Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 08:14 - "Т’ВА Е МОМЧЕТО, КЪДЕ РИТА ТОПКАТА С МЕНЕ, БЕ!"
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 10763 Коментари: 69 Гласове:
77

Последна промяна: 27.01.2011 09:09


Не ме интересува казано ли е, или не. Интересува ме, че някои хора изглежда смятат, че Премиера на България трябва да говори ето така:

 "Уважаеми г-н Танов, моля за вашето любезно позволение да сведа до проблемите, включващи вашата информираност по въпроси, касаещи оптималното функциониране на поверената ви служба в частност и сигурността на многообичната ни безкрайно скъпа родина и държава като цяло, както и безкайно важните настроения на прогресивната ни общественост, недостижимите ни интелектуалци, издигнали се далеч над световното ниво, както и безкрайно честната ни националноотговорна и несъмнето безупречна във всяко едно отношение опозиция, че младият дълбокоуважаван от мен господин, чиито даннни имах безкрайната и неописуема чест да Ви изпратя, е изцяло и несъмнено същата личност, с която имам неописуемото удоволствие да практикувам игра на открито, включваща тичане, подаване и насочване към определено оградено с греди място, съвместната крайна цел на което е преследваният и подаван еластичен предмет със сферична форма и кожена повърхност, (пълен с въздух под налягане) да попадне в гореописаното място за радост и наслада на участващи в дейността и наблюдаващите я постоянно пребиваващи и случайно преминаващи зрители или служебно ангажирани лица.

С безпределно уважение, искрено Ваш ..... Бойко Борисов, изпълняващ по случайност ролята на Министър-Председател на Република България и разговарящ с Вас по силата на конституционните си задължения, възникнали след всеобщи национални парламентарни избори, проведени в страната и в чужбина на ..............................................................................................".

 
ИНТЕРЕСУВА МЕ СЪЩО ЧЕ, които сега се тръшкат, че Премиера не използва такъв или подобен език твърдят, че е съвсем в реда на нещата посрещащите новороденото да псуват бебето и да обсъждат умъртвителни процедури, за да не би случайно бебето да оживее.




Гласувай:
81



1. lisichka - Оф, маймуната се сетила за убитото ...
27.01.2011 08:33
Оф, маймуната се сетила за убитото бебе!
Кога маймуно се сещаш за него, само, когато ти е удобно ли?
цитирай
2. vmir - 1. lisichka - Оф, маймуната се сетила за убитото ...
27.01.2011 08:48
lisichka написа:
Оф, маймуната се сетила за убитото бебе!
Кога маймуно се сещаш за него, само, когато ти е удобно ли?


Тъпо предположение. Не може такова нещо да създава удобства. Не аз се сещам, а ми напомнят кошмарния случай самите блюстители на изящната словестност, повечето от които се разбират помежду си единствено с псувни.Тези дни се занимавах с няколко такива. Теб какво ти влиза в работата това, след като само си се скатавала, докато аз се разправях на разни места из блога? Да не би да ми завиждаш, че съм прав?
цитирай
3. анонимен - Лицемерието българско
27.01.2011 09:13
Лицемерието българско е върховно!
Това, което си написал в кавичките в поста си, ми прилича на изказване на зализан комсомолски/партиен секретар на комсомолско/партийно събрание - казване с много думи и безброй напудрени фрази на нещо, което може да се каже с едно изречение. Който е бил по разни по-малки и по-големи комсомолски и партийни спявки, знае какво се е вихрело след "официалната част". Колко морални са били и езикът, и поведението на комсомолците и на партийците. За тези, които не помнят - сравнително по-нов пример: надут пуяк със сериозно лице реди "умни мисли" - след това пикае във фонтана.
Този стил на мислене и поведение показва откъде идат кресливите ПОЛИТИЧЕСКИ удари срещу правителството - ако не тези разговори, нещо друго щяха да измислят. Но собствената им червеникава воня се разнася иззад политическите им напъни и е задушаваща.
цитирай
4. boristodorov56 - Никой не иска от Богоравния да ...
27.01.2011 09:16

Никой не иска от Богоравния да говори по протокола на британския кралски двор.
Стилистиката на публичната реч на Б. Борисов вече е обръгвнала на всички и не прави впечатление никому.

Мисля, че хората се същистват от вербалността и.
цитирай
5. vmir - 3. анонимен - Лицемерието българско
27.01.2011 09:46
анонимен написа:
Лицемерието българско е върховно!
Това, което си написал в кавичките в поста си, ми прилича на изказване на зализан комсомолски/партиен секретар на комсомолско/партийно събрание - казване с много думи и безброй напудрени фрази на нещо, което може да се каже с едно изречение. Който е бил по разни по-малки и по-големи комсомолски и партийни спявки, знае какво се е вихрело след "официалната част". Колко морални са били и езикът, и поведението на комсомолците и на партийците. За тези, които не помнят - сравнително по-нов пример: надут пуяк със сериозно лице реди "умни мисли" - след това пикае във фонтана.
Този стил на мислене и поведение показва откъде идат кресливите ПОЛИТИЧЕСКИ удари срещу правителството - ако не тези разговори, нещо друго щяха да измислят. Но собствената им червеникава воня се разнася иззад политическите им напъни и е задушаваща.


Съглавен съм.
цитирай
6. karambol5 - Кефиш ! Бате говори като всички нас. ...
27.01.2011 09:50
Кефиш ! Бате говори като всички нас ............някой да е на друго мнение ?
цитирай
7. vmir - 4. boristodorov56 - Никой не иска от Богоравния да ...
27.01.2011 09:55
boristodorov56 написа:

Никой не иска от Богоравния да говори по протокола на британския кралски двор.
Стилистиката на публичната реч на Б. Борисов вече е обръгвнала на всички и не прави впечатление никому.

Мисля, че хората се същистват от вербалността и.


Борисе, на мен Борисов съвсем не ми изглежда Богоравен, но предполагам, че за някои изглежда по този начин, защото ненужно се възвеличават основните му врагове. Приемането на опонентите му за обикновени шмекери, веднага прави и него да изглежда обикновен човек, без амбицията да се опитва да заблуждава, че е по-културен, отколкото е в действителност. А ти знаеш ли всъщност какво означава "културен човек", защото не мен не ми е ясно това понятие, както не ми е ясно какво точно разбираш под "вербалност" и значимостта, която се крие в нея.
цитирай
8. vmir - 6. karambol5 - Кефиш ! Бате говори като всички нас. ...
27.01.2011 10:09
karambol5 написа:
Кефиш ! Бате говори като всички нас ............някой да е на друго мнение ?


Е, не точно като всички. На вота на недоверие, уважаван досега от мен политик толкова майсторски и умело назида преждеговорившия, че прави изводи за цената на хляба, без да бил знаел, че борсовата цена на пшеницата се била покачила за разглеждания период с 20%, но пък справката след това показа, че не са 20%, ами били 120%. А това е 6 - кратна грешка, която трябваше да докаже ролята на сивата икономика и политически чадъри в цената на хляба!
Безсрамно оправдание за "борбите" на българската опозиция срещу "мафията" и съдействието, което й се оказва от българското правителство! И тези хора, на които не им мигва окото да "грешат" по този начин за десетки милиони, са "шокирани" от разговорните изрази на опонентите си?!
цитирай
9. lisichka - Пожелавам ви за светлото бъдеще, ...
27.01.2011 10:15
Пожелавам ви за светлото бъдеще, един такъв премиер курвар като Берлускони, че да има по какво по цял ден да си чешите езиците. Тогава ще сте във вихъра си.
А сега на този, само се чудите за какво да се хванете. Горките.
цитирай
10. karambol5 - Виж сега, аз на вота на доверие бях ...
27.01.2011 10:21
Виж сега , аз на вота на доверие бях
като на театро :)
цитирай
11. vmir - 9. lisichka - Пожелавам ви за светлото бъдеще, ...
27.01.2011 10:33
lisichka написа:
Пожелавам ви за светлото бъдеще, един такъв премиер курвар като Берлускони, че да има по какво по цял ден да си чешите езиците. Тогава ще сте във вихъра си.
А сега на този, само се чудите за какво да се хванете. Горките.


Ама аз не му търся кусури, обратното - колкото повече го плюят, толкова по-симпатичен ми става, щото аз не мога да бъда толкова милостив като него и на негово място ако бях, щях да направя да им се стъжни на клеветниците.
цитирай
12. vmir - 10. karambol5 - Виж сега, аз на вота на доверие бях ...
27.01.2011 10:35
karambol5 написа:
Виж сега , аз на вота на доверие бях
като на театро :)


Аз пък все още им се връзвам, затова се разочаровах да видя някои неща.
цитирай
13. kass - vmir
27.01.2011 11:16
Аз пък все не мога да се начудя защо богатите заедно с вдигането на стандарта си не вземат да вдигнат и културата си малко. Няма лошо човек да е естествен и затова ще е добре по естествен начин да промени начина си на изказване, ако има разбира се усещането, че това е необходимо...
цитирай
14. karambol5 - Виж сега, аз на вота на доверие бях ...
27.01.2011 11:49
vmir написа:
karambol5 написа:
Виж сега , аз на вота на доверие бях
като на театро :)


Аз пък все още им се връзвам, затова се разочаровах да видя някои неща.


Разочарованието отмина . Просто не се изненадах .
Прав си за шесткратната грешка - факт е !
цитирай
15. анонимен - Аз
27.01.2011 12:19
пак не разбрах какво иска да каже Vmir
цитирай
16. pukamuli - Ако си беше останал охранител
27.01.2011 12:37
Въобще нямаше да ми пука,как мисли и се изразява!При него е в обратна последователност,но щеше да си е негов проблем!Дразнещото е,че власта му дава възможност за онлайн медийни изяви и както казват турците ми става "байгън"!Сериозно се замислям да потърся услугите на добър адвокат,за да заведа дело срещу държавата и Боко,като нейн върховен представител,за системен психологичен тормоз,създаване на душевен постравматизъм и дискомфорт,чиито последици нанасят непоправими вреди в семейството(децата отказват да говорят правилно,не си учат уроците,оскубаха комшийските кокошки,за да се кичат като Винету,бягат от час и по цял ден ритат топка и се бият по трафопостовете,жената ме кара да ходя на фитнес и да играя голф,накупила ми е черни тениски и бейзболни шапки и ако походката ми не е "а,ла дреми ми на кура",оставам без салатка!Кошмар!
цитирай
17. анонимен - до ан. 3 Помним помним, даже и голо хоро са играли:)
27.01.2011 13:04
:)
цитирай
18. vmir - 13. kass - vmir
27.01.2011 13:18
kass написа:
Аз пък все не мога да се начудя защо богатите заедно с вдигането на стандарта си не вземат да вдигнат и културата си малко. Няма лошо човек да е естествен и затова ще е добре по естествен начин да промени начина си на изказване, ако има разбира се усещането, че това е необходимо...


Същия въпрос и аз съм си го задавал доста години. Докато не открих от собствен опит, че за да оцелееш сред вълци, щеш - не щеш, трябва да виеш по вълчи. Друго си е, които признават само дон Корлеоне и никой друг, да те помислят за него. (Преди години един ревностен привърженик на Янето и мой колега "доказваше", че приватизирам институцията, в която работя, и редица подобни неща, както сега "доказват" за кого ли не). Почина милия, и почина не от друго, а защото не можеше да си обясни нещата и се чудеше да мрази ли, евала ли да прави, нагласа някаква, пропи се яко, пада, става, накрая главата му не издържа на постоянните екстремни съприкосновения със земята. Колко нерви ми е струвало да му изтърпявам псувните и скандалите, а после умилкванията и славословията, само аз си знам, но ако бях му уйдисал на акъла и не бях спрял да му се връзвам и да му обяснявам любезно и кротко, днес аз щях да бъда в гроба.
цитирай
19. vmir - 15. анонимен - Аз
27.01.2011 13:22
анонимен написа:
пак не разбрах какво иска да каже Vmir


Не се притеснявай, не си длъжен всичко да разбираш.
цитирай
20. vmir - 16. pukamuli - Ако си беше останал охранител
27.01.2011 13:25
pukamuli написа:
Въобще нямаше да ми пука,как мисли и се изразява!При него е в обратна последователност,но щеше да си е негов проблем!Дразнещото е,че власта му дава възможност за онлайн медийни изяви и както казват турците ми става "байгън"!Сериозно се замислям да потърся услугите на добър адвокат,за да заведа дело срещу държавата и Боко,като нейн върховен представител,за системен психологичен тормоз,създаване на душевен постравматизъм и дискомфорт,чиито последици нанасят непоправими вреди в семейството(децата отказват да говорят правилно,не си учат уроците,оскубаха комшийските кокошки,за да се кичат като Винету,бягат от час и по цял ден ритат топка и се бият по трафопостовете,жената ме кара да ходя на фитнес и да играя голф,накупила ми е черни тениски и бейзболни шапки и ако походката ми не е "а,ла дреми ми на кура",оставам без салатка!Кошмар!


Тази идея много ми харесва, ама защо ли имам чувството, че ще предпочетеш да оставиш изпълнението й на друг...
цитирай
21. tutankhamon661 - vmir
27.01.2011 13:27
Отдавна се смея на "умниците", които казват, че Борисов се изразява селски, народно и т.н. Къде му е лошото? Тъкмо повече хора ще го разберат.
Според мен това е още един начин за избиване на типично българските комплекси. Плюещите знаят много добре, че те самите говорят така, но ужасно много се срамуват и не искат другите да го разберат. С възмущението си опитват да подпъхнат идеята "Ние не сме такива".
Отделно, че това им дава още една възможност да критикуват правителството. Сигурно защото не го правят по безброй други линии.
цитирай
22. vmir - 14. karambol5 - Виж сега, аз на вота на доверие бях ...
27.01.2011 13:37
karambol5 написа:
vmir написа:
karambol5 написа:
Виж сега , аз на вота на доверие бях
като на театро :)


Аз пък все още им се връзвам, затова се разочаровах да видя някои неща.


Разочарованието отмина . Просто не се изненадах .
Прав си за шесткратната грешка - факт е !


Не е единствения, цялата опозиция в настоящия парламент почти без изключение си служи със същата "точност" и се чудя тези държавата на абордаж ли са я взели, да се държат така безотговорно към фактите и цифрите. В резултат от което сега се питам колко ли пъти заради изисканото говорене съм пропускал да видя какви колосални лъжи се крият зад твърденията на въпросния политик, на когото вярвах?
цитирай
23. vmir - 21. tutankhamon661,
27.01.2011 13:48
tutankhamon661 написа:
Отдавна се смея на "умниците", които казват, че Борисов се изразява селски, народно и т.н. Къде му е лошото? Тъкмо повече хора ще го разберат.
Според мен това е още един начин за избиване на типично българските комплекси. Плюещите знаят много добре, че те самите говорят така, но ужасно много се срамуват и не искат другите да го разберат. С възмущението си опитват да подпъхнат идеята "Ние не сме такива".
Отделно, че това им дава още една възможност да критикуват правителството. Сигурно защото не го правят по безброй други линии.


Знам, даже вече като чуя "Боко тиквата" и си имам точно определена представа за умствения багаж и разговорните умения на автора. Ако имаха капацитета да критикуват по друг начин, не биха се поколебали, но явно епитетите и повтаряне лъжите на БСП са тавана на възможностите им. Ми каквото могат Фараоне, това правят, а ние с теб трябва да си държим на позицията, за да видят хората по-ясно кой кой е и да избират по-успешно в бъдеще. Виждам, че и теб мнозина те мразят, но пък не сме задължили никого с нищо да се храни с омраза, нали? Поздрави!
цитирай
24. borisovgepi - Борисов има интелект на селско м...
27.01.2011 14:17
Борисов има интелект на селско магаре. Не виждам как някой ще е по-умен от него.
цитирай
25. vmir - 24. borisovgepi - Борисов има интелект на селско м...
27.01.2011 14:20
borisovgepi написа:
Борисов има интелект на селско магаре. Не виждам как някой ще е по-умен от него.


Не гледай, ако случайно видиш такъв, няма да ти хареса.
цитирай
26. monaliza121 - Teкстът в кавичките, да не е реч на ...
27.01.2011 14:51
Teкстът в кавичките, да не е реч на Пирински?;)))
Аха, не е, тук се разбира за какво иде реч..
цитирай
27. анонимен - КРАСИВИ НЕЩА!
27.01.2011 15:02
САМО ГЕРБ ,ВИНАГИ ГЕРБ ,,,, ГЕРБ НЕ Е ПАРТИЯ ,А КАУЗА НА ЧЕСТНИЯ БЪЛГАРИН
цитирай
28. omirotvoritel - По-важно е
27.01.2011 15:02
какво казва, не толкова как. Никой не желае да слуша лустросани, лицемерни лъжи. Но противниците му са го забравили.
цитирай
29. vmir - 26. monaliza121 - Teкстът в кавичките, да не е реч на ...
27.01.2011 15:08
monaliza121 написа:
Teкстът в кавичките, да не е реч на Пирински?;)))
Аха, не е, тук се разбира за какво иде реч..


И на мен ми напомня за други, ама най-ми напомня за някого, който смята, че дишането на Премиера е по-различно от това на останалите хора и си вярва, че ако хората чуят усилено това дишане, веднага ще разберат "какъв" човек ги управлява и на момента ще блокират държавата, за да го принудят да напусне властта завинаги.
цитирай
30. demonwind - А на някой направи ли му
27.01.2011 15:09
впечатление, че в това СеРеСе се споменава, че въпросното лице, ритащо футбол с премиера, е т.нар. "телкаджия" - сиреч здрав като бик млад човек, ползващ всички привилегии на инвалид (няма да се учудя дори ако е на 100 %, с придружител), докато на хора с ампутирани крайници в решенията на ТЕЛК се казва едва ли не, че ще им поникнат нови и на практика са здрави и почти годни за работа? Заради такива "телкаджии" западняците, идващи за пръв път в България, ни смятат за клинчари и богати хора, криещи доходите си, защото по техните думи в България "инвалидите карали само скъпи и прескъпи коли и джипове".
Това, че се лобира за някакъв митничар, не открива топлата вода, тук е важното акцент да се постави на "телкаджиите", ама да не стане като при правителството на Крадлив Дедо - няма инвалиди, няма проблем - всички инвалиди се обявяват за здрави и им се спират всички привилегии... Защото не се знае на кой в какъв момент ще му се наложи да се явява на истински ТЕЛК, а тогава хич няма да му е до СРС-та и политика...
цитирай
31. vmir - 27. анонимен - КРАСИВИ НЕЩА!
27.01.2011 15:15
анонимен написа:
САМО ГЕРБ ,ВИНАГИ ГЕРБ ,,,, ГЕРБ НЕ Е ПАРТИЯ ,А КАУЗА НА ЧЕСТНИЯ БЪЛГАРИН


Не съм от ГЕРБ, но ще ги подкрепям с цялото си сърце, докато отстояват ЧЕСТНОСТТА като кауза.
Писна ми от мазни лицемери и тарикат-морализатори!!!
цитирай
32. vmir - 28. omirotvoritel - По-важно е
27.01.2011 15:17
omirotvoritel написа:
какво казва, не толкова как. Никой не желае да слуша лустросани, лицемерни лъжи. Но противниците му са го забравили.


Забравили са защо са във властта, ако изобщо някога са знаели.
цитирай
33. анонимен - САМО ГЕРБ, ВИНАГИ ГЕРБ, , , , ГЕРБ НЕ Е ...
27.01.2011 15:18
анонимен написа:
САМО ГЕРБ ,ВИНАГИ ГЕРБ ,,,, ГЕРБ НЕ Е ПАРТИЯ ,А КАУЗА НА ЧЕСТНИЯ БЪЛГАРИН
Ami da.
цитирай
34. alexdb - ха-ха-ха
27.01.2011 15:22
vmir написа:
анонимен написа:
САМО ГЕРБ ,ВИНАГИ ГЕРБ ,,,, ГЕРБ НЕ Е ПАРТИЯ ,А КАУЗА НА ЧЕСТНИЯ БЪЛГАРИН


Не съм от ГЕРБ, но ще ги подкрепям с цялото си сърце, докато отстояват ЧЕСТНОСТТА като кауза.
Писна ми от мазни лицемери и тарикат-морализатори!!!

Определено се убеждавам, че простотията в БГ е взела връх и категорично си е заслужила мизерията в която живее. След като има хора, които си вярват, че милиционер-мутра с една полупрочетена книга може да им оправи положението съдбата им е напълно заслужена. Като негов заместник може да изберат и магаре, което по интелект едва ли ще му отстъпва и да продължат да вярват, че някой ще ги оправи. Глупакът каквото и да прави си остава глупак и единствена му функция е да го ползват за евтина работна ръка!
цитирай
35. анонимен - До vmir
27.01.2011 15:32
Даа,толкова честност се е концентрирала в ГЕРБ ,че за другите нищо не остана.Цветанов готвел компромат на Танов и сина му.Танов докладвал на Борисов.Шест месеца няма отговор.Това го каза самия танов ,а не годните комунисти.Ти какво честно намираш в това някой да ти изфабрикува компромат защото не искаш да пускаш без проверка ония 2-3 фирми.И не само на теб ами и на семейството.Язък ,че Танов има чин ГЕНЕРАЛ.Ако някой посмее да направи нещо подобно с моя син ще го гръмна без да ми мигне окото.А Танов се просълзява и се чуди да лъже ли още или да вземе да каже цялата истина
цитирай
36. анонимен - :))))) опитах се, да си представя ...
27.01.2011 15:50
:))))) опитах се,да си представя Премиера с такъв речник,ама ...не би..!

цитирай
37. анонимен - ИЗ СЕ РЕ СЕ ..ДС...И СИ МИСЛЯТ...
27.01.2011 16:13
...ЧЕ СА РАЗКОЛЕБАЛИ НЯКОГО ОТ ГЕРБ И БОЙКО ...ИЛИ СА СЕ УПЛАШИЛИ ПРЕД МРЪСОТИЙТЕ , ГАДОСТИТЕ И ИНТРИГИТЕ ,...... КОИТО СЕ РАЗПРОСТРАНЯВАТ В ПРОСТРАНСТВОТО!

НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ ,ДРУГАРЧЕТА!
ОСНОВНОТО ПОЧИСТВАНЕ НА ДЪРЖАВАТА ОТ КАДРИТЕ НА ДС/ДАНС ,ВЪРВИ И ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА С ПЪЛНА СИЛА :
-МИНА ПРЕЗ ДИПЛОМАТИТЕ...
-МИНА ,ПРЕЗ ПОЛИЦИЯТА...
-МИНАВА ,ПРЕЗ АРМИЯТА...
ЩЕ МИНЕ ,ПРЕЗ ДЪРЖАВНИТЕ СЛУЖБИ....
-ЩЕ МИНЕ ,ПРЕЗ ОБЩИНИТЕ И КМЕТСТВАТА....

...ЩЕ МИНЕ НАВСЯКЪДЕ---КЪДЕТО Е НУЖНО!!!!

ЧЕРВЕНАТА ЧЕНГЕДЖИЙСКА -КОМУНИСТИЧЕСКА ПЛЕСЕН ,ЩЕ БЪДЕ ИЗЧИСТЕНА НАПЪЛНО И СТРАНАТА , .....ОСНОВНО ДЕЗИНФЕКЦИРАНА ЗА ДА ЗАПОЧНЕ ,НОВ ЖИВОТ!!!!

ТЕЗИ ЖАЛКИ ОПИТИ ЗА ДЕСТАБИЛИЗАЦИЯ НА ДЪРЖАВАТА ,СА ОБРЕЧЕНИ !
ОБРЕЧЕНИ СА И КАДРИТЕ НА ДС!!!!!
БЪЛГАРИЯ ,ЩЕ БЪДЕ СВОБОДНА И БЕЗ ЧЕРВЕНАТА КОМУНИСТИЧЕСКА МАФИЯ!!!
СМЪРТ НА ДС И ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ!
цитирай
38. vmir - 34. alexdb,
27.01.2011 16:19
alexdb написа:
vmir написа:
анонимен написа:
САМО ГЕРБ ,ВИНАГИ ГЕРБ ,,,, ГЕРБ НЕ Е ПАРТИЯ ,А КАУЗА НА ЧЕСТНИЯ БЪЛГАРИН


Не съм от ГЕРБ, но ще ги подкрепям с цялото си сърце, докато отстояват ЧЕСТНОСТТА като кауза.
Писна ми от мазни лицемери и тарикат-морализатори!!!

Определено се убеждавам, че простотията в БГ е взела връх и категорично си е заслужила мизерията в която живее. След като има хора, които си вярват, че милиционер-мутра с една полупрочетена книга може да им оправи положението съдбата им е напълно заслужена. Като негов заместник може да изберат и магаре, което по интелект едва ли ще му отстъпва и да продължат да вярват, че някой ще ги оправи. Глупакът каквото и да прави си остава глупак и единствена му функция е да го ползват за евтина работна ръка!


А ти пък явно си от онези, които вечно чакат онзи всезнайко и умник, който никога не идва да им оправи държавата. Ако и предците ни бяха чакали като теб умника да ги оправи, за да престанат да се вайкат и тръшкат, че няма умни хора, сега нямаше да ни има. Сигурно знаеш, че туземците и до днес си чакат онзи, който ще дойде да ги оправи.
цитирай
39. vmir - 35. анонимен - До vmir
27.01.2011 16:26
анонимен написа:
Даа,толкова честност се е концентрирала в ГЕРБ ,че за другите нищо не остана.Цветанов готвел компромат на Танов и сина му.Танов докладвал на Борисов.Шест месеца няма отговор.Това го каза самия танов ,а не годните комунисти.Ти какво честно намираш в това някой да ти изфабрикува компромат защото не искаш да пускаш без проверка ония 2-3 фирми.И не само на теб ами и на семейството.Язък ,че Танов има чин ГЕНЕРАЛ.Ако някой посмее да направи нещо подобно с моя син ще го гръмна без да ми мигне окото.А Танов се просълзява и се чуди да лъже ли още или да вземе да каже цялата истина


Като си се закахърил, че е свършила честността, (сигурно си я представяш като баница) що не се сетиш, че всичките разговори БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ са пуснати в обръщение от хора, които са нарушили закона, след като са имали ЗАКОННАТА защита да повдигнат същия въпрос в рамките на служебните си задължения. Това да ти говори нещо?
цитирай
40. vmir - 6. sevt9 - :))))) опитах се, да си представя ...
27.01.2011 16:36
sevt9 написа:
:))))) опитах се,да си представя Премиера с такъв речник,ама ...не би..!


Моля те, недей! Целта е да се заядем едни други вярно ли е или не, да се изтощим в безсмислени дебати, (как ще го докажеш на онези, за които това е сламката, за която да се хванат, след като оригиналите са унищожени?) за да могат някои да си покажат лъжливите претенции. Ако са били честни, щяха да ги изнесат когато са били на служба и е можело да се докаже, сега сме в ситуация "една жена, ми каза, само дето взе, че след това ми върза номера да умре", ама вервайте ми, така ми каза. Къде го има това по света?
цитирай
41. vmir - 37. анонимен - ИЗ СЕ РЕ СЕ ..ДС...И СИ МИСЛЯТ...
27.01.2011 16:40
Няма друг начин, всичко по реда си.
цитирай
42. boristodorov56 - Как ще отговориш на този въпрос, че не видях отговора?
27.01.2011 16:48

анонимен написа:
.



35. анонимен:

Цветанов готвел компромат на Танов и сина му.

Танов докладвал на Борисов.Шест месеца няма отговор.

Това го каза самия Танов ,а не гадните комунисти.

Ти какво честно намираш в това някой да ти изфабрикува компромат защото не искаш да пускаш без проверка ония 2-3 фирми?

И не само на теб ами и на семейството?

цитирай
43. vmir - 42. boristodorov56 - Как ще отговориш на този въпрос, че не видях отговора?
27.01.2011 17:29
boristodorov56 написа:

анонимен написа:
.



35. анонимен:

Цветанов готвел компромат на Танов и сина му.

Танов докладвал на Борисов.Шест месеца няма отговор.

Това го каза самия Танов ,а не гадните комунисти.

Ти какво честно намираш в това някой да ти изфабрикува компромат защото не искаш да пускаш без проверка ония 2-3 фирми?

И не само на теб ами и на семейството?



Горе му отговорих по следния начин: "...всичките разговори БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ са пуснати в обръщение от хора, които са нарушили закона, след като са имали ЗАКОННАТА защита да повдигнат същия въпрос в рамките на служебните си задължения. Това да ти говори нещо?"

Ще добавя само, че човек, който се е отказал да докаже истината си с помощта на закона (справка - вчерашната присъда от 2 години затвор за Мургина за принуждаване на подчинен), няма как да я докаже извън него, и следователно сам е избрал да поставя вярата в твърденията си в противовес на закона. Нима приемаш да се занимаваш с фалшификатите на самопоставил се в ролята на фалшификатор заради това, че той ги нарича "истински" след унищожаване на оригиналите?
цитирай
44. tutankhamon661 - 23. vmir - 21. tutankhamon661,
27.01.2011 18:28
vmir написа:
tutankhamon661 написа:
Отдавна се смея на "умниците", които казват, че Борисов се изразява селски, народно и т.н. Къде му е лошото? Тъкмо повече хора ще го разберат.
Според мен това е още един начин за избиване на типично българските комплекси. Плюещите знаят много добре, че те самите говорят така, но ужасно много се срамуват и не искат другите да го разберат. С възмущението си опитват да подпъхнат идеята "Ние не сме такива".
Отделно, че това им дава още една възможност да критикуват правителството. Сигурно защото не го правят по безброй други линии.


Знам, даже вече като чуя "Боко тиквата" и си имам точно определена представа за умствения багаж и разговорните умения на автора. Ако имаха капацитета да критикуват по друг начин, не биха се поколебали, но явно епитетите и повтаряне лъжите на БСП са тавана на възможностите им. Ми каквото могат Фараоне, това правят, а ние с теб трябва да си държим на позицията, за да видят хората по-ясно кой кой е и да избират по-успешно в бъдеще. Виждам, че и теб мнозина те мразят, но пък не сме задължили никого с нищо да се храни с омраза, нали? Поздрави!

Дали да ме притеснява омразата на лошите? Няма начин. Ще им оставя техния свят от фантазии. Да видим докъде ще стигнат.
цитирай
45. babametza - Бойко: Няма да се разколебая.
27.01.2011 18:36
За кое бе Бойко? Какво си свършил, че ще го продължиш? Аде, кажи какво си свършил?
цитирай
46. анонимен - Икономист
27.01.2011 18:37
Хайде честито.Премиера си призна.Така се започва, но .....в европейските държави и се продължава с оставки.А тук в "гонсуратлия" ,доктора на науките и почетния хонорариус кауза на Пернишкия университет, на простонароден език казва:Е кво бе,да не моа и аз да помогна на некой".ВАК ли?Да превърнем мозъка в мускул!
цитирай
47. vmir - 46. анонимен - Икономист
27.01.2011 19:08
анонимен написа:
Хайде честито.Премиера си призна.Така се започва, но .....в европейските държави и се продължава с оставки.А тук в "гонсуратлия" ,доктора на науките и почетния хонорариус кауза на Пернишкия университет, на простонароден език казва:Е кво бе,да не моа и аз да помогна на некой".ВАК ли?Да превърнем мозъка в мускул!


Я виж ти капиталистчето - менте искало като в Европата. А ти кога ще почнеш да говориш, мислиш и действаш като европейски капиталист?
цитирай
48. анонимен - sevt9
27.01.2011 19:28
Колкото бях твърд привърженик на Борисов,толкова повече втвърдявам подкрепата си към него,след цялата помия,дето му изливат
Много са причините - разбута сума ти гнезда на оси,идват важни избори/местната власт си е чист феодализъм/ и най-същественото - не се провали,както се очакваше от опозицията,която потриваше ръце доволно,че му се случи да управлявя във време на световна финансова криза и силно се надяваше ,че след няколко месеца правителството ще падне беззащитно.
Харесва ми и това че и Борисов става по-твърд в отпора и няма никакво намерение да се огъва!
Аз очаквам от тази ситуация "ефекта на бумеранга"!
цитирай
49. анонимен - Икономист
27.01.2011 20:01
Безполезни неудачнико,на теб едва ли ще ти давам отчет за каквото и да било.Ти се изсра срещу вентилатора, а сега на кафявите бенки по лицето си им викаш "божа росица".Не зная дали ще стигнат места на държавната софра за всички такива готованци като теб тутан,льохмана с големите букви и други калъфи,но знайте,че освен на вас за кирливите ви заплати,плащаме и на идолите ви да ви водят за носа,а вие да им викате колко са велики.Какво се е променило за 18 месеца ,а?
цитирай
50. tutankhamon661 - 49. анонимен - Икономист
27.01.2011 21:25
анонимен написа:
Безполезни неудачнико,на теб едва ли ще ти давам отчет за каквото и да било.Ти се изсра срещу вентилатора, а сега на кафявите бенки по лицето си им викаш "божа росица".Не зная дали ще стигнат места на държавната софра за всички такива готованци като теб тутан,льохмана с големите букви и други калъфи,но знайте,че освен на вас за кирливите ви заплати,плащаме и на идолите ви да ви водят за носа,а вие да им викате колко са велики.Какво се е променило за 18 месеца ,а?

Какъв икономист си ти, бе? Нали ти виждам малоумния речник. Кой на кого и какво плаща, а? Май по-скоро аз плащам на теб, за да киснеш денонощно по форумите, защото си нямаш друга работа. Икономист бил! Бизнесмен! Много ти разбира кратуната. Неудачник!
цитирай
51. tutankhamon661 - vmir
27.01.2011 21:27
Абе, тоя убитак-икономист кога върти "бизнеса", след като постоянно е тук? Селски номерца прилага, ама не минават.
цитирай
52. vmir - 45. babametza - Бойко: Няма да се разколебая.
27.01.2011 21:56
babametza написа:
За кое бе Бойко? Какво си свършил, че ще го продължиш? Аде, кажи какво си свършил?


Бабомецо, бъркаш ме с Бойко Борисов. И други ме бъркат с него, но истината е, че нямам нищо общо с него. Ако искаш да го питаш, трябва да се обърнеш към него, не към мен, защото той едва ли има време да ми чете блога.
цитирай
53. vmir - 48. анонимен - sevt9
27.01.2011 22:00
анонимен написа:
Колкото бях твърд привърженик на Борисов,толкова повече втвърдявам подкрепата си към него,след цялата помия,дето му изливат
Много са причините - разбута сума ти гнезда на оси,идват важни избори/местната власт си е чист феодализъм/ и най-същественото - не се провали,както се очакваше от опозицията,която потриваше ръце доволно,че му се случи да управлявя във време на световна финансова криза и силно се надяваше ,че след няколко месеца правителството ще падне беззащитно.
Харесва ми и това че и Борисов става по-твърд в отпора и няма никакво намерение да се огъва!
Аз очаквам от тази ситуация "ефекта на бумеранга"!


Бумеранга е неизбежен и той вече действа. Не виждам друго логично обяснение на почти истеричните вайкания.
цитирай
54. vmir - 49. анонимен - Икономист
27.01.2011 22:11
анонимен написа:
Безполезни неудачнико,на теб едва ли ще ти давам отчет за каквото и да било.Ти се изсра срещу вентилатора, а сега на кафявите бенки по лицето си им викаш "божа росица".Не зная дали ще стигнат места на държавната софра за всички такива готованци като теб тутан,льохмана с големите букви и други калъфи,но знайте,че освен на вас за кирливите ви заплати,плащаме и на идолите ви да ви водят за носа,а вие да им викате колко са велики.Какво се е променило за 18 месеца ,а?


Охоо, пак знаем всичко за всички, а? Вечната мечта на комуниста, дори и за капиталист да го назначат, революционната бдителност е над всичко, а?
цитирай
55. vmir - 51. tutankhamon661 - vmir
27.01.2011 22:21
tutankhamon661 написа:
Абе, тоя убитак-икономист кога върти "бизнеса", след като постоянно е тук? Селски номерца прилага, ама не минават.


Тоя няма защо да го мислим, защото банкрута на комунизма го е заварил като директор на предприятие и цялата му лична демократизация се свежда до това да си повтарят и да се самонавиват с такива като него, че са станали капиталисти.
цитирай
56. анонимен - То това е българската трагедия - все със "сърцата" си подкрепят..
28.01.2011 00:39
vmir написа:
Не съм от ГЕРБ, но ще ги подкрепям с цялото си сърце, докато отстояват ЧЕСТНОСТТА като кауза.

Слънце, изразът"честен политик" е оксиморон.От политика се очакват ловкост, прагматичност и способност да реализира максимално собствената си предизборна програма.При това максимално спазвайки законите. По-добре, когато избираш следващия си любимец, да не го правиш с цялото си сърце, а с целия си мозък.
цитирай
57. анонимен - Ти драги
28.01.2011 00:47
Доколкото разбирам от контекста на писанията ти, си от тези, които добре мажат филията в момента. Така, че напълно те разбирам и оправдавам за това, което пишеш.
цитирай
58. анонимен - То няма нужда от коментар подобно писание...
28.01.2011 01:18
Само за себе си говори, колко е акълеца на бедния vmir-чо. Жалки напънченца, на недооправени ченгенца, да се впишат в системата... Тя системата и много дреме за вашите съчувствия, г-н. вмирец. Най-общо казано, дори и не подозира, какви страсти и размисли предизвиква ланския сняг у вас или пък въобще и не забелязва обясненията в любов към едрия мъжкар.
цитирай
59. vmir - 57. анонимен - Ти драги
28.01.2011 01:24
анонимен написа:
Доколкото разбирам от контекста на писанията ти, си от тези, които добре мажат филията в момента. Така, че напълно те разбирам и оправдавам за това, което пишеш.


Ей го още един всезнайко. Като ме разбираш толкова добре и оправдаваш, значи само от скромност не казваш, че не мажеш и ти филията от принципност, честност, добродетели и така нататък. Ми като си толкова прекрасен, що не си пишеш с ник, че да почнат да те издирват като безценен актив на младата ни демокрация? Така и да искат, трудно ще те открият, пък и анонимността още означава, че не искаш да ти предлагат нищо и така ще те подминат като едното нищо.
цитирай
60. анонимен - vmir - мизерията личи по всичко което пишеш
28.01.2011 01:25
vmir написа:
анонимен написа:
Безполезни неудачнико,на теб едва ли ще ти давам отчет за каквото и да било.Ти се изсра срещу вентилатора, а сега на кафявите бенки по лицето си им викаш "божа росица".Не зная дали ще стигнат места на държавната софра за всички такива готованци като теб тутан,льохмана с големите букви и други калъфи,но знайте,че освен на вас за кирливите ви заплати,плащаме и на идолите ви да ви водят за носа,а вие да им викате колко са велики.Какво се е променило за 18 месеца ,а?


Охоо, пак знаем всичко за всички, а? Вечната мечта на комуниста, дори и за капиталист да го назначат, революционната бдителност е над всичко, а?

Жалка картинка, да търсиш комунисти под всяка дума и ред. То ако беше така лесно да се разбере кой е комунист, надали щеше да сме на тоя хал. А знаете ли другарю, че когато съдите за другите по техните думи, се проявявате като равностоен с тях, че и по-долен. С две думи, май че вие сте комуняга и то от най-долната проба.
цитирай
61. анонимен - Самото нищо говори от кухата ти лейка
28.01.2011 01:28
vmir написа:
анонимен написа:
Доколкото разбирам от контекста на писанията ти, си от тези, които добре мажат филията в момента. Така, че напълно те разбирам и оправдавам за това, което пишеш.


Ей го още един всезнайко. Като ме разбираш толкова добре и оправдаваш, значи само от скромност не казваш, че не мажеш и ти филията от принципност, честност, добродетели и така нататък. Ми като си толкова прекрасен, що не си пишеш с ник, че да почнат да те издирват като безценен актив на младата ни демокрация? Така и да искат, трудно ще те открият, пък и анонимността още означава, че не искаш да ти предлагат нищо и така ще те подминат като едното нищо.

Напънал се вмирчо вмирчев - доброто старо малодушно ченге и казал едно голямо НИЩО... Куха, празна, проста лейка...
цитирай
62. vmir - 60. анонимен - vmir - мизерията личи по всичко което пишеш
28.01.2011 01:28
анонимен написа:
vmir написа:
анонимен написа:
Безполезни неудачнико,на теб едва ли ще ти давам отчет за каквото и да било.Ти се изсра срещу вентилатора, а сега на кафявите бенки по лицето си им викаш "божа росица".Не зная дали ще стигнат места на държавната софра за всички такива готованци като теб тутан,льохмана с големите букви и други калъфи,но знайте,че освен на вас за кирливите ви заплати,плащаме и на идолите ви да ви водят за носа,а вие да им викате колко са велики.Какво се е променило за 18 месеца ,а?


Охоо, пак знаем всичко за всички, а? Вечната мечта на комуниста, дори и за капиталист да го назначат, революционната бдителност е над всичко, а?

Жалка картинка, да търсиш комунисти под всяка дума и ред. То ако беше така лесно да се разбере кой е комунист, надали щеше да сме на тоя хал. А знаете ли другарю, че когато съдите за другите по техните думи, се проявявате като равностоен с тях, че и по-долен. С две думи, май че вие сте комуняга и то от най-долната проба.


Най ми е весело, когато видя комуняга да обижда на комуняга. Я дай пак, че е много яко така, един вид: "Веч не съм комунист, и никога няма да бъда, кой комунист не е бил, връз него делата си ще пропъдя"
цитирай
63. анонимен - Дръж здраво логиката и бумеранга vmir!!!
28.01.2011 01:33
vmir написа:
анонимен написа:
Колкото бях твърд привърженик на Борисов,толкова повече втвърдявам подкрепата си към него,след цялата помия,дето му изливат
Много са причините - разбута сума ти гнезда на оси,идват важни избори/местната власт си е чист феодализъм/ и най-същественото - не се провали,както се очакваше от опозицията,която потриваше ръце доволно,че му се случи да управлявя във време на световна финансова криза и силно се надяваше ,че след няколко месеца правителството ще падне беззащитно.
Харесва ми и това че и Борисов става по-твърд в отпора и няма никакво намерение да се огъва!
Аз очаквам от тази ситуация "ефекта на бумеранга"!


Бумеранга е неизбежен и той вече действа. Не виждам друго логично обяснение на почти истеричните вайкания.

Много си прав, като казваш че бумеранга и неговия кофти ефект вече логично летят, към простата ти кратуна. Жалко само че такива си ги надробил в блога, че ще посрещне косматата ти кратуна, по-лесно и по-ефектно от тояга върху главата на камерунски примат.
цитирай
64. анонимен - Знам че търсиш нещо яко и ще си го намериш...
28.01.2011 01:34
vmir написа:
анонимен написа:
vmir написа:
анонимен написа:
Безполезни неудачнико,на теб едва ли ще ти давам отчет за каквото и да било.Ти се изсра срещу вентилатора, а сега на кафявите бенки по лицето си им викаш "божа росица".Не зная дали ще стигнат места на държавната софра за всички такива готованци като теб тутан,льохмана с големите букви и други калъфи,но знайте,че освен на вас за кирливите ви заплати,плащаме и на идолите ви да ви водят за носа,а вие да им викате колко са велики.Какво се е променило за 18 месеца ,а?


Охоо, пак знаем всичко за всички, а? Вечната мечта на комуниста, дори и за капиталист да го назначат, революционната бдителност е над всичко, а?

Жалка картинка, да търсиш комунисти под всяка дума и ред. То ако беше така лесно да се разбере кой е комунист, надали щеше да сме на тоя хал. А знаете ли другарю, че когато съдите за другите по техните думи, се проявявате като равностоен с тях, че и по-долен. С две думи, май че вие сте комуняга и то от най-долната проба.


Най ми е весело, когато видя комуняга да обижда на комуняга. Я дай пак, че е много яко така.

Сега комунягите са много потентни вмир! Очаквай да ти се случи нещо яко...
цитирай
65. vmir - 63. анонимен - Дръж здраво логиката и бумеранга vmir!!!
28.01.2011 01:41
По добре върви на друго бясто да жалиш за мен, че не обичам вайкания.
цитирай
66. vmir - 64. анонимен - Знам че търсиш нещо яко и ще си го намериш...
28.01.2011 01:49
анонимен написа:

Сега комунягите са много потентни вмир! Очаквай да ти се случи нещо яко...


Изпитвал съм го. Преди 20 години ми скочи един три пъти по-дребен от мен да ми дърпа син байряк от ръцете, и още му се чудя що за акъл е имал, да му мине подобна мисъл, защото само със свободната си ръка го метнах през една ограда...
цитирай
67. vmir - бивш 65 пратен на боклука заради малоумни мераци.
28.01.2011 01:51
цитирай
68. aveboko - на другара -вмир-обицам те,искам те
28.01.2011 06:36
pukamuli написа:
Въобще нямаше да ми пука,как мисли и се изразява!При него е в обратна последователност,но щеше да си е негов проблем!Дразнещото е,че власта му дава възможност за онлайн медийни изяви и както казват турците ми става "байгън"!Сериозно се замислям да потърся услугите на добър адвокат,за да заведа дело срещу държавата и Боко,като нейн върховен представител,за системен психологичен тормоз,създаване на душевен постравматизъм и дискомфорт,чиито последици нанасят непоправими вреди в семейството(децата отказват да говорят правилно,не си учат уроците,оскубаха комшийските кокошки,за да се кичат като Винету,бягат от час и по цял ден ритат топка и се бият по трафопостовете,жената ме кара да ходя на фитнес и да играя голф,накупила ми е черни тениски и бейзболни шапки и ако походката ми не е "а,ла дреми ми на кура",оставам без салатка!Кошмар!

цитирай
69. neprosvet - Разсмяхте ме истински, момчета с ...
28.01.2011 12:48
Разсмяхте ме истински, момчета с "цветущите" си коментари!
Бъдети живи и здрави,СИМПАТЯГИ!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4093265
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54870
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031