Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 08:53 - НЕВЕРОЯТНА ПЕСЕН
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 3180 Коментари: 1 Гласове:
49

Последна промяна: 09.11.2012 14:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Древна бретонска невероятно красива песен. Невероятно изглежда също, че такава фантастично красива песен е била неофициален химн на Луфтвафе и СС. Песен, от която сълзите напират и не можеш да кажеш защо, след като звучи толкова жизнерадостно, дали защото е свързана с толкова много печал... Браво на братушките, че са я харесали, това за мен означава, че не са безнадеждни загубеняци, както ги представят фанатизма и примитивизма на феновете им у нас.

Може ли някой да даде превод на текста?






Гласувай:
54



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Благодаря на Спароток за превода!
09.11.2012 23:42
Ето го и оригиналния текст:

Wat zullen we drinken, zeven dagen lang
Wat zullen we drinken, wat een dorst
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang
Wat zullen we drinken, wat een dorst.
******
Какво ще пием цяла неделя.
Какво ще пием, жаждата ни е голяма.
Какво ще пием цяла неделя.
Какво ще пием, жаждата ни е голяма


Er is genoeg voor iedereen
Dus drinken we samen, sla 't vat maar aan
Ja, drinken we samen, niet alleen.
*********
Има достатъчно за всички.
Така че нека пием заедно, а не всеки сам.
Да, ние пием заедно, а не всеки сам.

Er is genoeg voor iedereen
Dus drinken we samen, sla 't vat maar aan
Ja, drinken we samen, niet alleen.
********
Има достатъчно за всички.
Така че нека пием заедно, а не всеки сам.
Да, ние пием заедно, а не всеки сам.



Dan zullen we werken, zeven dagen lang
Dan zullen we werken voor elkaar
Dan zullen we werken, zeven dagen lang
Dan zullen we werken voor elkaar.
********
И ще работим цяла неделя.
Ще работим за общото благо.
И ще работим цяла неделя.
Ще работим за общото благо.


Dan is er werk voor iedereen
Dus werken we samen, zeven dagen lang
Ja, werken we samen, niet alleen.
*********
Ще има работа за всеки.
Така че да работим заедно, а не всеки сам.
Да, ние работим заедно, а не всеки сам.


Dan is er werk voor iedereen
Dus werken we samen, zeven dagen lang
Ja, werken we samen, niet alleen.
********
Ще има работа за всеки.
Така че да работим заедно, а не всеки сам.
Да, ние работим заедно, а не всеки сам.


Eerst moeten we vechten, niemand weet hoe lang
Eerst moeten we vechten voor ons belang
Eerst moeten we vechten, niemand weet hoe lang
Eerst moeten we vechten voor ons belang.
*********
Първо ще трябва да се сражаваме, никой не знае колко дълго.
Първо ще трябва да се сражаваме за общото благо.
Първо ще трябва да се сражаваме, никой не знае колко дълго.
Първо ще трябва да се сражаваме за общото благо.


Voor het geluk van iedereen
Dus vechten we samen, samen staan we sterk
Ja, vechten we samen, niet alleen.
*********
За щастието на всеки от нас.
Ще се борим заедно, заедно сме силни.
Да ние се борим заедно, а не всеки сам.

Voor het geluk van iedereen
Dus vechten we samen, samen staan we sterk
Ja, vechten we samen, niet alleen
*********
За щастието на всеки от нас.
Ще се борим заедно, заедно сме силни.
Да ние се борим заедно, а не всеки сам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4102940
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930