Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2011 09:07 - ЖАЛКА ОПОЗИЦИЯ
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 12462 Коментари: 65 Гласове:
25

Последна промяна: 16.02.2011 09:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Едва ли някога България е имала по-жалка опозиция от настоящата. Тръгнали да занимават даже и Европарламента с глупостите си. Демек, щом подслушват Премиера, значи държавата и мен ще подслуша някой ден, ще се възползва от думите ми. Ама чакайте, бе ей, альооооо, аз съм гласувал за опозицията, и не съм й поръчвал да ме пази от ушите на държавата...  Напротив, искам държавата да ме чува, да се интересува от проблемите ми, да слухти за желанията ми!!! А то какво се оказа – че не държавата била подслушвала, ако пък била тя, не държавата се възползвала от чутото, а някой друг...

Очаквах да чуя от подслушванията как Премиера като истински кръстник (нали уж беше кръстник на мафията) как прави предложения, на които не може да се откаже, как изпраща Лука Брази да решава проблемите, а се оказа, че се застъпил за момче със здравословен проблем на най-ниската позиция. И се питам, наистина ли опозицията е толкова тъпа, или само се прави на тъпа и жалка, за да изглежда, ни лук яла, ни лук мирисала през годините на управлението си? Брей, какви принципни управляващи сме били имали преди това правителство, ама не сме го били знаели! Какви заспали мухльовци сме били да не го видим, тц, тц, тц ...




Гласувай:
30



1. despinida - Мен ако питаш, по-добре пред Европарламента , отколкото
16.02.2011 10:04
да се оплакват пред Арменския поп...
Мисля, че ще има по-дисциплиниращ ефект :))
А, че страдаме от остър дефицит на свестни политици, то е повече от ясно...
цитирай
2. vmir - 1. despinida - Мен ако питаш, по-добре пред Европарламента , отколкото
16.02.2011 11:17
despinida написа:
да се оплакват пред Арменския поп...
Мисля, че ще има по-дисциплиниращ ефект :))
А, че страдаме от остър дефицит на свестни политици, то е повече от ясно...


А не мислиш ли, че ако не могат без оплаквания, по-добре ще бъде да плачат за решения на конкретни проблеми, вместо за нерешаване на общи такива? От самото си раждане човек се оплаква от несправедливостта на живота, но вярваш ли, че това го прави по-справедлив?
цитирай
3. tutankhamon661 - vmir
16.02.2011 12:38
Виж сега! Не разбираш от "градивна" критика. Не можело така да се мълчи, а обратното - храчки на килограм. Трябва да е гадно. Хората да мразят всичко. Започва се от политиците, а после мразят един друг. Не може всичко да е наред. Само народът има полза от разбирателство.
цитирай
4. neprosvet - Ако някой мисли, че е много прист...
16.02.2011 12:41
Ако някой мисли, че е много пристижно и достойно да се жалваме пред Европарламента, бих го помолила да посети блога на chara и прочете постинга и
"ЦЕНАТА НА /без/ОТГОВОРНОСТТА НА ДЪРЖАВАТА"! Вижте какво печелим и какво губим от "височайшето" правораздаване!
Благодаря Ви!
цитирай
5. despinida - Въобще не казвам, че ТРЯБВА политиците ни да се жалват някъде, но като са некадърни...или, като сме недъгави ние, които сме ги избрали, ше им гледаме сеира и ше
16.02.2011 12:47
vmir написа:
despinida написа:
да се оплакват пред Арменския поп...
Мисля, че ще има по-дисциплиниращ ефект :))
А, че страдаме от остър дефицит на свестни политици, то е повече от ясно...


А не мислиш ли, че ако не могат без оплаквания, по-добре ще бъде да плачат за решения на конкретни проблеми, вместо за нерешаване на общи такива? От самото си раждане човек се оплаква от несправедливостта на живота, но вярваш ли, че това го прави по-справедлив?

си траем пред малоумните им постъпки :)))
цитирай
6. анонимен - Интересно защо не си чул интерес...
16.02.2011 13:36
Интересно защо не си чул интересните неща от СРС-тата.Примерно "АЗ съм обещал и като съм поел ангажимент няма да го закачаме"-това на теб нищо не ти говори но в мен предизвиква въпроса-към кой още и срещу какво е поел ангажимент г-н Премиера да не ги закача. "Става въпрос за 2-3 фирми ,които Цветанов каза да не се проверяват"-кои са фирмите и защо не трябва да се проверяват и колко си плащат за това питав аз ,а ти даже не си ги чул тия думе на Ваньо Танов.Същия каза ,че службите са готвели постановка на сина му с подхвърлени цигари и наркотици-това на теб пак нищо не ти говори."Събираната информация е докладвана изцяло на Цветанов и чак тогава филтрирана е докладвана на прокурора.Това за теб също не е проблем.Не е проблем и ,че за миналата година са разрешени над 18 000 СРС-та в България ,а за същото време в Англия броя им е цели 400.Преглъщам ,че 1-2 милиона българи са били слушани но според Прокуратурата едва при 4% от подслушванията са събрани неща за пред съда ,а от тях половината не са довели до осъдителни присъди.А иначе по времето но тройната коалиция основното занимание на ГЕРБ беше да пишат доноси до различни европейски комисии и не се притесняваха за имиджа на страната ни .
цитирай
7. анонимен - Не се извинявам, ако звуча реван...
16.02.2011 13:49
Не се извинявам,ако звуча реваншистки,просто защото това е мнението ми.
Борисов трябваше да спази обещанието си ,да ги "позамете"здраво.Той не го направи,незнайно по какви причини и сега му отвръщат на принципа "Няма ненаказано добро".
Основният ми мотив,да гласувам за Борисов,беше именно желанието ми обирджиите на България да си "намерят майстора"
Ама,не би..Масларова и подобни продължават гнусно да се хилят..
Поздрави!
цитирай
8. vmir - 3. tutankhamon661 - vmir
16.02.2011 16:01
tutankhamon661 написа:
Виж сега! Не разбираш от "градивна" критика. Не можело така да се мълчи, а обратното - храчки на килограм. Трябва да е гадно. Хората да мразят всичко. Започва се от политиците, а после мразят един друг. Не може всичко да е наред. Само народът има полза от разбирателство.


Да, ама ако народът живее в разбирателство, няма как да бъде лъган, затова трябва да бъде подлудяван по всеки възможен начин.... Абдали лесно се лъжат...
цитирай
9. vmir - 4. neprosvet - Ако някой мисли, че е много прист...
16.02.2011 16:07
neprosvet написа:
Ако някой мисли, че е много пристижно и достойно да се жалваме пред Европарламента, бих го помолила да посети блога на chara и прочете постинга и
"ЦЕНАТА НА /без/ОТГОВОРНОСТТА НА ДЪРЖАВАТА"! Вижте какво печелим и какво губим от "височайшето" правораздаване!
Благодаря Ви!


Парите в случая не би трябвало да имат значение, защото така ще трябва да закрием съда, че то и полза надали някой усеща от него, освен, да не казвам кои, защото предназначението на съда е друго...
цитирай
10. vmir - 5. despinida
16.02.2011 16:16
despinida написа:
Въобще не казвам, че ТРЯБВА политиците ни да се жалват някъде, но като са некадърни...или, като сме недъгави ние, които сме ги избрали, ше им гледаме сеира и ше си траем пред малоумните им постъпки :)))


Това е много разумно, но тези типове се жалват за глупости. Вместо да направят нещо за премахването им, те пречат. А ако ги слушаш как не искали специализирани съдилища, не искали ускорена присъда за съдене на престъпниците, не искали сересета, не искали да се чува какво си говорят държавните мъже, можеш да си помислиш, че България се населява единствено от ангели небесни...
цитирай
11. vmir - 6. анонимен - Интересно защо не си чул интерес...
16.02.2011 16:20
анонимен написа:
Интересно защо не си чул интересните неща от СРС-тата.Примерно "АЗ съм обещал и като съм поел ангажимент няма да го закачаме"-това на теб нищо не ти говори но в мен предизвиква въпроса-към кой още и срещу какво е поел ангажимент г-н Премиера да не ги закача. "Става въпрос за 2-3 фирми ,които Цветанов каза да не се проверяват"-кои са фирмите и защо не трябва да се проверяват и колко си плащат за това питав аз ,а ти даже не си ги чул тия думе на Ваньо Танов.Същия каза ,че службите са готвели постановка на сина му с подхвърлени цигари и наркотици-това на теб пак нищо не ти говори."Събираната информация е докладвана изцяло на Цветанов и чак тогава филтрирана е докладвана на прокурора.Това за теб също не е проблем.Не е проблем и ,че за миналата година са разрешени над 18 000 СРС-та в България ,а за същото време в Англия броя им е цели 400.Преглъщам ,че 1-2 милиона българи са били слушани но според Прокуратурата едва при 4% от подслушванията са събрани неща за пред съда ,а от тях половината не са довели до осъдителни присъди.А иначе по времето но тройната коалиция основното занимание на ГЕРБ беше да пишат доноси до различни европейски комисии и не се притесняваха за имиджа на страната ни .


Личи си, че ползваш тълкувания на написаното или казаното, които си имат своята особена или специална предистория. Моята предистория обаче е друга и не е особено специална.
цитирай
12. vmir - 7. sevt9 - Не се извинявам, ако звуча реван...
16.02.2011 16:26
sevt9 написа:
Не се извинявам,ако звуча реваншистки,просто защото това е мнението ми.
Борисов трябваше да спази обещанието си ,да ги "позамете"здраво.Той не го направи,незнайно по какви причини и сега му отвръщат на принципа "Няма ненаказано добро".
Основният ми мотив,да гласувам за Борисов,беше именно желанието ми обирджиите на България да си "намерят майстора"
Ама,не би..Масларова и подобни продължават гнусно да се хилят..
Поздрави!


Като гледам пък другите, колко биха замели и за какво, надявам се пак да гласуваш за Борисов. Аз пък винаги съм гласувал за сините, но те не само не направиха почти нищо за замитането, но и като пречат сега разбирам, че напразно съм им възлагал надеждите си.
цитирай
13. svilen75 - В тази тотално объркана и побъркана ...
16.02.2011 17:20
В тази тотално объркана и побъркана държава, ако искаш да те чуят - трябва да провокираш да те подслушват. Ако изкажеш позицията си в общественото пространство или на площада - Никой не ти обръща внимание. Особено, ако е смислена и аргументирана. Под Никой имам предвид управляващите - Герб, воглаве с Боко. Защото те са хората, които управляват и трабва да се вслушват в гласа на народа ... По принцип. А на практика ... те са толкова заети да плямпат глупости, че нямат време да слушат. А и не искат. Те са най-знаещите, най-можещите ... но само според тях и ВМИР. Ако опозицията е жалка и тъпа (и СДС, и ДСБ, и БСП, и ДПС), то какво да кажем за ГЕРБ - два пъти по жалки и тъпи. И ВМИРЕ, ти може да не си гласувал з аопозицията, но и аз не съм гласувал за ГЕРБ. Не съм гласувал да ме подслушват. Нямат и право да ме подслушват. Ти, като си падаш толкова по социалистически доноси, може да се самодоносиш на премиера като си правиш сам домашни 24-часови СРС-та и сам ги занесеш на Боко. Може и да те покажат по телевизията, д ате изкарат пред строя и да получиш "Маладец" от другаря Борисов и Цеци Цветанов.
цитирай
14. lambo - Колеги блогъри ...
16.02.2011 17:31
И Ибат Бойко, и Айдук Сидер, и т.н. "Опозиция" - Доган Бей, Гей СтаниШЕФ, Мангал Костов СТАРАТЕЛНО заобикалят най-важния проблем ...

Как с парите от данъците на бедните работещи в БГ, се хрантутят с десетки видове помощи и детски, стотици хиляди УЖ самотни, мургави майки,
- които нямат и един ден трудов стаж ЗАЕДНО,
- но имат по 10 до 23 чаавета ПООТДЕЛНО

И вие колеги блогъри (десни и леви) СТАРАТЕЛНО заобикаляте тази тема
цитирай
15. анонимен - На жалко Правителство-жалка Оп...
16.02.2011 17:36
На жалко Правителство-жалка Опозиция.А иначе от СРС-то Премиера си звучи точно като Кръстник-"Аз съм поел ангажимент и щом съм казал няма да го закачам". Не чух там любимите му изрази от рода на "Службите да проверят и ако има нещо нередно да се действа,няма чадър над никой"-но това за по телевизията.Другото от СРС-тата.Тези хубавци ако искаш да разбереш какви са трябва не да ги слушаш ,а да ги подслушваш какво говорят и какво правят.И за да съм коректен същото важи за всички преди тях управлявяли след 1989 год.
цитирай
16. vmir - 13. svilen75 - В тази тотално объркана и побъркана ...
16.02.2011 17:52
svilen75 написа:
В тази тотално объркана и побъркана държава, ако искаш да те чуят - трябва да провокираш да те подслушват. Ако изкажеш позицията си в общественото пространство или на площада - Никой не ти обръща внимание. Особено, ако е смислена и аргументирана. Под Никой имам предвид управляващите - Герб, воглаве с Боко. Защото те са хората, които управляват и трабва да се вслушват в гласа на народа ... По принцип. А на практика ... те са толкова заети да плямпат глупости, че нямат време да слушат. А и не искат. Те са най-знаещите, най-можещите ... но само според тях и ВМИР. Ако опозицията е жалка и тъпа (и СДС, и ДСБ, и БСП, и ДПС), то какво да кажем за ГЕРБ - два пъти по жалки и тъпи. И ВМИРЕ, ти може да не си гласувал з аопозицията, но и аз не съм гласувал за ГЕРБ. Не съм гласувал да ме подслушват. Нямат и право да ме подслушват. Ти, като си падаш толкова по социалистически доноси, може да се самодоносиш на премиера като си правиш сам домашни 24-часови СРС-та и сам ги занесеш на Боко. Може и да те покажат по телевизията, д ате изкарат пред строя и да получиш "Маладец" от другаря Борисов и Цеци Цветанов.


Айде без тези червендалести преструвки на демократичност, де! Когато през 1990 обявих гладна стачка в подкрепа на студентската, моя директор (червен до мозъка на костите) дойде много "загрижен" да ми сподели, че ме разбира напълно и е абсолютно съгласен с мен, и ме запита не може ли да махна обявата на вратата си и да си продължа да гладувам в подкрепа на студентите, но без да казвам на никого. Когато се появиш, винаги ми напомняш за този човек. За твоя радост ще ти кажа, че той изкара два депутатски мандата, така, че той успя да намери теле под вола, можеш да продължаваш да търсиш и ти, щом мислиш, че номера още минава...
цитирай
17. анонимен - ЧОВЕК -ИДИОТ.....ЗНАЧИ "ПРАВОВЕРЕН КОМУНИСТ"....
16.02.2011 18:14
ТИЯ КРЕТЕНИ , САМИ СИ СЪЗДАВАТ ПРОБЛЕМИТЕ ...УЖ ГИ РЕШАВАТ И ...ПОСЛЕ ВИКАТ ,"УРА"!!!!

САМИ СИ ПОДХВЪРЛИХА "ФЛАШКИ-МЕНТЕТА".....РЕВАХА ,КАТО МАГАРЕТА ,ЧЕ ГИ ПОДСЛУШВАТ .....ПОСЛЕ СЕ ЖАЛЯТ В ЕВРОПА!!!!
СЕГА ЩЕ ОРЕВАТ МЕДИИТЕ , ЧЕ СА....."РЕШИЛИ ПРОБЛЕМА С ПОДСЛУШВАНИЯТА"!!

....ЩОТО КРЕТЕНИТЕ НЕ СЕ НАЯСНО ,ЧЕ ВСЕКИ ТЕЛЕФОН МОЖЕ ДА СИ ГО ПОДСЛУШВАШ--ДО БЕЗКРАЙНОСТ...СТИГА ДА СИ ПЛАТИШ!

ОТ ПОМОЩНОТО УЧИЛИЩЕ В с.КУТЕНОВЦИ-МОНТАНСКО ...ИЗЛИЗАТ КЪДЕ-КЪДЕ , ПО-ДОБРИ КАДРИ , ОТ ТИЯ НА ПАРТИЯТА....!
ПРОВЕРИЛ СЪМ , ВЕЧЕ....
цитирай
18. vmir - 17. анонимен - ЧОВЕК -ИДИОТ.....ЗНАЧИ "ПРАВОВЕРЕН КОМУНИСТ"....
16.02.2011 18:19
анонимен написа:
ТИЯ КРЕТЕНИ , САМИ СИ СЪЗДАВАТ ПРОБЛЕМИТЕ ...УЖ ГИ РЕШАВАТ И ...ПОСЛЕ ВИКАТ ,"УРА"!!!!

САМИ СИ ПОДХВЪРЛИХА "ФЛАШКИ-МЕНТЕТА".....РЕВАХА ,КАТО МАГАРЕТА ,ЧЕ ГИ ПОДСЛУШВАТ .....ПОСЛЕ СЕ ЖАЛЯТ В ЕВРОПА!!!!
СЕГА ЩЕ ОРЕВАТ МЕДИИТЕ , ЧЕ СА....."РЕШИЛИ ПРОБЛЕМА С ПОДСЛУШВАНИЯТА"!!

....ЩОТО КРЕТЕНИТЕ НЕ СЕ НАЯСНО ,ЧЕ ВСЕКИ ТЕЛЕФОН МОЖЕ ДА СИ ГО ПОДСЛУШВАШ--ДО БЕЗКРАЙНОСТ...СТИГА ДА СИ ПЛАТИШ!

ОТ ПОМОЩНОТО УЧИЛИЩЕ В с.КУТЕНОВЦИ-МОНТАНСКО ...ИЗЛИЗАТ КЪДЕ-КЪДЕ , ПО-ДОБРИ КАДРИ , ОТ ТИЯ НА ПАРТИЯТА....!
ПРОВЕРИЛ СЪМ , ВЕЧЕ....


Съгласен съм напълно!
цитирай
19. ssstto - първата половина
16.02.2011 19:54
ми се струваше иронична, но когато стигнах до края разбрах, че автора на дсота повърхностния постинг наистина си вярва . в което няма нищо лошо, нали подобна тиква ни управлява.
цитирай
20. defender - !
16.02.2011 21:10
С такава опозиция, по-добре без опозиция.
цитирай
21. silencemurmur - Какво би разтърсило
16.02.2011 22:11
тази жалка съвремена България,
за да се събуди от самоунищожението си?
цитирай
22. mamkamu - По-добре жалка опозиция, откол...
16.02.2011 22:28
По-добре жалка опозиция, отколкото никаква опозиция... Демокрацията може да функционира само при наличие на опозиция. Нищо, че в България никога не я е имало (демокрацията, де) :)
цитирай
23. svilen75 - Пич, не виждам никаква, ама никаква ...
16.02.2011 23:00
Пич, не виждам никаква, ама никаква логика в думите ти, очевидно си един много объркан човек. Едва ли е вследствие от глада по време на стачката ти, която геройско-мъченически си описал. Не е, защото много други обявяваха по това време гладнис тачки, че даже и ги изпълняваха. Много повече бяха, и все още са на принудителна гладна стачка, без да я искат. Но никой от тях не си е загубил разсъдъка като теб ...
Това, че ме сравняваш с твоя даскал си е твой проблем, базиран на очевидно липсващата логика в мисловната ти дейност. Защото не съм ти казвал да не говориш явно. Още по-малко съм действал задкулисно, но за сметка на това винаги съм заемал гражданска позиция, която съм споделял. Но най-голямата разлика е, че никога, ама никога не съм споделял глупостите, които пишеш в твоите статии.
цитирай
24. vmir - 19. ssstto - първата половина
16.02.2011 23:21
ssstto написа:
ми се струваше иронична, но когато стигнах до края разбрах, че автора на дсота повърхностния постинг наистина си вярва . в което няма нищо лошо, нали подобна тиква ни управлява.


Добре все пак, че си разбрал нещо, защото, както обичам да напомням - разбирането е въпрос на възможности.
цитирай
25. vmir - 20. defender - !
16.02.2011 23:24
defender написа:
С такава опозиция, по-добре без опозиция.


Понякога и аз така мисля, но после се сещам, че ако няма никак опозиция, ще настане една скука...
цитирай
26. vmir - 21. silencemurmur - Какво би разтърсило
16.02.2011 23:31
silencemurmur написа:
тази жалка съвремена България,
за да се събуди от самоунищожението си?


Мисля, че България и българите не спим, но се правим, че спим, защото не обичаме да показваме, че не знаем какво точно да правим. Забележи само колко много хора се опитват с истерия и театрално отиграни жестове да ни убеждават в едно или друго, и да ни привличат вниманието. Щеше ли да я има тази истерия, ако спяхме? Най-малкото, истериците щяха да се страхуват, че ако ни стреснат на сън, може да им се случи нещо неочаквано...
цитирай
27. vmir - 22. mamkamu - По-добре жалка опозиция, откол...
16.02.2011 23:45
mamkamu написа:
По-добре жалка опозиция, отколкото никаква опозиция... Демокрацията може да функционира само при наличие на опозиция. Нищо, че в България никога не я е имало (демокрацията, де) :)


Това в старите демокрации е така, а опозицията там си знае въпросите - табута, с които започва и хлъзгането по нанадолнището. В последно време се питам кога опозицията у нас ще проумее границата, след прекрачването на която тя се трансформира от градивен коректив, в разрушителна паразитна притурка? Забелязал ли си например друга държава, блокирана 3 месеца от незаконни подслушвания, защото уж имало документирани престъпления на управляващите? Ние просто сме още в капана на преднамерените лъжи, че при демокрацията клеветата е въпрос на лично мнение.
цитирай
28. vmir - 24. анонимен - ....Елица
16.02.2011 23:47
анонимен написа:
жалка опозиция-жалко управление-жална му
майка на българския народ измъчен,а пък да не
говорим за тъй наречената ни жалка демокрация...
Хей,Vmire,честито за победата в играта-вземи спретни
едно лудо виртуално купонче,че то какво ни остана вече-
купон като за последно тц.тц.тц.-спете спокойно деца-
както казваше Живка Гичева/лека и пръст/-"ша съй се опраим"-
а ако не се опраим сами,то мераклии да ни оправят...бол


Верно ли съм спечелил, къде е това, да видя?
цитирай
29. vmir - Вярно било! Поздравления на Деспинида!
17.02.2011 00:06
Благодаря на Стойнев и на поддръжниците! Поздравления за всички участници!!!
С пожелания за много Успех в очакванията, Здраве и Късмет!:)))
цитирай
30. ssstto - vmir, благодаря за снизхождителното ви насърчение, толкова сте мил и вдъхновяващ, синьор
17.02.2011 00:11
vmir написа:

Добре все пак, че си разбрал нещо, защото, както обичам да напомням - разбирането е въпрос на възможности.


Разбирането не е само въпрос на възможности, а и на ритници и шевове по главата. А и разбирането на това изисква шевове. Белезите от шевовете се скриват най-добре с мустачки.
цитирай
31. анонимен - очевидно автора не познава основни закони
17.02.2011 00:45
каквито управлявяшите, такава и опозицията
цитирай
32. hristokrasimirov - .........
17.02.2011 01:14
Най-силната опозиция на едно безкрайно неуспешно правителство се предполага, че би трябвало да е самото общество, което да се противопостави на цялото това безумие. Само че в нашата измислена България липсва волята, силата и сплотеността в народа за да се изпълни успешно тази мисия...и за това вече над 20 години продължаваме, а и ще продължаваме непрекъснато да газим в кал, мизерия и нищета !

Замислете се....докога така ще продължаваме да се търкаляме във краката на властта !?!
цитирай
33. анонимен - http//antipropaganda.comxa.com/Ekspertite.html
17.02.2011 01:17
:)
цитирай
34. анонимен - Икономист
17.02.2011 07:43
Както винаги при vmir след смешен увод,постно изложение, вярно заключение.това,че си мухльо, е явно и доста хора в блога са го констатирали.Обяснявам защо.Винаги виете с партийно набититата ви в главата партитура.А беше друг на власт и се беше случило същото ,щеше да уревеш орталъка,къде са реакциите на Европа и защо още не са сезирани ОПЕК,БОР - КОР,ПОР - ЧВОР и страните от Асеанската четворка.
В същност може и да не ревеш.Ти като те гледам си подлога на всяка власт.Нещо не те помня по време на предишното правителство като критикар.Първият ти постинг в защита на сегашните некадърници е през 2010 г. януари и вероятно съвпада с назначението ти нейде като писар или чиновник и яростно си започнал да отработваш подаянията си.
Ами като падне ГЕРБ ще сме живи да видим какво ще пишеш?
цитирай
35. vmir - 32. анонимен - очевидно автора не познава основни закони
17.02.2011 07:46
анонимен написа:
каквито управлявяшите, такава и опозицията


А какво да кажем за опозиция, която твърди, че има насреща си най-слабото правителство в историята? А?
цитирай
36. vmir - 35. анонимен - Икономист
17.02.2011 08:20
анонимен написа:
Както винаги при vmir след смешен увод,постно изложение, вярно заключение.това,че си мухльо, е явно и доста хора в блога са го констатирали.Обяснявам защо.Винаги виете с партийно набититата ви в главата партитура.А беше друг на власт и се беше случило същото ,щеше да уревеш орталъка,къде са реакциите на Европа и защо още не са сезирани ОПЕК,БОР - КОР,ПОР - ЧВОР и страните от Асеанската четворка.
В същност може и да не ревеш.Ти като те гледам си подлога на всяка власт.Нещо не те помня по време на предишното правителство като критикар.Първият ти постинг в защита на сегашните некадърници е през 2010 г. януари и вероятно съвпада с назначението ти нейде като писар или чиновник и яростно си започнал да отработваш подаянията си.
Ами като падне ГЕРБ ще сме живи да видим какво ще пишеш?


Ти май истински си вярваш, че Вазов е написал: “Всезнайко да се наричам, първа радост е за мене!”
Да не съм на всяко гърне мерудия, че да се хабя за всеки, който се пъне да управлява? Може да не съм бил от яростните критикари на тройната коалиция, но и едва ли някой ще се опита да ме уличи в симпатии към тях. И ти ми се пишеш “бизнес – класа”??? Ой на батя мениджърчето... Как са пропуснали да те научат, че не винаги е добре да се пречи на управлението...
цитирай
37. анонимен - Икономист
17.02.2011 09:11
Така е, за такива като тебе народа е казал: "На умряло куче - нож вади".Ти тогава както и сега не си критикувал властта.Не си пречил на управлението на тройната коалиция.Просто като фасул.Никой държавен храненик помияр,не смее да лае по този който му пълни копанката.Не случайно ти казвам,че като паднат сегашните, ще ги лаеш до пресипване и ще венцехвалиш новите ти стопани.Зер без майката - държавица що ще дъвчеш?
Не ти се пиша "бизнес - класа", аз съм, докато ти си "икономична класа", даже не и туристическа.И понеже си там да ти поясня: когато управлението с некадърието си пречи на бизнеса - то той сменя управлението.Мисля,че ще си жив и здрав,за да го видиш.
цитирай
38. momchilut - абсолютен малоумник! по-голяма ...
17.02.2011 09:13
абсолютен малоумник! по-голяма глупост не бях чувал-искам държавата да ме следи, искам да ме подслушват, АБЕ ЕЙ! ХАНС, безумецо! И да в случая с записите, Бойко е тоталния кретен, обещава на Миши Бирата (от всички хора на планетата) да го пази, защото е дал "мъжката си дума". Еба си тъпотията.
цитирай
39. анонимен - От анализ на текста към анализи квалификации на автора. Тъпо, не усещаш ли?
17.02.2011 09:59
анонимен написа:
Както винаги при vmir след смешен увод,постно изложение, вярно заключение.това,че си мухльо, е явно и доста хора в блога са го констатирали.Обяснявам защо.Винаги виете с партийно набититата ви в главата партитура.А беше друг на власт и се беше случило същото ,щеше да уревеш орталъка,къде са реакциите на Европа и защо още не са сезирани ОПЕК,БОР - КОР,ПОР - ЧВОР и страните от Асеанската четворка.
В същност може и да не ревеш.Ти като те гледам си подлога на всяка власт.Нещо не те помня по време на предишното правителство като критикар.Първият ти постинг в защита на сегашните некадърници е през 2010 г. януари и вероятно съвпада с назначението ти нейде като писар или чиновник и яростно си започнал да отработваш подаянията си.
Ами като падне ГЕРБ ще сме живи да видим какво ще пишеш?

Хайде да ти видя хипотезата в случай, че падне ГЕРБ. Кой и какво ще дойде? АБВ - на агент Гоце? Други? Кажи си хипотезите? vmir може да е всякакъв, но има позиция. Вие нямате позиция. Не съм я прочел или чул. Още повече, че се видя в Европарламанте, кой предизвика дебата и кой участваше в него. Да не говорим, че др Калфин изрече едни числа от които паднах. С едно СРС са се подслушвали средно по 39 човека. Разделих казаните от него цифри с публикуваното количество СРС. Браво бе! Аритметици такива!
И да вметна, Икономисте. Знаеш ли, че ми омръзна да се хвалиш с бизнескласата си? Посочвам ти примера с оневиняването на Доган и защо. Нямало закон. Защо е нямало, бе Икономисте? Защо сега има такъв?
цитирай
40. анонимен - BUSH
17.02.2011 10:40
България е загубила способността да гради държава.Тя се нуждае от някой,който да и я създаде.Сегашните "съюзници" нямат никакво намерение да го правят.Затова който и да дойде на власт в БГ няма да се отличава от управляващите след 1989-та.България си отива!Да се запазят сегашните граници е невъзможно! Жалко за главанаците,които искат западните покрайнини,Македония и Солун.Мечтата им ще си остане мечтата на идиота!
цитирай
41. анонимен - Икономист
17.02.2011 10:41
На чужди гробища плачеш,катана.Точно ти ли ми казваш,че нямам позиция.Ти,който в прав текст в блога заяви,че не симпатизираш на никоя от днешните партии и че никоя от тях не изразява националистическите ти въжделения.Срам те е да си кажеш,че си фен на Луфтханзата?Ще има дебати в Европарламента,защото тук целенасочено се мълчи и никой не отговаря на въпросите за СРС тата.Мълчат като бити задници всички.Слагачите от БАН пишат някакви неясни формулировки за манипулации,ама не точно.Мълчи се за експертизата на Френският институт по криминалистика.В Народното събрание властниците се правят,че няма такова нещо.Само глухите и тези с герберски банани в ушите не чуха гласа на "неизвестното лице" както го нарича ДАНС.От срам шефа му подаде оставка.Всички искали да дестабилизират успешното правителство със СРС та.Нямало такова нещо,не е лобирал за митничаря на Аерогарата.Не растат цените на горивата,храните,осигуровките,акцизите,данъците,не расте безработицата,здравеопазването го оправиха,просветната реформа приключи.Година и шест месеца са им виновни всички други,само не и те.Мноооого ме подценяваш,бе катана.
Някъде да си ме чул да искам смяна на правителството?При тези некадърници,които сами се сложиха в джоба и са се омотали като пате в кълчища,аз персонално проблеми нямам.Ще се свалят сами.Енергия за това не хабя.
Хваля се точно така,както ти се хвалиш,че си умен.Само че разликата между моите хвалби и твоите е материалната им измеримост.И до като твоя ум ражда теми в блога,моят труд ражда принадена стойност.
За "бизнес - класата" си го изпроси чиновничето,дето ме нарече "на батя мениджърчето".Но и той горкия не прави разлика между мениджър и owner.Ако това нещо ти говори.
А постинга ти за Доган,не съм го чел,като видях броя на прочелите го и коментарийте се доверих,на челите го преди това и го прескочих.Но виж моята позиция за Доган ти писах.Да не би да можеш само да пишеш.Писал съм ти защо глухаря е защитена за лов птица.Като почне да пее и чува само себе си.Адвокате!
цитирай
42. анонимен - Икономисте, защо си мислиш, че съм беден като църковна мишка?
17.02.2011 12:13
Защо се броиш един от малкото успели? Защо винаги нападаш хора, а не коментираш събития? Аз съм направо изумен от демагогията /в социалистическата трактовка на термина/. Хайде, кажи. До идването на ГЕРБ в управлението, цените не растяха ли?
ДДС връщаше ли се веднага? Междуфирмена задлъжнялост нямаше ли? Не се ли развяваха компромати? Не се ли подкрепяха "наши хора"? Не се ли лобираше за частни интереси? Дойде ГЕРБ и всичко това се случи? Винаги съм се учудвал как и защо изведнъж всички наскачаха срещу ГЕРБ. Воглаве и с т.н. СДС. Ето, питам те в прав текст. По времето на станишев са използвани 8000 СРС. Да, но имаше взривове, поръчкови убийства и отвличания. Кого са слушали тогава? Тебе, мене или други? Факт ли е, че има "къртици" в службите? Факт ли е,че работят за частни и партийни интереси? Факт ли е, че изловиха "батко и братко" и разни други "честни" бизнесмени? Факт ли е, че чак сега излиза закон за криминализиране неплащането на заплати? Факт ли е, че от 20 години се правят далавери с фондовете? И още много факти. Факт ли е, че съдебната система е проядена от вътре? Какво ревеш тогава? Всъщност, срещу какво ревеш? Срещу ГЕРБ, но не и срещу системата. Кога ще вденеш, че при една законово подредена система и твоя и моя бизнес ще имат база за развитие? Ей за това ви се чудя на ревовете.
цитирай
43. vmir - 38. анонимен - Икономист
17.02.2011 13:09
анонимен - Икономист написа:
Не си пречил на управлението на тройната коалиция.


Ей, аман от назначени “капиталисти”, бе! Нали горе ти писах, че да ПРЕЧИШ на управлението не е геройство, ама едно си червен пън знае, това си бае. Много са ви налъгали, че трябва да ПРЕЧИТЕ при всяка възможност, явно са ви набили в червените малоумки, да ПРЕЧИТЕ на държавата си до последно!

Няма такова нещо, неграмотнико, опозицията по дефиниция помага на управлението, не му пречи. Стига, разбира се, да знае що е то скрупули и да не се изкушава от подмолни, скрити, или незаконни начини за домогванията си до властта, опозицията е двигател на реформите, а не спирачка. Настоящата опозиция обаче е далеч от реализацията на подобна мисия. И как ще е, като ви личи от 1000 километра какви ментета сте на икономисти, бизнесмени и капиталисти...
цитирай
44. vmir - Катана, не, че нямат позиция, но няма как да я кажат открито, защото никой няма да гласува, ако ги знае какви ги кроят, докато обещават друго.
17.02.2011 13:16
Което не пречи тя да прозира, де, нали виждаш какви представи има този “бизнесмен” за опозицията – да ПРЕЧИ на правителството, т.е. – на държавното управление. Даже се опитва да ми вменява като вина, че не съм ПРЕЧИЛ на тройната коалиция! И това двукрако без перушина и същинско чудо на прехода се самоназовава “бизнесмен” и “капиталист”!?
цитирай
45. vmir - 41. анонимен - BUSH
17.02.2011 13:21
анонимен написа:
България е загубила способността да гради държава


България не е загубила способността си да гради държава. България е и продължава да е в държана като заложница с идеята, че трябва да й се ПРЕЧИ, за бъде принудена да се откупува от неграмотни самозваци, които не искат грамотност, ред и закони.
цитирай
46. svilen75 - До всички заблудени герберчета...
17.02.2011 13:42
До всички заблудени герберчета:
Този лаф "Ние сме единствените, като нази други няма, ние нямаме алтернатива, ще се махнем и тогава ще видите вие (и все не се махат, разбира се)" го използваха и Тройната коалиция. Но най-вече се използва от хора, които не стават за работата, за която претендират, че са най-добри. С действията си ГЕРБ не само не закопават БСП, а я реабилитират с некадърното си управление. Затова са вредни за страната. Ако АБВ на Първанов и БСП вземат някакви проценти на следващите избори - ще е заради ГЕРБ. Ако те вземат отново властта, ще е заради много отвратени и негласуващи, и то пак заради ГЕРБ. Защото много хора ще си кажат - защо махнахме едни говеда, за да дойдат по-големи говеда.
цитирай
47. анонимен - BUSH до vmir
17.02.2011 14:38
На лош кур,вуната му пречи! Ами като може сама да гради държава,защо от времето на Симеон Велики не го е правила? Ние можем,ама комунистите или мафията или Русия,все някой ни пречи! Погледни истината в очите--България не става за нищо! Топи се и изчезва! Други ще правят държава тука.Русия ни я създаде и ни я даде за ползване.Тези,които сега ще я строят, ще я пазят за себе си!
цитирай
48. vmir - Бивш 48 анонимен – икономист
17.02.2011 14:50
пратен в кошчето за боклук поради неовладяната си склонност да ПРЕЧИ със спам и с просташки изрази.
цитирай
49. vmir - 49. анонимен - BUSH до vmir
17.02.2011 14:56
анонимен написа:
На лош кур,вуната му пречи!


Пропускаш, че да ПРЕЧАТ е програмата на точно определени типове. Те сами го заявяват, както горе посочих. Дори, когато лъжат, че градят, те пак го мислят и предизвикват, затова правят всичко по силите си против държавата и останалите. Затова клеветят, и няма лъжа, на която да не са способни. ЕЛЕМЕНТАРНО.
цитирай
50. анонимен - Икономист
17.02.2011 15:27
Ти нали си го прочел и си се познал.Това е достатъчно.
цитирай
51. vmir - Достаъчно ще е, когато престанеш с комунистическите си трикове да демонстрираш, че всеки изрод у нас може безнаказано да си прави и приказва каквото му е изгодн
17.02.2011 17:45
цитирай
52. fireball - Че опозицията е жалка - в това спор ...
17.02.2011 19:54
Че опозицията е жалка - в това спор няма! Ама и няма как да бъде другояче - кекаво правителство - кекава опозиция и обратното! Те са в правопропорционална зависимост. Сега, ако е силно правителството, ще ли е силна опозицията, сиреч, кое е водещото, е друг въпрос?
Писането ми е за друго. Гледах как се джафкат днес в Парламента и ми стана смешно. Ами ТЕ още си ги мерят, кой е милионер, кой е от ДС, какъв бил, какъв бил другия, ами ти помниш ли какво направи..., ами ти пък еди-кога си... Равнището е плачевно. Равнището е на махленско, клюкарско, ученическо ниво! Е, как тогава питам аз, някой що-годе разумен човек може да има някакви що-годе приемливи очаквания за развитие и просперитет на Обществото и Държавата. За да са налице такива очаквания политическите сили трябва да постигнат някакъв що-годе консенсус, взаимна търпимост и поносимост, което е основата на някаква приемлива национална отговорност! С тези политици, просто не виждам как ще стане. ТЕ не са се разбрали помежду си - искате да мислят за ВАС (разбирай Обществото/Държавата)? Как точно да стане?
цитирай
53. анонимен - BUSH до vmir
18.02.2011 00:06
vmir написа:
анонимен написа:
На лош кур,вуната му пречи!


Пропускаш, че да ПРЕЧАТ е програмата на точно определени типове. Те сами го заявяват, както горе посочих. Дори, когато лъжат, че градят, те пак го мислят и предизвикват, затова правят всичко по силите си против държавата и останалите. Затова клеветят, и няма лъжа, на която да не са способни. ЕЛЕМЕНТАРНО.

-------------
На истинските държави също им пречат.Нито една истинска държава не е станала такава,без да е преодоляла големи трудности.Някои истински държави са преодолели трудности,които са имали силата да разрушат планетата. И затова са истински.България не е истинска,защото иска други да се справят с нейните трудности.Ето защо,ако не се промени,няма да има бъдеще!
цитирай
54. vmir - Бивш 52 анонимен – икономист – пратен в кошчето за боклук да се изживява като “велик” между боклуците.
18.02.2011 01:09
За негово сведение, определението “двукрако без перушина”, което той дава като пример за простащина и основание за собствената му простащина, е определението на Платон за човек, с което анонимен – икономист демонстрира АГРЕСИВНОТО СИ НЕВЕЖЕСТВО и факта, че цървул като него няма как да бъде “класа”, колкото и да се напъва.

Заради ОБИДА КЪМ ПЛАТОН, обявявам анонимен – икономист за ПЕРСОНА НОН ГРАТА В БЛОГА МИ и при всяко негово следващо появявване тук ще бъде отново изпращан В КОШЧЕТО ЗА БОКЛУК БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ.

цитирай
55. vmir - 52. fireball - Че опозицията е жалка - в това спор ...
18.02.2011 03:44
fireball написа:
Че опозицията е жалка - в това спор няма! Ама и няма как да бъде другояче - кекаво правителство - кекава опозиция и обратното! Те са в правопропорционална зависимост. Сега, ако е силно правителството, ще ли е силна опозицията, сиреч, кое е водещото, е друг въпрос?
Писането ми е за друго. Гледах как се джафкат днес в Парламента и ми стана смешно. Ами ТЕ още си ги мерят, кой е милионер, кой е от ДС, какъв бил, какъв бил другия, ами ти помниш ли какво направи..., ами ти пък еди-кога си... Равнището е плачевно. Равнището е на махленско, клюкарско, ученическо ниво! Е, как тогава питам аз, някой що-годе разумен човек може да има някакви що-годе приемливи очаквания за развитие и просперитет на Обществото и Държавата. За да са налице такива очаквания политическите сили трябва да постигнат някакъв що-годе консенсус, взаимна търпимост и поносимост, което е основата на някаква приемлива национална отговорност! С тези политици, просто не виждам как ще стане. ТЕ не са се разбрали помежду си - искате да мислят за ВАС (разбирай Обществото/Държавата)? Как точно да стане?


Прав си, но нали народа и особено интелигенцията е, за да казва кое е допустимо и кое - не. Не трябва да се допуска затриване както при семейството, защото единия от двамата е безскрупулен и не се спира пред нищо, за да пречи на другия и да стане неговата.
цитирай
56. vmir - 53. анонимен - BUSH до vmir
18.02.2011 03:50
анонимен написа:
vmir написа:
анонимен написа:
На лош кур,вуната му пречи!


Пропускаш, че да ПРЕЧАТ е програмата на точно определени типове. Те сами го заявяват, както горе посочих. Дори, когато лъжат, че градят, те пак го мислят и предизвикват, затова правят всичко по силите си против държавата и останалите. Затова клеветят, и няма лъжа, на която да не са способни. ЕЛЕМЕНТАРНО.

-------------
На истинските държави също им пречат.Нито една истинска държава не е станала такава,без да е преодоляла големи трудности.Някои истински държави са преодолели трудности,които са имали силата да разрушат планетата. И затова са истински.България не е истинска,защото иска други да се справят с нейните трудности.Ето защо,ако не се промени,няма да има бъдеще!


Ами променяй де, защо чакаш на другите. Защо слушаш безучастно, когато в самото Народно Събрание се издига лозунгът: "Българинът има нужда от цървули, не от магистрали!" Нима одобряваш подобна разрушителна демагогия? Или траеш, защото ти е удобна, и предпочиташ да обвиняваш останалите?
цитирай
57. vmir - бивш 57 изтрит, защото ме бил обичал искрено и лично.
18.02.2011 09:05
Айде моля без такива увлечения спрямо мен от претендиращи да бъдат мъже. Сега разбрах защо неговите бизнес-партньори нямало да си направят труда да погледнат една много красива, умна и чувствителна бизнесдама и блогърка, която ми е и добра приятелка.
цитирай
58. анонимен - BUSH до vmir
18.02.2011 23:30
Ти в какво се опитваш да ме забъркаш?! Да спасявам България?! България е неспасяема.И Исус Христос да дойде,няма да я спаси! Какво остава за други свестни хора като мен.Левски даде цялата си душа за България.Предадоха го,изоставиха го и го обесиха! Петко войвода воюва с османците дълги и тежки години,за да бъде унищожен от новата българска власт начело с големия патриот Стамболов.200 000 руснаци дадоха живота си за българска държава за да се изплюят на костите им напредничавите български демократи-атлантици.Тодор Живков изгради България и беше предаден от тези,които му ядоха от ръцете десетки години! Никой не се и опита да го защити.С течение на времето,след всички тези събития и хиляди други,никой не желае да се занимава с оправянето на България.Аз лично,както казах,смятам България за неспасяема.И като така,изключвам възможността да се заема с такава дейност.А и България не желае да бъде спасявана.Които са богати,се смятат за успели.Тези,които са бедни,се надяват в "свободното"общество един ден да им се открие далавера.И на двете групи държава не им е нужна.Всъщност всички в една или друга степен пожелаха сегашната "демокрация". Имаме си я! Аз имам мойта България в себе си и живея с нея.Знам,че друга няма да имам!
цитирай
59. vmir - 58. анонимен - BUSH до vmir
20.02.2011 17:07
Другите чакали били да им се открие далавера, а ти се самоопределяш като "свестен"?!

А като си против далаверите, можеш ли да обясниш как от преминали 115 000 Дунава, са загинали 200 000, че ей тази сметка ми бие, ама баш на далавера, а ти се застъпваш много категорично за тази същата свръхраздута сметка.


цитирай
60. анонимен - BUSH до vmir
20.02.2011 20:14
Че съм свестен,това не подлежи на съмнение.И като такъв ти казвам,че нито един не е трябвало да умира за неблагодарна България! Какъв истински българин-юнак си ти--не били загинали достатъчно руски войници за него! Не 200 000, ами по-малко! Дълбоко съм убеден,че лично ти напълно заслужаваш турското "присъствие" обратно.Което разбира се и ще стане.Прекалено много сте интелигентите-атлантици!
цитирай
61. vmir - 60. анонимен - BUSH до vmir
21.02.2011 01:19
анонимен написа:
Че съм свестен,това не подлежи на съмнение.И като такъв ти казвам,че нито един не е трябвало да умира за неблагодарна България! Какъв истински българин-юнак си ти--не били загинали достатъчно руски войници за него! Не 200 000, ами по-малко! Дълбоко съм убеден,че лично ти напълно заслужаваш турското "присъствие" обратно.Което разбира се и ще стане.Прекалено много сте интелигентите-атлантици!


Свестен ли си??? Тези ги разправяй на шапката ми. Попитах те за проста аритметична сметка от две числа, а погледни се какво сътвори от простия ми въпрос. Алчния си личи по това, че от всичко се опитва да извлича облага, и при теб това веднага се видя. Пази Боже да имаш достъп до ресурси с очевидната ти безскрупулност...
цитирай
62. анонимен - BUSH до vmir
21.02.2011 09:40
Турско присъствие за теб. И ще го получиш! Само това ще те вразуми! .... Богат не винаги означава алчен.
цитирай
63. vmir - 62. анонимен - BUSH до vmir
22.02.2011 03:50
анонимен написа:
Турско присъствие за теб. И ще го получиш! Само това ще те вразуми! .... Богат не винаги означава алчен.


Не знам дали си богат, но алчен виждам, че си - щом се опитваш да ме учиш за пред хората на това, което аз съм ти казал.
цитирай
64. vmir - бивш 64. анонимен - BUSH - на боклука заради безсрамна подмяна на авторството на цитати.
22.02.2011 12:09
Минава времето на тактиките: "Кой ми ... в гащите" и "крадецът вика "дръжте крадеца""...
цитирай
65. vmir - бивш 65 анонимен - BUSH - на боклука заради пошла комбинация от менторство и ментарджийство.
23.02.2011 08:00
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4098547
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54883
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930