Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2011 01:38 - НАШАТА ПОЛИЦИЯ МЕ ПАЗИ
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 16445 Коментари: 60 Гласове:
70

Последна промяна: 31.05.2011 23:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Как бихте се почувствали, ако в неделя късен следобед, когато всички наоколо са си в къщи, а мощните децибели от близкото циганско гето напомнят за откраднатите ви почти половинметрови високоговорители (не тонколони), и в този момент някой ви съобщи, че мургави майстори демонтират покрива на гаража ви, без да сте ги канили? Ето така се почувствах аз в неделя вечер, затова звъннах на дежурния на IX – то РПУ, София, откъдето ми казаха, че веднага изпращат патрул, и изприпках на стратегически важно място, откъдето майсторите трябваше да преминат, за да напуснат района, а полицаите – да ми се притекат на помощ.  Като по поръчка, патрулната кола се появи насреща ми точно в момента, когато успях да стигна до въпросното място, а след като ме видяха с единия от полицаите, мургавите поеха бегом в обратна посока. За да не занимавам всички с ненужни подробности, ще кажа единствено, че двадесетина минути по-късно, докато аз се ядосвах, че разбойниците се измъкнаха, изненадващо дойдоха две полицейски коли, а в тях – моитенеканени майстори!!!.

 Не, не сънувах, защото единия полицай ме подкани да разпозная крадците и сигурно съм гледал странно, защото ми обясни къде ги е пресрещнал, след като са тръгнали да бягат. Мога само да кажа, че полицаите ми събраха очите с почти светкавичното си появяване в точните моменти на точните места тозиimage ден!

 ИСКРЕНО БЛАГОДАРЯ НА ПОЛИЦАИТЕ!!!





Тагове:   полиция,


Гласувай:
71



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - това добре- циганите хващат вин...
31.05.2011 06:16
това добре- циганите хващат винаги, а тези с милионите все им... това е друга тема.
цитирай
2. vmir - 1. zaw12929 - това добре- циганите хващат вин...
31.05.2011 07:30
zaw12929 написа:
това добре- циганите хващат винаги, а тези с милионите все им... това е друга тема.


Темата не е друга, а същата. Докато години наред САМО чаках полицията да спре кражбите над собствеността ми, циганите продължаваха да си ме крадат и разбиват безпрепятствено и нагло. Всезнайковците само ехидно коментираха, че полицията е в комбина с обирджиите и дори ги пази.

Откакто обаче започнах да звъня директно на дежурният им телефон по възможно най-бързия начин и да им подавам бърза и адекватна информация, започнаха да ги хващат. Нима вярваш на дърдорковците, мрънкачите и всезнайковците, които само плюват, а не правят нищо, за да съдействат по какъвто и да било начин за хващането и на онези с милионите?

Всяко наказание се извършва след свидетелстване, и ако няма осъдени, значи няма свидетели, а само плювачи. Елементарно.

А всезнайковците, които си въобразяват, че ще живеят в позата на Ленин в изгнание и ще "направляват" историята с оплювките си, без да имат представа какво и къде се случва, да вземат да се гръмнат, щом не харесват резултатите от тъпотията си, защото получават онова, което са заслужили, а останалите не сме им виновни, за да им слушаме вайканията.
цитирай
3. tutankhamon661 - vmir
31.05.2011 08:30
Това е! Знам аз къде ще прочета нещо интересно и смислено.
Има още много подобни случаи и ще е добре, ако получават гласност за да разбият грешната представа на хората, че полицай значи човек, който яде понички и мързелува по цял ден.
Естествено, че както във всяка сфера, тук също има мърша, но качествените и работливи кадри са доста повече, отколкото подозират някои граждани.
цитирай
4. vmir - 3. tutankhamon661,
31.05.2011 09:09
tutankhamon661 написа:
Това е! Знам аз къде ще прочета нещо интересно и смислено.
Има още много подобни случаи и ще е добре, ако получават гласност за да разбият грешната представа на хората, че полицай значи човек, който яде понички и мързелува по цял ден.
Естествено, че както във всяка сфера, тук също има мърша, но качествените и работливи кадри са доста повече, отколкото подозират някои граждани.


Фараоне, улових се на няколко пъти, че не споменавам за добрите си впечатления от полицаите, особено напоследък. Защо трябва да мълча заради тулупи, въображението на които се простира единствено до там, че да упражняват затъпеното си остроумие на гърба на полицаите, защото някой го е направил преди тях?

Не фаворизирам никоя професия, много по-важно ми е да видя хората като ставащи и неставащи. Тулупите, които само стоят на затлъстелите си задници и плюват по останалите, не могат да бъдат за мен ставащи. Не е за вярване, че мозъците на някои са толкова затлъстели от бездействие, че оценяват личностно хората според професията им, вместо да потърсят истинските им личностни характеристики. Не е за вярване, че хора с толкова примитивно световъзприятие могат да предявяват претенции за зачитане на мнението им, в което не присъства никаква тяхна лична мисъл или наблюдение, а само повторения на казаното от другите.
Поздравления!
цитирай
5. magicktarot - Радвам се, че е станало така! По принцип полицията върши много работа,
31.05.2011 09:18
ако я нямаше - у нас щеше да е един ад просто... А който си плюе, той си плюе по всичко. По същия начин стои въпросът с лекарите... Но много хора нямат нужното въображение, за да си представят цялата страна, оставена един ден без полицаи и лекари (а защо не и електротехници, водопроводчици, шофьори, атомни физици и т.н.) Поздрави!:)
цитирай
6. vmir - 5. magicktarot,
31.05.2011 09:34
magicktarot написа:
ако я нямаше - у нас щеше да е един ад просто... А който си плюе, той си плюе по всичко. По същия начин стои въпросът с лекарите... Но много хора нямат нужното въображение, за да си представят цялата страна, оставена един ден без полицаи и лекари (а защо не и електротехници, водопроводчици, шофьори, атомни физици и т.н.) Поздрави!:)


Съгласявам се на 100% с теб. Аз лично се вдъхновявам от хора, които успяват да покажат находчивост, характер и оригиналност в онова, от което се прехранват. Професията ми е далеч по-малко интересна от духа, който се проявява в работата на всеки. Вчера в блога някой беше сложил видеоклип на цигани, които ползваха предното колело на колата си за навиване на въже и вдигане на товар на горните етажи - ето как се върши работа 10 пъти по-бързо от обикновено, ще ходи ли да краде който има подобни хрумвания?
Поздрави! :)
цитирай
7. karambol5 - Поздравления за добре свършената ...
31.05.2011 10:11
Поздравления за добре свършената работа !
Това ме кара д аси мисля,че има надежда все пак ;)
цитирай
8. sherif - Това разправям и аз.
31.05.2011 10:29
С каквото мога, помагам. Юмрукът на закона винаги е готов да смаже всяка тролска или реална напаст. Така и ще бъде!
цитирай
9. hristo27 - Ако правораздаването вършеше р...
31.05.2011 10:30
Ако правораздаването вършеше работа колкото полицията, едва ли циганите щяха да са толкова самоуверени.
цитирай
10. анонимен - Дано са им намачкали главите, че не е ...
31.05.2011 11:03
Дано са им намачкали главите, че не е нормално човек да се озърта всеки ден. Има по-важни неща, за които трябва да мислим. Писна ми от хора, които искат да заграбят чуждото, защото ги мързи да работят.
цитирай
11. анонимен - Всяка добре свършена работа си з...
31.05.2011 11:19
Всяка добре свършена работа си заслужава благодарността.
Браво,на полицаите!
цитирай
12. анонимен - edenichen sluchai
31.05.2011 11:35
edenichen sluchai
цитирай
13. анонимен - ДАЙ ВАР
31.05.2011 11:37
Добре свършена работа. Но може и повече.Как? Като всички служители от МВР ,които трябва да са униформени да ходят с униформи.Директори на обласни полиции,Главна дирекция полиция,главен секретар,районни управления,шофьори,секретарки и др.Всички полицеиски автомобили да имат надписи/с изключения на оперативните служби/,за да може гражданите да виждат кой се вози в колата.Дали мутри,банкери,или полицаи,защото имам усещането,че когато някой от тях яхне стола и хвъля униформата.А тези пари за униформите са от нашия джоб. И много от тях предпочитат да са невидими.....И ако шефа им успее/съмнявам се/ то 20% от тях ще напуснат.
цитирай
14. vmir - 7. karambol5 - Поздравления за добре свършената ...
31.05.2011 11:39
karambol5 написа:
Поздравления за добре свършената работа !
Това ме кара д аси мисля,че има надежда все пак ;)


Надежда винаги има, но за да се оправдаят очакванията, трябва да се намери работещият начин. Мрънкането и хленченето, че няма спасение, е израз единствено на собствената некадърност и неоправдани претенции. Нещата никога не стават по удобния само за едната страна начин и точно чрез тази особеност се реализира и великата справедливост на живота, непризнавана от готованците, за да оправдаят собствените си домогвания и лъжи.
цитирай
15. vmir - 10. анонимен - Дано са им намачкали главите, че не е ...
31.05.2011 11:46
анонимен написа:
Дано са им намачкали главите, че не е нормално човек да се озърта всеки ден. Има по-важни неща, за които трябва да мислим. Писна ми от хора, които искат да заграбят чуждото, защото ги мързи да работят.


Срещнах ги снощи веднага след като ги пуснаха, даже поприказвах с тях. Изглеждаха като наакани, едва що не се разплакаха, въпреки, че са по на 20 - 25 години и ни тормозят от толкова време. Признаха ми, че съм прав да им се ядосвам. Слушаха ме внимателно какво им казвам, изглеждаха разкаяни.

Срещнах и техни съплеменници от същото гето и те ми споделиха, че са подали по няколко жалби от същите разбойници и се радваха, че са били хванати.
цитирай
16. vmir - 8. sherif - Това разправям и аз.
31.05.2011 12:13
sherif написа:
С каквото мога, помагам. Юмрукът на закона винаги е готов да смаже всяка тролска или реална напаст. Така и ще бъде!


Шерифе, уверих се в това още преди няколко години, когато щерка ми беше в САЩ на студентска бригада да продава учебници на едно страхотно издателство. Задачата й беше да обяснява предимствата и съдържанието на тези страхотно качествени учебници, да поръчва и пласира камиони от тях, а за целта трябваше да се среща с хора и да прави презентации. Тъй като това беше първото й посещение и първата й работа там, поддържах тясна връзка с нея, пусках обяви от нейно име и следях непрекъснато контактите й, а някои проверявах лично, докато не попаднах на някакъв странен и сприхав местен идиот, с когото й предстоеше среща няколко часа по-късно, а връзката между нас пропадна.

Тогава набрах телефона на шерифа в градчето и му обясних ситуацията, часа и мястото на срещата, и шерифа направи каквото трябваше, все едно му се обаждах от съседната улица, а не от другата страна на земното кълбо.
Поздрави!
цитирай
17. vmir - 9. hristo27 - Ако правораздаването вършеше р...
31.05.2011 12:18
hristo27 написа:
Ако правораздаването вършеше работа колкото полицията, едва ли циганите щяха да са толкова самоуверени.


Така е, не един път съм имал повод да го констатирам. За високоговорителите, за които споменах в постинга се оказа, че полицията няма законно право да прави проверки по прясна следа, а докато се уреди въпроса, откраднатото си заминава по местоназначение...
цитирай
18. vmir - 11. sevt9 - Всяка добре свършена работа си з...
31.05.2011 12:24
sevt9 написа:
Всяка добре свършена работа си заслужава благодарността.
Браво,на полицаите!


Така е, браво на тях!
цитирай
19. vmir - 12. анонимен - edenichen sluchai
31.05.2011 12:29
анонимен написа:
edenichen sluchai


Сещам се за поне още два подобни случая в квартала ми през последните месец, най-много два.
цитирай
20. vmir - 13. анонимен - ДАЙ ВАР
31.05.2011 12:31
анонимен написа:
Добре свършена работа. Но може и повече.Как? Като всички служители от МВР ,които трябва да са униформени да ходят с униформи.Директори на обласни полиции,Главна дирекция полиция,главен секретар,районни управления,шофьори,секретарки и др.Всички полицеиски автомобили да имат надписи/с изключения на оперативните служби/,за да може гражданите да виждат кой се вози в колата.Дали мутри,банкери,или полицаи,защото имам усещането,че когато някой от тях яхне стола и хвъля униформата.А тези пари за униформите са от нашия джоб. И много от тях предпочитат да са невидими.....И ако шефа им успее/съмнявам се/ то 20% от тях ще напуснат.


Може би, не познавам подробностите.
цитирай
21. hamstera - Да, похвално! Само дето тия същите ...
31.05.2011 12:55
Да, похвално! Само дето тия същите мургавини ще ги видиш на свобода след 72 часа...
цитирай
22. vmir - 21. hamstera - Да, похвално! Само дето тия същите ...
31.05.2011 14:40
hamstera написа:
Да, похвално! Само дето тия същите мургавини ще ги видиш на свобода след 72 часа...


Да, така е, даже вече ги пуснаха. Защото не бяха хванати с нещо откраднато. Но пък им се прави криминално досие и при следваща подобна изява им се пише и тази. Нека да бъдем реалисти и да сме доволни на реално свършеното, вместо да го отричаме и отхвърляме заради невъзможното. Сега изглеждат доста смирени и разкаяни. Мислете как да ги хванем с откраднатото, защото спим ли си докато крадат, няма да има дори кой да се обади на полицията, а псувните и оплакванията не са върнали на никого откраднатото.
цитирай
23. анонимен - хм
31.05.2011 14:54
Един от редките случай,в който Ушев е действал компетентно и на място,аз лично бях атакуван от група мангусти,в резултат бях обвинен,че аз съм предизвикал мелето,закопчан,а бай мангал съвсем спокойно пушеше цигарка заедно с представители на родната полиция-в последствие,дребно дилърче мангал даващо процент на ушев за протекция и за такива непредвидими случай(разбирай надрусаното цигане решило да скочи на българин!).И накрая аз и другия потърпевш щяхме да се окажем виновни-за това,че успяхме да се защитим адекватно-2-ма срещу 7-мина надрусани мангала не е оферта,за щастие имаше наличие на нож от наша страна.Съветът ми-българи,на всички е ясно,че полицаите са най-големите престъпници,ПАЗЕТЕ СЕ,носете каквото можете,защото всичко е против нас!
цитирай
24. planetar - Мога само да се присъединя към поздравленията.
31.05.2011 15:06
Повече ме учуди, че някой е гласувал против този пост. Защо? Нима не се радва, че има и работещи полицаи?
цитирай
25. vmir - 23. анонимен,
31.05.2011 15:13
анонимен написа:
Един от редките случай,в който Ушев е действал компетентно и на място,аз лично бях атакуван от група мангусти,в резултат бях обвинен,че аз съм предизвикал мелето,закопчан,а бай мангал съвсем спокойно пушеше цигарка заедно с представители на родната полиция-в последствие,дребно дилърче мангал даващо процент на ушев за протекция и за такива непредвидими случай(разбирай надрусаното цигане решило да скочи на българин!).И накрая аз и другия потърпевш щяхме да се окажем виновни-за това,че успяхме да се защитим адекватно-2-ма срещу 7-мина надрусани мангала не е оферта,за щастие имаше наличие на нож от наша страна.Съветът ми-българи,на всички е ясно,че полицаите са най-големите престъпници,ПАЗЕТЕ СЕ,носете каквото можете,защото всичко е против нас!


Гетото до нас е от 10 години, а циганите опустошиха района ни за това време. Много от съседите предпочитаха ролята на всезнайковци и твърдяха, че полицаите са в комбина с циганите. От всичко това произтичаха само псувни и констатации постфактум. Откакто използваме телефона на дежурния в полицията, резултатите не закъсняха, това е третия случай, на който съм пряк свидетел на заловени цигани по време на посегателство в последния месец - месец и нещо. Не наглост, обратното - циганките бяха дошли за ми плачат със сълзи да се застъпя да им освободят хората, толкова ги беше страх от полицията.
цитирай
26. vmir - 24. vishnichka - Има обяснение това,
31.05.2011 15:33
vishnichka написа:
полицаите са като всички останали. Тарикатите ще се уреждат на сладки местенца и ще избягват всячески трудните райони(твоят очевидно е такъв), а неприятните случаи се поемат от работарите. Но пък за хора, които държат на професионализма си, това е добре, рано или късно обществото ще ги оцени... Eто, вече се случва... и в това трябва и да е надеждата ни...
Поздрави!:)


Така е, Вишничке!
Рано или късно, димът се разсейва и почва да се вижда какво става. Дори когато сме бавни и проклети, това пак се случва, макар и по-късно. Докато не се предприеме адекватно отношение, няма решение, а забатачване. Ако споделя сега, че бившият кмет Афионлиев, който направи гетото, за да освободи място за построяване на Била, според категоричните уверения на много хора в момента е изпълнителен директор на Била, сигурно някои всезнайковци пак ще намерят в този факт повод за приказване на глупости, но никой няма да си мръдне пръстчето да разрови мръсотията. А има човек, който при местене на циганите предлагаше собствена земя дарение за настаняване на циганите, но парцела беше в близост до къщата на Афионлиев, който междувременно смени и къщата, квартала, че дори и жена си с далеч по-млада, докато тук циганите съсипаха бизнеси на десетки фирми и опустошира района, сякаш е вилняла чума.
цитирай
27. vmir - 25. planetar - Мога само да се присъединя към поздравленията.
31.05.2011 15:37
planetar написа:
Повече ме учуди, че някой е гласувал против този пост. Защо? Нима не се радва, че има и работещи полицаи?


Благодаря, хора всякакви, и всеки си има причината, само дето някои си я крият в тайна.
цитирай
28. mikino - Повече ме учуди, че някой е гласувал ...
31.05.2011 15:55
vmir написа:
planetar написа:
Повече ме учуди, че някой е гласувал против този пост. Защо? Нима не се радва, че има и работещи полицаи?


Благодаря, хора всякакви, и всеки си има причината, само дето някои си я крият в тайна.

Трябва да се отбелязват единичните случаи! Вижте Бобо, как си отбелязва всяка крачка хахахахахах!
цитирай
29. анонимен - Азъ
31.05.2011 16:35
Пич ,имал си късмет.Ама до къде сме я докарали,че ни прави впечатление,когато полицаите си вършат работата.
цитирай
30. vmir - 29. mikino - Повече ме учуди, че някой е гласувал ...
31.05.2011 16:37
mikino написа:
vmir написа:
planetar написа:
Повече ме учуди, че някой е гласувал против този пост. Защо? Нима не се радва, че има и работещи полицаи?


Благодаря, хора всякакви, и всеки си има причината, само дето някои си я крият в тайна.

Трябва да се отбелязват единичните случаи! Вижте Бобо, как си отбелязва всяка крачка хахахахахах!


За разлика от първото демократично правителство, когато през 1992 направи изявление, че ще си гледа работата и няма да отговаря на медийни провокации, но тъкмо това беше използвано от подставените медии, за да го свалят от власт и да наложат 5 години банков, стопански, уличен и медиен произвол, от който мнозина още се чудим как успяхме тогава да оцелеем. Ти си млада и едва ли помниш напрежението и мъките на онова обирджийско време, но да не дава Бог да се връща целия онзи кошмар, заявка за което упорито подават БСП и компания.
цитирай
31. vmir - 30. анонимен - Азъ
31.05.2011 16:42
анонимен написа:
Пич ,имал си късмет.Ама до къде сме я докарали,че ни прави впечатление,когато полицаите си вършат работата.


На мен ми правят впечатление всички, които си вършат работата и мисля, че са повече, окколкото сме склонни да признаем.
цитирай
32. rosince1 - Много добре са се представили
31.05.2011 17:02
Чесно да ви кажа в моя град полицаите са по-бавни и от костенурки.......така че късмет на всички ГАБРОВЦИ.....:)
цитирай
33. vmir - 33. rosince1 - Много добре са се представили
31.05.2011 17:06
rosince1 написа:
Чесно да ви кажа в моя град полицаите са по-бавни и от костенурки.......така че късмет на всички ГАБРОВЦИ.....:)


То и при нас бяха много бавни, но напоследък ме смайват не за първи път.
Късмет! :)
цитирай
34. анонимен - Пази ама циганите и крадците
31.05.2011 17:55
Нищо не пази! Днес на майка ми в централния подзлез при наличие на 4-5 камери на не повече от 20метра и откраднаха портмонето и на 100метра е имало полиция. После като отишла да пусне жалба едва ли не са и се изсмели!
цитирай
35. raders - При мен се случи обратното преди ...
31.05.2011 18:06
При мен се случи обратното преди година. Съобщих в полицията в Раковски, че има цигани в къщата ми /обадиха ми се съседи/ и те уж тръгнаха да ги ловят. Но стигнали вероятно до кръчмата и не успели да продължат. След което ми обясниха любезно по телефона, че всичко е наред и няма крадци. На другия ден къщата беше разбита и ограбена... Съседите ми казаха, че изобщо не е идвала никаква полиция.
цитирай
36. vmir - 35. анонимен - Пази ама циганите и крадците
31.05.2011 18:30
анонимен написа:
Нищо не пази! Днес на майка ми в централния подзлез при наличие на 4-5 камери на не повече от 20метра и откраднаха портмонето и на 100метра е имало полиция. После като отишла да пусне жалба едва ли не са и се изсмели!


Хайде да се шегуваме с по-малко сериозните неща и да доказваме твърденията си за по-важните от тях. Аз вече съм претръпнал за откраднатото до момента и гледам да педотвратявам бъдещите кражби. Трябвало е да извика, на 100 метра може да се чуе силен вик, можеха да ги хванат, решителният отпор панира крадците, колебанията са тяхната мечтана реакция и условие за измъкване, не вика онзи, който приема, че полицаите пазят крадците.
цитирай
37. vmir - 36. raders - При мен се случи обратното преди ...
31.05.2011 18:47
raders написа:
При мен се случи обратното преди година. Съобщих в полицията в Раковски, че има цигани в къщата ми /обадиха ми се съседи/ и те уж тръгнаха да ги ловят. Но стигнали вероятно до кръчмата и не успели да продължат. След което ми обясниха любезно по телефона, че всичко е наред и няма крадци. На другия ден къщата беше разбита и ограбена... Съседите ми казаха, че изобщо не е идвала никаква полиция.


Не разбирам защо е трябвало да казват, че няма крадци ако не са ходили, след като те се отчитат не на подаващите сигнал, а на онези, които ги изпращат по сигнала. Освен това, тук виждам грешката, която правехме и ние години наред - препредаване на видяното от един на друг телефон. Едно е да се съобщи, че съседите били видели някого си еди къде си, съвсем друго е съседите да кажат, че виждат с очите си обирджии в момента, най-малкото проверката е различна, ако съседите се бяха обадили, щяха да ги запитат за донасочване, но у нас е толкова модерно да мислим, че другите трябва да знаят какво сме видели, а ние да се крием, за да не би да ни отмъстят след това. Точно тази страхливост окуражава най-силно престъпниците и гарантира завръщането им още по-добре подготвени и амбицирани да се възползват от възможността, която щедро им се предоставя с тези демонстрации на немощ и безгрижие.
цитирай
38. ckarlet - Дано повече хора да добият доверие ...
31.05.2011 19:14
Дано повече хора да добият доверие към полицията. Ето в такива моменти те доказват, че работи МВР.
Поздрави, Vmir!
цитирай
39. анонимен - лъсметлия :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
31.05.2011 19:15
хихи,абе тая милиция многооооооо ти помага :))))Браво,и БТК бурзо ти оправя кабела на нета,а бе ти си късметлия :))))))))))))
цитирай
40. thegreatestpost - Очаквам да се случва по-често. В ...
31.05.2011 19:21
Очаквам да се случва по-често. В противен случай не ми се мисли.
цитирай
41. pilinci - :)
31.05.2011 21:16
Да си пожелаем всички полицаи да бъдат такива професионалисти :)))
цитирай
42. lado - Пусни си химна на МВР, че иначе по...
31.05.2011 21:50
Пусни си химна на МВР , че иначе постно
цитирай
43. rummi - много радостно!
31.05.2011 21:53
и в моя квартал се появи квартален полицай - дама.

цитирай
44. vmir - 39. ckarlet,
31.05.2011 23:30
ckarlet написа:
Дано повече хора да добият доверие към полицията. Ето в такива моменти те доказват, че работи МВР.
Поздрави, Vmir!


Дано! Без доверие нищо не става. Когато отначало от полицията ми казваха да не бързам да прогонвам бандитите, а да им се обадя веднага, не можех да се начудя и си мислех, че падат от Марс и си нямат представа колко са бързи тези типове. Бях убеден, че са толкова далеч от реалността, че няма как посмъртно да хванат разбойник. Сега, след като видях как няколко пъти се справят и за броени минутки закопчават разбойниците, мога само да съжалявам, че в предишни случаи не съм им вярвал и съдействал да си свършат работата, вместо да им отреждам ролята на регистратори.

Поздрави, Ckarlet, и дано!
цитирай
45. vmir - 40. анонимен,
31.05.2011 23:36
анонимен написа:
хихи,абе тая милиция многооооооо ти помага :))))Браво,и БТК бурзо ти оправя кабела на нета,а бе ти си късметлия :))))))))))))


БТК ми оправи бързо кабела, защото мургавите не съумяха да го измъкнат, а им се наложи да го изоставят отрязан само от едната страна, просто вече им става все по-трудно да отмъкват каквото и да било, че и в ареста им се налага все по-често да преспиват.
цитирай
46. vmir - 41. thegreatestpost - Очаквам да се случва по-често. В ...
31.05.2011 23:39
thegreatestpost написа:
Очаквам да се случва по-често. В противен случай не ми се мисли.


Разбирам, и аз съм така.
цитирай
47. vmir - 42. pilinci,
31.05.2011 23:41
pilinci написа:
Да си пожелаем всички полицаи да бъдат такива професионалисти :)))


Дано! :)))
цитирай
48. vmir - 43. lado - Пусни си химна на МВР, че иначе по...
31.05.2011 23:49
lado написа:
Пусни си химна на МВР , че иначе постно


Готово!
цитирай
49. vmir - 44. rummi - много радостно!
31.05.2011 23:52
rummi написа:
и в моя квартал се появи квартален полицай - дама.



Честито в такъв случай!
цитирай
50. marystaneva - Браво на тези полицаи!
01.06.2011 03:08
Явно все пак има светлина в края на тунела...
цитирай
51. vmir - 51. marystaneva - Браво на тези полицаи!
01.06.2011 07:53
marystaneva написа:
Браво на тези полицаи! Явно все пак има светлина в края на тунела...


Много са добри!
цитирай
52. vmir - Тази сутрин нашите полицаи са спипали мургавите докато са товарели на камион извадени от улиците павета.
01.06.2011 10:56
Търсенето на павета идва от новобогаташите, които настилат вилите си с павета. Явно града много им липсва, щом и на мястото си за почивка искат да се чувстват като на улицата. Преди време изчезнаха големи количества жълти павета от центъра на София. Кой ли ще говори, че е отрастнал на жълтите павета? Аман от маниаци с комплекси за гражданска непълноценност, дето си мислят, че могат да си купят всичко.
цитирай
53. sparotok - полицаи
01.06.2011 12:23
Аз лично познавам много добри полицаи, вършат си работата прекрасно въпреки, че политиците са им вързали ръцете здраво.

Дано дава Господ свестните пазители на реда да стават все повече!
цитирай
54. vmir - 54. sparotok - полицаи
01.06.2011 13:12
sparotok написа:
Аз лично познавам много добри полицаи, вършат си работата прекрасно въпреки, че политиците са им вързали ръцете здраво.

Дано дава Господ свестните пазители на реда да стават все повече!


Дано и всички останали да започнат да си вършат работата като свестните!
цитирай
55. monaliza121 - Браво, браво, браво!
01.06.2011 17:45
Ама една птичка пролет не прави, нали?
Да изградиш отново напълно разрушен авторитет не е невъзможно, но е изключително трудно. Един приятел казваше: От милиционер, полицай не става!:))))
Дано младото поколение полицаи покаже професионализъм...
цитирай
56. marystaneva - Хора,
01.06.2011 18:32
Днес Калин Георгиев има рожден ден! Можете да му го честитите във "Фейсбук":

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_190478420995716&ap=1#!/profile.php?id=100000635194821

И дано всички полицаи да взимат пример от него! :)
цитирай
57. kass - vmir
02.06.2011 14:44
добри полицаи, добри лекари, добри учители... има ги и не са малко. Хубаво е, че не отбелязваме само лошото, но и доброто. Благодарността на хората е добро поущрение. Поздрави vmir, присъединявам се към похвалите...
цитирай
58. makont - Те не са толкова лоши,
02.06.2011 17:31
колкото е изграден образът им в обществото, и полицайте са обикновени хора като нас, страдат, обичат, не им стигат парите, не се радват, когато другите са нещастни. А ето, реагирали са и на твоят проблем. Да, крадците ще ги пуснат след 72 часа, но такива са законите. Хубаво, че каза и добра дума за тях, че напоследък у нас само лошата новина е новина. Хубава вечер!
цитирай
59. megafon - Полицията в България на 99%
02.06.2011 18:51
си върши винаги работата. Винаги арестуват правилните хора, но после става .... не е за разправяне. Въпреки, че полицайте са ги арестували искам да ти кажа, че няма да бъдат осъдени. Съдията ще ги пусне. И така колелото се завърта отново.
цитирай
60. rossi9 - добри полицаи, добри лекари, добри ...
05.06.2011 14:30
kass написа:
добри полицаи, добри лекари, добри учители... има ги и не са малко. Хубаво е, че не отбелязваме само лошото, но и доброто. Благодарността на хората е добро поущрение. Поздрави vmir, присъединявам се към похвалите...
и аз.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4098648
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54884
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930