Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2011 13:49 - ПОЧТИ НЕВЕРОЯТНО
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 2214 Коментари: 0 Гласове:
46

Последна промяна: 31.03.2011 08:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

След като в края на миналата седмица циганите похитиха кабелите за нета ми реших, че трябва да се запася с биволско търпение, т.е., да ми стане безразлично имам ли нет или не и, за да не страдам прекалено от липсата му. Бях измислил даже с какви стари данни трябва да заменя актуалните справки, които имам да правя през следващия месец-два през нета. Това решение беше извлечено от досегашният ми многогодишен опит, защото при предишните кражби на кабела очакването на възстановяването се удължаваше непрекъснато и последния път чакахме почти цял месец, докато БТК възстанови връзката след неколкократни едноседмични отлагания... В противоречие с всичко това обаче, преди малко телефона в къщи изненадващо взел, че звъннал и сега съм си на компа у дома, все още невярващ, че е възможно толкова бързо възстановяване на връзката...

 Но това не е всичко, защото снощи ми разказаха как полицията вчера за първи път се осмелила да влезе в циганското гето, жителите на което за пореден път ни отмъкнаха кабела, а полицаите даже отвели няколко от обитателите на гетото, а други били респектирани така, че не им минало през ум да демонстрират досегашната си наглост и маймунджулъци. Това също изглежда невероятно, защото до момента полицаите не искаха и да чуят дори, че набезите над цялата околност се организират от племенниците на някой си Бобо от гетото, които идват тук от Самоков да опустошават района и да плячкосват всичко наоколо.

Благодарности на онези, които са си свършили работата навреме този път!!! Бях решил твърдо да се отказвам от БТК, защото договорът ми изтича след месец, но след неочаквано приятните изненади, ще трябва сериозно да си помисля...



Тагове:   невероятно,


Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4102962
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930