Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2011 18:05 - “ЗА” ИЛИ “ПРОТИВ” ФЛАШКИТЕ?
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 4970 Коментари: 32 Гласове:
64

Последна промяна: 26.01.2011 18:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Два месеца вече не стихват канските ревове срещу подслушването и срещу подслушващите. Всичко щеше да бъде наред, ако противниците на подслушването не се възторгваха толкова много от съдържанието на циркулиращите навсякъде флашки. Родната опозиционна мисъл се оказа във фатално шизофренично раздвоение между ненавистта си към флашките и неудържимата си любов към тях. И цялата тази обществена психоенергия - сблъскана, притискана и разчеквана само за една от многото функции на държавата, която законът е възложил единствено на изпълнителната власт, за да служи на оцеляването на нацията и сигурността на управляваните от нея граждани.

 И се чудя - откъде този стръвен афинитет на опозицията единствено към тази информация, отговорността за която е възложена на изпълнителната власт, а опозицията има неограниченото право да я регламентира, регулира и насочва със законодателни мерки, за  което през цялото това погубено 2 месечно врме на скандали, тя не е направила и едно предложение?

 Това ме кара да запитам знае ли някой през цялото това време на скандали и борби на опозицията едновременно ЗАи ПРОТИВфлашките, колко нелепи или проблемни закона са били внесени за подобряване от нея, колко правилници и подзаконови актове за решаване на нерешени проблеми са били подготвени от нея, колко реформаторски законотворчески инициативи са предприети от опозицията, и какво е изобщо предназначението на парламентарната опозиция, за да стигнем днес до твърденията, че управляващите трябвало да правят законите, защото са мнозинство, и нямало да приемат законотворческата работа на опозицията?

Откъде следва, че опозицията трябва да бъде винаги противвсички инициативи на управляващите, (както например беше с реституцията, приватизацията, чуждестранните инвестиции, с правата върху земята, с членството в НАТО и ЕС и почти всичко останало), а като дойде на власт по-късно, да си приписва заслугите на онези, на които е пречила с всички възможни сили и средства? Не се ли крие в шизофреничната същност на тази наложена представа за опозиция и най-съществената причина за злополучията на нашенския политически и икономически модел като цяло? Не извиква ли точно паразитната роля на опозицията и неизбежната нужда от подставени лица, с неясни ресурси и подкрепа зад себе си, без решаващата намеса на които и най-малкия обществен напредък би изисквал неописуемо продължителни и абсурдно изтощителни усилия? 

 И, накрая, понеже е абсолютна мода да се оправдават с моралнисъображения най-неморални трактовки и действия, не е ли същата опозиционна шизофреничност изворът на несекващото политическо и обществено лицемерие и коварство, оправдаващо като политика вероломството да не пропускаш нито един възможен начин за препъване на работещия, без оглед на това какви щети ще произтекат от подлостта или от агресивното ти невежество?

И накрая, могат ли да бъдат национални политици хора, които се борят за принципа "Да махнем СРС - тата, щото виждате ли какво може да излезе отimage тях"?




Гласувай:
66



1. makont - "Това" не излиза от СРС-тата, а излиза от самите "тях",
26.01.2011 18:12
за съжаление. Управляват ни хора, които дори нямат елементарен език и начин на поведение. Дори и пиарите им, не могат да спасят ситуацията, какво остава за другото. Освен това всички говорят едо и също, като навити пружинки са. Съжалявам, но това не са хората, които трябва да управляват тази държава. Хубава вечер!
цитирай
2. yanev - за съжаление. Управляват ни хора, ...
26.01.2011 18:24
makont написа:
за съжаление. Управляват ни хора, които дори нямат елементарен език и начин на поведение. Дори и пиарите им, не могат да спасят ситуацията, какво остава за другото. Освен това всички говорят едо и също, като навити пружинки са. Съжалявам, но това не са хората, които трябва да управляват тази държава. Хубава вечер!

Кои са според теб хората, които трябва да управляват държавата? Тези които са се усъвършенствали в лицемерието и говорят интелигентно и възпитано, но поведението им няма нищо общо с приказките и мислят само как да се облагодетелстват лично ли? Според мен по - важно е управляващите да са откровени с хората и да работят за държавния и обществен интерес. Това че им липсва възпитание и дипломатичност не е толкова съществено.
цитирай
3. vmir - 1. makont - "Това" не излиза от СРС-тата, а излиза от самите "тях",
26.01.2011 18:26
makont написа:
за съжаление. Управляват ни хора, които дори нямат елементарен език и начин на поведение. Дори и пиарите им, не могат да спасят ситуацията, какво остава за другото. Освен това всички говорят едо и също, като навити пружинки са. Съжалявам, но това не са хората, които трябва да управляват тази държава. Хубава вечер!


Това го разбирам като лично мнение. Но не мога да разбера базирането на цялостното отношение към политика и държава върху това лично мнение. Все едно да искаш да застрелят шофьора, който кара автобуса, в който се намираш, защото има бенка на носа си, и за целта да убеждаваш пътниците, че непоносимата бенка е присадена за 1 милион откраднати от тях долара.

Хубава вечер!
цитирай
4. анонимен - Е....КОФТИ Е ДА ТИ ВЗЕМАТ ХЛЯБА.....
26.01.2011 18:33
КОГАТО "ПОДСЛУШВАХА" КОМУНЯГИТЕ------ВСИЧКО БЕШЕ ,СУПЕР!!!
КОГАТО ОБАЧЕ, ПОЧНАХА ДА ГИ "ПОДСЛУШВАТ", ТЯХ.....СТАНА МНОГО "КОФТИ"!!!!!

НЕ ИМ СТАВА ....."ДАЛАВЕРАТА"!!!!!!!!!!!!!
АМИ ,ВЕРНО СИ Е.......КОФТИ Е ,ДА ТИ ВЗЕМАТ .....ЗАНАЯТА....И"ХЛЯБА"!!!!!!!
цитирай
5. vmir - 4. анонимен - Е....КОФТИ Е ДА ТИ ВЗЕМАТ ХЛЯБА.....
26.01.2011 18:40
анонимен написа:
КОГАТО "ПОДСЛУШВАХА" КОМУНЯГИТЕ------ВСИЧКО БЕШЕ ,СУПЕР!!!
КОГАТО ОБАЧЕ, ПОЧНАХА ДА ГИ "ПОДСЛУШВАТ", ТЯХ.....СТАНА МНОГО "КОФТИ"!!!!!

НЕ ИМ СТАВА ....."ДАЛАВЕРАТА"!!!!!!!!!!!!!
АМИ ,ВЕРНО СИ Е.......КОФТИ Е ,ДА ТИ ВЗЕМАТ .....ЗАНАЯТА....И"ХЛЯБА"!!!!!!!


Обръщат се нещата, при това - нелегални подслушвачи искат с подслушване да изнудват държавата, която единствена има правото да подслушва. Явно ще им трябва време да проумеят, че държавата вече не е в техни ръце, и ще има още доста пискане, докато го разберат съвсем.
цитирай
6. mamkamu - Пак изместваш проблема. А той е м...
26.01.2011 18:49
Пак изместваш проблема. А той е много елементарен за решение. Крие се в отговора на следния въпрос: Е ли ББ възпрепятствал законна акция на агенция "Митници" или не? Ако не е, браво. Но ако е...

Всичко друго е дрън-дрън!

Впечатленията ми за теб са, че си разсъждаващ човек. Е добре, ти би ли подкрепил любимия си министър-председател, ако знаеш, че той нарушава закона, използвайки служебното си положение?
цитирай
7. анонимен - Дааа, "яхнаха вълната" ...
26.01.2011 19:00
Дааа,"яхнаха вълната" на СРС и пускане - няма.
Само, да не тръгне някой да ме убеждава ,че при предходните правителства не се е правило,че направо ще ми се дореве от" червена пяна".
р.р Не мисля,че мазното лицемерие на Станишев,Първанов и Сие е" възпитание".Гавра е!Поздрави,vmir!
цитирай
8. анонимен - Икономист
26.01.2011 19:06
Тъпия митничар Танов е звънял на ЕГН то на 25 годишния младеж митничар,защото започва с 86 и е с десет цифри.Той Бойко така ги е тренирал, че и числата от тотото да им прати, пак ще ги наберат!
цитирай
9. vmir - 6. mamkamu - Пак изместваш проблема. А той е м...
26.01.2011 19:18
mamkamu написа:
Пак изместваш проблема. А той е много елементарен за решение. Крие се в отговора на следния въпрос: Е ли ББ възпрепятствал законна акция на агенция "Митници" или не? Ако не е, браво. Но ако е...

Всичко друго е дрън-дрън!

Впечатленията ми за теб са, че си разсъждаващ човек. Е добре, ти би ли подкрепил любимия си министър-председател, ако знаеш, че той нарушава закона, използвайки служебното си положение?


И аз те поставям между разсъждаващите, а ето, че ме изненадваш с една доста груба грешка. Стъпваш на презумпцията, че сме правова държава с перфектно работещи закони, а тази презумпция е идеалната предпоставка за задкулисно шантажиране на всяко едно правителство, било чрез включване на невидими за публиката ресурси и нелегални влияния, било чрез нахъсване на лумпенски и аутсайдерски маси срещу управлението. Ще ме опровергаеш ли, или ще приемеш това и ще предпочетеш да продължа?
цитирай
10. vmir - 7. sevt9 - Дааа, "яхнаха вълната" ...
26.01.2011 19:19
sevt9 написа:
Дааа,"яхнаха вълната" на СРС и пускане - няма.
Само, да не тръгне някой да ме убеждава ,че при предходните правителства не се е правило,че направо ще ми се дореве от" червена пяна".
р.р Не мисля,че мазното лицемерие на Станишев,Първанов и Сие е" възпитание".Гавра е!Поздрави,vmir!


Съгласен, Поздрави!
цитирай
11. ran - и проблема със сересетата го отмести
26.01.2011 21:07
(меко казано) и така го отмести, че се не видя
Основната идея е да се подслушва САМО за тежки престъпления!
И точно опозицията внасяше текстове и анализи, които предричаха сегашната катастрофа. А някои дори демонстрираха пред парламента докато се приемаше закона от ГЕРБЕРСКОТО мнозинство.

Какво става? Досега не си си позволявал толкова грубо да лъжеш.
А пък идеята, че властта може да коли и да беси, защото не сме правова държава ...
ми-и-и не знам къде да я турна
цитирай
12. анонимен - ..ЕГАТИ ,..."ВЪЛНАТА".....
26.01.2011 22:42
...САМО ЗА ЧЕПКАНЕ ...И НИЩО ПОВЕЧЕ!!!
ХОРАТА ,ВЕЧЕ НИ ГИ И СЛУШАТ......ЯСНО ИМ Е----КОЙ РАЗИГРАВА ТИЯ ПИЕСКИ!
ЧЕНГЕДЖИЙНИЦАТА НА ДС ...ПРАВИ ОТЧАЯНИ ОПИТИ ДА ОБЪРНЕ ПАЛАЧИНКАТА....!
УМРЕЛА ,РАБОТА.....!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
13. vmir - 11. ran - и проблема със сересетата го отмести
26.01.2011 23:10
ran написа:
(меко казано) и така го отмести, че се не видя
Основната идея е да се подслушва САМО за тежки престъпления!
И точно опозицията внасяше текстове и анализи, които предричаха сегашната катастрофа. А някои дори демонстрираха пред парламента докато се приемаше закона от ГЕРБЕРСКОТО мнозинство.

Какво става? Досега не си си позволявал толкова грубо да лъжеш.
А пък идеята, че властта може да коли и да беси, защото не сме правова държава ...
ми-и-и не знам къде да я турна


И кой лъже? Кой твърдеше, че сересетата пречели на демокрацията, (сигурно, щото баба му имала да си говори страхотни авторски мисли, да не говорим за внука й)?
И, откъде накъде щом Мамкаму не се върна да каже съгласен или не, значело, че властта щяла да коли и беси? Това е нищо повече от тактика за истеризация на лумпените, за да могат да се тръшкат както се тръшкаха, че щели да подслушват бабите им и да правят произволни обобщения, нямащи ни най-малко общо с действителността. Ще ти кажа и за правовата държава - щом някой с истерия продължава да повтаря гаври със закона и да се прави, че не разбира какво прави, това е доста ясен знак, че именно той е заинтересоват от потъпкване на законността и го прави не само от неразбиране. Трето десетилетие хиляди хора се прощават преждевременно с живота си, други бягат навън да се спасяват, защото тук някои се правят, че не разбират какво става и се тръшкат всячески, за да попречат на всяко едно правителство без изключение. Къде има подобно нещо по света?
цитирай
14. ran - "Кой твърдеше, че сересетата пречели на демокрацията"
26.01.2011 23:51
Аз!
а на теб ти трябва малка червена книжка с автоцитати
и без това си започнал само да скандираш
цитирай
15. vmir - 14. ran - "Кой твърдеше, че сересетата пречели на демокрацията"
27.01.2011 06:22
ran написа:
Аз!
а на теб ти трябва малка червена книжка с автоцитати
и без това си започнал само да скандираш


Ти може да си твърдял, че сересетата пречели на демокрацията, аз нямам нищо против това. Против съм, когато на гражданин, (на който не му плащат да прави закони) му дойде някой страх от държавата му, опозицията да се занимава само с това да му подхранва страха от държавата му. Това е последното нещо, което трябва да прави опозицията. Първото задължение на опозицията е да прави закони, правилници за прилагането им и да следи за спазването им. В момента опозицията твърди, че всичко това е работа на управляващите, а задачата на опозицията била да пази демокрацията, сякаш демокрацията няма нищо общо с реда и законите.

Нещо повече, чрез непрекъснато тиражиране на лъжи и лицемерно “възмущение”, опозицията се опитва да раздухва страховете от държавата, сякаш не се кани да я управлява в полза на гражданите, а да я ликвидира за тяхно успокоение и радост. Опозицията днес е достигнала до такова върховно състояние на политическа деградация, че е забравила, че и нея са я дискредитирали и сваляли от власт подобни групи за експлоатиране страховете на гражданите от държавата им. И го е приела като нормално за политиката, защото не й пука за последствията от туземната й игра на политика.

p.s. Казваш, че някои от опозицията излезли от парламента в знак на протест срещу закона за срстата - и това, депутати да се откажат от правомощията си в пленарната зала, за да вдигат шум на улицата ако не е най-доброто доказателство на всичко, което казах - здраве му кажи.
цитирай
16. анонимен - Икономист
27.01.2011 07:44
Ало, Вмирчо, да ти дам едно ЕГН, да звъннеш - там приемат оплаквания 891110!
цитирай
17. vmir - 16. анонимен - Икономист
27.01.2011 08:18
анонимен написа:
Ало, Вмирчо, да ти дам едно ЕГН, да звъннеш - там приемат оплаквания 891110!


Отговора за всезнайвци като теб - в следващия постинг.
цитирай
18. boristodorov56 - А може би, някои хора са просто пр...
27.01.2011 09:11
А може би, някои хора са просто против миционерщината на бившите кадесари.
цитирай
19. vmir - 18. boristodorov56 - А може би, някои хора са просто пр...
27.01.2011 10:45
boristodorov56 написа:
А може би, някои хора са просто против миционерщината на бившите кадесари.


Нямам нищо против, стига да не е по един и същи начин, защото онези веднага му намират колая и даже обръщат нещата в своя изгода.
цитирай
20. gothic - Впрочем, има ли политик, който да не ...
27.01.2011 14:34
Впрочем, има ли политик, който да не се опитва да обърне нещата, каквито и да са, в своя полза?
цитирай
21. vmir - 20. gothic - Впрочем, има ли политик, който да не ...
27.01.2011 14:45
gothic написа:
Впрочем, има ли политик, който да не се опитва да обърне нещата, каквито и да са, в своя полза?


Приятелю, това е не само политическа, но и човешка склонност, и жална ни майка, ако избираме за политици онези, които го правят най-безскрупулно. Никой не е безгрешен, но дори след избора си сме длъжни да наблюдаваме и търсим безскрупулните, да ги сочим, за да не ги допуснем втори път да се доберат до властта.
цитирай
22. zahariada - Въпрос.
27.01.2011 15:11
Кога излезе първото СРС? Дати на събития няма. Актьорите в тази история, са 3-4 -ма. Те не взимат никакви мерки и продържават да си говорят. Какво означава това? Че всичко е сглобено от тях. Огледайте се и вижте какви промени в законите се правят, които ще ни досъсипят и съсипания ни живот. Ключовата дума е "ПРАХ" в очите, ушите и навсякъде. Още повече, че сега никой не иска да вземе властта. Това са си техни постановки.
цитирай
23. demonwind - Ще се опитам кратичко
27.01.2011 15:14
да изразя личното си мнение - проблемът със СРС-тата е тясно свързан с "дюнерджийниците". Ще обясня защо. След като министър-председателя, министъра на вътрешните работи и шефа на митниците (и тримата бивши ченгета) са позволили да бъдат подслушвани (или по-скоро не са предприели мерки да ограничат достъпа до комуникациите помежду си), това значи, че в очите на цял свят България е разграден двор, насред който се издига статуя със свалени до коленете гащи и надупена според посоката на вятъра в момента. Така че тези с "дюнерджийниците" просто нямат стимул да удрят по и без това ударената ни държава - мюсюлманите може да са пълни изроди и сатрапи, но все пак са хора на честта и на умряло псе нож не вадят. Камо ли на глистите, живеещи в търбуха му...
цитирай
24. анонимен - ИЗ, СЕ РЕ СЕ,.. ДС.....И....СИ МИСЛЯТ...
27.01.2011 15:41
.....ЧЕ ,СА РЕШИЛИ ПРОБЛЕМА И ЩЕ ИМ СЕ РАЗМИНЕ ГОЛЯМАТА ЧИСТКА ОТ ВЛАСТТА....!
ГРЕШКА!!!!

НЕ СТЕ ПОЗНАЛИ, ДРУГАРЧЕТА----ГЕРБ,....ТЕПЪРВА ЗАПОЧВАМЕ!
--СЛЕД ДИПЛОМАТИТЕ ...
-ИДВАТ, ПОЛИЦАИТЕ
-СЛЕД ТЯХ ВОЕННИТЕ,
-СЛЕД ТЯХ, ДЪРЖАВНИТЕ СЛУЖБИ,
-СЛЕД ТЯХ ,ОБЩИНИТЕ И КМЕТСТВАТА

....ЩЕ ВИ ИЗЧИСТИМ ДО КРАК-----НЕМА ,ЛАБАВО.....ДРУГАРЧЕТА!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
25. анонимен - Ами защото тези ни проглушиха уш...
27.01.2011 16:41
Ами защото тези ни проглушиха ушите, че не са като онези. Да ама не, бетер тях ще станат ако останат още 2 години!!!
цитирай
26. vmir - 22. zahariada - Въпрос.
27.01.2011 16:54
zahariada написа:
Кога излезе първото СРС? Дати на събития няма. Актьорите в тази история, са 3-4 -ма. Те не взимат никакви мерки и продържават да си говорят. Какво означава това? Че всичко е сглобено от тях. Огледайте се и вижте какви промени в законите се правят, които ще ни досъсипят и съсипания ни живот. Ключовата дума е "ПРАХ" в очите, ушите и навсякъде. Още повече, че сега никой не иска да вземе властта. Това са си техни постановки.


А защо опозицията се хваща, вместо да работи по слабостите на законите, да обяснява пропуските или недостатъците им, да популяризира не сересета, а идеи и решения за усъвршенстване на законите и прилагането им, да разяснява и организира обществото в подкрепа на необходимите промени, вместо да се цепи "Боко е тиква, затова ни трябва нова конституция". Че аз досега не съм чул една идея с какъв текст тази конституция пречи, не съм чул едно предложение за промяна на един член в който и да било подзаконов акт, как ще им повярвам, че друга конституция ще реши проблемите?
цитирай
27. vmir - 23. demonwind - Ще се опитам кратичко
27.01.2011 17:00
demonwind написа:
да изразя личното си мнение - проблемът със СРС-тата е тясно свързан с "дюнерджийниците". Ще обясня защо. След като министър-председателя, министъра на вътрешните работи и шефа на митниците (и тримата бивши ченгета) са позволили да бъдат подслушвани (или по-скоро не са предприели мерки да ограничат достъпа до комуникациите помежду си), това значи, че в очите на цял свят България е разграден двор, насред който се издига статуя със свалени до коленете гащи и надупена според посоката на вятъра в момента. Така че тези с "дюнерджийниците" просто нямат стимул да удрят по и без това ударената ни държава - мюсюлманите може да са пълни изроди и сатрапи, но все пак са хора на честта и на умряло псе нож не вадят. Камо ли на глистите, живеещи в търбуха му...


Нека не игнорираме факта, че цялата тази дандания е приета като манна небесна от опозицията.
цитирай
28. vmir - 25. анонимен - Ами защото тези ни проглушиха уш...
27.01.2011 17:07
анонимен написа:
Ами защото тези ни проглушиха ушите, че не са като онези. Да ама не, бетер тях ще станат ако останат още 2 години!!!


Ми да натискаме тогава опозицията да ги държи изкъсо, ама не както е свикнала досега - да оправдава безхаберието си със сересета, картофи, претенции за "мъжки момчета", партенки за гладни стачки и главозамайващи лъжи, а с реална работа, нали затова им плащаме заплатите! Парламентарната опозиция е компетентния орган, който да ни покаже проблемите и решенията им, защо ни занимават с глупости?
цитирай
29. zahariada - Съгласен съм.
27.01.2011 17:21
Аз не ги разделям. Както е казано ..."вкупом съгрешиха и вкупом трябра да си ходят!" На България е нужна нова кръв, тази е замърсена и вредна. Поздрав!
цитирай
30. demonwind - 27. vmir
27.01.2011 17:29
Е, то в нашите "политици", особено опозицията, ако могат и от фъшкиите си ще извлекат дивиденти. И все ще се намерят овце да (про)дадат гласа си за тях на изборите... ;)
цитирай
31. vmir - 29. zahariada - Съгласен съм.
27.01.2011 17:56
zahariada написа:
Аз не ги разделям. Както е казано ..."вкупом съгрешиха и вкупом трябра да си ходят!" На България е нужна нова кръв, тази е замърсена и вредна. Поздрав!


Поздрави, приятелю,
но не забравяй, че хората са материалните носители на идеите (както флашките са материалните носители на сересетата и от марката им в повечето случаи почти нищо не зависи). Ами ако изгоним всички и си раздадем някак помежду си постовете им, с какви идеи и представи ще управляваме? Ако се събере достатъчно шумна група, която за домогване до стола на депутата - картоф крещи до небесата, че само нова конституция ще ни реши проблемите, на идеята ли ще вярваш, или на хората, които я издигат?
цитирай
32. vmir - 30. demonwind - 27. vmir
27.01.2011 18:03
demonwind написа:
Е, то в нашите "политици", особено опозицията, ако могат и от фъшкиите си ще извлекат дивиденти. И все ще се намерят овце да (про)дадат гласа си за тях на изборите... ;)


Съгласен, това е реалността не само за онези, които си продават гласа в деня на изборите, но въпреки всичко, поне около избори не губим надежда, нали? Остава да намерим начините за задържане на надеждата. Да видим кой я погубва и по какъв начин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4093237
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54870
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031