Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2012 17:33 - АФЕРАТА “КРЕМИКОВЦИ” - СТАР ДОКУМЕНТ, НЕВИЖДАН ОТ “ЯРОСТНИТЕ”
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 4855 Коментари: 12 Гласове:
34

Последна промяна: 20.02.2012 15:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Заради въпросния документ бях поискан “дълбоко подземи”, защото искащия реши, че аз съм автора на документа. Не, не съм давал повод за подобна заблуда, обратното – още при качването на документа в мрежата, поясних произхода му. Парадокса е в това, че същият яростен “съдниксе представя за неопровержимо информиран по проблема, и неведнъж е посочвал “данни” за него, да “докаже” най-мащабното стопанско “престъпление” в хилядолетната история на България, известно навсякъде като аферата: “Кремиковци продаден за 1 лев”.

Разбира се, “съдникътне е автор на данните си и твърденията зад тях, а само техен прилежен разпространител. Без да навлизам в невероятната спирала от абсурдни доказателстваи не по-малко от стотиците проекции на емблематичния случай “Кремиковци” върху почти  всички спорни проблеми у нас, “съдникът” ми очевидно също като мен е забелязал, че публикувания от мен документ превръща случая “Кремиковци” от мегапрестъпление, в мегаспекулация на обвиняващите, които той самия старателно представлява.  

Документът показва, че гордостта на социалистическата индустрия “Кремиковци”, през последните ПОНЕ 3 години преди обявяването му на търг от правителството на Жан Виденов през 1996, е понасял загуби за около 1 милиард лева годишно. Натрупаните му зъдължения към кредитори, доставчици, партньори, персонал и прочие, до момента пък вече са надхвърляли 18 милиарда лева. И това са данни не на омразния Костов, още по-малко мои, това са официалните данни, с които правителството на БСП начело с Жан Виденов организира търговете от първата и втората вълна от масовата приватизация, на челно място в които беше включен за продан и мегаотмъщаваният по-късно “Кремиковци”.

Искам да се върна и на реакцията на моя “обвинител”, който в блога на Иво Беров (където публикувах същия документ) коментира въпросните данни по следния начин, цитирам дословно: "фалшиви, лъжливи и нагласени цифрички, които редиш като пиян поп у селска черква”, за да запитам:  Това реакция на заблуден от лъжливите пропагандни цифри човек ли е, или реакция на екземпляр, обладан от вкорения бандитски навик да набеждава безнаказано когото си поиска за лъжец, крадец, и какъвто си пожелае?

Защото, ако той се окаже просто заблуден човечец, от когото старателно е укривана истината, за да бъде настървяван, излиза, че “невинната” му заблуда го е поставила в положението на съучастник в бандитско начинание, което заблуждава едни, за да набеждават други в престъпления. И, доколкото заблуждаването или заблудата сами по себе си не са престъпления, но клеветата е инкриминирано деяние, възниква логичният въпрос, кой е инициаторът, организаторът и поддръжникът на клеветата, че продажбата на “Кремиковци за 1 лев” e престъпление?

Освен по Наказателния Кодекс, организаторът и извършителят на това престъпление е морално отговорен за потъпкване достойнството, честта и доброто име, както и за причиняване морални страдания на много хора, които години наред бяха лъгани, че са безсилни или нравствено недъгави, защото пред очите им безнаказано се разграбва символът на десетилетните им усилия, а те не притежават волята или способността да прекратят грабежа и насилието над законите и над себе си. За подстрекателството и безпочвената омраза няма да говоря.

Надявам се, че за повечето читатели на този постинг стана ясно защо публикуването на този автентичен документ е отприщил желанието да бъда пратен “дълбоко подземи”, затова го публикувам и тук, да се вижда от всички. Документа е 100% АВТЕНТИЧЕН, не съм си позволил дори да докосна с молив или химикал която и да било от цифрите му, но ако възникне сериозна нужда, мога да маркирам някои от цифрите, за да станат по-лесни заimage откриване.
...
Кремиковци, съкратени баланси и приходно-разходни отчети за 1993,1994 и 1995
 




Гласувай:
34



1. tutankhamon661 - vmir
20.02.2012 09:52
Не ми казвай, че си учуден! В България ако не друго, поне лъжци и интриганти има колкото щеш.
цитирай
2. muerte - Не им се връзвай.
20.02.2012 11:56
Да, категорично това е клевета и ако ти се занимава можеш да заведеш дело по чл. 148, ал. 2 НК (това е квалифицирания състав) и да претендираш за наказание до 15 000 лв. и обществено порицание. Моят съвет обаче е - премести си го в другия крачол и ги остави да лаят - нито по-умни ще станат от това, нито комплексите им ще изчезнат. А и нали трябва да има с кого да се заяждаме в блога от време на време?!?
цитирай
3. boristodorov56 - SOS
20.02.2012 12:43
Не виждам критики от прогресивната лява мисъл в блога!
Другари, този Матеев ще изкара Костов още малко и спасител на България!!!
цитирай
4. анонимен - хубаво, но на документа пише страница 11, Област: София - град, къде е публикувана тази страница?
20.02.2012 13:10
Още, коректно е да се сложи линк към "обвинението" и т.н., за да не изглежда този постинг като смешен плач, който читателите трябва да подкрепят едва ли не, независимо от напълно реалната Ви възможност да се посочи и блогър, и блог, и повечко текст.

http://ivoberov.blog.bg/politika/2012/02/07/zashto-syrbiia-i-rumyniia-ni-zadminaha.897392

Аз го намерих и се учудвам на Беров как не ви е изтрил "дискусията"(чак толкова застрашителна не е) там!

Отвратително какъв тон си държите там, включително и Вашия - никак не е добър!Срамота!!!
цитирай
5. kass - vmir
20.02.2012 13:59
Моят син напоследък ме е заврънкал за домашен любимец...
- Мамо, мамо, дават ни едно куче без пари, може ли да го вземем...
- Не, сине - му отказвам...
- Защо бе мамо, без пари е???
- Защото после ще трябва да го храним, ваксинираме, водим на лекар, обезпаразитяваме и т.н. Това са много разходи, които не можем да си позволим сега...

Та лично аз не мога да се начудя, кому е нужно да си купи губещ завод, пък било то и за 1 долар???
цитирай
6. vmir - 1, 2,
20.02.2012 14:17
Приятели,
Вярно е, че ме засяга лично, но нали ме засяга и възможността съда да се произнесе, че ми липсват достатъчно доказателства за осъждането на този тип. Освен това, аз далеч не съм най-силно подложения на това отношение, нито съм от хората, които най-силно ще бъдат повлияни или засегнати, каквато е очевидната цел на инициаторите му. Не ми е безразлично да наблюдавам бандитското злорадство, че хората ще продължават да се хващат на подобни клеветничества, включително и техните собствени симпатизанти и поддръжници, като например този самоубил се младеж, не успял да понесе отровата на клеветите им:

http://rmsbulgaria.blog.bg/politika/2011/12/27/edin-ot-borcite-sreshtu-shistoviia-gaz-se-samoubi.873014

“Аферата Кремиковци” беше превърната в емблема на похода към властта, “основание” за лозунга: “Корупцията е издигната в ранг на държавна политика”, осигурил власт и възможности на хора, за които клеветата и далаверата стояха над всичко. Май няма и месец, откакто архитект на този прийом за домогване до властта, опита да шашне хората със следната клевета: “Насилието е издигнато в ранг на държавна политика”.

За мен очевидното е, че тези хора правят всичко по силите си, (според тяхната фразеология) да издигнат клеветничеството в ранг на държавна политика. Не мога да приема тази политика, сред метастазните опори на която “блестят” “бисери” като: “Нали сме демокрация, следователно всичко е позволено”, защото демокрацията не е игра без правила и задръжки, точно обратното – демокрацията е силна, където човеците сами проявяват своята човечност и съвест, вместо да смятат, че държавата ще ги отмени в това досадно задължение.

Този същата клеветническа политика в много по-голяма степен от мизерията и недоимъка, отнемат преждевременно живота на хиляди, или ги кара да се чувстват излишни, хора, от които нищо не зависи и такива, с които ехидни бандити и управляващи ще си правят каквото им се прииска... Тази политика, опряна на съюза между бандити и наплашени до смърт хора, налага тежък кръвен данък, породен от отчаянието и чувството за безпомощност и безсмислие. А служи единствено на безскрупулните и посредствени типове, лишени от задръжки и човешка съпричастност, които говорят за едно, мислят друго и вярват, че това е проява на висши политически умения.
цитирай
7. vmir - 3. boristodorov56,
20.02.2012 14:27
boristodorov56 написа:
Не виждам критики от прогресивната лява мисъл в блога!
Другари, този Матеев ще изкара Костов още малко и спасител на България!!!


Споко, бе Тодоров, няма опасност да повярват, защото последната продажба на Кремиковци е за близо 400 милиона, а те все забравят дълговете и някои други "подробности". Друго си е да зинеш: "За един лев! Уууууууууууу...."
цитирай
8. vmir - 4. анонимен,
20.02.2012 14:33
Има един, мнозина го знаят, и му викат Босия, а той има подходящо обяснение на подобни ситуации: Някакъв тип се изповръщал върху жена в автобуса, тя скочила шокирана и ядосана, а типът започнал да я поучава: "Не стига, че оповръщана, ами и вижте я как се държи"...
цитирай
9. vmir - 5. kass,
20.02.2012 14:37
kass написа:
Моят син напоследък ме е заврънкал за домашен любимец...
- Мамо, мамо, дават ни едно куче без пари, може ли да го вземем...
- Не, сине - му отказвам...
- Защо бе мамо, без пари е???
- Защото после ще трябва да го храним, ваксинираме, водим на лекар, обезпаразитяваме и т.н. Това са много разходи, които не можем да си позволим сега...

Та лично аз не мога да се начудя, кому е нужно да си купи губещ завод, пък било то и за 1 долар???


Права си да се чудиш, но продажба за лев е стандартна отправна точка за договаряне на множество други условия, и като такава, не би трябвало да представлява доказателство за каквото и да било заключения за сделката, камо ли за омраза или набеждаване в престъпление.
цитирай
10. анонимен - 8. vmir
20.02.2012 15:37
Удобно обяснение, колкото и да е далеч от истината, в случая... мисля, обясних вече защо.

Не разбрах пак, КЪДЕ е публикуван този документ?
цитирай
11. vmir - 10. анонимен,
20.02.2012 16:14
анонимен написа:
Удобно обяснение, колкото и да е далеч от истината, в случая... мисля, обясних вече защо.

Не разбрах пак, КЪДЕ е публикуван този документ?


Аз съм го копирал от справочника по масовата приватизация от 1996, но по закон би трябвало да е публикуван и в медиите, на първо място, струва ми се, в "Държавен вестник". Предвид статута на Кремиковци, тази информация е задължително обществено достъпна, и няма шанс да се засекрети или скрие по каквото и да било съображение. Това, че сега изненадва някого, показва единствено силата на скандалите и драматизациите, с които вниманието е било измествано от елементарната справка, не е ли така?
цитирай
12. rizar - Няколко думи
22.02.2012 11:56
Изцяло съм съгласен с мнението на автора. Искам само да кажа няколко думи -
Според мен в една нормална държава , този завод би имал бъдеще -

1. Подмяна на старите доменни пещи , които са едно морално остарели, и второ , неекологични.
2. Кремиковци "обира" спада на напрежение през нощните часове, когато няма консумация . Който е учил до осми клас , знае, че при милиони метри кабели и липса на консуматор има СПАД НА НАПРЕЖЕНИЕ. Учи се по-подробно в 9-ти клас в електро и радио техникумите . Затова не питайте , защо плащате по 20% пренос енергия от общата сметка .Макар, че плащаме енергията на цигани и мутри, този проблем не е за подценяване.

3.България е гробницата на Европа на стари коли. Ако някой още не знае,затова се всички европейски облекчение за продажба на коли втора употреба за източни индианци. В България има над 5млн. автомобила - по един тон грубо , това са 5млн. тона желязо +1-2 мед, алуминий и др. метали. За всичко това е нужно обработка. Сега изнасяме с кораби скрапта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4102273
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54890
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930