Постинг
31.10.2011 21:00 -
НАГЛЕДЕН УРОК ПО ХЛАДНОКРЪВНО ЛЪГАНЕ
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 11296 Коментари: 36 Гласове:
Последна промяна: 03.11.2011 13:17
Прочетен: 11296 Коментари: 36 Гласове:
37
Последна промяна: 03.11.2011 13:17
“Управляваща партия, която има цялата власт в държавата, да счита изборите едва ли не за победа, когато само 3 процента от 28 областини центрове, три са на първи тур, за мен е много странно. Управляваща партия, която на първи тур не се класира поне, поне 30-40%, за мен е вече загуба” – А. Доган, 23.10.2011
Ахмед Доган пред журналисти, НДК, 23.10.2011
Следващ постинг
Предишен постинг
Но, ако каже същото сега, ще е прав! При положение, че електоралната подкрепа за ГЕРБ не е спаднала драстично, да спечелят под 70 общини, като при това изгубят поне 10, в които управляват, в това число няколко областни центъра, не е победа! А ако Доган си беше впрегнал целия потенциал в полза на Калфин, победата на Плевнелиев нямаше да е със 165 000 гласа (в които не съм сигурен дали са включени гласовете от чужбина), а с под 50 000. На тези избори ГЕРБ показа, че има много сериозен кадрови проблем и че си няма и хабер от политическо инженерство. Имат по-добри позици в общинските съвети, отколкото като кметове. А това е ненормално за мажоритарен избор, на който се явяват като доминираща управляваща партия!
Може икономически да стоят добре и страната да удържа кризата с цената на някакъв вид стагнация, но като политика само на изказвания са силни!
Какво говорим - за малко да изгубят Пловдив!
С това желание да управляват сами и дори по места да не работят коалиционно ги поставя в ситуация на капсулация и изолация, от което ще си патят сериозно на следващите избори!
Не критикувай Доган - все пак той победи на първи тур! Сред лъжите му има и много голяма доза горчива истина!
цитирайМоже икономически да стоят добре и страната да удържа кризата с цената на някакъв вид стагнация, но като политика само на изказвания са силни!
Какво говорим - за малко да изгубят Пловдив!
С това желание да управляват сами и дори по места да не работят коалиционно ги поставя в ситуация на капсулация и изолация, от което ще си патят сериозно на следващите избори!
Не критикувай Доган - все пак той победи на първи тур! Сред лъжите му има и много голяма доза горчива истина!
И така да е, значи ГЕРБ не са разкрили потенциала си, докато Доган е изчерпал своя и разчита на блъфове.
цитирайСтрахувам се, че Доган още не е приключил с българската политика...
цитирайЗдравей, Любо!
цитирайЕ, те няма достойно да честитят победата на печелевшите... Трудно им е някак си! И на ДПС и на БСП!!! Не че ГЕРБ са ми любимците! Ти го знаеш, но все пак би трябвало да има някак, човек да има достойнство, когато губи...
цитирайlocke написа:
Блъфът е умение на добрия политик! Страхувам се, че Доган още не е приключил с българската политика...
Не мисля, че блъфирането в политиката е атестат за полезно умение. Привърженик съм на ясните каузи, а блъфовете замъгляват границите между лъжа и истина. Виж чичо Ламбо как блъфира, че се срамувал от едно, за да отклони вниманието от онова, от което реално би трябвало да се срамува. Нима е политика да се "срамуваш" от мизерията на 500 - те долара средна заплата, след като героизираш убийства, "оправдани" със средната заплата от 50 долара?
Доган няма да приключи с българската политика докато диша, защото е "създал" плеяди от богаташи и управленци, които не са имали способностите да успеят без него. Доган ще е необходим и за оцеляването на тези хора в условията на конкуренция поне със съвети как да осребряват страховете на хората.
Аз имам следната класация(степенуване) за наглост:
Нагло,по-нагло,Ахмет Доган!:(((
Добро утро и честит ден на Будителите!:)
цитирайНагло,по-нагло,Ахмет Доган!:(((
Добро утро и честит ден на Будителите!:)
malchaniaotnadejda7 написа:
Здравей, Любо!
Съгласен съм, защо иначе разчитащите на него ще откланят въпроса за срама към ниския стандарт, при положение, че изтрепаха сумати народ да ни лъжат че заплати от 50 долара под комунистическо осигурявали сигурност.
Здравей Наде!
mamkamu написа:
Е, те няма достойно да честитят победата на печелевшите... Трудно им е някак си! И на ДПС и на БСП!!! Не че ГЕРБ са ми любимците! Ти го знаеш, но все пак би трябвало да има някак, човек да има достойнство, когато губи...
Ми нали, ако покажат подобно достойнство, ще изгубят подкрепа. При тях достойнството не се цени особено, за тях е важна далаверата.
scarlety написа:
Аз имам следната класация(степенуване) за наглост:
Нагло,по-нагло,Ахмет Доган!:(((
Добро утро и честит ден на Будителите!:)
Нагло,по-нагло,Ахмет Доган!:(((
Добро утро и честит ден на Будителите!:)
Честит ден на Будителите!!! :)
Опасен човек.
Владее ораторското изкуство, затова толкова хора го слушат.
цитирайВладее ораторското изкуство, затова толкова хора го слушат.
13.
анонимен -
СЛЯПАТА НЕДЕЛЯ НА ПЛИТКОУМНИЯ БЪЛГАРИН
01.11.2011 11:45
01.11.2011 11:45
НА 30.10.2011. БЕ РЕАЛИЗИРАНА НАИ ГОЛЯМАТА ПОДМЯНА НА БЪЛГАРСКИЯ ВОТ ОТ ЕДИН ФИЗКУЛТУРНИК И НЕГОВИЯТ ФИЛМОВ СЪБРАТ БОИКО.ТЕЗИ ДВАМАТА С ПОМОЩА НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВНА МАШИНА И НАИ-ВЕЧЕ НА ЕДИН ВЪТРЕШЕН МИНИСТЪР,КОИТО Е И ШЕФ НА ПРЕДИЗБОРНИЯ ЩАБ НА ПАРТИЯ ГЕРБ В АБСОЛЮТНО ПРОТИВОРЕЧИЕ НА ИЗБОРНИЯ И МОРАЛНИЯ КОДЕКС,ЕКЗИКУТИРАХА БЪЛГАРСКИЯТ ВОТ И РЕАНИМИРАХА ЕДИНОВЛАСТИЕТО И РЕПРЕСИИТЕ СРЕЩУ ИНАКОМИСЛЕЩИТ...Е. В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ДВЕ ГОДИНИ И ТРИ МЕСЕЦА ОТ САМОТО НАЧАЛО НА МАНДАТА СИ ГЕРБ МАЧКАТ И ЕЛИМИНИРАТ ВСЕКИ КОИТО ИМ ЗАСТАВА НА ПЪТЯ ЗА ОВЛАДЯВАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ ПОД КОНТРОЛА НА СТУДИО-ГЕРБ. НО В ПОСЛЕДНИТЕ ДВА МЕСЕЦА НАТИСКЪТ,ЗАПЛАХИТЕ,КУПЕНИЯ ВОТ И ПОДМЕНЕНИТЕ БЮЛЕТИНИ В КОМБИНА СЪС ФАЛШИФИЦИРАНИТЕ ПРОТОКОЛИ И ТОТАЛНИЯ КОНТРОЛ НА ЛАИНОМЕДИИТЕ НИ ОБЪРНАХА ВОТА ОТ ТОТАЛНАТА ЗАГУБА НА ДОВЕРИЕ КЪМ ГЕРБ ДО НАИ ;ХАРЕСВАНАТА; ПАРТИЯ В БЪЛГАРИЯ.ЕТО ТАКА ЩЕ СЕ ДЕИСТВА И В БЪДЕЩЕ СЪС ВСЕ ПО МАЛКО ОСТАНАЛИТЕ МИСЛЕЩИ БЪЛГАРИ ДОКАТО И ПОСЛЕДНИЯТ ОТ ТЯХ НЕ БЪДЕ МОРАЛНО УСМИРЕН. НО ТЕЗИ ЗАЛИЧИТЕЛИ НЕ СА ПРЕСМЕТНАЛИ,ЧЕ НАШИЯТ НАРОД МОЖЕ ДА Е ЗАСПАЛ ДЕМОКРАТИЧЕН СЪН,НО КАКТО СЕ ВИДЯ ОТ ПРОТЕСТИТЕ В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ПРОДИКТУВАНИ ОТ СЪБИТИЯТА В КАТУНИЦА,,ТОИ МОЖЕ ДА СЕ СЪБУДИ И РЕВЪТ МУ МОЖЕ ДА СЪБОРИ ВСЯКА МЕДИИНА КУЛА В БЪЛГАРИЯ. СКОРО МНОГО СКОРО ТОВА ЩЕ СЕ СЛУЧИ,НО ЗА ЖАЛОСТ ЩЕ БЪДЕ ПРОДИКТУВАНО ОТ ЗАДАВАЩИЯТ СЕ ПОВСЕМЕСТЕН ГЛАД ГАРАНТИРАН ОТ ГЕРБ.НО АКО ПРИЕМЕМ ЧЕ ИЗБОРИТЕ СА БИЛИ ЧЕСТНИ И БЪЛГАРСКИЯ НАРОД САМ СИ Е ИЗБРА ДНЕШНИТЕ УПРАВНИЦИ ТО НА 30.10.2011. НАРОДЪТ НИ САМ СЕ ПОГРЕБА... НА ТАЗИ ДАТА БЪЛГАРСКИЯТ ИЗБИРАТЕЛ САМ ПОГРЕБА БЪДЕЩЕТО НА ДЕЦАТА СИ...НА 30.10.2011. ПО ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ БЪЛГАРИТЕ ПРЕДАДОХА БЪЛГАРИЯ В РЪЦЕТЕ НА НАИ-НАГЛИЯ,САМОХВАЛЕН И БЕЗКРУПОЛЕН ИНДИВИД РАЖДАЛ СЕ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 133 - ГОДИНИ.... ПОКЛОН ПРЕД ТЕБ БЪЛГАРИО.... И ДОБЪР ДЕН НА ГЛАДЪТ,ПРОСТАЩИНАТА,ЧАЛГАЛИЗАЦИЯТА И НА МАСОВАТА ЦИГАНИЗАЦИЯ. БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД СЕГА НАИСТИНА СИ ЗАСЛУЖИ РОБСКАТА УЧАСТ ГАРАНТИРАНА ОТ ГЕРБ,ТОИ Я ЗАСЛУЖИ ЧРЕЗ СВОЯТА ПОКОРНОСТ,ТЪРПИМОСТ И ПЪРВОСИГНАЛНОТО СИ ПЛИТКОУМИЕ КОЕТО ГО ТЛАСКА ДА ПОДКРЕПЯ И ИЗДИГА НА ВЛАСТ НАИ-НЕУДАЧНИТЕ ИНДИВИДИ ЗА СМЕТКА НА ЧЕСТНИТЕ УМНИТЕ И МОЖЕЩИТЕ,КОИТО НЕ ЗАЛАГЪТ НА ЦИРКА И ПОПУЛИЗМА А НА ИСТИНАТА И ЧЕСТНОСТТА,КОИТО В БЪЛГАРИЯ ВИНАГИ СА ГУБЕЩИ. НО В БЪЛГАРИЯ ИМА И МИСЛЕЩИ ХОРА,КОИТО ЩЕ СЕ УВЕЛИЧАВАТ УСПОРЕДНО НА РАЗШИРЯВАЩАТА СЕ БЕДНОСТ,ДОКАТО НЕ ПРЕМИНАТ КРИТИЧНАТА МАСА И НЕ ВЗЕМАТ СЪДБАТА СИ В СВОИ РЪЦЕ. ДОРИ И С ЦЕНАТА НА ГРАЖДАНСКА ВОИНА. ДНЕС 30.10.2011. БЪЛГАРИЯ БЕШЕ ПОКРИТЕ СЪС СНЯГ,.....НО СКОРО МНОГО СКОРО ПРОЛЕТТА ЩЕ ДОИДЕ И ЖИВОТЪТ ЩЕ ИЗБИЕ С ТАКАВА СИЛА,ЧЕ ВСЕКИ ПОМЕН ОТ МРАКА ЩЕ ИЗЧЕЗНЕ. ПОМНЕТЕ,ЧЕ НАИ ГОЛЕМИЯТ МРАК Е ПРЕДИ ИЗГРЕВА..... СВОБОДА ИЛИ СМЪРТ.Вижте повече
цитирайtutankhamon661 написа:
Опасен човек.
Владее ораторското изкуство, затова толкова хора го слушат.
Владее ораторското изкуство, затова толкова хора го слушат.
Не е ораторско изкуство да лъжеш без да ти мигне оченцето. Смелостта пък да лъже идва от това, че го играе етнически усмирител (след като послъгва турците, че без него ще бъдат побългарени или безправни) и така, в името на етническия мир, "за да не стане като в Косово" той иска места и реални привилегии за хора без ценз и култура. По времето на тройната коалиция например, в Министерството на Земеделието почти не можеше да се чуе българска реч, а комисията по културата в Парламента беше оглавена от негов човек със средно образование и специалност стругарство, който на всичкото отгоре нямаше и ден трудов стаж. Хората му обикновено изглеждат като пратеници на султана, и не стига, че не знаят ни закони, ни нищо, ами и ги управляват по джиесема невежи типове, които се държат сякаш невежеството им те задължава да им обясняваш закона отново и отново, а те да не си правят труда да запомнят, защото колкото са по-невежи, толкова са по-важни.
15.
анонимен -
13
01.11.2011 11:53
01.11.2011 11:53
Много ситен шрифт.
цитирайПлиткоумен си ти, а не другите. Много си тъп драги, толкова тъп, че няма как да проумееш, че повтаряш глупостите, с които Доган и компания се постараха да снабдят тъпанарите у нас, и сега ви разпознаваме безпогрешно по простотиите, които повтаряте като папагали. Тъпи копелета.
цитирай
17.
анонимен -
Защото знам
01.11.2011 12:20
01.11.2011 12:20
И аз не подкрепям Доган и СърГей, но това не ме прави привърженик на Бойковци, Костовци и т.н. Защото знам, че всичко е цирк, че изборите са фиктивни, че личностите в политиката са фиктивни, че икономиката ни е фиктивна, полицията ни е фиктивна, и т.н.
На практика ние живеем в някакъв виртуален медиен свят, който няма ни най-малък поглед върху отровните ни храни, гнусните ни градове, жалките ни закони, теоретичната ни свобода, разпадащите се семейства, липсващото ни мнение, разграждащата се култура.
Хвалете Бойко, но не се сърдете, когато ви глобят 500 лева заради скрито приет закон за данъчни декларации.
А аз съм movin' out оттук, както го е изпял Били. Оправяйте се :)
цитирайНа практика ние живеем в някакъв виртуален медиен свят, който няма ни най-малък поглед върху отровните ни храни, гнусните ни градове, жалките ни закони, теоретичната ни свобода, разпадащите се семейства, липсващото ни мнение, разграждащата се култура.
Хвалете Бойко, но не се сърдете, когато ви глобят 500 лева заради скрито приет закон за данъчни декларации.
А аз съм movin' out оттук, както го е изпял Били. Оправяйте се :)
анонимен написа:
И аз не подкрепям Доган и СърГей, но това не ме прави привърженик на Бойковци, Костовци и т.н. Защото знам, че всичко е цирк, че изборите са фиктивни, че личностите в политиката са фиктивни, че икономиката ни е фиктивна, полицията ни е фиктивна, и т.н.
На практика ние живеем в някакъв виртуален медиен свят, който няма ни най-малък поглед върху отровните ни храни, гнусните ни градове, жалките ни закони, теоретичната ни свобода, разпадащите се семейства, липсващото ни мнение, разграждащата се култура.
Хвалете Бойко, но не се сърдете, когато ви глобят 500 лева заради скрито приет закон за данъчни декларации.
А аз съм movin' out оттук, както го е изпял Били. Оправяйте се :)
На практика ние живеем в някакъв виртуален медиен свят, който няма ни най-малък поглед върху отровните ни храни, гнусните ни градове, жалките ни закони, теоретичната ни свобода, разпадащите се семейства, липсващото ни мнение, разграждащата се култура.
Хвалете Бойко, но не се сърдете, когато ви глобят 500 лева заради скрито приет закон за данъчни декларации.
А аз съм movin' out оттук, както го е изпял Били. Оправяйте се :)
Само си мислиш, че знаеш. А на челото ти на всички езици е изписано: "Готованец" и където и да отидеш, хората ще те усещат като такъв и ще внимават да не им гепиш нещо или направиш някоя пакост, защото не си се трудил за условията, в които живееш.
tutankhamon661 написа:
Опасен човек.
Владее ораторското изкуство, затова толкова хора го слушат.
Владее ораторското изкуство, затова толкова хора го слушат.
Ето и резултата от слушането:
http://alchemist.blog.bg/regionalni/2011/10/30/primer-za-turska-tolerantnost-svalihme-giaurina.844222
20.
анонимен -
вмире,
01.11.2011 15:18
01.11.2011 15:18
подкрепяш безрезервно един психично болен човек - замисли се за собственото си психично здраве
цитирайанонимен написа:
подкрепяш безрезервно един психично болен човек - замисли се за собственото си психично здраве
Не се сещам за кого точно става дума - много хора днес са набедени за луди, но който и да е, човекът може да не е изкрейзил, а да си е просто гениален. Толкова много абсурди имаме събрани в едно днес, че няма как човек да не лудне поне за малко, ако наистина се опита да прокара някаква логична идея. Онези, благоразумните, които се пазят от рисковете на шантаво изопачените ни популярни обяснения, и затова ги приемат за норма, няма как да бъдат озарени от лудостта на прозрението.
На тези избори бях решил да гласувам за Плевнелиев на втори тур /първия за честта , втория за избранника/по чисто лична причива. Обещал ми беше нещо...Направи го.Изкарах кинти. Не ми хареса и това, че дигнаха Ламбо едва ли не от интензивното да спасява насрания задник на Станишев. Безхаберието при организация на изборите, натиска по места опорочиха вота. Не е необходимо според мен, но съдът може да касира не един избор, а защо не и местния вот. Това което го говорят партии, социолози и наблюдатели не е лъжа. Предишния вот бе далеч по тежък за БСП. Догн също не изгуби позиции. Ако си говорим честно като политическа переспектива ГЕРБ загуби от тези избори. БСП влезна в кондиция,ДПС винаги си е и се появи нов играч които е със сериозно обтегнати отношения с Борко./зарад това че я изхвърли от комисарството, а и снаха си е:)/ С две думи гласовете получени за играчи от бившата тройна коалиция сериозно надхвърлят тези на ГЕРБ. Ако Кунева реши да капитализира вота за нея и направи формация/мисля че няма да изпусне този момент/ най вероятно ще възобновят партньорството на тр. коалиция. Тези избори още един път да повторя зядминаха тези в Белорусия. За пръв път от двадесет години се оспорва вот? Социалистите не за първи път губят вот, при това губили са и по тежко.
цитирай
23.
анонимен -
Вмире,
01.11.2011 20:19
01.11.2011 20:19
vmir написа:
Не се сещам за кого точно става дума - много хора днес са набедени за луди, но който и да е, човекът може да не е изкрейзил, а да си е просто гениален. Толкова много абсурди имаме събрани в едно днес, че няма как човек да не лудне поне за малко, ако наистина се опита да прокара някаква логична идея. Онези, благоразумните, които се пазят от рисковете на шантаво изопачените ни популярни обяснения, и затова ги приемат за норма, няма как да бъдат озарени от лудостта на прозрението.
анонимен написа:
подкрепяш безрезервно един психично болен човек - замисли се за собственото си психично здраве
Не се сещам за кого точно става дума - много хора днес са набедени за луди, но който и да е, човекът може да не е изкрейзил, а да си е просто гениален. Толкова много абсурди имаме събрани в едно днес, че няма как човек да не лудне поне за малко, ако наистина се опита да прокара някаква логична идея. Онези, благоразумните, които се пазят от рисковете на шантаво изопачените ни популярни обяснения, и затова ги приемат за норма, няма как да бъдат озарени от лудостта на прозрението.
ония психопат дето го подкрепяш ще се изпразни ако му кажеш, че намираш психопатията му за гениалност. Внимавай само да не си му лапнал оная му работа, че казват не било приятно, освен ако не си свикнал.
vencivaleri1951 написа:
На тези избори бях решил да гласувам за Плевнелиев на втори тур /първия за честта , втория за избранника/по чисто лична причива. Обещал ми беше нещо...Направи го.Изкарах кинти. Не ми хареса и това, че дигнаха Ламбо едва ли не от интензивното да спасява насрания задник на Станишев. Безхаберието при организация на изборите, натиска по места опорочиха вота. Не е необходимо според мен, но съдът може да касира не един избор, а защо не и местния вот. Това което го говорят партии, социолози и наблюдатели не е лъжа. Предишния вот бе далеч по тежък за БСП. Догн също не изгуби позиции. Ако си говорим честно като политическа переспектива ГЕРБ загуби от тези избори. БСП влезна в кондиция,ДПС винаги си е и се появи нов играч които е със сериозно обтегнати отношения с Борко./зарад това че я изхвърли от комисарството, а и снаха си е:)/ С две думи гласовете получени за играчи от бившата тройна коалиция сериозно надхвърлят тези на ГЕРБ. Ако Кунева реши да капитализира вота за нея и направи формация/мисля че няма да изпусне този момент/ най вероятно ще възобновят партньорството на тр. коалиция. Тези избори още един път да повторя зядминаха тези в Белорусия. За пръв път от двадесет години се оспорва вот? Социалистите не за първи път губят вот, при това губили са и по тежко.
Типични разсъждения за левичар с ранно пробутване червеят на съмнението с надеждата да порастне за нуждите на партията. С неизбежните падащи от небето “анализи” на съществуващи само в нечии глави печалби въпреки официалната им загуба... А няма ли някога да ви мине през ум, че освен непосредствената евентуална изгода от личната поза на всеки от участниците, общата политическа конфигурация, позционните особености, целесъобразността и пригодността им за решаване на конкретни проблеми, са също от значение, при това – решаващо за не само за бъдещите позиции на партиите, но и преди всичко на държавата?
Отсега мога да ви предскажа, че ако сега се самонавивате, че сте се окопитили или незнам какво си още, позиционните преимущества, които ГЕРБ си осигури на тези избори, ще ви разплачат майката нататък, защото сте толкова слепи за реалните общи проблеми и начините за решаването им, че ГЕРБ едновременно ще ги решават и в същото време ще ви блъскат като маче в дерек, ама не, защото им се занимава с вас, а защото ще се пречкате там, където изобщо нямате работата, и ще досадите широко и до крайност със смешните си вайкания и неадекватности.
анонимен написа:
ония психопат дето го подкрепяш ще се изпразни ако му кажеш, че намираш психопатията му за гениалност. Внимавай само да не си му лапнал оная му работа, че казват не било приятно, освен ако не си свикнал.
vmir написа:
Не се сещам за кого точно става дума - много хора днес са набедени за луди, но който и да е, човекът може да не е изкрейзил, а да си е просто гениален. Толкова много абсурди имаме събрани в едно днес, че няма как човек да не лудне поне за малко, ако наистина се опита да прокара някаква логична идея. Онези, благоразумните, които се пазят от рисковете на шантаво изопачените ни популярни обяснения, и затова ги приемат за норма, няма как да бъдат озарени от лудостта на прозрението.
анонимен написа:
подкрепяш безрезервно един психично болен човек - замисли се за собственото си психично здраве
Не се сещам за кого точно става дума - много хора днес са набедени за луди, но който и да е, човекът може да не е изкрейзил, а да си е просто гениален. Толкова много абсурди имаме събрани в едно днес, че няма как човек да не лудне поне за малко, ако наистина се опита да прокара някаква логична идея. Онези, благоразумните, които се пазят от рисковете на шантаво изопачените ни популярни обяснения, и затова ги приемат за норма, няма как да бъдат озарени от лудостта на прозрението.
ония психопат дето го подкрепяш ще се изпразни ако му кажеш, че намираш психопатията му за гениалност. Внимавай само да не си му лапнал оная му работа, че казват не било приятно, освен ако не си свикнал.
Няма вероятност да ми помогне загрижеността ти, защото въпросите, които си проучил, за мен не представляват никакъв интерес.
26.
анонимен -
авторчето
02.11.2011 01:41
02.11.2011 01:41
vmir написа:
Само си мислиш, че знаеш. А на челото ти на всички езици е изписано: "Готованец" и където и да отидеш, хората ще те усещат като такъв и ще внимават да не им гепиш нещо или направиш някоя пакост, защото не си се трудил за условията, в които живееш.
Само си мислиш, че знаеш. А на челото ти на всички езици е изписано: "Готованец" и където и да отидеш, хората ще те усещат като такъв и ще внимават да не им гепиш нещо или направиш някоя пакост, защото не си се трудил за условията, в които живееш.
Пич, аз когато съм се трудил, ти си списвал поръчкови блогове и си разчитал на една измислена власт да ти оправя бюджета. Плийс, не лепи етикети, че ми е писнало от такива партизани като тебе. Стой си в Чалгария и си е... м.... както намериш за добре! Съжалявам, че си загубих времето да ти чета простотиите.
анонимен написа:
Пич, аз когато съм се трудил, ти си списвал поръчкови блогове и си разчитал на една измислена власт да ти оправя бюджета. Плийс, не лепи етикети, че ми е писнало от такива партизани като тебе. Стой си в Чалгария и си е... м.... както намериш за добре! Съжалявам, че си загубих времето да ти чета простотиите.
vmir написа:
Само си мислиш, че знаеш. А на челото ти на всички езици е изписано: "Готованец" и където и да отидеш, хората ще те усещат като такъв и ще внимават да не им гепиш нещо или направиш някоя пакост, защото не си се трудил за условията, в които живееш.
Само си мислиш, че знаеш. А на челото ти на всички езици е изписано: "Готованец" и където и да отидеш, хората ще те усещат като такъв и ще внимават да не им гепиш нещо или направиш някоя пакост, защото не си се трудил за условията, в които живееш.
Пич, аз когато съм се трудил, ти си списвал поръчкови блогове и си разчитал на една измислена власт да ти оправя бюджета. Плийс, не лепи етикети, че ми е писнало от такива партизани като тебе. Стой си в Чалгария и си е... м.... както намериш за добре! Съжалявам, че си загубих времето да ти чета простотиите.
Ти пък първо се научи да правиш разлика между очевидно и въображаемо, пък тогава се изказвай кой за какво вземал пари, защото ти липсва много, за да проумееш каквото и да било освен миене на кенефи, в най-добрия случай - на чинии, а че евентуално го правиш за някой мазен арабин в западна държава, не те прави по-умен, отколкото работата ти изисква да си.
28.
анонимен -
Не раздавай акъл, ако си се наАКЪЛ.
02.11.2011 09:17
02.11.2011 09:17
vmir написа:
Ти пък първо се научи да правиш разлика между очевидно и въображаемо, пък тогава се изказвай кой за какво вземал пари, защото ти липсва много, за да проумееш каквото и да било освен миене на кенефи, в най-добрия случай - на чинии, а че евентуално го правиш за някой мазен арабин в западна държава, не те прави по-умен, отколкото работата ти изисква да си.
анонимен написа:
Пич, аз когато съм се трудил, ти си списвал поръчкови блогове и си разчитал на една измислена власт да ти оправя бюджета. Плийс, не лепи етикети, че ми е писнало от такива партизани като тебе. Стой си в Чалгария и си е... м.... както намериш за добре! Съжалявам, че си загубих времето да ти чета простотиите.
vmir написа:
Само си мислиш, че знаеш. А на челото ти на всички езици е изписано: "Готованец" и където и да отидеш, хората ще те усещат като такъв и ще внимават да не им гепиш нещо или направиш някоя пакост, защото не си се трудил за условията, в които живееш.
Само си мислиш, че знаеш. А на челото ти на всички езици е изписано: "Готованец" и където и да отидеш, хората ще те усещат като такъв и ще внимават да не им гепиш нещо или направиш някоя пакост, защото не си се трудил за условията, в които живееш.
Пич, аз когато съм се трудил, ти си списвал поръчкови блогове и си разчитал на една измислена власт да ти оправя бюджета. Плийс, не лепи етикети, че ми е писнало от такива партизани като тебе. Стой си в Чалгария и си е... м.... както намериш за добре! Съжалявам, че си загубих времето да ти чета простотиите.
Ти пък първо се научи да правиш разлика между очевидно и въображаемо, пък тогава се изказвай кой за какво вземал пари, защото ти липсва много, за да проумееш каквото и да било освен миене на кенефи, в най-добрия случай - на чинии, а че евентуално го правиш за някой мазен арабин в западна държава, не те прави по-умен, отколкото работата ти изисква да си.
Дори и това да те накара да умреш от яд и комплекси - не мия чинии, а имам доста привлекателна професия, и то в България. Ако има значение, още не съм заминал, но и като замина, пак няма да мия чинии, защото там уважават интелектуалците и им плащат по-добре от тук.
А ти продължавай да си плюеш - аз затова и си стоя анонимен. Ти си поредния кьор-фишек, който се прави на анти-политик, но е яко затънал в л...та на цирка, наречен Бг-политика.
анонимен написа:
Дори и това да те накара да умреш от яд и комплекси - не мия чинии, а имам доста привлекателна професия, и то в България. Ако има значение, още не съм заминал, но и като замина, пак няма да мия чинии, защото там уважават интелектуалците и им плащат по-добре от тук.
А ти продължавай да си плюеш - аз затова и си стоя анонимен. Ти си поредния кьор-фишек, който се прави на анти-политик, но е яко затънал в л...та на цирка, наречен Бг-политика.
vmir написа:
Ти пък първо се научи да правиш разлика между очевидно и въображаемо, пък тогава се изказвай кой за какво вземал пари, защото ти липсва много, за да проумееш каквото и да било освен миене на кенефи, в най-добрия случай - на чинии, а че евентуално го правиш за някой мазен арабин в западна държава, не те прави по-умен, отколкото работата ти изисква да си.
анонимен написа:
Пич, аз когато съм се трудил, ти си списвал поръчкови блогове и си разчитал на една измислена власт да ти оправя бюджета. Плийс, не лепи етикети, че ми е писнало от такива партизани като тебе. Стой си в Чалгария и си е... м.... както намериш за добре! Съжалявам, че си загубих времето да ти чета простотиите.
vmir написа:
Само си мислиш, че знаеш. А на челото ти на всички езици е изписано: "Готованец" и където и да отидеш, хората ще те усещат като такъв и ще внимават да не им гепиш нещо или направиш някоя пакост, защото не си се трудил за условията, в които живееш.
Само си мислиш, че знаеш. А на челото ти на всички езици е изписано: "Готованец" и където и да отидеш, хората ще те усещат като такъв и ще внимават да не им гепиш нещо или направиш някоя пакост, защото не си се трудил за условията, в които живееш.
Пич, аз когато съм се трудил, ти си списвал поръчкови блогове и си разчитал на една измислена власт да ти оправя бюджета. Плийс, не лепи етикети, че ми е писнало от такива партизани като тебе. Стой си в Чалгария и си е... м.... както намериш за добре! Съжалявам, че си загубих времето да ти чета простотиите.
Ти пък първо се научи да правиш разлика между очевидно и въображаемо, пък тогава се изказвай кой за какво вземал пари, защото ти липсва много, за да проумееш каквото и да било освен миене на кенефи, в най-добрия случай - на чинии, а че евентуално го правиш за някой мазен арабин в западна държава, не те прави по-умен, отколкото работата ти изисква да си.
Дори и това да те накара да умреш от яд и комплекси - не мия чинии, а имам доста привлекателна професия, и то в България. Ако има значение, още не съм заминал, но и като замина, пак няма да мия чинии, защото там уважават интелектуалците и им плащат по-добре от тук.
А ти продължавай да си плюеш - аз затова и си стоя анонимен. Ти си поредния кьор-фишек, който се прави на анти-политик, но е яко затънал в л...та на цирка, наречен Бг-политика.
Човече, кой те е излъгал, че е страдание за околните да не миеш чинии? От сърце ти пожелавам да те посрещнат като интелектуалец, щом се имаш за такъв. Да не си мислиш, че ми е кеф да знам, че 95% от нашенците там бачкат най-долнопробните работи? И на всичкото отгоре да се изживяват като професори, за да си отмъстят на онези, които не са си дали задниците под наем за повече пари.
30.
анонимен -
Анонимния flamer
02.11.2011 12:38
02.11.2011 12:38
Vmir, нападам те, защото когато защитаваш себе си, звучиш малко по-адекватно, отколкото когато защитаваш политическия въздух под налягане, наречен "елит".
цитирай
31.
анонимен -
По добре да миеш чиний на запад
02.11.2011 14:02
02.11.2011 14:02
от колкото да живееш под милиционерското управление в България
цитирайанонимен написа:
Vmir, нападам те, защото когато защитаваш себе си, звучиш малко по-адекватно, отколкото когато защитаваш политическия въздух под налягане, наречен "елит".
Ще направя изключение да изхленча, че елит в България няма, колкото да ти обърна внимание, че няма как да се защитава нещо, което не съществува. Има обаче избрани в свободни и демократични избори, и трябва да си няма хал-хабер човек, за да отрича съществуването на този факт.
След като има избрани, следва да се помни, че отношението към избраните е отношение и към избирателите им, а на всичкото отгоре, съществуването ни е поверено в техните ръце, и както никой не замерва шофьора и не опитва да го подбутва или блъска насам - натам докато шофира, така всеки следва да съобрази и отношението си към избраните от своите национални спътници в живота.
анонимен написа:
от колкото да живееш под милиционерското управление в България
Приказваш така, защото не знаеш какво значи "милиционер", а само повтаряш каквото си чул. Тъпо.
анонимен написа:
Vmir, нападам те, защото когато защитаваш себе си, звучиш малко по-адекватно, отколкото когато защитаваш политическия въздух под налягане, наречен "елит".
И още нещо за "елита" - погледни какви идеи стоят зад фасадата на официалното или предизборното говорене, Доган е най-типичният им изразител, а нарастването на популярността му сред българите е идеалният параван за прикриване деструктивността на тези идеи, разпространяването на които си е жива доганизация.
От това, че "елита" се формира не според знания, умения, интелект, култура, почтеност и прочие, а според близостта и подкрепата за някой, който лично "разпределя порциите на държавното финансиране" следва, че правилата и законите, регламентиращи процедурите и изискванията за "разпределяне порциите на финансирането" са нищо повече от от досадни пречки в България, а администрацията - принципно ненужна.
Забелязваш ли как това прави държавата омразна, а Доган и сие - обичани? Как това превръща образованието и културата в досадна пречка за "израстването" и личния просперитет? Забелязваш ли, че попълзновенията на подобна неприязън към държавата, образованието и културата се разрастват в пряка зависимост от намаляването на хората, които държат на тях? Доган призова: "На когото не му харесва, да напусне страната", а резултата от напускането е повишаването тежестта на подкрепата за него и на формирането на "елита" по неговия тертип.
Е, кажи сега, почтено ли е аз да съм ти виновен, че ти си решил да послушаш Доган и така да му помогнеш в усилията за ликвидиране на държавата? Виновен ли съм, че съм с тези, които се опитват да изтласкат Догановщината, че да ме клеветят, че съм харесвал маниерите му за формиране на елит? Влага ли някой от тъпите папагали реален смисъл в понятията "милиционерщина" и "мутризация", които Доганизаторите коварно и ехидно им пробутват, за да ги пратят за зелен хайвен и да осигурят терен за доганизацията?
Политикът и адвокатът не са много различни. И двамата имат за цел да убедят хората в своята "истина". Така, че лъжите в политиката са си направо нещо естествено, дори въпрос на професионализъм. На практика дори в търговията е така... Каквото и да ни лъжат политиците обаче, няма как да ни убедят, че джоба ни е пълен когато е празен, че икономиката се развива когато безработицата расте и т.н. :)))))...
Поздрави!
цитирайПоздрави!
kass написа:
Политикът и адвокатът не са много различни. И двамата имат за цел да убедят хората в своята "истина". Така, че лъжите в политиката са си направо нещо естествено, дори въпрос на професионализъм. На практика дори в търговията е така... Каквото и да ни лъжат политиците обаче, няма как да ни убедят, че джоба ни е пълен когато е празен, че икономиката се развива когато безработицата расте и т.н. :)))))...
Поздрави!
Поздрави!
Не съм съгласен, и то много силно. Политикът, адвокатът, търговецът не трябва да са по презумпция мошеници, както ни учеха, а и продължават до ни повтарят с повод и без повод днес. Тази лъжа, (в която са инвестирани невъобразими суми) е една от най-солидните опори на комунизма, имам предвид същинския, “научен” комунизъм, на който се основават бандитите, които нямат скрупули да оклеветят конкретни личности, за да “докажат” “класовото” право и да лъжат неграмотните, че ще ги спасят от душманите, към които доскоро причисляваха и такива като теб (дай Боже повече душманки като теб) . Политикът, адвокатът, търговецът и т.н., си имат регламентирани официални функции и цели, а представянето на личните им нелицеприятни цели за професионализъм не обслужва други, освен онези, които с нечовешко упорство ни повтярят, че всяко човешко действие е равнопоставено и равнозначимо на останалите, за да оправдаят всезнайковците, без чиито безумни обструкции беззаконието бързо ще бъде овладяно.
Поздрави!
Търсене
Блогрол
1. Gerihelps
2. Eва Звездева
3. Comma
4. Вики
5. Буров
6. Библията
7. BGweather
8. Stringmeteo
9. BGSTYLE
10. Investopedia
11. база данни
12. Световна банка
2. Eва Звездева
3. Comma
4. Вики
5. Буров
6. Библията
7. BGweather
8. Stringmeteo
9. BGSTYLE
10. Investopedia
11. база данни
12. Световна банка