Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2012 11:26 - СТРАХ МЕ Е ОТ Г-ЖА КУНЕВА
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 9397 Коментари: 15 Гласове:
44

Последна промяна: 16.02.2012 11:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не знам дали Борисов го е страх от Кунева, но като я слушах преди малко по БТВ как ставала решителна заради страха на Борисов от нея, ме обхвана страх и донякъде ужас от тази уж блага жена.

Достраша ме най-вече от нежеланието или неспособността на Кунева, бидейки еврокомисар по защита на потребителите, да види себе си като отговорна за защитата на потребителите извън проблемите, по които еврокомисията е изработила официално становище.

Достраша ме от способността й да използва като параван шефа си в еврокомисията, противопоставяйки компетентността му и компетентността на еврокомисията по защита на потребителите на компетентността на улицата, която поне за момента спечели битката срещу ACTA в защита  правата си на потребител.

 Достраша ме от решителността й да бяга от отговорност и от проблеми, в които би трябвало да потърси връзка с поверения й ресор и да се опита да съдейства за решаване на проблема преди отделните правителства и улиците в страните им да са наложили своето решение.

 Най-силно ме достраша обаче от бутафорното възмущение на г-жа Кунева и обвиненията й в подлост, защото обичайният й имидж на блага сладкодумна женичка може да допуска тази реакция според мен САМО, ако тя се самовъзприема като венчана за висшите еврослужби, и е загубила интерес към реалните проблеми, които би трябвало да решава. Позоваването на някогашна награда за защита на интернет-потребителите само доказва, че г-жа Кунева е изостанала някъде назад в годините, и днес разчита единствено на старите си лаври.

Не на последно място ме е страх, че предполагаемата политическа зрелост на г-жа Кунева не я е отвела отвъд онзи традиционен нашенски подстрекателски и безплоден откъм дела манталитет, на който се дължат немалка част от националните ни несполуки. Страх ме е, че по стар и изпитан навик, този манталитет е старателно прицелен в хората, нуждаещи се от пример и окуражение в самоцелните си демонстрации на всезнайковщина, нечовешки упорстващи във всезнайковщината, поради липса на умения за носене на отговорност и решаване на реалниimage проблеми.
...



Тагове:   Кунева,   страх,


Гласувай:
45



1. karambol5 - Мдаа. . . както се вижда ще си леем ...
16.02.2012 11:43
Мдаа ...както се вижда ще си леем куршум и двамата против страх !!! Ндаамм.....
цитирай
2. tutankhamon661 - vmir
16.02.2012 11:43
"Страхът на Борисов от нея."

Това ми идва като гръм от ясно небе.
Откога е започнала да разказва вицове? Вероятно така разнообразява ежедневието си. А може би последната книга, прочетена от нея, е "Габровски шеги".
цитирай
3. анонимен - за първи път
16.02.2012 11:48
да се съглася с теб
цитирай
4. kass - vmir
16.02.2012 12:35
Споко, в Кунева няма нищо страшно... мен пък ме е страх да не би Борисов да остане единствената алтернатива на българският народ... Много ме е страх даже...
Поздрави!
цитирай
5. zabavnata - Ами, страхувайте се тогава!
16.02.2012 12:37
Меглена Кунева има поне стил и поведение за разлика от инфантилното поведение на голяма част от политическия "елит" на България.
Тя не проявява простащина и празнословие с което определено дразни хора и от ляво, и от дясно. Все пак повече са онези, които я харесват и все повече тези, които открито заявяват това. Радвам се, че все повече младежи симпатизират на зрялото и праволинейно водене на политика и застават в подкрепа на ценностите проповядвани от г-жа Кунева. Не може цял живот да подкрепяме проститиите на този и онзи, да поддръжаваме на уличния речник във високите етажи на властта.
С това трябва веднъж за винаги да се приключи. Едно е да се изпсуваш на терена, а съвсем друго да размахваш пръст назидателно към журналистите и ако нещо не ти харесва да спираш тиража на някой вестник да речем. Има политика и политика! Аз избирам личности, не партии. В момента няколко партии поддържат имийдж на гърба на една единствена личност. Е, тези хора да не са слънце та да огреят на всякъде? И стига сте хвърляли кал по жената само защото е ЖЕНА, която в много отношения е по-добра от мъжете политици /тук не визирам владеенето на няколко езика писмено и говоримо/. Политиката изисква много неща, но най-вече - М О Р А Л и уважение към хората.
цитирай
6. vmir - 1. karambol5,
16.02.2012 12:42
karambol5 написа:
Мдаа ...както се вижда ще си леем куршум и двамата против страх !!! Ндаамм.....


Страшно си е, бауууууу....
цитирай
7. vmir - 2. tutankhamon661,
16.02.2012 12:47
tutankhamon661 написа:
"Страхът на Борисов от нея."

Това ми идва като гръм от ясно небе.
Откога е започнала да разказва вицове? Вероятно така разнообразява ежедневието си. А може би последната книга, прочетена от нея, е "Габровски шеги".


Ми то и аз отначало помислих, че се бъзика и ме напуши един смях, ама като погледах, погледах, пък като си спомних, че за изборите “свикваше” “опълчение”, и си викам: “Лелей, това ще да е днешната Райна Княгиня”, мдаааа, и като се досетих, че не е чула за АСТА защото трябва да е била заета с шиенето на байряка, и усмивката ми замръзна...
цитирай
8. vmir - 3. анонимен,
16.02.2012 12:50
анонимен написа:
за първи път да се съглася с теб


Разбра ли поне, че нямаше смисъл да ми противоречиш?
цитирай
9. vmir - 4. kass,
16.02.2012 12:52
kass написа:
Споко, в Кунева няма нищо страшно... мен пък ме е страх да не би Борисов да остане единствената алтернатива на българският народ... Много ме е страх даже...
Поздрави!


Всеки има свои страхове. Аз се страхувам от всезнайковщината, а когато е в комбинация с безхаберието, ужасът ми е пословичен.
Поздрави!
цитирай
10. vmir - 5. zabavnata - Ами, страхувайте се тогава!
16.02.2012 12:57
zabavnata написа:
Меглена Кунева има поне стил и поведение за разлика от инфантилното поведение на голяма част от политическия "елит" на България.
Тя не проявява простащина и празнословие с което определено дразни хора и от ляво, и от дясно. Все пак повече са онези, които я харесват и все повече тези, които открито заявяват това. Радвам се, че все повече младежи симпатизират на зрялото и праволинейно водене на политика и застават в подкрепа на ценностите проповядвани от г-жа Кунева. Не може цял живот да подкрепяме проститиите на този и онзи, да поддръжаваме на уличния речник във високите етажи на властта.
С това трябва веднъж за винаги да се приключи. Едно е да се изпсуваш на терена, а съвсем друго да размахваш пръст назидателно към журналистите и ако нещо не ти харесва да спираш тиража на някой вестник да речем. Има политика и политика! Аз избирам личности, не партии. В момента няколко партии поддържат имийдж на гърба на една единствена личност. Е, тези хора да не са слънце та да огреят на всякъде? И стига сте хвърляли кал по жената само защото е ЖЕНА, която в много отношения е по-добра от мъжете политице /тук не визирам владеенето на няколко езика писмено и говоримо/. Политиката изисква много неща, но най-вече - М О Р А Л и уважение към хората.


Аууу, залагаш на страха, а? Мислех те за по-миролюбива.
Бай дъ уей, точно защото е жена, очаквах да се различава от шебеците на прехода...
цитирай
11. stn - Тази пък къде се е засилила?
16.02.2012 13:10
Нека си стои у Европата. Знае им номерата, те знаят нейните. Няма нужда от ново пренареждане на силите.
цитирай
12. анонимен - Ани, Кунева има дарбата да говори много и да не казва нищо.
16.02.2012 13:12
zabavnata написа:
Меглена Кунева има поне стил и поведение за разлика от инфантилното поведение на голяма част от политическия "елит" на България.
Тя не проявява простащина и празнословие с което определено дразни хора и от ляво, и от дясно. Все пак повече са онези, които я харесват и все повече тези, които открито заявяват това. Радвам се, че все повече младежи симпатизират на зрялото и праволинейно водене на политика и застават в подкрепа на ценностите проповядвани от г-жа Кунева. Не може цял живот да подкрепяме проститиите на този и онзи, да поддръжаваме на уличния речник във високите етажи на властта.
С това трябва веднъж за винаги да се приключи. Едно е да се изпсуваш на терена, а съвсем друго да размахваш пръст назидателно към журналистите и ако нещо не ти харесва да спираш тиража на някой вестник да речем. Има политика и политика! Аз избирам личности, не партии. В момента няколко партии поддържат имийдж на гърба на една единствена личност. Е, тези хора да не са слънце та да огреят на всякъде? И стига сте хвърляли кал по жената само защото е ЖЕНА, която в много отношения е по-добра от мъжете политице /тук не визирам владеенето на няколко езика писмено и говоримо/. Политиката изисква много неща, но най-вече - М О Р А Л и уважение към хората.

цитирай
13. cefulesteven - "Не на последно място ме е с...
16.02.2012 13:54
"Не на последно място ме е страх, че предполагаемата политическа зрелост на г-жа Кунева не я е отвела отвъд онзи традиционен нашенски подстрекателски и безплоден откъм дела манталитет, на който се дължат немалка част от националните ни несполуки. Страх ме е, че по стар и изпитан навик, този манталитет е старателно прицелен в хората, нуждаещи се от пример и окуражение в самоцелните си демонстрации на всезнайковщина, нечовешки упорстващи във всезнайковщината, поради липса на умения за носене на отговорност и решаване на реални проблеми."

Споделям!
цитирай
14. vmir - 13. cefulesteven,
16.02.2012 17:21
cefulesteven написа:
"Не на последно място ме е страх, че предполагаемата политическа зрелост на г-жа Кунева не я е отвела отвъд онзи традиционен нашенски подстрекателски и безплоден откъм дела манталитет, на който се дължат немалка част от националните ни несполуки. Страх ме е, че по стар и изпитан навик, този манталитет е старателно прицелен в хората, нуждаещи се от пример и окуражение в самоцелните си демонстрации на всезнайковщина, нечовешки упорстващи във всезнайковщината, поради липса на умения за носене на отговорност и решаване на реални проблеми."

Споделям!


Благодаря, Стефане! Високо ценя мнението ти.
цитирай
15. scarlety - Тъкмо да напиша
16.02.2012 19:00
коментар и поглеждам,че Катана го е казал преди мен-(ком 12): Много говорене-нищо неказване!!! Празнословие и заучени фрази,асоциация за нещо мазно и много хлъзгаво!
цитирай
16. sparotok - Макиавели
16.02.2012 19:07
Аз оставам с впечатлението, че госпожа Кунева е чела много внимателно съветите на Николо Макиавели...:)
цитирай
17. mrazekoff - Остават още 3 дни..
16.02.2012 19:38
за да се наслушаме на прехласването по величието на Апостола... Всичките тези гости на държавната трапеза ще леят крокодилски сълзи. Всичките тези гости самопредложили се за тези постове в държавата.
Ще се замислят ли те за това, което е написал Апостола в своето тефтерче, ще се замислят ли те, за всяка отчетена от него стотинка за Народното Дело?????
Не!
Никога няма да се замислят, защото техните мераци са за служби и пари...
За Народното Дело можем само да четем в старите книги, когато с насмешка гледаме върху идеалите на миналите поколения...
Страхувам се от този нестихващ ламтеж за пари и постове от всички джуджета наричащи себе си политици.
В това число и Меглена Кунева.
цитирай
18. letopisec - Този постинг е интересен,
16.02.2012 20:27
да задържим вниманието си върху Кунева е важно за демокрацията, която не иска да трансформира двуполюсният модел с нови лица, но все пак със старата БСП...Кунева е заявила себе си като алтернатива, и тя в голяма степен е алтернативна на примитивизма от рода "Станишев го направи, ние го плащаме"...Този стил явно е много по-устойчив на българска сцена, от технократското говорене, с което Кунева по неразбираемост прилича на царя, но пък от друга страна, доколко от магистралната реч е повече от митингова фасада, е питане с много неизвестни...Рецепиента на Кунува, явно е в ЕС, докато адресата на думите й отеква кухо в нашенският контекст...Кунева създаде екип, дано той й помогне в изолационизма, в който наратива й я извънполага...Иначе амбивалентната реч на Бойко, все още се котира, което потвърждава поговорката, че българина още вярва в Караджата, а не в мотиката...
цитирай
19. vmir - 16. sparotok,
17.02.2012 09:27
sparotok написа:
Аз оставам с впечатлението, че госпожа Кунева е чела много внимателно съветите на Николо Макиавели...:)


На мен ми изглежда като момиченце, което се нерви на батковците и е обсебено от мисълта как да ги накара да го забележат колко е порастнало. Според мен шефът й в Еврокомисията не е очаквал, че тя ще се позовава на него, за да оправдава себе си, при тава без особена нужда.
цитирай
20. vmir - 17. danailvdimitrov,
17.02.2012 09:33
danailvdimitrov написа:
Тя има малтийски кръст за храброст и освен че е стара тежка комунистическа номенклатура вече и тежка масонска такава с общоевропейски изглед.

Тя затова и позеленя от яд когато г-жа Желева със жалкия си ротариански статут се опита да я засенчи в Европарламента и веднага и спретна компромат с верното си куче - Първанова.

Така че сега ще му скръцне със зъби и на пожарникаря от Банкя за да си знае мястото!

Ядът че не стана президент е отрицателна енергия която би задвижила АЕЦ Белене и би пуснала спрените реактори на АЕЦ Козлодуй ако можеше да се пренесе по далекопроводи .

Така,че навярно студена пот избива Г-н Премиера като си помисли за захаросаната масонка с малтийския темплиерски кръст.

Арсеник и стари дантели скъпи ми Смехурко!


Има кръст за храброст??? Сега разбирам защо "свиква" "опълчение"... Интересно само защо не вика за опълченци там, където са й връчили кръста. А може и да е викала, но да са я отсвирили с надеждата да си намери балами другаде...
цитирай
21. vmir - 18. mrazekoff - Остават още 3 дни..
17.02.2012 09:39
mrazekoff написа:
за да се наслушаме на прехласването по величието на Апостола... Всичките тези гости на държавната трапеза ще леят крокодилски сълзи. Всичките тези гости самопредложили се за тези постове в държавата.
Ще се замислят ли те за това, което е написал Апостола в своето тефтерче, ще се замислят ли те, за всяка отчетена от него стотинка за Народното Дело?????
Не!
Никога няма да се замислят, защото техните мераци са за служби и пари...
За Народното Дело можем само да четем в старите книги, когато с насмешка гледаме върху идеалите на миналите поколения...
Страхувам се от този нестихващ ламтеж за пари и постове от всички джуджета наричащи себе си политици.
В това число и Меглена Кунева.


Определено, изтритите от преупотреба и лишени от смисъл думи и лозунги ни идват в повече. Кунева не прави изключение от трупата експлоататори на езика и очакванията.
цитирай
22. vmir - 19. letopisec - Този постинг е интересен,
17.02.2012 09:43
letopisec написа:
да задържим вниманието си върху Кунева е важно за демокрацията, която не иска да трансформира двуполюсният модел с нови лица, но все пак със старата БСП...Кунева е заявила себе си като алтернатива, и тя в голяма степен е алтернативна на примитивизма от рода "Станишев го направи, ние го плащаме"...Този стил явно е много по-устойчив на българска сцена, от технократското говорене, с което Кунева по неразбираемост прилича на царя, но пък от друга страна, доколко от магистралната реч е повече от митингова фасада, е питане с много неизвестни...Рецепиента на Кунува, явно е в ЕС, докато адресата на думите й отеква кухо в нашенският контекст...Кунева създаде екип, дано той й помогне в изолационизма, в който наратива й я извънполага...Иначе амбивалентната реч на Бойко, все още се котира, което потвърждава поговорката, че българина още вярва в Караджата, а не в мотиката...


И аз останах с впечатлението, че адресата на Кунева е извън България. Всъщност, това ме накара да напиша и постинга си. Не можах да понеса видимия й повик: "Ето, виждате ли как геройски браня Ерокомисията от онези балкански субекти там..."
цитирай
23. sande - Постингът е не само интересен, но и точен ...
17.02.2012 10:20
Меглена Кунева е интелигентна образована, знае езици, умна е, амбициозна,умее да говори, с бърза реакция, овладяно поведение при общуване с хората, особено в компанията на европейсите чиновници.

Като еврокомисар би могла да работи навсякъде по света.

В България тя е типична номеклатурна личност. Нейният път е предначертан - нагоре по стълбата, която води надолу.

Далече е безнадеждно от реалния живот на българина, от проблемите и живота му.

Няма талант. Освен ако не се прояви в някакво интриганство и задкулисни машинации. Няма чар. Излъчване. Няма магнетизъм. Няма обаяние. Качества, необходими за политика от висока и най-висока класа.

Няма да има и самостоятелност, а ще бъде резервният играч в някави съмнителни коалиции.

Ще събира гласове "против", не "за". Ще бъде конската муха, която придизвиква тупурдии в политическата конюшна.
цитирай
24. hristo27 - Не бойте се, деца! Ножът е дървен. И ...
17.02.2012 10:31
Не бойте се, деца! Ножът е дървен. И поредното бля-бля в родната ни политика.
цитирай
25. анонимен - Говори, а не казва нищо
17.02.2012 18:30
Тирадите на Кунева са емоционални, за разлика от металотърсача Пирински.:)))
цитирай
26. vmir - 24. sande,
17.02.2012 19:28
sande написа:
Меглена Кунева е интелигентна образована, знае езици, умна е, амбициозна,умее да говори, с бърза реакция, овладяно поведение при общуване с хората, особено в компанията на европейсите чиновници.

Като еврокомисар би могла да работи навсякъде по света.

В България тя е типична номеклатурна личност. Нейният път е предначертан - нагоре по стълбата, която води надолу.

Далече е безнадеждно от реалния живот на българина, от проблемите и живота му.

Няма талант. Освен ако не се прояви в някакво интриганство и задкулисни машинации. Няма чар. Излъчване. Няма магнетизъм. Няма обаяние. Качества, необходими за политика от висока и най-висока класа.

Няма да има и самостоятелност, а ще бъде резервният играч в някави съмнителни коалиции.

Ще събира гласове "против", не "за". Ще бъде конската муха, която придизвиква тупурдии в политическата конюшна.


Съгласен съм.
цитирай
27. vmir - 25. hristo27,
17.02.2012 19:30
hristo27 написа:
Не бойте се, деца! Ножът е дървен. И поредното бля-бля в родната ни политика.


Дай Боже да е за по-кратко. Има хамстерски бузки и когато говори, прилича на гризкащо хамстерче.
цитирай
28. vmir - 26. danailvdimitrov,
17.02.2012 19:37
danailvdimitrov написа:
Комунистическата снаха Меглена Кунева(ПРЪМОВА), НДСВ активистката , члена на борда на Директорите на 6-тата по големина банка в света " БНП Париба", еврокомисарката на потребителите която "храбро" ги защити от АСТА и китайските стоки-менте е тази същата която бе наградена с Великият Кръст на Ordine pro Merito Melitensi – Ордена за заслуги на Малтийския орден лично от Великият магистър на ордена – фра Матю Фестинг.


Днес тя е актива масонка-темплиерка устремила се с тайните си евро-комунистически пипала към президенсткия пост !


Масоните може да си я поддържат, но все пак, последна дума има избирателят.
цитирай
29. vmir - 27. анонимен - Говори, а не казва нищо
17.02.2012 19:51
анонимен написа:
Тирадите на Кунева са емоционални, за разлика от металотърсача Пирински.:)))


Има избиратели, които най-много харесват точно такива политици. Според мен, това са хора, които имат проблеми с изразяването и за тях думите са всичко дори и в политиката. Тези предпочитания са определящ елемент в профила на избираемия при изборите политик. Никой друг, освен избирателя не е отговорен за качествата на политиците.
цитирай
30. анонимен - Тирадите на Кунева са емоционални, ...
17.02.2012 23:04
vmir написа:
анонимен написа:
Тирадите на Кунева са емоционални, за разлика от металотърсача Пирински.:)))


Има избиратели, които най-много харесват точно такива политици. Според мен, това са хора, които имат проблеми с изразяването и за тях думите са всичко дори и в политиката. Тези предпочитания са определящ елемент в профила на избираемия при изборите политик. Никой друг, освен избирателя не е отговорен за качествата на политиците.


Разбира се, избирателят с "проблеми с изразяването" /много меко казано/ е зашеметен от словесното жонгльорство на политика, което го поставя в състояние на болен от синдром на Даун.
„Едно е да говориш много, друго е да кажеш нещо” - Софокъл
цитирай
31. vmir - 32. danailvdimitrov - хе...ти май нещо много си повярвал в т.н. демокрация
18.02.2012 00:36
danailvdimitrov написа:
vmir написа:
danailvdimitrov написа:
Комунистическата снаха Меглена Кунева(ПРЪМОВА), НДСВ активистката , члена на борда на Директорите на 6-тата по големина банка в света " БНП Париба", еврокомисарката на потребителите която "храбро" ги защити от АСТА и китайските стоки-менте е тази същата която бе наградена с Великият Кръст на Ordine pro Merito Melitensi – Ордена за заслуги на Малтийския орден лично от Великият магистър на ордена – фра Матю Фестинг.


Днес тя е актива масонка-темплиерка устремила се с тайните си евро-комунистически пипала към президенсткия пост !


Масоните може да си я поддържат, но все пак, последна дума има избирателят.



Не мисля че точно избирателя има последна дума.

Много преди това думата имат рекламните кампании, ПиАр агенциите, манипулиращите обществената нагласа социологози, платените журналя и медийте като цяло и след финалния акорд с ниската избирателна активност в която като купиш 20-30 000 цигански гласа имаш контрол на всичко, чак тогава се появява ИЗБИРАТЕЛЯ който си мисли че нещо прави.

Макар че на последните избори (заради изцепката на Доган) високата активност на всички ме изненада наистина...но тези моменти уви са твърде редки .


Изобщо не съм съгласен. Всички, които изброяваш, си поставят за цел да въздействат върху избирателя, а какво по-голямо доказателство от това, че той решава? Ако избирателя се поддава, ако се продава, ако не гласува, това е негово решение, което показва, че не му пука дали се злоупотребява с представите му. Колкото и да вика след това, че нищо не зависело от него, няма как да е прав, защото няма закон или правило гласът на един да тежи повече от гласовете на останалите, за да бъде гарантирано неговият глас от решаващо значение за резултата от изборите, но аритметически неговия глас тежи със съответния му дял, и от това за кого ще го даде или няма да го даде изобщо, в съответната степен зависи и кой ще управлява.

Който твърди, че отделния глас не влияе на изборите и на това какви политици ще бъдат избрани, той има предвид, че минималното дялово участие, което законът и демокрацията му гарантират, не му е достатъчно, а иска гласът му да тежи повече отколкото на останалите хора, без да си прави труда да ги убеди в идеите си. Аритметичните правила на свободните избори обаче правят така, че негласуването на такъв лъжльо, на дело подсилва позициите на онези, с които негласуващия на думи не бил съгласен. Потвърждава се правилото, че за резултата са важни не думите, а делата, и това е част от справедливостта на демокрацията. Мярка за истинността е резултата, а не уверенията, и ако някой отрича правилата на аритметиката, значи просто не му пука за истината.
цитирай
32. vencivaleri1951 - Привет и от мен.
18.02.2012 09:22
Ще започна с това, че Кунева-Пръмова е не повече комунистическа снаха от Бориславова-Абаджиева:)/това за вмир/
След това който я отричакато играч за в бъдеще жестоко ще се излъже. Има вероятност както Станишев се хапа, че уволни Боце, така и Боцеда бере ядове , че уволни Пръмова. Впрочем не той бе зад уволнението , а другата снаха. За несведущите ...доста неприязън имаше по оста Пръмов-Абаджиев. Виж Абаджиев -Боков бяха в добри отношения и както виждате Борисов подкрепи Ирина Бокова, а отсвири Кунева. Така, че тук битките са мужду различните ППОта:)))
Ако Кунева повтори успеха си и на парламентарните избори/което е трудно , но не неизпълнимо/ сериозно ще бъде ухажвана и от Борисов и от Станишев. Във всеки случай Боце ще бъде принуден да прави метани и пред нея, и пред Доган. Ако мен ме питате най вероятните съюзници след изборите ще бъдат ГЕРБ и БСП. Всяко образувание различно от това ще бъде нестабилно при икономическата картинка която ни чака.
цитирай
33. vmir - 35. vencivaleri1951,
18.02.2012 13:05
vencivaleri1951 написа:
Ще започна с това, че Кунева-Пръмова е не повече комунистическа снаха от Бориславова-Абаджиева:)/това за вмир/
След това който я отричакато играч за в бъдеще жестоко ще се излъже. Има вероятност както Станишев се хапа, че уволни Боце, така и Боцеда бере ядове , че уволни Пръмова. Впрочем не той бе зад уволнението , а другата снаха. За несведущите ...доста неприязън имаше по оста Пръмов-Абаджиев. Виж Абаджиев -Боков бяха в добри отношения и както виждате Борисов подкрепи Ирина Бокова, а отсвири Кунева. Така, че тук битките са мужду различните ППОта:)))
Ако Кунева повтори успеха си и на парламентарните избори/което е трудно , но не неизпълнимо/ сериозно ще бъде ухажвана и от Борисов и от Станишев. Във всеки случай Боце ще бъде принуден да прави метани и пред нея, и пред Доган. Ако мен ме питате най вероятните съюзници след изборите ще бъдат ГЕРБ и БСП. Всяко образувание различно от това ще бъде нестабилно при икономическата картинка която ни чака.


За мен приоритетно е отношението към проблемите, а не кой какъв бил. Произходът й няма как да не оказва влияние върху маниерите и отношението й, но не съм склонен да го коментирам като сравнение кой е по-голям комунист по родство или коя ППО е по-тарикатска, защото за мен по-важен е личният дял, отколкото роднинският или фенският. Разбирам защо ти е важно да преекспонираш комунистическия произход, но този филм вече ми омръзна, защото зад него виждам само ехидно злорадство от гафовете, които “ренегатите”, правят за радост на “правоверните”, които се кефят на всичко, което у нас пречи на нормалните българи или им бърка в душите.
цитирай
34. vmir - 37. danailvdimitrov,
18.02.2012 17:16
danailvdimitrov написа:

отг. Виж каква система е само "демокрацията" - гласът на професора по икономика = на гласа на един циганин ? Я го пренеси в една акционерна фирма - може ли всички да имат еднакъв брой акции и да имат еднакъв глас в управлението? Това би било безсмислица...


Дълго време и аз смятах това положение да крайно несправедливо, но поведението и позициите на мнозина от професорите ме разубеди. В края на краищата, на професорите им плащат да учат и просвещават хората, и ако по-презумпция се приеме, че те са по-прави от останалите, кой ще ги спре да си продават гласа (равен, да кажем на цяла циганска махала), без да си правят дори труда да убедят някого в нещо полезно? Точно заради това, че всеки у нас се смята за по-умен и знаещ от другите, и иска неговия глас да тежи най-много, между слабообразованите хора са толкова популярни и конспиративните теории, ако им се отнеме правото да гласуват, като нищо ще почнат да ни се кълнат, че са пришълци от космоса, че и да правят всичко, за да ни го докажат...
цитирай
35. vmir - 39. danailvdimitrov,
18.02.2012 18:05
Добре, че цитираш този "документ", защото няма как да се коментира нещо подобно, за което повечето евреи дори не са чували. Няма как и да се изяснят недоразуменията около произхода и ролята му, защото не съм чул дори за един евреин, който да го е припознал за "свой". Чел съм и "документи", където евреи били длъжни да ядат малки деца, но същото е било приписвано и на християните, а е възможно и днес да ни се приписва това, без дори да предполагаме.

Самонавивките понякога са не по-малко опасни от измислиците, а упоритото набеждаване принуждава хората да се защитават по необичайни начини.

цитирай
36. vmir - 41. danailvdimitrov,
18.02.2012 18:17
danailvdimitrov написа:
то така всичко може да се отрича -всеки си избира на кое да вярва и кое му се струва достоверно .Ти на кои "документи" вярваш??


Вярвам на документите, които човек подписва и с които поема ангажименти. Ако евреите нарушават такива документи, трябва да бъдат съдени за тези нарушения, а не за такива, които не смятат за свои. Има българска поговорка - отнасяй се с куче като към бясно, и то наистина ще побеснее, смятам, че важи и за хората, без значение на етноса им. А, че евреите са гяволи, това е друг въпрос и че, гявол е различно от дявол.

Един само бегъл пример, цитат от блога на Рустам: "62. cicero7 ...малко известен факт са и масовите кланета и гонения на евреи в Руската империя малко преди и по-време на ПСВ..." и сега да отидем там където показват, че болшевишката революция в Русия е еврейски проект, а болшевишката власт се оказва в ръцете на 90 или 95% евреи... Е, ако е вярно това за масовите кланета, не е ли логично заплашените от заколение да спретнат преврат и да вземат властта, за да се спасят? Няма закон или общоприемливо правило, което да забрани или осъди човек, че търси сигурност за себе си и близките си, затова, трябва да сме справедливи и да внимаваме на кого какво приписваме, за не се чудим и тръшкаме как и защо евреи ни управляват, или защо ни се случват "революции". Няма по-лесно нещо за манипулиране от опърничава тълпа, която иска невъзможното. Каквото и да й подхвърлиш, все ще го намира предостатъчно за смяна на властта, и така, до края на света. Добре, че са изборите, мандатността и някои правила, дано повече хора видят смисъла им и да станат по-адекватни...
цитирай
37. анонимен - danailvdimitrov
20.02.2012 16:26
понеже казваш че никой еврейн не признава за "Протоколите..." ето ти мнението на един доста известен такъв
Хенри Кисинджър: Трябва да си глух, за да не чуваш барабаните на войната


" Съединените щати ще минимизират Китай и Русия и последният гвоздей в техния гроб ще бъде Иран, който, разбира се, е главна цел на Израел.

Ние позволихме на Китай да увеличи своята военна мощ, дадохме време на Русия, щото да се оправи от съветизацията си, съдадохме им едно измамно усещане за превъзходство, но всичко това още по-бързо ще ги доведе до гибел. Ние сме като един отличен стрелец, който не се нуждае от избор на оръжие, подобно на новобранеца, и когато те се опитат, ние ще им направим „банг-банг”.

Приближаващата война ще бъде така сериозна, щото само една свръхдържава да може да спечели, и това ще сме ние (- евреите). Ето защо ЕС припряно се стремят да сформират своя свръхдържава, защото те знаят какво иде, и за да оцелее, на Европа ще се наложи да бъде едно цялостно сплотено господарство. Тази неотложност на мен ми говори, че те добре знаят какво да очакват от нас. О, как съм мечтал за този възхитителен момент...”

„Ако сте обикновен човек, вие може да се подготвите за войната, придвижвайки се в селски район, но сте длъжни да вземете и оръжие със себе си, тъй като навсякъде ще бродят орди от гладуващи. Дори и елита, макар да имат собствени убежища и приюти за специалисти, ще трябва да бъдат внимателни по време на войната, както самите редови граждани, тъй като техните убежища също ще са под заплаха.”

и т.н и т.н.

ВЯРНО -ще кажеш и това не го признавам за документ ! Е аз какво да направя.....а ,че в Русия,Полша,Испания, Холандия, Франция, Германия, Украйна и на други места са ги гонили това е вярно. Както е вярно и че те са правили всичко възможно да унищожат тези държави с революции и спекулации.

Само че аз казвам че първо са опитите да сринат държавността а после гоненията ,а ти твърдиш обратното. Няма как да се съглася с теб !

Дори Хитлер решава да мине към "окончателно решение " на техния въпрос през 1943г а не през 1933 г.
цитирай
38. vmir - 37. анонимен - danailvdimitrov,
20.02.2012 16:46
Преследванията на евреите са от древността, което пък идва да покаже, че гонитбите им и всичко, което са си позволявали, вървят ръка за ръка. Аз не твърдя, че евреите са лесни за спогаждане, но и не мога да приема, че напрежението, което създават, заслужава само омраза. Поне, защото много от евреите са изключително интелигентни, а освен на неприятности, евреите са автори и на много от върховите постижения на цивилизацията, и това едва ли някой ще отрече. Няма как талантливите да осигуряват само ползи, без да създават и проблеми, а има ли правила и спазване на закони, който създава проблеми, си плаща за гяволъка.
цитирай
39. анонимен - Кунева обслужва олигархията
21.02.2012 19:51
Кунева е поредният геномодифициран политически проект на комунистическата олигархия, който има цел да отклони десните избиратели да не гласуват за Костов, а за някой, който се представя за десен.За целта медийната кампания срещу Костов няма да престава и дори ще се засилва, а на Кунева ще бъде предоставен медиен комфорт и медийни пропагандни изяви.Така генно политическите инженери се надяват Кунева да влезне в следващия парламент, а Костов да остане извън парламента или ако влезне, да няма влияние в него.Ако успеят да отстранят Костов от НС, това ще означава,че България окончателно ще се е путинизирала.Ще има един камуфлажен парламент, в който няма да има нито един независим глас, който да разкрива далаверите на управляващата комунистическа мафия.Кунева е олицетворение на статуквото, но ще се представя на десните избиратели за нещо по-различно.
цитирай
40. panazea - Аз имам само едно мнение и то съвпада с авторът на този постинг:
22.02.2012 00:03
Меглена Кунева-Пръмова като Гена Абисинката /Гена Уруспията/
http://toross.blog.bg/politika/2011/06/06/meglena-kuneva-prymova-kato-gena-abisinkata-gena-uruspiiata.760607
цитирай
41. анонимен - За българия.
01.05.2012 10:13
Лично аз предпочитам да ме управлява българин макар и проз,отколкото умни чужденци.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4097780
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54880
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930