Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2011 10:56 - ЧЕСТИТО НА МИНИСТЪР ЦВЕТАНОВ
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 4578 Коментари: 22 Гласове:
28

Последна промяна: 15.02.2011 10:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Последното раждане на съпругата ми беше в същата болница, в която министър Цветанов се сдоби с дъщеричка. Името, което съпругата ми беше избрала в случай на щерка, беше точно София като на неговата новородена щерка.

Пожелавам на Министър Цветанов, на съпругата му, на новородената им щерка, и на лекарите от "Св. София" здраве, радост и успехи!



Гласувай:
31



1. vmir - Да си кажа, понеже се е случвало да ме нарочват за Министър Цветанов.
15.02.2011 11:04
Не го познавам лично, дори не съм го виждал на живо. Основанията да ме бъркат с него са САМО И ЕДИНСТВЕНО СЛУЧАЙНИ СЪВПАДЕНИЯ. Кълна се в най-скъпото си.
цитирай
2. анонимен - Не го познавам лично, дори не съм го ...
15.02.2011 11:12
vmir написа:
Не го познавам лично, дори не съм го виждал на живо. Основанията да ме бъркат с него са САМО И ЕДИНСТВЕНО СЛУЧАЙНИ СЪВПАДЕНИЯ. Кълна се в най-скъпото си.


Като не го познаваш защо тогава го защитаваш сляпо него и ГЕРБ м? Някой ден ще съжаляваш попмни ми думата, ще видиш че си живял в поредната лъжа!
цитирай
3. vmir - 2. анонимен - Не го познавам лично, дори не съм го ...
15.02.2011 11:55
анонимен написа:

Като не го познаваш защо тогава го защитаваш сляпо него и ГЕРБ м? Някой ден ще съжаляваш попмни ми думата, ще видиш че си живял в поредната лъжа!


Защото виждам, че хора, които го познават по-малко и от мен, не могат дори да предположат, че познаването не е да си се срещнал и здрависал с някого. Такова "познаване" на мен не ми допада, защото е недостатъчно и подвеждащо. Защото няма как да докажеш, че мушнатата дискретно в джобчето ти едра банкнота не е оценка на личните ти качества, ум и прозорливост, а нещо друго...
цитирай
4. tutankhamon661 - vmir
15.02.2011 14:28
Да са живи и здрави всички и все така да работи в полза на народа!
цитирай
5. vmir - 4. tutankhamon661 - vmir
15.02.2011 15:31
tutankhamon661 написа:
Да са живи и здрави всички и все така да работи в полза на народа!


Ама и по-малко да му пречат, че каца без дъно напълва ли се...
цитирай
6. tutankhamon661 - 5. vmir - 4. tutankhamon661 - vmir
15.02.2011 15:57
vmir написа:
tutankhamon661 написа:
Да са живи и здрави всички и все така да работи в полза на народа!

Ама и по-малко да му пречат, че каца без дъно напълва ли се...


Какво друго да правят, ако не да го спъват? Те живеят за саботажа.
цитирай
7. vmir - 6. tutankhamon661 - 5. vmir - 4. tutankhamon661 - vmir
15.02.2011 16:09
tutankhamon661 написа:
vmir написа:
tutankhamon661 написа:
Да са живи и здрави всички и все така да работи в полза на народа!

Ама и по-малко да му пречат, че каца без дъно напълва ли се...


Какво друго да правят, ако не да го спъват? Те живеят за саботажа.


Могат да правят или подобряват закони, но ги мързи и чакат наготово. Готованци.
цитирай
8. анонимен - ....Елица
15.02.2011 16:47
Да му е жива и здрава дъщеричката на министър Цветанов,а и
повече български мъже да последват неговия светъл пример-
в това как си върши работата,както в обществен,така и в
личен план-още веднъж,честито-е това е българин!!
цитирай
9. mamkamu - В този случай ще се въздържа от кр...
15.02.2011 21:45
В този случай ще се въздържа от критики спрямо министъра. Да му е жива и здрава щерката!

Само ти ми звучиш някак прекалено официално :))) Надявам се да ти мине... ;)
цитирай
10. vmir - 9. mamkamu - В този случай ще се въздържа от кр...
15.02.2011 22:52
mamkamu написа:
В този случай ще се въздържа от критики спрямо министъра. Да му е жива и здрава щерката!

Само ти ми звучиш някак прекалено официално :))) Надявам се да ти мине... ;)


Защото за първи път в живота си имам любим министър и това е Министър Цветанов. :)))
цитирай
11. yanev - Да му е жива и здрава дъщеричката!
15.02.2011 23:05
Да му е жива и здрава дъщеричката!
цитирай
12. hristo27 - И от мен - Да му е честитата дъщери...
16.02.2011 09:27
И от мен - Да му е честитата дъщеричката!
цитирай
13. анонимен - Освен Всезнайко,
16.02.2011 09:55
по отношение на ел. автомобилите, ти се явяваш и като някаква политическа подлога.
цитирай
14. vmir - 13. анонимен - Освен Всезнайко,
16.02.2011 11:08
анонимен написа:
по отношение на ел. автомобилите, ти се явяваш и като някаква политическа подлога.


А, мерси! Ти пък явно си политически отходен канал... още едно такова обаждане и си в кошчето за боклук, включително със сегашното...
цитирай
15. svilen75 - Ей, бива, бива гъзоблизец, ама чак ...
16.02.2011 17:21
Ей, бива, бива гъзоблизец, ама чак такъв като теб и Тодор Живков не е имал ...
Честито на Цветанов за щерката. Най-искрено. А сега да вземе да освободи министерския пост и да отива да си гледа децата - така ще е най-добре за всички.
цитирай
16. vmir - 15. svilen75 - Ей, бива, бива гъзоблизец, ама чак ...
16.02.2011 18:54
svilen75 написа:
Ей, бива, бива гъзоблизец, ама чак такъв като теб и Тодор Живков не е имал ...
Честито на Цветанов за щерката. Най-искрено. А сега да вземе да освободи министерския пост и да отива да си гледа децата - така ще е най-добре за всички.


Така, така! Когато друг честити е гъзоблизане, когато тъпака честити, е искреност. Ей такива малоумни демагози като теб, изтъргашиха голяма част от съдържанието на българските думи. Продажна твар.
цитирай
17. анонимен - vmir и tutsi (tutankhamon)
16.02.2011 22:37
Двамата последни защитници на измамата г.е.р.б. Направо Гочоолу и Дочоолу :)
За малко дете не бива да се говори лошо - да не падаме на ниското герберашко ниво. Дано да си щастлива София в една бъдеща България, свободна от БСП и клонингите й - ДПС, ДСБ, РЗС, ГЕРБ, Атака, Сини, Лилави , Жълти и Пембени "коалиции" и други тъмни балкански субекти!
цитирай
18. svilen75 - Поста ти щеше да бъде наистина бл...
16.02.2011 22:49
Поста ти щеше да бъде наистина благороден, ако не бяха другите ти статии. Но няма как да се извади от контекста. Не съм видял да честитиш на някой друг новата рожба. Статията ти прилича на хвалебствие за раждането на пронц или принцеса от преди векове. И такива хвалебствия не са изказване на пожелания към детето и неговите родители, а подмазване на силните на деня. И с какво съм заслужил определението "продажен"? А? Аз не съм си сменял принципите съобразно новата власт. За разлика от теб!
цитирай
19. анонимен - AMA TOI NE SAMO TE POZNAVA
16.02.2011 23:26
TI NEPOZNAVS MINISTYRYT, AMA TOI NE SAMO TE POZNAVA AMI I ZNAE TI KOGO POZNAVAS, TE KOI POZNAVAT I t.n. i t.n.

OSVEN TOWA MINISTYRT POZNAVA I BIOLOGI4NIAT TATKO NA VSEKO novorodeno i abortirano bebe
цитирай
20. vmir - 19. анонимен - AMA TOI NE SAMO TE POZNAVA
17.02.2011 08:27
анонимен написа:
TI NEPOZNAVS MINISTYRYT, AMA TOI NE SAMO TE POZNAVA AMI I ZNAE TI KOGO POZNAVAS, TE KOI POZNAVAT I t.n. i t.n.

OSVEN TOWA MINISTYRT POZNAVA I BIOLOGI4NIAT TATKO NA VSEKO novorodeno i abortirano bebe


Е, те такъв министър на вътрешните работи искам аз! Да се интересува от мен и от всички, включително и от новородените!

Супер!

Ти да не би да не искаш да се интересува държавата от теб, нали ревовете досега бяха, че никой не се интересува от народа?
цитирай
21. анонимен - Ти съвсем си обърнал резбата, щом ...
17.02.2011 16:38
Ти съвсем си обърнал резбата,щом Цветанов ти е любим.Щом детето е от него,да не си бил ти родилката?
цитирай
22. vmir - 21. анонимен - Ти съвсем си обърнал резбата, щом ...
17.02.2011 17:53
анонимен написа:
Ти съвсем си обърнал резбата,щом Цветанов ти е любим.Щом детето е от него,да не си бил ти родилката?


Ти пък да не си от тълпата, която изнасили журналистката на площада в Кайро? Щом на такива мисли те избива, ясно какъв "мъж" си. Боклуци, трябва да сте тълпа, за да се докоснете до жена, но фантазиите ви са ненаситни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4102984
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930