казва някоя глупост, напълно неуместна.
3. Това просто не е вярно!!!
4. ????????
5.И кога по-точно е било това?
6.Точно обратното е.
7.Това е вярно
8. Да - с БАН, БЛС, КНСБ, "Подкрепа"... Глупости на търкалета
9. Ако му е угодна
10. И тук съм съгласен (с известни уговорки)
2. С което често казва някоя глупост, напълно неуместна.
3. Това просто не е вярно!!!
4. ????????
5.И кога по-точно е било това?
6.Точно обратното е.
7.Това е вярно
8. Да - с БАН, БЛС, КНСБ, "Подкрепа"... Глупости на търкалета
9. Ако му е угодна
10. И тук съм съгласен (с известни уговорки)
Благодаря за списъка, ето това е нещото, което се доближава повече от всеки друг коментар до заявената в заглавието тема. Тъй като обаче оценяването на такъв списък от качества неизбежно преминава през ситото и фокуса на личностната ценностна отправна система и субективната интерпретация на общоизвестни положения, отговорът няма как да е удобно кратък, без да ограничи и спектъра от свързаните с тях проблеми. Ще се опитам да отговоря довечера, ще преценя дали да е в коментар или в отделен постинг. Приятен ден!
Има обаче един проблем. Феодалите гледат с недовение и страх на ББ, защото подозират, че може да му хрумне да им ограничи неограничените феодални правомощия да променят и тълкуват нарежданията му към тях и да ги видоизменят, потулват, възпрепятстват или засукват до неузнаваемост, за да запазят блаженството на неприкосновеността си. Затова поддържат версията, че ББ иска да им отнеме властта, за да се самообожестви. Затова част от слугите обезсмислят отмъщението на събратята си по съдба, като прикриват своеворията на феодалите, за да имат благоволението им, а феодалите им се отблагодаряват, като като прехвърлят работата на верните си слуги на гръба на уж отмъщаващите.
Абе, в играта на надлъгване с господаря, слугата може да надлъже единствено себе си, или друг слуга. Затова всички лоялни на феодалите задължително мразят държавната власт (който и да я вземе), и не се спират пред нищо, за да заслужат доверието на феодалите, с упованието да ги внедрят като техни верни агенти в същата държавна власт, която мразят до дъното на жалките си слугински душици.
http://beautyqueen.blog.bg/zabavlenie/2010/10/13/nepoznat-strannik.619574
http://beautyqueen.blog.bg/zabavlenie/2010/10/13/nepoznat-strannik.619574
И си го нарекла "палавник"?????????????????????????????????
Трябва да ти дам някои уроци насаме, за да не правиш втори път подобна грешка.
"Не се опитва да плува в мътни води, опитва се да следва и даде представа за ред" - че той два пъти не кзава едно и също нещо. Последният пример е Белене.
"Не ехидничи" - а помниш ли изказването му по повод откриването на моста към аерогарата " Те си мислеха, че ще има някакъв съборен мост в кръпки" и т. н.
"Не губи разумна мяра в защитата на хората си." Сомо дето нищо не се случи нито с Божо, въпреки изцепките му, нито с Цецко консултанта, нито сега ще се случи нещо с депутатите, които избягаха. Не че може да им направи нещо (макар че се заканваше преди изборите), но поне да не се измъква по глупав начин.
"Не се опитва да плува в мътни води, опитва се да следва и даде представа за ред" - че той два пъти не кзава едно и също нещо. Последният пример е Белене.
"Не ехидничи" - а помниш ли изказването му по повод откриването на моста към аерогарата " Те си мислеха, че ще има някакъв съборен мост в кръпки" и т. н.
"Не губи разумна мяра в защитата на хората си." Сомо дето нищо не се случи нито с Божо, въпреки изцепките му, нито с Цецко консултанта, нито сега ще се случи нещо с депутатите, които избягаха. Не че може да им направи нещо (макар че се заканваше преди изборите), но поне да не се измъква по глупав начин.
Защо да те хвърлям, след като знам, че ако не сега, в други случаи ти си полагала необходимите усилия да защитаваш вижданията си, за разлика от плювачите, които сами не си вярват, но мигом стават готови да оплюят всеки, който не одобрява тъпите им плювни? Агресивните и малоумни плювачи изпращам право в кошчето за боклук, но почтените опоненти като теб уважавам. Съжалявам, че в момента нямам възможност да ти изложа несъгласието си с теб, вероятно имаме някои ценностни разминавания, вече обещах да отговоря на подобни разминавания, искам да съм кратък и едновременно изчерпателен, но и да не успея, надявам се довечера или утре да намеря удовлетворителни обяснения на разминаванията ни, защото ги намирам за важни.
Не очаквам да се съгласят с мен, но ще направя опит да им обясня максимално ясно.
Но някои просто отказват да мислят. Страхуват се да признаят /поне пред себе си/, че и те може да грешат в преценката си понякога. Веднъж като са казали, че нещо е черно, за тях си остава такова. Ама че са го гледали отдалеч, в тъмното или някой друг им е казал, че е черно, а сега е светло и се вижда, че не е - няма значение. Те си повтарят едно и също...
Да не говорим, че светът не е черно-бял - има много нюанси. А животът е толкова пъстър! Когато човек ограничи възприятията си само до черно и бяло /червено и синьо/, неговият собствен свят се смалява...
Но някои просто отказват да мислят. Страхуват се да признаят /поне пред себе си/, че и те може да грешат в преценката си понякога. Веднъж като са казали, че нещо е черно, за тях си остава такова. Ама че са го гледали отдалеч, в тъмното или някой друг им е казал, че е черно, а сега е светло и се вижда, че не е - няма значение. Те си повтарят едно и също...
Да не говорим, че светът не е черно-бял - има много нюанси. А животът е толкова пъстър! Когато човек ограничи възприятията си само до черно и бяло /червено и синьо/, неговият собствен свят се смалява...
Разбирам. Освен това, някои много държат на ината, въпреки, че с инат принципи не се отстояват, а някои не правят разлика дори между инат и търпение. Ината е сигурен начин да провалиш добра идея, като й придадеш вид на догма и я изолираш от реалния живот. Това, за съжаление правят мнозина от моите сини приятели (даже се чудя наистина ли са сини) и дават повод на червените тикви да злорадстват, че са се възползвали от тази грешка, за да си припишат заслугите на СДС и едновременно да ни оплюят като типични кокошкари без каквото и да било чувство за феърплей и идея за последствията от подобна широкомащабна лумпенизация, не само на ограбените, но преди всичко на своите поддръжници.
Кой става на 4 години?
Честито!
С пожелание за много успехи в добрите намерения и много търпение за постигането им! Аз не съм нито гласоподавател, нито познавам лично когото и да било от ГЕРБ, но ми харесват амбициите, целта и задачите на ГЕРБ, а без амбиции, цел и задачи нищо не може да се постигне. Мрънкането, хленчевнето, плюенето и лигавенето, са занимания за аутсайдери и неудачници, дано ГЕРБ не падне никога до нуждата от тях. Бойко Борисов ми изглежда добър лидер и изразител на амбициите на ГЕРБ. От година и нещо много неща тръгнаха към промяна за добро, виждам и изгледите за доразвиването им в бъдеще, дано ГЕРБ не се разколебае в амбициите си, ако не се откаже още една година, идвам при вас с едни големи бухалки, и се развихрям във всички посоки, пък нека да викат, че съм мутра, ако им стиска, защото аз съвсем не съм милостив като Бойко Борисов.
03.12.2010 22:39
Честито и от мен !
ГЕРБ за мен е символ на нова политика...Харесва ми мъжеството на Дянков.Стиска му да постъпва не популистки,а както трябва.Впечатляват ме такива политици.
Честито и от мен !
ГЕРБ за мен е символ на нова политика...Харесва ми мъжеството на Дянков.Стиска му да постъпва не популистки,а както трябва.Впечатляват ме такива политици.
Съгласен. Много ми е забавно като слушам глупостите за Дянков, не само, защото съм учил финанси като него по US сисгемата, но и защото ми е ясно какво и защо прави. Не съм очаквал, че нашите финансисти и икономисти са чак такива профани да не вдяват нищо, и не е за вярване безотговорността, с която блъфират, че имат отношение към състоянието на финансовата система. Крайно примитивни са и спекулациите с уж непоследователността му, което отново изнася на показ блъфовете им и невежеството за настъпилите промени и условия, ако бяха послушани тези "капацитети", сега щяхме да пропадаме стремително и спираловидно в истинска бездна от прогресиращи последователни дългове, без изгледите да можем да спрем пропадането години още и без шанс за достигане на сегашната финансова дисциплина, без която тръгване нагоре е невъзможно. Скоро само с 1/10 от дълговете за предотвратяване на глада в техния случай, сега вече ще можем да си осигурим необходимия растеж на икономиката, но рушителите и подобен заем ще оплюват, забравяйки как са сами са настоявали за "стимулиране" на икономиката с увеличаване на разходите в условия на финансова разюзданост и анархия.
Не е за вярване и колко заклети (уж) антикомунисти (по псувни, а в действителност пълни палячовци, неграмотници или явни лузъри), без каквато и да било представа от икономика и финанси, повтарят глупостите на БСП - корифеите срещу Дянков, заставайки едновременно важно, и в същото време доверявайки се 100% на тъпите им марксистки представи за икономиката и оценките им за Дянков.
Толкова са несравними като величини с Дянков, че ме хваща страх от това, че с пособна палячовска "опозиция" насреща си, Дянков може да направи грешка, лавирайки между напълно изкуствено създадени и ненужни задявки за демонстриране на отношение, с каквито глупости често му се налага да се съобразява, за да не насъскват лумпените онези, които без да се замислят, ще подпалят и държавата, ако това помогне и малко да стане тяхното.
Не е за вярване, че ни управляваха и искат да ни управляват с икиномически представи и предубеждения от времето на Маркс, виж само как надъхват актива си да вдига гюрултия, че капитализма е гаден заради периодичните си кризи и сривове, а ако погледнеш графиките на развитие на икономиките, ще видиш точно обратното - че капиталистическите икономики имат много по-гладки и плавно очертани графики на развитие и от най-силните времена на прехваления социализъм, само кликни върху GDP в блогрола ми и ще видиш ясно разликата, но патологичните лъжци и неуморни рушители на държавата безсрамно твърдят обратното, защото са им казали, че Маркс го е казал преди век и половина, и повече не им трябва, за да го повтарят като папагали, без един път да са отворили да почетат. И тези папагали и властелини на клеветата, имат очи да протягат ръце към властта.
Има ни, но от време на време Световната банка ни дезактивира от сайта с много други дребни, не знам защо. Графиката ни обаче изглежда по-разбита и от разкопана улица, а като пример, GDP ни е паднал от 20 през 1980 на 17 милиарда долара през 1984 година, точно за когато ни бяха обещали да настигнем американците с техните 5400 милиарда по същото време.
Пробвай след час-два отново, ама изключи графиката на САЩ, защото заедно с тяхната, нашата графика не може да се отлепи от абсцисата и не се вижда, разбираш защо.
2. С което често казва някоя глупост, напълно неуместна.
3. Това просто не е вярно!!!
4. ????????
5.И кога по-точно е било това?
6.Точно обратното е.
7.Това е вярно
8. Да - с БАН, БЛС, КНСБ, "Подкрепа"... Глупости на търкалета
9. Ако му е угодна
10. И тук съм съгласен (с известни уговорки)
"Не се опитва да плува в мътни води, опитва се да следва и даде представа за ред" - че той два пъти не кзава едно и също нещо. Последният пример е Белене.
"Не ехидничи" - а помниш ли изказването му по повод откриването на моста към аерогарата " Те си мислеха, че ще има някакъв съборен мост в кръпки" и т. н.
"Не губи разумна мяра в защитата на хората си." Сомо дето нищо не се случи нито с Божо, въпреки изцепките му, нито с Цецко консултанта, нито сега ще се случи нещо с депутатите, които избягаха. Не че може да им направи нещо (макар че се заканваше преди изборите), но поне да не се измъква по глупав начин.
Опитах се със следващия си постинг частично да ви отговоря.
Смях! :))) Ама през сълзи...
Някой те е взел за канарче, а ти си го взел за мъдрец. Човекът просто се е пошегувал с теб, че разбира нещо от държавно управление, ще се убедиш в това, когато видиш, че е забравил какво е пророкувал. За целта ще трябва и ти да запомниш "пророчествата" му и да имаш доблестта да не обясняваш неадекватността им с това, че сме се оказали мафиотска държава и прочие версии, до които прибягват всички пишман-пророци.
05.12.2010 17:37
Клакьорът и подлизуркото няма как да познава човешките мотиви. И да иска, не може да си обясни нещата освен с мотивите, които единствено имат смисъл за него. Заради тях е способен безсрамно да приписва своите практики на другите. Измисли поне някоя нова интрижка, но и за това не си кадърен, клеветнико.
Бързам да заявя: аз съм против вашия стерилен начин на мислене!
Прекланям се пред огромните ви усилия да ме убедите в 10-те качества на един премиер, но се страхувам, че сетивата ви са притъпени!
Драги ми vmir,
тези качества могат да ви свършат работа, ако си избирате съсед, съпруга, приятел...Но държавата- НЕ!
Ето, аз пришивам Вашите 10 качества на една проститутка!
1.Не плюе- Чистоплътноста е култ, нявсякаде трябва да е чисто- по улици,заведения,магистрали...
2.Казва нещата както ги вижда, без да ги усуква до обезсмисляне- Знае си цената, знае какво иска, не обича, тинтири-минтири“, „или - или“.
3.Оставя полезен ход на опонентите си. Не ги унижава- Ако случайно опонента е неразположен, или недостатачно активен, винаги ще компенсира така че, при всеки сблъсък противника да се почувства по - добре!
4.Не се опитва да плува в мътни води, опитва се да следва и даде представа за ред- Никога не шикалкави, да речем днеска обещае нещо, пък утре да се отметне. По отношение на реда никакви компромиси: всеки трябва да го спазва и чака...
5.Дава на опонентите си втори шанс, след това втвърдява позицията си- Задължително всеки има право на втори шанс с тенденция да втвърди позицията си.
6.Не се опиянява от успеха на тиражирани безумия-И при най- блестящо представяне няма и сянка от опиянение-просто приема всичко за нормално...
7.Не ехидничи-никога- Никога няма да се надсмее над някого, всеки според възможностите си...
8.Съобразява се с институциите и мненията, а не се мъчи да ги игнорира- С всички е на „ти“,особено с полицията,никакво игнориране,ако трябва и с тях работи...
9.Не се страхува от истината- Станалото станало,при първия случай ще поправи грешката!Трябва да гледаме напред!
10.Не губи разумна мяра в защитата на хората си- Всеки греши, но не бива да забравя, че в тоя живот всичко се плаща...
Е,съгласни ли сте една курва да управлява държава,па макар и България?
Радвам се, че другите сме повече.
06.12.2010 07:39
Дали сте повече е съмнително твърдение.Я поразгледай темите от вчера и онзи ден и ще видищ колко ласкави оценки са дали българите на въпросното правителство.
Пък то за това има избори.Ще дойде време и ще видим дали сте повече.
(Ох, поредният пишман - Волтер)!
Дали сте повече е съмнително твърдение.Я поразгледай темите от вчера и онзи ден и ще видищ колко ласкави оценки са дали българите на въпросното правителство.
Пък то за това има избори.Ще дойде време и ще видим дали сте повече.
Пази Боже България от "бизнесмени", и избиратели, които си обяснават политиката с помощта на климактериума.
06.12.2010 18:57
не пророчества, те са си отделно и няма как да са от шарлатани отпреди повече от 2000 години. а факти. погледнете държавата ни на 3-то ниво/ атрибутивно/ и ще видите какви са връзките на членовете му. погледнете държавата на 2-ро ниво/ институциално/ и ще видите как работят институциите ни. не мислите ли че това няма как да се отрази на държавата ни на 1-во ниво/ територия и население. не виждате ли демографскат политика последните 20 г. не виждате ли, че всички до сега реализират плана Ран- ът и че той е геницид за българския народ. не виждате ли какво става в юг- източна българия. ами какво че стане като турция стане член на ЕС и 5-7 милиона влязат в източна България- то и без тях сме си за 3-та но какво ще стане и ако и това ни сполети. Отворете си очите ББ е с ограничени .. и политически сляп пречърнал се е в строителен предприемач, но не и министър -председател на страна.
а относно това дали има някой по-добърдостоен/ от него.. то пази боже ако няма. ако ББ е върха на българския гении- явно много сме го загазили:):):) Определено не смятам така, около мен има поне 1000 по- достойни от него. и да ви кажа имена нищо няма да ви говорят. те са обикновени хора, но с висок морал.
И ти ще ми обясняваш планът Ран – Ът, а?
06.12.2010 21:31
.....ОСЪДЕН СИ ВЕЧНО ДА ЧАКАШ ,НЯКОЙ , "ДЪРЖАВЕН ЧИНОВНИК"......ДА ГО НАПРАВИ!!!!!!
МЪКА , ЕЙ.....!
10.12.2010 22:12
Ама те и плювачите имат смелост, особено анонимните. Да знаеш какво биха правили, ако бяха ги поставили на мястото на Бойко Борисов. И нямаше да казват като него "Аз направих", щото за такива неща даже в България не биха ги търпяли.
Дебелащината от една страна е широко и субективно понятие, което не изключва поляризирани изяви в рамките на самата себе си, а от друга страна, в условия, където традиционно липсват представи за недопустимо поведение, едва ли е възможен политически успех без поведение на ръба на дебелащината, че и оттатък него. Нима вярваш, че префинеността и интелектуалното излъчване могат да свършат някаква работа където отношението към политиците по презумпция е като към мошеници или измамници? Освен това, политиците действат чрез имидж, който в общия случай е внимателно разработен и поддържан, за да подпомага политиката им в максимална степен. Който отъждествява този имидж със самия политик, просто е далеч от истината въпреки, че едва ли са много хората, които се съмняват в способностите си да елиминират въздействието на пропагандата.
Нищо от това, но между многото идиотщини ще се намерят и няколко разумни приказки, които нямаше как да оцелеят между идиотщините, ако властта беше само на идиотите, защото идиотите щяха да ги унищожат веднага след като ги открият и обяват за идиотщини.
2. Eва Звездева
3. Comma
4. Вики
5. Буров
6. Библията
7. BGweather
8. Stringmeteo
9. BGSTYLE
10. Investopedia
11. база данни
12. Световна банка