Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2012 08:57 - НА ПЛАНИНА В СТУДЕНОТО
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 3429 Коментари: 8 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И вчера не можах да издържа да не прекарам част от дървената си ваканция в планината. Не стигнаха 16 температурни рекорда сутринта (Севлиево – 31.4 °C) и замръзването на Дунава, ами и като се заточиха едни инструктажи за оцеляване в студеното, сякаш беше настъпила не поредната зима, а хилядолетна ледена епоха. Когато чух, че топлообмена на човека с околната среда се извършвал през темето на главата и затова било изключително важно да се ходи със шапка, ми се прииска да си изхвърля всичките шапки и то не, че съм чак толкова опак човек, а от страх, че оцеляването в студа е по-лесно, отколкото в медийно обгрижената обстановка.

Както и да е, медиите са прави да плашат в случая, по-добре е да постреснат някой и друг заплес като мен, отколкото да има нелепи жертви, пък за тяхна чест, на едно място се опитаха да покажат и другата страна с репортаж от Чирпан, където хората при минус 24 градуса щъкаха безпроблемно насам-натам по площада и улиците и изобщо не обръщаха внимание на съобщенията, че трябвало да им е студено.  

 Изпълнен с решимост да бъда отговорен, този път не пропуснах да взема кожени ръкавици, взех си и фенерче дори, но тъй като обух и непързалящи се обувки, нито ръкавиците, нито фенерчето не ми се наложи да ползвам преди завръщането си в къщи.

 А планината се оказа топла и очарователна. Предразположи ме даже да лягам по гръб, за да направя някои от снимките. Хора също имаше, при това добри, и докато лежах в снежа си разменихме поздрави с някои от тях, а в останалото време аз умишлено мърдах и вдигах фотоапарата да се вижда отдалеч, и да не им вземам акъла, когато вместо да се радват на спокойствието решат, че се натъкват на труп...

Като завършек на прекрасната вчерашна разходка, попаднах на ново произведение на горският блогър, за когото писах предиimage време:   

image

image

image

image

image

image



Тагове:   планина,   студено,


Гласувай:
33




1. tutankhamon661 - vmir
17.02.2012 15:43
Не те плаши студа, а?
цитирай
2. vmir - 1. tutankhamon661,
17.02.2012 19:23
tutankhamon661 написа:
Не те плаши студа, а?


Вярвам, че никой не се плаши от нещо, с което е решен да се справи. Имам си теории за справяне със студа във всевъзможни ситуации, но без решимостта, при това достатъчно отнапред, шансовете не са големи.
цитирай
3. zvezdichka - Красива е планината
17.02.2012 21:56
и тези разходки няма как да не те зареждат!
Поздрави!
цитирай
4. sparotok - Блазе ти:)
18.02.2012 00:03
Блазе ти за прекрасната разходка приятелю:)
Аз напоследък съм много зает, по 50-55 работни часа на седмица...но скоро ще си наваксам на разходки из природата!
цитирай
5. vmir - 3. zvezdichka - Красива е планината
18.02.2012 07:56
zvezdichka написа:
и тези разходки няма как да не те зареждат!
Поздрави!


И зареждат, и променят, а в някои случаи даже и спасяват.
Поздрави!
цитирай
6. vmir - 4. sparotok - Блазе ти:)
18.02.2012 08:03
sparotok написа:
Блазе ти за прекрасната разходка приятелю:)
Аз напоследък съм много зает, по 50-55 работни часа на седмица...но скоро ще си наваксам на разходки из природата!


Аз пък отдавна съм се лишил от лятна почивка и само по няколко пъти годишно забягвам за ден-два в планината, но се надявам да стана по-сериозин планинар.
Поздрави!
цитирай
7. ckarlet - Много красиви снимки! Поздрави...
18.02.2012 13:13
Много красиви снимки! Поздрави!
Разходката изглежда чудесна!
цитирай
8. vmir - 7. ckarlet - Много красиви снимки! Поздрави...
18.02.2012 17:23
ckarlet написа:
Много красиви снимки! Поздрави!
Разходката изглежда чудесна!


Затова ги сложих - да напомнят, първо на мен. Защото минават месеци между планинарстванията ми, а в планината не мога да се начудя защо съм пропуснал месеците, преди да се кача отново.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4103463
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54893
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930