Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2011 15:31 - ПРЕДАЙТЕ НАТАТЪК !!!
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 6108 Коментари: 28 Гласове:
23

Последна промяна: 08.09.2011 08:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Гласувай:
23



1. feq - Приятели, подкрепете групите във ...
07.09.2011 18:01
Приятели, подкрепете групите във Фейсбук:

"Бързо следствие и най-строго наказание за убийците на деца!" http://www.facebook.com/#!/groups/172984112776525/

и "Цвете за Присиян"

http://www.facebook.com/#!/groups/253287481360656/

Благодаря ВИ!
цитирай
2. blogena - Чакай да те питам теб :)
07.09.2011 23:44
От Надето може мълчание да получа или не знам какво...
Та :
Какъв е смисъла на това предаване нататък ?
Накъде и докъде са ви целите?

Мислех да си трая но поне да зная за какво иде реч...
цитирай
3. demonwind - Какво ще рече най-строго?
08.09.2011 01:11
Значи този психар ще го изкарат нормален, ама с проблеми??? Милото дете! Имам син на 6 и просто не ми се мисли какво ще направя, ако някой му посегне. Прибирахме се от България се него с кола и под седалката ми имаше секира. Тежка, с къса дръжка. За всеки случай ;)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Бени! Няма да получиш мълчание.:) Получаваш ПЕТИЦИЯ - на война като на война - както с Маджунов. Пак ще пием по едно. Само пловдивчани подкрепете.
08.09.2011 01:37
П Е Т И Ц И Я

ДО БОЙКО БОРИСОВ - МИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ДО Г-ЖА ЦЕЦКА ЦАЧЕВА - ПРЕДСЕДАТЕЛ НА 41-ТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ

НА ВНИМАНИЕТО НА - БЪЛГАРСКИТЕ НАРОДНИ ИЗБРАНИЦИ


ДНЕС, В ДЕНЯ НА СЪЕДИНЕНИEТО, ШЕСТИ СЕПТЕМВРИ, 2011, НИЕ, БЪЛГАРСКИТЕ МАЙКИ И БАЩИ,

ПРИЗОВАВАМЕ ВАС, НАРОДНИТЕ ИЗБРАНИЦИ И БЪЛГАРСКИЯТ ПАРЛАМЕНТ НА СПЕШНО ЗАСЕДАНИЕ.

ГОСПОДА ДЕПУТАТИ И НАРОДНИ ИЗБРАНИЦИ, МОЛИМ ВИ, В ПАМЕТ НА ПРИСИЯН, НА ИЗЧЕЗНАЛИТЕ И МАЛТРЕТИРАНИ ДЕЦА НА БЪЛГАРИЯ, НА ВСИЧКИ БЪЛГАРСКИ СИРАЦИ, КОИТО УМИРАТ ОСЪДЕНИ НА ГЛАД И МИЗЕРИЯ, ДА ГЛАСУВАТЕ КАТО ЕДИН, БЕЗ "ВЪЗДЪРЖАЛИ СЕ" ЗАКОН ЗА ЗНАЧИТЕЛНО ПОВИШАВАНЕ НА ДЕТСКИТЕ НАДБАВКИ, ЗА МЕСЕЧНА ПОМОЩ ЗА САМОТНИТЕ БЪЛГАРСКИ МАЙКИ. НАСТОЯВАМЕ, АКО НЯМА ПАРИ В БЮДЖЕТА, БЪЛГАРСКИТЕ ДЕПУТАТИ ДА ОТДЕЛЯТ РЕГУЛЯРНИ МЕСЕЧНИ ДАРЕНИЯ ОТ ЗАПЛАТИТЕ СИ! ДА СЕ ОБЪРНАТ НЕЗАБАВНО КЪМ МЕЖДУНАРОДНИ ФОНДОВЕ И ОРГАНИЗАЦИИ ЗА ЗАЩИТА НА ДЕТЕТО. ВЯРВАМЕ, ЧЕ БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ НА ПОЛИТИЧЕСКА ПРИНАДЛЕЖНОСТ, НИКОЙ БЪЛГАРСКИ НАРОДЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ, КОЙТО Е И РОДИТЕЛ НЯМА ДА НИ ОТКАЖЕ. ВЯРВАМЕ, ЧЕ ТОВА ЩЕ ОБЕДИНИ НАЦИЯТА И ЩЕ ПОМОГНЕ ОТЕЧЕСТВОТО НИ ДА Е ДОСТОЕН ДОМ ЗА СВОИТЕ РОЖДЕННИ СИНОВЕ И ДЪЩЕРИ! МОЖЕТЕ ЛИ ДА ОТДЕЛИТЕ ОТ ЗАПЛАТИТЕ СИ ЗА ДЕЦАТА НА БЪЛГАРИЯ? МОЖЕТЕ ЛИ ДА ОТДЕЛИТЕ ОТ РАЗХОДИТЕ ЗА ПРЕДСТАВИТЕЛНИ, ЗА ПРЕДИЗБОРНИ КАМПАНИИ, ЗА ДА НИ ПРЕДСТАВЛЯВАТЕ ТАКА, КАКТО НИЕ ВИ ИЗБРАХМЕ И КАКТО ИСКАМЕ ДА БЪДЕМ ПРЕДСТАВЛЯВАНИ. МОЖЕТЕ ЛИ ДА ПОСВЕТИТЕ СВРЪХСИЛИ И ВРЕМЕ, ЗА ДА РАБОТИТЕ ЗА БЪДЕЩЕТО НА БЪЛГАРСКИТЕ ДЕЦА?


* * *

ПРИСИЯН БЕ УБИТ ЗА 30 СТОТИНКИ. МЕЧТАЕЛ Е ДА СТАНЕ ПОЛИЦАЙ. ОБЩИТЕЛЕН, СЪРДЕЧЕН, ЛЕКО Е УЧИЛ В УЧИЛИЩЕ, НО ЧЕСТО СА СМЕНЯЛИ КВАРТИРИ, ЗАРАДИ НЕДОИМЪКА. МЕЧТАЕЛ Е ДА ИМА ДОМ.


ИЗИСКВАМЕ СПЕШНИ МЕРКИ ЗА ПРОМЯНА В БЪЛГАРСКОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО ЗА ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ДЕТЕТО И КОНКРЕТНИ ДЕЙСТВИЯ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ СОЦИАЛНИЯ СТАТУС НА САМОТНИТЕ МАЙКИ, НА СИРАЦИТЕ, НА СЛАБИТЕ СОЦИАЛНО МАЙКИ, КОИТО ОТГЛЕЖДАТ САМИ РОЖБИТЕ СИ.




Скъпи съблогери, молбата ни е това писмо да се превърне в ПЕТИЦИЯ.
NB !!! И друго - да го направим ние, НЕ хора, обвързани с политически кампании - били и съблогери, с цел извличане на политически дивиденти от този ужас, защото това е НЕЧОВЕШКО и ще дискредитира молбата ни! Политици могат само да подпишат. Петицията, която нашите съблогери, създателите на сайта за Гери (случаят Маджунов) подготвят е НЕ от името на политически представители, а от нас, представляващите децата на България - майките и бащите, сестрите и братята, от българското гражданско общество. МОЛЯ, ПРЕДАЙТЕ НАТАТЪК! Присиян е искал да помогне на своя приятел, за да живее приятелят му по-добре. Искал е да бъде полицай. Борил се е до последно. Нека и ние направим необходимото!
цитирай
5. анонимен - недораслеци
08.09.2011 09:53
а самотни бащи няма ли бе умници??????????
цитирай
6. анонимен - няма да стане така
08.09.2011 10:04
от тези властници нищо не може да очаквате. дянков и борисов орязаха до дупка издръжката за деца, която държавата плаща чрез общините, когато осъденият разведен родител не я плаща.
цитирай
7. locke - Сорри, Любомире!
08.09.2011 12:07
Това с помощта ми няма да се получи! Лидерката ви хем не носи на критика, хем не е отворена към нови идеи. Да не говорим, че е особено чувствителна на тема граматични грешки! Не мога да работя съвместно с такъв човек... Ако мога да ти помогна по друга линия - кажи!
цитирай
8. vmir - 7. locke,
08.09.2011 14:02
locke написа:
Това с помощта ми няма да се получи! Лидерката ви хем не носи на критика, хем не е отворена към нови идеи. Да не говорим, че е особено чувствителна на тема граматични грешки! Не мога да работя съвместно с такъв човек... Ако мога да ти помогна по друга линия - кажи!


Че престани да я хокаш, де! Колкото и да си прав, така не може да се работи. Ми тя е си е казала нейното, да помислим какво да правим нататък. Приемаш ли поне част от нейния текст? (Не че не съм ти чел текстовете и коментарите, но друго е да го кажеш сам, защото аз виждам промяна в позицията ти)
цитирай
9. makont - Здравей, за сега я пуснах във фейсбук.
08.09.2011 15:31
Ако трябва да излезем пак на протест, но трябва да се организираме и дано не сме толкова малко, както предишния път. Споняш ли си, че предишната петиция беше подписана от около 500 човека, срамота. Защо всички спят. Като чуя за такава смърт на детенце, сърцето ми се къса. Поздрави от мен!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Любо!
08.09.2011 16:08
Възмутителна несъвместимост с Люк! Той пише "въпиющи грешки" като копривщенин с "Ъ" - сега чак го открих. Аз - с "о" - вопиющи - като "старопрестолна" славянка некаква. Иначе всичко е точно. Работим съвместно. Вървим напред! До скоро и успех на вас, мъжете! Имате нашата емоционална подкрепа. Благодаря и поздрави! Майчето е права, ако трябва, ще излезнем на протест. Поздрави!
цитирай
11. vmir - 9. makont,
09.09.2011 11:40
makont написа:
Ако трябва да излезем пак на протест, но трябва да се организираме и дано не сме толкова малко, както предишния път. Споняш ли си, че предишната петиция беше подписана от около 500 човека, срамота. Защо всички спят. Като чуя за такава смърт на детенце, сърцето ми се къса. Поздрави от мен!


Да, неописуемо е деца да загиват, когато оцеляването им изисква толкова малко ли, не знам как да го определя, но каквото и да е, и на мен ми вгарча живота доста осезателно. Разбирам, че причината не е една, че всички причини са свързани помежду си и вкупом произтичат от начина ни на живот, мислене и реагиране, търся кои от тези причини предопределят следващите и стигам до това, че не народа спи, а просто някои навици са доста силни, или стимулирани да имат превес над останалите.
Поздрави!
цитирай
12. vmir - 10. malchaniaotnadejda7,
09.09.2011 11:53
malchaniaotnadejda7 написа:
Възмутителна несъвместимост с Люк! Той пише "въпиющи грешки" като копривщенин с "Ъ" - сега чак го открих. Аз - с "о" - вопиющи - като "старопрестолна" славянка некаква. Иначе всичко е точно. Работим съвместно. Вървим напред! До скоро и успех на вас, мъжете! Имате нашата емоционална подкрепа. Благодаря и поздрави! Майчето е права, ако трябва, ще излезнем на протест. Поздрави!


Привет, Надя,
от вчера след обяд нямах нет допреди малко, но се раздвам сега да прочета, че работите заедно с Люк Скайуокър. Не може заради грешки или недоразумения да се изоставя нещо важно, а в същото време непрекъсното да се прави, за да покаже на какво държим повече. Ако удържим реакцията си, ще се доближим до решението.
Чудя се срещу какво да протестираме, защото протест без искане за мен е вреден и единствено утвърждава приоритета на думите над делата.
Поздрави!
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Любо! Ето, при Феичка -
09.09.2011 12:55
http://feq.blog.bg/drugi/2011/09/09/decata-na-shumen-iskat-spravedlivost.816566

Шествието на шуменските деца под наслов: "ДЕЦАТА НА ШУМЕН ИСКАТ СПРАВЕДЛИВОСТ". За протест заговорих, в контекста на казаното от Майчето. Протест преди изборите не мисля, че е добра идея. Протест ще има - да не се съмняват и за миг в това и то майките ще излезнем пред парламента, ако не обърнат внимание на исканията ни да вземат спешни и неотложни мерки за трайно подобряване на социалния статус на самотните майки законодателни мерки - преработка и внасяне за гласуване и промяна в закониа за защита правата на детето. Те имат специализирани комисии и огромен бюрократичен апарат, експертни комисии, които ние редовно поддържаме. Ние, данъкоплатците, майките и бащите, българските граждани, редовно им плащаме заплати. Щом ние можем да отделяме от средствата за отглеждане и възпитание на децата ни, за техните заплати, и те ще могат да поработят извънредно. Как ще разпределят най-ефикасно помощите за социално слаби и самотни майки - имат експерти, но да решават бързо, защото я докарахме дотам децата да протестират. Как ще коригират и гласуват най-бързо, светкавично, промяна в закона за защита правата на детето, те много добре знаят. Както, когато гласуваха да си повишат заплатите. Чевръсто, бързо и неотложно! Подкрепям и проекта на Люк, ще помагаме, а и петицията тече. Ако прецените петицията да се подписва електронно - аз не мога да го сторя, но хубаво е да я има на сайта на Гери, както Катана предложи. Ще им дадем електронни линкове - да четат. Ако не вземат мерки - майките ще вземем.
цитирай
14. анонимен - Вмире,
10.09.2011 11:32
към теб и Мълчания от надежда - горкият Лок е много зле! Видях един-два негови постинга с претенции за идеи, обаче откровено казано, съм съгласна с един от коментарите, че тези писания са обект на други науки...
Разберете, този човек няма градивни идеи, има само мании за месианство /които си имат терминологията, където трябва/.
Така че приятелски съвет към вас, които сте мислещи хора - оставете го настрани!
цитирай
15. анонимен - Пискова,
10.09.2011 20:15
много сте смешна госпожо,особено изживявайки се като ментор и правораздавател.Да можехте да се погледнете отстрани-гледката е комична! Лок е на светлинни години по ум,интелект и знания от Вас.Вижда се с просто око. Засрамете се и млъкнете! Не съветвайте по-умни от Вас!
цитирай
16. анонимен - много сте смешна госпожо, особено ...
10.09.2011 21:25
анонимен написа:
много сте смешна госпожо,особено изживявайки се като ментор и правораздавател.Да можехте да се погледнете отстрани-гледката е комична! Лок е на светлинни години по ум,интелект и знания от Вас.Вижда се с просто око. Засрамете се и млъкнете! Не съветвайте по-умни от Вас!


Когато пиша, че сте непочтен, вие го доказвате, като се изказвате анонимно. Само не знам кой ви излъга, че имате интелект:)
цитирай
17. анонимен - Пискова,
10.09.2011 22:29
не действайте първосигнално! Доказвате за пореден път колко ви е капацитета!
С неуважение-И.Желязкова
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Любо!
11.09.2011 12:58
Това последното към Бени, не съм го писала аз, нали. Да сме наясно. И стига сме се огорчавали един друг, че на мен ми дойде в повече. И "кукувици" ни нарекоха някои индуисти в блога. Те се кланят на бог Баши. Защото не ти го казват в очите, при теб, а зад гърба ти, така с намеци, половинчато, с подмятания. Ей така, най-обичам. Що не дойдат при мене, а по чуждите блогове ме коментират. Смелчаги! Поздрави и хубава неделя! И извинявай, ама да внеса яснота. Не пиша анонимно в Блога!
цитирай
19. zaw12929 - Правилна идея: Да има социален работник,
11.09.2011 13:06
който едновременно да му помага и съдейства при нужда, и да го контролира!
цитирай
20. vmir - 19. malchaniaotnadejda7,
11.09.2011 13:12
malchaniaotnadejda7 написа:
Това последното към Бени, не съм го писала аз, нали. Да сме наясно. И стига сме се огорчавали един друг, че на мен ми дойде в повече. И "кукувици" ни нарекоха някои индуисти в блога. Те се кланят на бог Баши. Защото не ти го казват в очите, при теб, а зад гърба ти, така с намеци, половинчато, с подмятания. Ей така, най-обичам. Що не дойдат при мене, а по чуждите блогове ме коментират. Смелчаги! Поздрави и хубава неделя! И извинявай, ама да внеса яснота. Не пиша анонимно в Блога!


Наде, вярвам ти.
За несъгласните да кажа, че комбинирането на доста различни позиции е шанс за намирането на добро решение, но в много случаи е неоправдано, защото привидното помирение не вещае добро. Нищо не пречи Люк да си направи отделно предложението и отделно да го подкрепим, ако намерим за необходимо, а разправиите и квалификациите с нищо не помагат на инициативите, обратното - провалят ги.
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - Да, така е, Любо, и аз мисля така.
11.09.2011 13:20
Но и не мога да замълча, когато имаме протест, опитваме да направим нещо и почват едни подмятания, които въобще не са безобидни, защото не само дискредитират започнатото, ами го и бойкотират. Ти нали разбираш, че ако е лично към мен, за каквото и да било - ще подмина, ами прав им път, всеки си има право на мнение. Да се развиват там. Но, когато дискредитират това, зад което стоим толкова хора - вече хиляди хора подкрепят, по-добре да забравят, че съществувам. Оттук натам ти обещавам, че няма да ставам клиент на недостойни подмятания, защото почти се поболях и в крайна сметка - успяват да прекъснат работата ми. Те това искат - да се жужи, да се бръмчи на празни обороти и... да отклоняват внимание! Пречат на това, което сме отпочнали, пият сили и време, като търтеи. По далеч от носовете си, не виждат. Нали сега са си добре в котурките. А че утре може, недай си Боже, да потропа на вратата им, да заплаши децата им, това няма значение. Това е и последният ми коментар по темета за враждите. То като мине време всеки си показва колко е читав и какво представлява. Извинявай за обстоятелствения отговор и спорна седмица!
цитирай
22. анонимен - Вмире и Надя,
12.09.2011 09:45
вие решавате. Само ще ви кажа, че ако наистина някои от въпросните идеи бъдат заложени, този закон няма шансове да мине. Обяснила съм на Надя защо.
Колкото до по-горните обвинения в първосигналност, аз бих могла да се подпиша като Лиляна Георгиева, например.
От мен по този случай толкова!
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 20. vmir - 19. malchaniaotnadejda7,
12.09.2011 13:21
vmir написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Това последното към Бени, не съм го писала аз, нали. Да сме наясно. И стига сме се огорчавали един друг, че на мен ми дойде в повече. И "кукувици" ни нарекоха някои индуисти в блога. Те се кланят на бог Бнаши. Защото не ти го казват в очите, при теб, а зад гърба ти, така с намеци, половинчато, с подмятания. Ей така, най-обичам. Що не дойдат при мене, а по чуждите блогове ме коментират. Смелчаги! Поздрави и хубава неделя! И извинявай, ама да внеса яснота. Не пиша анонимно в Блога!


Наде, вярвам ти.
За несъгласните да кажа, че комбинирането на доста различни позиции е шанс за намирането на добро решение, но в много случаи е неоправдано, защото привидното помирение не вещае добро. Нищо не пречи Люк да си направи отделно предложението и отделно да го подкрепим, ако намерим за необходимо, а разправиите и квалификациите с нищо не помагат на инициативите, обратното - провалят ги.


Да, разбира се, така ще бъде. Имаме и принципното съгласие на Люк в първия му постинг по темата Петиция. Ще подам кратък текст на теб и на Катана в рамките на няколко дни - за да го погледне и мой приятел, който е и юрист и народен представител. Вкарваме го в електронен формат и го пускаме за подпис. Няколко неправителствени организации вече подкрепят идеята, както и хиляди хора от социалните млежи.Така няма да губим повече време в излишни дискусии тук, а Люк междувременно работи над проекта с майките от блога, който е по-трудоемък и ще внесе след изборите. Разбира се, и ние ще му помагаме. Моят човек е и политик, и законодател - давал ми е рамо неведнъж, за международни проекти вкл. Та за една кратка петиция, няма да откаже. Така че, действаме! Успешна седмица и на теб.
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 22. angpiskova - Вмире и Надя,
12.09.2011 14:00
angpiskova написа:
вие решавате. Само ще ви кажа, че ако наистина някои от въпросните идеи бъдат заложени, този закон няма шансове да мине. Обяснила съм на Надя защо.
Колкото до по-горните обвинения в първосигналност, аз бих могла да се подпиша като Лиляна Георгиева, например.
От мен по този случай толкова!

Анжи, каквото и да решаваме, решаваме го всички ние. Ако не беше ти - първа след мен пусна постинг за издирване на детенцето. Ти и Savremennik! Ти си читав човек, професионален журналист с обществена трибуна за разгласа и въздействие, без теб - наникъде. Всички заедно решаваме - Вмир, Катана, съблогерите, които подкрепиха, съблогерите, които бяха против, онези, които точно и ясно ми посочиха, какво биха искали да коригирам - като Чайчето, така че - продължаваме напред. Аз лично няма да отговарям нито ред повече на подмятания и обиди из Блога, защото в крайна сметка, това, което вършим е на обществени начала, на добра воля и ако някой иска да допринесе с нещо или да критикува, да го направи при мен. Другото не е конструктивно, инфантилно е, недостойно е и няма да позволя да пречи на работата ни. Хора като Лидис, която като издирвахме детето ме упрекна, че търся внимание с постинга ми и не ми достига поетичен талант, за да стана популярна, мъже съблогери като Рустам, Готик и Валсадор да се веселят, че съм "кукувица" - (единият е български учител, другият - пуска съботен детски кът в музикалните си постинги), Албенчето да подмята тук, че не съм знаела, какво говоря и не ми се разбирало... Който има нещо, да дойде с конкретни предложения по текста при мен, (моля за това в постинга си!), не зад гърба ми, с постинги и обиди, защото дискредитира протеста и защото няма да отговарям оттук нататък. BASTA! Кой разбрал разбрал. А що се отнася до проекта на Люк - казах му, това е нещо много трудоемко, дано му помогнат с конкретни предложения майките в блога. Един такъв проект изисква и финансова част - бюджет по пера, и морална. Радостна седмица, Анжи и до скоро!
цитирай
25. vmir - 22. angpiskova,
12.09.2011 15:04
angpiskova написа:
вие решавате. Само ще ви кажа, че ако наистина някои от въпросните идеи бъдат заложени, този закон няма шансове да мине. Обяснила съм на Надя защо.
Колкото до по-горните обвинения в първосигналност, аз бих могла да се подпиша като Лиляна Георгиева, например.
От мен по този случай толкова!


Вероятно си права, но може и да грешиш. Аз не съм такъв специалист, да мога да съм сигурен, но и не ми е безразлично, когато се случват такива ужасни и нелепи трагедии.
цитирай
26. vmir - 23. malchaniaotnadejda7
12.09.2011 15:05
Успех и на теб, Наде!
цитирай
27. vishnichka - Привет!:)
15.09.2011 11:24
Изчела съм те вече, само се обаждам...
цитирай
28. vmir - 27. vishnichka,
15.09.2011 12:46
vishnichka написа:
Изчела съм те вече, само се обаждам...


Привет, Виши!
То и аз те изчетох, но ми е много тегава темата, явно си си починала добре, за да я подхванеш така енергично.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4102984
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930