Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2010 17:33 - АКО “ГАРВАН ГАРВАНУ ОКО НЕ ВАДИ”
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 18680 Коментари: 58 Гласове:
17

Последна промяна: 24.12.2010 15:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тогава отделните професии ще си имат своите основания за някои професионални привилегии. За лекарите вече разбрахме, че професията им налага обсъждане на намерения, заради които хора с други професии биха били застреляни на място.  Ето един списък на възможните привилегии за някои други професии:

1. Полицаите например да стрелят "на месо", защото живота им е под опасност.

2. Шофьорите на леки коли да газят пешеходци без да спират, защото са си на пътното платно, където пешеходците нямат работа.

3. Шофьорите на тирове да газят леки коли, защото живеят в камионите и имат право да им се доспи в собственият им “дом”.

4. Фармацевтите да продават за лекарство каквото преценят, защото те правят лекарствата, без които мнозина може да умрат.

5. Търговците да продават за храна каквото намерят за необходимо, защото те снабдяват останалите с храната, без която никой не може.

6. Строителите да строят срутващи се сгради, за да спестят строителни материали за собствените си строежи.

7. Хладилните техници да наливат на компресорите негоден фреон, за си сменят клиентите им климатиците си и да осигурят пари за развлечение на децата на техниците.

8. Политиците да получават солидни хонорари, защото те разпределят дяловете на финансирането в държавата.

9. Стопанските ръководители да лъжат непрекъснато служителите си, защото им дават работа. Да лъжат и клиентите, защото клиентите са претенциозни, а всичко се плаща.

10. Артистите да облекчават нуждите си на публични места, защото професията им изисква да се вживяват в най-неприемливи образи. Да извършват реални обири на банки и търговски обекти, но само със съдействието на висококвалифицирани представители на подземния свят.

11. Адвокатите да мамят, фалшифицират документи и подкупват съдии от името на клиента, когото защитават.

12. Съдиите да претеглят платежоспособността преди да вземат решение по делото, защото Темида е сляпа и претегля по първоначален замисъл.

13. Учените да отчитат за своя работа, свършена и публикувана от други, защото науката е колективно дело.

14. Работниците да произвеждат стоки с ужасяващо ниско качество и да искат космически заплати, защото са последните в imageпрофесията. ...



ОСТАВКА НА ШЕФОВЕТЕ НА ЛЕКАРСКИЯ СЪЮЗ!!! ВСИЧКИ ДО ЕДИН, СЪЩО И НА КОМСИЯТА ПО ЕТИКА КЪМ ЛС, РЕШИЛИ, ЧЕ ЛЕКАРИТЕ В Г. ОРЯХОВИЦА ЗАСЛУЖАВАТ ИЗВИНЕНИЕ!!!

Изгубената Коледа






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andrei - Само така...
23.12.2010 17:42
и бой на голо,докато им просветне,що е то човешка болка и страдание...
цитирай
2. vmir - 1. andrei - Само така...
23.12.2010 18:16
andrei написа:
и бой на голо,докато им просветне,що е то човешка болка и страдание...


То пак може да не им светне, но поне да не се налага да им гледаме физионимиите на тези безсрамници.
цитирай
3. tutankhamon661 - vmir
23.12.2010 20:13
Според мен трябва да издадеш наръчник. Не може току-така да отминат тези препоръки.
цитирай
4. djgator - vmir
23.12.2010 21:01
Като сме почнали, нека припомним пликовете с пари за лекарите, източвали здравната каса!!..
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=706787

ДАНС засече над 50 000 лева в пликове предназначени за лекари ...
цитирай
5. vmir - 3. tutankhamon661,
23.12.2010 21:39
tutankhamon661 написа:
Според мен трябва да издадеш наръчник. Не може току-така да отминат тези препоръки.


О, да! Май всяка професия трябва да си заяви претенциите да се подвизава извън контрола на обществото необезспокоявано, защо единствено лекарите да имат "право" на това? След което да приключим инициативата на Лекарския Съюз с разпускане на държавата и разгонване на случайно останалото население.
цитирай
6. vmir - 4. djgator,
23.12.2010 21:58
djgator написа:
Като сме почнали, нека припомним пликовете с пари за лекарите, източвали здравната каса!!..
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=706787

ДАНС засече над 50 000 лева в пликове предназначени за лекари ...


Нямам идея откъде идват тези пари, сега съм набрал на наглеците от Лекарския Съюз, и инициативата им да се служи не на пациента, а на лекаря. Да се чувстваме виновни, че сме се разболели, може би да си плащаме за всяко изкашляне в присъствието на лекаря... за наглостта да го занимаваме с жалката си персона... Потресен съм, че тези уж лекари не могат да си дадат сметка какви биха били последствията за съзнанието на едно дете, ако случайно дочуе разговорите им, които ни убеждават, че били съвсем в реда на нещата... Та това си е почти сигурно сриване психиката и шансовете за нормално развитие на детето, на което никой няма да иска да повярва, че наистиа е чуло това, направо кандидатче за психиатрията, ще го пратят там, без да им мигне окото, ако зависи от доволно ухилената мутра на снимката в статията... И тази мутра ще пощади дете, чуло онова, което за него е в реда на нещата... Как може такива типове да ръководят, слепи ли са лекарите да го търпят за шеф, или по-голямата част от тях са също като него? Този тип няма дори да разбере, че е убил психически едно дете в "нормална" според него ситуация...
цитирай
7. kass - vmir
24.12.2010 00:01
Наминавам само да ти кажа Весела Коледа vmir...
цитирай
8. born - Допълнение към списъка
24.12.2010 00:16
Журналистите /или както все повече народ ги нарича- журналята/ да продължават да пишат , колкото може повече глупости и простотии, за да може целокупното българско гражданство да затъпее още повече.
ВЕСЕЛА КОЛЕДА !
цитирай
9. nicodima - Вмире, аз съм на мнение, че всички изброени от теб неща се правят у нас!
24.12.2010 07:37
Така че лекарите не са изключение!
Този път гласувам с палче надолу.
Просто защото за такива като мен БЛС, колкото и несъвършена организация да е, остана единствената защита от произвол. Защото има и пациентски произвол, за който доста от вас и не подозират! Но за него нямаме право да говорим! Пациентът над всичко! Ама дали е прав, дали спазва предписанията за лечение, дали те ругае и посяга да бие / в унисон с насъскванията /, дали заплашва със съд или саморазправа - него не го интересува. Имал права! Ами да има, но има и задължения. В обществено заведение да не създава безредие, да не се държи хулигански, да не заплашва / защото заплахата е подсъдно деяние - също/...
Докторът не е слуга на пациента, не го възприемайте като такъв! Той е съмишленик, съюзник, партньор в борбата с болестта. Партньор, който е водещият, който знае повече... Ако не знае и се държи зле - има и други лекари - това е пазарът.
Лекарите полудяха от тази идиотска ситуация с недофинансираното здравеопазване, различните нормативчета и запетайчици, който трябва стриктно да попълваме, за да не ни разнат парите от НЗОК. Огънят, на който се пържим, пациентите не го разбират. Но трябва да го разберат и да насочат усилията си заедно да поправим ужасните грешки на правителствата, които ни набутаха в тази ситуация и имат интерес да противопоставят съсловия и население, за да отклоняват вниманието от идейната пустота, в която се намират.
Не мислите ли?!
цитирай
10. nicodima - Има една уважавана от мен съблогърка - разказвачката : )
24.12.2010 07:45
Позволявам си да копирам неин коментар под друг постинг, който ми се видя много точен:

"Нали знаеш, боклук има навсякъде по света - хората са малко - и това не е обвързано с професията, а с малко повече... Основният въпрос е как изпуснахме боклука да ни се качи на главите, а също и - защо се подвеждаме по отвличащи вниманието скандали, а не виждаме как се изнася с милиони... ако искаш послушни служители, компрометирай ги - дръж ги на ниски заплати, за да се корумпират

но няма да се ядосваме за чужди грехове - и няма да ги съжаляваме, когато се накиснат - това са черупки от човекоподобни, няма вътре в тях човек"
цитирай
11. vmir - 8. born - Допълнение към списъка
24.12.2010 07:53
born написа:
Журналистите /или както все повече народ ги нарича- журналята/ да продължават да пишат , колкото може повече глупости и простотии, за да може целокупното българско гражданство да затъпее още повече.
ВЕСЕЛА КОЛЕДА !


Весела Коледа!
цитирай
12. vmir - 9, 10. nicodima,
24.12.2010 08:49
Не, не мисля.

Ако защитата от произвол е в цинизма, следващата стъпка на “защитниците” ти от БЛС е да поискат паметник за всеки лекар, по вина на когото е пострадал пациент. Така де, негова си е грешката, че е мислел, че лекарите са за да се погрижат за здравето му заради черните му очи.

Аз мога да си представя колко е неприятно да се грижиш за грубияни и простаци, да надвиеш човешката си гордост и да се абстрахираш от напиращата обида, за да осигуриш победа на професионализма над дребнавостта на ежедневието, която напира отвсякъде. По скромното ми мнение, точно в това се състои и позабравеното благородство на лекарската професия и лекарите – да виждат сами и да подсказват и на другите с вдъхновяващо търпение и подходящи думи ценността на Живота и Здравето, независимо от всичко останало. Точно тази блага представа виждам в някои лекари и тя ме кара да изпитвам благоговението към свръхчовешкото им търпение и отдаденост на мисията на професията си, която е като компас за отношението към живота изобщо.

В същото време виждам и лекари, които с постъпки, думи и дори жестове внушават, че всичко за живота и здравето е “шменти – капели” и измишльотини, че живота не е друго, освен борба, в която цивилизацията е една голяма измама, която не ти гарантира никакви правила, а оцеляването и положението ти зависи ЕДИНСТВЕНО от това как ще се възползваш от “глупостта” на останалите да вярват, че имат някакви права, че “правата” и приказките за ценността на живот и здраве са създадени, за да дадат възможност на “умните” да измамят “глупаците”. Ето, точно тази опасна национална игра в момента е оглавена именно от лекарите в лицето на БЛС, които си заявяват почти в прав текст, че не искат да изостават от останалите професии в далавераджийското отношение към живота и уязвимостта на зависещите от тях.

При приемане и оглавяване на тази игра обаче, лекарите трябва да приемат за нормално и да спрат да се оплакват от грубиянското отношение към тях, защото то произтича от отношението към живота, което ни демонстрират чрез защитниците си от БЛС.
цитирай
13. nicodima - До голяма степен си прав, но в отношението си към корена на проблема - не!
24.12.2010 09:48
Проблемът не е нито в лекарите, нито в пациентите - нито в БЛС, нито в пациентските организации!
Той е горе - във финансовото министерство и МЗ! Във всяко едно правителство, което не променя отношението си към народа като към дойна крава!
Що се касае до БЛС и етичната му комисия - съм на особено мнение!
цитирай
14. vmir - 13. nicodima - До голяма степен си прав, но в отношението си към корена на проблема - не!
24.12.2010 10:06
nicodima написа:
Проблемът не е нито в лекарите, нито в пациентите - нито в БЛС, нито в пациентските организации!
Той е горе - във финансовото министерство и МЗ! Във всяко едно правителство, което не променя отношението си към народа като към дойна крава!
Що се касае до БЛС и етичната му комисия - съм на особено мнение!


Без финанси не може, но без адекватност финансите не подобряват, а влошават положението.

Когато за светлия Празник на Рождеството се иска извинение за поругано ПОНЕ на думи раждане, това е гавра и с Рождеството, а място за адекватност не е оставено.

цитирай
15. nicodima - Хайде сега - силни думи!
24.12.2010 10:14
Такива изречения са за НС и неразбиращите хора, за мен не са убедителни. Останалото ще ти го напиша на лични!
цитирай
16. vmir - 15. nicodima - Хайде сега - силни думи!
24.12.2010 10:37
nicodima написа:
Такива изречения са за НС и неразбиращите хора, за мен не са убедителни. Останалото ще ти го напиша на лични!


Благодаря, няма нужда да си правиш труда. Самият факт, че от БЛС не пропуснаха Коледата за такова искане, говори красноречиво за смисъла, който влагат в нея, в Рождеството и в раждането.
цитирай
17. анонимен - Невероятен постинг, поздравления!!!
24.12.2010 10:54
Малко ми е като черен хумор, каквото чувство не бива да губим, за да можем да оцелеем...да си най-умен сред хитрите или най-хитър сред умните - на практика се получава една безумна надпревара на целокупния български народ, по пътя на която подлагането на крак във вид на привилегия е позволено, нищо че, не само може да те събори, но и да те осакати необратимо... целта оправдава средствата!Поздрави! Виши
цитирай
18. vmir - 17. анонимен - Невероятен постинг, поздравления!!!
24.12.2010 11:11
Да, Виши, черният хумор тук си е естествено и логично продължение на черния хумор на някои, които го започнаха, даже и музика пуснах да не забравяме празника, имам истински повод да съм щастлив - че съм полагал доста усилия да не се превърне личната ми реалност в черен хумор знаеш, че затова и не обичам оплакванията.
Поздрави!
цитирай
19. boristodorov56 - http://boristodorov56. blog. ...
24.12.2010 11:19
http://boristodorov56.blog.bg/drugi/2010/12/01/alchnost-nemoralnost-bezchovechnost.643502



Когато става дума за медицина - на първо място - никога не бива да забравяме, че бизнеса с човешкото здраве е най-големия бизнес, а не войната, както погрешно си мислят някои хора. В живота си огромното множество от тях не изстрелват дори един куршум и не измаршируват нито една крачка, но са поемали химически лекарства с килограми и са ваксинирани
няколко десетки пъти с доста съмнителен ефект и спорни последици.
Това е факт.
В лекарствения свят властват два химико фармацевтични конгломерата и те са най-ревностните идеолози на медицината, такава, каквато я познаваме у нас и се разпорежда с човешкото здраве в другите държави, защото здравеопазването е консумиращ гарант на техните баснословни пачелби, за каквито петролни магнати , арабски шейхове и Уго Чавес могат само да мечтаят.
Това е по света, но кой ще твърди, че у нас не е така?
И това е само едната страна на конвенционалната медицина.
Точно химико-фармакологичната масонска ложа е най-големият мотивиран противник на всички алтернативни терапии, и преди всичко на хомеопатията, която всячески се стреми да омаловажи и дискредитира значението, възможностите и ограничи влиянието`и без да жали сили и средства изграждайки структори силни във финансово отношение, институционално инертни и с непоклатими политически връзки.
Защо?
Защото лекарствените препарати в алтернативната медицина, в частност при хомеопатията, са десетки и стотици пъти по-евтини, а лечебните методи несъизмеримо по-ефекасни. Не искам да правя сравнения и да давам конкретни и изолирани примери. Достатъчно е всеки, който пожелае да погледне статистическите данни на Световната здравна организация и да се убеди, че хроничните заболявания се увеличават. Липсва всякакъв напредък в изкореняването на дегенеративните заболявания като: остеоартрит, ревматоиден артрит, захарен диабет, сърдечно-съдови заболявания, алцхаймер, множествена склероза, миопатия, миастения, епилепсия, бронхиална астма, алергии, рак, различни умствени разстройства, и др. Здравето на човешката раса се руши агресивно и необяснимо от практически нелечими заболявания като СПИН. Тези фатални заболявания се лекуват палеативно с все по-силни и по-силни химически препарати, които се превръщат в отрицание на самите себе си, без да гарантират благоприятен изход при третиране на страдащите. В повечето случаи последиците от неефикасната медицинска терапия водят да необратими увреждания с летален изход.
Очевидно е, че тази нелекуващата химико-фармакологична медицина е неефикасна защото досега би следвало да сме се разделили с хроничните болести използвайки постиженията на човешкия прогрес.
Ето двата фактора на днешната медицина на неефекасните химиотерапии, чиито порочни качества пренесени на родна почва като държавна политика, съчетани със закостенялата стерилност на режима в миналото и комерсиализацията на днешния нашински лекар, както и ограбващи системата администратори - имат ефект на оръжие за масово поразяване върху нуждаещите се страдалци и самата система.
И това е само поглед от високо, без вторачване в детайлите.
И за да не бъда краен отрицател нека призная огромния напредък на хирургията, на крилата на съвременните технологии, но само като не забравяме, че преди сто години хирурзи са били бръснарите, а натрупаните знания по анатомия и полезен опит се дължат на огромно число човешки живота - класифицирни в графата - изкуството иска жертви.
Неубедително е да се правя, че не забелязвам очевидния прогрес в диагностицирането. Разбира се - великодушно ще подмина несъщественият факт, че за него основен постулат е твърдението, че диагнозата се потвърждава в процеса на лечението. Ако нещо се пообърка - вече знаем какво иска изкуството...
Без да се затъквам с негативизъм ще забравя за рушветите, които държат да получават безотказно преди всяка операция тези неистови хуманисти и ангели пазители на човешкото здраве.
Няма да си позволя да хуля тези смели и безотговорни рицари на антибиотиците, антихистамините и хормоните.
Ще оневиня супермените от екшъните с криминалните аборти.
Не ще виня тези двулични тартюфовци и бакали, които превърнаха медицината в храма на обречените нещастници.
Аз ги зарязах заедно с негативизма и се отказах от услугите им, но си плащам като поп здравните осигуровки за да не остават съвсем без надежда, когато просят пари от благодетелите си - белким се сетят, че са фунция на болните и да не се превръщат в причина за техните страдания.

Нека останат насаме с алчността, неморалността и безчовечността си.

Амин!
цитирай
20. andrei - vmir-В унисон с казаното от теб и коментиращите,
24.12.2010 11:30
ми се иска да повдигнем и редица въпроси,за браншовите,синдикалните организации, общинските съвети и контролни органи,в които се преляха и заеха позиции,организираната престъпност и рушат всяка законност и инициативи в тази посока.Една от тези организации е,съюзът на архитектите в България и строителните предприемачи,които в момента са се снишили и в съучастие с общинските съвети извършиха непоправими щети на природата и на хората.С непосилни такси за проекти и инициативи,демотивират местното население и ускориха миграционните процеси и обезлюдяването на обширни територии от страната.Изкупуват се на безценица милиони декари обработваема земя и по никакъв начин не се стимулира местното производство.Източват безнаказано общинските бюджети,както и евро фондовете по програми за местно развитие и кадастрални планове,без да е на лице свършена работа.Вместо всички да се подчиняват на законите в страната,се утвърждават феодални отношения и структури,които нямат нищо общо с правовата държава.Изглежда организираната престъпност е доста гъвкава и адаптивна в тези смутни времена.За това ми се ще да издигнем глас,по тези и други въпроси,за което е призвано гражданското общество!Публичността е велико оръжие и трябва да го използваме винаги без страх,както това сторихме и с лекарският съюз!Бъди здрав!
цитирай
21. pevetsa - Бог да те Благослови със ЗДРАВЕ и ...
24.12.2010 12:34
Бог да те Благослови със ЗДРАВЕ и ОБИЧ!.
За Него бе моята първа песен - 11.05.1979г.
от стихосбирката на Георги Хрусанов - 1942г.

Коледен триптих

Пей девойче из полето
тая вечер на небето
блесна нова лъчезарна
огнена звезда сияйна.

Тя огря поля кошари
спря над къщичките стари
и над снежните поляни
над реки, гори, балкани.

Възвести че в нощ студена
в пещерата приютена
майка свята в късна доба
е родила мъжка рожба.

Херувими светлочели
нему песничка запели
спи ни чедо ненагледно
ти си в свята нощ родено.

Бог те праща на земята
да насаждаш във сърцата
и на прости и на умни
Божиите думи чудни.
цитирай
22. анонимен - НЕ РАЗБИРАТЕ ЛИ , ЕДНА ПРОСТА ИСТИНА:
24.12.2010 13:50
ВЪВ ВСЯКА ПРОФЕСИОНАЛНА ГИЛДИЯ ,СИ ИМА ПО ЕДНА "МАФИОТСКА СТРУКТУРА", КОЯТО ПРОФИТИРА НА БАЗАТА НА "ДЪРЖАВНИТЕ СРЕДСТВА" ,ОТПУСКАНИ ЗА СТИМУЛИРАНЕ НА ДАДЕНИЯ ОТРАСЪЛ!
МОМЕНТА ВЪВ КОЙТО СЕ ЗАСЕГНАТ ИНТЕРЕСИТЕ НА ТЕЗИ "МАФИОТСКИ СТРУКТУРИ",ЗАПОЧВА ЛАВИНА ОТ ПРОТЕСТИ И НЕСЪГЛАСИЕ С ДЪРЖАВНОТО УПРАВЛЕНИЕ И РЪКОВОДСТВО!
В ПОВЕЧЕТО ОТ СЛУЧАИТЕ, ТЕЗИ ПАРАЗИТНИ "МАФИОТСКИ СТРУКТУРИ", СЕ ОГЛАВЯВАТ ОТ ПОЛИТИЧЕСКИ АНГАЖИРАНИ ЛИЦА , И ОТКРОВЕННО РАБОТЯТ ЗА
ПОЛИТИЧЕСКАТА ФОРМАЦИЯ ,КЪМ КОЯТО ПРИНАДЛЕЖАТ!
НЯМА ИСТИНСКИ ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ....НЯМА, ИСТИНСКА ЗАЩИТА НА ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ ИНТЕРЕСИ-----ИМА САМО ПОЛИТИКА, ГРУБ ПРАКТИЦИЗЪМ И
В ПОВЕЧЕТО СЛУЧАИ,ЧИСТА И ЯВНА КОРУПЦИЯ...УБИВАЩА ИСТИНСКИЯ СПЕЦИАЛИСТ И ПРОФЕСИОНАЛИСТ!
ПРОФСЪЮЗНИЯ ЖИВОТ НА СТРАНАТА, ОТДАВНА Е ПОЛИТИЧЕСКИ ОЦВЕТЕН И Е
ЧАСТ ОТ ТЕЗИ "МАФИОТСКИ СТРУКТУРИ", ДОКАТО СЕ ОЧАКВА ---ТЕ ДА БЪДАТ
ПОЛИТИЧЕСКИ НЕЗАВИСИМИ!!!

ИМА НЕЩО ДЪЛБОКО ПОГРЕШНО, В НАЧИНА НА РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ДЪРЖАВНИТЕ СУБСИДИИ, В ПОЛЗА НА ОПРЕДЕЛЕНИ ПРОФЕСИОНАОЛНИ ОБЕДИНЕНИЯ И ФОРМАЦИИ!

СУБСИДИРАНЕТО ИМ ОТ ДЪРЖАВАТА,СЛЕДВА ДА СТАВА НА БАЗАТА НА ОПРЕДЕЛЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ТОЧНО СВЪРШЕНА РАБОТА,....А НЕ ДА СЕ РАЗПРЕДЕЛЯТ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА КАЛПАК ИЛИ СЪОБРАЗНО, НЯКАКВИ МЪГЛЯВИ
СЪОБРАЖЕНИЯ , ПРОДИКТУВАНИ НАЙ-ЧЕСТО ОТ КОМЕРЧЕСКИ ,ПОЛИТИЧЕСКИ ИЛИ ШУРО-БАДЖАНАШКИ ИНТЕРЕСИ!

ТРЯБВА ДА ИМА ПРОМЯНА В ПРАВИЛАТА НА ФИНАНСИРАНЕТО----КАКВОТО И ДА НИ СТРУВА ТОВА!
КОМУНИСТИЧЕСКАТА СИСТЕМА, СЕ ГРАДИ НА "БЕЗКОНТРОЛНОТО ДЪРЖАВНО ФИНАНСИРАНЕ" !
ТОЧНОТО ФИНАНСИРАНЕ----СЪЗДАВА :
-РЕД,
-ДИСЦИПЛИНА ,
-ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ,
-РАЦИОНАЛЕН НАЧИН НА МИСЛЕНЕ
-ЙЕРАРХИЧНОСТ В СИСТЕМАТА,
-УВАЖЕНИЕ И ЕДИНОМИСЛИЕ В КОЛЕГИЯТА
-СТИМУЛИРАНЕ НА ДОБРОДЕТЕЛИ
цитирай
23. анонимен - КАЗАНО,...ПО ПРОСТО:
24.12.2010 14:15
"КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА ВИ РАЗПРАВЯ.....ДА ЗНАЕТЕ ВИНАГИ ,ЧЕ СТАВА ДУМА ЗА ПАРИ!"

ЗАПОМНЕТЕ :
ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКАТА ВЪРХУШКА В БЪЛГАРИЯ, СЕ ИНТЕРЕСУВА, САМО ОТ ПАРИ!

"ИДЕИТЕ" , НА ПАРТИЯТА И НЕЙНИТЕ "ПРОИЗВОДНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ФОРМАЦИЙКИ"..............УМРЯХА СКОРОПОСТИЖНО!
ОТ ЦЯЛАТА ИДЕОЛОГИЯ И ЦВЕТИСТА ФРАЗЕОЛОГИЯ,
ОСТАНА, САМО "ОСНОВНАТА ДВИЖЕЩА СИЛА"------"КАПИТАЛА"!

АКО ИМ СЕ ДРЪПНЕ И "КАПИТАЛА"-----ОТИВА СИ ЦЯЛАТА ИМ , ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКА ,СИСТЕМА.......!
цитирай
24. vmir - 19. boristodorov56,
24.12.2010 14:16
Борисе, благодаря ти, доверявам ти се и ми изглежда достоверно всичко, което казваш.
Просто моята цел е по-скромна и се опитвам да кажа нещо по част от проблема, който произтича от цинизма и утвърждаването му, даже вярвам, че ако цинизма бъде преоценен от решение в заплаха, това би могло да смекчи въздействието и на на глобалните негативни тенденции върху всички ни.
цитирай
25. vmir - 20. andrei - vmir-В унисон с казаното от теб и коментиращите,
24.12.2010 14:26
andrei написа:
ми се иска да повдигнем и редица въпроси,за браншовите,синдикалните организации, общинските съвети и контролни органи,в които се преляха и заеха позиции,организираната престъпност и рушат всяка законност и инициативи в тази посока.Една от тези организации е,съюзът на архитектите в България и строителните предприемачи,които в момента са се снишили и в съучастие с общинските съвети извършиха непоправими щети на природата и на хората.С непосилни такси за проекти и инициативи,демотивират местното население и ускориха миграционните процеси и обезлюдяването на обширни територии от страната.Изкупуват се на безценица милиони декари обработваема земя и по никакъв начин не се стимулира местното производство.Източват безнаказано общинските бюджети,както и евро фондовете по програми за местно развитие и кадастрални планове,без да е на лице свършена работа.Вместо всички да се подчиняват на законите в страната,се утвърждават феодални отношения и структури,които нямат нищо общо с правовата държава.Изглежда организираната престъпност е доста гъвкава и адаптивна в тези смутни времена.За това ми се ще да издигнем глас,по тези и други въпроси,за което е призвано гражданското общество!Публичността е велико оръжие и трябва да го използваме винаги без страх,както това сторихме и с лекарският съюз!Бъди здрав!


Андрей, всички тези проблеми ми идват в повече, отколкото способностите ми позволяват да обхвана. Виждаш в колко последователни постинга и с какви възражения се опитваме да се преборим за правото като пациенти да имаме едно по-адекватно отношение и колко трудно е за някои лекари да се досетят, че в отношението към бебето, виждаме и поне част от отношението към себе си.
цитирай
26. vmir - 21. pevetsa - Бог да те Благослови със ЗДРАВЕ и ...
24.12.2010 14:32
pevetsa написа:
Бог да те Благослови със ЗДРАВЕ и ОБИЧ!.
За Него бе моята първа песен - 11.05.1979г.
от стихосбирката на Георги Хрусанов - 1942г.

Коледен триптих

Пей девойче из полето
тая вечер на небето
блесна нова лъчезарна
огнена звезда сияйна.

Тя огря поля кошари
спря над къщичките стари
и над снежните поляни
над реки, гори, балкани.

Възвести че в нощ студена
в пещерата приютена
майка свята в късна доба
е родила мъжка рожба.

Херувими светлочели
нему песничка запели
спи ни чедо ненагледно
ти си в свята нощ родено.

Бог те праща на земята
да насаждаш във сърцата
и на прости и на умни
Божиите думи чудни.


Певецо,
приемам с благодарност благословията ти и великолепното стихотворение.
Желая ти благодатта на сбъднатите най-добри пожелания!
цитирай
27. vmir - 22. анонимен - НЕ РАЗБИРАТЕ ЛИ , ЕДНА ПРОСТА ИСТИНА:
24.12.2010 14:34
анонимен написа:
ВЪВ ВСЯКА ПРОФЕСИОНАЛНА ГИЛДИЯ ,СИ ИМА ПО ЕДНА "МАФИОТСКА СТРУКТУРА", КОЯТО ПРОФИТИРА НА БАЗАТА НА "ДЪРЖАВНИТЕ СРЕДСТВА" ,ОТПУСКАНИ ЗА СТИМУЛИРАНЕ НА ДАДЕНИЯ ОТРАСЪЛ!
МОМЕНТА ВЪВ КОЙТО СЕ ЗАСЕГНАТ ИНТЕРЕСИТЕ НА ТЕЗИ "МАФИОТСКИ СТРУКТУРИ",ЗАПОЧВА ЛАВИНА ОТ ПРОТЕСТИ И НЕСЪГЛАСИЕ С ДЪРЖАВНОТО УПРАВЛЕНИЕ И РЪКОВОДСТВО!
В ПОВЕЧЕТО ОТ СЛУЧАИТЕ, ТЕЗИ ПАРАЗИТНИ "МАФИОТСКИ СТРУКТУРИ", СЕ ОГЛАВЯВАТ ОТ ПОЛИТИЧЕСКИ АНГАЖИРАНИ ЛИЦА , И ОТКРОВЕННО РАБОТЯТ ЗА
ПОЛИТИЧЕСКАТА ФОРМАЦИЯ ,КЪМ КОЯТО ПРИНАДЛЕЖАТ!
НЯМА ИСТИНСКИ ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ....НЯМА, ИСТИНСКА ЗАЩИТА НА ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ ИНТЕРЕСИ-----ИМА САМО ПОЛИТИКА, ГРУБ ПРАКТИЦИЗЪМ И
В ПОВЕЧЕТО СЛУЧАИ,ЧИСТА И ЯВНА КОРУПЦИЯ...УБИВАЩА ИСТИНСКИЯ СПЕЦИАЛИСТ И ПРОФЕСИОНАЛИСТ!
ПРОФСЪЮЗНИЯ ЖИВОТ НА СТРАНАТА, ОТДАВНА Е ПОЛИТИЧЕСКИ ОЦВЕТЕН И Е
ЧАСТ ОТ ТЕЗИ "МАФИОТСКИ СТРУКТУРИ", ДОКАТО СЕ ОЧАКВА ---ТЕ ДА БЪДАТ
ПОЛИТИЧЕСКИ НЕЗАВИСИМИ!!!

ИМА НЕЩО ДЪЛБОКО ПОГРЕШНО, В НАЧИНА НА РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ДЪРЖАВНИТЕ СУБСИДИИ, В ПОЛЗА НА ОПРЕДЕЛЕНИ ПРОФЕСИОНАОЛНИ ОБЕДИНЕНИЯ И ФОРМАЦИИ!

СУБСИДИРАНЕТО ИМ ОТ ДЪРЖАВАТА,СЛЕДВА ДА СТАВА НА БАЗАТА НА ОПРЕДЕЛЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ТОЧНО СВЪРШЕНА РАБОТА,....А НЕ ДА СЕ РАЗПРЕДЕЛЯТ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА КАЛПАК ИЛИ СЪОБРАЗНО, НЯКАКВИ МЪГЛЯВИ
СЪОБРАЖЕНИЯ , ПРОДИКТУВАНИ НАЙ-ЧЕСТО ОТ КОМЕРЧЕСКИ ,ПОЛИТИЧЕСКИ ИЛИ ШУРО-БАДЖАНАШКИ ИНТЕРЕСИ!

ТРЯБВА ДА ИМА ПРОМЯНА В ПРАВИЛАТА НА ФИНАНСИРАНЕТО----КАКВОТО И ДА НИ СТРУВА ТОВА!
КОМУНИСТИЧЕСКАТА СИСТЕМА, СЕ ГРАДИ НА "БЕЗКОНТРОЛНОТО ДЪРЖАВНО ФИНАНСИРАНЕ" !
ТОЧНОТО ФИНАНСИРАНЕ----СЪЗДАВА :
-РЕД,
-ДИСЦИПЛИНА ,
-ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ,
-РАЦИОНАЛЕН НАЧИН НА МИСЛЕНЕ
-ЙЕРАРХИЧНОСТ В СИСТЕМАТА,
-УВАЖЕНИЕ И ЕДИНОМИСЛИЕ В КОЛЕГИЯТА
-СТИМУЛИРАНЕ НА ДОБРОДЕТЕЛИ


Това обяснение изглежда добро, съгласен съм с него.
цитирай
28. vmir - 23. анонимен - КАЗАНО,...ПО ПРОСТО:
24.12.2010 14:44
анонимен написа:
"КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА ВИ РАЗПРАВЯ.....ДА ЗНАЕТЕ ВИНАГИ ,ЧЕ СТАВА ДУМА ЗА ПАРИ!"

ЗАПОМНЕТЕ :
ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКАТА ВЪРХУШКА В БЪЛГАРИЯ, СЕ ИНТЕРЕСУВА, САМО ОТ ПАРИ!

"ИДЕИТЕ" , НА ПАРТИЯТА И НЕЙНИТЕ "ПРОИЗВОДНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ФОРМАЦИЙКИ"..............УМРЯХА СКОРОПОСТИЖНО!
ОТ ЦЯЛАТА ИДЕОЛОГИЯ И ЦВЕТИСТА ФРАЗЕОЛОГИЯ,
ОСТАНА, САМО "ОСНОВНАТА ДВИЖЕЩА СИЛА"------"КАПИТАЛА"!

АКО ИМ СЕ ДРЪПНЕ И "КАПИТАЛА"-----ОТИВА СИ ЦЯЛАТА ИМ , ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКА ,СИСТЕМА.......!


Съгласен съм и с това, неслучайно започнаха и през целия преход не спряха да повтарят този рефрен за парите, за да оправдаят всичко като необходимо и неизбежно.

Абсурда е в това, че с обсебените капитали се опитват да предотвратят капитализма, като с парите ограничават свободите и естествените му процеси, и под претекст, че строят социализъм, пречат на свободната конкуренция, изяви, и системна самоорганизация, които заменят с комунистическата шуробаджанащина, а законите и най-вече спазването им - във въпрос на обстоятелства, зависещи от изборните резултати.
цитирай
29. анонимен - ЕСТЕСТВЕНО , ПИЧ....
24.12.2010 16:20
ТОВА Е ДИНАМИЧЕН ПРОЦЕС, А "КАПИТАЛА" Е САМО,... ЕДНО ОТ НЕОБХОДИМИТЕ СРЕДСТВА ЗА ПРОГРЕСА НА ОБЩЕСТВОТО!
НЕГОВОТО ,БАЛАНСИРАНО ИЗПОЛЗВАНЕ, Е "РАЗКОВНИЧЕТО ", ЗА ВЪРВЕЖА НАПРЕД...!
ОБРАЗНО КАЗАНО, ....ЗАВИСИ ОТ КОЯ СТРАНА НА ВЕЗНАТА ЩЕ ГО ПОСТАВИШ, ЗА ДА НАТЕЖИ ...В НЕЧИЯ ПОЛЗА.....!
ТОВА Е ПРЕДИМСТВОТО НА "ЗАПАДНИТЕ ДЕМОКРАЦИИ", ЧЕ СА УСВОИЛИ ТОЗИ НАЧИН НА БАЛАНСИРАНЕ, ДОКАТО НИЕ ЗАЛИТАМЕ ,КАТО "ПИЯНИЦИТЕ"...ОТ ЕДНАТА КРАЙНОСТ---В ДРУГАТА!

КОМУНИСТИТЕ ,СА "ЧЕРВЕНИТЕ ДЯВОЛИ",.... ЗАХВАНАЛИ СЕ СЪС ,ЧЕТЕНЕ НА ЕВАНГЕЛИЕТО!!!!
НЕ ГО ЛИ ,ПРОУМЯВАШ?
цитирай
30. andrei - Предложението,което отправих,
24.12.2010 16:54
не е само към теб,а по-скоро към повече хора от блог.бг. пространството.Всеки силен и информиран в определена област да напише по една тема.Разбира се,че това е непосилна задача за един човек,в противен случай ще трябва да го издигнем за министър-председател на България!Щастлива Коледа на цялото семейство!!!
цитирай
31. анонимен - ...ХА,ХА,..ПАК ЗА "ЕВАНГЕЛИЕТО"....
24.12.2010 16:55
НЕ ТИ ЛИ ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ ,КАК "ЛЕВИТЕ" ПОЛИТИЧЕСКИ ФОРМАЦИИ В БЪЛГАРИЯ
И ТЕХНИТЕ ПРОИЗВОДНИ, НЕПРЕКЪСНАТО СЕ ЗАНИМАВАТ С "ПРЕЕКСПОНЕРАНЕ" НА
БЕЛЕЗИТЕ НА "ПАЗАРНАТА ИКОНОМИКА", С ЦЕЛ ПРЕДИЗВИКВАНЕ НА ОТРИЦАТЕЛНИ ЕМОЦИИ В БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО И НОСТАЛГИЯ ,ПО ОТМИНАЛИТЕ ДНИ НА "РАЗВИТИЯ СОЦИАЛИЗЪМ"???!

В ТЕЗИ "ЛЕВИ ПОЛИТ-ФОРМАЦИИ", НА ПРАКТИКА ,НЯМА НИЩО "ЛЯВО" ИЛИ "СОЦИАЛНО"....В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ!
ПО СЪЩЕСТВО , ТОВА Е ЧИСТО "КОНСПИРАТИВЕН ПОДХОД", И ДЕЙСТВИЯ ЗА УКРЕПВАНЕ НА ОПРЕДЕЛЕНИ "КАПИТАЛОВИ СТРУКТУРИ" И ПОДГОТОВКАТА ИМ ЗА ВЛАСТТА!
НЯМА СТРЕМЕЖ , КЪМ "СОЦИАЛНОТО".......СТРЕМЕЖА Е ,КЪМ "ВЛАСТТА"-КЪМ "КАПИТАЛА" НА ДЪРЖАВАТА!

КАЗВАМ "КОНСПИРАТИВЕН", ЗАЩОТО ВРЪЩАНЕ ,НАЗАД НЯМА---И НЕ МОЖЕ ДА ИМА ---ПРОСТО ,НЯМА РЕСУРС ЗА ТАКОВА "ДВИЖЕНИЕ" НА ОБЩЕСТВОТО!
"СОЦИАЛНОТО" ПАК ,МОЖЕ ДА БЪДЕ ОСЪЩЕСТВЕНО,... НО, НА ДРУГА БАЗА!
НА БАЗАТА , НА НОВО И ПО-ПРОГРЕСИВНО "МИСЛЕНЕ И ОБРАЗОВАНИЕ"!
цитирай
32. анонимен - подкрепям автора
24.12.2010 18:59
Съжалявам че толкова информирани и мислещи хора пишат анонимно. В същия момент маса от регистрираните са въздух под налягане. Явно блогът не ги стимулира или пък отблъсква качествените хора.
цитирай
33. vmir - 30. andrei - Предложението,което отправих,
24.12.2010 22:31
andrei написа:
не е само към теб,а по-скоро към повече хора от блог.бг. пространството.Всеки силен и информиран в определена област да напише по една тема.Разбира се,че това е непосилна задача за един човек,в противен случай ще трябва да го издигнем за министър-председател на България!Щастлива Коледа на цялото семейство!!!


Благодаря,
Щастлива Коледа!
цитирай
34. vmir - 31. анонимен - ...ХА,ХА,..ПАК ЗА "ЕВАНГЕЛИЕТО"....
24.12.2010 22:37
анонимен написа:
НЕ ТИ ЛИ ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ ,КАК "ЛЕВИТЕ" ПОЛИТИЧЕСКИ ФОРМАЦИИ В БЪЛГАРИЯ
И ТЕХНИТЕ ПРОИЗВОДНИ, НЕПРЕКЪСНАТО СЕ ЗАНИМАВАТ С "ПРЕЕКСПОНЕРАНЕ" НА
БЕЛЕЗИТЕ НА "ПАЗАРНАТА ИКОНОМИКА", С ЦЕЛ ПРЕДИЗВИКВАНЕ НА ОТРИЦАТЕЛНИ ЕМОЦИИ В БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО И НОСТАЛГИЯ ,ПО ОТМИНАЛИТЕ ДНИ НА "РАЗВИТИЯ СОЦИАЛИЗЪМ"???!

В ТЕЗИ "ЛЕВИ ПОЛИТ-ФОРМАЦИИ", НА ПРАКТИКА ,НЯМА НИЩО "ЛЯВО" ИЛИ "СОЦИАЛНО"....В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ!
ПО СЪЩЕСТВО , ТОВА Е ЧИСТО "КОНСПИРАТИВЕН ПОДХОД", И ДЕЙСТВИЯ ЗА УКРЕПВАНЕ НА ОПРЕДЕЛЕНИ "КАПИТАЛОВИ СТРУКТУРИ" И ПОДГОТОВКАТА ИМ ЗА ВЛАСТТА!
НЯМА СТРЕМЕЖ , КЪМ "СОЦИАЛНОТО".......СТРЕМЕЖА Е ,КЪМ "ВЛАСТТА"-КЪМ "КАПИТАЛА" НА ДЪРЖАВАТА!

КАЗВАМ "КОНСПИРАТИВЕН", ЗАЩОТО ВРЪЩАНЕ ,НАЗАД НЯМА---И НЕ МОЖЕ ДА ИМА ---ПРОСТО ,НЯМА РЕСУРС ЗА ТАКОВА "ДВИЖЕНИЕ" НА ОБЩЕСТВОТО!
"СОЦИАЛНОТО" ПАК ,МОЖЕ ДА БЪДЕ ОСЪЩЕСТВЕНО,... НО, НА ДРУГА БАЗА!
НА БАЗАТА , НА НОВО И ПО-ПРОГРЕСИВНО "МИСЛЕНЕ И ОБРАЗОВАНИЕ"!


Как да не ми прави впечатление, като непрекъснато го виждам? Искат да е социализъм, обаче с капиталисти, и това да са самите те, затова са против конкуренцията, вместо която селекцията се извършва от конспиративните структури. Разгониха ни фамилията тези соц капиталисти...
цитирай
35. vmir - 32. анонимен - подкрепям автора
24.12.2010 22:38
Благодаря!
цитирай
36. gerbsenior - Какво мисля аз?
25.12.2010 02:21
Мисля и правя това, което нормалният човек прави, като мисли - разсъждавам...
Има прочетени текстове. Хора сме, а не олигофрени, схващаме разликата между форма и съдържание, учат го и децата ни.
Лекарите в Горна са не просто ... непрофесионали, те са гадняри. Човек изпада в тъпа, непредвидена, понякога - ужасяващо генерираща се грешка.
Добре.
Допускам, че мога да влетя, Бог знае как, в подобна - не сюжетно - ситуация.
И какво, бре мамка му?
Нали от тук започва човешкото в човека. Мисля. Преценявам. Вземам решения. Нали оттук започва голямата световна гадост, а не от първоначалното безхаберно отношение...
Нали е световно известно, че всеки човек бърка, но показва що за човек е когато започва да излиза от ситуацията на грешка.
Тези индивиди са гадняри, а специално що се отнася до оня партизанствуващ ала Софиянски тип Миланов, неговото интервю ме накара да оставя веднага писмен текст на моя син: "Попадна ли в Пирогов случайно, умирам, но без достъп на мръсника Миланов до мен. Край!"
Лекарски съюз?
Някакъв си там Ленков?
Нямам право да си губя енергията дори да се занимавам с такива антропоиди с лекарска диплома...
Заключение?
Умирай прав, но първо ги постави на колене, мръсниците!
цитирай
37. vmir - 36. gerbsenior - Какво мисля аз?
25.12.2010 07:39
Съгласен съм, Професоре!
Мъчи ме обаче предположението, че дори от тези четирима лекари не всички са гадняри, а само един е гадняра, по гадостта на когото са се повлекли и останалите, понякога живота сервира такива изненади, че е почти невъзможно да овладееш и вразумиш желанието за колегиалност, безконфликтност и екипност, без да се поддадеш в някаква степен на цинизма на някой гадняр, който агресивно го натрапва като панацея, недай Боже да тръгнеш да говориш за принципни положения, с надеждата да го вразумиш такъв, ама да му влезеш в тона, че да го убедиш, без да му кажеш, че е изрод, каквото всъщност те е накарал да подозираш, че е ... Ето, това долявям в подслушаните разговори – драмата на човек, който се опитва колегиално и меко да овладее циничното безумие на колегата си, въпреки риска да бъде въвлечен в него, което в крайна сметка се случва.

Мисля също, че БЛС направи ужасно мечешка услуга на цялото лекарско съсловие, въвличайки го в една пропаднала по дефиниция кауза, защото се поблазни да използва за целта на самоизтъкването си опита на Премиера Борисов да ограничи прекомерното драматизиране на случая, като го остави в ръцете на оторизираните за целта органи.

От лекарите от БЛС съм посто потресен, най-вече от д-р Миланов, който в качеството си на шеф на комисията по ЕТИКА дори не забеляза, че злощастното бебе е пълноправен пациент на колегите му, демонстрирайки нагло пред цяла България, че лекарите виждат в пациентите си ЕДИНСТВЕНО крачещи портфейли.

За д-р Ленков пък, от личен опит мога да споделя, че беше наблюдаващ лекар на бременността на съпругата ми (в XXVI - та поликлиника в "Люлин"), и в продължение на месеци и множество прегледи не успя да забележи, че не е зашита правилно след предишното раждане (което лекарите след него веднага установиха), и в резултат на грижите на същия този титан и настоящ национален покровител на здравеопазването, на 8-ми ноември 1994г съпругата ми роди само седмица преди седмия месец от бременността и изгубихме бебето. Когато е била приета в болницата с преждевременното неправилно разкритие, “загриженият” днес за цялото здравеопазване у нас д-р Ленков, просто я е пробутал на колегата си д-р Иван Горанов (жив и здрав да е д-р Гаврилов, (от АГ “Тина Киркова”, сега Св. София) а нищо лошо нямам основание да кажа за него, въпреки фаталния край, защото той просто трябваше да се справи с последствията от немарливостта на Ленков). В момента на пробутването й, съпругата ми е чула как д-р Ленков се оправдава, че трябва да я изостави поради излизане да купи подарък на дъщеря си. Не е ли гаднярско да пробутваш грешките си другиму, а ти да му ставаш шеф, покровител и защитник??? И такива деградирали типове ще задават параметрите на етичността в отношението към живота и здравето у нас???Пфу!!!
цитирай
38. vmir - 37. vmir - 36. gerbsenior - Какво мисля аз?
25.12.2010 16:16
Извинявам се, съпругата ми уточни, че докторът от Св. София е д-р Иван Горанов. Грешката е моя, поправям горе и благодаря на д-р Горанов за грижите.

Използвам случая да благодаря и на перфектната д-р Колева от Св. София, при която през 1996 се роди сина ми.
цитирай
39. vmir - 39 ще бъде изхвърлен след час в кошчето за боклук
25.12.2010 20:05
поради спамене на темата с глупавото твърдение, че разбирането й не зависи от друго, освен от местоживеенето на коментиращия. Моля хората от провинцията да не се изкушават от подобни примитивни начини за обясняване на проблемите и да не си мислят, че като живеем в град, значи ядем доматите с колците.
цитирай
40. vmir - 40 ще бъде изпратен след час в кошчето за боклук
25.12.2010 20:08
заради спамене на темата с глупавата си самозаблуда, че ме интересува дали ще посещава и друг път блога ми.
цитирай
41. 300diavoli - Разделяй и владей
25.12.2010 20:10
Много добре го владеят принципа "Разделяй и владей" днешните управляващи, в това отношение надминаха всички предишни. Днес сме настроени срещу лекарите, вчера бяхме настроени против учените, артистите, дипломатите, утре ще бъдем против някое друго съсловие. И така разединени сме им страшно удобни, те не само ще си изкарат мандата, ами утре и Цецо може да ни се окаже президент.

Лично аз не вярвам на прочетените от Цветанов СРС-та, ако беше ги пуснал като аудио, случаят щеше да е друг. Съжалявам, но ми звучаха като съчинени по милиционерски.

Весела Коледа на всички, и се надявам, че писането на яростни коментари (все едно по чий адрес) не е единственото ви забавление в празничния ден.
цитирай
42. 300diavoli - И колко трогателно
25.12.2010 21:29
И колко трогателно, бащата на бебето се заканва да съди лекарите, знае с точност, че бебето е заченато на 18 май, абе изобщо - латиноамерикански сериал... в услуга на министър Цветанов.
Цялата история - на този линк, а аз отивам да повръщам.

http://www.standartnews.com/news/details/id/89693/%D0%91%D0%B0%D1%89%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D1%82-%D1%84%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%B0-%D1%81%D1%8A%D0%B4%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5
цитирай
43. vmir - 43, 44. 300diavoli
25.12.2010 21:42
300diavoli написа:
Много добре го владеят принципа "Разделяй и владей" днешните управляващи, в това отношение надминаха всички предишни. Днес сме настроени срещу лекарите, вчера бяхме настроени против учените, артистите, дипломатите, утре ще бъдем против някое друго съсловие. И така разединени сме им страшно удобни, те не само ще си изкарат мандата, ами утре и Цецо може да ни се окаже президент.

Лично аз не вярвам на прочетените от Цветанов СРС-та, ако беше ги пуснал като аудио, случаят щеше да е друг. Съжалявам, но ми звучаха като съчинени по милиционерски.

Весела Коледа на всички, и се надявам, че писането на яростни коментари (все едно по чий адрес) не е единственото ви забавление в празничния ден.


Ако наистина вярваш, че вицепремиер може да си позволи да чете пред Народното Събрание "съчинени по милиционелски" измишльотини, ти просто си нямаш идея по какъв начин и за какво могат да те излъжат, за да провериш.

Следователно, ти не говориш неща, които сам си проверил и си се убедил в истинността им, а повтаряш непроверени неща, които са чути или написани от друг.
цитирай
44. vmir - бивш 45 пратен в кошчето за боклук поради непреодолима умствена недостатъчност.
25.12.2010 21:45
цитирай
45. vmir - 29. анонимен - ЕСТЕСТВЕНО , ПИЧ....
26.12.2010 08:47
анонимен написа:
ТОВА Е ДИНАМИЧЕН ПРОЦЕС, А "КАПИТАЛА" Е САМО,... ЕДНО ОТ НЕОБХОДИМИТЕ СРЕДСТВА ЗА ПРОГРЕСА НА ОБЩЕСТВОТО!
НЕГОВОТО ,БАЛАНСИРАНО ИЗПОЛЗВАНЕ, Е "РАЗКОВНИЧЕТО ", ЗА ВЪРВЕЖА НАПРЕД...!
ОБРАЗНО КАЗАНО, ....ЗАВИСИ ОТ КОЯ СТРАНА НА ВЕЗНАТА ЩЕ ГО ПОСТАВИШ, ЗА ДА НАТЕЖИ ...В НЕЧИЯ ПОЛЗА.....!
ТОВА Е ПРЕДИМСТВОТО НА "ЗАПАДНИТЕ ДЕМОКРАЦИИ", ЧЕ СА УСВОИЛИ ТОЗИ НАЧИН НА БАЛАНСИРАНЕ, ДОКАТО НИЕ ЗАЛИТАМЕ ,КАТО "ПИЯНИЦИТЕ"...ОТ ЕДНАТА КРАЙНОСТ---В ДРУГАТА!

КОМУНИСТИТЕ ,СА "ЧЕРВЕНИТЕ ДЯВОЛИ",.... ЗАХВАНАЛИ СЕ СЪС ,ЧЕТЕНЕ НА ЕВАНГЕЛИЕТО!!!!
НЕ ГО ЛИ ,ПРОУМЯВАШ?


Опитвам се да го проумея, но се препъвам там, където не мога да повярвам, че подобна користна амбиция може да бъде наричана "естествена", защото пораженията й са очевидни, а действията й - противоречащи на разума и закона.
цитирай
46. анонимен - Идеята не е нова. Това вече се е сл...
26.12.2010 09:43
Идеята не е нова.Това вече се е случвало през сравнително-дългата човешка писана история.Това е анархия.Всъщност благодарение на нея ние сме тук на балканския полуостров,а не някъде в Средна Азия.Не казвам че е за добро или зло,просто факт.Но помисли си дали ти и твоите деца щяхте да оцелеете в тая анархия.В нея оцелява най-силният и хитрият,не най-умният.Ти това ли искаш?
цитирай
47. vmir - 46. анонимен - Идеята не е нова. Това вече се е сл...
26.12.2010 10:18
анонимен написа:
Идеята не е нова.Това вече се е случвало през сравнително-дългата човешка писана история.Това е анархия.Всъщност благодарение на нея ние сме тук на балканския полуостров,а не някъде в Средна Азия.Не казвам че е за добро или зло,просто факт.Но помисли си дали ти и твоите деца щяхте да оцелеете в тая анархия.В нея оцелява най-силният и хитрият,не най-умният.Ти това ли искаш?


Искам игра по общоприети правила, за да може са се изявяват и силния, и хитрия, и умният, и работягата. Всеки с каквото може да добавя към общото, а не със сила или хитрост да се краде от умния и работливия, да не остане кой да мисли и да бачка, и да не достига за никого.
цитирай
48. анонимен - Една
26.12.2010 10:20
анонимен написа:
Идеята не е нова.Това вече се е случвало през сравнително-дългата човешка писана история.Това е анархия.Всъщност благодарение на нея ние сме тук на балканския полуостров,а не някъде в Средна Азия.Не казвам че е за добро или зло,просто факт.Но помисли си дали ти и твоите деца щяхте да оцелеете в тая анархия.В нея оцелява най-силният и хитрият,не най-умният.Ти това ли искаш?


Добре,че историята помни и друг тип ....такива които са си разбивали главите в идващия несреща влак.Вярно,умирали са/в крайна сметка всеки умира,когато му е писано!/но с чест,а не като мухльо - селски тарикат!
цитирай
49. анонимен - ХАЙДЕ ,СТИГА ВОЛНИ СЛОВОСЪЧЕТАНИЯ...И "КОНСПИРАЦИИ"!
26.12.2010 10:27
ПРОСОТО ГЕРБ , СЕ ОПИТВАТА ДА СЛОЖАТ РЕД В ДЪРЖАВАТА!

ТОВА ОБАЧЕ ,ПРОТИВОРЕЧИ НА РЕДИЦА "МАФИОТСКИ СТРУКТУРИ" ,СРАСНАТИ С
ДЪРЖАВНАТА ПОСТРОЙКА И ТОВА ГИ ПРАВИ НЕРВНИ И КРЕСЛИВИ...!
ЕСТЕСТВЕНО Е ДА БЪДАТ ВПРЕГНАТИ ---ЦЕЛИЯ НАБОР ОТ ПАРТИЙНИ, ОРГАНИЗАЦИОННИ, БИВШИ "СПЕЦИАЛНИ" И НАСТОЯЩИ АКТИВИСТИ НА ЧЕРВЕНАТА ПАРТИЯ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА "ИНФОРМАЦИОННА ПУШИЛКА", "НЕДОВЕРИЕ" И "ПОЛИТИЧЕСКА БОЗА", С ЦЕЛ----"ТОТАЛНА АНАРХИЯ"
И ЗАПАЗВАНЕ ПОЗИЦИИТЕ НА "ЧЕРВЕНИЯ ОКТОПОД", В ТЕМЕЛИТЕ НА ДЪРЖАВНАТА МАШИНА!

ИЗМЪКВАНЕТО НА "ЧЕРВЕНИТЕ ВРЕДИТЕЛИ" И "КОНСПИРАТОРИ" ОТ ДЪРЖАВНАТА --"ФИНАНСОВА ХРАНИЛКА"-----ОЗНАЧАВА, СИГУРНА СМЪРТ ЗА ИДЕИТЕ ИМ , И СВЕЖДАНЕТО НА ПАРТИЙНИЯ ЕЛЕКТОРАТ ,ДО РАЗМЕРИТЕ НА ЕДНА "НЕЗНАЧИТЕЛНА ГРУПА, ПОЛИТИЧЕСКИ ЕНТУСИАСТИ", ПРЕГЪРНАЛИ "ВЕХТИТЕ ЗАВЕТИ"....... НА МАРКС И ЛЕНИН!!!!!!

ПРЕВРЪЩАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ ...В "ЧИНОВНИЧЕСКА ДЪРЖАВА" Е, АБСОЛЮТНАТА ЗАСЛУГА НА БКП/БСП И ОБРАТНИЯ ПРОЦЕС, Е ЛОГИ(ЧНО ДА БЪДЕ СЪПРОВОДЕН С ГРАНДИОЗНИ СЪТРЕСЕНИЯ И ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ!

"ЧИНОВНИЧЕСКИЯ ДУХ" , ОТНОШЕНИЕ ,НАЧИН НА МИСЛЕНЕ И ПОДХОД КЪМ ПРОБЛЕМИТЕ НА ХОРАТА .....СА ВРЕДНИ И НЕДОПУСТИМИ ЗА СЪВРЕМЕННОТО ОБЩЕСТВО!!!!!

ТАЗИ ПРАКТИКА И НАЧИН НА МИСЛЕНЕ ----ТРЯБВА РЕШИТЕЛНО,ДА БЪДЕ ПРЕКРАТЕНА, КАКВОТО И ДА СТРУВА , ТОВА НА БЪЛГАРИЯ И НАРОДА Й...!!!!!!!!!!

САМО ТОВА Е НАЧИНА ,АКО ИСКАМЕ ДА ОЦЕЛЕЕМ ,КАТО НАРОД И НАЦИЯ!!!!!

ДРУГОТО СА ЛИГАВЩИНИ И......ЖУРНАЛИСТИЧЕСКИ ЛОКУМИ ЗА НАИВНИЦИ...!
цитирай
50. анонимен - Идеята не е нова. Това вече се е сл...
26.12.2010 10:28
vmir написа:
анонимен написа:
Идеята не е нова.Това вече се е случвало през сравнително-дългата човешка писана история.Това е анархия.Всъщност благодарение на нея ние сме тук на балканския полуостров,а не някъде в Средна Азия.Не казвам че е за добро или зло,просто факт.Но помисли си дали ти и твоите деца щяхте да оцелеете в тая анархия.В нея оцелява най-силният и хитрият,не най-умният.Ти това ли искаш?
И аз това искам.За целта трябват 2 прости неща-закони и обществена нагласа и желание те да се спазват.Ако имаш идея как да стане това,давай я.С циничен поглед към нещата няма да стане.Лесно е,но не върши работа.

Искам игра по общоприети правила, за да може са се изявяват и силния, и хитрия, и умният, и работягата. Всеки с каквото може да добавя към общото, а не със сила или хитрост да се краде от умния и работливия, да не остане кой да мисли и да бачка, и да не достига за никого.

цитирай
51. анонимен - .....АКО ОБАЧЕ ,СЕ ВЪРНЕМ ОТНОВО ВЪРХУ ТЕМАТА.....
26.12.2010 11:29
ЗАМИСЛЯЛИ СТЕ СЕ ,ЗАЩО НАПРИМЕР ....БЪЛГАРИЯ ИЗОСТАВА ТАКА ДРАСТИЧНО С ПРОМЕНИТЕ В СЕКТОРИТЕ НА "ОБРАЗОВАНИЕ" И "ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ" ??!

ЛЕСНО Е ЗА ОБЯСНЕНИЕ:
"ОПОРСТЕНЧЕСКОТО МИСЛЕНЕ" И "ПОПУЛИЗМА", СА ОСНОВНИТЕ ПОХВАТИ НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ИДЕОЛОГИЯ!
ВЗЕМЕТЕ НАПРИМЕР ДУМИТЕ НА ЛЕНИН, ЧЕ:
"..ПОЛИТИКАТА Е ПРОСТО НЕЩО----МОЖЕ ДА СЕ УПРАВЛЯВА И ,...ОТ ЕДНА ОБИКНОВЕННА ,ГОТВАЧКА"....???!
ЗАНИЖАВАНЕТО НА ОСНОВНИТЕ КРИТЕРИИ В ОБРАЗОВАНИЕТО, Е НАПЪЛНО В ТОЗИ ДУХ И СЪЗДАВАНЕТО НА ХОРА С ПОВЪРХНСТНИ ЗНАНИЯ, СЕ НАБЛЮДАВА ,НЕПРЕКЪСНАТО ...И В ДНЕШНИ ДНИ!
ТРЯБВА ЛИ ДА ЦИТИРАМЕ, ДИПЛОМНИ И ИЗПИТНИ "БИСЕРИ", ЗА ДА СИ ДОКАЗВАМЕ , ЕЛЕМЕНТАРНИ ИСТИНИ??!
ТОВА СЕ ПРАВИ ОТ ПАРТИЙНИТЕ ФУНКЦИОНЕРИ, САМО С ЕДНА ЦЕЛ----ПРОКЛАМИРАНЕ НА Т.Н.,..."ОБЩОДОСТЪПНОСТ" НА "БЕЗПЛАТНОТО" ОБРАЗОВАНИЕ!
КОЛКО Е "БЕЗПЛАТНО"----ВСИЧКИ ,ПРЕКРАСНО ЗНАЕМ,...НО, ТОВА Е ДРУГА ТЕМА!
ДА---ТО НАИСТИНА ТРЯБВА ДА БЪДЕ "ДОСТЪПНО", НО СЪС ЗАВИШЕНИ ИЗИСКВАНИЯ, ЗАЩОТО МАСОВОТО ПРИЗВОДСТВО НА СПЕЦИАЛИСТИ----ПРОСТО ГИ ОБЕЗЦЕНЯВА НА "ТРУДОВИЯ ПАЗАР" !
ТРЯБВА ЛИ ДА СТИГНЕМ ДО СЪСТОЯНИЕ----КОГАТО ВСИЧКИ "ИЗКОПЧИИ", ЩЕ БЪДАТ ОТ "СТРОИТЕЛНИ ИНЖИНЕРИ????!!!!

ДОКОЛКОТО МИ СЕ СТРУВА---ТОВА ВЕЧЕ СЕ СЛУЧВА С "ДОКТОРИТЕ " И "ПРОФЕСОРИТЕ"...!
цитирай
52. анонимен - Една
26.12.2010 12:08
анонимен написа:
ЗАМИСЛЯЛИ СТЕ СЕ ,ЗАЩО НАПРИМЕР ....БЪЛГАРИЯ ИЗОСТАВА ТАКА ДРАСТИЧНО С ПРОМЕНИТЕ В СЕКТОРИТЕ НА "ОБРАЗОВАНИЕ" И "ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ" ??!

ЛЕСНО Е ЗА ОБЯСНЕНИЕ:
"ОПОРСТЕНЧЕСКОТО МИСЛЕНЕ" И "ПОПУЛИЗМА", СА ОСНОВНИТЕ ПОХВАТИ НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ИДЕОЛОГИЯ!
ВЗЕМЕТЕ НАПРИМЕР ДУМИТЕ НА ЛЕНИН, ЧЕ:
"..ПОЛИТИКАТА Е ПРОСТО НЕЩО----МОЖЕ ДА СЕ УПРАВЛЯВА И ,...ОТ ЕДНА ОБИКНОВЕННА ,ГОТВАЧКА"....???!
ЗАНИЖАВАНЕТО НА ОСНОВНИТЕ КРИТЕРИИ В ОБРАЗОВАНИЕТО, Е НАПЪЛНО В ТОЗИ ДУХ И СЪЗДАВАНЕТО НА ХОРА С ПОВЪРХНСТНИ ЗНАНИЯ, СЕ НАБЛЮДАВА ,НЕПРЕКЪСНАТО ...И В ДНЕШНИ ДНИ!
ТРЯБВА ЛИ ДА ЦИТИРАМЕ, ДИПЛОМНИ И ИЗПИТНИ "БИСЕРИ", ЗА ДА СИ ДОКАЗВАМЕ , ЕЛЕМЕНТАРНИ ИСТИНИ??!
ТОВА СЕ ПРАВИ ОТ ПАРТИЙНИТЕ ФУНКЦИОНЕРИ, САМО С ЕДНА ЦЕЛ----ПРОКЛАМИРАНЕ НА Т.Н.,..."ОБЩОДОСТЪПНОСТ" НА "БЕЗПЛАТНОТО" ОБРАЗОВАНИЕ!
КОЛКО Е "БЕЗПЛАТНО"----ВСИЧКИ ,ПРЕКРАСНО ЗНАЕМ,...НО, ТОВА Е ДРУГА ТЕМА!
ДА---ТО НАИСТИНА ТРЯБВА ДА БЪДЕ "ДОСТЪПНО", НО СЪС ЗАВИШЕНИ ИЗИСКВАНИЯ, ЗАЩОТО МАСОВОТО ПРИЗВОДСТВО НА СПЕЦИАЛИСТИ----ПРОСТО ГИ ОБЕЗЦЕНЯВА НА "ТРУДОВИЯ ПАЗАР" !
ТРЯБВА ЛИ ДА СТИГНЕМ ДО СЪСТОЯНИЕ----КОГАТО ВСИЧКИ "ИЗКОПЧИИ", ЩЕ БЪДАТ ОТ "СТРОИТЕЛНИ ИНЖИНЕРИ????!!!!

ДОКОЛКОТО МИ СЕ СТРУВА---ТОВА ВЕЧЕ СЕ СЛУЧВА С "ДОКТОРИТЕ " И "ПРОФЕСОРИТЕ"...!


Напълно съгласна,само дето си пропуснал съдебната система!А,струва ми се,от нея трябвя да се започне.От там тръгва всичко....и с докторите и с некадърните инженери и с безотговорните учители...
цитирай
53. анонимен - ОТЛИЧНО ,52...
26.12.2010 13:36
..И...АЗ СЪМ АБСОЛЮТНО СЪГЛАСЕН С ТЕБ!!!

"ЗАНИЖЕНИТЕ КРИТЕРИИ".... "БЕЗКОНТРОЛНОТО" И "БЕЗНАКАЗАНО" ДЪРЖАВНО ФИНАНСИРАНЕ .......СА НАВСЯКЪДЕ В ДЪРЖАВАТА?!!!!
ТОВА НИ ПРАВИ-----"РАЙ ЗА МОШЕНИЦИТЕ",..... НАШИ И ЧУЖДИ!
цитирай
54. анонимен - Eдна
26.12.2010 14:54
В съдебната система ,като че,най са навързани "като свински черва"!?Живея в сравнително малък град,където има юридически факултет,та няма тайни...Преди 5 години/тогава учеше малкия ми син/,можеше да се купи диплома за юрист за 5 000 лв.,а срещу още 5 000,можех да му купя място в районната прокуратура.
Преди няколко дни задържаха част от действащите в схемата...
Имам съседка,която беше некадърен адвокат.Стана любовница на виден прокурор и се сдоби със съдийско място.В цялата история ,обаче ми е най-трагично,това че съпругът й е ...посредникът!
Та,пак опряхме до ценностите,които унищожи комунизма...
цитирай
55. vmir - 48. анонимен - Една
26.12.2010 15:28
анонимен написа:
анонимен написа:
Идеята не е нова.Това вече се е случвало през сравнително-дългата човешка писана история.Това е анархия.Всъщност благодарение на нея ние сме тук на балканския полуостров,а не някъде в Средна Азия.Не казвам че е за добро или зло,просто факт.Но помисли си дали ти и твоите деца щяхте да оцелеете в тая анархия.В нея оцелява най-силният и хитрият,не най-умният.Ти това ли искаш?


Добре,че историята помни и друг тип ....такива които са си разбивали главите в идващия несреща влак.Вярно,умирали са/в крайна сметка всеки умира,когато му е писано!/но с чест,а не като мухльо - селски тарикат!


Съгласен!
цитирай
56. vmir - 49. анонимен - ХАЙДЕ ,СТИГА ВОЛНИ СЛОВОСЪЧЕТАНИЯ...И "КОНСПИРАЦИИ"!
26.12.2010 15:47
анонимен написа:
ПРОСОТО ГЕРБ , СЕ ОПИТВАТА ДА СЛОЖАТ РЕД В ДЪРЖАВАТА!

ТОВА ОБАЧЕ ,ПРОТИВОРЕЧИ НА РЕДИЦА "МАФИОТСКИ СТРУКТУРИ" ,СРАСНАТИ С
ДЪРЖАВНАТА ПОСТРОЙКА И ТОВА ГИ ПРАВИ НЕРВНИ И КРЕСЛИВИ...!
ЕСТЕСТВЕНО Е ДА БЪДАТ ВПРЕГНАТИ ---ЦЕЛИЯ НАБОР ОТ ПАРТИЙНИ, ОРГАНИЗАЦИОННИ, БИВШИ "СПЕЦИАЛНИ" И НАСТОЯЩИ АКТИВИСТИ НА ЧЕРВЕНАТА ПАРТИЯ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА "ИНФОРМАЦИОННА ПУШИЛКА", "НЕДОВЕРИЕ" И "ПОЛИТИЧЕСКА БОЗА", С ЦЕЛ----"ТОТАЛНА АНАРХИЯ"
И ЗАПАЗВАНЕ ПОЗИЦИИТЕ НА "ЧЕРВЕНИЯ ОКТОПОД", В ТЕМЕЛИТЕ НА ДЪРЖАВНАТА МАШИНА!

ИЗМЪКВАНЕТО НА "ЧЕРВЕНИТЕ ВРЕДИТЕЛИ" И "КОНСПИРАТОРИ" ОТ ДЪРЖАВНАТА --"ФИНАНСОВА ХРАНИЛКА"-----ОЗНАЧАВА, СИГУРНА СМЪРТ ЗА ИДЕИТЕ ИМ , И СВЕЖДАНЕТО НА ПАРТИЙНИЯ ЕЛЕКТОРАТ ,ДО РАЗМЕРИТЕ НА ЕДНА "НЕЗНАЧИТЕЛНА ГРУПА, ПОЛИТИЧЕСКИ ЕНТУСИАСТИ", ПРЕГЪРНАЛИ "ВЕХТИТЕ ЗАВЕТИ"....... НА МАРКС И ЛЕНИН!!!!!!

ПРЕВРЪЩАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ ...В "ЧИНОВНИЧЕСКА ДЪРЖАВА" Е, АБСОЛЮТНАТА ЗАСЛУГА НА БКП/БСП И ОБРАТНИЯ ПРОЦЕС, Е ЛОГИ(ЧНО ДА БЪДЕ СЪПРОВОДЕН С ГРАНДИОЗНИ СЪТРЕСЕНИЯ И ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ!

"ЧИНОВНИЧЕСКИЯ ДУХ" , ОТНОШЕНИЕ ,НАЧИН НА МИСЛЕНЕ И ПОДХОД КЪМ ПРОБЛЕМИТЕ НА ХОРАТА .....СА ВРЕДНИ И НЕДОПУСТИМИ ЗА СЪВРЕМЕННОТО ОБЩЕСТВО!!!!!

ТАЗИ ПРАКТИКА И НАЧИН НА МИСЛЕНЕ ----ТРЯБВА РЕШИТЕЛНО,ДА БЪДЕ ПРЕКРАТЕНА, КАКВОТО И ДА СТРУВА , ТОВА НА БЪЛГАРИЯ И НАРОДА Й...!!!!!!!!!!

САМО ТОВА Е НАЧИНА ,АКО ИСКАМЕ ДА ОЦЕЛЕЕМ ,КАТО НАРОД И НАЦИЯ!!!!!

ДРУГОТО СА ЛИГАВЩИНИ И......ЖУРНАЛИСТИЧЕСКИ ЛОКУМИ ЗА НАИВНИЦИ...!


Това е вярно, но е не по-малко важно и как ще го постигнем. За съжаление, мнозина с чисто лява нагласа са застанали в дясното политическо пространство и спомагат всячески за суматохата.

Няма нужда от кокетирането с такива левичари, за осигуряване на десен успех. Тези хора неслучайно са избрали разкрачената стойка, която е техният знак, че търсят по-висока цена на "подкрепата" си, която обръщат веднага в търсене на нов купувач.
цитирай
57. vmir - 54. анонимен - Eдна
26.12.2010 15:55
анонимен написа:
В съдебната система ,като че,най са навързани "като свински черва"!?Живея в сравнително малък град,където има юридически факултет,та няма тайни...Преди 5 години/тогава учеше малкия ми син/,можеше да се купи диплома за юрист за 5 000 лв.,а срещу още 5 000,можех да му купя място в районната прокуратура.
Преди няколко дни задържаха част от действащите в схемата...
Имам съседка,която беше некадърен адвокат.Стана любовница на виден прокурор и се сдоби със съдийско място.В цялата история ,обаче ми е най-трагично,това че съпругът й е ...посредникът!
Та,пак опряхме до ценностите,които унищожи комунизма...


Рано или късно, всичко се плаща. Днес хващат едни, утре може да дойде и техния ред. Когато осъзнаеш, че с примера си предопределил и нежеланите маниери на децата си, остава да си повтаряш, че нямаш пръст в тази работа, но това нито връща нещата назад, нито ти спечелва отношението, което ти се иска да имаха... Признава или не, всеки сърба онова, което си е надробил.
цитирай
58. vmir - 51. анонимен - .....АКО ОБАЧЕ ,СЕ ВЪРНЕМ ОТНОВО ВЪРХУ ТЕМАТА.....
26.12.2010 16:02
анонимен написа:
ЗАМИСЛЯЛИ СТЕ СЕ ,ЗАЩО НАПРИМЕР ....БЪЛГАРИЯ ИЗОСТАВА ТАКА ДРАСТИЧНО С ПРОМЕНИТЕ В СЕКТОРИТЕ НА "ОБРАЗОВАНИЕ" И "ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ" ??!

ЛЕСНО Е ЗА ОБЯСНЕНИЕ:
"ОПОРСТЕНЧЕСКОТО МИСЛЕНЕ" И "ПОПУЛИЗМА", СА ОСНОВНИТЕ ПОХВАТИ НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ИДЕОЛОГИЯ!
ВЗЕМЕТЕ НАПРИМЕР ДУМИТЕ НА ЛЕНИН, ЧЕ:
"..ПОЛИТИКАТА Е ПРОСТО НЕЩО----МОЖЕ ДА СЕ УПРАВЛЯВА И ,...ОТ ЕДНА ОБИКНОВЕННА ,ГОТВАЧКА"....???!
ЗАНИЖАВАНЕТО НА ОСНОВНИТЕ КРИТЕРИИ В ОБРАЗОВАНИЕТО, Е НАПЪЛНО В ТОЗИ ДУХ И СЪЗДАВАНЕТО НА ХОРА С ПОВЪРХНСТНИ ЗНАНИЯ, СЕ НАБЛЮДАВА ,НЕПРЕКЪСНАТО ...И В ДНЕШНИ ДНИ!
ТРЯБВА ЛИ ДА ЦИТИРАМЕ, ДИПЛОМНИ И ИЗПИТНИ "БИСЕРИ", ЗА ДА СИ ДОКАЗВАМЕ , ЕЛЕМЕНТАРНИ ИСТИНИ??!
ТОВА СЕ ПРАВИ ОТ ПАРТИЙНИТЕ ФУНКЦИОНЕРИ, САМО С ЕДНА ЦЕЛ----ПРОКЛАМИРАНЕ НА Т.Н.,..."ОБЩОДОСТЪПНОСТ" НА "БЕЗПЛАТНОТО" ОБРАЗОВАНИЕ!
КОЛКО Е "БЕЗПЛАТНО"----ВСИЧКИ ,ПРЕКРАСНО ЗНАЕМ,...НО, ТОВА Е ДРУГА ТЕМА!
ДА---ТО НАИСТИНА ТРЯБВА ДА БЪДЕ "ДОСТЪПНО", НО СЪС ЗАВИШЕНИ ИЗИСКВАНИЯ, ЗАЩОТО МАСОВОТО ПРИЗВОДСТВО НА СПЕЦИАЛИСТИ----ПРОСТО ГИ ОБЕЗЦЕНЯВА НА "ТРУДОВИЯ ПАЗАР" !
ТРЯБВА ЛИ ДА СТИГНЕМ ДО СЪСТОЯНИЕ----КОГАТО ВСИЧКИ "ИЗКОПЧИИ", ЩЕ БЪДАТ ОТ "СТРОИТЕЛНИ ИНЖИНЕРИ????!!!!

ДОКОЛКОТО МИ СЕ СТРУВА---ТОВА ВЕЧЕ СЕ СЛУЧВА С "ДОКТОРИТЕ " И "ПРОФЕСОРИТЕ"...!


Да, това е продуктът на прословутото комунистическо възпитание. Стотици пъти съм наблюдавал маниакалната увереност, че можеш да се представяш за всякакъв и няма начин да не се справиш с всяка длъжност в държавата. Мисля, че култивирането на тази убеденост е обект на специални грижи и до днес. Тя е присъща и непрекъснато извира от левичарския начин на мислене и мания за разпореждане с останалите и труда им.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4103646
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54893
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930