Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2011 11:08 - С ЛЮБОВ И ГРИЖА ЗА ХОРАТА
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 12007 Коментари: 50 Гласове:
38

Последна промяна: 22.07.2011 19:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Съпруг се връща преждевременно от командировка и намира благоверната си в щура акробатична поза да прави невиждано бурен секс с огромен мускулест мъж в семейната спалня. Докато безуспешно търси подходящ нож в кухнята, маменият съпруг се натъква на политическа платформа и камара агитационни материали за предстоящите избори. Между тях вижда и плакат силно напомнящ на атлета, в чиито прегръдки в момента жена му се топяла от сладострастие. Тези находки и липсата на сечиво го замислят и дори предизвикват нравствен катарзис в душата му.

 Не, човекът не е бил озарен от откритието, че жена му не е фригидна, следователно, има шанс и за него да се почувства велик любовник, не. Не е почувствал и угризение, че до момента е мразил половинката си, защото неоснователно я е мислил за фригидна, не. Не се е борил с ревността си, за да даде шанс на разума – не.

 Все пак, докато слушал страстните стенания и любовните призиви на съпругата си към политическия кандидат, героят успял да подразбере, че дубльорът му в спалнята е случаен посететел на дома му, което помогнало да се пребори с предразсъдъците си сравнително успешно. Така, нашия човек успял да проумее, че неоснователно е подценявал политиката и политиците до момента. Получил прозрение за жизнената важност на политиката и се почувствал ужасно ощетен от приятелите, чиито псувни по адрес на политиците повтарял до момента папагалски и без да се замисля.

 Осъзнал и съжалил за дълбоката си заблуда, че политиците са хомосексуални. Така, докато си пийвал ракийката и размишлявал, здравият разум успял да вземе връх над импулсивното намерение да заколи гостенина, който в момента вече бил почти качил съпругата му на полилея и с нейното поощряващо съдействие и най-настойчиви подкани, продължавал да я сексува още по-разпалено и още по-енергично, отколкото в началото.

 В конструктивен ред на мисли, след 3-4 ракии, командирования вече изпитвал сериозна благодарност към ентусиазирания и целенасочен гостенин, и вече бил изпълнен с дълбоко разбиране за връзката между политиката и ситуацията в момента. Ясно било, че произтичащото в съседната стая е неразделна част от една истинска предизборна кампания, която предполага действия от любов и грижа за електората, част от който е и благоверната му съпруга, и а той самия... И се засрамил, като си дал сметка, че за толкова години, не е опитвал да качи жена си поне на масата, а ето как един непознат, сърцато (няма начин половинката му да не го чувства така) прави "от раз" чудеса с жена му на полилея.

 За да съкратя тази поучителна история, ще кажа само, че след показното в спалнята и трогателната раздяла с политическия кандидат, нашия човек гледаше на света с нови, блеснали очи, и беше твърдо решен да посвети останалата част от живота си на любовта и грижата за хората, като стане политик. По-късно на чашка разказа на приятелите си за случката и за пречистващия катарзис и решението си, но половината от тях изпсуваха, а останалите решиха също да стават политици.

 След 3 години нашия човек вече сформирал предизборен екип за собствената си политическа кандидатура.

 - Мило, имаш ли нещо против да наемем онзи човек, който на предишните избори лепеше плакати и забрави в къщи цяла камара предизборни материали, когато ти се върна от командировка, а ти го взе за политически кандидат? – запита невинно съпругата му...

- Виж какво, скъпа – гласял отговорът на бъдещия политик – ще го наемем, щом настояваш, но само ако ми обещаеш, че повече няма да молиш лепачите на плакати да ти помагат в смяната на крушките по полилея – добавила с нетърпящ възражение тон новата надежда на родната политика, и затръшнала мъжествено капака на дипломатическото сиimage куфарче. ...



Тагове:   любов,   грижа,


Гласувай:
38



1. goby3 - :)
19.07.2011 11:28
От една страна , тоа (лирическият герой) - ногу прос!
От друга страна,жена му,ако беше си мълчала,от него идеален политик щеше да излезе.
От трета страна,на тоя с плакатите,как казваше,му е телефона???
;)
цитирай
2. sherif - vmir,
19.07.2011 11:38
впечатляваща мисъл има този човек. И каква комбинативност! Бързо навърза нещата, полза извади, aма нещо се прецака .....
цитирай
3. locke - Тъкмо се бях засили да купувам презервативи...
19.07.2011 11:51
... и да ходя да агитирам по домовете и то какво? Трябвало не агитатор, а афишо-лепач да стана! Тц, аз си мисля, че и като полит-агитатор може човек да пробие при отчаяните съпруги!
цитирай
4. vmir - 1. goby3,
19.07.2011 11:52
goby3 написа:
От една страна , тоа (лирическият герой) - ногу прос!
От друга страна,жена му,ако беше си мълчала,от него идеален политик щеше да излезе.
От трета страна,на тоя с плакатите,как казваше,му е телефона???
;)


Мдаа, какви невинни грешки променят коренно живота ни... Ето и ти каква грешка правиш в момента – откъде си чак толкова сигурна, че ако публикувам телефона му, ще успееш да се вредиш? Търпение, бе хора, търпение му е майката!!!
цитирай
5. vmir - 2. sherif,
19.07.2011 11:54
sherif написа:
впечатляваща мисъл има този човек. И каква комбинативност! Бързо навърза нещата, полза извади, aма нещо се прецака .....


Май неслучайно се казва, че: "Хитрата сврака - с двата крака".
цитирай
6. scarlety - Хаахаха
19.07.2011 11:58
финалът ти е направо в стил О,Хенри:)))
Ето ти един добър начин да заобичаш политиката:)))
Но по-скоро тоя човечец май е търсел причина да оправдае поведението на жена си,извеждайки само положителното от ситуацията:))) Позитивен човек-к'во да го праЙш:)))))
Поздрави,много свежо!
цитирай
7. vmir - 3. locke - Тъкмо се бях засили да купувам презервативи...
19.07.2011 11:59
locke написа:
... и да ходя да агитирам по домовете и то какво? Трябвало не агитатор, а афишо-лепач да стана! Тц, аз си мисля, че и като полит-агитатор може човек да пробие при отчаяните съпруги!


Може би разликата не е чак толкова съществена - и без това е придобила гражданственост аналогията между секса и политиката. На твое място бих предложил да правя домашни демонстрации на политически платформи за любознателни домакини. Нали рекламирания продукт трябва да се опита, съответните дами няма как да не се усетят за какво иде реч.
цитирай
8. vmir - 6. scarlety,
19.07.2011 12:08
scarlety написа:
финалът ти е направо в стил О,Хенри:)))
Ето ти един добър начин да заобичаш политиката:)))
Но по-скоро тоя човечец май е търсел причина да оправдае поведението на жена си,извеждайки само положителното от ситуацията:))) Позитивен човек-к'во да го праЙш:)))))
Поздрави,много свежо!


Благодаря ти, приятелко!
цитирай
9. locke - За някои избирателки - само рекламни материали!
19.07.2011 12:10
То верно гласове се гонят, но някои са ногу грозни!
А за тия, дето фащат око и го държатпо-дълго - семЕнар на тема 'Какво може да направи нашата партия за вас'! И колко пъти може да го направи поред :)
цитирай
10. vmir - 9. locke - За някои избирателки - само рекламни материали!
19.07.2011 12:16
locke написа:
То верно гласове се гонят, но някои са ногу грозни!
А за тия, дето фащат око и го държатпо-дълго - семЕнар на тема 'Какво може да направи нашата партия за вас'! И колко пъти може да го направи поред :)


Ми да - нека се научат и те, иначе наготово не е интересно. :)
цитирай
11. magicktarot - Супер яка сатира, аплодисменти, Вмир!:)))
19.07.2011 12:30
но все пак какво излиза - не партийните дейци правят любов с хората, а помощния им персонал (ако може така да се нарече), който лепи плакати? Те нямат време за "любов към хората" и затова са нагърбили с тези дейности плакатаджиите, макар да не им го пише в длъжностната характеристика?:)))
цитирай
12. vmir - 11. magicktarot,
19.07.2011 12:44
magicktarot написа:
но все пак какво излиза - не партийните дейци правят любов с хората, а помощния им персонал (ако може така да се нарече), който лепи плакати? Те нямат време за "любов към хората" и затова са нагърбили с тези дейности плакатаджиите, макар да не им го пише в длъжностната характеристика?:)))


Благодаря, Маджик!
Вярвам, че в живота за всяка ситуация си има поне две много различни обяснения. Човекът лепи плакати, но героят го взема за политик - нали така? Значи, проблемът е в неговото въображение, и това не изключва възможността политикът сам да беше си лепил плакатите и да се беше представил така главозамайващо пред семейството, особено пред дамата. Тогава иронията на съдбата щеше да прояви милост към героя, но пък и той нямаше да е прибързал с оценката си. :)))
цитирай
13. tutankhamon661 - vmir
19.07.2011 14:23
А казват, че в политиката липсвал сексът!
Няма да забравя как един пенсиониран полковник ми се оплака, че в някакъв хотел цяла нощ чакал Елена Поптодорова, защото му обещала, че ще има "екшън", пък после не се появила. Ха-ха!
цитирай
14. magicktarot - Май в това е истината и есенцията на нещата...!:))))
19.07.2011 14:39
vmir написа:


Значи, проблемът е в неговото въображение, ...


За всеки един проблем - не само политически... :)))
цитирай
15. melina26 - :)))
19.07.2011 15:08
Забавна история.
цитирай
16. анонимен - Вмире, имим чувството, че дори и ти ...
19.07.2011 17:38
Вмире, имим чувството, че дори и ти не си разбрал уловката в този разказ.
Вследствие на екстремната ситуация, героят е променил мнението и отношението си към политиците. Помислил е, че и те са читави хора и дори нещо повече, А НЕ Е ТРЯБВАЛО! Просто политици стават хора, които не са годни за нищо друго. Не случайно сред политиците няма нито един инженер или архитект, например. Но е бъкано с историци, икономисти, юристи и общо взето хора, които никога не са учили висша математика и точни науки.
Сега очаквам да ми кажаш "Благодаря, приятелю!", както на Ади. За цял чаршаф коментар.
цитирай
17. monaliza121 - Поздрав, vmir!:)) Остро и боде. . ...
19.07.2011 19:35
Поздрав, vmir!:))
Остро и боде... Ако беше писал и на кой политик са плакатите, нямаше да мръднеш от първа страница до изборите!:))))))))))))
Хареса ми!:))
цитирай
18. анонимен - monaliza121, как няма да ти харе...
19.07.2011 19:53
monaliza121, как няма да ти хареса?! Гeниално е?! Пък и от свой човек, както се казва.

Леко ме съмнява авторството, но карай! Един "шедьовър" няма само един баща.
цитирай
19. zaw12929 - Много яка... кампания
19.07.2011 21:51
Голяма фантазия... заболя ме стомаха от смях!
цитирай
20. vmir - 13. tutankhamon661,
20.07.2011 01:23
tutankhamon661 написа:
А казват, че в политиката липсвал сексът!
Няма да забравя как един пенсиониран полковник ми се оплака, че в някакъв хотел цяла нощ чакал Елена Поптодорова, защото му обещала, че ще има "екшън", пък после не се появила. Ха-ха!


Ми то, екшънът може да го е спретнала на друго място, но да е станало прекалено напечено и да е забравила да се обади.
цитирай
21. vmir - 14. magicktarot - Май в това е истината и есенцията на нещата...!:))))
20.07.2011 01:29
magicktarot написа:
vmir написа:


Значи, проблемът е в неговото въображение, ...


За всеки един проблем - не само политически... :)))


Съгласен! В политиката обаче настъпва повсеместна изненада, ако това се пренебрегне. Затова са ми особено смешни всезнайковците, които с авторитетен тон обясняват като епохално откритие онова, което и дете на 14 години ще каже, защото го е чуло поне 50 пъти по улиците. :)))
цитирай
22. vmir - 15. melina26,
20.07.2011 01:32
melina26 написа:
Забавна история.


И поучителна, и поучителна.
цитирай
23. vmir - 16. vishnichka,
20.07.2011 01:35
vishnichka написа:
А главният герой още след първия провал е трябвало да си наеме личен и постоянен психоаналитик, така (очевидно) професионалната помощ нямаше да е проблем, че във всяка къща има полилей... и нямаше да се стигне до фаталния край, а и все още е разполагал с останалата си половина от приятелите си, верни и псуващи, току виж след изминалите три години се сдобил с още сподвижници и .т.н ... никак нямаше да му е трудно да се справи с желанията на съпругата си. Ми и тя е човек, иска да остане в активния политически живот докрай, да отговаря по организацията на агитацията, нещо супер важно за всяка кампания, пък и нали няма да го напуска, все пак?
Поздрави, разби ме с твоето "сексуване" в текста!



Виши, сексуването на полилея и акробатиките са твоя заслуга.
цитирай
24. vmir - 17. kushel,
20.07.2011 01:42
kushel написа:
Вмире, имим чувството, че дори и ти не си разбрал уловката в този разказ.
Вследствие на екстремната ситуация, героят е променил мнението и отношението си към политиците. Помислил е, че и те са читави хора и дори нещо повече, А НЕ Е ТРЯБВАЛО! Просто политици стават хора, които не са годни за нищо друго. Не случайно сред политиците няма нито един инженер или архитект, например. Но е бъкано с историци, икономисти, юристи и общо взето хора, които никога не са учили висша математика и точни науки.
Сега очаквам да ми кажаш "Благодаря, приятелю!", както на Ади. За цял чаршаф коментар.


Кушеле, забрави за благодарностите.
Не може да ми се сравняваш с Ади, и аз да ти позволя това. Знаеш, че блогът е твърде тесен за двама ни едновременно, защото не понясям кощунствените ти соц носталгии.
цитирай
25. vmir - 18. monaliza121,
20.07.2011 01:45
monaliza121 написа:
Поздрав, vmir!:))
Остро и боде... Ако беше писал и на кой политик са плакатите, нямаше да мръднеш от първа страница до изборите!:))))))))))))
Хареса ми!:))


Привет, Мона Лиза!
Мисля, че схващам накъде биеш, но всяка прилика с действителни лица и събития е случайна, а действието е резултат единствено на въображението ми. :)))))))
цитирай
26. vmir - 20. zaw12929 - Много яка... кампания
20.07.2011 01:47
zaw12929 написа:
Голяма фантазия... заболя ме стомаха от смях!


Това може само да ме радва!
Смехът е здраве.
цитирай
27. creatura - От политици, особено български, ми ...
20.07.2011 10:42
От политици,особено български,ми се гади,но политиката е нещо друго.Хареса ми тази трагикомедия.
цитирай
28. анонимен - управляващите
20.07.2011 11:38
Смях в четивото-смях и в държавата ни.
цитирай
29. анонимен - realm andersol
20.07.2011 12:04
stra6na prostotiqq , sveja tapotiqqq , 4etivo za hora nad 35 koito ocenqvat politi4eskata situaciq:)))
цитирай
30. vmir - 28. creatura,
20.07.2011 15:03
creatura написа:
От политици,особено български,ми се гади,но политиката е нещо друго.Хареса ми тази трагикомедия.


Е, политиката няма как да се случи без политиците.
цитирай
31. vmir - 29. анонимен - управляващите
20.07.2011 15:05
анонимен написа:
Смях в четивото-смях и в държавата ни.


И много бързане. Никога няма да разбера за къде са се разбързали повечето хора. А трябва да се бърза, ама бавно!
цитирай
32. vmir - 30. анонимен - realm andersol
20.07.2011 15:08
анонимен написа:
stra6na prostotiqq , sveja tapotiqqq , 4etivo za hora nad 35 koito ocenqvat politi4eskata situaciq:)))


Да, съгласен съм. :)))
цитирай
33. babaelenica - Докато компанията се смее, аз разсъждавам)
20.07.2011 22:51
Каква ще да е тази поза на полюлея?
Е, тук вече съм безсилна.
И малкото ми останала фантазия не можа да проумее позата.
Има два изхода.
Или да се спомина неразбрала, или да поканя момчето, за да ме подготви.
И не за някакъв си там секс - а за предизборна кампания.
:)))))
цитирай
34. vmir - 34. babaelenica,
21.07.2011 00:19
babaelenica написа:
Каква ще да е тази поза на полюлея?
Е, тук вече съм безсилна.
И малкото ми останала фантазия не можа да проумее позата.
Има два изхода.
Или да се спомина неразбрала, или да поканя момчето, за да ме подготви.
И не за някакъв си там секс - а за предизборна кампания.
:)))))


Имам някакво смътно предположение, но наистина редно е да бъде питан майсторът. Само той може да даде автентично и изчерпателно обяснение. Напълно споделям, че предизборната кампания го прави наложително, даже крайно наложително. Може би трябва да помислим и за публични демонстрации под егидата на партията. Кой не би поискал да научи нещо ново?!
цитирай
35. vmir - 36. vishnichka,
21.07.2011 10:25
vishnichka написа:
Нещо като втори шанс няма ли да има...
:)


Добре, Виши,
щом лично се застъпваш за героя, ще го пощадим - приятелче си. Аз не съм кръвожаден по принцип и също като теб обичам милостта. Почакай малко да променя тескта, а ти ще кажеш добре ли е така.

Готово! Милостта възтържествува!

p.s. А мисли му сега това ли искаше!?
цитирай
36. locke - Така променен финалът не струва...
21.07.2011 10:56
vmir написа:
vishnichka написа:
Нещо като втори шанс няма ли да има...
:)


Добре, Виши,
щом лично се застъпваш за героя, ще го пощадим - приятелче си. Аз не съм кръвожаден по принцип и също като теб обичам милостта. Почакай малко да променя тескта, а ти ще кажеш добре ли е така.

Готово! Милостта възтържествува!

По-добре първата версия...
Сега лирическият герой изглежда вече като политик, а не като човек...
Нима е нужно толкова малко?

А за оня соц-Кушел имам едно име - Соломон Паси! Да видя сега как ще се извърти!
цитирай
37. vmir - 38. locke,
21.07.2011 11:02
locke написа:
vmir написа:
vishnichka написа:
Нещо като втори шанс няма ли да има...
:)


Добре, Виши,
щом лично се застъпваш за героя, ще го пощадим - приятелче си. Аз не съм кръвожаден по принцип и също като теб обичам милостта. Почакай малко да променя тескта, а ти ще кажеш добре ли е така.

Готово! Милостта възтържествува!

По-добре първата версия...
Сега лирическият герой изглежда вече като политик, а не като човек...
Нима е нужно толкова малко?

А за оня соц-Кушел имам едно име - Соломон Паси! Да видя сега как ще се извърти!


Благодаря, приятелю, но предпочитанието на дамата за мен е по-важно. Нека тя да каже.
цитирай
38. babaelenica - 35. vmir -Терминаторе :)))
21.07.2011 12:18
vmir написа:
Имам някакво смътно предположение, но наистина редно е да бъде питан майсторът. Само той може да даде автентично и изчерпателно обяснение. Напълно споделям, че предизборната кампания го прави наложително, даже крайно наложително. Може би трябва да помислим и за публични демонстрации под егидата на партията. Кой не би поискал да научи нещо ново?!

Съществува известен риск от преплитане на партийни интереси.
От коментара ти не става ясно, чия партия ще рекламираме по достойния и засега неизполван, т.е. новаторски начин на публична демонстрация. (Моля, да не се бърка демонстрацията с манифестация.)
Под щита на коя партия ще се заврем - на човеколюбивия афишоразпространител, или на рогоносецоновосформираната? (Нямам равна при неологизмите.)
Понеже и аз съм дама, ще кажа, че първият вариант беше някак по-отворен, даваше свобода на въображението, даваше дори и втори шанс, стига някой да поиска да го улови.
Но нека дадем шанс на Виши, да си каже тежката дума.
:)))
цитирай
39. vmir - 40. babaelenica - 35. vmir -Терминаторе :)))
21.07.2011 12:42
Нека Виши да каже!
цитирай
40. kass - . . . е неразделна част от една ист...
21.07.2011 15:33
...е неразделна част от една истинска предизборна кампания, която предполага действия от любов и грижа за електората...
... и беше твърдо решен да посвети останалата част от живота си на любовта и грижата за хората, като стане политик...

След краткия ми анализ на това сладурско произведение стигам до изводите, че човек който е имал дълбокото убеждение, че жена му е фригидна променя из основи схващанията си за "отдаването на любов" веднага след като разбере, че тя никак не е сексуално неактивна като разчита на политиката да му даде свободата да получава и отдава любов, ако не от собствената си жена, то поне от евентуалния електорат...
цитирай
41. babaelenica - Само да напомня
21.07.2011 16:00
Предишният вариант беше:
"- Неееееееееее! – успя само да промълви кандидатът и се строполи бездиханен на пода."
Което по никакъв начин не следва да се приема за неговата смърт.
Кандидатпсевдополитиците бързо се съвземат.
Падането е артистичен подход, за да подсили ефекта от неодобрение към предпочитанията на жена си.
:)
цитирай
42. vmir - 42. kass,
21.07.2011 18:56
kass написа:
...е неразделна част от една истинска предизборна кампания, която предполага действия от любов и грижа за електората...
... и беше твърдо решен да посвети останалата част от живота си на любовта и грижата за хората, като стане политик...

След краткия ми анализ на това сладурско произведение стигам до изводите, че човек който е имал дълбокото убеждение, че жена му е фригидна променя из основи схващанията си за "отдаването на любов" веднага след като разбере, че тя никак не е сексуално неактивна като разчита на политиката да му даде свободата да получава и отдава любов, ако не от собствената си жена, то поне от евентуалния електорат...


Ето това е! Не ти убягва най-същественото от окото, Кас, веднага усещаш забежките още на фаза далечен проект...
Поздравления!
цитирай
43. vmir - 43. vishnichka,
21.07.2011 19:00
vishnichka написа:
верно, че в първия вариант убихме с една едничка молба героя и имаше изненада, която се хареса на всички. Но, пък така се върна надеждата, че политикът винаги може да се вземе в ръце...ако толкова на жената й се иска да се катери, да й купи домашен пилон!;) Важното е да слуша, да не кръшка, да не предава доверилия й се...така определено, играчът се върна в играта...
И двата варианта ми допадат, Воймир, остави това, което ти самият искаш...
:)))


А допада ли ти обогатяването на политическата фауна с подобна птица?
цитирай
44. vmir - 44. babaelenica,
21.07.2011 19:03
babaelenica написа:
Предишният вариант беше:
"- Неееееееееее! – успя само да промълви кандидатът и се строполи бездиханен на пода."
Което по никакъв начин не следва да се приема за неговата смърт.
Кандидатпсевдополитиците бързо се съвземат.
Падането е артистичен подход, за да подсили ефекта от неодобрение към предпочитанията на жена си.
:)



Ето, че и дългогодишния опит даде своя сериозин принос!
Благодаря, бабо!
цитирай
45. vmir - 49. vishnichka,
22.07.2011 00:26
vishnichka написа:
Щом е птица, да лети, но не към полилея ;), че току виж пак паднал. Няма вечно да го спасяваш, я!И да мисли повече, кой мъж на днешно време се връща по-рано от командировка, без да предупреди? В политическите полети едва ли разписанията му ще са винаги тип топ!:)


Ама Виши, той беше спасен благодарение на твоето лично ходатайство. Не, че на мен ми харесва идеята такъв льохман да оправя държавата, но все пак, милостта и втория шанс, както неведнъж съм подчертавал, са много стойностни каузи, заради които замижах и те послушах. Дано се осъзнае и да се обажда навреме за промените в разписанието си, че не е гот така да се пречи на способните да дадат съществен принос в познанията и емоциите на хората. :)
цитирай
46. vmir - 51. vishnichka - Ми дано,
22.07.2011 19:30
vishnichka написа:
ама щом три години не бяха му стигнали да осъзнае в достатъчност значимостта на сексуването и е продължил да льохманства в семейството си, надали...
Дори сега се чудя на припадъка му(вече) поради що се случи?!
Чак в този момент ли се е усетил при информираността на благоверната си, че връзката си съществува(ама и понятия си сложил). Многопластов е разказът ти, при всеки прочит следват още въпроси... показва доста превратности и може би заради това никой не посмя (хипотетично макар) да раздаде по едно актуално политическо членство на нашите герои...
Поздрави!:)


Ми трудно е, Виши!
Добре е, че никой не обвърза партийно героите. Партиите са лоши не като замисъл, а защото мнозина, разбрали - недоразбрали като нашия герой се втурват към тях, обсебени от подобна "любов и грижа", и знаеш какво следва, не намерят ли очаквания прием и одобрение... Абе всезнайковци - знаеш!
Поздрави! :)
цитирай
47. babaelenica - Аз пък обичам партиите :)))
22.07.2011 20:02
И като всяко любимо нещо ги пренебрегвам.
Нека не ви звучи като "ъпсурт".)))
Представям си ги като огромни хамаци, в които се люлеят тълпи от хора, но хамаците в един ден се разпадат, било от липсата на опора или от скапване на "матряла", от който са изработени.
Тогава тълпите се пльокват на земята, едни са премазани, други потрошени, оцелява каймакът.
Сещате се кой.
:)))
цитирай
48. vmir - 53. babaelenica - Аз пък обичам партиите :)))
22.07.2011 22:41
babaelenica написа:
И като всяко любимо нещо ги пренебрегвам.
Нека не ви звучи като "ъпсурт".)))
Представям си ги като огромни хамаци, в които се люлеят тълпи от хора, но хамаците в един ден се разпадат, било от липсата на опора или от скапване на "матряла", от който са изработени.
Тогава тълпите се пльокват на земята, едни са премазани, други потрошени, оцелява каймакът.
Сещате се кой.
:)))


Отдавна не бях срещал толкова яко обяснение за партиите. Много ми допадна!
Поздравления, бабо Ели! :)))
цитирай
49. babaelenica - 54. vmir - Благодаря, благодаря :))
24.07.2011 20:00
vmir написа:
Отдавна не бях срещал толкова яко обяснение за партиите. Много ми допадна!
Поздравления, бабо Ели! :)))

(тук се покланям)
:)))
цитирай
50. vmir - 55. babaelenica,
24.07.2011 21:59
babaelenica написа:
vmir написа:
Отдавна не бях срещал толкова яко обяснение за партиите. Много ми допадна!
Поздравления, бабо Ели! :)))

(тук се покланям)
:)))


Пак заповядай, винаги си добре дошла! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4093244
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54870
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031