Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2010 11:49 - ИМА ЛИ ТАКОВА ШОУ?
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 13297 Коментари: 61 Гласове:
26

Последна промяна: 13.12.2010 09:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 И аз съм пускал клипове на известния шоумен Слави Трифонов, но смятам, че по примитивизъм поредният му клип бие и най-просташката чалга. Настоящото му творение не е нищо повече от поредната лумпенизираща доза изкуствона един шоумен, заел позицията на властови коректив по елементарнната формула:

 
Достатъчно пари за

достатъчно бляскаво шоу с

достатъчна арогантост за

достатъчно преповтаряне и

достатъчно омерзяване на и без това

достатъчно изкривените интерпретации на родната действителност и

достатъчно обезсмисляне на усилията на другите, за да постигне

достатъчно внушение, че

достатъчно разбира за какво говори.  

 

Според шоуменът:

Всеки пише за всичко, а от нищо не разбира, толкова е гнусно, че не ми се коментира...

Поради което шоуменът не коментира, а изнася пред уважаемите зрители накуп следните факти”:

 

  1. Ръководителите ни си играят на безкомпромисни ченгета.
  2. Полицейските операции са с позорни имена.
  3. Журналистките у нас още преди да ги качат в джипа посягат и свалят циповете на управляващите.
  4. В България всичко е проституция.
  5. Народен представител след поредния смешен дебат ходи да чука в студентския град.

 

Посочените факти са гарнирани с обилна доза просташки квалификации и разнообразени с повторения на бодряшките въпроси към предполагаемо спящите или недочули (кои бе шоумене, кои са тези, които още не са чували тези тоооолкова шокиращивъпроси):

 

Пак ли ще живееш в лъжа?

Пак ли ще търпиш и докога?

Не ви ли омръзна да ви лъжат на дребно?

Не ви ли омръзна да живеете бедно?

Докога ще си траем, вече става банално?

Толкова ли е трудно да живеем нормално?

 Защотото, моето обяснение за смисъла на тези въпроси е просто: Да си помислят едни, че народът” e или неспасяемо тъп или поне заспал, а те (чулите въпросите на шоумена) са единствените, които виждат и знаят какво става в държавата. Доказателство – всезнайковците под път и над път, които още 3 пъти по 21 години да повтарят тези въпроси, пак няма да се сетят, че конкретната повреда не е в народа, а в собственият им телевизор.

 Имал бил право шоуменът на мнение и собствена позиция! Излишно пояснение! Не право, а за да играе политически шоумен, той е длъжен да има собствена позиция! Но няма право да лъже безсрамно, че не му се коментира, а поне лукаво да заяви: “Изказаните в клипа твърдения са лично мнение на авторите, а всяка прилика с реални лица и събития е случайна”. Добре, да не е случайна приликата, нека е неизбежна, но да посочи, че е недоказана – нали от същата недоказаност на предполагаеми престъпления, самият шоумен извлича оценките си!? Вместо да спести тази спекулация, шоуменът се вживява в ролята на последна инстанция на истината и инвестира в припева: “Няма смисъл от това, и последната илюзия умря.

 За да бъде имитацията на изкуство по-достоверна, музикалният фон в клипа е сурогатна компилация по световно известна музика, драматизмът и измеренията на която са опошлени или сведени до мерките на клеветническите атрибути на шоуменската дребнавост и ненаситност за съмнителна слава.  

Сравнете двата клипа и сами преценете:

 СЛАВИ ТРИФОНОВ                         ROB DOUGAN

 Разбира се, излишно е да питам кога ще се самоубие или поне емигрира Слави Трифонов, след като заявява, че и последната му илюзия е умряла. Защото той не е от онези, за които доказването на дело, че надеждата умира последна, е по-важно от влудяването на пооглупелите будали, каквито у нас с лопата да ги ринеш. Ясно е, че искреността му е толкова истинска, колкото и “фактите”, от които няма да се захване да докаже нито един, защото е къде по-рентабилно да се плюе правителството, вместо да се доказват истини. А може ли изобщо да бъдат истини твърдения с претенции за истинност, които със сигурност служат единствено за оправданието “Защо да не лъжа, защо да не крадна, защо да не мамя, след като ония горе го правят”?  Има ли друго шоу по света, запълващо нуждата от подобни imageоправдания?



Тагове:   шоу,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Казах го другаде, тук ще го повторя - за кинти Сламчо Тригунов прави не само песни, но и свирки.
11.12.2010 12:19
На Слачмо му плаща свинаря Гергов.
Който плаща - той поръчва музиката.

Сламчо Тригунов е ясен като манталитет, мурафет и начин на изява.

Той е просто кукла на конци, на която винаги добре са плащали за едно или друго нещо.

Не го осъзнават младите...
цитирай
2. tutankhamon661 - vmir
11.12.2010 12:20
Впечатляващ клип. Слави обича да играе точно на тази струна.
Интересно той какво би направил, ако е премиер? Сигурен съм, че веднага би забравил посланието на това парче.
Скоро не бях слушал изпълнения на Ку-ку бенд. Доста са сменили стила от едно време.

Горното е коментара ми при DJ Gator по повод този клип, а долното е допълнението в духа на твоя постинг:

Аз лично не мога да приема точно Слави Трифонов да отправя такива послания, защото далаверите му са всеизвестни. Дори с приятелите си от едно време се е изпокарал заради алчността си. Да не говорим за кипящите отношения в настоящия му екип. За мен Слави е човек, който умишлено използва народното недоволство, за да трупа дивиденти, без изобщо да е искрен.
Като клип ми харесва, макар че ритъмът е малко нестроен. Послaнието, естествено, е силно, а просташкото е характерно за този стил.
цитирай
3. vmir - 1. boristodorov56,
11.12.2010 12:25
boristodorov56 написа:
На Слачмо му плаща свинаря Гергов.
Който плаща - той поръчва музиката.

Сламчо Тригунов е ясен като манталитет, мурафет и начин на изява.

Той е просто кукла на конци, на която винаги добре са плащали за едно или друго нещо.

Не го осъзнават младите...


Съгласен съм с теб, опитвам се да го кажа.
цитирай
4. анонимен - ...КАКВИ ГЛУПОСТИ ВИ РАЗТЯГА , "ДЪЛГИЯ ТРАВЕСТИТ"...?
11.12.2010 12:35
ТОЙ НЕ ХРАНИ ,НИКАКВИ ИЛЮЗИИ , ЧЕ АКО ИМА НЯКОЕ ПО-СЕРИОЗНО ПРАВИТЕЛСТВО ИЛИ РЪКОВОДСТВО НА БЪЛГАРСКИТЕ МЕДИИ ,....ТОЙ ПРОСТО ЩЕ ИЗХВЪРЧИ,КАТО ТАПА ОТ ШАМПАНСКО ОТ БЪЛГАРСКАТА ТЕЛЕВИЗИЯ!/КОЯТО И ДА Е ТЯ/
ЗА ТАЗИ ЦЕЛ, ТОЗИ НЕГОДНИК ,СИ Е НАПРАВИЛ ФОНДАЦИЯ В САЩ...НО, ЗА ТОВА СЕ ТРАЕ И НЕ СПОМЕНАВА ,ЗАЩОТО ...УЖ ЛЯТОТО ПРАВИЛ ШОУ В КАНДА ,НО В СЪЩНОСТ, ДЪЛГИЯ ХОДЙ ТАМ ,...ЗА ДА ПРОВЕРИ ,КАК МУ ВЪРВЯТ ПАРИТЕ ВЪВ ФОНДАЦИЯТА!
ТОВА Е ЕДИН , ПЪЛЕН НЕГОДНИК ...КОЙТО НЕПРЕСТАТННО ВУЛГАРИЗИРА, ВСИЧКО И ВСИЧКИ, КОИТО ПРАВЯТ УСИЛИЯ ЗА ПОСТИГАНЕ ,НА НЕЩО ПО-ДОБРО В ТОЗИ ЖИВОТ!
ТОВА Е ЧОВЕК , КОЙТО Е СХВАНАЛ ,ЧЕ БЪЛГАРИНА ИМА СКЛОННОСТ ЗА НИХИЛИСТИЧНО ОТНОШЕНИЕ КЪМ НЕЩАТА И ....УДАРНО ЕКСПЛОАТИРА ,ТОЗИ НЕГОВ НЕДОСТАТЪК, ПЕЧЕЛЕЙКИ ПАРИ ОТ ТОЗИ НАЦИОНАЛЕН НЕДЪГ!
НЕГОВИЯТ ТАЛАНТ , СЕ РАЗПРОСТИРА ДО ТАМ---ДА ПРЕВЪРНЕ ПРОСТОТИЯТА И ПРИМИТИВИЗМА НА ОБЩЕСТВОТО В ЗНАМЕ, НАЧИН НА МИСЛЕНЕ И ОТНОШЕНИЕ ,КЪМ ВСИЧКИ НАЦИОНАЛНИ И ЧОВЕШКИ ЦЕННОСТИ, В БЪЛГАРИЯ!
КОГАТО НОРМАЛЕН ЧОВЕК ,СЛУША НЕГОВИТЕ ШОУ-СПЕКТАКЛИ И РАЗМЕНЯНИТЕ РЕПЛИКИ ,НЕ МОЖЕ ДА НЕ СЕ УДИВИ НА ЦИНИЗМА И СТРЕМЕЖА ЗА ПЪЛНОТО ОПРОСТАЧВАНЕ НА ПУБЛИКАТА, ЗА ДА Я НАПРАВИ СЪУЧАСТНИК В ПОРЕДНОТО СИ, МОРАЛНО ИЗВРЪЩЕНИЕ НАД СЛУЧВАЩОТО СЕ ,В СТРАНАТА И В СВЕТА ,КАТО ЦЯЛО!
ТОВА Е ЕДИН СКАНДАЛЕН ВОДЕЩ, КОЙТО Е СВИКНАЛ ДА ИГРАЕ, ПО НАЙ-ПРОСТАШКАТА СТРУНА НА БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО, ЗА ДА ИЗМЪКНЕ МАКСИМАЛНИТЕ ОБЛАГИ ОТ СВОЯТА ПОПУЛЯРНОСТ И Я ПРЕВЪРНЕ ВЪВ ПАРИ И ВЛАСТ!
НЕГОВИТЕ АМБИЦИИ В ПОЛИТИКАТА СА ВЕЧЕ ИЗВЕСТНИ НА БОЛШЕНСТВОТО БЪЛГАРИ , СЪС ОПИТА ЗА ПАЗАРЛЪК С ПРЕМИЕРА ,ПО ВРЕМЕ НА ИЗБОРИТЕ ....ДА ДЕЛИ ВЛАСТТА С НЕГО ...50:50%!

ЕТО ТАКИВА ХОРА , ДОПРИНАСЯТ ЗА БЪЛГАРИЯ ,ДА БЪДЕ ..."КЕНЕФА" НА ЕВРОПА!
СПОРЕД МЕН ,ГЛЕДАНЕТО НА НЕГОВОТО ШОУ Е ПРОЯВА НА СВОЕГО РОДА, ДОБРОВОЛНО САМОИСТЕЗАНИЕ И ВИД ДУШЕВЕН МАЗОХИЗЪМ!
ЖАЛКОТО Е ,ЧЕ ДОСТА БЪЛГАРИ СА СКЛОННИ НА ПОДОБНО , САМОУНИЖЕНИЕ!
цитирай
5. vmir - 2. tutankhamon661,
11.12.2010 12:40
tutankhamon661 написа:
Впечатляващ клип. Слави обича да играе точно на тази струна.
Интересно той какво би направил, ако е премиер? Сигурен съм, че веднага би забравил посланието на това парче.
Скоро не бях слушал изпълнения на Ку-ку бенд. Доста са сменили стила от едно време.

Горното е коментара ми при DJ Gator по повод този клип, а долното е допълнението в духа на твоя постинг:

Аз лично не мога да приема точно Слави Трифонов да отправя такива послания, защото далаверите му са всеизвестни. Дори с приятелите си от едно време се е изпокарал заради алчността си. Да не говорим за кипящите отношения в настоящия му екип. За мен Слави е човек, който умишлено използва народното недоволство, за да трупа дивиденти, без изобщо да е искрен.
Като клип ми харесва, макар че ритъмът е малко нестроен. Послaнието, естествено, е силно, а просташкото е характерно за този стил.


Не мога да приема послания като, че "всичко у нас е проституция".
В много други държави за публикуване на подобни твърдения щеше да отнесе яки глоби за груба поровокация към добрите нрави, и с пълно основание. Гадно и цинично е така безапелационно да хвърлят лайна по големи групи хора. Само сбърканяци може да не си дават сметка, че харесването на такива прийоми ни най-малко не говори за самокритичността им, а единствено за набеждаването на останалите. Това е толкова гнусно, а ти развиваш хипотези за премиерстване, сякаш се съмняваш в твърдението си. Можеш ли да си представиш подобни ментори да управляват изобщо? Все едно да очакваш цирков клоун да произвежда микрочипове.
цитирай
6. vmir - 4. анонимен - ...КАКВИ ГЛУПОСТИ ВИ РАЗТЯГА , "ДЪЛГИЯ ТРАВЕСТИТ"...?
11.12.2010 12:43
анонимен написа:
ТОЙ НЕ ХРАНИ ,НИКАКВИ ИЛЮЗИИ , ЧЕ АКО ИМА НЯКОЕ ПО-СЕРИОЗНО ПРАВИТЕЛСТВО ИЛИ РЪКОВОДСТВО НА БЪЛГАРСКИТЕ МЕДИИ ,....ТОЙ ПРОСТО ЩЕ ИЗХВЪРЧИ,КАТО ТАПА ОТ ШАМПАНСКО ОТ БЪЛГАРСКАТА ТЕЛЕВИЗИЯ!/КОЯТО И ДА Е ТЯ/
ЗА ТАЗИ ЦЕЛ, ТОЗИ НЕГОДНИК ,СИ Е НАПРАВИЛ ФОНДАЦИЯ В САЩ...НО, ЗА ТОВА СЕ ТРАЕ И НЕ СПОМЕНАВА ,ЗАЩОТО ...УЖ ЛЯТОТО ПРАВИЛ ШОУ В КАНДА ,НО В СЪЩНОСТ, ДЪЛГИЯ ХОДЙ ТАМ ,...ЗА ДА ПРОВЕРИ ,КАК МУ ВЪРВЯТ ПАРИТЕ ВЪВ ФОНДАЦИЯТА!
ТОВА Е ЕДИН , ПЪЛЕН НЕГОДНИК ...КОЙТО НЕПРЕСТАТННО ВУЛГАРИЗИРА, ВСИЧКО И ВСИЧКИ, КОИТО ПРАВЯТ УСИЛИЯ ЗА ПОСТИГАНЕ ,НА НЕЩО ПО-ДОБРО В ТОЗИ ЖИВОТ!
ТОВА Е ЧОВЕК , КОЙТО Е СХВАНАЛ ,ЧЕ БЪЛГАРИНА ИМА СКЛОННОСТ ЗА НИХИЛИСТИЧНО ОТНОШЕНИЕ КЪМ НЕЩАТА И ....УДАРНО ЕКСПЛОАТИРА ,ТОЗИ НЕГОВ НЕДОСТАТЪК, ПЕЧЕЛЕЙКИ ПАРИ ОТ ТОЗИ НАЦИОНАЛЕН НЕДЪГ!
НЕГОВИЯТ ТАЛАНТ , СЕ РАЗПРОСТИРА ДО ТАМ---ДА ПРЕВЪРНЕ ПРОСТОТИЯТА И ПРИМИТИВИЗМА НА ОБЩЕСТВОТО В ЗНАМЕ, НАЧИН НА МИСЛЕНЕ И ОТНОШЕНИЕ ,КЪМ ВСИЧКИ НАЦИОНАЛНИ И ЧОВЕШКИ ЦЕННОСТИ, В БЪЛГАРИЯ!
КОГАТО НОРМАЛЕН ЧОВЕК ,СЛУША НЕГОВИТЕ ШОУ-СПЕКТАКЛИ И РАЗМЕНЯНИТЕ РЕПЛИКИ ,НЕ МОЖЕ ДА НЕ СЕ УДИВИ НА ЦИНИЗМА И СТРЕМЕЖА ЗА ПЪЛНОТО ОПРОСТАЧВАНЕ НА ПУБЛИКАТА, ЗА ДА Я НАПРАВИ СЪУЧАСТНИК В ПОРЕДНОТО СИ, МОРАЛНО ИЗВРЪЩЕНИЕ НАД СЛУЧВАЩОТО СЕ ,В СТРАНАТА И В СВЕТА ,КАТО ЦЯЛО!
ТОВА Е ЕДИН СКАНДАЛЕН ВОДЕЩ, КОЙТО Е СВИКНАЛ ДА ИГРАЕ, ПО НАЙ-ПРОСТАШКАТА СТРУНА НА БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО, ЗА ДА ИЗМЪКНЕ МАКСИМАЛНИТЕ ОБЛАГИ ОТ СВОЯТА ПОПУЛЯРНОСТ И Я ПРЕВЪРНЕ ВЪВ ПАРИ И ВЛАСТ!
НЕГОВИТЕ АМБИЦИИ В ПОЛИТИКАТА СА ВЕЧЕ ИЗВЕСТНИ НА БОЛШЕНСТВОТО БЪЛГАРИ , СЪС ОПИТА ЗА ПАЗАРЛЪК С ПРЕМИЕРА ,ПО ВРЕМЕ НА ИЗБОРИТЕ ....ДА ДЕЛИ ВЛАСТТА С НЕГО ...50:50%!

ЕТО ТАКИВА ХОРА , ДОПРИНАСЯТ ЗА БЪЛГАРИЯ ,ДА БЪДЕ ..."КЕНЕФА" НА ЕВРОПА!
СПОРЕД МЕН ,ГЛЕДАНЕТО НА НЕГОВОТО ШОУ Е ПРОЯВА НА СВОЕГО РОДА, ДОБРОВОЛНО САМОИСТЕЗАНИЕ И ВИД ДУШЕВЕН МАЗОХИЗЪМ!
ЖАЛКОТО Е ,ЧЕ ДОСТА БЪЛГАРИ СА СКЛОННИ НА ПОДОБНО , САМОУНИЖЕНИЕ!


Съгласен съм!!!
цитирай
7. анонимен - УВАЖАЕМА ,Г-жо ВИШИНСКА,
11.12.2010 17:57
МОЛЯ ДА МИ ПОСОЧИТЕ ,КЪДЕ ВИДЯХТЕ АВТЕНТИЧНА ДОКУМЕНТАЛИСТИКА, В ТАКА НАПРАВЕНИТЕ КАДРИ, ЗАЩОТО ЗА ПОВЕЧЕТО ОТ НАС ,ТОВА Е ПРОСТО ЕДИН МОНТАЖ, СГЛОБЕН С ПРОПАГАНДНА ЦЕЛ ЗА ТОРПИЛИРАНЕ НА ИМИДЖА ,НА ЗАКОННО ИЗБРАНОТО БЪЛГАРСКО ПРАВИТЕЛСТВО,КОЕТО НЕ СЕ СЪГЛАСИ ДА БЪДЕ ИЗНУДЕНО, ЗА ПОДЯЛБА НА ВЛАСТТА В СЪТНОШЕНИЕ ...50:50%!

АКО ЗА ВАС, НЯКАКЪВ ВИД, ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ НА "ВОДЕЩ" ИЛИ "КОНФЕРАНС НА ШОУ", Е ВИСОКА "ТВОРЧЕСКА ИЗЯВА"......МИСЛЯ ,ЧЕ ТРУДНО БИХТЕ НАМЕРИЛИ, ПОДХОДЯЩИ ДУМИ И СРАВНЕНИЯ ЗА ИМИНИТИ, БЪЛГАРСКИ АРТИСТИ, КОИТО ДАЛЕЧ НАДМИНАВАТ ПО ДУХ, ТАЛАНТ,УСИЛИЯ, СЦЕНИЧНА ИЗЯВА И ПРЕВЪПЛОЩЕНИЯ, СПОМЕНАТАТА ВЕЧЕ , ...ПО ГОРЕ ПЕРСОНА!
СМЕЯ ДА ОТБЕЛЕЖА ,ЧЕ "ИЗВЕСТНОСТТА" ......НЕ ВИНАГИ Е ГАРАНЦИЯ НА ТАЛАНТ, УМЕНИЕ ИЛИ "ШКОЛУВАН ОПИТ", ТЪЙ-КАТО ПОСЛЕДНИЯ СЕ ДОБИВА
НАВСЯКЪДЕ ПО СВЕТА,....СТИГА ДА ИМАШ БОГАТИ И ИМЕНИТИ СПОНСОРИ,ЗА ДА ПОКРИВАТ РАЗХОДИТЕ ТИ, ПО ДЪЛГОГОДИШНИТЕ ТИ УСИЛИЯ,..... КОЛКОТО И СЛАБОПРОДУКТИВНИ ДА СА В КРАЙНА СМЕТКА!
ОПРЕДЕЛЕНО СТЕ ПРАВА ,ЧЕ НЯМА ЛОША РЕКЛАМА------ИМА ЛОШИ И НИЗКИ ПОЛИТИЧЕСКИ ЦЕЛИ!
ТОВА Е ПРОБЛЕМА, В СЪЩНОСТ!
цитирай
8. monaliza121 - Не, не
11.12.2010 20:08
С много внимание си възнаградил този кичмен. Не се хаби, простотията е непобедима.
цитирай
9. анонимен - Аааауууу, тук сте се събрали все корифеи :))))
11.12.2010 21:03
И понеже държавата ни е втасала и превтасала, цъфнала и вързала, та шоуто и шоумена са виновни за всичко! Хубаво си чешете езиците по седянките, пък и от изкуство доста вдявате, че дайте някаква конструктивна идея как да се оправи баталясана България, а? Да плюе всеки може, а най-лесно се плюят шоумените, щото е безопасно. Сега се надявам да довтаса и блестящата (ха-ха) блогерка касс, че да се сломи жестокостта на жестокия (хо-хо) вмир! :)))))))
цитирай
10. nikita6864 - абе и аз да питам:
12.12.2010 01:03
Някой знае ли как един милиционер
внезапно събужда се милионер?
цитирай
11. sande - Няма какво да добавя към автора ...
12.12.2010 09:34
Всичко е вярно. Не го гледам, но става все по-нагъл и пошъл.
цитирай
12. vmir - 7. vishnichka,
12.12.2010 09:47
vishnichka написа:
Малко сте крайни в мненията си, но ги приемам без да давам обща оценка за Слави, тъй като не гледам неговото предаване ...но щом и ти го наричаш известен и шоумен, трябва да признаем, че се е превърнал в школа за поне поколение от подобни творци напред, колкото и да не ни се нрави...Той прави това, което ще го продава, а жуженето ни по негов адрес само потвърждава истината, че няма лоша реклама...
Тук поне не виждам онзи бляскавия кич, който ме дразни, може би защото на мен лично ми допадат клипове с документални кадри в тях, а с част от текста и обобщенията, за които говориш и аз категорично не съм съгласна, както и самото рапиране като музикално изпълнение ми се вижда преиграно, подражаващо и изкуствено...
Поздрави!


Не знам дали този кичозен нещастник се е превърнал в школа за следващите шоумени, но ако шоу е да се повтаря в луксозно студио и да се превръща в песен онова, което хамалин, каруцар и неграмотен простак ще си представя, че би правил, ако има власт, такова шоу е за късните часове, а мястото му не е в национален ефир, а в някоя маза с прогнили врати и ръждясали панти, където се събират раздърпани типове, за да се самонавиват и уговарят за поредните си игри на криеница със закона.

За съжаление, водени от култа си към бляскавото, учителки водят организирано класовете си на това “шоу”, за да демонстрират, че училището приветства простотията. Това е гнусно, и вярвам, че всеки педагог, взел изпитите си добросъвестно, а не на принципа "всичко е поституция", нама как да не то признае.

Поздрави и на теб!

цитирай
13. vmir - 8. анонимен,
12.12.2010 09:50
анонимен написа:
МОЛЯ ДА МИ ПОСОЧИТЕ ,КЪДЕ ВИДЯХТЕ АВТЕНТИЧНА ДОКУМЕНТАЛИСТИКА, В ТАКА НАПРАВЕНИТЕ КАДРИ, ЗАЩОТО ЗА ПОВЕЧЕТО ОТ НАС ,ТОВА Е ПРОСТО ЕДИН МОНТАЖ, СГЛОБЕН С ПРОПАГАНДНА ЦЕЛ ЗА ТОРПИЛИРАНЕ НА ИМИДЖА ,НА ЗАКОННО ИЗБРАНОТО БЪЛГАРСКО ПРАВИТЕЛСТВО,КОЕТО НЕ СЕ СЪГЛАСИ ДА БЪДЕ ИЗНУДЕНО, ЗА ПОДЯЛБА НА ВЛАСТТА В СЪТНОШЕНИЕ ...50:50%!

АКО ЗА ВАС, НЯКАКЪВ ВИД, ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ НА "ВОДЕЩ" ИЛИ "КОНФЕРАНС НА ШОУ", Е ВИСОКА "ТВОРЧЕСКА ИЗЯВА"......МИСЛЯ ,ЧЕ ТРУДНО БИХТЕ НАМЕРИЛИ, ПОДХОДЯЩИ ДУМИ И СРАВНЕНИЯ ЗА ИМИНИТИ, БЪЛГАРСКИ АРТИСТИ, КОИТО ДАЛЕЧ НАДМИНАВАТ ПО ДУХ, ТАЛАНТ,УСИЛИЯ, СЦЕНИЧНА ИЗЯВА И ПРЕВЪПЛОЩЕНИЯ, СПОМЕНАТАТА ВЕЧЕ , ...ПО ГОРЕ ПЕРСОНА!
СМЕЯ ДА ОТБЕЛЕЖА ,ЧЕ "ИЗВЕСТНОСТТА" ......НЕ ВИНАГИ Е ГАРАНЦИЯ НА ТАЛАНТ, УМЕНИЕ ИЛИ "ШКОЛУВАН ОПИТ", ТЪЙ-КАТО ПОСЛЕДНИЯ СЕ ДОБИВА
НАВСЯКЪДЕ ПО СВЕТА,....СТИГА ДА ИМАШ БОГАТИ И ИМЕНИТИ СПОНСОРИ,ЗА ДА ПОКРИВАТ РАЗХОДИТЕ ТИ, ПО ДЪЛГОГОДИШНИТЕ ТИ УСИЛИЯ,..... КОЛКОТО И СЛАБОПРОДУКТИВНИ ДА СА В КРАЙНА СМЕТКА!
ОПРЕДЕЛЕНО СТЕ ПРАВА ,ЧЕ НЯМА ЛОША РЕКЛАМА------ИМА ЛОШИ И НИЗКИ ПОЛИТИЧЕСКИ ЦЕЛИ!
ТОВА Е ПРОБЛЕМА, В СЪЩНОСТ!


Съгласен съм, само ще добавя, че Вишничка едва ли мисли много по-различно.
цитирай
14. vmir - 9. monaliza121,
12.12.2010 10:00
monaliza121 написа:
С много внимание си възнаградил този кичмен. Не се хаби, простотията е непобедима.


Много точно го каза, ние всички сме заложници на простотията. Простотията е вечна, но трябва да преосмислим отношението си към нея, защото тя няма да преосмисли отношението си към нас, и докато позволяваме, ще ни тъпче.

На първо място бих издал заповед за наказание за уронване престижа на училището и образованието на учителките, които организират посещения на това просташко "шоу". Нямат място в училище педагози, които ръкопляскат на каруцарски въжделения като: "Всичко е проституция", защото това означава отказ от задълженията, които ние сме им възложили, и за които им плащаме.
цитирай
15. pegas08 - Покана .
12.12.2010 10:06
КОНКУРСЪТ!!! НАЙ-ДОБРИТЕ ТВОРБИ НА БЛОГ.БГ ЗА 2010 Г.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ЗА ПОЕЗИЯ И ПРОЗА.
ПРАВИЛАТА ЩЕ ИЗЛОЖА.
ПУСНЕТЕ ВАШИТЕ ШЕДЬОВРИ.
В СРОК НА СРЕБЪРНИ КОВЬОРИ.


ДО ДЕКЕМВРИ, 20-ТИ , ЧАКАМ.
ПОСЛЕ СПИРАМ И ЗАТВАРЯМ.
ДА УЗРЕЯТ, ДА ЗАВИРАТ.
ДО 25-ТИ ДА КЛАСИРАТ!


ПОСТИНГИ СПЕЦИАЛНИ ИМА.
НАГРАДИ ЧАКАЙ ДОГОДИНА.
ДОГОДИНА, ДО АМИНА.
АКО ВОДЕН СВЯТ СЕ НЕ ПОМИНЕ.


ПРИЯТЕЛ ЛИ СИ , ТИ ПОМАГАЙ.
ЗА ДРУГ ДЕН НЕ ОТЛАГАЙ.
БЪРЗО УТРЕ ОТРЕЗНЯВАЙ.
НОВИНАТА НИ РАЗВЯВАЙ!

БОГ ДА НИ ПАЗИ! ДЕЛОТО Е СВЯТО!
АМИН!

МОЛЯ ВИ, ПУСНЕТЕ ЛИНК ВЪВ ВАШИТЕ ПОСТИНГИ И СЪБЕРЕТЕ ВСИЧКИ НА КУПОНА. ТОЙ Е ЕДИНСТВЕН И УНИКАЛЕН.
ПОКАЖЕТЕ, ЧЕ МОЖЕТЕ!
УСПЕХ!
цитирай
16. vmir - 10. анонимен,
12.12.2010 10:06
анонимен написа:
И понеже държавата ни е втасала и превтасала, цъфнала и вързала, та шоуто и шоумена са виновни за всичко! Хубаво си чешете езиците по седянките, пък и от изкуство доста вдявате, че дайте някаква конструктивна идея как да се оправи баталясана България, а? Да плюе всеки може, а най-лесно се плюят шоумените, щото е безопасно. Сега се надявам да довтаса и блестящата (ха-ха) блогерка касс, че да се сломи жестокостта на жестокия (хо-хо) вмир! :)))))))


Вече предложих в отговорът си до Монализа. Недопустимо е училището да бъде гарант за подобни простотии и за възпроизвеждането им.
Да, мнението на Касс е ценно и ще ми е интересно да я чуя.

цитирай
17. vmir - 11. nikita6864 - абе и аз да питам:
12.12.2010 10:12
nikita6864 написа:
Някой знае ли как един милиционер
внезапно събужда се милионер?


Аз не знам, но ако някой го е видял, няма начин да не знае как става и не е редно да пита нас, а трябва той да ни обясни, иначе попада под ударите на наказателния кодекс за клевета и шанса му да се измъкне от преследване е да лъже колкото е възможно повече, а това не ми допада.
цитирай
18. vmir - 16. pegas08 - Покана
12.12.2010 10:21
pegas08 написа:
КОНКУРСЪТ!!! НАЙ-ДОБРИТЕ ТВОРБИ НА БЛОГ.БГ ЗА 2010 Г.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ЗА ПОЕЗИЯ И ПРОЗА.
ПРАВИЛАТА ЩЕ ИЗЛОЖА.
ПУСНЕТЕ ВАШИТЕ ШЕДЬОВРИ.
В СРОК НА СРЕБЪРНИ КОВЬОРИ.


ДО ДЕКЕМВРИ, 20-ТИ , ЧАКАМ.
ПОСЛЕ СПИРАМ И ЗАТВАРЯМ.
ДА УЗРЕЯТ, ДА ЗАВИРАТ.
ДО 25-ТИ ДА КЛАСИРАТ!


ПОСТИНГИ СПЕЦИАЛНИ ИМА.
НАГРАДИ ЧАКАЙ ДОГОДИНА.
ДОГОДИНА, ДО АМИНА.
АКО ВОДЕН СВЯТ СЕ НЕ ПОМИНЕ.


ПРИЯТЕЛ ЛИ СИ , ТИ ПОМАГАЙ.
ЗА ДРУГ ДЕН НЕ ОТЛАГАЙ.
БЪРЗО УТРЕ ОТРЕЗНЯВАЙ.
НОВИНАТА НИ РАЗВЯВАЙ!

БОГ ДА НИ ПАЗИ! ДЕЛОТО Е СВЯТО!
АМИН!

МОЛЯ ВИ, ПУСНЕТЕ ЛИНК ВЪВ ВАШИТЕ ПОСТИНГИ И СЪБЕРЕТЕ ВСИЧКИ НА КУПОНА. ТОЙ Е ЕДИНСТВЕН И УНИКАЛЕН.
ПОКАЖЕТЕ, ЧЕ МОЖЕТЕ!
УСПЕХ!


Благодаря за поканата, ще помисля по въпроса, въпрреки, че което на мен най- ми харесва, най-често остава безинтересно за мнозинството.
цитирай
19. vmir - 2. sande - Няма какво да добавя към автора ...
12.12.2010 10:40
sande написа:
Всичко е вярно. Не го гледам, но става все по-нагъл и пошъл.


Това е логично за типове, които ни пробутват мечтите на каруцарите за откровения свише. Сега играе "Ва банк" - ако спечели - печели само той, ако загуби, поне ще си е отмъстил на всички предварително и ще се успокоява, че поне ни е направил на маймуни.
цитирай
20. fireball - ДА, vmir! Въпреки, че недолюбвам ...
12.12.2010 10:50
ДА, vmir! Въпреки, че недолюбвам това правителство (по принцип недолюбвам въобще политиците) съм напълно съгласен с написаното от теб. Угодната трибуна която предложиха медиите за безподобна посредственост от всякакъв калибър, всъщност ни докараха до незавидното положение в което сме. Просто няма стандарти, ниво, стойности - всичко е една каша маскирана уж като свобода на изказа!
цитирай
21. vmir - 21. fireball - ДА, vmir! Въпреки, че недолюбвам ...
12.12.2010 11:01
fireball написа:
ДА, vmir! Въпреки, че недолюбвам това правителство (по принцип недолюбвам въобще политиците) съм напълно съгласен с написаното от теб. Угодната трибуна която предложиха медиите за безподобна посредственост от всякакъв калибър, всъщност ни докараха до незавидното положение в което сме. Просто няма стандарти, ниво, стойности - всичко е една каша маскирана уж като свобода на изказа!


Радвам се да го чуя. Благодаря ти за признанието.
цитирай
22. sparotok - Трифонов
12.12.2010 13:49
Едно от първите артистични превъплъщения на Слави Трифонов в Куку бе това на проститутка...За двадесет години "шоуменът" изпипа този образ до перфекция...
цитирай
23. kass - vmir
12.12.2010 14:10
ето ме, специално отделям време да си напиша коментара, че ан10 сигурно е изгубил търпение вече ;)
Първото заради което не мога да приема този клип е абсолютното противоречие на изпълнителя със съдържанието му:
"Не ви ли омръзна да живеете бедно?"
Баш Слави ли намери да пее за бедност??? Точно той с какво право казва "Нема такава държава" при положение, че се е реализирал успешно???
"До кога ще си траем, вече става банално?"
Ми що си траеш бе Слави имаш ефир в най-гледаното време и всичко необходимо за да не си траеш щом не щеш...
"Пак ли ще живееш в лъжа?"
Че кой ни лъже ако не ефира??? Не са ли най-големите манипулатори точно медиите подгъзуващи а една или друга политика???
"Пак ли ще търпиш и до кога?"
А къде е следващото изречение??? Какво трябва да направим? Да свалим правителството, да се развихрим по улиците за да стреснем политиците или да се отдадем на анархия???
"Няма смисъл от това и последната илюзия умря
в тая страна на власт и глупоста."
Сега пък нямало смисъл??? Кое няма смисъл, уж не биваше да си траем, сега пък всичко е без смисъл??? Глупостта значи? Ами нали точно на глупостта дължиш успеха си бе Слави? Нали ти даваше ефир на чалгата, че я и пееше??? Нали ти искаше "Едно ферари с цвят червен" и възпяваше меркантилността??? Или май дойде времето в което ти се доповръща от глупостта, така както на всички които я лансираха, защото май народеца се поосвести и видя резултатите та взе да му се иска нещо по-нормално???
"Толкова ли е трудно да живеем нормално?"
Ами трудно е, защото за да живеем нормално трябва да наблегнем на нормални неща...
"Двама - Трима студенти уморено протестират,
нямат шанс тук за тях,
най-добре да емигрират."
Най-добре е да емигрират??? С какво право автора дава такива съвети, при положение, че е тръгнал от студентското предаване "Ку-ку" и след това стигна върховете на телевизионния бизнес???
Свършват ми символите, ще продължа в друг коментар...
цитирай
24. kass - Номерът от 96-та няма да мине
12.12.2010 14:16
когато в екип с Камен Воденичаров и Зуека направиха цял бунтарски албум с песните "Къде си вярна ти любов народна" и "Шат на патката главата", когато хората смятаха Слави Трифонов за част от онези, вече завършили студенти, чиито амбиции са чисти и чийто труд насочен към различното мислене и път към успех, защото Слави Трифонов не поведе битка, а се адаптира и продаде за пари. Днес има парите и успеха, но няма доверието и честта си. Изборът си е негов...
Упс! Аз май трябваше да сломя жестокостта на жестокия вмир, сори, дано ан10 не е много разочарован/а :):):)...
но ако е, дано този поздрав помогне:
http://www.clip4e.com/play_slavi_trifonov_edno_ferari_s_cvqt_tcherven_3.htm
цитирай
25. анонимен - Смешен!
12.12.2010 18:12
Предългата, със съмнително художествена стойност пледоария на Славчо и сие изразява единствено злобна нервност от неосъществените им политически въжделения. Направо истерясаха тия хора! :))) Гъделичкат низки страсти с присъщата им безпардонност и чалга мислене. Опитват се отново да намъкнат кожата на бунтари и водачи на масите. Жалки, смешни палячовци.
цитирай
26. vmir - 23. sparotok,
12.12.2010 22:21
sparotok написа:
Едно от първите артистични превъплъщения на Слави Трифонов в Куку бе това на проститутка...За двадесет години "шоуменът" изпипа този образ до перфекция...


Точно, спомням си добре. Или артистичното му амплоа се е преобразило в житейско, или шоуменът е ощастливен със съвпадението между двете.
цитирай
27. vmir - 24, 25. kass,
12.12.2010 22:35
Отговорът ти перфектно олицетворява печалноизвестният факт, че у най най-много се вайкат които имат най-малко основания. Жална им майка на онези с най-големите основания, защото медиите са узурпирани от вайкащи се вместо тях. Много хора си отиват безмълвно от България или от живота, защото богатите им ментета са им отнели възможността да бъдат чути, видяни, изслушани и разбрани.

Няма защо да ми сломяваш жестокостта, защото и легиони жестоки като мен, няма да са достатъчни да въздадат необходимото възмездие на негодяите, които са измислили начин да осребряват за себе си страданията и трудностите на останалите.
цитирай
28. vmir - 26. анонимен - Смешен!
12.12.2010 22:47
анонимен написа:
Предългата, със съмнително художествена стойност пледоария на Славчо и сие изразява единствено злобна нервност от неосъществените им политически въжделения. Направо истерясаха тия хора! :))) Гъделичкат низки страсти с присъщата им безпардонност и чалга мислене. Опитват се отново да намъкнат кожата на бунтари и водачи на масите. Жалки, смешни палячовци.


Били са конюнктурни. Сега също опитват, но този път нещата не са така еднозначни, и затова губят почва под краката си.
цитирай
29. анонимен - Ей, хора самоизяждаме се!
12.12.2010 23:21
Нема такава държава! :) Слави, съвсем ще затрие държавата ни! Парчето е хит! Яко комерсиално е и няма кой да спре простотията. Невероятен ритъм, а текста е актуален и лесно смиляем!
цитирай
30. nikita6864 - някой от скандализираните по-горе,
13.12.2010 00:09
може ли да посочи български изпълнител д о с т о е н да изпълни тази песен?
а някой музикант да предложи нов аранжимент? предложения за нов клип?
цитирай
31. kass - nikita6864
13.12.2010 00:18
Поне 10 мога да ти посоча, такива каквито никога няма да видиш по телевизията, които свирят по клубове пред шепа приятели, които прекрасно разбират що е бедност и да не те свърта от простотии, чиято музика и текстове си пишат сами...
Има ги nikita6864, но никой не го е еня за тях и техните послания, за тях ефир няма...
цитирай
32. svilen75 - Евала, пич!
13.12.2010 07:40
анонимен написа:
И понеже държавата ни е втасала и превтасала, цъфнала и вързала, та шоуто и шоумена са виновни за всичко! Хубаво си чешете езиците по седянките, пък и от изкуство доста вдявате, че дайте някаква конструктивна идея как да се оправи баталясана България, а? Да плюе всеки може, а най-лесно се плюят шоумените, щото е безопасно. Сега се надявам да довтаса и блестящата (ха-ха) блогерка касс, че да се сломи жестокостта на жестокия (хо-хо) вмир! :)))))))

цитирай
33. vmir - 30. анонимен - Ей, хора самоизяждаме се!
13.12.2010 07:49
анонимен написа:
Нема такава държава! :) Слави, съвсем ще затрие държавата ни! Парчето е хит! Яко комерсиално е и няма кой да спре простотията. Невероятен ритъм, а текста е актуален и лесно смиляем!


Самоизяждаме се. Но отказът да се ядем едни други е от полза само на онези, които вече твърдо са решили да изядат останалите. Шоуменът от Горно Уйно (според мен от Долно Уйно) явно си го е решил отдавна. Когато преди дузина и кусур години шоуменът препускаше на дървено конче по сцената или се цепеше, че не искал повече от “ферари с цвят червен” и “гадже с бронзов тен”, можеше да бъде сбъркан с бунтар заради подвеждащото внушение, че осмива простотията. Днес, когато материално има много повече, отколкото си е мечтал като дръглив младеж, е ясно, че човекът просто е треснал простотията си на сцената в очакване да му поднесат изпълнени и останалите мечтания. Ако ритъмът и банализираните внушения са неотразими, ако явната кражба на началната част от музиката в клипа е повод за аплодисменти, няма защо да се тръшкаме, когато по света не ни броят за повече от самозадоволяваща се нация, незаслужаваща вниманието и интересът на международната музикална публика. Няма защо да се вайкаме също, че у нас се стичат евроалкохолици, евролумпени и евроидиоти, за да разпуснат простотията си на воля и да се самоуспокоят, че има по-зле и от тях самите.
цитирай
34. vmir - 31. nikita6864 - някой от скандализираните по-горе
13.12.2010 08:17
nikita6864 написа:
може ли да посочи български изпълнител д о с т о е н да изпълни тази песен?
а някой музикант да предложи нов аранжимент? предложения за нов клип?


Въпросът не е има ли достойни, а дали достойните са познати на публиката. Кой да бъде представен на публиката, решават продуцентите. Кой да бъде отхвърлен от сцената, решават недоволните измежду публиката. За сценичният кич, безкултурие и простащина упрекват публиката, много от самите чалга-изпълнители откровеничат, че не обичат чалгата или предпочитат друг вид музика, и защо да няма добра доза истина в такива откровения, след като изпълнителите са сценичните черноработници на хората с парите, които “поръчват музиката”? И тук се спекулира с въпросът: не е ли публиката поръчителят на музиката, или тя е само потребителят, който избира между изнесеното в момента на сергията? Не са ли всячески поощряваният култ към момента и апокалиптичните “свидетелства” за “оправянето” ни причината за странната популярност на откровено просташките изпълнения, възхваляващи недостижимата интелектуална и чувствена висота на решението: “Що не ви ... мамата на сичките?”. И, като казах, че недоволната публика отхвърля от сцената, как се отхвърля нещо, което хвали простотията на публиката, и я уверява, че простотията е висша ценност и единствения възможен път към помирение със себе си?

Предложение за нов клип:
Дръглив младеж, които служи за подпиране на тапетите в студиото, получава роля да язди дървено конче, което го вдъхновява да изпее, че си мечтае да язди кончето на "Ферари", после едни национално отговорни чичковци му предлагат спонсорство за представяне на национално отговорните им идеи пред най-многобройната аудитория, младежът се замогва, както е мечтал, но това не му донася гаджетата, които е мислел, че вървят в комплект с колите, това го вбесява, а богатството го кара да подозира всички жени, че искат да се възползват от него, обявява ги за проститутки, и за да не стане очевиден проблемът му, набеждава останалите мъже, че също се занимават с проституция, като се надява това да бъде прието за нормално и оправдано от ситуацията, за да се спаси от насмешливите погледи на запознатите с историята му. Бива ли?
цитирай
35. анонимен - и още по темата...
13.12.2010 08:34
http://vbox7.com/play:710f59f3 Спорна седмица !
цитирай
36. vmir - 36. анонимен - и още по темата...
13.12.2010 08:58
анонимен написа:
http://vbox7.com/play:710f59f3 Спорна седмица !


Много точна електрокардиограма на обществената сърдечна дейност!
Поздравления и спорна седмица, стискам палци срещу инфаркт!
цитирай
37. andrei - Разнобоя в мненията за клипа идва от неразбирането,
13.12.2010 09:26
че той е изработен от сценаристи и писачи на текстове, участващи в програмата и личността на С.Трифонов.Ако личността на С.Трифонов е много спорна с поведението си,то същото не може да се каже за фактологията в текста.Струва ми се,че трябва да се отдаде дължимото уважение на сценаристите и писачите на текста,които са си свършили добре работата и незаслужено остават на заден план.Това са две различни неща.Друг е въпросът,как този клип се интерпретира в публичното пространство от противниците и привържениците на програмата.Винаги е въпрос на гледна точка.
цитирай
38. vmir - Много държа да не се подценяват усилия и постижения, но не мога да приветствам "творци", които правят "удар" с преповтаряне на баналности
13.12.2010 10:00
Нещо повече - това са "констатации" на хора много далеч от властта, които си обясняват по този начин политиката и всичко около нея. Не е казано нищо повече от това, което човек слуша 21 години от куцо, кьораво и сакато, по пазари, кръчми и долнопробни места, от хора, които не са имали афинитет към знанието и образованието, нито са си давали зор да си променят положението, но се нуждаят от свое удобно обяснение. Единственото им "основание" са попадналите в политиката по неведоми пътища себеподобни типове, заинтересоваността на които е да бъде оправдана собствената им простотия и наглост с това, че уж "всички правят така". Трекрасно оправдание и за средностатистическия простак, допустимото за когото се определя от принципа: "Кучето скача според тоягата".

Малко ли ни е, че имаме президент, които направи партийна кариера и стигна върха с преповтаряне на примитивни "обяснения" с десетилетна давност. Докога ще издигаме и плащаме на плужеци, "знаещи" само, че "всички са маскари"?
цитирай
39. nikita6864 - хаха, Вмир, все пак клипа трябва да е по темата :))
13.12.2010 10:43
за това мисля, че не го бива предложението ти.

и аз имам предложение за клип. кратичко е: един щраус, заровил глава в пясъка, докато няколко зелени човечета го опъват отзад.

колкото до финансите на С.Т - ми има си ги, на вас ли да ги даде?
взел бил, ми ще вземе и на вас да имаше кой да даде и вие щяхте да вземете ...
цитирай
40. анонимен - Слави Трифонов е прав
13.12.2010 11:37
И къде в тази песен Слави не казва истината?
цитирай
41. vmir - 40. nikita6864 - хаха, Вмир, все пак клипа трябва да е по темата :))
13.12.2010 12:09
nikita6864 написа:


и аз имам предложение за клип. кратичко е: един щраус, заровил глава в пясъка, докато няколко зелени човечета го опъват отзад.



А заплащането в лева, евро или в долари ще бъде? По тарифа или по договаряне ще бъде? Ще има ли отстъпки за повторения, или за групово участие? Промоция предвижда ли се, или коледно намаление? За мололетни и старци ще има ли отстъпки? При намиране на нови клиенти, каква ще е комисионната? Айде, стига засега, първо отговори на тези въпроси, за да преценя художествените стойности на предложението ти.
цитирай
42. vmir - 41. анонимен,
13.12.2010 12:11
анонимен написа:
- Слави Трифонов е прав


Някъде да съм казвал, че е седнал???
цитирай
43. nikita6864 - :)
13.12.2010 14:02
vmir написа:
nikita6864 написа:


и аз имам предложение за клип. кратичко е: един щраус, заровил глава в пясъка, докато няколко зелени човечета го опъват отзад.



А заплащането в лева, евро или в долари ще бъде? По тарифа или по договаряне ще бъде? Ще има ли отстъпки за повторения, или за групово участие? Промоция предвижда ли се, или коледно намаление? За мололетни и старци ще има ли отстъпки? При намиране на нови клиенти, каква ще е комисионната? Айде, стига засега, първо отговори на тези въпроси, за да преценя художествените стойности на предложението ти.


ми тарифата е ясна - кой колкото има - сичкото да му се 'земе.
отстъпки няма - актът е задължителен за това няма защо да бъдат насърчавани участниците с промоции.
евентуално ще има надбавки за храна за онези, които гълтат.

не забравяй, че трябва да сместим в (+,-) 3 минути. ти ще можеш ли?
цитирай
44. vmir - 44. nikita6864 - :)
13.12.2010 14:18
nikita6864 написа:
vmir написа:
nikita6864 написа:


и аз имам предложение за клип. кратичко е: един щраус, заровил глава в пясъка, докато няколко зелени човечета го опъват отзад.



А заплащането в лева, евро или в долари ще бъде? По тарифа или по договаряне ще бъде? Ще има ли отстъпки за повторения, или за групово участие? Промоция предвижда ли се, или коледно намаление? За мололетни и старци ще има ли отстъпки? При намиране на нови клиенти, каква ще е комисионната? Айде, стига засега, първо отговори на тези въпроси, за да преценя художествените стойности на предложението ти.


ми тарифата е ясна - кой колкото има - сичкото да му се 'земе.
отстъпки няма - актът е задължителен за това няма защо да бъдат насърчавани участниците с промоции.
евентуално ще има надбавки за храна за онези, които гълтат.

не забравяй, че трябва да сместим в (+,-) 3 минути. ти ще можеш ли?


Не е честно така. Няма далавера. Само ограничения. Това не е никаква свобода. Ще се оплача в Страсбург.
цитирай
45. анонимен - Славчо е капут,
13.12.2010 15:06
клипа не съм го гледал, няма и да го гледам - но изброените от автора на стията послания, които Славчо внушава чрез клипа, са си 100% отражение на действителността.

п.п. всъщност по друга причина коментирам - има тук един палячо, мисля че първото му изказване е с номер 4....отличава се с това, че използва САМО ГЛАВНИ БУВКИ и е тотално неграмотен. та искам да му кажа: скрий се бе, нещастник! не те ли е срам? по-неграмотен си от бавноразвиващ се циганин - не те ли е срам да даваш акъл? не ти ли е неудобно да обясняваш "нещата от живота" с патоса на голям разбирач, а в същото време да не знаеш собствения си език?
цитирай
46. анонимен - Събрали сте се няколко дървени ф...
13.12.2010 15:11
Събрали сте се няколко дървени философи и разтягате локуми.Като не ви харесва Слави и това ,което пее и показва не го гледайте и не го слушайте.Само ,че във Фейсбук ,Вбокс и ютупа тоя клип е гледан вече стотици хиляди пъти и интересното е ,че хората го одобряват и казват ,че показва истината.А това ,че един клип се харесва от някой и не се харесва от друг е нормално.Когато обаче нещо го харесват 100-200 хиляди човека ,а не го харесват 10-20 не означава ,че десетината са умни ,а стотиците хиляди са чалгаджии и тъпанари.По-скоро е повод за размисъл на "интелигентните" критици
цитирай
47. анонимен - - 47. анонимен
13.12.2010 16:18
Да, клипа е обективната реалност! Показва истината! И какво от това? Коя истина ? Истината за тоалетната ли? Истината, че "ненормалното е вече нормално" - да се консумират изпражненията? Изглежда това вече е норма и харесвано!
пп! Затлачваме се!
цитирай
48. vmir - 47. анонимен - Събрали сте се няколко дървени ф...
13.12.2010 16:22
анонимен написа:
Събрали сте се няколко дървени философи и разтягате локуми.Като не ви харесва Слави и това ,което пее и показва не го гледайте и не го слушайте.Само ,че във Фейсбук ,Вбокс и ютупа тоя клип е гледан вече стотици хиляди пъти и интересното е ,че хората го одобряват и казват ,че показва истината.А това ,че един клип се харесва от някой и не се харесва от друг е нормално.Когато обаче нещо го харесват 100-200 хиляди човека ,а не го харесват 10-20 не означава ,че десетината са умни ,а стотиците хиляди са чалгаджии и тъпанари.По-скоро е повод за размисъл на "интелигентните" критици


Тези 100 – 200 хиляди или милиони, или са боклуци да са гледали всичко това и да са си траели за да не им спрат личната жалка далаверка, или са глупаци да не си дават сметка, че няма как да се докаже престъпление, докато всеки се прави, че не вижда какво става пред очите му. А да видим колко от тях ще свидетелстват. Подли глупаци, не желаещи да приемат, че няма как само те да тарикатстват, без да бъдат прецаквани. Очакваше се да се докарат до подобен глупашки ексхибиционизъм. Явно нататък ще вървим към сваляне на заплатите и вдигане на данъците, защото няма как всички да крадат, проституират и да се крият един други, и държавата им да оцелее. Честито предвестие на следващия стопански срив. Дано оправданията с другите ви стоплят и нахранят! Нещастници!
цитирай
49. анонимен - Закривай това пошло шоу
13.12.2010 16:36
Дългуча разчита само и единствено на пуберите като аудитория, защото няма кой друг да му се връзва на простотията. Лошото е че като го гледа човек затъпява скорострелно, но неусетно. Цялото предаване е пошло и лъха на помия. Само не разбирам как има хора които намират сили да търпят униженията и оплюванията които дългуча ги обсипва..няма ли правосъдие в тая държава.. Нема такова шоу на запад.. от 1000 км си личи че и майак си е продал за пари по поръчка..
цитирай
50. анонимен - Една
13.12.2010 16:36
анонимен написа:
Да, клипа е обективната реалност! Показва истината! И какво от това? Коя истина ? Истината за тоалетната ли? Истината, че "ненормалното е вече нормално" - да се консумират изпражненията? Изглежда това вече е норма и харесвано!
пп! Затлачваме се!


Ах,колко си прав/а....
"Свестните днес,считат за луди"...
Истина е всичко в клипа .Да!Но ,моделът на поведение на овчото стадо ,го създават ,за съжаление,такива като Славчо и чалгарите.И когато стадото е некачествен материал е лесно да умствена матрица.
Пиши,vmir!Поздрави!
цитирай
51. fireball - Проблемът не е толкова в това, дали ...
13.12.2010 17:51
Проблемът не е толкова в това, дали показаното (и казаното) в клипа е вярно и доколко, а дали точно Славчо е човекът, който да го каже. Разбира се, всеки ще каже, че човекът има право на гражданска позиция. Но, когато тази позиция не е изразявана при други поводи, с право можем да се съмняваме, че тя е истинска, а не конюнктурна. Освен това, казаното (и показаното) е казвано, писано е по него, че дори е и показвано, десетки, стотици пъти, но без на авторите да им е давана подобна медийна трибуна. Очевидно налице е пак "синдрома на месията" - и чак когато той се произнесе и каже кое е правилно и кое не, чак тогава масите ще "разберат", и ще трябва да го аплодират за "куража" и "далновидността" му! И този "похват" здраво се налага от медиите, не от днес и не от вчера и се е превърнал вече едва ли не в modus vivendi! Затова и страната не върви! Докато се чака "месиите" да се появят по "телевизора" и да дадат "правилните насоки"! Не сме ли го живяли вече това?!
цитирай
52. anian - Сещам се за ЛИЧНИЯ ПРИМЕР
14.12.2010 10:18
ЗАПОЧНИ ОТ СЕБЕ СИ
Думите, които ще прочетете по-долу, са написани върху надгробната плоча на англикански епископ В Криптата на Уестминстърското абатство:
Когато бях млад и свободен и Въображението ми не знаеше граници, мечтаех да променя света. Като започнах да остарявам и помъдрявам, открих, че светът няма да се промени, така че поукротих стремежите си и реших да променя само страната, в която жвееех.
Но и тя изглеждаше непоклатима.
В залеза на моя Живот, в последен отчаян опит се залових да променя поне моето семейство, най-близките ми, но уби, те не искаха и да чуят.
Сега, когато лежа на смъртния си одър, внезапно прозрях: ако най-напред бях променил себе си, тогава, чрез моя собствен пример щях да променя семейството си.
ВДЪХНОВЕН и НАСЪРЧЕН от МОИТЕ БЛИЗКИ, щях да мога да направя и СТРАНАТА СИ по-добра, а Кой знае, може би дори щях да успея да променя СВЕТА.
та така за Слави...
"ААКО НАЙ-НАПРЕД БИХ ПРОМЕНИЛ СЕБЕ СИ, ТОГАВА ЧРЕЗ МОЯ ...СОБСТВЕН ПРИМЕР...ЩяХ Да ПрОмЕнЯ...........................;)



цитирай
53. vmir - 50. анонимен - Закривай това пошло шоу,
14.12.2010 12:03
анонимен написа:
Дългуча разчита само и единствено на пуберите като аудитория, защото няма кой друг да му се връзва на простотията. Лошото е че като го гледа човек затъпява скорострелно, но неусетно. Цялото предаване е пошло и лъха на помия. Само не разбирам как има хора които намират сили да търпят униженията и оплюванията които дългуча ги обсипва..няма ли правосъдие в тая държава.. Нема такова шоу на запад.. от 1000 км си личи че и майак си е продал за пари по поръчка..


Ако зависеше от мен, веднага бих закрил това просташко шоу, пък нека ме изкарват фашист колкото си искат. Няма по-лесно нещо от това другите да са виновни, а банализацията на лесните обяснения и "лесните", решения е като пласиране на дрога.

Няма как да харесвам дрогата, унищожаваща мисълта и волята, пък била тя и само словесна.

цитирай
54. vmir - 51. анонимен - Една,
14.12.2010 12:16
анонимен написа:
анонимен написа:
Да, клипа е обективната реалност! Показва истината! И какво от това? Коя истина ? Истината за тоалетната ли? Истината, че "ненормалното е вече нормално" - да се консумират изпражненията? Изглежда това вече е норма и харесвано!
пп! Затлачваме се!


Ах,колко си прав/а....
"Свестните днес,считат за луди"...
Истина е всичко в клипа .Да!Но ,моделът на поведение на овчото стадо ,го създават ,за съжаление,такива като Славчо и чалгарите.И когато стадото е некачествен материал е лесно да умствена матрица.
Пиши,vmir!Поздрави!


Поставянето под общ знаменател на всички заради безобразията, които мнозина вършат в името на парите, е присъда най-вече над онези, които полагат необходилите усилия да устоят на натиска на останалите. Да си честен не е лесно, а когато се допуска честността да се наказва заради пари, става непоносимо трудно, защото за типовете с пари е далеч по-лесно да измъкват парите на другите с пробутване на ментета, били те стоки, услуги, или “решения” за плюене, каквито отдавна продава Слави Трифонов.
цитирай
55. vmir - 52. fireball - Проблемът не е толкова в това, дали ...
14.12.2010 12:40
fireball написа:
Проблемът не е толкова в това, дали показаното (и казаното) в клипа е вярно и доколко, а дали точно Славчо е човекът, който да го каже. Разбира се, всеки ще каже, че човекът има право на гражданска позиция. Но, когато тази позиция не е изразявана при други поводи, с право можем да се съмняваме, че тя е истинска, а не конюнктурна. Освен това, казаното (и показаното) е казвано, писано е по него, че дори е и показвано, десетки, стотици пъти, но без на авторите да им е давана подобна медийна трибуна. Очевидно налице е пак "синдрома на месията" - и чак когато той се произнесе и каже кое е правилно и кое не, чак тогава масите ще "разберат", и ще трябва да го аплодират за "куража" и "далновидността" му! И този "похват" здраво се налага от медиите, не от днес и не от вчера и се е превърнал вече едва ли не в modus vivendi! Затова и страната не върви! Докато се чака "месиите" да се появят по "телевизора" и да дадат "правилните насоки"! Не сме ли го живяли вече това?!


Съгласен съм. Има голяма нужда да бъдат разгледани и разграничени един от друг съвременните "месии", защото някои от тях са си най-обикновени търгаши с надеждите на лековерните, а това означава нови бездни и пропадане.
цитирай
56. vmir - 53. anian - Сещам се за ЛИЧНИЯ ПРИМЕР
14.12.2010 12:44
anian написа:
ЗАПОЧНИ ОТ СЕБЕ СИ
Думите, които ще прочетете по-долу, са написани върху надгробната плоча на англикански епископ В Криптата на Уестминстърското абатство:
Когато бях млад и свободен и Въображението ми не знаеше граници, мечтаех да променя света. Като започнах да остарявам и помъдрявам, открих, че светът няма да се промени, така че поукротих стремежите си и реших да променя само страната, в която жвееех.
Но и тя изглеждаше непоклатима.
В залеза на моя Живот, в последен отчаян опит се залових да променя поне моето семейство, най-близките ми, но уби, те не искаха и да чуят.
Сега, когато лежа на смъртния си одър, внезапно прозрях: ако най-напред бях променил себе си, тогава, чрез моя собствен пример щях да променя семейството си.
ВДЪХНОВЕН и НАСЪРЧЕН от МОИТЕ БЛИЗКИ, щях да мога да направя и СТРАНАТА СИ по-добра, а Кой знае, може би дори щях да успея да променя СВЕТА.
та така за Слави...
"ААКО НАЙ-НАПРЕД БИХ ПРОМЕНИЛ СЕБЕ СИ, ТОГАВА ЧРЕЗ МОЯ ...СОБСТВЕН ПРИМЕР...ЩяХ Да ПрОмЕнЯ...........................;)



Ето, това за мен е същината на същинската, истинска и трайна промяна!!! Благодаря много!!!
цитирай
57. marystaneva - 53. anian, Страхотна епитафия!
14.12.2010 19:12
Аз отдавна започнах промяната от себе си. Продължавам да се опитвам да променя начина на мислене на семейството и приятелите си, а чрез блога си - може би и на част от обществото... Лаская се от мисълта, че понякога успявам. А всеки път, когато открия, че има още някой, за когото духовните и моралните ценности стоят над материалните, се чувствам щастлива. Може да не живея богато, но съм в хармония със себе си.
А Слави Трифонов със сигурност не е. За разлика от мен, той е успял, богат и известен, но не мисля, че е щастлив. Не можеш да бъдеш щастлив, ако си неискрен. Някога харесвах шоуто му, но вече - не. Фалшиво е. И той е фалшив. А и част от свестните хора, които работеха с него, вече ги няма. Други още стоят - заради заплащането. Все пак и те хранят семейства. Що за "добър гражданин" е, след като фирмата му е офшорка? Не плаща данъци, но веднъж годишно раздава подаръци. И публиката се радва... Какво е направил той за България? Какво е пожертвал? Що за патриот е, когато твърди, че "нЕма такава държава" и призовава младите да я напускат, вместо да работят, за да я променят? Такава държава има и тя е нашата държава! С този нихилистичен цинизъм той убива надеждата и вярата на хората. А един обезверен и отчаян човек, без надежди и мечти, не може да бъде градивен. Да, лошите неща в обществото ги има и всички ги знаем - няма нужда да ни ги навират непрекъснато в очите. Но има и добри неща, които започнаха да се случват. И тъкмо те са важните. Но за тях той не говори. Защото за тях не му плащат. Как само за два месеца от нечий "приятел" се превърна в нечий враг?! Толкова го боли, че се набута с близо два милиона за една градинка, че вече втора година не може да прикрие злобата си. Жалък е. Но ми е тъжно за онези хора, които все още му се "връзват" на приказките...
цитирай
58. анонимен - Закривай това пошло шоу
15.12.2010 04:09
vmir написа:
анонимен написа:
Дългуча разчита само и единствено на пуберите като аудитория, защото няма кой друг да му се връзва на простотията. Лошото е че като го гледа човек затъпява скорострелно, но неусетно. Цялото предаване е пошло и лъха на помия. Само не разбирам как има хора които намират сили да търпят униженията и оплюванията които дългуча ги обсипва..няма ли правосъдие в тая държава.. Нема такова шоу на запад.. от 1000 км си личи че и майак си е продал за пари по поръчка..


Ако зависеше от мен, веднага бих закрил това просташко шоу, пък нека ме изкарват фашист колкото си искат. Няма по-лесно нещо от това другите да са виновни, а банализацията на лесните обяснения и "лесните", решения е като пласиране на дрога.

Няма как да харесвам дрогата, унищожаваща мисълта и волята, пък била тя и само словесна.


==============

Дългуча е психически болен "човек" . Какъв му е проблема на Слави ?!! Той няма деца семейство, той става нарцис. Защото 90% от случаите децата те пречупват. Кой ще го изтърпи тоя боклук. Който живее с него ще живее само заради парите. Второ изключително досадна персона дори в книгите на Жоро Стоев е писано за Слави като човек палячо, смешник. Извади голям късмет. Слави хвалеше Жорж Ганчев, след това почна да го плюе явно някой му плащаше. Скачаше против комунизма, дойде Костов оплю го. Беше с Бойко, Бойко се издигна, Слави пак го плюе. Цялата работа е че Слави е зависим. Той е плюнка. Много е малък и не е интересен затова никой не се занимава с него.
цитирай
59. анонимен - клакьорчето слави
15.12.2010 04:11
Слави в момента обслужва БСП!!!!!!!!
цитирай
60. анонимен - 666
15.12.2010 04:20
Дългуча е най-големия простак в телевизионния ефир. Харесва се по една проста причина- Той е Простак ! Например не всеки ден можеш да чуеш изрази като "Да му е*а майката" Да те е*а" и.тн. обикновенно пуберите се хващат като лайно на мед и най-много Слави там се котира. Ако утре един незнаен герой излезе пред някоя камера и изпсува в ефир това клипче качено във Вбокс непременно ще има най-много гледания, това не променя факта че тоя дето псува не е цървул, а Слави е доказан Цървул и шоуто му се крепи само нма простотия и актьора Краси Радков.
цитирай
61. анонимен - 666
15.12.2010 04:23
анонимен написа:
Дългуча е най-големия простак в телевизионния ефир. Харесва се по една проста причина- Той е Простак ! Например не всеки ден можеш да чуеш изрази като "Да му е*а майката" Да те е*а" и.тн. обикновенно пуберите се хващат като лайно на мед и най-много Слави там се котира. Ако утре един незнаен герой излезе пред някоя камера и изпсува в ефир това клипче качено във Вбокс непременно ще има най-много гледания, това не променя факта че тоя дето псува не е цървул, а Слави е доказан Цървул и шоуто му се крепи само нма простотия и актьора Краси Радков.



*ГЛЕДА СЕ / ГРЕШКА В 1-ТО ИЗР. /по една проста причина..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4093150
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54870
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031