Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2011 08:55 - ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 13716 Коментари: 62 Гласове:
50

Последна промяна: 20.05.2011 13:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Пълни глупости на търкалета изтърси след двегодишно мълчание снощи печално известен политик, който по организационно – подмолни причини 20 години беше дирижирано сочен като ключова фигура в политиката на България. Неизрекъл още глупостите, и медиите по стар навик се вторачиха в проговорилия, а той също по стар навик се покри и остави тълкувателите си да му свършат работата, за да се радва на планиран отдих и рахат.

 Ще се окаже ли рахатът заслужен обаче? Категорично – не. Защото отминава времето на правилото, че лоялността и съучастничеството в надлъгването стоят над всичко останало. Защото идва времето, когато аркадашите не могат да крадат и лъжат задружно, а околните да ги гледат с умиление и надежда да приютят и тях в потайната си тарикатска дружинка. Защото идва време на отговорности не пред полулегални  групички с нелегални ортаци, а пред законния ред в страната. Колкото и да не им се вярва наimage някои.

ДОПЪЛНЕНИЕ: Тъй като се оказва, че мнозина не са чули изказванено на гениалнияза опонента му, ще го цитирам по памет: Рядко се отвращавам, но да поливаш някого 20 години, да му осигуряваш чадър, и той да не ти е благодарен, от това по-отвратително няма. Нека да напомня, че благодарността към БКП беше ежедневният лайтмотив на първите години на прехода, с помощта на които се пося и отгледа бясната политическа омраза и шизофреничното противопостяване у нас, които стъпкаха закони и всякакви правила на приличието и морала.  Тази "благодарност", превърната днес в безсрамна лъжа за "прекрасния" социализъм, продължава да лумпенизира и да насажда примитивни лентяйски и омразни обяснения и нагласи около нас.

Съгласен съм с коментара на
Pagan долу, че подобни изказвания на политици трябва да се КРИМИНАЛИЗИРАТ. Защото политиците дават клетва да служат на НАЦИОНАЛНИЯ ИНТЕРЕС, а не на груповия и личния, и такова изказване е подигравка с клетвата и закона. ... Тариката пък, трябва да бъде незабавно арестуван и осъден за подстрекателство към нарушаване на клетвата и закона!



Тагове:   глупости,


Гласувай:
50



1. karambol5 - Е ти какво очакваш да каже ? Добре ...
20.05.2011 08:59
Е ти какво очакваш да каже ?
Добре си каза онова ,което беше необходимо за да раздразни електоралните единици :))
Инка как ще гласуват за ГЕРБ ?
цитирай
2. vmir - 1. karambol5 - Е ти какво очакваш да каже ? Добре ...
20.05.2011 09:17
karambol5 написа:
Е ти какво очакваш да каже ?
Добре си каза онова ,което беше необходимо за да раздразни електоралните единици :))
Инка как ще гласуват за ГЕРБ ?


Не съм очаквал друго от него, защото му знам "идеите". Той толкова си може, но доскоро се наслаждаваше на подкрепата на среди, интересите на които съвпадаха с идеята за личности над закона. С глупостите си той може да повишава електоралната подкрепа за ГЕРБ, но ако си мислиш, че е способен толкова заобиколно да направлява политиката в обратна посока на изявленията си, излиза, че и ти си от хората, които го възприемат като политически гений, за когото няма невъзможни неща.
цитирай
3. boristodorov56 - Рядко гледам талавизия и съм пропуснал?
20.05.2011 09:21
Кой е тоя непризнат от теб гений?
цитирай
4. vmir - 3. boristodorov56 - Рядко гледам талавизия и съм пропуснал?
20.05.2011 09:24
boristodorov56 написа:
Кой е тоя непризнат от теб гений?


Ти пък, толкова ли не можеш да се досетиш? Не ме карай да му правя реклама, моля те!
цитирай
5. magicktarot - И аз доста отдавна не следя телевизиите, нито политическите новини
20.05.2011 09:39
и не съм наясно за кой става дума... Но не се учудвам. По-учудващо би било някой да изкаже нещо умно, май...
цитирай
6. vmir - 5. magicktarot - И аз доста отдавна не следя телевизиите, нито политическите новини
20.05.2011 09:47
magicktarot написа:
и не съм наясно за кой става дума... Но не се учудвам. По-учудващо би било някой да изкаже нещо умно, май...


Умностите не вървят, ако някой си позволи такова кощунство, веднага другите се нахвърлят с мисълта: "Айде, бе, и ти ли ще се превиш на умен?!". Затова и глупостите са ни гарантирани, и се радват на радушен прием. Конкуренцията по глупост е къде по-лека, отколкото по ум.
цитирай
7. анонимен - Дано Дал
20.05.2011 09:58
успее да разцепи ДПС, иначе няма отърване от тоя мангал. Вместо да е в панделата да го опъват манафите, той обикаля с микрофон в ръка из България... ((((
цитирай
8. karambol5 - Е ти какво очакваш да каже ? Добре ...
20.05.2011 10:18
vmir написа:
karambol5 написа:
Е ти какво очакваш да каже ?
Добре си каза онова ,което беше необходимо за да раздразни електоралните единици :))
Инка как ще гласуват за ГЕРБ ?


Не съм очаквал друго от него, защото му знам "идеите". Той толкова си може, но доскоро се наслаждаваше на подкрепата на среди, интересите на които съвпадаха с идеята за личности над закона. С глупостите си той може да повишава електоралната подкрепа за ГЕРБ, но ако си мислиш, че е способен толкова заобиколно да направлява политиката в обратна посока на изявленията си, излиза, че и ти си от хората, които го възприемат като политически гений, за когото няма невъзможни неща.

Бе толкова години е на политическата сцена ,че е или гений или гений му подава репликите ;))) ШОт се съмнявам сам да ги е измислил ;)))))))))
Да не збаравяме ,че предизборната кампания е преди всичко борба между съветниците ,които са зад политиците / изключвам Бате ,щот той е изтински ужас за секи съветник ;))))))))))))))))))))))) /
Тук е малко като в онзи виц ,че всички играят и накрая печели Германия ...
Няма значение кой какаво ще каже , защото ще спечели който трябва ...сиреч ГЕРБ :)))))))))))))))))0
цитирай
9. vmir - 7. parasol - Дано Дал
20.05.2011 10:42
parasol написа:
успее да разцепи ДПС, иначе няма отърване от тоя мангал. Вместо да е в панделата да го опъват манафите, той обикаля с микрофон в ръка из България... ((((


Е, така решиха другарите: "В съюз и с дявола, но да сме ние!" - заклеха се в началото на демокрацията.
цитирай
10. vmir - 8. karambol5,
20.05.2011 10:44
karambol5 написа:
или гений или гений му подава репликите ;)))


Или ние не сме умни и честни, за каквито се представяме.
цитирай
11. pagan - Те, другарите са като свинска тения,
20.05.2011 11:20
а въпросният политикВЕНИК е излязла, (знаем откъде), яйцеклетка. Не се интересуват, че размножението им унищожава организма, от който се хранят, защото нямат мозък! Лечението е образование на организма и силни лекарства!
Такива изказвания, особено от страна на политик, би трябвало да се криминализират!
цитирай
12. feq - Воймир, този човек знае обаче кога да се появи... и умее да манипулира тълпата...
20.05.2011 12:07
Неговият верен електорат винаги гласува 99,9 %, независимо на каква цена...
Ще видите какво ще се случи, ако разочарованите хора не отидат да гласуват.
Дори не ми се иска да мисля...

(Бог да ни даде разум и да пази България!!!)
цитирай
13. scarlety - feq - Воймир, този човек знае обаче кога да се появи... и умее да манипулира тълпата...
20.05.2011 12:30
Тоя е най-хитрият лисунгер от всички!:((( Електоратът му го гледаше както обикновено като хипнотизиран!:((
цитирай
14. zarumitu - Ахмет,Амет,Мемет...Животът му все ще тече по мед
20.05.2011 12:35
Дълновиден и прозорлив(хитрец,с нагласата винаги да оцелява).Дори и в политиката-инстинктът му за самосъхранение е доста развит.Той винаги спи по средата,а крайните нека си дърпат завивката,той ще е все завит.
цитирай
15. borjanmljakov - цефул пак ли е написал нещо?
20.05.2011 12:50
.
цитирай
16. smani - Дано да си прав!!!
20.05.2011 13:27
"Защото идва време на отговорности не пред полулегални групички с нелегални ортаци, а пред законния ред в страната. Колкото и да не им се вярва на някои."
цитирай
17. vmir - 11. pagan - Те, другарите са като свинска тения,
20.05.2011 13:42
pagan написа:
а въпросният политикВЕНИК е излязла, (знаем откъде), яйцеклетка. Не се интересуват, че размножението им унищожава организма, от който се хранят, защото нямат мозък! Лечението е образование на организма и силни лекарства!
Такива изказвания, особено от страна на политик, би трябвало да се криминализират!


Напълно съм съгласен, добавих го в постинга, това си е подстрекателство към нарушаване на клетвата и закона, тариката трябва да бъде съден за това си изказване.
цитирай
18. vmir - 12. feq - Воймир, този човек знае обаче кога да се появи... и умее да манипулира тълпата...
20.05.2011 13:46
feq написа:
Неговият верен електорат винаги гласува 99,9 %, независимо на каква цена...
Ще видите какво ще се случи, ако разочарованите хора не отидат да гласуват.
Дори не ми се иска да мисля...

(Бог да ни даде разум и да пази България!!!)


Съгласен съм, Феичке, май трябва да сезирам прокуратурата за подстрекателства към нарушаване на закона от този тарикат, пък народа ако иска беззаконие, да знам, че нямам общо с това.
цитирай
19. vmir - 13. scarlety,
20.05.2011 13:48
scarlety написа:
Тоя е най-хитрият лисунгер от всички!:((( Електоратът му го гледаше както обикновено като хипнотизиран!:((


Хитрата сврака - с двата крака...
цитирай
20. vmir - 16. smani - Дано да си прав!!!
20.05.2011 13:50
smani написа:
"Защото идва време на отговорности не пред полулегални групички с нелегални ортаци, а пред законния ред в страната. Колкото и да не им се вярва на някои."


Не го ли направим, загиваме! Кой пие и кой плаща?
цитирай
21. vmir - 14. zarumitu - Ахмет,Амет,Мемет...Животът му все ще тече по мед
20.05.2011 13:57
zarumitu написа:
Дълновиден и прозорлив(хитрец,с нагласата винаги да оцелява).Дори и в политиката-инстинктът му за самосъхранение е доста развит.Той винаги спи по средата,а крайните нека си дърпат завивката,той ще е все завит.


ДС го сложи да "пази" етническия мир от собствената ни глупост. Докато има "патриоти" от махленски мащаб, търсещи начини да стават юнаци с викове и крясъци, но без мисъл за решаване на проблемите, ще има и тарикатеещи "балансьори" като въпросния хитрец - "спасител". Игра със страхове, родени от простотия, показност и всезнайковщина.
цитирай
22. pagan - А дали пък,
20.05.2011 14:57
освен на личния и груповия не служи и на чужди?!? Защото едно такова изказване си е жива покана за външна намеса в суверенитета!
цитирай
23. vmir - 22. pagan - А дали пък,
20.05.2011 15:22
pagan написа:
освен на личния и груповия не служи и на чужди?!? Защото едно такова изказване си е жива покана за външна намеса в суверенитета!


За това не виждам доказателства, но провокативното демонстративно изтласкване на личния интерес над обществения ме дразни ужасно.
цитирай
24. monaliza121 - Не съм гледала изказването на този ...
20.05.2011 15:33
Не съм гледала изказването на този "гений", но на местно ниво няма нужда от гениалност. Достатъчно е да си хитър за да те боготворят до безпаметност.
Поздрав!:))
цитирай
25. pagan - Очакваме включване!
20.05.2011 15:35
Когато въпросният хитрец,(но не умник), се издъни следващия път, с някой цитат от сорта на Мао- вите! Може да му се струва, че..."врагът е наблизо"!
цитирай
26. bizcocho - 6. vmir - 5. magicktarot - И аз доста ...
20.05.2011 16:23
6. vmir - 5. magicktarot - И аз доста отдавна не следя телевизиите, нито политическите новини
09:47
magicktarot написа:
и не съм наясно за кой става дума... Но не се учудвам. По-учудващо би било някой да изкаже нещо умно, май...


Умностите не вървят, ако някой си позволи такова кощунство, веднага другите се нахвърлят с мисълта: "Айде, бе, и ти ли ще се превиш на умен?!". Затова и глупостите са ни гарантирани, и се радват на радушен прием. Конкуренцията по глупост е къде по-лека, отколкото по ум.

Точно!
цитирай
27. marystaneva - Волен налива вода в мелницата на Доган
20.05.2011 17:07
Масов бой на протеста на "Атака" пред джамията в София /видео/

http://kanal3.bg/?v=3914

Българка съм, християнка. Но съм научена да уважавам другите религии. Срамувам се от такива българи, които се опитват да превърнат страната във второ Косово... И през цялото време се чува: "Братя, никой да не отговаря на тази провокация. Оставете полицията да си свърши работата. Влезте да се помолим..." Едни хора, които са отишли да се помолят на своя бог и едни други, които са отишли провокират агресия и да насаждат омраза... :(
На Доган му падна рейтинга, ДПС се цепи... И тъкмо в този момент Атака се опитва да разпалва етническа вражда. Веднага се питам - кой има интерес?
цитирай
28. vmir - 27. marystaneva - Волен налива вода в мелницата на Доган
20.05.2011 19:50
marystaneva написа:
Масов бой на протеста на "Атака" пред джамията в София /видео/

http://kanal3.bg/?v=3914

Българка съм, християнка. Но съм научена да уважавам другите религии. Срамувам се от такива българи, които се опитват да превърнат страната във второ Косово... И през цялото време се чува: "Братя, никой да не отговаря на тази провокация. Оставете полицията да си свърши работата. Влезте да се помолим..." Едни хора, които са отишли да се помолят на своя бог и едни други, които са отишли провокират агресия и да насаждат омраза... :(
На Доган му падна рейтинга, ДПС се цепи... И тъкмо в този момент Атака се опитва да разпалва етническа вражда. Веднага се питам - кой има интерес?


Примитиви, на каквито дължим и Доган с всичките му мурафети.
цитирай
29. goby3 - :)
20.05.2011 20:25
Странно...имам пост с абсолютно същото заглавие и нищо общо като смисъл!
цитирай
30. vmir - 29. goby3 - :)
20.05.2011 20:30
goby3 написа:
Странно...имам пост с абсолютно същото заглавие и нищо общо като смисъл!


Моля те, не ме подгонвай за плагиатство!
цитирай
31. goby3 - 30. vmir
20.05.2011 20:33
Ами - какво плагиатство,нали ти казвам,нямат нищо общо като смисъл!
Стана ми интересно,как така различни по тематика текстове,биват озаглавени по един и същ начин!
цитирай
32. vmir - 31. goby3,
20.05.2011 20:51
goby3 написа:
Ами - какво плагиатство,нали ти казвам,нямат нищо общо като смисъл!
Стана ми интересно,как така различни по тематика текстове,биват озаглавени по един и същ начин!


На мен пък ми стана интересно като видях днес в блога ти клипът, който сложих в моя блог в последния ден на миналата година. И в този случай поводите са май съвсем различни.
Поздравления!
цитирай
33. vmir - 33. анонимен - Писна ми от демагогия и лъжи
21.05.2011 08:35
анонимен написа:
Сидеров, вместо да прави тези щуротии, трябваше да се противопостави на ББ заради законите, убиващи икономиката в България, трябваше да изисква финансовия министър да не разиграва коня си и да извърши толкова безобразия. икономиката ни се сви не толкова поради икономическата криза, отколкото от глупостите, които стори Дянков. Навсякъде фалират фирми,затварят се. Безработицата скочи неимоверно. Може би само Софиянци са добре, но навсякъде в страната цари безпокойствие за утрешния ден. Когато си отиде това правителство, вероятно всички ще ахкат и се чудят, как е допуснато всичко това. Именно затова Волен е виновен също толкова, колкото и правителството на ГЕРБ. Тази демонстрация срещу джамиите е отчаян опит АТАКА да възстанови позициите си. Но, най-вероятното е, че по-голямата част от електората на АТАКА ще премине към новосформираната партия Национален фронт за спасение на България, която е далече по-умерена от АТАКА и си е поставила рационални задачи за изпълнение. Предполагам даже, че именно НФСП е причината за неадекватните прояви на АТАКА. Но вярно е също е, че Националните политикани от всички цветове, не им пука за собствената си държава и народ. Особенно като имам в предвид, че тези политикани произхождат в повечето от райони където през 1036 година са се разселили Печенегите, не се учудвам. Това племе никога не е било загрижено за Българизма. Този Андрешковски тарикатлък ни докарва само беди. Много ще се противопоставят, но анализирайки Българската история през последните 1000 години, неможе да не се натъкнеш на тази причина. Нима по времето на социализма не управляваха Чавдарци. Те и сега управляват, чрез своите потомци. За тях, проявите на един Ямболия са кощунство, нарущаващо дрямката им.


Всичко в кризисна ситуация и рязко свит бюджет се свежда до простия въпрос: Ще теглим ли кредит, да си поддържаме стандарта, или не? Останалото е прехвърляне от пусто в празно и политиканстване. Като се има предвид, че при световна криза в лихвите са калкулирани и рискове извън конкретната национална специфика, трябва да сме доволни, че Дянков удържа на натиска да не ни натовари с изплащане на чужди вересии години напред. Сега вече можем да тръгнем нагоре с доста по-нисък кредит и на по-поносими лихви. Но разните му “спасители” и “фронтове” предпочитат анархията, защото не им пука дали чавдарци или печенези няма да се промъкнат отново във властта.
цитирай
34. hristo27 - Тарикат /политик/ да е арестуван и ...
21.05.2011 12:05
Тарикат /политик/ да е арестуван и съден ?!?!?!?!?!?
Ти вярваш ли, че има жълти щъркели? :))))
цитирай
35. vmir - 34. hristo27 - Тарикат /политик/ да е арестуван и ...
21.05.2011 12:22
hristo27 написа:
Тарикат /политик/ да е арестуван и съден ?!?!?!?!?!?
Ти вярваш ли, че има жълти щъркели? :))))


Вярвам, че на други места щяха да го арестуват за накърняване на обществения морал с това изказване. Но там подават оставки "за да не вредят на институцията", докато нашите "тарикати" врещят на умряло, че са жертви на полицейско насилие, без да им пука, че така подлудяват хората, които подкокоросват към далавери срещу останалите.
цитирай
36. vmir - Вчера в коментар тук заявих, че ще сезирам прокуратурата за провокативното изказване на Доган за "длъжниците" му,
21.05.2011 19:38
а днес самият той се възползва от широкия международен отзвук и призовава Премиер, Президент, ЕС, Европарламента, НАТО и кого ли още не да вземат мерки срещу атаката на атакистите. Честито ни Доганово политическо възкресение, нали така господа малоумни патриотарчета...
цитирай
37. bizcocho - вмир, голям резил са деиствията на ...
21.05.2011 21:33
вмир, голям резил са деиствията на "Атака":((( Пълен политически провал!
цитирай
38. vmir - 37. bizcocho - вмир, голям резил са деиствията на ...
21.05.2011 22:50
bizcocho написа:
вмир, голям резил са деиствията на "Атака":((( Пълен политически провал!


С глупашките си атаки ще ни натресат и утвърждаване на децибелите около джамиите. Че им пречеше някой да организират и проведат цивилизована и ефективна кампания по въпроса, с необходимото разгласяване и осигуряване на обществена подкрепа... Сега с какво ще компенсираме битите - с тръшканици, че биячите са били набити, или че полицията трябвало да набие друговерците? Мъка... :(((
цитирай
39. marystaneva - Същата работа както с паметника на Съветската армия...
22.05.2011 04:18
Стоеше си мръсен, надраскан и никой не му обръщаше внимание, освен няколко червени пенсионери един-два пъти в годината. Когато, обаче, някой поде кампания за събарянето му, в БСП стегнаха редиците, измиха го и го лъснаха.
Все по-често започвам да мисля, че тези неща се правят целенасочено, а не от глупост и неразбиране.
цитирай
40. vmir - 39. marystaneva - Същата работа както с паметника на Съветската армия...
22.05.2011 09:06
marystaneva написа:
Стоеше си мръсен, надраскан и никой не му обръщаше внимание, освен няколко червени пенсионери един-два пъти в годината. Когато, обаче, някой поде кампания за събарянето му, в БСП стегнаха редиците, измиха го и го лъснаха.
Все по-често започвам да мисля, че тези неща се правят целенасочено, а не от глупост и неразбиране.


Срещал съм играещ уж най-голям русофоб, а готов да умре за паметника на съветската армия. За каквото и да се дракаме - за Русия или против нея, за Доган или против него, докато има драканици, ще им носим последствията, а това значи, че сме подчинени на поводите за драканиците, не на спорещите. Това се знае отлично от някои и се използва в необходимите моменти за резки и шокиращи завои, които ни отнемат години в лутане, докато се върнем на пътя си, след което идва следващия шокиращ завой... :(((
цитирай
41. pagan - Не мога да коментирам действията на Волен Сидеров и "Атака" засега,
26.05.2011 00:26
но именно падането на рейтинга на Доган го кара да се радикализира, защото, когато не можеш да играеш на струната на логиката, по- удобно е да използваш религиозната, защото вярата изключва логиката! Друг е въпросът за правилността на действията на "атака" от политическа гледна точка, но емоционалната реакция на наглата демонстрация на ислямизъм пред 24 Май е логическа! А това е именно такава! Със задръстването на булеварди с килимчета, (а в джамията има място за тях!) С усилвателните уредби монтирани на джамията и т.н.!
А трети е въпросът с партията на етническа основа,. нещо АНТИКОНСТИТУЦИОННО по принцип! А реакция трябваше да има. Даже по- добре грешна, отколкото никаква.
цитирай
42. marystaneva - ДПС и Атака - кой е виновен?
26.05.2011 19:33
Като се сбият децата и не можеш да разбереш кой е започнал пръв и кой е по-виновен, ги ошамарваш /наказваш/ наред. После за известно време къщата е тиха, а от тях по-послушни няма... ;)
цитирай
43. vmir - 42. marystaneva - ДПС и Атака - кой е виновен?
27.05.2011 11:47
marystaneva написа:
Като се сбият децата и не можеш да разбереш кой е започнал пръв и кой е по-виновен, ги ошамарваш /наказваш/ наред. После за известно време къщата е тиха, а от тях по-послушни няма... ;)


Тия са от ония, дето трябва да се пердашат дори профилактично, защото белите сами ходят по тях.
цитирай
44. pagan - Като се махнат ДПС, Доган и Местан,
27.05.2011 23:35
няма да има и "Атака"! Етническите конфликти не започват от обикновените хора, а от партиите! Коя е първата от двете?! Като си отговорите на този въпрос, ще решите "загадката"! Когато поместих този коментар във "Фейсбук", една туркиня го хареса и станахме приятели! (Без коментар)!
цитирай
45. vmir - 44. pagan - Като се махнат ДПС, Доган и Местан,
28.05.2011 11:33
pagan написа:
няма да има и "Атака"! Етническите конфликти не започват от обикновените хора, а от партиите! Коя е първата от двете?! Като си отговорите на този въпрос, ще решите "загадката"! Когато поместих този коментар във "Фейсбук", една туркиня го хареса и станахме приятели! (Без коментар)!


Съгласен!
цитирай
46. marystaneva - 43. vmir,
28.05.2011 13:12
vmir написа:
marystaneva написа:
Като се сбият децата и не можеш да разбереш кой е започнал пръв и кой е по-виновен, ги ошамарваш /наказваш/ наред. После за известно време къщата е тиха, а от тях по-послушни няма... ;)


Тия са от ония, дето трябва да се пердашат дори профилактично, защото белите сами ходят по тях.



Профилактично и периодично... :)))
цитирай
47. mikino - Аман...
28.05.2011 13:51
Политическият цирк продължава да ни "радва"! Още малко ще искат пари за билетчета...
цитирай
48. pagan - Като се сбият децата,
28.05.2011 14:58
виновен е по-големият (по възраст). Като става въпрос за партии,-също! "Атака" възникна в отговор на действията на Доган и пасмина (не партия)! Ако забранят
ДПС, (Държавната ПаСмина), "Атака" ще се разпадне от самосебе си! Вижте само ръководството и - Доган, Местан, Христо Бисеров, Данчо- ментата,- хайван до хайван!
цитирай
49. vmir - 47. mikino - Аман...
29.05.2011 02:34
mikino написа:
Политическият цирк продължава да ни "радва"! Още малко ще искат пари за билетчета...


Ми като си намират публика...
цитирай
50. vmir - 48. pagan - Като се сбият децата,
29.05.2011 02:36
pagan написа:
виновен е по-големият (по възраст). Като става въпрос за партии,-също! "Атака" възникна в отговор на действията на Доган и пасмина (не партия)! Ако забранят
ДПС, (Държавната ПаСмина), "Атака" ще се разпадне от самосебе си! Вижте само ръководството и - Доган, Местан, Христо Бисеров, Данчо- ментата,- хайван до хайван!


Съгласен!
цитирай
51. marystaneva - Оставете емоциите. Трябва ни реализъм и мъничко оптимизъм.
30.05.2011 13:25
48. pagan, 50. vmir,
Щом е виновен по-големият по възраст, дай да забраним първо най-старата партия! ;) Нали всички останали са нейни отрочета? Лошо ги е възпитала - значи тя е най-виновна. Но пък представяте ли си да я забранят наистина?! Ще вземат да минат в нелегалност... Затова "дръж приятелите си наблизо, а враговете - още по-близо".
Дори да се забрани ДПС, Атака няма да се разпадне заради това, а просто ще си намери друг "враг", напремер циганите. Или евреите. Стига да искаш, лесно е да нарочиш някого за враг. Трудно е да намериш приятели.
Чърчил ненапразно е казал: "Няма вечни приятели, има вечни интереси." и "Никой не твърди, че демокрацията е съвършена или премъдра. Всъщност се казва, че тя е най-лошата форма на управление, с изключение на всички останали форми, опитвани някога."
49. vmir,
Щом има търсене, ще има и предлагане - пазарна икономика... ;) :)))
цитирай
52. pagan - То верно, че у нас
30.05.2011 14:27
marystaneva написа:
48. pagan, 50. vmir,
Щом е виновен по-големият по възраст, дай да забраним първо най-старата партия! ;) Нали всички останали са нейни отрочета? Лошо ги е възпитала - значи тя е най-виновна. Но пък представяте ли си да я забранят наистина?! Ще вземат да минат в нелегалност... Затова "дръж приятелите си наблизо, а враговете - още по-близо".
Дори да се забрани ДПС, Атака няма да се разпадне заради това, а просто ще си намери друг "враг", напремер циганите. Или евреите. Стига да искаш, лесно е да нарочиш някого за враг. Трудно е да намериш приятели.
Чърчил ненапразно е казал: "Няма вечни приятели, има вечни интереси." и "Никой не твърди, че демокрацията е съвършена или премъдра. Всъщност се казва, че тя е най-лошата форма на управление, с изключение на всички останали форми, опитвани някога."
49. vmir,
Щом има търсене, ще има и предлагане - пазарна икономика... ;) :)))


политиката си е стока, а политиКВЕНИците- продажници под масата!
цитирай
53. marystaneva - 52. pagan, Не бива да се обобщава така.
30.05.2011 15:01
Аз говорех за "цирка". ;) А политиците ни са представителна извадка от народа. Колкото повече и по-добри ставаме самите ние, толкова по-добри политици ще си избираме. Не е нужно отново да откриваме топлата вода. "Думите, които ще прочетете по-долу, са написани върху надгробната плоча на англикански епископ в Криптата на Уестминстърското абатство.":
http://nikolaijambol.blogspot.com/2011/05/blog-post_25.html
цитирай
54. nestinar - Тоя е най-хитрият лисунгер от вс...
30.05.2011 19:34
scarlety написа:
Тоя е най-хитрият лисунгер от всички!:((( Електоратът му го гледаше както обикновено като хипнотизиран!:((

Никакъв хитрец не тоя.Просто от една страна е супер комплексиран и от друга страна народа казва-Пази Боже сляпо да прогледне!
http://www.youtube.com/watch?v=6OstoBSBug4&feature=related
цитирай
55. marystaneva - 54. nestinar,
30.05.2011 20:01
Гледала съм го, но все пак - благодаря. И съм съгласна, че не е толкова хитър. Беше, защото му го позволяваха. Сега удари на къмък:
Известната журналистка Соня Колтуклиева казва, че: "Доган не престава да се опитва чрез всякакви официални и неофициални посредници да се добере до премиера Борисов и да го склони да си сътрудничат потайно. Генерала не се съгласявал да говори със Сокола дори по телефона."

http://analitichen.pogled.info/news/21246/Sonya-Koltuklieva-TSvetelina-ne-iskashe-Boiko-da-stane-ministar-predsedatel
цитирай
56. pagan - Не съм съгласен,
31.05.2011 00:38
marystaneva написа:
Аз говорех за "цирка". ;) А политиците ни са представителна извадка от народа. Колкото повече и по-добри ставаме самите ние, толкова по-добри политици ще си избираме. Не е нужно отново да откриваме топлата вода. "Думите, които ще прочетете по-долу, са написани върху надгробната плоча на англикански епископ в Криптата на Уестминстърското абатство.":
http://nikolaijambol.blogspot.com/2011/05/blog-post_25.html


че политиците ни са представителна извадка! Единствените политици досега когото съм познавал донякъде преди да дойдат избори е ББ, и то от телевизията, (независимо, дали съм гласувал или не за тях), са Петър Стоянов и Бойко Борисов!
Всички останали от речите им по време на демонстрациите. Нито един досега не съм признал като МОЯТА "представителна извадка"! (По- скоро като "представен ми измушляк")! Съдя за тях по делата им пост фактум, след като вече е на власт! И ВСИЧКИ имат ОСНОВНИ! пропуски. П.Стоянов беше на кръглата маса в началото
и "гласува" за "прецизното законодателство", не за "работещото", каквото трябваше да бъде в "революционна" ситуация- (не става въпрос за "народен съд!).
Трябваше първо да се говори за реституция,- не за приватизация, а като стана въпрос, че държавата нямала пари за да плаща "пропуснати ползи", можеше да се плати в акции от предприятия, а не да стават "ЕООД"- та със собственици бившите комунистически директори! ББ пък строи метро, магистрали, връща детски градини, дадени под наем от Софиянски, но не съм съгласен с финансовата политика на заместника му! За Костов, Симеон, комунисти и ДПС- ари, въобще не искам да коментирам!
цитирай
57. анонимен - hFafRyZRgGoBsfFsRPN
31.05.2011 18:07
J3SPMJ , [url=http://mhepbrircsxd.com/]mhepbrircsxd[/url], [link=http://vfluyjypwtwd.com/]vfluyjypwtwd[/link], http://zlomkuwdxkkm.com/
цитирай
58. анонимен - EyVTplqcJgmRAH
31.05.2011 20:25
HoQvOX , [url=http://lfwqmvctbpno.com/]lfwqmvctbpno[/url], [link=http://lsaxnbpfgbls.com/]lsaxnbpfgbls[/link], http://dnjpluzvpgzy.com/
цитирай
59. marystaneva - 56. pagan,
01.06.2011 02:45
Благодаря ти, че забелязваш и добрите неща.
А на Дянков работата му е да взима пари, не да дава. И той си я върши перфектно. Свали дефицита от над 25% до под 4%. До края на годината трябва да го свали под 3% и да го задържи. На един финансов министър това му е работата. След като се стабилизира държавата и има достатъчно приходи, работа на Тотю Младенов е да "навие" Дянков да развърже кесията. Няма държава, в която финансовият министър да е народен любимец...
цитирай
60. pagan - Сигурно има обаче,
01.06.2011 14:44
методи да принуди банките да свалят лихвения процент, против картелните споразумения, СЪЩЕСТВУВАЩИЯ рекет върху изкупните цени и нормата на печалба при зеленчуците и млякото например, и т.н. Не знам, дали има финансово разузнаване, което да работи по тези въпроси. Трябва да има също така начин, да се ПРИНУДИ съдебната система да работи по- бързо и качествено, (тук вече не става въпрос за Дянков), даже при съществуващото законо дателство, които мерки според мен, ще повишат РЯЗКО рейтинга на правителството! Естествено, някои "бизнес структури" ще "вият", но както казва една моя позната (на75 години!):- "Когато се събудя сутрин, първо си казвам:- Смелост, смелост трябва"! Поздрави!
цитирай
61. marystaneva - 60. pagan,
01.06.2011 18:14
Не знам дали има финансово разузнаване. Едно време имаше икономическа полиция, а сега ми се струва, че НАП се занимава с нещо подобно. Ако намесят полицията, веднага ще ги обвинят в полицейщина. А и при пазарна икономика трудно може да има подобни регулации, особено при чуждите банки. Като не ми харесва лихвата, не тегля. Като тегля, внимавам какво подписвам и си правя сметката. Те и сега някои "вият" заради свързването на бензиностанциите с НАП. Това е решението - повече електроника, по-малко човешка намеса. И ако питаш мен - повечко камери... Като няма достатъчно агентурен апарат, контрол му е майката! Ама електронен, че няма как да бъде подкупен.
цитирай
62. pagan - Те и престъпниците "вият" като ги хванат!
02.06.2011 01:28
Значи ли това, че не трябва да и хващат?! Ха- ха- "полицейщина, сигурно и крадците така казват! За човек са важни началниците, за политик- електоратът! Всичко друго е от "лукаваго!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4085774
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54858
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031