Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2011 10:58 - ДА СПРЕМ ПЕРПЕТУУММОБИЛИСТИТЕ!
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 10214 Коментари: 48 Гласове:
68

Последна промяна: 05.02.2011 11:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Искам да кажа на всички, че избирането ми за президент е станало крайно наложително заради бъдещето на нацията. Не, не съм от всезнайковците, които си вярват, че всичко знаят, после успешно се правят, че си вярват, а накрая продължанат да упорстват, че всичко знаят, дори когато са принудени да признаят, че никога не са си вярвали. Напротив - аз съм олицетворение на принципа: Малко, но на място”. Затова, моля, бъдете внимателни и не пропускайте нищо от това, което ще ви кажа, за да се уверите в жизнената необходимост от платформата ми, която съм нарекал: “ДА СПРЕМ ПЕРПЕТУУММОБИЛИСТИТЕ!”. Програмата ми се състои от пет точки, доброто познаване на които е условието за спасяване на нацията, затова пристъпвам към оповестяването им:

ПЪРВО да ви напомня решението от 1775 година на Френската Академия на Науките да не се рзглеждат и обсъждат проекти, научни разработки и изобретения за вечни двигатели. Моля, не подценявайте този важен факт, който освободи учените от обсадата на армии неграмотни кандидати за слава, които от векове похабявали времето на професионалните учени и блокирали работата им. Това кандидатите за слава постигали, засипвайки учените с камари чертежи и изчисления на двигатели, които произвеждат повече енергия от наличната енергия в системата, отнемайки по този начин голяма част от възможностите на учените да се занимават с наука и да предлагат полезни за практиката решения.

 ВТОРО, искам да обърна внимание на изключително важните последствия от забраната на вечните двигатели от Френската Анадемия на Науките през 1775 година, примера на която бил незабавно възприет в редица държави и това променило света. На първо място англичаните, след като им било забранено да си губят времето с правене на вечен двигател, пренасочили усилията си и веднага заменили вечния двигател с парна машина. Така, само няколко години по-късно, към 1783 година те вече произвеждали парни машини, с които първо задвижили кораби, от 1804 г влакове, завъртели тъкачни станове и други производствени машини и осъществили Индустриалната Революция. Обратно на това, във Франция, отблъснатите чрез забранана на вечните двигатели армии от неграмотници не слагат оръжие, а се реорганизират и префасонират през следващите няколко години, и само дузина години след приемане на забраната, по-точно, през 1789 дават израз на яростта и недоволството си, като превземат и сриват до основи Бастилията, освобождават затворниците, и превръщат мястото на бившия най-голям затвор в танцувална площадка. Но това не е всичко, а само началото на Великата Френска Революция, сложила начало на края на тиранията на човек над човека.

 ТРЕТО, след като енергията за построяване на вечен двигател била пренасочена и използвана да промени обществото из основи, Франция се почувствала толкова силна, че веднага след приключване на революцията, тръгнала да завладява и цивилизова необятни държави и континенти. Укротила се чак след 2-3 десетилетия, когато се убедила, че няма как да цивилизова и подчини на волята си целия свят. Тогава започнали опити за промяна на самата Франция отвътре, и в продължение на няколко десетилетия французите се бунтували и опитвали да приложат на практика идеите на комунизма, докато накрая им омръзнали и решили повече да не се занимават с тях, а да се индустриализират по примера на Англия.

 ЧЕТВЪРТО, освен, че изнамерили начин да превърнат неграмотните скици за вечен двигател в социална революция и начин за промяна на държавата, французите натрупали едновековен опит в неуспешните си масови провали, и след като в съюз с Руската и Британската империя, които век по-рано не успели да покорят, спечелили първата световна война, Франция най-накрая мирясала и започнала да се развива като просперираща и демократична държава. Когато, в комбина със същите империи, (които я победили във войните й срещу тях), постигнала победа и във втората световна война, оттогава до настоящия момент Франция се развива успешно, осигурявайки всевъзможни права и свободи, както и един от най-високите жизнени стандарти на населението си, което най-накрая довело до постигане целите на Великата Френска Революция, поставени два века по-рано като реакция на решението да не се разглеждат предложения за вечни двигатели.

 ПЕТО, като се отчете действието на закона за превръщане и съхранение на енергията, който станал причина за гореспоменатото решение на Френската Академия на Науките от 1775 година, и като се комбинира този закон с натрупания от тогава до настоящия момент опит в прилагането му, съгласно който производството на определено количество стоки, услуги и извършването на конкретни дейности изисква наличието и изразходването на точно определено количество енергия, лесно може да се забележи следното:

-         У нас понастоящем изобилства едно множество от индивиди, които кресливо предлагат политики за оправянена България, които съгласно еквивалентността между пари, стоки и енергия показват очевидно незачитане на природния Закон за Съхранение и Запазване на Енергията, на който са подчинени всички известни процеси в света.

-         Игнорирането на Закон за Съхранение и Запазване на Енергията е превърнато в масова практика чрез истерични настоявания за нарушаването му в икономиката. Построяването на икономически перпетууммобилета у нас е превърнато в масова практика и здрава основа на опозиционната политика, стратегия и тактика.

-         Радушният прием, който руски икономически гурута са намерили у нас, се дължи на кипежът по доказването на икономическото перпетуум мобиле, което за руснаци е напълно обяснимо, защото руският капитализъм е закъснял с два века спрямо западния. (Въпреки това, много се съмнявам дали предложенията на тези гурутасе ползват в Русия с вниманието, с което се ползват у нас). Цялата им фантасмагория с лихвите, че щом един конкретен кредитополучател е получил в аванс стока, която изплаща по-късно с лихва на друг, значи и всички останали му изплащат кредита, е нищо повече от частен случай на перпетуум мобиле в икономиката, защото стъпва на грешната идея, че с увеличаване на паричната маса в обръщение, се увеличава и потребителската стойност на стоките, след като са били вече произведени.  

От всичко казано, мога да завърша с призива: ДА СПРЕМ ПЕРПЕТУУММОБИЛИСТИТЕ, за да тръгне България напред, а може би – и за да продължи да яimage има!  

(За блог-играта на Stoineff)




Гласувай:
73



1. karambol5 - ДА СПРЕМ ПЕРПЕТУУММОБИЛИСТИТЕ, за ...
05.02.2011 11:34
ДА СПРЕМ ПЕРПЕТУУММОБИЛИСТИТЕ, за да тръгне България напред ! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
2. vmir - 1. karambol5 - ДА СПРЕМ ПЕРПЕТУУММОБИЛИСТИТЕ, за ...
05.02.2011 11:40
karambol5 написа:
ДА СПРЕМ ПЕРПЕТУУММОБИЛИСТИТЕ, за да тръгне България напред ! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Само дето БАН не е ФАН! :(
цитирай
3. karambol5 - ;))))))))))))))))))))))))))...
05.02.2011 11:44
;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ми да се реорганизира ;))))))))))))))))))))))))))
Нали за това президент ще те правим :))))))))))))))))))))))
цитирай
4. despinida - Интересен подход,
05.02.2011 11:47
и да ти кажа, подкрепям предложението ти...
Едно, обаче не ми е ясно...ако Франция е дръпнала напред в развитието си, благодарение авангардната роля на ФАН, ние в случая, на БАН ли ще разчитаме...:)
цитирай
5. vmir - 3. karambol5 - ;))))))))))))))))))))))))))...
05.02.2011 11:51
karambol5 написа:
;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ми да се реорганизира ;))))))))))))))))))))))))))
Нали за това президент ще те правим :))))))))))))))))))))))


Първо ми помагай да отстраня Катана от надпреварата :)))))))))))
цитирай
6. vmir - 4. despinida - Интересен подход,
05.02.2011 11:52
despinida написа:
и да ти кажа, подкрепям предложението ти...
Едно, обаче не ми е ясно...ако Франция е дръпнала напред в развитието си, благодарение авангардната роля на ФАН, ние в случая, на БАН ли ще разчитаме...:)


Ето, това е въпроса! :)
цитирай
7. karambol5 - и да ти кажа, подкрепям предложе...
05.02.2011 11:55
vmir написа:
despinida написа:
и да ти кажа, подкрепям предложението ти...
Едно, обаче не ми е ясно...ако Франция е дръпнала напред в развитието си, благодарение авангардната роля на ФАН, ние в случая, на БАН ли ще разчитаме...:)


Ето, това е въпроса! :)

Не , на вмир :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Феодланите старци от БАН не могат много да направят :))))))))))))))))))))))
цитирай
8. stomanata - Хубаво го каза "Малко, но на място".
05.02.2011 11:59
Народът обаче не помни такива неща. Свикнали сме да ни обещават и вече сме го приели предварително. Борисов сто пъти повтори да не се чакат чудеса и геройства, но наглеците и сега го обвиняват, че бил популист. Изобщо не ги интересува, че предизборната му кампания беше доста умерена, както никоя друга преди това. Помисли дали да не обещаеш планини от злато, както правят комунистите.
цитирай
9. hristo27 - Вечният бракуван "Двигат...
05.02.2011 12:17
Вечният бракуван "Двигател" в тая държава се прави от вечните дървени глави в Парламента.
Май от тях наистина трябва да се започне!
цитирай
10. vmir - 7. karambol5 - и да ти кажа, подкрепям предложе...
05.02.2011 12:22
karambol5 написа:
vmir написа:
despinida написа:
и да ти кажа, подкрепям предложението ти...
Едно, обаче не ми е ясно...ако Франция е дръпнала напред в развитието си, благодарение авангардната роля на ФАН, ние в случая, на БАН ли ще разчитаме...:)


Ето, това е въпроса! :)

Не , на вмир :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Феодланите старци от БАН не могат много да направят :))))))))))))))))))))))


Няма как да се направи, когато равенствата на законите за запазване и съхранение се превръщат в неравенства...
цитирай
11. vmir - 8. stomanata - Хубаво го каза "Малко, но на място".
05.02.2011 12:29
stomanata написа:
Народът обаче не помни такива неща. Свикнали сме да ни обещават и вече сме го приели предварително. Борисов сто пъти повтори да не се чакат чудеса и геройства, но наглеците и сега го обвиняват, че бил популист. Изобщо не ги интересува, че предизборната му кампания беше доста умерена, както никоя друга преди това. Помисли дали да не обещаеш планини от злато, както правят комунистите.


Да, но я виж опозицията как "доказва" - нямало увеличения на пенсии, заплати, придобивки, и безсрамно лъжат необразованите, че вдигането им е въпрос на желание. Политическите шарлатани нямат място в политиката, защото паникьосват и лумпенизират допълнително и без това не особено грамотната маса.
цитирай
12. vmir - 9. hristo27 - Вечният бракуван "Двигат...
05.02.2011 12:33
hristo27 написа:
Вечният бракуван "Двигател" в тая държава се прави от вечните дървени глави в Парламента.
Май от тях наистина трябва да се започне!


"Дървените глави" в парламента носят идеите на избирателите си. Няма как любители на дървени глави да изберат пластмасови, например.
цитирай
13. vmir - 13. vishnichka - Много оригинално, поздравления!
05.02.2011 12:44
vishnichka написа:
Ако + е достатъчен за предизборната ти борба, имаш го…

Хм, аз не съм, но виждам много икономисти в блог.бг пишат „парично обрЪщение”, ти също, а аз все си мисля, че правилното е обрАщение или?
Успех!:)


Благодаря,
може би си много права, обращение идва от обрат, а обръщение - от обръщам което не е много желателно... :)
цитирай
14. hristo27 - Вечният бракуван "Двигат...
05.02.2011 12:47
vmir написа:
hristo27 написа:
Вечният бракуван "Двигател" в тая държава се прави от вечните дървени глави в Парламента.
Май от тях наистина трябва да се започне!


"Дървените глави" в парламента носят идеите на избирателите си. Няма как любители на дървени глави да изберат пластмасови, например.



Това за съжаление е горчивата истина.
цитирай
15. анонимен - Ни най - малко искам да те огорча, но ...
05.02.2011 13:27
Ни най - малко искам да те огорча,но това с което мислиш да се захванеш ,си е равнозначно,като да създадеш перпетуммобиле.Дерзай!
Поздрави!
цитирай
16. vmir - 16. sevt9 - Ни най - малко искам да те огорча, но ...
05.02.2011 13:40
sevt9 написа:
Ни най - малко искам да те огорча,но това с което мислиш да се захванеш ,си е равнозначно,като да създадеш перпетуммобиле.Дерзай!
Поздрави!


Споко, кандидатирам се за президент, за да отстраня Катана.
Иначе, както всеки друг, споделям лични наблюдения. И ще кажа както лъжливото Яне: Защо да ставам президент, ако народа не ме слуша?
цитирай
17. tutankhamon661 - vmir
05.02.2011 13:51
Отлично! Обещавам да гласувам за теб! Твоята програма може да послужи като учебник не само в политиката, но и в науката. Даже смятам, че заслужаваш Нобелова награда. Но първо трябва да спечелиш изборите, защото Борисов има нужда от подкрепа срещу сегашния президент. Последният използва цял арсенал от коварни хватки, а около него е пълно с паплач, която по повратливост може да се мери дори с нинджа. Тежка задача е това, не си прави илюзии. Но с общи усилия мисля да успеем.
цитирай
18. men - Да се спрат бойкомобелистити!
05.02.2011 13:52
Явно доста насериозно си се взел!
цитирай
19. анонимен - сменяй си името, че ще се потурчиш като управленец ;-)
05.02.2011 14:01
абсолютно неудачно заглавие петнящо живота и труда на Никола Тесла и половината научен свят!!!
цитирай
20. анонимен - ....Елица
05.02.2011 14:23
Тъй-тъй-БАН трябва да се замени с ФАН,и
натрупаната енергия да се вложи в правилната
насока,че иначе току-виж се получил ефекта на
парното котле-ей,хора-физиката е в основата на
прогреса-стига да знаем как да прилагаме законите и-
енергията не се губи-тя просто се трансформира и е
константна величина
цитирай
21. vmir - 18. tutankhamon661 - vmir
05.02.2011 14:31
tutankhamon661 написа:
Отлично! Обещавам да гласувам за теб! Твоята програма може да послужи като учебник не само в политиката, но и в науката. Даже смятам, че заслужаваш Нобелова награда. Но първо трябва да спечелиш изборите, защото Борисов има нужда от подкрепа срещу сегашния президент. Последният използва цял арсенал от коварни хватки, а около него е пълно с паплач, която по повратливост може да се мери дори с нинджа. Тежка задача е това, не си прави илюзии. Но с общи усилия мисля да успеем.


Благодаря, Тутанкамоне!
Да разпердушиним тези нинджи!
цитирай
22. vmir - 19. men,
05.02.2011 14:33
men написа:
Да се спрат бойкомобелистити!


Не се и надявай!
цитирай
23. vmir - 20. анонимен - сменяй си името, че ще се потурчиш като управленец ;-)
05.02.2011 14:39
анонимен написа:
абсолютно неудачно заглавие петнящо живота и труда на Никола Тесла и половината научен свят!!!


По този въпрос трябва да се разбереш с националните академии на науките.

Вероятно в Зимбабве или в Занзибар най-малко половината от учените са гениални поне колкото Тесла, но на запад не са толкова напред с материала за перпетуум мобилетата.
цитирай
24. vmir - 21. анонимен - ....Елица
05.02.2011 14:41
анонимен написа:
Тъй-тъй-БАН трябва да се замени с ФАН,и
натрупаната енергия да се вложи в правилната
насока,че иначе току-виж се получил ефекта на
парното котле-ей,хора-физиката е в основата на
прогреса-стига да знаем как да прилагаме законите и-
енергията не се губи-тя просто се трансформира и е
константна величина


Съгласен напълно!
цитирай
25. fireball - Тъй-тъй-БАН трябва да се замени с ...
05.02.2011 14:59
анонимен написа:
Тъй-тъй-БАН трябва да се замени с ФАН,и
натрупаната енергия да се вложи в правилната
насока,че иначе току-виж се получил ефекта на
парното котле-ей,хора-физиката е в основата на
прогреса-стига да знаем как да прилагаме законите и-
енергията не се губи-тя просто се трансформира и е
константна величина


Абсолютно правилно!
ВЪпроса обаче е каква част от енергията отива за поддържане на системата и каква за развитието й.
Двайсет години по-голямата част от енергията все отива за поддържане на излишно усложнената структура на държавната машина и тенденцията, уви продължава с бодряшки ентусиазъм...
цитирай
26. анонимен - " У нас понастоящем изобил...
05.02.2011 16:09
" У нас понастоящем изобилства едно множество от индивиди, които кресливо предлагат политики за “оправяне” на България..." явно четем писаниците на поредния кресльо. Сложи цитата в началото да не си губят хората времето да четат глупостите ти.
цитирай
27. vmir - 27. анонимен - " У нас понастоящем изобил...
05.02.2011 16:38
анонимен написа:
" У нас понастоящем изобилства едно множество от индивиди, които кресливо предлагат политики за “оправяне” на България..." явно четем писаниците на поредния кресльо. Сложи цитата в началото да не си губят хората времето да четат глупостите ти.


Явно са те надъхвали, че твоята неспособност би могла да служи като таван за способностите на други, и жалко, че "смелостта" ти се изчерпва до анонимното му казване. За такива като теб има поговорка: "Хем голям, хем насран".
цитирай
28. анонимен - Напред, науката е слънце
05.02.2011 16:53
Всеки има право на мечтание и виждане. Унификация няма никъде. Всеки върви по своя път. Мечтателите създават, специалистите поддържат. Явно, Вие господин ВМИР сте от добрите специалисти. Защото, ако няма луди глави, няма да има прогрес. Предпочитам да мечтая и да се мъча да го направя, отколкото да стоя на статуквото. Статуквото може да е превъзходно за момента, но иска развитие. Много глави ще се блъскат за промяна и само една или две ще намерят пътя на промяната. Не се нареждай край онези Френски глави, които посъветваха Наполеон да отхвърли парният катер, защото ще се намерят англичани, които ще го купят. Покрай алхимията и перпетум мобиле са направени много открития. Духовно - перпетум мобилето дава стремеж и одухотвореност, а перфектното знание на специалиста - еднообразие и пасивност. По-добре с грешки, но със стремеж напред, дори и неосъществима, отколкото тъпчене на едно място. Бъдете здрави всички.
цитирай
29. анонимен - Браво, отличник!
05.02.2011 18:45
Печелиш конкурса. От първа да не се оттървеш:)
цитирай
30. zaw12929 - страхувам се, че малцина ще ви ра...
05.02.2011 19:35
страхувам се, че малцина ще ви разберат, какво точно искате
Нали ПЕРПЕТУУММОБИЛИТЕ се гледат от патентните ведомства и там се отхвърлят, а ние... нас никой няма да ни пита. НЯМАМЕ И КОМПЕТЕНТНОСТ ...



цитирай
31. svoboda64 - Схващам метафората, но не приветствам идеята :)
05.02.2011 20:42
В този смисъл ще кажа само две неща:
- ако се прочете статията задълбочено, тя изобилства от противоречия, които не са на повърхността, а в съществото си (пренебрегвайки както много от историческите процеси, така и съвременните им измерения :)
- ако се "забрани" на научинети перпетуумобилисти да следват своето развитие (тук не визирам българската "политическа класа от последните 20 години и преди това"), то се обричаме... на тотатлен провал. Науката сама по себе си има нужда от обхождането на всякакви пътища, дори и задънени. Това, разбира се, не важи за политиката...

С тези две поправки, подкрепям идеята в България да се пресече пътя за "политическите перпетууммобилисти".... Което е съвсем отделна бира... както запарването й (произвоздството й), така и консумацията й :)))
цитирай
32. анонимен - И както винаги ефектно, на място и недомислено...
05.02.2011 20:46
Поздрави за опита все пак! Успешната му реализация обаче опира до два невероятни сблъсъка с реалността, а тя е, че докато хвърляме обвинения в перпетууммобилизъм към червените, сините са задвижили своето перпетууммобиле и се готвят да яхнат Перпетуум-Българията... Жалко е само, че статията ти не разкрива и от ясно по-ясния факт, че цялата държава е изградена от подобни фиктивни машини, за да можем да наблюдаваме "милата" родна картинка такава каквато е ден след ден. Още повече, този който спазва правилата на играта в голямото машинарище наречено България изглежда прав и светец в очите на другите, за справка вж. ГЕРБ... Малко магистрали, малко южни дъги, една две детелини и една зала... за прах в очите на хората или фалстарт на перпетууммобилето, и огромни заеми, нарастваш вътрешен и външен дълг, стагнация, инфлация и безработица на 3-то място от ЕС 27. Така че, да! Добре започната тема, но незавършена уви...
цитирай
33. vmir - 29. анонимен - Напред, науката е слънце, 32. svoboda64 - Схващам метафората, но не приветствам идеята :)
05.02.2011 22:02
Тъй като евентуално се опасявате за романтичната страна на въпроса, добре е да помислите може ли да има романтика в перпетууммобилета на овчари, говедари или хора, които не са чували или не искат и да знаят за съответните закони и зависимости, но са “убедени”, че са прави, но другите им пречат. Почти всеки ден виждам такива, и не е коректно да бъдат отнасяни единствено към политиците, защото именно най-неграмотните са най-големите критикари и всезнайковци във всяка област.
цитирай
34. vmir - 31. zaw12929 - страхувам се, че малцина ще ви ра...
05.02.2011 22:03
zaw12929 написа:
страхувам се, че малцина ще ви разберат, какво точно искате
Нали ПЕРПЕТУУММОБИЛИТЕ се гледат от патентните ведомства и там се отхвърлят, а ние... нас никой няма да ни пита. НЯМАМЕ И КОМПЕТЕНТНОСТ ...

Така е!


цитирай
35. vmir - 30. kushel - Браво, отличник!
05.02.2011 22:04
kushel написа:
Печелиш конкурса. От първа да не се оттървеш:)


Да бе, да! А кога ще си гледам работата?
цитирай
36. vmir - 33. анонимен - И както винаги ефектно, на място и недомислено...
05.02.2011 22:08
Затова насочих вниманието към количествените оценки. Защото много хора у нас твърдят, че две кокошки тежат повече от пет камили.
цитирай
37. анонимен - Опитвам се да те разбера...
05.02.2011 22:27
vmir написа:

Тъй като евентуално се опасявате за романтичната страна на въпроса, добре е да помислите може ли да има романтика в перпетууммобилета на овчари, говедари или хора, които не са чували или не искат и да знаят за съответните закони и зависимости, но са “убедени”, че са прави, но другите им пречат. Почти всеки ден виждам такива, и не е коректно да бъдат отнасяни единствено към политиците, защото именно най-неграмотните са най-големите критикари и всезнайковци във всяка област.

и единственото което схващам от цялото чудо което си изписал, е че страдаш от всезнайковци, които и това, което би трябвало да знаят не го знаят... Така е вмир... но не забравяй, че малкият човек и малкият глупак, както ти го наричаш, може да осере личното си пространство, и максимум на още някой глупак, който му се води по акъла... Другото е макроикономика, търсене и предлагане :)))
Така че, когато имаме прости политици с много власт имаме и по-големи грешки. Няма безгрешни на този свят, но защо поне да не искаме повече отговорност от хората, които така или иначе са я поели с управлението си. А иначе всеки може да оправи България на думи... Романтичната страна на въпроса не я разглеждам, само защото не обичам цинизма по отношение на България.
цитирай
38. vmir - 38. анонимен - Опитвам се да те разбера...
05.02.2011 22:57
Само да кажа, че си е демагогия твърдението, че народът е умен и честен, а политиците му - тъпи и мошеници. Народ и политици са си лика - прилика и няма спасение за онзи народ, който се олравдава с политиците си. Даже е срамно да се разграничаваш от политиците си, сякаш нямаш пръст в делата на държавата си. Няма как да бъде уважаван такъв народ и ще живее да чуе някоя изсмукана от пръстите куртоазийка, за да се "увери" колко изключителен е.
цитирай
39. yanev - Мислиш в правилната посока. Аз ще си ...
05.02.2011 23:08
Мислиш в правилната посока. Аз ще си позволя да доразвия идеята. Трява да се закрият БАН и всички български университети. Така от една страна ще се спестят пари в бюджета, а от друга българите ще са принудени да ходят да учат висше образование в чужбина и ще се елиминира проблема с купените дипломи(нямам предвид фалшивите като на Калина Илиева). Висшистите ни ще са по-добре подготвени, в администрацията и съдебната система ще работят хора с европейско образование и малко по малко всички ще станем истински европейци.
цитирай
40. born - Ако енергията, разходвана за мъ...
05.02.2011 23:40
Ако енергията, разходвана за мъдруване /дърдорене/ в целия ЕС /имам предвид административнитему органи се трансформира в реална, ще отпаднат всякакви необходимости от строителство на АЕЦ.
цитирай
41. svoboda64 - 34.vmir... whatever :)
06.02.2011 00:48
По ред причини, включително и от история на наукака, искам да припомня, че "перпетуумобилистите" са най-вече подкрепящите статуквото.

Не искам да си мисля, че въпреки цялата си софистика по-горе, Вие сте от тях:) Но знае ли човек? Особено във "виртуална среда" :)
цитирай
42. vmir - 40. yanev - Мислиш в правилната посока. Аз ще си ...
06.02.2011 06:28
yanev написа:
Мислиш в правилната посока. Аз ще си позволя да доразвия идеята. Трява да се закрият БАН и всички български университети. Така от една страна ще се спестят пари в бюджета, а от друга българите ще са принудени да ходят да учат висше образование в чужбина и ще се елиминира проблема с купените дипломи(нямам предвид фалшивите като на Калина Илиева). Висшистите ни ще са по-добре подготвени, в администрацията и съдебната система ще работят хора с европейско образование и малко по малко всички ще станем истински европейци.


Не мога да приема подобно "остроумие", което откровено казано, за мен е доста тъповат начин за измъкване от проблема. Науката и образованието в случая са средата, в която възможно най-ясно биха могли да се видят и посочат спекулациите. Но нали е мода да се изкарва фашизъм и ужасно посегателство несъгласието по всеки въпрос, няма как да те спра да защитаваш статуквото по този тарикатски начин.
цитирай
43. vmir - 41. born - Ако енергията, разходвана за мъ...
06.02.2011 06:37
born написа:
Ако енергията, разходвана за мъдруване /дърдорене/ в целия ЕС /имам предвид административнитему органи се трансформира в реална, ще отпаднат всякакви необходимости от строителство на АЕЦ.


Дори да си прав, не намирам за уместен менторския тон спрямо ЕС, и изобщо, голяма грешка правят нашенци, които искат да блеснат като критици на запада с преповтаряне на критики, които самите западняци сами си отправят. Опити за впечатляване на слепите, чрез злепоставянето им пред виждащите. Не е честно така.
цитирай
44. vmir - 42. svoboda64,
06.02.2011 06:47
svoboda64 написа:
По ред причини, включително и от история на наукака, искам да припомня, че "перпетуумобилистите" са най-вече подкрепящите статуквото.

Не искам да си мисля, че въпреки цялата си софистика по-горе, Вие сте от тях:) Но знае ли човек? Особено във "виртуална среда" :)


Какъв съм аз, не е толкова интересно. Далеч по-важното е да се намерят решенията, за нуждата от които всеки ден се говори, а чудно как не отлепяме от точката, че еди коя си персона е виновна, даже възмутително виновна, иначе проблеми нямаме. Не намираш ли това за изтъркано и примитивно?

Освен това, неграмотността на непрофесионалистите е едната страна на монетата, а некомпетентността, когато “професионалистите” са пропуснали при обучението си основни принципи и знания, което не им пречи да ги заменят с най-невероятни заобикалки на реални проблеми и да се изявяват като всезнайковци и съдници в професията си, е другата. Такива хора като началници са неуморните присмехулници, преследвачи и удушвачи на всяка нова идея, различна от баналните и отдавна известни положения, преповтарянето на които за тях е връх на професионализма и ерудицията. За тези хора преоткриването на топлата вода е велико постижение, стига да е открита от тях, или от когото трябва. И, ако ще ме убеждавате, че всички тези хора са такива, защото с нетърпение очакват някой да направи велико откритие, за да го понесат на ръце, просто ще си помисля, че може би сте приели дребнавостта, дребнотемието, преповтарянето и имитацията на работа за връх на сладоледа, и всичко това ви удовлетворява напълно.
цитирай
45. анонимен - Пак съм аз 29 - мечтателят
06.02.2011 08:00
Господин ВМИР, в реалният живот, почти винаги по-слабо образовалите се, с по-малко познания, се стремят към политическа или административна кариера. По-образования или по-самобразования има стремеж да работи колкото се може по-добре в посоката на познанията, които е избрал. Бедата е в това, че този политически или административен кариерист, след време става началник на знаещия и можещия. И се започва една. Дава напътствия, наставления, некомпетентни, но не търпящи отлагане. Работата във фирмата се забатачва. Някога, като моряк имахме доста такива случаи. Едва изкарал годинка като 4-ти механик, изчезва за време, срещаш го началник. Подписва чертежи, схеми за новостроящ се кораб. И започват баталиите между корабостроителя и купувачът, към когото принадлежи въпросния готованец. Или, така наречените партин секретари. Ей богу, 90 процента бяха полуграмотни, издигнати като свои хора. Бърникат там, където не им е мястото. В този смисъл съм напълно съгласен с Вас. Полуграмотните да имат бариера към стремежа си да изградят кариера. Защото носят само поразии. Дето се казва, всяка жаба да си знае гьола. Въпреки всичко съм за мечтателите, но да изграждат своя живот и стремеж със свои средства и с повечко знания. Бъдете здрави.
цитирай
46. vmir - 46. анонимен - Пак съм аз 29 - мечтателят
06.02.2011 08:20
Разбирам което казвате, чувствам го и го споделям. Съгласен съм, че всяка жаба трябва да си знае гьола, но когато 90% от кариеристите са и неграмотници, не остава много място за мечтания. Цивилизацията си е намерила решенията, но ние ги виждаме като бариери, защото всезнайковците виждат в тях заплахи. Така нито работата ни е работа, нито мечтанията мечтания. Че сме най-изостаналите не ни кара да се учим от първите, а да ги поучаваме. Българинът е като каруцар, който се надсмива над автомобилист, че си е сложил гумени колела а не дървени, за да не пука гуми. Не обичам обобщенията, но користта кара повечето хора у нас всячески да се стараят да поддържат подобна представа за всички ни. Не ми допадат подобни всезнайковщини, които по примитивизъм ни поставят по-ниско от мисленето на циганите и туземците, които си имат поне свои правила.
цитирай
47. beautyqueen - Започна ли вече предизборната ти кампания?
07.02.2011 14:54
Гледай да ме информираш навреме, че иначе пропускаш глaса ми, което ще бъде жалко.
цитирай
48. vmir - 48. beautyqueen - Започна ли вече предизборната ти кампания?
07.02.2011 15:40
beautyqueen написа:
Гледай да ме информираш навреме, че иначе пропускаш глaса ми, което ще бъде жалко.


В никакъв случай няма да те пропусна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4099150
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54884
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930