Постинг
23.12.2010 13:25 -
ВИНОВНИ ЛИ СА ЛЕКАРИТЕ (3)?
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 12383 Коментари: 48 Гласове:
Последна промяна: 24.12.2010 21:44
Прочетен: 12383 Коментари: 48 Гласове:
17
Последна промяна: 24.12.2010 21:44
Скандалът с бебето от Г. Оряховица продължава. Лекарите допълнително щели да решават дали да съдят България в Страсбург! По-нагъл блъф от този май не съм чувал през живота си. Имало било експертиза, че бебето е родено мъртво. Това били обичайните лекарски разговори, представете си.
Представям си, но не съм сигурен който продължава да раздухва скандала представя ли си в Европа как ще прозвучи безочливостта му. Че било нормално лекари да обсъждат давенето на бебе в кофа с вода (ама защо да го давят като е мъртво, бе?).
Добре, да оставим Страсбург и европейският съд, който няма нищо общо с българския съд и представите за доказуемост на престъпленията. Да оставим това, че у нас е прието за нормално всеки да си говори каквото си иска, да прави каквото си иска, и да си урежда деянията му да бъдат обяснявани както на него му се иска.
Да приемем, че евтаназията никога не е стояла като проблем пред западното общество. Да приемем, че лекарите от Г. Оряховица са чисти като момини сълзи, а разговорите за давенето на бебето са някакъв си техен черен хумор - без ни най-малка зла умисъл, а само начин, по който смъкват напрежението от себе си. Да приемем , че е възможно няколко лекари да се направят на злодеи едновременно, и да изиграят перфектно сценката с убийството на бебето. Просто ей така – не, защото друг път им се е случвало, не, защото са опознали и отработили ситуацията в практиката, а ей така – защото имат призвание за артисти, които за собствено забавление и разтуха могат да си спретнат импровизирано театрален спектакъл ей така – в разгара на работния си ден...
Въпросът ми е чисто пациентски и произтича от предположението, че в болница човек се окаже неволен слушател на лекарско обсъждане за начин за умъртвяване на пациент. Просто - талантлив лекарски театър. За разтоварване от напрежението. За тяхно забавление. Не, че планират да убиват някого. За зла беда обаче, пациент стане неволен слушател на лекарските разговори...
Една от възможностите е пациентът да се окаже дете. Втора – човек със слаби нерви. Трета – човек с тежка или отчайваща болест. Четвърта – здрав як или дори въоръжен близък на пациент или дори на пациента, с чието въобръжаемо ликвидиране лекарите се забавляват. Въпросите и вариантите са много. Ще задам само за първата възможност: Ако слушателят се окаже дете, какво ще се случи с представите на това дете нататък?
За случая:
Nightmare before christmas - Carol of the bells
Лекарите са напъълно невинни :) А разговорът за онези 1000 лв които се чудели да платят на майката, са били за благотворителност - да си ги харчи по празниците! :)
цитирайdjgator написа:
Лекарите са напъълно невинни :) А разговорът за онези 1000 лв които се чудели да платят на майката, са били за благотворителност - да си ги харчи по празниците! :)
Ъхъ... :)
Поздрави!
"Една от възможностите е пациентът да се окаже дете. Втора – човек със слаби нерви. Трета – човек с тежка или отчайваща болест. Четвърта – здрав як или дори въоръжен близък на пациент или дори на пациента, с чието въобръжаемо ликвидиране лекарите се забавляват. Въпросите и вариантите са много. Ще задам само за първата възможност: Ако слушателят се окаже дете, какво ще се случи с представите на това дете нататък?"
Д-р Никола Анков Варна
цитирай"Една от възможностите е пациентът да се окаже дете. Втора – човек със слаби нерви. Трета – човек с тежка или отчайваща болест. Четвърта – здрав як или дори въоръжен близък на пациент или дори на пациента, с чието въобръжаемо ликвидиране лекарите се забавляват. Въпросите и вариантите са много. Ще задам само за първата възможност: Ако слушателят се окаже дете, какво ще се случи с представите на това дете нататък?"
Д-р Никола Анков Варна
alhimik1 написа:
Поздрави!
"Една от възможностите е пациентът да се окаже дете. Втора – човек със слаби нерви. Трета – човек с тежка или отчайваща болест. Четвърта – здрав як или дори въоръжен близък на пациент или дори на пациента, с чието въобръжаемо ликвидиране лекарите се забавляват. Въпросите и вариантите са много. Ще задам само за първата възможност: Ако слушателят се окаже дете, какво ще се случи с представите на това дете нататък?"
Д-р Никола Анков Варна
"Една от възможностите е пациентът да се окаже дете. Втора – човек със слаби нерви. Трета – човек с тежка или отчайваща болест. Четвърта – здрав як или дори въоръжен близък на пациент или дори на пациента, с чието въобръжаемо ликвидиране лекарите се забавляват. Въпросите и вариантите са много. Ще задам само за първата възможност: Ако слушателят се окаже дете, какво ще се случи с представите на това дете нататък?"
Д-р Никола Анков Варна
Благодаря, Докторе!
Знаех си, че цинизмът не е професионален атрибут, а личностна характеристика и, че достойния човек признава проблемите, а не ги замазва като циниците. Грозно е да се надпреварваме по цинизъм и прехвърляне на отговорности. Повечето от лекарите, които познавам, са свестни и смятам, че е нечестно на всички лекари да се приписва цинизмът, който няколко лекари демонстрираха в последно време. Не си ли носи последствията за гафовете всеки, а се грие зад колегите си, става ужасно трудно за истинските професионалисти.
Поздравления!
5.
анонимен -
копвам си един мой коментар към подобен постинг)))
23.12.2010 14:19
23.12.2010 14:19
твърде подозрително ми стана и на мен. ако си невинен - що ги дрънкаш ти неща. ако си беден доктор (нали затова реват) как вадиш 1000 лева да кажеш на майката да мълчи?
брех, мамка му и прасе.))))
естествено,че българската експертиза ще напише това. откакто се помня - няма доктор отстранен от лекарския съюз за грешка или небрежност (а що народ даде фира, малиии). един съдебен патолог май написа, че нещо не е така и взе ,че се обеси скоропостижно. и след това - ни дума, ми вопъл, ни стон.
докторите с фалшивите болнични - там каква каша и какво източване на НОИ - ум да ти зайде. ама изгонен - няма.
нищо против докторите, има много свестни, даже повечето са свестни. но има и такава мърша, че чак гнус да те хване. чудно ми е защо я пазят тази мърша - това не е солидарност, ама никак. както и да е. продължавам да не им вярвам, на докторите. на тези от Горна Оряховица.
цитирайбрех, мамка му и прасе.))))
естествено,че българската експертиза ще напише това. откакто се помня - няма доктор отстранен от лекарския съюз за грешка или небрежност (а що народ даде фира, малиии). един съдебен патолог май написа, че нещо не е така и взе ,че се обеси скоропостижно. и след това - ни дума, ми вопъл, ни стон.
докторите с фалшивите болнични - там каква каша и какво източване на НОИ - ум да ти зайде. ама изгонен - няма.
нищо против докторите, има много свестни, даже повечето са свестни. но има и такава мърша, че чак гнус да те хване. чудно ми е защо я пазят тази мърша - това не е солидарност, ама никак. както и да е. продължавам да не им вярвам, на докторите. на тези от Горна Оряховица.
alexalex написа:
твърде подозрително ми стана и на мен. ако си невинен - що ги дрънкаш ти неща. ако си беден доктор (нали затова реват) как вадиш 1000 лева да кажеш на майката да мълчи?
брех, мамка му и прасе.))))
естествено,че българската експертиза ще напише това. откакто се помня - няма доктор отстранен от лекарския съюз за грешка или небрежност (а що народ даде фира, малиии). един съдебен патолог май написа, че нещо не е така и взе ,че се обеси скоропостижно. и след това - ни дума, ми вопъл, ни стон.
докторите с фалшивите болнични - там каква каша и какво източване на НОИ - ум да ти зайде. ама изгонен - няма.
нищо против докторите, има много свестни, даже повечето са свестни. но има и такава мърша, че чак гнус да те хване. чудно ми е защо я пазят тази мърша - това не е солидарност, ама никак. както и да е. продължавам да не им вярвам, на докторите. на тези от Горна Оряховица.
брех, мамка му и прасе.))))
естествено,че българската експертиза ще напише това. откакто се помня - няма доктор отстранен от лекарския съюз за грешка или небрежност (а що народ даде фира, малиии). един съдебен патолог май написа, че нещо не е така и взе ,че се обеси скоропостижно. и след това - ни дума, ми вопъл, ни стон.
докторите с фалшивите болнични - там каква каша и какво източване на НОИ - ум да ти зайде. ама изгонен - няма.
нищо против докторите, има много свестни, даже повечето са свестни. но има и такава мърша, че чак гнус да те хване. чудно ми е защо я пазят тази мърша - това не е солидарност, ама никак. както и да е. продължавам да не им вярвам, на докторите. на тези от Горна Оряховица.
Благодаря ти, сериозни са проблемите и със замазването им сме обречени. Ако се приеме за нормално само отношението на лекарите в Г. Оряховица, ще последва дългогодишна надпревара на професиите по арогантност и безцеремонност, защото абсолютно всеки си има своите оправдания, а това ознава следваща ескалация на лъжите и прехвърлянията на отговорности до ликвидация на държавата.
Самия случай с бебето в Г. Оряховица би могъл да се окаже прецедентът, който да утвърди цинизмът като практика, а това ми звучи далеч по-ужасно от случилото се там... Ръководството на лекарския съюз трябва да си подаде оставката, за да поеме отговорността за опозоряването на собствената си професия с поставянето й под закрилата и оправданието на цинизма.
pevg написа:
Добре е да си припомним и как всеки арестуван по-известен престъпник се оказва много тежко болен според заключенията на българските медицински експерти. В същото време заболяването не му пречи да играе футбол и да купонясва в дискотеките, но е много вредно за здравето му да лежи в ареста. Какво остава, ако трябва да се спасяват колеги.
Ми тогава да им искаме оставките на самозабравилите се чукундури от Лекарския Съюз, и да се надяваме лекарите да им намерят по-читави заместници. Писна ми да им гледам наглите муцуни, дето намерили с какво да шантажират, че ще съдят България!!! Може ли чак пък такава наглост??? Те така като нищо ще поискат и да им се извиним, май???
В разговорите на лекарите я имаше фразата, произнесена от един от тях: ти знаеш ли какво ще стане? Че това си е предумишлено убийство бе!
И на няколко пъти беше споменавано, че детето е живо /дори беше напсувано на майка заради тази му наглост/.
Колкото до експертизата...има ли учудени? Нямаше да се учудя дори ако бяха написали, че изобщо е нямало раждане. Или че майката сама е помолила да го пъхнат във фризера.
Ако всичко това се замаже или се окаже, че единственият виновен в случая е ЦЦ, господата "лекари" само ще добавят своята лепта в затвърждаването на цинизма, просташката арогантност и замазването на престъпленията /пак напомням - техни са думите за "престъпление" и ужасът им "какво ще правят сега?"/ като норма.
цитирайИ на няколко пъти беше споменавано, че детето е живо /дори беше напсувано на майка заради тази му наглост/.
Колкото до експертизата...има ли учудени? Нямаше да се учудя дори ако бяха написали, че изобщо е нямало раждане. Или че майката сама е помолила да го пъхнат във фризера.
Ако всичко това се замаже или се окаже, че единственият виновен в случая е ЦЦ, господата "лекари" само ще добавят своята лепта в затвърждаването на цинизма, просташката арогантност и замазването на престъпленията /пак напомням - техни са думите за "престъпление" и ужасът им "какво ще правят сега?"/ като норма.
За какъв чеп е този лекарски съюз,щом никога не взима отношение, по множество лекарски грешки и безобразия,а когато стане напечено-викат до Бога,"бият ни",или другият рефрен-"дайте пари".До сега не съм чул ясна дефиниция за целите, задачите,правата и отговорностите на този съюз.Подозирам,че е съюз на лекари срещу пациенти.Хайде да си гледаме празниците,че от техните безумия ми почерня душата.Весели празници на всички!
цитирайstrannica написа:
В разговорите на лекарите я имаше фразата, произнесена от един от тях: ти знаеш ли какво ще стане? Че това си е предумишлено убийство бе!
И на няколко пъти беше споменавано, че детето е живо /дори беше напсувано на майка заради тази му наглост/.
Колкото до експертизата...има ли учудени? Нямаше да се учудя дори ако бяха написали, че изобщо е нямало раждане. Или че майката сама е помолила да го пъхнат във фризера.
Ако всичко това се замаже или се окаже, че единственият виновен в случая е ЦЦ, господата "лекари" само ще добавят своята лепта в затвърждаването на цинизма, просташката арогантност и замазването на престъпленията /пак напомням - техни са думите за "престъпление" и ужасът им "какво ще правят сега?"/ като норма.
И на няколко пъти беше споменавано, че детето е живо /дори беше напсувано на майка заради тази му наглост/.
Колкото до експертизата...има ли учудени? Нямаше да се учудя дори ако бяха написали, че изобщо е нямало раждане. Или че майката сама е помолила да го пъхнат във фризера.
Ако всичко това се замаже или се окаже, че единственият виновен в случая е ЦЦ, господата "лекари" само ще добавят своята лепта в затвърждаването на цинизма, просташката арогантност и замазването на престъпленията /пак напомням - техни са думите за "престъпление" и ужасът им "какво ще правят сега?"/ като норма.
Дори не смея да мисля пред някои от тези фрази, но мисля, че някои са се замесили заради принципа: "Гарван гарвану око не вади".
andrei написа:
За какъв чеп е този лекарски съюз,щом никога не взима отношение, по множество лекарски грешки и безобразия,а когато стане напечено-викат до Бога,"бият ни",или другият рефрен-"дайте пари".До сега не съм чул ясна дефиниция за целите, задачите,правата и отговорностите на този съюз.Подозирам,че е съюз на лекари срещу пациенти.Хайде да си гледаме празниците,че от техните безумия ми почерня душата.Весели празници на всички!
Да, време е за веселие, а тези типове използват празничната залисия да ни правят на луди!
Ох, тези от Лекарския Съюз са бетер от талибани, чакат празника, за да ударят в гърба, сега ги чух по радиото да искат извинения за лекарите в Г. Оряховица. Няма отърваване и по празниците от циничната сган!!!
цитирайОсвен циници, много от тях са изнудвачи а в последните години - се трънсформират в крадци от бюджета! И после имат очи да искат още пари от бюджета - за здравеопазване!!
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=708039
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=706787
цитирайhttp://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=708039
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=706787
djgator написа:
Освен циници, много от тях са изнудвачи а в последните години - се трънсформират в крадци от бюджета! И после имат очи да искат още пари от бюджета - за здравеопазване!!
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=708039
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=706787
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=708039
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=706787
Знам, на майка ми в началото на годината направо заплашително й казаха да не дава по-малко от 1000 лева, защото някои давали по 2000 - 3000. Още не може да си изплати дълговете за този рушвет, и се отказа от следващата операция, защото предпочита да умре, вместо да изживее всичко отново... Един ден някой по-нетърпелив от мен ще отиде при изнудвачите с пистолет... Но те са верига. Ще е жалко да пострадат невинни.
Те на бащите искат подкупи, докато съпругите им са в родилна зала - какво остава за болните и нуждаещите се! Ненаядоха се бе! Малки им били заплатите, ами нашите големи ли са?? Ама ние не източваме бюджета, не взимаме рушвети, нямаме частни кабинети и като не ни отърва, заминаваме в чужбина. Застани пред коя да е болница и виж лачения автопарк, лекарите имат червени кръстове по стъклата.. лесно ще се ориентираш, с тези малки заплати - как охолно се живее.....
цитирайdjgator написа:
Те на бащите искат подкупи, докато съпругите им са в родилна зала - какво остава за болните и нуждаещите се! Ненаядоха се бе! Малки им били заплатите, ами нашите големи ли са?? Ама ние не източваме бюджета, не взимаме рушвети, нямаме частни кабинети и като не ни отърва, заминаваме в чужбина. Застани пред коя да е болница и виж лачения автопарк, лекарите имат червени кръстове по стъклата.. лесно ще се ориентираш, с тези малки заплати - как охолно се живее.....
Гадното е, че онези от тях, които не са си създали изнудвачески антураж, защото не могат да приемат това за нормално, са бедни като нас, а организираните престъпници изсмукват парите за здраве.
Има и такива, и то немалко. Прекланям се пред честните и некорумпирани лекари, аз като не мога, поне Господ да ги награди.
цитирайdjgator написа:
Има и такива, и то немалко. Прекланям се пред честните и некорумпирани лекари, аз като не мога, поне Господ да ги награди.
Това е моментното положение. Ако обаче успеем да прекратим изтичането на парите за здраве в мошениците, ще има повече за порядъчните. Отделно, ако ефективността на здравеопазването се повиши видимо, това ще е предпоставка да си подобрим и платежоспособността за здраве.
В края на краищата и лекарите са хора и живеят в тази сбъркана страна. Не може в една лудница всички да са луди в еднаква степен. Един повече, друг по-малко. И средата, и обстановката, и конкретния момент водят до изкривявания и ненормалности, характерни за цялото абсурдно общество. Кое е нормално и кое-не - мисля, че границата все повече се загубва.
цитирайАз бях дете когато баща ми умираше от рак и точно един такъв невинен лекар,без да ме вижда,плачеща и уплашена до прозореца,на въпроса на сестрата....да включва ли още системи,отговори.....КАКВИ ТИ СИСТЕМИ!!!НЯМА СМИСЪЛ ДА ВЛИЗАМЕ В ПРЕРАЗХОД.ТОЗИ Е С ДВАТА КРАКА В ГРОБА.ВСЕКИ МОМЕНТ ЩЕ РИТНЕ КАМБАНАТА.Естествено последва смях и си излязоха.
Много се изписа по темата тук,но ти успя да ме провокираш да дам мнение.Тези животни са дали клетва и са били длъжни да се борят за живота на детето.Да направят всичко по силите си.За мен са убийци и трябва да си понесат отговорността.Опитаха се да извъртят нещата по политически.Да,ама не!!!Докога ще плащаме за да ни убиват?Още вярвам,че ще си понесат заслуженото.Повръща ми се от угоените бейове от здравната каса с огромните заплати.Основния проблем си остава изтичането на пари и съдебната ни система,която е кръгла нула.
цитирайМного се изписа по темата тук,но ти успя да ме провокираш да дам мнение.Тези животни са дали клетва и са били длъжни да се борят за живота на детето.Да направят всичко по силите си.За мен са убийци и трябва да си понесат отговорността.Опитаха се да извъртят нещата по политически.Да,ама не!!!Докога ще плащаме за да ни убиват?Още вярвам,че ще си понесат заслуженото.Повръща ми се от угоените бейове от здравната каса с огромните заплати.Основния проблем си остава изтичането на пари и съдебната ни система,която е кръгла нула.
21.
анонимен -
Ето ви нещо страховито...
24.12.2010 06:23
24.12.2010 06:23
Преди промените майка ми беше шеф на поликлиника. Знаеше се, че гинекологът е извратеняк, който имаше навика да ближе разголените си пациентки. Докато един ден изблиза някаква вископоставена комунистка.
Стана скандал, намеси се ЦК и... ядец. Комунистите го отнесоха като бръмбар сламка. Тоест, като Цецо. Цялата бяла мафия се сплоти, застана зад извратеняка и ЦК си подви опашката.
Изводът е един: не се карай при никакви обстоятелства с адвокат, лекар и гробар, защото рано или късно ще си имаш вземане- даване с тях. А бялата мафия... Те е НЕПОБЕДИМА!
цитирайСтана скандал, намеси се ЦК и... ядец. Комунистите го отнесоха като бръмбар сламка. Тоест, като Цецо. Цялата бяла мафия се сплоти, застана зад извратеняка и ЦК си подви опашката.
Изводът е един: не се карай при никакви обстоятелства с адвокат, лекар и гробар, защото рано или късно ще си имаш вземане- даване с тях. А бялата мафия... Те е НЕПОБЕДИМА!
born написа:
В края на краищата и лекарите са хора и живеят в тази сбъркана страна. Не може в една лудница всички да са луди в еднаква степен. Един повече, друг по-малко. И средата, и обстановката, и конкретния момент водят до изкривявания и ненормалности, характерни за цялото абсурдно общество. Кое е нормално и кое-не - мисля, че границата все повече се загубва.
До днес също смятах така, докато не видях доволните мазни физиономии и не чух ехидните глупости, с които деградиралите типове от Лекарския Съюз си въобразяваха, че вършат някакво геройство плямпайки, че Вицепремиерът трябвало да отиде в Г. Оряховица да поднесе лично извиненията си на подслушаните лекари, (които за забавление били говорели, че бебето е живо и трябвало да бъде умъртвено). Да не бъдели повече подслушвани лекари, защото Т. Живков не ги бил подслушвал и редица подобни безочливости.
Все още не мога да повярвам, че подобна наглост идва от лекари. Защо трябва да пием тази горчива чаша и да гледаме как онези, на които плащаме да ни лекуват, всъщност пред очите на всички правят възможното да ни влудят с аргумента, че те не били най-големите престъпници. Демек, на лекарските престъпления не трябва да се търси сметка, докато има престъпления изобщо!!!
Няма оправдание за държавата да се огъва пред натиска на самозабравилите се деградирали типове от Лекарския Съюз, освен нежеланието да ни вгорчи като лекарите най-светлия празник. Честните редови лекари също няма как да реагират сега в защита на професионалната си чест и достойнство, която от ЛС уж защитават с "правото" на специален имунитет срещу наказания и контрол изобщо.
creatura написа:
Аз бях дете когато баща ми умираше от рак и точно един такъв невинен лекар,без да ме вижда,плачеща и уплашена до прозореца,на въпроса на сестрата....да включва ли още системи,отговори.....КАКВИ ТИ СИСТЕМИ!!!НЯМА СМИСЪЛ ДА ВЛИЗАМЕ В ПРЕРАЗХОД.ТОЗИ Е С ДВАТА КРАКА В ГРОБА.ВСЕКИ МОМЕНТ ЩЕ РИТНЕ КАМБАНАТА.Естествено последва смях и си излязоха.
Много се изписа по темата тук,но ти успя да ме провокираш да дам мнение.Тези животни са дали клетва и са били длъжни да се борят за живота на детето.Да направят всичко по силите си.За мен са убийци и трябва да си понесат отговорността.Опитаха се да извъртят нещата по политически.Да,ама не!!!Докога ще плащаме за да ни убиват?Още вярвам,че ще си понесат заслуженото.Повръща ми се от угоените бейове от здравната каса с огромните заплати.Основния проблем си остава изтичането на пари и съдебната ни система,която е кръгла нула.
Много се изписа по темата тук,но ти успя да ме провокираш да дам мнение.Тези животни са дали клетва и са били длъжни да се борят за живота на детето.Да направят всичко по силите си.За мен са убийци и трябва да си понесат отговорността.Опитаха се да извъртят нещата по политически.Да,ама не!!!Докога ще плащаме за да ни убиват?Още вярвам,че ще си понесат заслуженото.Повръща ми се от угоените бейове от здравната каса с огромните заплати.Основния проблем си остава изтичането на пари и съдебната ни система,която е кръгла нула.
Ето от това най-се срахувам. Защото случи ли се такова нещо с човек, след това вече почти няма как да повярва в добрите намерения на някого. Българсикия народ е отровен от такова неверие, и в момента от ЛСъюз ни тровят ударно, като даже са впрегнали и Коледата за целта. Това е отвратително и не вещае нищо добро не само за здравеопазването, но и за всички други сфери.
анонимен написа:
Преди промените майка ми беше шеф на поликлиника. Знаеше се, че гинекологът е извратеняк, който имаше навика да ближе разголените си пациентки. Докато един ден изблиза някаква вископоставена комунистка.
Стана скандал, намеси се ЦК и... ядец. Комунистите го отнесоха като бръмбар сламка. Тоест, като Цецо. Цялата бяла мафия се сплоти, застана зад извратеняка и ЦК си подви опашката.
Изводът е един: не се карай при никакви обстоятелства с адвокат, лекар и гробар, защото рано или късно ще си имаш вземане- даване с тях. А бялата мафия... Те е НЕПОБЕДИМА!
Стана скандал, намеси се ЦК и... ядец. Комунистите го отнесоха като бръмбар сламка. Тоест, като Цецо. Цялата бяла мафия се сплоти, застана зад извратеняка и ЦК си подви опашката.
Изводът е един: не се карай при никакви обстоятелства с адвокат, лекар и гробар, защото рано или късно ще си имаш вземане- даване с тях. А бялата мафия... Те е НЕПОБЕДИМА!
Известен сравнително млад гинеколог с добро име в Русе преди десетилетия беше упоил и се беше възползвал от 17-годишно момиче. Аха да замажат случая и да изкарат доктора герой, но се разрази дипломатически скандал, защото момичето се оказва чехкинче, а родителите му - високопоставени. И благодарение на това, докторът се размина с пиедестала на всемогъщия ненаказуем бонвиван, красавец и герой, вместо което беше пратен в затвора при изнасилвачите за изнасилване, беше лишен от лекарски права завинаги, и говореха, че дори след излежаване на 8-годишната присъда предпочел да си намери място за живеене, където не го познават.
Ето как се преобръщат нещата, когато хората не се държат според поговорката: "Гарван гарвану око не вади". И бащата на момичето е бил викокопоставен комунист, а ако не ме лъже паметта, май беше и лекар, но не съм сигурен в това.
Така, че - бялата, черната и прочие мафии са непобедими, но в България, а дали ще бъдат победени, зависи от нас самите. Ако само хленчиме и викаме - "непобедими са", никога няма да се освободим от властта им.
25.
nicodima -
Djgator - след малко ще копна едно мое мнение под постинг на уважавания от мен съблогър д-р Г. Ковачев
24.12.2010 07:19
24.12.2010 07:19
Но преди това - за автопарка. Работя в елитна централна болница в София. Ами трябва да ти кажа, че на 50-годишна възраст за първи път се сдобих с кола. Пътувала съм с маршрутките заедно със строителни работници и чистачки. В същото време от прозорците виждах какви ли не лачени коли, чиито собственици не са с червен кръст отпред / който между впрочем никакво предимство не ти дава на пътя /. Напротив - най-много някой като съблогъра andrei или kasnaprolet да те пребие, защото мрази всичко с бяла престилка. Лъскави коли в нашето съсловие имат директорите на болниците, зам.директорите и антуража, които източват здравеопазването по различни схеми. Другите спасяваме името им. От прегледи и частни кабинети не се става милионер! Хората нямат пари да плащат и малко са смелчаците, които слагат високи цени за прегледите си, обикновено в условията на конкуренция посещенията им намаляват.
Скоро бях на една среща в МЗ по повод на тръгването на една профилактична програма. Едно чудесно начинание за българските пациенти, които ще бъдат преглеждани срещу европейски пари. Като попитах какви пари ще се получат за лекарите от програмата най-цинично / ето това е истинския цинизъм / ми беше отговорено, че парите ще се договарят между лекарите и болниците, а МЗ, което е регулативен орган - вдига ръце.Т.е. парите от европейската програма ще потънат за кой ли път в болниците, а ние пак ще останем с пръст в устата - хем без пари, хем двойно натоварени.
Е за това ми е думата. Младите бягат навън - миналата година са напуснали 481 професионалисти със специалност. Ами замисли се - това е цял випуск + още половин. Някои специалности наистина се задъхват. Ситуацията я държим ние - 50-годишните. Като си отидем ние - зейва една голяма празнина и лично аз съм разтревожена кой ще ме лекува на старини.
Такива работи!
цитирайСкоро бях на една среща в МЗ по повод на тръгването на една профилактична програма. Едно чудесно начинание за българските пациенти, които ще бъдат преглеждани срещу европейски пари. Като попитах какви пари ще се получат за лекарите от програмата най-цинично / ето това е истинския цинизъм / ми беше отговорено, че парите ще се договарят между лекарите и болниците, а МЗ, което е регулативен орган - вдига ръце.Т.е. парите от европейската програма ще потънат за кой ли път в болниците, а ние пак ще останем с пръст в устата - хем без пари, хем двойно натоварени.
Е за това ми е думата. Младите бягат навън - миналата година са напуснали 481 професионалисти със специалност. Ами замисли се - това е цял випуск + още половин. Някои специалности наистина се задъхват. Ситуацията я държим ние - 50-годишните. Като си отидем ние - зейва една голяма празнина и лично аз съм разтревожена кой ще ме лекува на старини.
Такива работи!
Благодаря ти, Никодима, говорили сме си с теб, не се съмнявам в порядъчността ти и коректното ти отношение към пациентите, знам, че не си единствения лекар с такова отношение и споделям напълно притесненията ти.
Поздравления!
цитирайПоздравления!
Той е едно леко открехване на завесата пред вас!
цитирай
28.
анонимен -
Браво на автора, абсолютно е прав
24.12.2010 08:40
24.12.2010 08:40
Бедата е там, че от частен случай на четирима виновни, Лекарският съюз го превърна в тотална защита, с което навреди на цялото медицинско общество. Имало и има прекрасни и добри лекари, но както във всяко общество, така и в Лекарското съсловие си има мърши. Това не трябваше да се случва. Защо невинните и способните трябва да носят на гърба си безочливите и некадърните. Бедата е и в това, че скандала стана политически. Омразата, отричането на ГЕРБ и Правителството бе пътеводител в определянето на поведението на Горнооряховските лекари. Тази база определя погрешен субективен подход в оценката. Бащата на детето иска да съди лекарите, умъртвили детето. Дилемата, която стои е следната. Ако се унищожи доказателството - бебе ще е потвърждение, че четиритях докторчета са виновни. Ако се запази това доказателство и при условие, че съдебните процедури стигнат до Европейския съюз - тези докторчета ще бъдат виновни. Но заедно с тях и Лекарския съюз и един билюк политизирани рангове - доктори. Плесницата върху Българското здравеопазване ще е отрезвяваща за някои самозабравили се членове на нашето общество. Поздравявам автора за неговата позиция. Защото не само при лекарите има тумори за изрязване, но и в самото общество е пълно с такива. В населението има безверие към политици, медицина, юристи, олигархия; дори безверие в съседа до теб. Всеки се е свил в своя пашкул и се страхува за себе си, за семейството си; страхува се да вземе позиция.
цитирайанонимен написа:
Бедата е там, че от частен случай на четирима виновни, Лекарският съюз го превърна в тотална защита, с което навреди на цялото медицинско общество. Имало и има прекрасни и добри лекари, но както във всяко общество, така и в Лекарското съсловие си има мърши. Това не трябваше да се случва. Защо невинните и способните трябва да носят на гърба си безочливите и некадърните. Бедата е и в това, че скандала стана политически. Омразата, отричането на ГЕРБ и Правителството бе пътеводител в определянето на поведението на Горнооряховските лекари. Тази база определя погрешен субективен подход в оценката. Бащата на детето иска да съди лекарите, умъртвили детето. Дилемата, която стои е следната. Ако се унищожи доказателството - бебе ще е потвърждение, че четиритях докторчета са виновни. Ако се запази това доказателство и при условие, че съдебните процедури стигнат до Европейския съюз - тези докторчета ще бъдат виновни. Но заедно с тях и Лекарския съюз и един билюк политизирани рангове - доктори. Плесницата върху Българското здравеопазване ще е отрезвяваща за някои самозабравили се членове на нашето общество. Поздравявам автора за неговата позиция. Защото не само при лекарите има тумори за изрязване, но и в самото общество е пълно с такива. В населението има безверие към политици, медицина, юристи, олигархия; дори безверие в съседа до теб. Всеки се е свил в своя пашкул и се страхува за себе си, за семейството си; страхува се да вземе позиция.
Благодаря, и аз съм съгласен напълно!
Направих си труда да се регистрирам тук.Аз също съм лекар.Не знам дали ще има полза от това,което пиша,но ще опитам.Когато има съмнение за престъпление,има разследване.При него в конкретния случай се използва съдебно-медицинска експертиза-петорна.С нея и още куп други методи се излиза с обвинение.Съда мисли и решава.И чак тогава има присъда,и чак тогава има или не обществено порицание,така да го кажем.Вместо това виждаме една безумна обществена дискусия,с още по безумни доводи,коментарии и чисто злобеене.Защо така?Че и обобщения.Никой не ни ще-и като народ,и като държава.Искрено се надявам,че причината за това ви поведение е периода от 9-ти септември до 10-ти ноември.Да приемем че тия колеги се виновни-какви са тия обобщения.Даже стигнахте до автопарка на докторите.Нормално е пред една европейска болница да има и по-скъпи коли.При нас евентуално по-нови коли.Вижте се какво представлявате като народ и като подобие на граждани.Свикнахте със всичко,само не и с мисълта че се плаща за здраве.Там ви е проблема,не дали докторите са виновни,дали карат нови коли и т.н.За да н е ме обвини някой в пристрастност към гилдията ще кажа че не съм член на лекарския съюз,не съм работил в болница,през целия си 16 годишен стаж съм работил частна практика и винаги съм искал пари от пациентите си.И ако някои от тях са имали нещо против,то е било срещу цената,а не срещу факта.Лекарското съсловие е съставна част от интелигенцията на една държава и навсякъде по света към него се отнасят с уважение и доверие.Вие не искате ли да приличате на останалия свят.Искате да сте уникални,така ли?Няма полза от това.Вие не можете просто да приемете факта,че един лекар трябва да почва трудовия си стаж в България с поне 1000лева и на 10-тата година да получава поне 3000лв.Същевременно плащате за жилище поне по 1000евро квадрата.Как да ги съчетаем?Нямате полза от това.Българина винаги се е мислел за хитрец и по-тарикат от другите-ми направете си сметка кое ви е по-изгодно.Да имате здравеопазване или не.
цитирайtinalex написа:
Направих си труда да се регистрирам тук.Аз също съм лекар.Не знам дали ще има полза от това,което пиша,но ще опитам.Когато има съмнение за престъпление,има разследване.При него в конкретния случай се използва съдебно-медицинска експертиза-петорна.С нея и още куп други методи се излиза с обвинение.Съда мисли и решава.И чак тогава има присъда,и чак тогава има или не обществено порицание,така да го кажем.Вместо това виждаме една безумна обществена дискусия,с още по безумни доводи,коментарии и чисто злобеене.Защо така?Че и обобщения.Никой не ни ще-и като народ,и като държава.Искрено се надявам,че причината за това ви поведение е периода от 9-ти септември до 10-ти ноември.Да приемем че тия колеги се виновни-какви са тия обобщения.Даже стигнахте до автопарка на докторите.Нормално е пред една европейска болница да има и по-скъпи коли.При нас евентуално по-нови коли.Вижте се какво представлявате като народ и като подобие на граждани.Свикнахте със всичко,само не и с мисълта че се плаща за здраве.Там ви е проблема,не дали докторите са виновни,дали карат нови коли и т.н.За да н е ме обвини някой в пристрастност към гилдията ще кажа че не съм член на лекарския съюз,не съм работил в болница,през целия си 16 годишен стаж съм работил частна практика и винаги съм искал пари от пациентите си.И ако някои от тях са имали нещо против,то е било срещу цената,а не срещу факта.Лекарското съсловие е съставна част от интелигенцията на една държава и навсякъде по света към него се отнасят с уважение и доверие.Вие не искате ли да приличате на останалия свят.Искате да сте уникални,така ли?Няма полза от това.Вие не можете просто да приемете факта,че един лекар трябва да почва трудовия си стаж в България с поне 1000лева и на 10-тата година да получава поне 3000лв.Същевременно плащате за жилище поне по 1000евро квадрата.Как да ги съчетаем?Нямате полза от това.Българина винаги се е мислел за хитрец и по-тарикат от другите-ми направете си сметка кое ви е по-изгодно.Да имате здравеопазване или не.
Докторе, въпреки редицата верни констатации, коментарът Ви като цяло доказва, че дискусията не е безумна.
Просто сте смесили няколко проблема в едно, за да подчертаете, че проблема е единствено в парите и подценяването на лекарската професия, което за мен е невярно, и ако се хлъзнем по тази измамна плоскост, точно тогава дискусията ще стане наистина безумна.
Ако ли пък държите на това, че само лекарите са подценени, би трябвало да сте в състояние да обясните убедително защо минимума при 10-годишен стаж за лекар трябва да е 3000, когато учители с 40 годишен стаж се пенсионират с 500?
За да не навлизам в такава обречена дискусия, ще изкажа убеждението си, че повсеместната неудовлетвореност от заплащането у нас и безсмисленото преповтаряне на цифри вместо заплати, е неизбежният резултат от ЦИНИЗМА, с който се бомбардира всеки опит за реформа.
ЦИНИЗМЪТ е станал толкова неразделна част от мисленето и действията, че повечено лекари дори не забелязват, че в случая имаме два различни проблема, ПЪРВИЯТ – дали лекарите са извършили необходимите стандартни медицински процедури, и ВТОРИЯТ – имат ли право да се отнасят с пациентите си както са се отнесли със злополучното бебе.
Позицията на БЛС е, че отношението на лекарите към злощастното бебе е НАПЪЛНО НОРМАЛНО, и такова отношение е напълно в рамките на обичайната медицинска практика. За мен и за много хора тук обаче, отношението на лекарите към това бебе като към техен пациент е израз на недопустим цинизъм.
Опитът на БЛС този ЦИНИЗЪМ да се признае за норма, опровергава твърдението Ви, че лекарите са обект на лошо отношение от страна на пациентите, в противен случай лекарите нямаше сами да настояват за “правото” да имат цинично отношение към живота и здравето на пациентите си, а щяха да настояват повече от останалите за ограничаване на цинизма.
32.
анонимен -
http://www. 24chasa. bg/Article. ...
24.12.2010 12:52
24.12.2010 12:52
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=278303
Собствените версии на експертите...
"Нещата не са такива, каквито се представят. Днес ще дам обяснения пред директора на Александровска болница", заяви лаконично Христов.
Това е вторият скандал, в който се забърква името на Христов след шумния му арест през 2008 г. за незаконни, експлантации и втори случай, когато е уличен след катастрофа да шофира, употребил алкохол.
"Разговарях с доц. Христов, той има собствена версия за инцидента. До приключване на досъдебното производство обаче е временно отстранен от работа", коментира шефът на болницата проф. Лъчезар Трайков вчера.
цитирайСобствените версии на експертите...
"Нещата не са такива, каквито се представят. Днес ще дам обяснения пред директора на Александровска болница", заяви лаконично Христов.
Това е вторият скандал, в който се забърква името на Христов след шумния му арест през 2008 г. за незаконни, експлантации и втори случай, когато е уличен след катастрофа да шофира, употребил алкохол.
"Разговарях с доц. Христов, той има собствена версия за инцидента. До приключване на досъдебното производство обаче е временно отстранен от работа", коментира шефът на болницата проф. Лъчезар Трайков вчера.
33.
анонимен -
tinalex
24.12.2010 16:38
24.12.2010 16:38
докторе, само един въпрос: вие бихте ли платили 1000 лева на някой "да си трае", ако сте убеден, че сте направили всичко по правилата?
Ако отговорът ви е ДА - няма да коментирам повече.
Ако е НЕ е ви попитам и още едно-две неща.
Има много, навярно са над 90 % нормални и готини лекари (имам много приятели от тези среди). Но криворазбраното ви чуство на солидарност ви изяжда главата на цялата гилдия.
Наистина е ми е интересно да отговорите.
цитирайАко отговорът ви е ДА - няма да коментирам повече.
Ако е НЕ е ви попитам и още едно-две неща.
Има много, навярно са над 90 % нормални и готини лекари (имам много приятели от тези среди). Но криворазбраното ви чуство на солидарност ви изяжда главата на цялата гилдия.
Наистина е ми е интересно да отговорите.
alexalex написа:
докторе, само един въпрос: вие бихте ли платили 1000 лева на някой "да си трае", ако сте убеден, че сте направили всичко по правилата?
Ако отговорът ви е ДА - няма да коментирам повече.
Ако е НЕ е ви попитам и още едно-две неща.
Има много, навярно са над 90 % нормални и готини лекари (имам много приятели от тези среди). Но криворазбраното ви чуство на солидарност ви изяжда главата на цялата гилдия.
Наистина е ми е интересно да отговорите.
Ако отговорът ви е ДА - няма да коментирам повече.
Ако е НЕ е ви попитам и още едно-две неща.
Има много, навярно са над 90 % нормални и готини лекари (имам много приятели от тези среди). Но криворазбраното ви чуство на солидарност ви изяжда главата на цялата гилдия.
Наистина е ми е интересно да отговорите.
Аз искам да запитам доктора съществува ли някъде посочен какъвто и да било признак – възрастов, диагностичен, физичен, геометричен, визуален или друг, който да разграничава пациентите им в различни категории, които предполагат различно отношение? Ще докаже ли, че бебето не е било техен пациент? Има ли това отношение някаква връзка с твърдението, че лекарите виждат в пациентите си единствено “крачещи портфейли”, какъвто това бебе явно не е било?
p.s. Отправям коментара към теб, защото не вярвам доктора да ми отговори.
35.
анонимен -
vmir
25.12.2010 09:39
25.12.2010 09:39
проблемът е, че докторите се опитват да си извоюват някаква кастова привилегия и се пазят един друг, все едно, че при тях няма мърша.
Не всички доктори, дори по-голямата част от тях не, гледат на пациентите като ходещо портмоне. Както казах - над 90-95 % са мнго свестни. Но пазят едни останали 5-10 %, които са пълни идиоти и извратеняци.
Да си чул за лекар с отнети лекарски права поради лекарска грешка или небрежност? Да си чул за наказан от Лекарския съюз лекар за фалшиви болнични или за менте диагнози на мутри в ареста?
Да си чул да изгониха онзи идиот от Търговище, дето правил операции, докато е бил в чужбина и е източил над 500 000 лева от здравната каса?
Това е големият проблем.
После реват, че нямало пари - ами няма, като има едни кретени, дето крадат яко за нормалните няма. Ама сбърканата постановка е, че нормалните скачат срещу обеството, а не срещу своите идиоти.
Това е според мен.
цитирайНе всички доктори, дори по-голямата част от тях не, гледат на пациентите като ходещо портмоне. Както казах - над 90-95 % са мнго свестни. Но пазят едни останали 5-10 %, които са пълни идиоти и извратеняци.
Да си чул за лекар с отнети лекарски права поради лекарска грешка или небрежност? Да си чул за наказан от Лекарския съюз лекар за фалшиви болнични или за менте диагнози на мутри в ареста?
Да си чул да изгониха онзи идиот от Търговище, дето правил операции, докато е бил в чужбина и е източил над 500 000 лева от здравната каса?
Това е големият проблем.
После реват, че нямало пари - ами няма, като има едни кретени, дето крадат яко за нормалните няма. Ама сбърканата постановка е, че нормалните скачат срещу обеството, а не срещу своите идиоти.
Това е според мен.
Съгласен съм с теб, но не мога да се начудя с какъв акъл някой може да поиска да му бъде позволен цинизмът като кастова привилегия. По същата логика, учителите ще поискат да псуват и да изнудват учениците си, защото, както казва докторът по-горе, че не се цени здравеопазването, не повече се цени образованието, а учителите не се ползват с признанието и уважението на колегите си по света. По същата логика ще реагират и голямата част от всички останали професии, с изключение на няколко, към които конюнктурата е по-благосклонна, поне засега, но след време и те ще поемат щафетата на низвергнатите, псуващите и проклинащите, които няма да се спират пред нищо, за да си отмъщават на останалите за изгубените привилегии, стига да приемем цинизмът за норма.
цитирай
37.
анонимен -
11
25.12.2010 15:34
25.12.2010 15:34
мамата им , ако ги чуя така да говорят за дъщеря ми - убивам ги
цитирай
38.
анонимен -
Napravih si truda da se registriram
25.12.2010 16:27
25.12.2010 16:27
Oh,oh,oh razbolqvam se ,kato 4eta tozi doktor KO pishe,mama miaaaaa...TINALEX 31...
I kato parvo;pravopisni greshki ,hei doktortce,vaw -Ne sada ,a SADAT,i BALGARINAT,zapo4vash izretcenie,i sashtestvitelno ..koeto se tclenuva ,mama mia,eto kak si vzel diploma-patsientite si posreshtate vinagi sas ZLOBA,nikakvo tcoveshko otnoshenie.....nikoga na lekar -opazil me BOG,i na nikoi ne pojelavam da otide na lekar v BG
цитирайI kato parvo;pravopisni greshki ,hei doktortce,vaw -Ne sada ,a SADAT,i BALGARINAT,zapo4vash izretcenie,i sashtestvitelno ..koeto se tclenuva ,mama mia,eto kak si vzel diploma-patsientite si posreshtate vinagi sas ZLOBA,nikakvo tcoveshko otnoshenie.....nikoga na lekar -opazil me BOG,i na nikoi ne pojelavam da otide na lekar v BG
анонимен написа:
Oh,oh,oh razbolqvam se ,kato 4eta tozi doktor KO pishe,mama miaaaaa...TINALEX 31...
I kato parvo;pravopisni greshki ,hei doktortce,vaw -Ne sada ,a SADAT,i BALGARINAT,zapo4vash izretcenie,i sashtestvitelno ..koeto se tclenuva ,mama mia,eto kak si vzel diploma-patsientite si posreshtate vinagi sas ZLOBA,nikakvo tcoveshko otnoshenie.....nikoga na lekar -opazil me BOG,i na nikoi ne pojelavam da otide na lekar v BG
I kato parvo;pravopisni greshki ,hei doktortce,vaw -Ne sada ,a SADAT,i BALGARINAT,zapo4vash izretcenie,i sashtestvitelno ..koeto se tclenuva ,mama mia,eto kak si vzel diploma-patsientite si posreshtate vinagi sas ZLOBA,nikakvo tcoveshko otnoshenie.....nikoga na lekar -opazil me BOG,i na nikoi ne pojelavam da otide na lekar v BG
Слава Богу, има и много човечни лекари.
анонимен написа:
мамата им , ако ги чуя така да говорят за дъщеря ми - убивам ги
И аз бих направил същото.
Даже след това бих ги сложил на видно място - за назидание на всеки, които се изкушава от подобни диалози.
Тъй като са живи обаче, трябва да се извинят на всички засегнати и шокирани. Диалогът им не е под юргана, за да засяга само тях, а е казан в обществено заведение, където всеки може да го чуе.
41.
анонимен -
Знаех си че е безсмислено да пиша. ...
26.12.2010 10:10
26.12.2010 10:10
Знаех си че е безсмислено да пиша.Виждам само злоба-прикрита и не толкова.Е,весели празници на всички.Дано вашите деца да мислят по-различно.Иначе има опасност и по това да се отличаваме от останалите-и начина си на мислене да не можем да променим.Впрочем това не е чудно-иранците и до днес говорят фарси и имат "особена орхитектура" и начин на мислене.
цитирай
42.
анонимен -
Oh, oh, oh razbolqvam se, kato 4eta ...
26.12.2010 10:11
26.12.2010 10:11
анонимен написа:
Oh,oh,oh razbolqvam se ,kato 4eta tozi doktor KO pishe,mama miaaaaa...TINALEX 31...
I kato parvo;pravopisni greshki ,hei doktortce,vaw -Ne sada ,a SADAT,i BALGARINAT,zapo4vash izretcenie,i sashtestvitelno ..koeto se tclenuva ,mama mia,eto kak si vzel diploma-patsientite si posreshtate vinagi sas ZLOBA,nikakvo tcoveshko otnoshenie.....nikoga na lekar -opazil me BOG,i na nikoi ne pojelavam da otide na lekar v BG
I kato parvo;pravopisni greshki ,hei doktortce,vaw -Ne sada ,a SADAT,i BALGARINAT,zapo4vash izretcenie,i sashtestvitelno ..koeto se tclenuva ,mama mia,eto kak si vzel diploma-patsientite si posreshtate vinagi sas ZLOBA,nikakvo tcoveshko otnoshenie.....nikoga na lekar -opazil me BOG,i na nikoi ne pojelavam da otide na lekar v BG
О,ти си забелязал?Дано да не си само ти.
анонимен написа:
Знаех си че е безсмислено да пиша.Виждам само злоба-прикрита и не толкова.Е,весели празници на всички.Дано вашите деца да мислят по-различно.Иначе има опасност и по това да се отличаваме от останалите-и начина си на мислене да не можем да променим.Впрочем това не е чудно-иранците и до днес говорят фарси и имат "особена орхитектура" и начин на мислене.
Ако не можеш да си обясниш наказанието освен със злоба, значи наистина е безсмислено да пишеш.
44.
анонимен -
Аз , "осъден лекар"...не съм виждал, дори за "пари от рушвет!!!!!!!!!!!!!!!!
26.12.2010 13:20
26.12.2010 13:20
А ,ВИЕ......ПОЗНАВАТЕ ЛИ, ТАКИВА...??!
...ХА,ХА,ХА,.....НЕ,НАЛИ ???!
ТОГАВА ,КАКВО ИМ ПУКА НА ДОКТОРИТЕ.......МОГАТ ДА СИ ПРАВЯТ И ГОВОРЯТ -----КАКВОТО СИ ИСКАТ!
.....ЕСТЕСТВЕНО ,ЧЕ ЦЕЦО Е ВИНОВЕН.....ЧЕ... ИМ ВАДИ "КИРЛИВИТЕ РИЗИ"!
Вече трябва да Ви е ясно ,защо България е стояла 500-г., под властта на Султана:
ПРОСТО ,НЯКОЙ Е ИМАЛ ИЗГОДА ОТ ТОВА!!!!
При "комунизма", ...имало много "доволни от Бай Тошо"....???!
АМИ ,ПРОСТО СА ИМАЛИ ИЗГОДА ОТ ТОВА!!!
Докторите "източвали здравната каса"...и взимали "рушвети"...???!!
АМИ ,....НЯКОЙ ИМА ИЗГОДА ОТ ТОВА!
СТИГНЕ ЛИ СЕ ДО ВЪПРОСА:
..Е ,КОЙ Е ТОЯ....?????!!!----------ПЪЛНО МЪЛЧАНИЕ В "КЕНЕФА"!!
ЗАКЛЮЧЕНИЕ:
ЗНАЧИ В "КЕНЕФА" ВИ Е ГОТ......НЯМАТЕ ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИИ!
цитирай...ХА,ХА,ХА,.....НЕ,НАЛИ ???!
ТОГАВА ,КАКВО ИМ ПУКА НА ДОКТОРИТЕ.......МОГАТ ДА СИ ПРАВЯТ И ГОВОРЯТ -----КАКВОТО СИ ИСКАТ!
.....ЕСТЕСТВЕНО ,ЧЕ ЦЕЦО Е ВИНОВЕН.....ЧЕ... ИМ ВАДИ "КИРЛИВИТЕ РИЗИ"!
Вече трябва да Ви е ясно ,защо България е стояла 500-г., под властта на Султана:
ПРОСТО ,НЯКОЙ Е ИМАЛ ИЗГОДА ОТ ТОВА!!!!
При "комунизма", ...имало много "доволни от Бай Тошо"....???!
АМИ ,ПРОСТО СА ИМАЛИ ИЗГОДА ОТ ТОВА!!!
Докторите "източвали здравната каса"...и взимали "рушвети"...???!!
АМИ ,....НЯКОЙ ИМА ИЗГОДА ОТ ТОВА!
СТИГНЕ ЛИ СЕ ДО ВЪПРОСА:
..Е ,КОЙ Е ТОЯ....?????!!!----------ПЪЛНО МЪЛЧАНИЕ В "КЕНЕФА"!!
ЗАКЛЮЧЕНИЕ:
ЗНАЧИ В "КЕНЕФА" ВИ Е ГОТ......НЯМАТЕ ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИИ!
Замисляте ли се, че коментирате САМО това, което ви пробута Цветанов като автентичен разговор. някой да е чул автентичния аудиозапис? защо не го разсекретиха, след като би доказал вината на лекарите и невинността на Цветанов? но целта е постигната - всички взехте да плюете лекарите и напълно забравихте за апартаментите на ЦЦ и за убеличената престъпност.
цитирайВъв връзка с експертизата.В заключение доказва,че бебето е родено мъртво и ГорноОряховските лекари са направили всичко необходимо за спасяването му.Къде е логиката? Родено мъртво,не оформен плод,а те се борят за спасяването му.Гарван,гарвана око не вади-това е все едно,брат да застане срещу брат си.
цитирайzarumitu написа:
Във връзка с експертизата.В заключение доказва,че бебето е родено мъртво и ГорноОряховските лекари са направили всичко необходимо за спасяването му.Къде е логиката? Родено мъртво,не оформен плод,а те се борят за спасяването му.Гарван,гарвана око не вади-това е все едно,брат да застане срещу брат си.
Става дума за професионализъм. Професионалистите се дразнят от онези, които позорят професията им и няма нищо странно или нередно да се издаде обективна експертиза. Че, се е родило мъртво, доказва единствено, че лекарите не са умъртвили бебето, но от това не следва, че не биха го умъртвили, какъвто вариант обсъждат, и това също е подсъдно.
Иначе съм напълно съгласен, че има и чудесни лекари, но тези не са такива, не са такива и онези, които поискаха извинение от министъра, че е създал неудобства на тези лекари, които ни докараха до прага на лудостта. Ако дете беше чуло разговорите им, психиката му едва ли щеше да издържи, а те искат извинение. Безсрамие.
http://www.blitz.bg/article/22315
цитирайТърсене
Блогрол
1. Gerihelps
2. Eва Звездева
3. Comma
4. Вики
5. Буров
6. Библията
7. BGweather
8. Stringmeteo
9. BGSTYLE
10. Investopedia
11. база данни
12. Световна банка
2. Eва Звездева
3. Comma
4. Вики
5. Буров
6. Библията
7. BGweather
8. Stringmeteo
9. BGSTYLE
10. Investopedia
11. база данни
12. Световна банка